Τρίτη 28 Ιουνίου 2016

POFUNG UV-920 7 WATT

POFUNG UV-920 7 WATT


ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΛΙΚ ΕΔΩ
ΤΟ ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΤΗΣ POFUNG, ΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΗΨΗ, ΕΚΠΟΜΠΗ ΚΑΙ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΚΛΑΣΣΙΚΑ BAOFENG.
7 WATT ΕΚΠΟΜΠΗΣ
DUAL WATCH
VHF - UHF
  • Frequency Range: 136-174MHz / 400-520MHz
  • Dual Band Display, Dual Band Watch, Dual Band Standby
  • Output Power: 8W / 1W
  • 128 Channels
  • 50 CTCSS and 210 CDCSS
  • DTMF
  • Built-in VOX Function
  • 1750Hz Burst Tone
  • FM Radio (65.0MHz-108.0MHz)
  • Built in LED Flashlight
  • Large LCD Display
  • High /Low RF Power Switchable
  • 25KHz/12.5KHz Switchable
  • Emergency Alert
  • Low Battery Alert
  • Battery Saver
  • Time-out Timer
  • Keypad Lock
  • Monitor Channel
  • Colorful Backlight
  • Channel Step: 2.5/5/6.25/10/12.5/25KHz
  • ROGER SET
 Dual band, dual display, dual standby
 A/B band independent operation
 128 groups channels storage
 Shortcut menu operation mode
 VFO & Memory channels scan
 Emergency Alarm
 Tri-color background light selectable
 0~9 grades VOX selectable
 PTT & ANI ID
 FM radio
 Voice commanding
 CTCSS/DCS
 DTMF
 PC programmable
 Wide/Narrow Band(25kHz/12.5kHz)
 Transmitter time-out timer(TOT)
 High/Low TX power selectable
 Busy channel lock-out(BCLO)
Specifications:
Item number
UV-920
General
Frequency Range
65-108MHz(FM Receive only)
136-174MHZ and 400-520MHZ (TX/RX)
Channel No.
128
Frequency Stability
±2.5ppm
Antenna
High gain Dual Band antenna
Antenna Impedance
50Ω
Operating Voltage
DC 7.4V
Mode of operation
Simple or semi-duplex
DimensionW x H x D
107mm x 57mm x 28mm
Weight
260gincluding battery, antenna
Transmitter
Output power
8W / 5W / 1W
Modulation Mode
16kΦF3E / 11kΦF3E
Maximum deviation
5kHz(Wide) / 2.5kHz(Narrow)
Spurious Radiation
7μW
Adjacent Ch. power
≤-65dB(Wide) / ≤-60dB(Narrow)
Pre-emphasis characteristics
6dB
Current
≤1.6A(5W)
CTCSS/DCS deviation
0.5±0.1kHz(Wide) / 0.3±0.1kHz(Narrow)
Intermediation sensitivity
8-12mv
Intermediation distortion
10%

Μουσικό Αλφαβητάρι

Μουσικό Αλφαβητάρι
Συγγραφέας:Κέλλυ Σταμουλάκη, Πηνελόπη Κολοκοτσά
Εικονογράφος:Βίλλυ Καραμπατζιά
Μουσική:Λαυρέντης Μαχαιρίτσας
Τραγουδούν:
Βασίλης Λέκκας, Ευρυδίκη, Γιάννης Ζουγανέλης, Μαριάννα Τόλη, Πασχάλης Τσαρούχας, Γιώτα Νέγκα, Σταύρος Σιόλας, Τζούλι Μασίνο, Μαυρίκιος Μαυρικίου, Ευτυχία Φαναριώτη, Ορέστης Τρίκας, Κωνσταντίνος Θαλασσοχώρης, Μυρσίνη Δόξα, Σταμάτης Πακάκης
Ημερομηνία έκδοσης:14 Σεπτεμβρίου 2015
Σχήμα:21Χ29
Σελίδες:64
Εξώφυλλο:Σκληρό
ISBN:978-960-567-087-0
Το άλφα κάνει την αρχή, τραγούδι θ’ αρχινήσει.
Το βήτα το ακολουθεί, βασίλεια θα χτίσει.
Μέχρι το ωμέγα έφτασε αυτό το αλφαβητάρι
Και τα παιδιά θα γίνουνε της γνώσης το καμάρι.
Το «Μουσικό Αλφαβητάρι» είναι ένα βιβλίο με 25 τραγούδια, ένα για κάθε γράμμα της αλφαβήτας. Μέσα από υπέροχες μελωδίες, εξαιρετικές ερμηνείες, μαγικές εικόνες και παιχνιδιάρικους στίχους τα παιδιά ανακαλύπτουν νέες λέξεις και μαθαίνουν με πολύ διασκεδαστικό τρόπο την αλφαβήτα. Συνοδεύεται από CD.
Τα τραγούδια ερμηνεύουν:
Βασίλης Λέκκας, Ευρυδίκη, Γιάννης Ζουγανέλης, Μαριάννα Τόλη, Πασχάλης Τσαρούχας, Γιώτα Νέγκα, Σταύρος Σιόλας, Τζούλι Μασίνο, Μαυρίκιος Μαυρικίου, Ευτυχία Φαναριώτη, Ορέστης Τρίκας, Κωνσταντίνος Θαλασσοχώρης, Μυρσίνη Δόξα, Σταμάτης Πακάκης

