Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2009

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΔΡΙΒΕΛΕΓΚΑ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΓΙΑΝΝΗ ΔΡΙΒΕΛΕΓΚΑ ΤΗΛ. 23730-21630 ΦΑΞ. 23730-21637 Email: gdriv10@otenet.grΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο υποψήφιος βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Γιάννης Δριβελέγκας θα βρίσκεται σήμερα στη Θεσσαλονίκη στην ομιλία του Προέδρου του ΠΑΣΟΚ Γιώργου Παπανδρέου. Αύριο Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2009 στις 10.00 θα μιλήσει στο Δημοτικό Ραδιόφωνο Πολυγύρου και στις 11.00 θα επισκεφτεί το στάδιο Πολυγύρου. Το απόγευμα θα επισκεφτεί στις 18.30 τον Αγ. Πρόδρομο και στις 20.30 θα μιλήσει στην Όλυνθο.

ΔΗΜΟΣ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ - ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Έναρξη επιδοτήσεων του ΕΣΠΑ σε πολίτες και επιχειρήσεις
Με καθυστέρηση άρχισε δυναμικά η υλοποίηση του ΕΣΠΑ αναφορικά με τις επιχειρησιακές ενισχύσεις.
Τουλάχιστον 20 προγράμματα ενίσχυσης επιχειρηματικότητας είναι διαθέσιμα στους ενδιαφερόμενους (πολίτες και επιχειρήσεις).
Ειδικότερα, η προθεσμία ένταξης στο πρόγραμμα για την Ενίσχυση Ελεύθερων Επαγγελματιών θα διαρκέσει μέχρι την 9/10/2009, ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται και η υποβολή των αιτήσεων για υπαγωγή στα προγράμματα Ενίσχυσης Επιχειρηματικότητας Γυναικών και Νέων, διαδικασία που θα διαρκέσει μέχρι την 15/10/2009.
Σε εξέλιξη βρίσκεται επίσης και ένα ακόμη πολύ δημοφιλές πρόγραμμα για την Ενίσχυση Μικρών και Πολύ Μικρών Επιχειρήσεων μέχρι την 9/11/2009.
Εξάλλου, στις 15/10/2009 θα πρέπει να υποβληθούν οι προτάσεις υπαγωγής στο πρόγραμμα Σύγχρονη Επιχείρηση, που αφορά στην ενίσχυση επιχειρήσεων για την πιστοποίηση σύμφωνα με ευρέως αναγνωρισμένα πρότυπα (ISO, ΕΛΟΤ κ.ά.).
Επιπλέον, σε εξέλιξη βρίσκονται προγράμματα που αφορούν συγκεκριμένες επιχειρηματικές πρωτοβουλίες, όπως η συνεργασία επιχειρήσεων, η πρωτοτυπία, η πράσινη επιχειρηματικότητα, η έρευνα στην τεχνολογική ανάπτυξη και την καινοτομία.
Περισσότερες πληροφορίες για τα τρέχοντα προγράμματα στήριξης της επιχειρηματικότητας μπορείτε να αναζητήσετε στο Κέντρο Στήριξης & Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας «Επιχειρείν» του Δήμου Καλαμαριάς, που βρίσκεται στη Δημοτική Αγορά του Φοίνικα
(επικοινωνία: 2310.472890,

Elisa Monte Dance

Elisa Monte Dance - 29/9/2009 έως 30/9/2009 Ώρα: 21.00
Χώρος Εκδήλωσης: Μέγαρο Μουσικής Είδος Εκδήλωσης: Χορός Vip: 45 € Κανονικό: 35 € Φοιτητικό: 30 € Λεωφορεία: 5,6,33,78
Elisa Monte Dance Με την υποστήριξη του Γενικού Προξενείου των ΗΠΑ στη Θεσσαλονίκη Το συγκρότημα Elisa Monte Dance υπόσχεται μια βραδιά χορού με ύφος τολμηρό, έντονο, παθιασμένο, αισθησιακό συμπληρώνεται με μια κλασσική, αθλητική δεξιοτεχνία.
Έχοντας γιορτάσει ήδη τα 25 χρόνια ζωής του, έρχεται στη Θεσσαλονίκη για μία και μοναδική εμφάνιση. Εντυπωσιακός μοντέρνος χορός, με χορευτές από κάθε γειτονιά των Ηνωμένων Πολιτιεών Αμερικής να εντυπωσιάζουν με τι κινήσεις τους πάνω στη σκηνή.
Το συγκρότημα Elisa Monte Dance, ιδρύθηκε το 1981, προσπαθώντας να γεφυρώσει τα πολιτισμικά εμπόδια μέσω της παγκόσμιας γλώσσας του χορού.
Από την πρώτη αναγνώρισή του στην παγκόσμια σκηνή το 1982 ως «καλύτερο συγκρότημα» στο διεθνές φεστιβάλ χορού του Παρισιού, το συγκρότημα μετρά επιτυχίες για πάνω από δύο δεκαετίες.
Η δουλειά της Elisa Monte, πρώην πρώτη χορεύτρια του συγκροτήματος Martha Graham Dance Company και του Pilobolus, είναι ευρέως γνωστή για το ιδιαίτερα αθλητικό και αισθησιακό ύφος της, καθώς επίσης και την τεχνική και φυσική οξύτητά της, που ερευνά ένα πλήθος αντικειμένων και θεμάτων.
Το συγκρότημα, έχει περιοδεύσει σε πάνω από 40 χώρες συμπεριλαμβανομένων της Σιγκαπούρης, Ιταλίας, Ρωσίας, Γαλλίας, Γερμανίας, και των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής .
Επίσης έχει εμφανιστεί σε διάφορα σημαντικά φεστιβάλ χορού, συμπεριλαμβανομένων των: "Next Wave", "Jacob's Pillow", "Lincoln Center Out of Doors", "Steps 98 Switzerland και στις δραστηριότητες του Weimar "Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης 1999".
Επιπλέον έχει προβληθεί μέσω των τηλεοπτικών δικτύων της Ευρώπης, της Ασίας, και της Καραϊβικής, και αποτέλεσε το σημαντικότερο θέαμα στο Metro Art Channel 13 του PBS στη Νέα Υόρκη ως μέρος του αφιερώματος «μήνας χορού» του σταθμού, τιμώντας αναγνωρισμένους χορογράφους της Νέας Υόρκης.
Οι χορευτές του συγκροτήματος κατάγονται από όλες τις γωνίες της γης συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, των Μπαχαμών, και της Γουαδελούπης.
Το 2006 το συγκρότημα Elisa Monte Dance γιόρτασε τα 25 χρόνια από την ίδρυσή του.
Για το 2007 προγραμματίζει μια σειρά εμφανίσεων σε διάφορες χώρες του κόσμου συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδος!
Τον Ιούλιο του 2005, το συγκρότημα εμφανίστηκε στο Φεστιβάλ Spoleto στην Ιταλία, παρουσιάζοντας μια σειρά από έργα χορογραφημένα από την Elisa Monte.
Τον Οκτώβριο του 2005, η ομάδα περιόδευσε σε επτά πόλεις στη Βραζιλία, δίνοντας παραστάσεις στα κυριότερα θέατρα.
Το συγκρότημα Elisa Monte Dance γιόρτασε την 25η επέτειο του, παρουσιάζοντας ένα κύκλο παραστάσεων στο Joyce Theater της Νέας Υόρκης το φθινόπωρο του 2006.

