Πέμπτη 25 Απριλίου 2019

ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΘΩΝ ΜΕΓΑΛΗ ΠΕΜΠΤΗ 5-4-18

Τρίποδας 71710 TopLock

Τρίποδας 71710 TopLock
Εφαρμόζεται πάνω του το βαρούλκο 17174
Ρυθμιζόμενο ύψος: Από 1,35m ως 2,15m (Συρόμενα τηλεσκοπικά πόδια)
Στο χαμηλότερο ύψος: Απόσταση μεταξύ των ποδιών 0,8m
Στο ψηλότερο ύψος: Απόσταση μεταξύ των ποδιών 1,5m
Βάρος: 12,150 kg
Σημεία αγκύρωσης για τα είδη προστασίας (σχοινί, ιμάντας, κρίκος κλπ)
Μέγιστο φορτίο: 12,5 ΚΝ
Σύμφωνο με την προδιαγραφή ΕΝ795
Προτεινόμενη Χρήση: Κατάλληλο για εργασίες σε φρεάτια, υπονόμους, αποχετεύσεις και διάφορες υδραυλικές εργασίες.

H50 Wireless Handset

H50 Wireless Handset

H50 VHF Wireless Handset. Wireless handset for the V50 VHF Radio

Handset features and functionality

  • 2 Handsets can be connected to a V50 VHF
  • Inductive charging, no contacts to corrode
  • AIS Vessel information on LCD
  • 2.4GHz DSSS wireless technology
  • Add up to 2 Handsets
  • Handset operable up to 100m from base, so potentially up to 200m handset to handset
  • Squelch Adjustable
  • Volume control by up/down key
  • Backlight Adjustable
  • INTERCOM function
  • Built-in microphone and 0.5W speaker
  • 3.7V 830mAh Li-Polymer Battery
  • Battery Life: 8 hours

ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ ΠΙΑΝΑ ΚΑΙ ΛΑΤΕΡΝΕΣ

Το εργαστήριο κατασκευής χειροποίητων Πιάνων και Λατερνών του ΠΑΝΟΥ ΙΩΑΝΝΙΔΗ σας περιμένει!
Μπορείτε να επισκεφτείτε και τον ιστοχώρο του κάνοντας ΚΛΙΚ ΕΔΩ

CRT 2000

CRT 2000
ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΛΙΚ ΕΔΩ


CITIZEN BAND AM/FM EUROPEAN MULTI-NORMS
LARGE LCD DISPLAY COLORS
MULTI-FUNCTIONS

ΕΠΙΣΗΜΟΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ CRT

Το σταυροδρόμι των ηρώων

Το σταυροδρόμι των ηρώων 
Νίκος Παργινός
Σειρά: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
Επιμέλεια: Αλέξανδρος Πανούσης
Σχήμα: 14Χ21
Σελίδες: 536
Εξώφυλλο: Μαλακό
ISBN: 978-960-567-175-4 

Θεματολογία:
Οι Τούρκοι προελαύνουν προς την Ιταλία και την Κεντρική Ευρώπη. Ο οθωμανικός στόλος αποβιβάζει πολυάριθμα στρατεύματα στο νησί της Κέρκυρας και πολιορκεί την πόλη της. Ο αδίστακτος πασάς Τζάνουμ Κότζα ετοιμάζεται να αναμετρηθεί με τον Σάξονα στρατάρχη Ματθία Σχολεμβούργο σε μία από τις πιο άγριες και άνισες μάχες της εποχής. Οι γενναίοι πολεμιστές στέκονται στα χαλάσματα του αλλοτινού απόρθητου φρουρίου αποφασισμένοι να υπερασπιστούν με πάθος την πόλη και να πεθάνουν μαχόμενοι.
Στο μεταξύ στο νησί έχουν βρει καταφύγιο τρεις περίεργοι φυγάδες από την Πόλη: ο Νικολός, ένας φονιάς και τυχοδιώκτης κάποτε στην υπηρεσία του Κότζα, η Ναζλή, μια χανούμισσα του χαρεμιού σημαδεμένη από μια αρχαία κατάρα, και ο Μεχμέτ, ένας βασανισμένος ευνούχος. Τα ένοχα μυστικά που κουβαλούν συνδέονται άρρηκτα με ένα μυστηριώδες χειρόγραφο που δημιουργήθηκε πέντε αιώνες νωρίτερα και θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην ιστορία.
Καθώς οι τύχες τους διασταυρώνονται και αλληλοδιαπλέκονται, οι ήρωές μας παρασύρονται αμείλικτα στη δίνη μιας σύγκρουσης που θα κρίνει το μέλλον ολόκληρης της Ευρώπης…

🎭 ΚΘΒΕ: Καλό Πάσχα!