48 ώρες στην Κίμωλο για επανεκκίνηση.

ArtTravel

1

Κίμωλος


48 ώρες για επανεκκίνηση.
2

Αλόννησος

Δείτε την από ψηλά.
3

Μεσόγειος

 Το καλοκαίρι της ανήκει.
4
7 top στέκια στο Θησείο.
EDITOR'S PICK

Τα 10 πιο εξωπραγματικά ξενοδοχεία του κόσμου.

Σκιάθος: Άνετα, smart δίκλινα από €50.

Ο Απόστολος Παύλος και η Ιερισσός

Ο Απόστολος Παύλος και η Ιερισσός
 Χρήστος Μ.  Καραστέργιος
φιλολογική επιμέλεια Ολυμπία Μαρίνου
Στις 29 Ιουνίου η Ιερισσός ετοιμάζεται να γιορτάσει τη μνήμη των ισαποστόλων Πέτρου και Παύλου ή την “γιορτή του Αγίου Παύλου”, όπως είναι γνωστή στους ντόπιους Ιερισσιώτες. Μία γιορτή βαθιά ριζωμένη στη θρησκευτική παράδοση της Ιερισσού.
Ενσωματωμένη εικόνα 1
Ηλατρεία του Αποστόλου Παύλου είναι βαθειά ριζωμένη μέσα στους αιώνες στη θρησκευτική και πολιτισμική παράδοση της Ιερισσού και της Χαλκιδικής.
Κατά την παλιότερη σωζόμενη μαρτυρία του 1550[i], ο Απόστολος Παύλος πέρασε για να διδάξει το λόγο του Χριστού από την αρχαία Άκανθο (Ιερισσό). Οι ειδωλολάτρες τότε Ακάνθιοι τον κυνήγησαν για να τον σκοτώσουν και ο Απόστολος κρύφτηκε πίσω από ένα κοπάδι βόδια ανατολικά του οικισμού. Εκεί τον βρήκαν οι κάτοικοι, αλλά ο Θεός άκουσε την παράκλησή του και άνοιξε ένα χάσμα στη γη, που τον οδήγησε στη χερσόνησο της Κασσάνδρας. Η παράδοση αυτή άλλαξε τον 19ο αιώνα και το κυνήγι του Αποστόλου Παύλου το απέδωσαν οι Ιερισσιώτες στους Λαδιαβίτες, μία σαφή πληθυσμιακή ομάδα ενταγμένη στην κωμόπολη της Ιερισσού, προερχόμενη από το κατεστραμμένο το 1700,  χωριό της Λαδιάβας[ii].
Κατά τη νεότερη παράδοση, όπως σώζεται καταγεγραμμένη στο «Μικρασιατικό Ημερολόγιο» του 1912[iii], ο Απόστολος Παύλος ερχόταν με μία βάρκα στην Άκανθο για να διδάξει το λόγο του Θεού. Στα ανοιχτά του κόλπου βρήκε κάποιους Λαδιαβίτες ψαράδες που ψάρευαν. Πεινασμένος ο Άγιος τους ζήτησε λίγο ψωμί για να φάει αλλά οι Λαδιαβίτες νευριασμένοι τον έδιωξαν. Λίγο αργότερα που ανέβασαν τα δίχτυα τα βρήκαν άδεια και τρυπημένα από τα ορκίνια[iv]. Την ατυχία τους την έριξαν στον Άγιο και αποφάσισαν να τον κυνηγήσουν για να τον σκοτώσουν. Ο Απόστολος Παύλος κρύφτηκε πίσω από μια αγελάδα και όταν τον βρήκαν, χτύπησε με το ραβδί του το βράχο στον οποίο βρίσκεται σήμερα η εκκλησία Πέτρου και Παύλου, και άνοιξε ένα μεγάλο χάσμα. Αυτό τον οδήγησε στο πρώτο πόδι της Χαλκιδικής, στηΚασσάνδρα. Και εκεί σήμερα σώζεται ομώνυμη σπηλιά με αγίασμα και εκκλησία του Αποστόλου Παύλου, κοντά στο σημερινό χωριό της Νέας Φώκαιας. Όμως οι Λαδιαβήτες δεν έμειναν ατιμώρητοι. Ο Άγιος Παύλος τους καταράστηκε “να τους έρχεται αίμα από πίσω”, όταν τρώνε αγελαδινό κρέας. Κάτι που ισχύει- όπως λένε- σε πολλούς Λαδιαβήτες ως σήμερα!