2 Παραστάσεις Καραγκιόζη

2 Παραστάσεις Καραγκιόζη - 29/09/2009 έως 30/09/2009 Ώρα: 10:00
Χώρος Εκδήλωσης: Βαφοπούλειο Είδος Εκδήλωσης: Δημήτρια στα σχολεία Λεωφορεία: 5,6,33
Ο Καραγκιόζης δασοφύλακας στο Σέιχ Σου- Βαφοπουλειο
`Όταν η ασυνειδησία και το άνομο συμφέρον παίρνουν τη μορφή πυρκαγιών στις στράτες της Ελλάδας, ο Καραγκιόζης αναλαμβάνει καλοκαιριάτικα δασοφύλακας στο δάσος του Σέιχ Σου και ..... «φωτιά στα μπατζάκια του».
Άνθρωποι, ζώα και τέρατα μπλέκονται σε μια σπαραξικάρδια κωμωδία, όπου το κοινό καλείται ν' αποποιηθεί το ρόλο του θεατή και να πάρει την υπόθεση στα χέρια του για ένα δέντρο....για μια γλάστρα βασιλικό....για ένα καταπράσινο Σέιχ Σου...για το δικαίωμα στο όνειρο.
Μια παράσταση του Γιάννη Χατζή πολυπρόσωπη, με βαθύτατο οικολογικό περιεχόμενο, ξέφρενη δράση και λόγο που «κόκαλα δεν έχει και κόκαλα τσακίζει».
Κυριολεκτικά μια γελωτοθεραπεία χωρίς όρια.
Το μαγεμένο δέντρο Βαφοπουλειο
Τρομερά και φοβερά πράγματα συμβαίνουν στην περιοχή γύρω από τη χωματερή.
Δεν φτάνουν τα τόσα βάσανα των ανθρώπων που ζουν εκεί, τώρα και το καμάρι του τόπου, ένα τεράστιο αιωνόβιο δέντρο, πηγή κι ανάσα ζωής, χώρος ανάπαυσης και διασκέδασης, αρχίζει να συμπεριφέρεται παράξενα σκορπώντας τον τρόμο σε μικρούς και μεγάλους. Άνθρωποι μεταμορφώνονται, ζώα μεταλλάσσονται κι όλοι περιμένουν ακόμη και τα χειρότερα.
Ο Καραγκιόζης κι ο Χατζηαβάτης αναλαμβάνουν να λύσουν το μυστήριο του μαγεμένου δέντρου και ζητάν τη βοήθεια των θεατών.
Όλοι μαζί πια θα ξορκίσουν την κακοδαιμονία και θα πάρουν την τύχη του τόπου στα χέρια τους, για μια ζωή καλύτερη με ανθρώπινο πρόσωπο.
Ξέφρενη γεμάτη γέλιο, πολυπρόσωπη κωμωδία, διασκευασμένη από τον Γιάννη Χατζή έτσι ώστε να αναδεικνύει τις οικολογικές ευαισθησίες της περιοχής.

Ο πρίγκιπας των Μαθηματικών

Ο πρίγκιπας των Μαθηματικών - 29/09/2009 Ώρα: 20:30
Χώρος Εκδήλωσης: Άνετον Είδος Εκδήλωσης: Δημήτρια στα σχολεία Λεωφορεία: 31,39,3
Η θεατρική παράσταση του 19ου γυμνάσιου «Ο Πρίγκιπας των Μαθηματικών» βασίστηκε σε θεατρική διασκευή του ομώνυμου βιβλίου της Μάργκαρετ Τεντ (εκδόσεις Τραυλός).
Την θεατρική διασκευή, σκηνοθεσία, μουσική επιμέλεια και διδαχή θεατρικής ομάδας ανέλαβαν η Χριστίνα Ζουρνά (μαθηματικός) και η Σόνια Κοτζαβαΐδου (φιλόλογος)
Ο Καρλ Φρήντριχ Γκάους θεωρείται ένας από τους μεγαλύτερους μαθηματικούς όλων των εποχών μαζί με τον Αρχιμήδη και το Νεύτωνα.
Συνέβαλε στην ανάπτυξη των καθαρών μαθηματικών και οι πρακτικές εφαρμογές που πρότεινε, οδήγησαν στην ανάπτυξη της αστρονομίας, της γεωδαισίας και του ηλεκτρομαγνητισμού.
Αν δεν υπήρχε το έργο του Γκάους, ο Αϊνστάιν δε θα είχε φτάσει ποτέ στη θεωρία της σχετικότητας.
Ήταν μια μεγαλοφυΐα που εργάστηκε με επιμονή σε όλη τη διάρκεια της ζωής του, παρόλες τις δυσκολίες και τις αντιδράσεις που συνάντησε.
Μέσα λοιπόν στη ζωή και το έργο του Γκάους, μπορεί ο καθένας από μας να βρει βαθιά νοήματα, κυρίως όμως μία στάση ζωής, εφαρμόσιμη ακόμη και σήμερα.
Χαρακτηριστικές του φράσεις: «λίγα αλλά μεστά» και «τίποτα δεν έχει ολοκληρωθεί, αν κάτι ακόμα απομένει να γίνει».

