Σάββατο 15 Ιουλίου 2017

ΗμερησιοΣ ΧαρτηΣ ΠροβλεψηΣ Κινδυνου ΠυρκαγιαΣ


Πρώτο πρόγραμμα τηλεκπαίδευσης (e-learning) για την αλιεία.

Η Εναλεία ξεκινάει το πρώτο πρόγραμμα τηλεκπαίδευσης (e-learning) για την αλιεία. Εαν σε ενδιαφέρει επαγγελματικά ο κλάδος, ή είσαι ήδη επαγγελματίας του χώρου, το πρόγραμμα σπουδών σου επιτρέπει να εμπλουτίσεις τις γνώσεις σου με τον δικό σου ρυθμό. 
Η θεωρητική εκπαίδευση του προγράμματος έχει διάρκεια 100 ωρών, ενώ δίνεται η δυνατότητα για πρακτική άσκηση σε αλιευτικό σκάφος με το πέρας της ολοκλήρωσης της φοίτησης.
Υπάρχουν περιορισμένες θέσεις και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας, ενώ υπάρχει πολιτική επιστροφής χρημάτων.
Το συνολικό κόστος του προγράμματος ανέρχεται σε 100€/μάθημα ( 5 μαθήματα) και 400€ για το πλήρες πρόγραμμα.
Εκδήλωσε ενδιαφέρον και κράτησε την θέση σου στο:
 http://enaleia.com/register/

8.4" COLOR LCD RADAR Model MODEL1815

8.4" COLOR LCD RADAR Model MODEL1815
Fully Automatic Gain for Simplified Use
MODEL1815 is an 8.4” color LCD radar designed for pleasure craft and small fishing boats. The Radar has easy-to-use, intuitive controls, while maintaining the high performance you expect from FURUNO products. Even in poor visibility such as fog or storms, the radar produces detailed pictures of coastline and targets at short ranges by utilizing narrow pulses and dual IF bandwidths. The waterproof display makes it ideal for exposed installations, such as fly bridges.
MODEL1815 utilizes our Fast Target Tracking™, True Trail Mode and True View Mode technologies to ensure optimum performance in detecting and ranging targets of interest.
Specifications
ANTENNA
Peak Output Power 4 kW
Type 460 mm (19") radome
Frequency 9410 MHz ± 30 MHz
Beam Width (Horizontal) 5.2°
Beam Width (Vertical) 25°
Range Scales 0.0625 - 36 NM
Minimum Range 25 m
Antenna Rotation Speed 24 rpm
Weight 6.5 kg 14.3 lb
DISPLAY
Display Unit 8.4" color LCD
Display Mode Head-up, Course-up*, North-up*, True view, True motion**
* Heading data required
** Heading data and position data required
Other Mode / Functions Fast Target Tracking™ (TT), AIS, Echo Trails
Weight Bracket mount: 2.2 kg 4.9 lb
Flush mount: 1.6 kg 3.5 lb
ENVIRONMENT
Temperature Antenna unit: -25°C to +55°C
Processor unit: -15°C to +55°C
Waterproofing Antenna unit: IPX6
Display unit: IP56
POWER SUPPLY
Power Supply / Consumption Current 12-24 VDC, 3.2-1.6 A

ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ ΠΙΑΝΑ ΚΑΙ ΛΑΤΕΡΝΕΣ

Το εργαστήριο κατασκευής χειροποίητων Πιάνων και Λατερνών του ΠΑΝΟΥ ΙΩΑΝΝΙΔΗ σας περιμένει!
Μπορείτε να επισκεφτείτε και τον ιστοχώρο του κάνοντας ΚΛΙΚ ΕΔΩ

CRT Millenium CB

CRT Millenium CB
ΚΩΔΙΚΟΣ (SKU): CRT-MILLENIUM 
CRT MILLENIUM 
Το Νέο μικρό και οικονομικό CB ραδιοτηλέφωνο απο την CRT (το μικρότερο CB στόν κόσμο όπως το CRT one)
ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΛΙΚ ΕΔΩ
Τα επιπλέον χαρακτηριστικά σε σύγκριση με το CRT ΟΝΕ είναι:
Αποσπόμενο μικρόφωνο με RJ45
Έυκολη απόσπαση του μηχανήματος απο την βάση(ειδική Βάση) χωρίς βίδες!
Πλήκτρα UP/DOWN( αλλαγής καναλιών,μενού )εκτός απο το μικρόφωνο τώρα και στο μηχάνημα.
Καινούργια ευδιάκριτη οθόνη σε ανοιχτό μπλε χρώμα
ΧΑΡΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Norm CITIZEN BAND
Mode AM / FM European Multinorms
Power 4 Watts AM / 4 Watts FM
S-METER Yes
SQUELCH Manual or Automatic (ASQ)
RF GAIN Yes : adjust sensibility on RX
SCAN function Yes : automatic search of busy channels
Various functions Keypad lock + CH9/CH19 emergency
Bonus Detachable microphone + Quick disconnect bracket + External speaker Jack 3.5
Display Blue LCD
Size 120 x 110 x 27 mm
Weight 470 gr
Guaranty 2 years