Καλό Πάσχα


Μετά τις σύντομες διακοπές των ημερών του Πάσχα, επιστρέφουμε με τελευταίες παραστάσεις για τις παραγωγές μας που πήραν παράταση λόγω επιτυχίας, αλλά και με νέες θεατρικές προτάσεις, δράσεις, εκπαιδευτικά προγράμματα, μετακλήσεις, εντός των σκηνών μας αλλά και εκτός!
Τελευταίες παραστάσεις
ΥΠΗΡΕΤΗΣ ΔΥΟ ΑΦΕΝΤΑΔΩΝ
Από 2 έως 5 Μαΐου
Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών
ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ
Από 2 έως 5 Μαΐου
Βασιλικό Θέατρο
Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΕΡΙΠΑΤΟΣ ΤΟΥ ΠΕΤΡΟΥ
Κυριακή 5 Μαΐου
Βασιλικό Θέατρο
ΕΞΩ ΠΑΝΩ ΜΕΣΑ ΚΑΤΩ
Σάββατο 4 Μαΐου
Βασιλικό Θέατρο
Εισιτήρια ONLINE
Τι άλλο έρχεται αμέσως μετά το Πάσχα
Η ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΤΗΣ ΜΥΤΗΣ
2 με 5 Μαΐου
 Μικρό Θέατρο της Μονής Λαζαριστών
CARTES POSTALES DE SALONIQUE
2 και 3 Μαΐου
 Φουαγιέ του Βασιλικού Θεάτρου
Η ΠΕΝΤΑΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΡΑΣ
30 Απριλίου
Mediterranean Cosmos
ΕΙΡΗΝΟΠΟΙΟΣ
3 & 4 Μαΐου
Mediterranean Cosmos
ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΣ ΣΑΙΞΠΗΡ (Μετάκληση)
4 με 25 Μαΐου στη Μονή Λαζαριστών
Σκηνή Σωκράτης Καραντινός
SILENCE SPEAKS (Μετάκληση)
16 με 19 Μαΐου στο Φουαγιέ του Θεάτρου
Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών
Τα νέα μας

🐇 Οι εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ σας εύχονται καλό Πάσχα



📚 Νέες κυκλοφορίες

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ / ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑ

Ανεμοδείκτες στην Επτάλοφο
Γιάννης Πατσώνης
ISBN: 978-960-03-6561-0
Τιμή: 14,00 €
Τα Σεπτεμβριανά του 1955 και το πογκρόμ της Πόλης, όπως τα ζει μια Ρωμιά που περνά από τη μια όχθη του Κερατίου στην άλλη και από κει στο Πέραν. Η λεηλασία της θάλασσας, όπως την εξιστορεί ένας παραδοσιακός ψαράς. Οι περιπέτειες ενός πρόσφυγα από την Ανατολική Θράκη, που ξεριζώνεται από τη γενέτειρά του και διασχίζει τον Έβρο με το κοπάδι του. Η έξοδος από τo πάθος ενός περιπλανώμενου χρήστη. Η δίψα για αγάπη στη μοναξιά ενός καφενείου στο Σταθμό. Ένας άστεγος, πρώην μετανάστης στη Γερμανία, θυμάται τραγούδια μιας νιότης ακόμα αδαπάνητης. Αρχή Ινδίκτου στη Μαξιμιανούπολη, στα ερείπια ενός λαμπρού κάποτε ναού του 11ου αιώνα, που το όνομά του μένει να φανερωθεί. Ένα επισκεπτήριο στο Γεντί Κουλέ, μετά το κλείσιμο των φυλακών στην Άνω Πόλη. Η μνήμη μιας τελετής σε ένα ύψωμα. Η ανάβλεψη με το λιγοστό νεράκι από μια βραχοσπηλιά.
Από την Κωνσταντινούπολη και την Ουρανούπολη ως την Κομοτηνή και την Άνω Πόλη της Θεσσαλονίκης, γεγονότα από το μεγάλο ποτάμι της ιστορίας και πρόσωπα που κατά την καθημερινή πορεία τους μαρτυρούν την εσωτερική τους περιπέτεια.