ΤΑ ΝΕΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ

Εκρηκτική παραμένει η κατάσταση στις δικαστικές φυλακές Ιωαννίνων Λουκέτα και ανεργία ο «βραχνάς» των πολιτών των Ιωαννίνων

ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΤΟΥ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΥ

ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΤΟΥ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΥ
ISBN: 978-960-524-272-5
Χαρακτηριστικά: 16 x 24 εκ., 1270 σελ.,
Σετ 2 τόμων σε κασετίνα
Έτος έκδοσης: 2009
Περιγραφή Στους "Δρόμους του Αρχάγγελου" ο Μίκης Θεοδωράκης αυτοβιογραφείται.
Κάνει μια κατάδυση στο χρόνο και τις μνήμες του και αφηγείται τα γεγονότα και τα συναισθήματα που διαμόρφωσαν την προσωπικότητά του και καθόρισαν την καλλιτεχνική και πολιτική πορεία του.Ζει τα παιδικά του χρόνια περιπλανώμενος στις διάφορες πόλεις της Ελλάδας, ακολουθώντας τον πατέρα του, ανώτατο κρατικό υπάλληλο.
Γνωρίζει τον τρόπο ζωής και τη μουσική των περιοχών όπου εγκαθίστανται, όμως αισθάνεται παντού διαφορετικός και μόνος.
Νομάς και ξένος, βρίσκει καταφύγιο στη μουσική.
Στη διάρκεια της εφηβείας, αποφασίζει να αφιερωθεί ολοκληρωτικά στη μουσική, και αρχίζει να συνθέτει, ενώ βρίσκει ένα άλλο σημαντικό στήριγμα, την ποίηση. Εκείνα τα χρόνια ανακαλύπτει και τον Μαρξισμό.
Από μαθητής του Γυμνασίου οργανώνεται στην Αντίσταση εναντίον των κατακτητών. Κυνηγημένος, διαφεύγει στην Αθήνα όπου το 1943 οργανώνεται στο ΕΑΜ.
Φοιτά στη Νομική για ένα σύντομο διάστημα, ενώ γράφεται και στο Ωδείο Αθηνών.
Οργανωμένος στην αριστερά, συμμετέχει στα Δεκεμβριανά, τραυματίζεται σοβαρά, ζει στη συνέχεια το κυνηγητό των αριστερών στον Εμφύλιο, εξορίζεται στην Ικαρία και τη Μακρόνησο. Μέσα στα βασανιστήρια και την ταπείνωση, συνεχίζει να συνθέτει μουσική καθώς και το όραμά του για το δημοκρατικό πολιτικό μέλλον της Ελλάδας.
Με την υγεία του βαριά κλονισμένη, καταφεύγει στην Κρήτη όπου γνωρίζει τις ρίζες του και γιατρεύει της πληγές του.
Η δεκαετία του ’50 είναι ιδιαίτερα δημιουργική για τον Μίκη Θεοδωράκη: φεύγει για σπουδές στο Παρίσι, βραβεύεται και γίνεται διεθνώς γνωστός για το συμφωνικό του έργο, επιστρέφει στην Ελλάδα το 1959.
Το αίτημά του για εθνική συμφιλίωση φέρνει σε δύσκολη θέση τους συντρόφους του και προβληματίζει τους αντιπάλους του.
Το 1960 παρουσιάζει για πρώτη φορά τον Επιτάφιο, ενώ συνθέτει Tο τραγούδι του νεκρού αδελφού και το Άξιον εστί.
Τις δεκαετίες 1960-1970, συνεχίζει να συμμετέχει ενεργά στην πολιτική ζωή της χώρας. Το 1963 ηγείται της Νεολαίας Λαμπράκη και εκλέγεται βουλευτής της ΕΔΑ.
Τον Απρίλιο του 1967 –αφού απευθύνει πρώτος έκκληση για αντίσταση στη Χούντα– περνά στην παρανομία και συλλαμβάνεται. Αυτή την περίοδο της ζωής τού συνθέτη καλύπτει η επίτομη αναθεωρημένη έκδοση των Δρόμων του Αρχάγγελου, που γράφηκαν στο διάστημα 1986-1995. Η πλήρης έκδοση του αυτοβιογραφικού έργου του Μίκη Θεοδωράκη αποτελεί το σημαντικότερο εκδοτικό εγχείρημα των Πανεπιστημιακών Εκδόσεων Κρήτης γι’ αυτή τη χρονιά.
Επιδιώκοντας μια έκδοση αυτού του έργου με τα υψηλότερα ακαδημαϊκά και εκδοτικά κριτήρια, φιλοδοξούμε να το κάνουμε προσιτό στον έλληνα αναγνώστη, αλλά και τον αυριανό ερευνητή, που νοιάζονται για την πολιτική και πολιτιστική ιστορία του τόπου καθώς και για τις πηγές της δημιουργικής έμπνευσης μιας μεγάλης μουσικής προσωπικότητας. Δεδομένης της ιδιαίτερης σχέσης του Μίκη Θεοδωράκη με την Κρήτη –μια σχέση στην οποία είναι αφιερωμένο σημαντικό μέρος των Δρόμων του Αρχάγγελου– θεωρούμε ότι η έκδοση της αυτοβιογραφίας του από τις Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης έχει τη δική της συμβολική σημασία. Την έκδοση προλογίζει ο διευθυντής της Νέας Εστίας Σταύρος Ζουμπουλάκης. «Τι είναι αυτό άραγε που θα φέρει τον αρχάγγελο Μιχαήλ στον τίτλο της αυτοβιογραφίας του συνονόματού του Μιχαήλ Θεοδωράκη;
Γιατί δεν την ονόμασε Η Μουσική μου – Αφήγημα ή απλώς Αυτοβιογραφικά, καταπώς αρχικά σκεφτόταν, ή όπως αλλιώς;
Να η απάντησή του: ‘‘[…] το μυστηριακό και ακαθόριστο:
Οι δρόμοι του Αρχάγγελου νομίζω ότι ταιριάζει πιο πολύ. Μήπως, στο κάτω κάτω, είμαστε εμείς που διαλέγουμε τα μονοπάτια της ζωής;
Όλο και κάποιος Αρχάγγελος μάς οδηγεί με τις αόρατες φτερούγες του.’’ Ο Θεοδωράκης πιάνει να γράψει την αυτοβιογραφία του το 1985, σε ηλικία εξήντα χρονών, σε μια εποχή που αισθάνεται –δεν είναι η πρώτη φορά ούτε η τελευταία– μόνος, αυτοφυλακισμένος και διωκόμενος, με σκοπό να φωτίσει τη μουσική δημιουργία του, ειδικότερα τα τραγούδια του.
Έχοντας λοιπόν ως αποκλειστικό σκοπό να ‘‘βοηθήσει στην καλύτερη κατανόηση των τραγουδιών του και της μελοποιημένης από αυτόν ποίησης’’, είναι αποφασισμένος να μην κάνει λόγο παρά ελάχιστα για την πολιτική πλευρά της ζωής του, τότε μοναχά που είναι εντελώς απαραίτητο.Διαβάζοντας σήμερα την Αυτοβιογραφία, βλέπουμε ότι η αρχική πρόθεση δεν επιβεβαιώνεται στις σελίδες της, με την έννοια ότι η αναφορά στην ‘‘εξωμουσική δράση’’ όχι μόνο δεν είναι ‘‘ξώφαλτση’’ αλλά, αντίθετα, κυριαρχεί.
Αναπόφευκτα και ορμητικά, η πολιτική δράση του συγγραφέα, ξεπερνώντας κάθε αρχική πρόθεση, κατακλύζει το βιβλίο. Και πώς αλλιώς;
Η πολιτική και η μουσική στη ζωή αυτού του ανθρώπου είναι αξεχώριστες σαν τις δύο σελίδες ενός φύλλου, όσο και αν ο ίδιος νιώθει συχνά διχασμένος ανάμεσα στις δύο. Αυτή ωστόσο η ποσοτική κυριαρχία της πολιτικής στις σελίδες του βιβλίου διόλου δεν σημαίνει ότι δεν υπηρετείται η αρχική πρόθεση. Τουναντίον.
Υπηρετείται, θα έλεγα, με έναν πολύ πιο ουσιαστικό τρόπο από ό,τι αν ιστορούνταν αναλυτικά οι συγκεκριμένες συνθήκες γέννησης του τάδε ή του δείνα τραγουδιού.» Από τον Πρόλογο του Σταύρου Ζουμπουλάκη
Μια αφήγηση που αφορά τον ίδιο τον συνθέτη και το έργο του, όπως ο ίδιος θέλει να τα προσδιορίσει.
Προσωπική του κατάθεση, οι δύο αυτοί τόμοι αποτελούν μοναδικό πρωτογενές υλικό, δείγμα γραφής ενός μεγάλου αφηγητή, που η καλλιτεχνική και πολιτική παρουσία του σημάδεψαν την Ελλάδα του 20ού αιώνα.