Φτου ξελευτερία

Φτου ξελευτερία
Συγγραφέας: Μικρά μολύβια
Εικονογράφος: Ναταλία Καπατσούλια
Ημερομηνία έκδοσης: 22 Μαίου 2017
Σχήμα: 14Χ21
Σελίδες: 96
Εξώφυλλο: Μαλακό
ISBN: 978-960-567-134-1
Σοκολάτες, ηλεκτρονικές συσκευές,
λούτρινα αρκουδάκια, βιβλία και ταινίες χτίζουν ψηλούς τοίχους γύρω από τις ψυχές έξι παιδιών. Παιδιά που τρέφονται από την ανασφάλεια και τον φόβο να αντιμετωπίσουν τον πραγματικό κόσμο. Ένας φανταστικός κόσμος που «ρουφάει»
τον Ζαχαρία, τη Σοφία, τον Μένιο, τον Άγγελο,
τον Χρύσανθο, τον Ρανά και τα αντικείμενα της εμμονής τους. Εμμονές που μέσα από περιπέτειες γίνονται πια παρελθόν. Το παρελθόν που γίνεται μάθημα για το μέλλον. Το μέλλον τούς ανήκει…
Θα ζήσουν ελεύθεροι;

Εσύ με ποιο pocket θα κάνεις φέτος διακοπές;

www.metaixmio.gr

Αυλαία για το 2ο Summer Camp



«Αυλαία» για το 2o Summer Camp  στο Τελλόγλειο
Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία το Summer Camp στο Τελλόγλειο Ίδρυμα. Για δεύτερη χρονιά το Τελλόγλειο μετατράπηκε για τρεις εβδομάδες σε εναλλακτικό καλοκαιρινό προορισμό για  60 παιδιά ηλικίας 5-12 ετών, τα οποία παρακολούθησαν ένα ξεχωριστό και πλούσιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με εργαστήρια εικαστικών, θεάτρου, αστρονομίας, κόμικς, αρχιτεκτονικής, design και μουσικοθεατρικών παιχνιδιών.
Στη θεματική του φετινού Summer Camp πρωταγωνίστησε το Διεθνές Έτος Τουρισμού 2017. Δόθηκε έμφαση στην ανάδειξη των πολιτισμικών αξιών και τον σεβασμό προς τους υπόλοιπους πολιτισμούς ενισχύοντας τις τοπικές παραδόσεις και τις τέχνες, την ειρήνη και την ελευθερία.
Τα παιδιά μέσα από θεματικά ταξίδια περιηγήθηκαν σε τόπους μακρινούς, πραγματικούς ή φανταστικούς, έφτιαξαν «βαλίτσες» γεμάτες με δημιουργική διάθεση, όνειρα και ελπίδες, αεροπλάνα, βαρκούλες και διαστημόπλοια.
Το Summer Camp ολοκληρώθηκε με θεατρικές παραστάσεις, απονομή αναμνηστικών, έκθεση με τις δημιουργίες που έφτιαξαν τα παιδιά  και ένα μεγάλο πάρτι για παιδιά και γονείς.
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων
Οργάνωση-συντονισμός Summer Camp:
Ελεάνα Στόικου