Την παράδοση αυτή τη βρίσκουμε καταγεγραμμένη με ελαφρές διαφοροποιήσεις στο ανέκδοτο έργο «Τα Μαδεμοχωριακά» του ηπειρώτη δασκάλου, εγκατεστημένου στην Ιερισσό, Νικόλαου Βουργαρελίδη το 1883, στο βιβλίο του Γεράσιμου Σμυρνάκη, «Το Άγιον Όρος», το 1903, στο άρθρο του Ι. Αποστολίδη, «οι Παυλοκαταραμένοι» στα Χρονικά της Χαλκιδικής, τ.2,1961, και σε π.α.
Ενσωματωμένη εικόνα 2
Ο Ι. Ναός των ισαποστόλων Πέτρου και Παύλου στην Ιερισσό.
Το σπήλαιο στην Ιερισσό, υποστηρίζει ο κος Ιωακείμ Παπάγγελος, είναι αρχαία στοά υδρομαστεύσεως σκαμμένη στον μαλακό ασβεστολιθικό βράχο[v]. Ο Ιωάννης Αποστολίδης πιστεύει ότι στο σημείο αυτό υπήρχε αρχαίο μαντείο του Απόλλωνα[vi]. Την εικασία αυτή, ότι κάποιο ιερό υπήρχε κατά τους αρχαίους χρόνους, ενισχύει η ανακάλυψη από τους οικοδόμους του ναού το 1872, δύο ανάγλυφων αρχαίων αγαλμάτων στο χώρο της σημερινής εκκλησίας. Δυστυχώς, από ό, τι μας σώζει ο συντάκτης του άρθρου της εφημερίδας «Νεολόγος» Κων/πόλεως στις 25-12 του 1872, σ.1, τα ανάγλυφα αυτά θρυμματίστηκαν και χρησιμοποιήθηκαν ως οικοδομικό υλικό!
Από την πρωτοχριστιανική Άκανθο σώζεται σήμερα, σε ερειπιώδη κατάσταση, η παλαιοχριστιανική βασιλική της Ιερισσού του 4ου- 5ου αιώνα[vii].
Η πρώτη αναφορά[viii] στο προσκύνημα του Αποστόλου Παύλου στην Ιερισσό γίνεται τον 11ο αιώνα και στα βυζαντινά χρόνια χτίστηκε εκκλησία με εξαιρετικά μαρμάρινα αρχιτεκτονικά μέλη. Ένα από αυτά διασώθηκε και εκτίθεται σήμερα στην συλλογή του Πύργου του Προσφορίου στην Ουρανούπολη, (Ιωακείμ Παπάγγελος, [Ο Απόστολος Παύλος στην Χαλκιδική] 2013).
Μέχρι το 1937 ο ναός και το αγίασμα ανήκαν στο μετόχι της Ι. Μονής Κουτλουμουσίου και την ευθύνη της πανήγυρης την είχαν οι πατέρες του Μοναστηριού. Το 1937 το μετόχι απαλλοτριώθηκε και δόθηκε σε ακτήμονες της Ιερισσού.
Παλιότερες αναφορές του 19ου και των αρχών του 20ου αιώνα κάνουν λόγο για 2 σπήλαια από όπου ανάβλυζε αγίασμα (Ν. Βουργαρελίδης, Γ. Σμυρνάκης κ.α). Στην εφημερίδα «Νεολόγος[ix]» του 1872 διαβάζουμε: (... εἰς τά ἀριστερά τοῦ ἄντρου ὑπάρχει ἕτερόν τι μικρότερον ἐξ οὗ πηγάζει ἄφθονον ὕδωρ, «ἁγίασμα» ὑπό τῶν ἐγχωρίων καλούμενον, ...). Σήμερα το δεύτερο και μικρότερο σπήλαιο έχει χαθεί.
Κατά τη διάνοιξη της εθνικής οδού Ιερισσού- Ουρανούπολης στις αρχές του 1970 από τη ΜΟΜΑ, μαρτυρείται από τους εργάτες του δρόμου η ύπαρξη “χάσματος[x]” στο ύψος της εκκλησίας του Αποστόλου Παύλου, που αναγκάστηκαν να το μπαζώσουν.