Η ασυνεννοησία της Πυροσβεστικής έκαψε την Αττική - Από την καθημερινή

Η ασυνεννοησία της Πυροσβεστικής έκαψε την Αττική Σε ποιους επιρρίπτει ευθύνες το πόρισμα του Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης Ιωαννα Μανδρου Hμερομηνία δημοσίευσης: 27-09-09 Απίστευτα περιστατικά, δηλωτικά ανύπαρκτου συντονισμού και συνεργασίας στα υψηλότατα κλιμάκια της Πυροσβεστικής και μια εικόνα κρατικού μηχανισμού που δεν κάνει ακόμα και απλά πράγματα για να αντιμετωπιστούν οι πυρκαγιές που έχουν αλλοιώσει την εικόνα της χώρας, περιγράφονται στο πόρισμα για την καταστροφή στη Βορειοανατολική Αττική, του γενικού επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης κ. Λέανδρου Ρακιντζή, το οποίο παρουσιάζει σήμερα η «Κ». Μέσα σε 23 σελίδες, ο κ. Ρακιντζής διαπιστώνει τραγικές παραλείψεις (ακόμα και σε πράγματα που δεν κοστίζουν...) όπως και ελλείψεις σε συντονισμό και οργάνωση που φθάνουν να ακυρώνουν κάθε σοβαρή επιχείρηση για την κατάσβεση της φωτιάς. Δεκάδες τα περιγραφόμενα περιστατικά. Ενδεικτικά: Ο υπαρχηγός της Πυροσβεστικής Στελ. Στεφανίδης, επιτόπου στη μεγάλη πυρκαγιά, δεν έχει ανταλλάξει ούτε μια κουβέντα με τον αρχηγό του Σώματος, ούτε ένα τηλεφώνημα για να συντονιστούν οι επιχειρήσεις την ώρα της μάχης με τις φλόγες. O διοικητής της Περιφέρειας Αττικής Αποστ. Γεροκώστας παρακάπτει τον αρμόδιο υπαρχηγό για την κατάσβεση της φωτιάς και τηλεφωνεί απευθείας στον αρχηγό που δεν έχει εικόνα της κατάστασης και ζητά απ’ αυτόν εναέρια μέσα. Ο αρχηγός του Πυροσβεστικού Σώματος Αθαν. Κοντοκώστας δεν έχει εικόνα για τη φωτιά, μετά 12 ώρες από την εκδήλωσή της και ενώ οι φλόγες έχουν ξεφύγει και κατακαίουν ό,τι βρουν μπροστά τους. Και βέβαια ελλείψεις σε οργάνωση και μέσα που δεν απαιτούν παρά «λίγη στρατηγική» και ελάχιστη πρόνοια. Επί λέξει αναφέρει στο πόρισμά του ο κ. Ρακιτζής: «Διαπιστώθηκε ότι καθυστέρησε η ταχεία πρόσβαση στο χώρο των επιχειρήσεων κατάσβεσης, των οχημάτων του Πυροσβεστικού Σώματος, από άλλες περιοχές, επειδή τα οχήματα του ΠΣ δεν είναι εφοδιασμένα με σύστημα εντοπισμού θέσεως, το GPS, ενός βοηθήματος το οποίο είναι ιδιαίτερα μικρής αξίας σε σχέση με τη βοήθεια που προσφέρει». Οσο για συντονισμό και οργάνωση; Ο ρόλος του Συντονιστικού Κέντρου του Πυροσβεστικού Σώματος (ΣΕΚΥΠΣ) περιγράφεται στο πόρισμα ως διακοσμητικός και η προσφορά του εξαντλείται, όπως επισημαίνεται, σε αιτήματα για επιλεκτική κατάσβεση, κοινώς σε ρουσφέτια... Στο πόρισμα Ρακιντζή αναφέρεται: «Ο συντονισμός των επιχειρήσεων δεν διευκολύνεται από τις δυνατότητες και τα μέσα του ΣΕΚΥΠΣ το οποίο δεν έχει άμεση εποπτεία του θεάτρου των επιχειρήσεων και περιορίζεται στη διεκπεραίωση αιτημάτων και εντολών διάθεσης εναέριων και επίγειων μέσων και στη διαβίβαση σχετικών πληροφοριών και εντολών». Με μελανότερα χρώματα περιγράφονται, σε άλλο σημείο του πορίσματος οι ελλείψεις που καθιστούν το Συντονιστικό δίχως υπερβολή, θεατή της εξέλιξης της πυρκαγιάς. Ο κ. Ρακιντζής συμπεραίνει: «Δεν είναι άλλωστε εφοδιασμένο το ΣΕΚΥΠΣ με σύστημα