Τα Μέρη του Λόγου

Τα μέρη του λόγου 
Η Βούλα Επιτροπάκη, που ζει και δρα στην Κρήτη, είχε ως σήμερα εκδώσει δυο βιβλία, τo διπλό Πράξη (Animustestandi – Corpus), 2007 και την πλακέτα Σκανδιναβικός περίπατος, 2008, και τα δύο με ποίηση επιπέδου. Τώρα, μετά από 8 χρόνια σιωπής, εκδίδει το τριπλό βιβλίο Τα Μέρη του Λόγου (Erotundatastructuraverborum, ποιητικό δοκίμιο για το ψέμα της γραφής, Συνθέσεις, Πορτραίτα, Τοπία και Παιχνίδι), ένα βιβλίο που, νομίζω, συνιστά μια αληθινή ποιητική πραγμάτωση.
Τα τρία επιμέρους βιβλία είναι εσωτερικά το καθένα και μεταξύ τους δομημένα, με παραλλαγές του ίδιου ύφους και τα ίδια γλωσσικά γνωρίσματα και ποιότητα. Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της σύνθεσής τους είναι η χρήση λατινικών όρων, ως εσωτερικών στοιχείων, νομικών κυρίως (η Επιτροπάκη άσκησε μάχιμη δικηγορία και εισήγαγε την έννοια του δικαίου στην ποίησή της), η χρήση παρένθετων λειτουργικών προσθηκώνμε μικρότερα τυπογραφικά στοιχεία, η παράθεση «βιβλιογραφίας» που δηλώνει τις ποιητικές της οφειλές και επίσης λειτουργικών «σημειώσεων», και μαζί ενός πίνακα ερμηνείας των λατινικών όρων.
Η πρώτη εντύπωση από το βιβλίο είναι η εμφανής ποιότητα, που η διαπίστωσή της αναπτύσσεται όσο, προοδευτικά, επιτυγχάνεται η προσπέλασή της με τη βαθμιαία υπέρβαση των δυσκολιών που παρουσιάζει ηιδιαιτερότητάτης, όπως γ.π. η ετυμολογική έμφαση στις λέξεις, ιδιαίτερα με το συνταίριασμα διπολικής σημασίας που προκύπτει απ’ το αραίωμα των συνθετικών τους. Γενικό βασικό χαρακτηριστικό είναι η γλωσσική λειτουργία του γενετικού ρυθμού του δεκαπεντασύλλαβου, στιχικού ή με ποικιλία εμπλεκόμενου, πλήρους ή στα ημιστίχιά του, με γλωσσικά σύνολα. Η κυριαρχία αυτού του γλωσσικού ρυθμού, καθαρά προφορικού, κατορθώνει να αφομοιώσει την εκλεκτική, μέχρι και στη χρήση σπάνιων λέξεων, γλώσσα της ποιήτριας, και, με τη γλωσσικά δρώσα δύναμή του, πραγματοποιεί ένα λειτουργικό διάλογο με τη γραφή, και υπό την πρωτογενή ζωγραφική της φύση (η Επιτροπάκη είναι και ζωγράφος).
Αυτό το χαρακτηριστικό γέννησε και το «ποιητικό δοκίμιο για το ψέμα της γραφής», που σκοπός, στόχος του είναι να δικαιώσει οντολογικά το «ψεύδος» του συμβατικού της γραφής και, άρα, να αναγάγει τη γραπτή ποίηση στη ζωντανή προφορικότητα. Το σημαντικό στοιχείο σ’ αυτή την τάση είναι ότι δεν εξυπηρετείται φιλοσοφικά, νοηματικά από τη βαθιά καλλιέργεια της ποιήτριας αλλά ότι, ακριβώς, η ποιητική της δύναμη, η αντλημένη από τον ζωντανό κρητικό δεκαπεντασύλλαβο, που της ανοίγει, γενικά το γλωσσικό της δρόμο, και με ποικίλες άνετες προσλήψεις, ότι αυτή η δύναμη έχει αφομοιώσει την εξωτερική καλλιέργεια και προκύπτει αυθόρμητη και πηγαία και με την πιο ουσιαστική έννοια του όρου ερωτική. ΄Οσο λοιπόν προχωράει κανείς σε ολοένα και πιο άνετη φυσιολογική πρόσληψη αυτής της ποίησης επικυρώνεται η αξία της, που, για τον πιο ελεύθερο αναγνώστη, τον πιο παρθενικά ερωτικό είναι δεδομένη, ακούγεται, με την πρώτη της ελεύθερη ανάγνωση.
Και προχωράει αυτή η ποίηση της Επιτροπάκη ελεύθερη στο δεύτερο βιβλίο της τριπλής σύνθεσης, ξεκινώντας με Συνθέσεις, όπου συντίθενται, ως μέρη του λόγου, τα δεδομένα της πραγματικότητας αναπτύσσοντας την υπέρβαση του αλήθεια – ψέμα υπό την επικύρωση των ίδιων των πραγμάτων, και πάντα υπό τη λειτουργία του νόμου, του πνευματικού δικαίου, που η ποιήτρια το προσλαμβάνει εξαρχής και ριζικά στην ποίησή της ως οντολογικό δεδομένο και συστατικό της πραγματικότητας. Μαζί, και αυτονόητα γι’ αυτή την ποίηση κατασταλάζεται η πνευματική και γλωσσική της παιδεία, με κυρίαρχο πάντα γενετικό-διαμορφωτικό στοιχείο της γλώσσας της το δεκαπεντασύλλαβο και τα λεξικά του σύνολα, που η γεύση του διαποτίζει όποια γλωσσική διάθεση και εμπειρία συντίθεται, ώστε το αποτέλεσμα είναι μια λεξική, τονική μουσικότητα, δηλαδή μια μουσική προφορικότητα, που, προφανώς, προκύπτει από την ψυχική εμπειρία της ποιήτριας στην τοπική-πολιτισμική πραγματικότητα της ζωής της, που την ώθησε στην καλλιέργεια, την εξωτερική, των πραγμάτων και της γνώσης, και την ενδοσκοπική, της ψυχικής