Ο παλιός ναός καταστράφηκε στον καταστρεπτικό σεισμό του 1932. Την  εκ νέου οικοδόμησή του την ανέλαβαν οι γυναίκες της «Χριστιανικής Κίνησης Ιερισσού» με επικεφαλής την Πολυγυρινή δασκάλα της Ιερισσού Στέλλα Ζαμπούνη Κουντούρη. Αεικίνητες συμπαραστάτριες είχε την Ευαγγελία Τσακούλη, την Μαρίκα Σωτηρίου και την Αθηνά Τσιριγώτη[xi]. Οικοδομικό υλικό έστελνε το Άγιο Όρος και με μεγάλο κόπο και θυσίες ο ναός αποπερατώθηκε το 1952.
Βρίσκεται ανατολικά της σημερινής κωμόπολης σε μια όμορφη αμφιθεατρική τοποθεσία που αδικείται από την  παρακείμενη εθνική οδό Θεσσαλονίκης- Ουρανούπολης. Πρόσφατα ανακαινίστηκε με την οικονομική βοήθεια του κου Ιωάννη Καρρά.
 Εντός του ναού βρίσκεται το σπήλαιο και το αγίασμα του Αποστόλου Παύλου. Κάθε χρόνο στη πανήγυρη, οι πιστοί κατεβαίνουν τα σκαλοπάτια που οδηγούν στο σπήλαιο και αφού πάρουν το αγίασμα, σχηματίζουν σταυρό, οι γυναίκες στον κόρφο τους και οι άνδρες στο μέτωπο, από τα ασβεστολιθικά πετρώματα της σπηλιάς. Αντίστοιχη πανήγυρη γίνεται και στην έξοδο του Αποστόλου Παύλου στο σπήλαιο της Κασσάνδρας.
Ενσωματωμένη εικόνα 3
Η χρονολογία κατασκευής του ναού στη λιθοδομή της σημερινής εκκλησίας.
Η βαθιά ριζωμένη θρησκευτική  παράδοση της έλευσης του Αποστόλου Παύλου στην Ιερισσό είναι βαθιά ριζωμένη και σε πολλά παλιά χωριά της Χαλκιδικής. Εκτός από το αγίασμα και τον ναό του Αποστόλου Παύλου στη χερσόνησο της Κασσάνδρας, που όπως είδαμε είναι στενά συνδεδεμένα και αποτελούν συνέχεια της παράδοσης της Ιερισσού, έντονη είναι η παρουσία του και στη θρησκευτική παράδοση του χωριού της Νικήτης. Εκεί του αποδίδονται πολλά θαύματα και μαγικές ιδιότητες. Στην περιοχή «Ελιά» υπήρχε παλαιοχριστιανικός ναός των Αποστόλων Πέτρου και Παύλου που καταστράφηκε τον 6ο αιώνα[xii]. Στο χωριό Δουμπιά αναφέρεται ότι διήλθε ο Απόστολος Παύλος και σταμάτησε να δροσιστεί και να λουστεί στις γνωστές ιαματικές πηγές του χωριού.
Κατά τον κο Ιωακείμ Παπάγελο[xiii]: “η σύνδεση τόσων μερών της Χαλκιδικής με την «δράση» του Παύλου δεν πρέπει να περάσει απαρατήρητη… Η ανυπαρξία κάποιας αναφοράς στις Πράξεις των Αποστόλων για επαφές του Παύλου με την Κασσάνδρεια ή άλλον τόπο της Χαλκιδικής δεν αποτελεί στοιχείο αρνητικό, γιατί είναι γνωστές και άλλες περιοχές όπου έδρασε ο Απόστολος, χωρίς οι Πράξεις να αναφέρουν κάτι σχετικό…[xiv]”. 
Με αυτόν τον τρόπο δε μπορούμε να δεχτούμε με σιγουριά αλλά ούτε και να αποκλείσουμε την έλευση του Αποστόλου Παύλου στη Χαλκιδική. Πρέπει να σεβαστούμε και να στηριχτούμε στην παράδοση του λαού, όπως την σέβεται και στηρίζεται πάνω της αιώνες τώραη Ορθόδοξη εκκλησία.