Ένα αγόρι γελάει και κλαίει
Αντώνης Σουρούνης
ΣΚΛΗΡΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ
ISBN: 978-960-03-6575-7
Τιμή: 14,00 €
Οι χρόνοι εκείνοι φύγανε εδώ και καιρό. Οι άνθρωποι που έρχονταν κάποτε μέσα στη νύχτα σπίτι μου με το κρασί τους, το γέλιο τους και το δάκρυ τους χάθηκαν.
Τα μεγάλα όνειρα παραμερίστηκαν επειδή ακριβώς ήταν μεγάλα.
Οι παλιοί σύντροφοι χτίσανε σπίτια, φτιάξανε οικογένειες, αγόρασαν χρηματοκιβώτια.
Μα εγώ, που δεν έκτισα κανένα σπίτι για να θάψω κάτω από τα θεμέλιά του τους ανθρώπους που αγάπησα, εγώ που απαρνήθηκα την οικογένεια για να μείνω πιστός στο ομαδικό όνειρο, νιώθω πως έχω ένα χρέος απέναντι στο προδομένο μας παρελθόν και στον εαυτό μου…
Το πρώτο βιβλίο του Αντώνη Σουρούνη.
Η Θεσσαλονίκη των παιδικών χρόνων, η ανθρωπογεωγραφία της γειτονιάς, το ταξίδι, ο έρωτας, οι φίλοι της δουλειάς και της ξενιτιάς, η εξερεύνηση του εαυτού, ο διάλογος με το «εγώ».
Οι σπίθες μιας σπουδαίας λογοτεχνικής διαδρομής, σε μια συλλογή από ιστορίες που ξανάρχονται στο φως για να θυμίσουν έναν αυθεντικό «παραμυθά», έναν μεγάλο συγγραφέα στο ξεκίνημά του.
Για τους αναγνώστες που δεν τον γνώρισαν, αλλά και για εκείνους που τον αγάπησαν με πάθος.

ΞΕΝΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ / ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΑΠ' ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

Ο συνταγματάρχης δεν έχει πού να κλάψει
Κάρλος Φονσέκα
Μετάφραση: Αγγελική Βασιλάκου
ΣΚΛΗΡΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ
ISBN: 978-960-03-6550-4
Τιμή: 15,00 €
Απομονωμένος στα Πυρηναία, ο διάσημος και αινιγματικός μαθηματικός Αλεξάντερ Γκρότεντικ επεξεργάζεται με μανία το τελικό του έργο. Αλλά τι ακριβώς είναι αυτό το μνημειώδες, μυστηριώδες εγχείρημα; Γιατί ο συγκεκριμένος άνθρωπος, μία από τις μεγαλύτερες ιδιοφυΐες της εποχής του, αποφάσισε ξαφνικά να εγκαταλείψει εντελώς την κοινωνία; Καθώς ο αναγνώστης ψάχνει τις απαντήσεις, ξεδιπλώνονται δύο πολυεπίπεδες αφηγήσεις. Η πρώτη αφορά στις προσωπικότητες που ενέπνευσαν τη φαντασία του ήρωα: τη Χάνα Αμπράμοφ, που ζωγραφίζει χίλιες φορές το ίδιο ηφαίστειο, τον Βλαντίμιρ Βοστόκοφ, που συγκρούεται με την τεχνολογική πρόοδο, τον Μαξιμιλιάνο Σιενφουέγος, που αποτελεί το σύμβολο όχι μόνο της συνείδησης του συνταγματάρχη αλλά και ολόκληρης της Ευρώπης. Η δεύτερη αφήγηση ταυτίζεται με την ιστορία ζωής του ίδιου του πρωταγωνιστή: από τη Ρωσία της Οκτωβριανής Επανάστασης στο Μεξικό της αναρχικής δεκαετίας του 1920, από τον Ισπανικό Εμφύλιο Πόλεμο μέχρι το Βιετνάμ, και από τη Γαλλία ως τα νησιά της Καραϊβικής. Το εκλεπτυσμένο ντεμπούτο ενός ταλαντούχου συγγραφέα, μια κωμικοτραγική αλληγορία για το πολιτικό φάσμα του περασμένου αιώνα.
«Ένα συναρπαστικό και αξέχαστο λεκτικό καλειδοσκόπιο».
ΡΙΚΑΡΝΤΟ ΠΙΛΙΑ
«Προσοχή, αναγνώστη, σε τούτες τις σελίδες θα βιώσεις τον ίλιγγο, το άγχος και τη χαρά. Θα γίνεις μια άυλη παρουσία σ’ έναν κόσμο μπορχεσιανό, μια camera obscura, όπου τα μαθηματικά είναι ένα μυστικό όπλο, και η μνήμη το αντικείμενο μιας αρχαιολογικής αναζήτησης. Ο Κάρλος Φονσέκα συνέθεσε μια εκτυφλωτική opera prima».
The New York Times Book Review
«Αν και το μυθιστόρημα του Κάρλος Φονσέκα γνέφει κυρίως προς τον Γκαμπριέλ Γκαρσία Μάρκες, ο συγγραφέας δοκιμάζει τις δυνατότητες του υπερκειμένου που έθεσε ο Χούλιο Κορτάσαρ και δείχνει ότι γνωρίζει άριστα τις συμβουλές του Ρομπέρτο Μπολάνιο».
Kirkus Reviews