και βιολογικής της ζωής. Που θα πει, πως αυτή η ποίηση συνιστά μια ερωτική αυτοπραγμάτωση, καθώς λειτουργεί συνθέτοντας, ή ακυρώνοντας, τη διάσταση ψέμα – αλήθεια, σε μια αληθινή πραγματικότητα υπερβατική της υλικο-πνευματικής πρόσληψης του όντος. Το μέσα της σ’ αυτή την τάση και πραγμάτωση είναι τα μέρη του λόγου, που τελικά είναι ποίηση - πράγματα, η ποιήτρια - αυτό, μια ερωτική σύνθεση του εγώ – εσύσε ποίηση. Με το πρώτο βιβλίο της τριάδας της η ποιήτρια έχει αφήσει ελεύθερη την ταύτιση γραφής – λόγου, ώστε και να αφήνεται ελεύθερη η ποίηση σ’ αυτό το δεύτερο βιβλίο. Επόμενα μέρη του είναι Πορτραίτα και Τοπία, που, με προηγούμενες τις Συνθέσεις, προεξαγγελτικές και συνθετικές τους, ολοκληρώνουν την αναφορά-ποιητική πραγμάτωση του άνθρωπος – κόσμος, υπό την ισχύ του ερωτικού χαρακτήρα αυτής της ποίησης. Ώστε, μετά και το πρώτο βιβλίο της τριάδας, το δεύτερο προσλαμβάνεται με μια άνετη ευχαρίστηση, καθώς η ποίηση προχωράει ελεύθερη και ωραία την οδό της.
Το τρίτο βιβλίο των Μερών του λόγου ονομάζεται Παιχνίδι και ξεκινάει μ’ ένα μότο απ’ τον Παλλαδά, για τον οποίo η ζωή είναι ένα παιχνίδι, και γι’ αυτό συμβουλεύει «ή μάθε παίζειν (…) ή φέρε τας οδύνας» Εδώ η ποίηση των Μερών του λόγου, που πάντα αναλογίζεται και ξαφνιάζεται με την τροπή από ψέμα, απίστευτο, σε θέαση της πραγματικότητας, ολότελα πια ελεύθερη, παίζει. Η λέξη είναι πολύσημη, και μάλιστα στο κρητικό ιδίωμα, και, πάντως, έτσι κι αλλιώς, το παιχνίδι είναι μια βαθιά και πλατιά οντολογική πραγματικότητα(ας θυμηθούμε και το σχετικό θαυμάσιο βιβλίο του Huizinga). Το παιχνίδι δεν είναι καλό ή κακό, ευχάριστο ή δυσάρεστο, είναι απλά και μόνο πραγματικό και συνθετικό, ή μπορεί να αναλυθεί στις ποικίλες οντολογικές καταστάσεις. Είναι δηλαδή ερωτικό. Τα Μέρη του λόγου της Επιτροπάκη, παίζοντας δυαδικά με ψέμα – αλήθεια, λόγος – πράγμα, εγώ – το άλλο, αναπτύσσονται από ποιητική δοκιμιακή γλώσσα και περνώντας από μνήμες, αναφορές, οντολογικές καταστάσεις διάφορες, και με ποίηση πάντα ακμαία καταλήγουν στην αναγωγή στο παιχνίδι, πετυχαίνοντας κάτι μέγιστο: την πραγμάτωση αληθινά οντολογικής ερωτικής ποίησης, ή, πιο σωστά: την ερωτική πραγμάτωση λόγος-πράγμα. Και αυτό, ακόμη, δείχνει τι είναι και τι μπορεί να κάνει, να γίνει η ποίηση. Έτσι, το Παιχνίδι γίνεται, μετά και το προηγούμενο βιβλίο, μια ελεύθερη ανάγνωση για τον εσύ-αναγνώστη, ώστε αυτοπραγματώνεται. Αποτέλεσμα:
Και στρογγυλεύει/ λάμποντας/ κορόμηλο η αγάπη.
Η Επιτροπάκη λοιπόν μας προσφέρει μια ποίηση πρωτοποριακή, ευχάριστη και με την προσεκτική, ανάγνωσή της αναπτυσσόμενη ποιοτικά, γιατί είναι μια ποίηση περιεκτική, ριζικά ερωτική. Ζητάει, και πετυχαίνει την άμεση και ελεύθερη ανταπόκριση προς το αιτούμενο της ποίησης, την αναφορά και ένωση με το εσύ της υλικο-πνευματικής πραγματικότητας, ώστε να συμπραγματώνεται με αυτό και, έτσι, με την ερωτική αυτή πραγμάτωση, να τρέπει το «ψέμα» της γραφής σε ελεύθερα πορευόμενη ποίηση, οδό ζωής.Πρέπει λοιπόν η ποίηση αυτή να διαβαστεί με μια συμπεριφορά λειτουργικής, δημιουργικής πρόσληψης. Φυσικά, όλα κρίνονται από τον αναγνώστη, και αυτό το σημείωμα δε δικαιούται να προκαταλάβει σε τίποτα. Δικαιούται όμως, ως γνώμη αντικειμενικά θεμελιωμένη στο αυτονόητο, να επισημάνει, ή να θυμίσει, πόσο μας είναι απαραίτητη η ετοιμότητα πρόσληψης πνευματικών προσφορών προφανώς ποιοτικών, όπως αυτή της Επιτροπάκη, μέσα στην κρατούσα υδροκεφαλική και ετσιθελική ποιητική μας κατάσταση την κυριότατα αφομοιωμένη στην ευρύτατη πνευματική μας παρακμή, ενώ η ποίηση θα έπρεπε να είναι πάντα πηγή υγείας ή, έστω, Καβαφικό «φάρμακο». Ας αρχίσουμε λοιπόν να ζητάμε πνευματική και γλωσσική καθαρότητα στη, γεωγραφική και καθόλου πολιτισμική, «περιφέρεια» και εύρος της. Ίσως κάπως έτσι ο καλός, ελεύθερος αναγνώστης χαρεί να προσλάβει την ποίηση της Επιτροπάκη. Αφού μάλιστα ανάλογα τέτοια πνευματικά συναπαντήματα σκάνε εδώ κι εκεί «περιφερειακά»,και κάνουν ν’ ανθίζουν οι ελπίδες μας για γνησιότητα, επιτέλους, και ειλικρίνεια ζωής και γλώσσας – ενιαία.
Σ. Λ. Σκαρτσής Οκτώβρης 2016 