παρακολούθησης σε πραγματικό χρόνο της εξέλιξης της πυρκαγιάς μέσω δορυφορικών και εναέριων και επίγειων συστημάτων παρακολούθησης, αλλά διαμορφώνει εικόνα αναπόφευκτα ελλιπή, με βάση τις πληροφορίες που του διαβιβάζονται από τους επιτοπίως επιχειρούντες μέσω αναλογικού ασυρμάτου, κινητών τηλεφώνων και του συστήματος ΤΕΤΡΑ- το οποίο σε δυσπρόσιτες περιοχές δεν λαμβάνει σήμα- ώστε οι επικεφαλής αξιωματικοί να κατεφεύγουν στη χρήση κινητών τηλεφώνων». Απίστευτες είναι βέβαια και οι καταστάσεις με τα λάθη και τις παραλείψεις στην οργάνωση και τον συντονισμό από τους επικεφαλής του Πυροσβεστικού Σώματος για την κατάσβεση αυτής της μεγάλης πυρκαγιάς. Στο πόρισμα αναφέρονται σωρεία περιστατικών που «δυσχέραναν, όπως επισημαίνεται, τον έλεγχο των επιχειρήσεων κατάσβεσης καθόσον δεν ήταν δυνατό να γίνει ορθή εκμετάλλευση όλων των διαθέσιμων πληροφοριών αλλά και πλήρης ανάπτυξη και επωφελής διαχείριση κυρίως των εναέριων μέσων πυρόσβεσης». Και πιο συγκεκριμένα, όπως αναφέρει ο κ. Ρακιντζής: «Ο διοικητής Περιφέρειας Αττικής παρακάπτοντας τον επικεφαλής της κατάσβεσης υπαρχηγό του Πυροσβεστικού Σώματος επικοινωνεί απευθείας με τον αρχηγό, ζητώντας τη διάθεση κάθε εναέριου μέσου, αγνοώντας το γεγονός ότι ήδη ο υπαρχηγός είχε ζητήσει τη διάθεση δύο αεροσκαφών και δύο ελικοπτέρων. Παράλληλα ο υπαρχηγός δεν έχει ενημερώσει τον αρχηγό του Πυροσβεστικού Σώματος σχετικά με την πορεία των επιχειρήσεων μέχρι την ώρα που αυτός μετέβη στο Συντονιστικό, περί τις 7.30 το πρωί του Σαββάτου. Ο δε αρχηγός δεν έχει επικοινωνήσει με τον υπαρχηγό για να πληροφορηθεί την πορεία των επιχειρήσεων που όμως αφορούν πυρκαγιά που βρίσκεται σε εξέλιξη καθ’ όλη τη διάρκεια της νύχτας και καταστρέφει μια από τις λίγες εναπομείνασες δασικές εκτάσεις της Αττικής»! Ο κ. Ρακιντζής δεν παραλείπει να σημειώσει πως υπάρχουν τεράστια οργανικά κενά -περίπου 20 με 25% σε πυροσβέστες- έτσι «να υπάρχει υπέρμετρη καταπόνηση του υπάρχοντος προσωπικού με συνέπεια η αναπόφευκτη κούρασή τους όταν επιχειρούν συνέχεια να οδηγεί σε άμβλυνση των φυσικών τους αντανακλαστικών και τη μείωση των επιχειρησιακών τους δυνατοτήτων». Με αυτή τη θλιβερή εικόνα ωστόσο -κι αυτό επισημαίνεται στο πόρισμα- δεν έχουν σχέση οι εκατοντάδες πυροσβέστες που ενήργησαν, όπως αναφέρει ο κ. Ρακιντζής «με αυταπάρνηση, επαγγελματισμό και υψηλή αίσθηση καθήκοντος, υπερβαίνοντας σε πολλές περιπτώσεις τα όρια της ανθρώπινης αντοχής». Περιήλθαν σε γνώση μας, προσθέτει «περιπτώσεις στελεχών του Πυροσβεστικού Σώματος που έσπευσαν στο χώρο της πυρκαγιάς προερχόμενοι από άλλες επιχειρήσεις κατάσβεσης στις οποίες επιχειρούσαν δίχως διακοπή 24 ακόμη και 48 ώρες...». Το πόρισμα Ρακιντζή βρίσκεται στα χέρια του αρμόδιου εισαγγελέα ο οποίος συνεχίζει τις έρευνες για τον εντοπισμό όλων των υπευθύνων για τη μεγάλη πυρκαγιά της Αττικής, ΟΤΑ για να μην φθάσουμε όπως δήλωνε αρμόδιος παράγοντας της Εισαγγελίας στην «Κ» «μόνον στην απόδοση ευθυνών στο γέρο η τη γριά από τους οποίους πράγματι μπορεί να ξεκίνησε η φωτιά...».

Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΕ ΤΙΤΛΟΥΣ

ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΑ Μαυρίστε μας...λέει ο γραμματέας της Ν.Δ. Δεν πάνε σχολείο επειδή φοβούνται τη γρίπη! Έφτιαξα φθηνό σπίτι από μπουκάλια Μάρτυρας: Ο Νίκος ήταν αυτοκαταστροφικός Γερμανικό άνοιγμα στην Τουρκία Η Αθήνα τραβάει τις καταιγίδες «Μας έδιωξε η κακοποίηση των ζώων» Ποτέ ψέματα στα παιδιά Αναβαθμίστε τον υπολογιστή σας

Οι Εκδόσεις Λιβάνη σας προτείνουν δύο υπέροχες ατζέντες για το 2010!

ΓΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥΣ ΣΑΣ ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΑΤΖΕΝΤΑ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 2010 από τον Paulo Coelho - ΕΜΠΝΕΥΣΕΙΣΕίμαστε όλοι κομμάτι της θείας σπίθας.
Όλοι έχουμε ένα σκοπό σε αυτή τη ζωή, που λέγεται Αγάπη.
Όμως η Αγάπη δεν πρέπει να επικεντρώνεται σε ένα μόνο άνθρωπο είναι σκορπισμένη σε όλο τον κόσμο, περιμένοντας να την ανακαλύψουν.
Ό,τι έγινε, έγινε. Ό,τι γίνει πρέπει να αναγνωριστεί. από τον Κώστα Λεφάκη - ΑΣΤΡΩΝ ΣΤΙΓΜΕΣ Αστρολογία.
Τέχνη ή επιστήμη; Δεισιδαιμονία ή πραγματικότητα;
Χιλιάδες τα χρόνια που μετράει ο όρος μα και η πρακτική ανά τους αιώνες, στο πλαίσιο της αρχέγονης όσο και πάντοτε επίκαιρης προσπάθειας του ανθρώπου να πλησιάσει ό,τι τον υπερβαίνει και, γιατί όχι, ορίζει τον ίδιο και τη μοίρα του.
Αιτιακή ή μη η σχέση που ...Ο ΝΙΚΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΣ... συνδέει τις ζωές των ανθρώπων με τη θέση των ουράνιων σωμάτων, οπωσδήποτε συνιστά ένα σύστημα γνώσης, διάγνωσης και πρόγνωσης.

ΒΙΒΛΙΟΠΡΟΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ

Ήρωες και εραστές
Γουότερς Πολ
Καλοβυρνάς Λύο (μετάφραση) ΣΕΙΡΑ : ΞΕΝΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ: Εκτός σειράς ISBN : 9789604555529 ΣΕΛΙΔΕΣ : 408 ΕΚΔΟΣΗ : Μαι 09
Στο τέλος του τρίτου αιώνα π.Χ., καθώς ο πολυετής πόλεμος της Ρώμης με την Καρχηδόνα πλησίαζε στο τέλος του, μια νέα απειλή έκανε την εμφάνισή της στην Ανατολή – ο αδίστακτος, φιλόδοξος βασιλιάς της Μακεδονίας Φίλιππος Ε΄, ο οποίος έκανε επιδρομές στις ανεξάρτητες πόλεις-κράτη της Ελλάδας και απειλούσε την ίδια τη Ρώμη. Με φόντο την ιστορική αυτή περίοδο, ο Μάρκος, ένας νεαρός Ρωμαίος, σαλπάρει από την Ιταλία για Κέρκυρα με τον πατέρα του. Στο ταξίδι τούς στήνουν ενέδρα πειρατές με αρχηγό τον άγριο Δικαίαρχο.
Ο πατέρας του Μάρκου θυσιάζει τη ζωή του για να σώσει τον γιο του.
Ο Μάρκος ορκίζεται να πάρει εκδίκηση για τον θάνατο του πατέρα του, ξεκινώντας έτσι ένα ταξίδι πνευματικής και συναισθηματικής εξέλιξης που θα διαπλάσει καταλυτικά τον χαρακτήρα του.
Γίνεται έμπιστος μεγάλων στρατηγών και πολιτικών και μπλέκεται στην καρδιά της πολεμικής σύγκρουσης, ταξιδεύοντας σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας και της Ιταλίας σε μια εποχή πολιτικών αναταραχών και πολιτισμικών αλλαγών.
Το ταξίδι του θα τον οδηγήσει να εκπληρώσει το απρόσμενο πεπρωμένο του.
Ένα εντυπωσιακό μυθιστόρημα για την αγάπη, την απώλεια και τέλος τη λύτρωση.