Πόλεμος και τερεβινθίνη
Στέφαν Χέρτμανς
Μετάφραση: Μαργαρίτα Μπονάτσου
ΣΚΛΗΡΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ
ISBN: 978-960-03-6548-1
Τιμή: 16,00 €
Λίγο πριν από τον θάνατό του, τη δεκαετία του 1980, ο παππούς παρέδωσε στον εγγονό του, τον Στέφαν Χέρτμανς, δύο παλιά σημειωματάρια. Ο τελευταίος επί χρόνια δεν τολμούσε να τα ανοίξει, όταν όμως το έκανε, καλά κρυμμένα μυστικά ήρθαν στο φως. Ο παππούς του είχε σημαδευτεί από τη φτώχεια της παιδικής ηλικίας στη Γάνδη του τέλους του 19ου αιώνα, από τις εφιαλτικές εμπειρίες στα χαρακώματα του Α΄ Παγκοσμίου πολέμου και από έναν μεγάλο έρωτα με μια γυναίκα που πέθανε πολύ νέα. Σε όλη την υπόλοιπη ζωή του, μετέτρεπε τη θλίψη του σε γαλήνιους πίνακες ζωγραφικής. Θέλοντας να τον κατανοήσει, ο Στέφαν Χέρτμανς καταγράφει τις δικές του προσωπικές αναμνήσεις από τον παππού του, χρησιμοποιεί αποσπάσματα από τα ημερολόγια και αναλύει τα έργα του. Και αφηγείται τούτη την ιστορία, που χαράσσεται ανεξίτηλα στη μνήμη μας, με την ευρηματική δύναμη που διαθέτουν μόνο οι αυθεντικοί λογοτέχνες. Το Πόλεμος και τερεβινθίνη είναι η σπαρακτική αναψηλάφηση μιας ζωής που συνέπεσε με τα τραγικά γεγονότα του 20ού αιώνα και μια προσπάθεια να δοθεί μια μεταθανάτια, σχεδόν μυθική έκφραση σε αυτή τη ζωή.
«Με τη διεισδυτική του ματιά, ο Στέφαν Χέρτμανς έδωσε φωνή όχι μόνο στον παππού του αλλά σε μια ολόκληρη γενιά».
De Volkskrant
«Το Πόλεμος και τερεβινθίνη συγκεντρώνει όλα τα χαρακτηριστικά ενός μελλοντικού κλασικού έργου».
The Guardian
«Σπανίως στήνεται μια τέτοια καλλιτεχνική γέφυρα, τόσο ευαίσθητη και τόσο συγκινητική, για να ενώσει δύο διαφορετικές εποχές».
Süddeutsche Zeitung
«Μια συναρπαστική επίδειξη για το πώς διασταυρώνονται αφηγηματικά η μυθοπλασία και η πραγματικότητα. Ο τρόπος του ανακαλεί τον Β.Γκ. Ζέμπαλντ. Ένα αριστοτεχνικά γραμμένο βιβλίο για τη μνήμη, την τέχνη, τον έρωτα και τον πόλεμο».
The New York Times