Τα μέρη του λόγου 
Η Βούλα Επιτροπάκη, που ζει και δρα στην Κρήτη, είχε ως σήμερα εκδώσει δυο βιβλία, τo διπλό Πράξη (Animustestandi – Corpus), 2007 και την πλακέτα Σκανδιναβικός περίπατος, 2008, και τα δύο με ποίηση επιπέδου. Τώρα, μετά από 8 χρόνια σιωπής, εκδίδει το τριπλό βιβλίο Τα Μέρη του Λόγου (Erotundatastructuraverborum, ποιητικό δοκίμιο για το ψέμα της γραφής, Συνθέσεις, Πορτραίτα, Τοπία και Παιχνίδι), ένα βιβλίο που, νομίζω, συνιστά μια αληθινή ποιητική πραγμάτωση.
Τα τρία επιμέρους βιβλία είναι εσωτερικά το καθένα και μεταξύ τους δομημένα, με παραλλαγές του ίδιου ύφους και τα ίδια γλωσσικά γνωρίσματα και ποιότητα. Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της σύνθεσής τους είναι η χρήση λατινικών όρων, ως εσωτερικών στοιχείων, νομικών κυρίως (η Επιτροπάκη άσκησε μάχιμη δικηγορία και εισήγαγε την έννοια του δικαίου στην ποίησή της), η χρήση παρένθετων λειτουργικών προσθηκώνμε μικρότερα τυπογραφικά στοιχεία, η παράθεση «βιβλιογραφίας» που δηλώνει τις ποιητικές της οφειλές και επίσης λειτουργικών «σημειώσεων», και μαζί ενός πίνακα ερμηνείας των λατινικών όρων.
Η πρώτη εντύπωση από το βιβλίο είναι η εμφανής ποιότητα, που η διαπίστωσή της αναπτύσσεται όσο, προοδευτικά, επιτυγχάνεται η προσπέλασή της με τη βαθμιαία υπέρβαση των δυσκολιών που παρουσιάζει ηιδιαιτερότητάτης, όπως γ.π. η ετυμολογική έμφαση στις λέξεις, ιδιαίτερα με το συνταίριασμα διπολικής σημασίας που προκύπτει απ’ το αραίωμα των συνθετικών τους. Γενικό βασικό χαρακτηριστικό είναι η γλωσσική λειτουργία του γενετικού ρυθμού του δεκαπεντασύλλαβου, στιχικού ή με ποικιλία εμπλεκόμενου, πλήρους ή στα ημιστίχιά του, με γλωσσικά σύνολα. Η κυριαρχία αυτού του γλωσσικού ρυθμού, καθαρά προφορικού, κατορθώνει να αφομοιώσει την εκλεκτική, μέχρι και στη χρήση σπάνιων λέξεων, γλώσσα της ποιήτριας, και, με τη γλωσσικά δρώσα δύναμή του, πραγματοποιεί ένα λειτουργικό διάλογο με τη γραφή, και υπό την πρωτογενή ζωγραφική της φύση (η Επιτροπάκη είναι και ζωγράφος).
Αυτό το χαρακτηριστικό γέννησε και το «ποιητικό δοκίμιο για το ψέμα της γραφής», που σκοπός, στόχος του είναι να δικαιώσει οντολογικά το «ψεύδος» του συμβατικού της γραφής και, άρα, να αναγάγει τη γραπτή ποίηση στη ζωντανή προφορικότητα. Το σημαντικό στοιχείο σ’ αυτή την τάση είναι ότι δεν εξυπηρετείται φιλοσοφικά, νοηματικά από τη βαθιά καλλιέργεια της ποιήτριας αλλά ότι, ακριβώς, η ποιητική της δύναμη, η αντλημένη από τον ζωντανό κρητικό δεκαπεντασύλλαβο, που της ανοίγει, γενικά το γλωσσικό της δρόμο, και με ποικίλες άνετες προσλήψεις, ότι αυτή η δύναμη έχει αφομοιώσει την εξωτερική καλλιέργεια και προκύπτει αυθόρμητη και πηγαία και με την πιο ουσιαστική έννοια του όρου ερωτική. ΄Οσο λοιπόν προχωράει κανείς σε ολοένα και πιο άνετη φυσιολογική πρόσληψη αυτής της ποίησης επικυρώνεται η αξία της, που, για τον πιο ελεύθερο αναγνώστη, τον πιο παρθενικά ερωτικό είναι δεδομένη, ακούγεται, με την πρώτη της ελεύθερη ανάγνωση.
Και προχωράει αυτή η ποίηση της Επιτροπάκη ελεύθερη στο δεύτερο βιβλίο της τριπλής σύνθεσης, ξεκινώντας με Συνθέσεις, όπου συντίθενται, ως μέρη του λόγου, τα δεδομένα της πραγματικότητας αναπτύσσοντας την υπέρβαση του αλήθεια – ψέμα υπό την επικύρωση των ίδιων των πραγμάτων, και πάντα υπό τη λειτουργία του νόμου, του πνευματικού δικαίου, που η ποιήτρια το προσλαμβάνει εξαρχής και ριζικά στην ποίησή της ως οντολογικό δεδομένο και συστατικό της πραγματικότητας. Μαζί, και αυτονόητα γι’ αυτή την ποίηση κατασταλάζεται η πνευματική και γλωσσική της παιδεία, με κυρίαρχο πάντα γενετικό-διαμορφωτικό στοιχείο της γλώσσας της το δεκαπεντασύλλαβο και τα λεξικά του σύνολα, που η γεύση του διαποτίζει όποια γλωσσική διάθεση και εμπειρία συντίθεται, ώστε το αποτέλεσμα είναι μια λεξική, τονική μουσικότητα, δηλαδή μια μουσική προφορικότητα, που, προφανώς, προκύπτει από την ψυχική εμπειρία της ποιήτριας στην τοπική-πολιτισμική πραγματικότητα της ζωής της, που την ώθησε στην καλλιέργεια, την εξωτερική, των πραγμάτων και της γνώσης, και την ενδοσκοπική, της ψυχικής και βιολογικής της ζωής. Που θα πει, πως αυτή η ποίηση συνιστά μια ερωτική αυτοπραγμάτωση, καθώς λειτουργεί συνθέτοντας, ή