[i] Ιωακείμ Παπάγγελος, [Ο Απόστολος Παύλος στην Χαλκιδική], Παγχαλκιδικός Λόγος, τεύχος 15, Απρίλιος- Μάιος- Ιούνιος 2013, σ. 9- 10.
[ii] Χρήστος Καραστέργιος, [Αλαδιάβα, το ξεχασμένο χωριό], Κύτταρο Ιερισσού, τεύχος 06/2011, σ. 1-4-5.
[iii] Αναδημοσίευση στο «Μακεδονικόν Ημερολόγιον» το 1913.
[iv]Ορκίνι, είδος μικρού τόνου που αναπαράγεται στο κόλπο της Ιερισσού. Από αυτό το ψάρι πήραν οι Ιερισσιώτες το προσωνύμιο «Ορκινάδες»!
[v] Ιωακείμ Παπάγγελος, [Ο Απόστολος Παύλος στην Χαλκιδική], Παγχαλκιδικός Λόγος, τεύχος 15, Απρίλιος- Μάιος- Ιούνιος 2013, σ. 9- 10.
[vi] Ι. Αποστολίδης, Οι «Παυλοκαταραμένοι» της Ιερισσού, Χ.Τ.Χ, τ. 2/1961, σ. 233.
[vii] Ιωακείμ Αθ. Παπάγγελος- Κλεάνθης Δημ. Δούκας, Η παλαιοχριστιανική βασιλική της Ιερισσού, Κύτταρο Ιερισσού 6 (2011), σ.14.
[viii] Ενδιαφέρον παρουσιάζει ότι στην περιοχή αυτή γίνεται αναφορά τον 10ο αιώνα στην Πατριαρχική μονή του Σπηλαιώτου. Απορροφήθηκε αργότερα από την Ι. Μονή των Ιβήρων. Δεν έχει ακόμα εντοπισθεί.
[ix]Εφ. Νεολόγος, 25- 12- 1872, σ.1.
[x]Μήπως ήταν σπήλαια;
[xi]Στέλλα Ζαμπούνη Κουντούρη, Αναμνήσεις από την Ιερισσό, Κύτταρο Ιερισσού, τεύχος 03/2010.
[xii]Δημήτριος Παπάζης, Παραδόσεις για διέλευση του Αποστόλου Παύλου από τη Χαλκιδική, σ. 426.
[xiii]Με την άποψη αυτή συμφωνεί ο α. καθηγητής της Εκκλησιαστικής Ιστορίας της Ανωτἀτης Εκκλησιαστικής Ακαδημίας Θεσσαλονίκης κος Δημήτριος Παπάζης
[xiv]Δημήτριος Παπάζης, Παραδόσεις για διέλευση του Αποστόλου Παύλου από τη Χαλκιδική, σ. 426- 427.