Τι απομένει
Κρίστα Βολφ
Μετάφραση: Βασίλης Τσαλής
ΣΚΛΗΡΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ
ISBN: 978-960-03-6549-8
Τιμή: 12,00 €
Μια γυναίκα στέκεται όρθια, όπως κάθε μέρα, στο μπροστινό δωμάτιο του σπιτιού της, δίπλα στη μεγάλη μπαλκονόπορτα που έχει θέα τον χώρο στάθμευσης αυτοκινήτων μετά τη Φρίντριχ Στράσε. Η κουρτίνα είναι τραβηγμένη έτσι ώστε να μπορεί να κρύβεται πίσω της και να κρυφοκοιτάζει, με την ψευδαίσθηση ότι δεν γίνεται αντιληπτή. Τώρα όμως συλλαμβάνει τον εαυτό της να διερωτάται πού πήγαν οι τρεις νεαροί άντρες οι οποίοι παραμόνευαν μέσα στο λευκό Βάρτμπουργκ, γιατί χτες βράδυ την είχαν στήσει εκεί έξω μέχρι αργά και σήμερα το πρωί είχαν γίνει καπνός; Ωστόσο, προτού η ίδια προλάβει να επιδοθεί σε έναν ακόμα ατέλειωτο εσωτερικό μονόλογο, προτού στοχαστεί για μια ακόμα φορά «εκείνη την άλλη γλώσσα» που στο μέλλον θα της επιτρέψει να εκφράσει τον υπαρξιακό τρόμο, οι μυστικοί της Στάζι εμφανίζονται και πάλι κοντά στην πόρτα της. Το διαμέρισμα, η τηλεφωνική γραμμή, οι διαδρομές μέσα στην πόλη της πρωτοπρόσωπης αφηγήτριας, μιας συγγραφέως από το Ανατολικό Βερολίνο, βρίσκονται υπό διαρκή παρακολούθηση και επιτήρηση. Αλλά στο τέλος αποδεικνύεται ότι το σύστημα παρουσιάζει κάποια κενά, που αφήνουν ανοιχτό ένα παράθυρο στην ελπίδα.
«Αυτή ήταν η Κρίστα Βολφ, η οποία, την εποχή που η Ανατολή και η Δύση εξοπλισμένες και ιδεολογικά περιχαρακωμένες στέκονταν η μία απέναντι στην άλλη, έγραψε βιβλία που διέσχισαν τα σύνορα, βιβλία που ξεπέρασαν τα σύνορα, βιβλία που έχουν διάρκεια. Τα μεγάλα αλληγορικά μυθιστορήματα, οι παραστατικές αναφορές στην αρρώστια και στον πόνο».
ΓΚΥΝΤΕΡ ΓΚΡΑΣ

ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ - ΒΙΟΓΡΑΦΙΕΣ

Κόκκινο Σήμα
Μπιλ Μπράουντερ
Μετάφραση: Στέλλα Κάσδαγλη
ΣΚΛΗΡΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ
ISBN: 978-960-03-6038-7
Τιμή: 20,00 €
Νοέμβριος 2009. Σε κάποια φυλακή της Μόσχας οκτώ αστυνομικοί ξυλοφορτώνουν μέχρι θανάτου τον Σεργκέι Μαγκνίτσκι. Ποιο ήταν το έγκλημά του; Ο νεαρός δικηγόρος κατέθεσε εναντίον αξιωματούχων του Υπουργείου Εσωτερικών που είχαν υπεξαιρέσει 230 εκατομμύρια δολάρια, τα οποία είχε πληρώσει στο κράτος ένα από τα πιο επιτυχημένα αμοιβαία κεφάλαια αντιστάθμισης κινδύνου. Αυτή η άγρια δολοφονία ουσιαστικά παραμένει αδιερεύνητη και ατιμώρητη. Στο Κόκκινο σήμα ο Μπιλ Μπράουντερ, ο άνθρωπος που προσέλαβε το θύμα, καταγράφει πώς ακριβώς οι ρωσικές αρχές συγκάλυψαν την υπόθεση και βάζει το μαχαίρι βαθιά μέσα στη σκοτεινή καρδιά του Κρεμλίνου προκειμένου να ξεσκεπάσει τα ένοχα μυστικά του. Ο συγγραφέας μάς οδηγεί σε ένα εκρηκτικό ταξίδι, από τον μεθυστικό κόσμο του χρηματιστηρίου στη Νέα Υόρκη και στο Λονδίνο της δεκαετίας του ’90, ως τις δικές του μάχες με αδίστακτους ολιγάρχες στο ταραγμένο τοπίο της μετασοβιετικής εποχής, και την απέλασή του από τη Ρωσία, με διαταγή του ίδιου του Βλαντίμιρ Πούτιν. Η συγκλονιστική αφήγηση αναδεικνύει και τη δική του μεταμόρφωση από επενδυτή σε ακτιβιστή των ανθρωπίνων δικαιωμάτων που αγωνίζεται για την απόδοση δικαιοσύνης. Ένα πολιτικό θρίλερ, πέρα για πέρα αληθινό, γεμάτο διαφθορά, χρηματισμούς, απάτες και βασανιστήρια.
«Το Κόκκινο σήμα διαβάζεται σαν θρίλερ, είναι όμως απολύτως αληθινό, μια ιστορία πραγματική και σημαντική, μια ιστορία που εμπνέει. Ο Μπιλ Μπράουντερ είναι ένας απίστευτος ακτιβιστής της ηθικής και το βιβλίο του πρέπει οπωσδήποτε να διαβαστεί απ' όσους θέλουν να κατανοήσουν τη σημερινή Ρωσία, τον Πούτιν ή τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ένας επιχειρηματίας στην εποχή μας».
ΓΟΥΟΛΤΕΡ ΑΪΖΑΚΣΟΝ
«Υποχρεωτικό, αναγκαίο ανάγνωσμα, συνιστά μια διεισδυτική ματιά στη στυγνή πραγματικότητα του καθεστώτος Πούτιν, η οποία αποκτά ακόμα μεγαλύτερη σημασία λόγω της μοναδικής τεχνογνωσίας που διαθέτει ο Μπιλ Μπράουντερ, αλλά και της προσωπικής εμπειρίας που είχε ο ίδιος μέσα στην κοιλιά του κτήνους».
ΓΚΑΡΙ ΚΑΣΠΑΡΟΦ
«Με συνεπήρε σαν ένα κλασικό θρίλερ, με ήρωα έναν συνηθισμένο άνθρωπο που έχει μείνει ολομόναχος και κινδυνεύει σε μια πόλη εχθρική και ανοίκεια... Αλλά το Κόκκινο σήμα είναι μια ιστορία 100% βγαλμένη από την πραγματική ζωή, μια ιστορία που έπρεπε να ειπωθεί».
ΛΙ ΤΣΑΪΛΝΤ
«Μια βιωματική αφήγηση, μια παθιασμένη πλαγιοκόπηση εναντίον του Κρεμλίνου».
The Financial Times
«Καθηλωτικό και συνταρακτικό».
The New York Times Book Review

Νέα κυκλοφορία "Το πρωτείο της δημοκρατίας. Η σοσιαλδημοκρατία μετά τη σοσιαλδημοκρατία" του Γιώργου Σιακαντάρη



Γιώργος Σιακαντάρης



ΤΟ ΠΡΩΤΕΙΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

Η σοσιαλδημοκρατία μετά
τη σοσιαλδημοκρατία





 


ISBN: 978-960-221-808-2,
σχ. 14x21, σελ. 352,
α΄έκδοση Απρίλιος 2019,
τιμή: 16€ (χωρίς ΦΠΑ)
 