ακυρώνοντας, τη διάσταση ψέμα – αλήθεια, σε μια αληθινή πραγματικότητα υπερβατική της υλικο-πνευματικής πρόσληψης του όντος. Το μέσα της σ’ αυτή την τάση και πραγμάτωση είναι τα μέρη του λόγου, που τελικά είναι ποίηση - πράγματα, η ποιήτρια - αυτό, μια ερωτική σύνθεση του εγώ – εσύσε ποίηση. Με το πρώτο βιβλίο της τριάδας της η ποιήτρια έχει αφήσει ελεύθερη την ταύτιση γραφής – λόγου, ώστε και να αφήνεται ελεύθερη η ποίηση σ’ αυτό το δεύτερο βιβλίο. Επόμενα μέρη του είναι Πορτραίτα και Τοπία, που, με προηγούμενες τις Συνθέσεις, προεξαγγελτικές και συνθετικές τους, ολοκληρώνουν την αναφορά-ποιητική πραγμάτωση του άνθρωπος – κόσμος, υπό την ισχύ του ερωτικού χαρακτήρα αυτής της ποίησης. Ώστε, μετά και το πρώτο βιβλίο της τριάδας, το δεύτερο προσλαμβάνεται με μια άνετη ευχαρίστηση, καθώς η ποίηση προχωράει ελεύθερη και ωραία την οδό της.
Το τρίτο βιβλίο των Μερών του λόγου ονομάζεται Παιχνίδι και ξεκινάει μ’ ένα μότο απ’ τον Παλλαδά, για τον οποίo η ζωή είναι ένα παιχνίδι, και γι’ αυτό συμβουλεύει «ή μάθε παίζειν (…) ή φέρε τας οδύνας» Εδώ η ποίηση των Μερών του λόγου, που πάντα αναλογίζεται και ξαφνιάζεται με την τροπή από ψέμα, απίστευτο, σε θέαση της πραγματικότητας, ολότελα πια ελεύθερη, παίζει. Η λέξη είναι πολύσημη, και μάλιστα στο κρητικό ιδίωμα, και, πάντως, έτσι κι αλλιώς, το παιχνίδι είναι μια βαθιά και πλατιά οντολογική πραγματικότητα(ας θυμηθούμε και το σχετικό θαυμάσιο βιβλίο του Huizinga). Το παιχνίδι δεν είναι καλό ή κακό, ευχάριστο ή δυσάρεστο, είναι απλά και μόνο πραγματικό και συνθετικό, ή μπορεί να αναλυθεί στις ποικίλες οντολογικές καταστάσεις. Είναι δηλαδή ερωτικό. Τα Μέρη του λόγου της Επιτροπάκη, παίζοντας δυαδικά με ψέμα – αλήθεια, λόγος – πράγμα, εγώ – το άλλο, αναπτύσσονται από ποιητική δοκιμιακή γλώσσα και περνώντας από μνήμες, αναφορές, οντολογικές καταστάσεις διάφορες, και με ποίηση πάντα ακμαία καταλήγουν στην αναγωγή στο παιχνίδι, πετυχαίνοντας κάτι μέγιστο: την πραγμάτωση αληθινά οντολογικής ερωτικής ποίησης, ή, πιο σωστά: την ερωτική πραγμάτωση λόγος-πράγμα. Και αυτό, ακόμη, δείχνει τι είναι και τι μπορεί να κάνει, να γίνει η ποίηση. Έτσι, το Παιχνίδι γίνεται, μετά και το προηγούμενο βιβλίο, μια ελεύθερη ανάγνωση για τον εσύ-αναγνώστη, ώστε αυτοπραγματώνεται. Αποτέλεσμα:
Και στρογγυλεύει/ λάμποντας/ κορόμηλο η αγάπη.
Η Επιτροπάκη λοιπόν μας προσφέρει μια ποίηση πρωτοποριακή, ευχάριστη και με την προσεκτική, ανάγνωσή της αναπτυσσόμενη ποιοτικά, γιατί είναι μια ποίηση περιεκτική, ριζικά ερωτική. Ζητάει, και πετυχαίνει την άμεση και ελεύθερη ανταπόκριση προς το αιτούμενο της ποίησης, την αναφορά και ένωση με το εσύ της υλικο-πνευματικής πραγματικότητας, ώστε να συμπραγματώνεται με αυτό και, έτσι, με την ερωτική αυτή πραγμάτωση, να τρέπει το «ψέμα» της γραφής σε ελεύθερα πορευόμενη ποίηση, οδό ζωής.Πρέπει λοιπόν η ποίηση αυτή να διαβαστεί με μια συμπεριφορά λειτουργικής, δημιουργικής πρόσληψης. Φυσικά, όλα κρίνονται από τον αναγνώστη, και αυτό το σημείωμα δε δικαιούται να προκαταλάβει σε τίποτα. Δικαιούται όμως, ως γνώμη αντικειμενικά θεμελιωμένη στο αυτονόητο, να επισημάνει, ή να θυμίσει, πόσο μας είναι απαραίτητη η ετοιμότητα πρόσληψης πνευματικών προσφορών προφανώς ποιοτικών, όπως αυτή της Επιτροπάκη, μέσα στην κρατούσα υδροκεφαλική και ετσιθελική ποιητική μας κατάσταση την κυριότατα αφομοιωμένη στην ευρύτατη πνευματική μας παρακμή, ενώ η ποίηση θα έπρεπε να είναι πάντα πηγή υγείας ή, έστω, Καβαφικό «φάρμακο». Ας αρχίσουμε λοιπόν να ζητάμε πνευματική και γλωσσική καθαρότητα στη, γεωγραφική και καθόλου πολιτισμική, «περιφέρεια» και εύρος της. Ίσως κάπως έτσι ο καλός, ελεύθερος αναγνώστης χαρεί να προσλάβει την ποίηση της Επιτροπάκη. Αφού μάλιστα ανάλογα τέτοια πνευματικά συναπαντήματα σκάνε εδώ κι εκεί «περιφερειακά»,και κάνουν ν’ ανθίζουν οι ελπίδες μας για γνησιότητα, επιτέλους, και ειλικρίνεια ζωής και γλώσσας – ενιαία.
Σ. Λ. Σκαρτσής Οκτώβρης 2016
Τα Μέρη του Λόγου 
ποίηση 
συγγραφέας:Βούλα Επιτροπάκη
Isbn: 978-960-579-063-9 set
Διαστάσεις: 17Χ24
Σύνθεση των ποιητικών συλλογών: Συνθέσεις-Πορτραίτα-Τοπία, Παιχνίδι, Erotundata
Σελίδες:206
Λιανική Τιμή: 18,00 ευρώ

ποίηση 
συγγραφέας:Βούλα Επιτροπάκη
Isbn: 978-960-579-063-9 set
Διαστάσεις: 17Χ24
Σύνθεση των ποιητικών συλλογών: Συνθέσεις-Πορτραίτα-Τοπία, Παιχνίδι, Erotundata
Σελίδες:206
Λιανική Τιμή: 18,00 ευρώ

Ξεκίνησαν οι αιτησεις για τη νέα κοινωφελή εργασίας σε 17 δήμους

Κεφαλίδα
Ξεκίνησαν οι αιτησεις για τη νέα κοινωφελή εργασίας σε 17 δήμους

Ξεκίνησαν οι αιτησεις για τη νέα κοινωφελή εργασίας σε 17 δήμους

Ξεκινησαν οι αιτησεις στον ΟΑΕΔ από τους ενδιαφερόμενους, εγγεγραμμένους στο μητρώο του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού ανέργους, ηλικίας 18 ετών και άνω, για  3.494 θέσεις πλήρους απασχόλησης, που δημιουργούνται στο πλαίσιο του Προγράμματος Κοινωφελούς Εργασίας (Β΄κύκλος)  σε 17 Δήμους θύλακες υψηλής ανεργίας. Η δράση στοχεύει αφενός στην άμεση αντιμετώπιση της ανεργίας πληθυσμιακών ομάδων που πλήττονται περισσότερο και αφετέρου στην αναβάθμιση των …
Ξεκίνησαν οι αιτήσεις για 395 προσλήψεις εποχικών στο ΚΕΕΛΠΝΟ

Ξεκίνησαν οι αιτήσεις για 395 προσλήψεις εποχικών στο ΚΕΕΛΠΝΟ

Ξεκίνησαν οι αιτησεις για τις 395 εποχικές προσλήψεις στο ΚΕΕΛΠΝΟ, Ν.Π.Ι.Δ. εποπτευόμενο από τον Υπουργό Υγείας και επιχορηγούμενο από το Υπουργείο Υγείας. Το νέο προσωπικό θα συνάψει συμβάσεις έργου, σύμφωνα με τις παρακάτω ειδικότητες: Διαπολιτισμικοί μεσολαβητές    70 Διασώστες/Πλήρωμα Ασθενοφόρου       40 Επιδημιολόγοι Πεδίου   5 Επισκέπτες Υγείας           5 Ιατροί   82 Κοινωνικοί Λειτουργοί  53 Μαίες   8 Νοσηλευτές ΠΕ/ΤΕ          76 ΠΕ Διοικητικού – Οικονομικού   5 Συντονιστές …
3 «πακέτα» για 295 μόνιμες προσλήψεις σε τρία υπουργεία