Η γέννηση, η εξέλιξη, η σημερινή κατάσταση
και τα σενάρια για το μέλλον της σοσιαλδημοκρατίας 
Σήμερα η σοσιαλδημοκρατία δεν ηττάται επειδή υποστηρίζει την πολυπολιτισμικότητα και όχι τη μεγάλη κοινωνία ή επειδή έχει υποχωρήσει στο νεοφιλελευθερισμό, όπως διατείνονται δύο ρηχές ερμηνείες. Ηττάται επειδή, ενώ η οικονομία παγκοσμιοποιήθηκε, αυτή δεν κατόρθωσε να δημιουργήσει μια κίνηση για την παγκοσμιοποίηση της δημοκρατίας και της πολιτικής και να αφηγηθεί έτσι τη συμμαχία της με τα μεσαία στρώματα στη βάση πολιτικών που θα εστιάζουν στα κέντρα των κοινωνιών. Τα προβλήματα της εκλογικής αλλά και της ιδεολογικής κατάρρευσης της σοσιαλδημοκρατίας ερμηνεύονται λοιπόν ως αποτέλεσμα της μετάβασης από τις εθνοκεντρικές κοινωνίες σ’ εκείνες της παγκοσμιοποιημένης οικονομίας· της αντίθεσης δηλαδή ανάμεσα στην παγκοσμιοποίηση των επιχειρήσεων, των τραπεζών και όλων των οικονομικών συνιστωσών, από τη μια μεριά, και στον εγκλωβισμό των πολιτικών θεσμών (κόμματα, συνδικάτα, συντάγματα) σε εθνοκρατικό πλαίσιο, από την άλλη.
Εδώ ακριβώς ο συγγραφέας αναζητά τις απαντήσεις στο ερώτημα για το μέλλον της παράταξης. Η πρότασή του δεν είναι η συγκρότηση μιας «μετασοσιαλδημοκρατίας», αλλά η ανασυγκρότηση μιας σοσιαλδημοκρατίας μετά τη σοσιαλδημοκρατία, που θα καταθέσει προτάσεις για τη μετάβαση του Πρωτείου της Δημοκρατίας από το εθνοκρατικό πλαίσιο λειτουργίας του σ’ εκείνο μιας παγκοσμιοποιημένης κοινωνίας. Διότι η λύση δεν βρίσκεται στην επιστροφή στο κράτος-έθνος αλλά στην αναζήτηση θεσμών λαϊκής κυριαρχίας σε παγκόσμιο επίπεδο.
Η σοσιαλδημοκρατία  δεν είναι ένας πολιτικός οργανισμός που από τη γέννησή του διατηρεί την ίδια φυσιογνωμία, αλλά μια παράταξη που ειδοποιός διαφορά της είναι η διαρκής μετεξέλιξη. Ο μίτος της Αριάδνης που ακολουθεί ο συγγραφέας μάς οδηγεί στους δρόμους και στους στοχαστές που τη μετασχημάτισαν από παράταξη του δημοκρατικού σοσιαλισμού σε παράταξη του Πρωτείου της Δημοκρατίας. Μια πορεία που ξεκίνησε από τον Μπερνστάιν και τον Ζορές, οι οποίοι ανακάλυψαν τις καντιανές της καταβολές, πέρασε από τις λαμπρές επεξεργασίες των Σουηδών σοσιαλδημοκρατών Καρλ Γιάλμαρ Μπράντινγκ και Περ Άλμπιν Χάνσον στον Κάρλο Ροσέλι και από εκεί στον Βίλι Μπραντ και τον Ούλοφ Πάλμε, αλλά και από την αντιπαράθεσή της με κάθε ολοκληρωτισμό στη Βαϊμάρη, και κατέληξε στο Μπαντ Γκόντεσμπεργκ, για να γίνει η παράταξη που πρεσβεύει ότι καμία κοινωνική δημοκρατία και αλληλεγγύη δεν μπορεί να υπάρξει εκεί όπου απουσιάζει η πολιτική δημοκρατία.
Σήμερα η σοσιαλδημοκρατία καλείται να αντιληφθεί, γι’ άλλη μια φορά, πως η πραγματικότητα άλλαξε και πρέπει να αλλάξει και η ίδια. Διότι ακριβώς η κίνηση και όχι ο σκοπός είναι η σοσιαλδημοκρατία. Ίσως, πιο σωστά, η κίνηση είναι απαραίτητη για την επίτευξη των σκοπών της.
 
Ο Γιώργος Σιακαντάρης είναι διδάκτωρ κοινωνιολογίας, συγγραφέας, δοκιμιογράφος, βιβλιοκριτικός και αρθρογράφος στις εφημερίδες Το Βήμακαι Τα Νέα. Είναι επίσης μέλος της συντακτικής επιτροπής του περιοδικού The Books’ Journal και συνεργάτης της ηλεκτρονικής σελίδας για το βιβλίο Bookpress. Διετέλεσε επιστημονικός διευθυντής στο «ΙΣΤΑΜΕ Ανδρέας Παπανδρέου» και επιστημονικός υπεύθυνος του «Πολιτικού Εργαστηρίου για τη Σοσιαλδημοκρατία». Έχει διατελέσει καθηγητής κοινωνιολογίας στο ΤΕΙ Καλαμάτας, τη Σχολή Μηχανικών Ικάρων και τη Σχολή Αστυνομίας. Έργα του είναι: Οι μεγάλες απουσίες. Η ελληνική δημοκρατία σε άμυνα(Πόλις, 2011) και Ζαν-Ζακ Ρουσσώ: Ο φιλόσοφος της πεφωτισμένης δημοκρατίας (Πόλις, 2012).