3 «πακέτα» για 295 μόνιμες προσλήψεις σε τρία υπουργεία

ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΝΤΟΣ ΙΟΥΛΙΟΥ Μέσα στον Ιούλιο θα «τρέξουν» οι αιτησεις για τις 3 προκηρυξεις του ΑΣΕΠ μεσω των οποίων θα προσληφθούν 295 μόνιμοι υπάλληλοι σε φορείς των υπουργείων Δικαιοσλυνης, Ναυτιλίας και Οικονομικών. Διαβάστε παρακάτω τις αναλυτικές ημερομηνίες και διαδικασίες για κάθε προκήρυξη ξεχωριστά. 186 διοικητικοί στο υπουργείο Δικαιοσύνης Από τις 20 Ιουλίου ξεκινούν οι αιτήσεις για τις 186 μόνιμες θέσεις …
Προκήρυξη 84 εποχικών στο εργοστάσιο της ΕΒΖ (Ορεστιάδα)

Προκήρυξη 84 εποχικών στο εργοστάσιο της ΕΒΖ (Ορεστιάδα)

Το Εργοστάσιο Ορεστιάδας της Ελληνικής Βιομηχανίας Ζάχαρης Α.Ε. ανακοινώνει την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, συνολικά ογδόντα τεσσάρων ( 84 ) ατόμων για την κάλυψη εποχικών ή παροδικών αναγκών του εργοστασίου Ορεστιάδας της Ε.Β.Ζ. Α.Ε και συγκεκριμένα του εξής, ανά υπηρεσία, έδρα, ειδικότητα και διάρκεια σύμβασης, αριθμού ατόμων: ΔΕ Αγγελιοφόροι ψεκασμών για τον τομέα Ν. Καλλίστης Κομοτηνής …
Πρόγραμμα επιχορήγησης για την απασχόληση ανέργων 55 - 67 ετών

Πρόγραμμα επιχορήγησης για την απασχόληση ανέργων 55 - 67 ετών

Την κατάρτιση προγράμματος επιχορήγησης επιχειρήσεων, φορέων και οργανισμών του δημόσιου τομέα, όπως αυτός ορίζεται από το άρθρο 51 του ν. 1892/1990 και επιχειρήσεων της τοπικής αυτοδιοίκησης πρώτου και δευτέρου βαθμού (Δήμων και Περιφερειών) του Ν. 3852/2010, οι οποίες ασκούν τακτικά οικονομική δραστηριότητα, για την απασχόληση μακροχρόνια ανέργων, ηλικίας 55-67 ετών, αποφάσισαν ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Γιώργος Χουλιαράκης και η αναπληρώτρια …
Εγκρίθηκαν 155 προσλήψεις στο ΦΟΔΣΑ Κεντρικής Μακεδονίας

Εγκρίθηκαν 155 προσλήψεις στο ΦΟΔΣΑ Κεντρικής Μακεδονίας

Ο Περιφερειακός Σύνδεσμος Φο.Δ.Σ.Α. Κεντρικής Μακεδονίας εγκρίνει την εισήγηση της Υπηρεσίας για την προκήρυξη μέσω ΑΣΕΠ (άρθρο 21 Ν. 2190/1994) πρόσληψης προσωπικού με συμβάσεις εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, διάρκειας 8 μηνών (Άρθρο 205 Ν. 3584/2007), για τις ανάγκες της Υπηρεσίας ανταποδοτικού χαραχτήρα (αρ. 12 παρ14 Ν. 4071/2012 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει). Οι ειδκότητες ειναι: ΠΕ ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ …
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματα

Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματα

Το Τμήμα Πληροφορικής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών διοργανώνει Πρόγραμμα Μεταπτυ­χι­α­κών Σπουδών (ΠΜΣ) στα Πληροφοριακά Συστήματα, απευθυνόμενο σε μεταπτυχιακούς φοιτητές με­ρικής φοί­τησης. Το ΠΜΣ μερικής φοίτησης είναι ειδικά σχεδιασμένο, έτσι ώστε να μπορεί να ανταποκρίνεται στις α­νά­γκες επιστημόνων με αυξημένες επαγγελματικές ή/και οικογενειακές υποχρεώσεις. Το ΠΜΣ απευθύνεται σε αποφοίτους ΑΕΙ Τμημάτων Πληροφορικής, Επιστήμης Υπολογιστών, Μη­χα­νι­κών Υπολογιστών, σε αποφοίτους Τμημάτων και Σχολών …

Το Ντουμπάι σε περιμένει!



Αυτό το καλοκαίρι ανακάλυψε το Ντουμπάι με μια μοναδική προσφορά των Mideast Travel και Emirates.
Κάνε κράτηση έως τις 28 Ιουλίου και ταξίδεψε μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου, κερδίζοντας δωρεάν πρόσβαση για μία μέρα σε ένα από τα Dubai Parks and Resorts!

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινώνησε μαζί μας στο 211 211 8888 ή στοmideast@mideast.gr.