ΕΛΛΗΝΕΣ Το χαμένο όνομα 337 μ.Χ.- 1821

ΕΛΛΗΝΕΣ Το χαμένο όνομα 337 μ.Χ.- 1821 
Ως τις αρχές του 4ου αι. μ.Χ. στη Ρωμαϊκή αυτοκρατορία οι χριστιανοί διώκονται.
Έκτοτε οι διωκόμενοι γίνονται διώκτες.
Αυτοκράτορες και χριστιανική εκκλησία επιβάλλουν τον χριστιανισμό ως τη μόνη θρησκεία του κράτους. Πολεμούν τους ετερόθρησκους αλλά και τους ετερόδοξους, όσους διαφωνούν με τη μία δογματική αλήθεια, την ορθοδοξία, που καθιερώνουν οι οικουμενικές σύνοδοι.
Αποδέχονται ως χρήσιμη την αρχαία ελληνική γραμματεία για την καλλιέργεια του λόγου, στο βαθμό που δεν υιοθετούνται ιδέες οι οποίες αντιβαίνουν στην ορθοδοξία και στο πολίτευμα.
Αν και η ελληνική γλώσσα αναγορεύεται επίσημη γλώσσα του κράτους, το όνομα Έλληνες ταυτίζεται με του ειδωλολάτρη και ως εθνώνυμο χάνεται. Οι ελληνόφωνοι πλέον πιστεύουν ότι είναι Ρωμαίοι.
Μόλις τον 13ο αιώνα αρχίζει ένας μικρός αριθμός μορφωμένων, στην κορυφή ή τις παρυφές της πολιτικής τάξης, να αναγνωρίζει τη δυναμική του ονόματος Έλληνες, τα κατορθώματα και τα επιτεύγματά τους. Οι προβληματισμοί τους δεν φτάνουν πέρα από τον κύκλο τους.
Τους επόμενους τρεις αιώνες, πριν και μετά την Άλωση, λόγιοι της Ανατολής ενισχύουν το κίνημα του ουμανισμού στη Δύση, τη στροφή στους αρχαίους.
Συνέχεια αποτελούν στην Ευρώπη, όχι κι εκεί χωρίς εμπόδια, η επιστημονική επανάσταση (από τον 16ο αι.), ο διαφωτισμός (18ος αι.), η Γαλλική επανάσταση, ο εθνικισμός και άλλα κινήματα.
Από όσους αφήνουν το Οθωμανικό κράτος κι έρχονται στην Ευρώπη, προέρχεται η πρωτοπορία που προετοιμάζει τον αγώνα της απελευθέρωσης.
Το 1821 αρχίζει με την επίκληση του ονόματος Έλληνες και της ιστορίας τους. Είναι κι αυτή μια μεγάλη ρήξη με το παρελθόν, μια επανάσταση. Το εθνώνυμο Έλληνες, το χαμένο όνομα, γίνεται το σημείο αναφοράς. Μετά 1500 χρόνια.
ΕΛΛΗΝΕΣ Το χαμένο όνομα 337 μ.Χ.- 1821 
συγγραφέας: Γιάννης Γιαννόπουλος
ΣΕΙΡΑ: ΕΚΚΕΝΤΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ-ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ (αρ.9)
Επιστημονικός Υπεύθυνος Σειράς: Γιώργος Κόκκινος

Isbn: 978-960-579-097-4
Διαστάσεις: 14 X 23,5
Σελίδες: 284
Λιανική Τιμή: 18.00 ευρώ

Πάρος: Ο θεατρικός επιτάφιος

ArtTravel

1

Πάρος


Ο θεατρικός επιτάφιος της Μάρπησσας
 
Πατήστε εδώ
2

Σαντορίνη

Ανάσταση στην Καλντέρα
3

Κρήτη

Οι καλύτερες ταβέρνες της
Πατήστε εδώ
Πατήστε εδώ
4

Άμστερνταμ

Εαρινή ελευθερία
Πατήστε εδώ