Η ζωή γίνεται τέχνη στο 104

Η ζωή γίνεται τέχνη στο 104
Καλλιτεχνική περίοδος 2009-2010
Έναρξη Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2009 «Χωρίς μουσική»Mια παράσταση που ερευνά με παιγνιώδη τρόπο τη σχέση πρόζας και μουσικής.
Ένα μιούζικαλ «τσέπης», με πρωταγωνιστή ένα μοναχικό και άτακτο πιανίστα, ο οποίος εξορίζεται από ένα αυταρχικό καθεστώς σ’ ένα ερημονήσι.
Ο σιωπηλός και απομονωμένος κόσμος του νησιού επικοινωνεί μυστικά με την πρωτεύουσα μέσω ενός υπόγειου, απαγορευμένου καμπαρέ.
Εκεί, τρεις γυναίκες βγαίνουν κάθε βράδυ στη σκηνή, τραγουδούν, κοροϊδεύουν την εξουσία και αλλάζουν διαρκώς ρόλους.
Αμφίσημες ανθρώπινες μορφές και μουσικές που τριγυρίζουν σε ερημικά τοπία και σκοτεινά, αντιστασιακά καμπαρέ συνθέτουν ένα μοναδικό παραμύθι... Σκηνοθεσία - Μουσική - Τραγούδια: Κώστας Γάκης Παίζουν: Ιωάννα Αγγελίδη, Κώστας Γάκης, Μαρία-Δάφνη Καμμένου, Αγγελίνα Παρασκευαΐδη Έναρξη: Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2009 Σκηνή 104 +1 Παρασκευή και Κυριακή 21:30, Σάββατο 19:00 και 21:30 Διάρκεια παράστασης 80′ χωρίς διάλειμμα Τιμές εισιτηρίων: γενική είσοδος €20, φοιτητικό €15, απογευματινή-λαϊκή €10
«Ένα άδειο πιάτο στο μπιστρό Το μεγάλο βόδι» του Μάικλ ΧόλινγκερΜια ιλαροτραγωδία που κινείται μεταξύ ρεαλισμού, θεάτρου του παραλόγου και κωμικής όπερας.
Ο Βίκτωρ, ο ζάμπλουτος ιδιοκτήτης αλλά και μοναδικός πελάτης του μπιστρό Το μεγάλο βόδι, προσπαθεί να γεμίσει το υπαρξιακό του κενό δειπνώντας, ταξιδεύοντας και παρακολουθώντας ταυρομαχίες.
Λίγες μέρες μετά την αυτοκτονία του ινδάλματός του, Έρνεστ Χέμινγουεϊ, κακοδιάθετος και σε βαθιά κατάθλιψη για τον ανεκπλήρωτο έρωτά του, το μόνο που επιθυμεί είναι να πεθάνει της πείνας.
Το προσωπικό πανικοβάλλεται, αφού η ζωή τους εξαρτάται από τις γαστριμαργικές διαθέσεις του «Monsieur», και προσπαθεί με κάθε τρόπο να τον πείσει να αλλάξει γνώμη, αλλά εκείνος ανένδοτος.
Σε απόγνωση του ζητούν μια τελευταία χάρη.
Ο Βίκτωρ συμφωνεί κι ένα δείπνο επιθέτων, επιρρημάτων και τραγελαφικών καταστάσεων ξεκινά… Σκηνοθεσία: Δημήτρης Φραγκιόγλου Παίζουν: Ευγενία Αποστόλου, Αντώνης Γκρίτσης, Χριστίνα Παπαδάκη, Πέτρος Σταθακόπουλος, Χριστόδουλος Στυλιανού, Χάρης Φλέουρας Έναρξη: Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2009 Σκηνή 104 +1 Κυριακή 20:00, Δευτέρα, Τρίτη και Τετάρτη 21:30 - Διάρκεια 90′ χωρίς διάλειμμα Τιμές εισιτηρίων: γενική είσοδος €20, φοιτητικό €15 Από τη θεατρική ομάδα «Οι χρυσοθήρες» «Ο διχοτομημένος υποκόμης» Μια μουσικοθεατρική παράσταση σε σκηνοθεσία του Κώστα Γάκη, εμπνευσμένη από το ομότιτλο μυθιστόρημα του Ίταλο Καλβίνο.
Η σκηνοθεσία του Κώστα Γάκη διχοτομημένη όσο και ο τίτλος του έργου, ισορροπεί ανάμεσα στο λυρισμό και στη φάρσα. Σκηνοθεσία: Κώστας Γάκης Παίζουν: Λένα Γιάκα, Παναγιώτης Νάτσης, Αγγελίνα Παρασκευαΐδη Έναρξη: Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2009 Σκηνή 104 -1 Κυριακή 19:00, Δευτέρα και Τρίτη 21:30 – Διάρκεια παράστασης 80′ χωρίς διάλειμμα. Τιμές εισιτηρίων: γενική είσοδος €15, φοιτητικό €10 Συνεχίζεται για 2η χρονιά «Silence» To «Silence» διαπραγματεύεται με τις ακραίες αντιθέσεις ανάμεσα στα «πιστεύω» του σήμερα και στην εσωτερική ροπή μας προς την αλήθεια.
Πώς βιώνουμε τη σύγκρουση ανάμεσα σε μια κοινωνική-θρησκευτική ταυτότητα ή συμπεριφορά υπαγορευμένη από τις κοινώς αποδεκτές αρχές και τη μοναδικότητά μας, τη διαφορετικότητά μας, το ένστικτο, την εσωτερική αλήθεια μας;
Πώς αποτυπώνονται οι συνέπειες αυτής της σύγκρουσης στους άλλους, στον ίδιο μας τον εαυτό και τελικά στις επιλογές της ζωής μας;
Στην παράσταση ακούγονται γαλλικά, αγγλικά, ισπανικά και κροατικά που μεταφράζονται επί σκηνής στα ελληνικά. Σκηνοθεσία: Αργυρώ Χιώτη Παίζουν: Naima Carbajal (Μεξικό), Ariane Labed (Γαλλία), Ρόζα Προδρόμου, Ευθύμης Θέου Έναρξη: Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 2009 Σκηνή 104 -1 Πέμπτη, Σάββατο και Κυριακή 21:30 και την Παρασκευή 23:30 Διάρκεια παράστασης 60′ χωρίς διάλειμμα Τιμή εισιτηρίων: γενική είσοδος €10 Συνεχίζεται για 2η χρονιά για περιορισμένες παραστάσεις Από τη θεατρική ομάδα «Vasistas» Εκδόσεις Καστανιώτη - info@kastaniotis.com
Γραφεία: Ζαλόγγου 11, 106 78 Αθήνα
- Τηλ: 210 3301208, Fax: 210 3822530
Βιβλιοπωλείο: Σόλωνος 131, 106 77 Αθήνα
- Τηλ: 210 3301208 (εσωτ. 187), Fax: 210 3801331

Ο ΠΡΟΒΟΛΕΑΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ

Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΕΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΟ ΜΥΛΟ Ο Γιάννης Λεκόπουλος από την Τρίτη 06 Οκτωβρίου και για κάθε Τρίτη θα εμφανίζεται στο cafe-bar του ΄΄Μύλου Διαβάστε περισσότερα...
«ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΗΜΕΡΑ»ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΙΑΝΝΑΡΑΣ
Εκδόσεις IANOS, 2009
ISBN: 978-960-6882-07-4 Σελ. 328 Τιμή: 22 € Διαβάστε περισσότερα...
«ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΟΥ ΡΟ» Στέλλας Μιχαηλίδου
ΕΦΗΒΙΚΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΟΜΑΔΑ Πολιτιστικού Κέντρου Θέρμης
ΚΥΡΙΑΚΗ 18 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2009
ΘΕΑΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΘΕΡΜΗΣ
Τιμή εισιτηρίου 3 Ευρώ - Ώρα έναρξης 20.00 Διαβάστε περισσότερα...
«ΤΟ ΑΜΠΕΡΝΑΛΛΙ» ΣΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 2009 Το χορευτικό τμήμα ενηλίκων του Πολιτιστικού και Λαογραφικού Συλλόγου Σορωνής Ρόδου «Το Αμπερνάλλι» συμμετείχε στη Γιορτή Τουρισμού 2009 , στο δημοτικό διαμέρισμα Θεολόγου του Δήμου Πεταλούδων, παρουσιάζοντας παραδοσιακούς χορούς του τόπου μας Διαβάστε περισσότερα...
ΜΑΤΑΙΩΣΗ ΛΟΓΩ ΕΚΛΟΓΩΝ Στα πλαίσια των εκδηλώσεων των G-hotels Culture Events που πραγματοποιούνται σε συνεργασία με την Τέχνη του Επικοινωνείν, ματαιώνονται λόγω των εκλογών, οι εκδηλώσεις στις 3 και 4 Οκτωβρίου 2009 Διαβάστε περισσότερα...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΜΟΥΣΙΚΟΣΥΝΘΕΤΗ NINO ROTAΚινηματογραφική Λέσχη Ρόδου "Θέ@σις"
Όλες οι προβολές πραγματοποιούνται με την στήριξη τουΠολιτιστικού Οργανισμού Δήμου Ρoδίων Διαβάστε περισσότερα...
ΑΓΓΕΛΑ ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ”Με την ΑΝΝΑ ΒΑΓΕΝΑ
Από 7 έως και 11 Οκτωβρίου Θέατρο ΚΟΛΟΣΣΑΙΟΝ Διαβάστε περισσότερα...
LAST DAYS IN HEAVEN Η 2η Μπιενάλε της Αθήνας 2009 HEAVEN φθάνει στο τέλος της την Κυριακή 4 Οκτωβρίου. Έξι εκθέσεις με περισσότερους από 150 καλλιτέχνες από όλον τον κόσμο σας περιμένουν στο Παλαιό Φάληρο. Διαβάστε περισσότερα... «CAVEMAN» Του Rob Becker
ΤΡΙΤΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ
ΑΠΟ 7 ΕΩΣ ΚΑΙ 11 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ Στο ΡΑΔΙΟ ΣΙΤΥ Διαβάστε περισσότερα...
03 THESS SHORTFILM FESTIVAL 44th DIMITRIAΔιαβάστε περισσότερα...

ΒΡΑΔΙΑ ΒΙΒΛΙΟΥ ΣΤΟ ΕΥΓΕΝΙΔΕΙΟ

Η Βιβλιοθήκη του Ιδρύματος Ευγενίδου σας προσκαλεί τη Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2009, ώρα 19:00, στη Βραδιά Βιβλίου με τίτλο: «Ας συμφιλιωθούμε με τον Δαρβίνο, ας συμφιλιωθούμε με τη φύση μας και με τη Φύση» Η εκδήλωση πραγματοποιείται στο πλαίσιο του εορτασμού του 2009 ως «Έτους Δαρβίνου», με αφορμή την έκδοση από τις Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης του ομότιτλου βιβλίου του Καθηγητή Λευτέρη Ζούρου. Οι Εισηγητές της βραδιάς: Κώστας Κριμπάς, Ομότιμος Καθηγητής Πανεπιστημίου Αθηνών – Ακαδημαϊκός, Λευτέρης Οικονόμου, Ομότιμος Καθηγητής Πανεπιστημίου Κρήτης – τ. Πρόεδρος Ιδρύματος Τεχνολογίας & Έρευνας και ο συγγραφέας Λευτέρης Ζούρος, Ομότιμος Καθηγητής Πανεπιστημίου Κρήτης – Αντεπιστέλλον Μέλος της Ακαδημίας Αθηνών θα μιλήσουν για την ερμηνευτική ισχύ της εξελικτικής θεωρίας, τα κατά καιρούς αντι-εξελικτικά επιχειρήματα, τη θέση της βιολογίας στο σημερινό οικοδόμημα των επιστημών, τη συνάφεια της βιολογικής με την πολιτισμική εξέλιξη και, τέλος τη σημασία που έχει η αποδοχή και η κατανόηση της εξελικτικής καταγωγής μας ως δύναμη αυτογνωσίας, ταπεινοφροσύνης και συνυπευθυνότητας μπροστά στο μέλλον του πλανήτη μας. Μετά το πέρας των εισηγήσεων θα ακολουθήσει συζήτηση. Η εκδήλωση πραγματοποιείται σε συνεργασία με τις Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης του Ιδρύματος Τεχνολογίας & Έρευνας στο Αμφιθέατρο του Ιδρύματος Ευγενίδου (Λεωφ. Συγγρού 387, 17564 Π.Φάληρο). ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ Πληροφορίες και κρατήσεις θέσεων Ίδρυμα Ευγενίδου – Βιβλιοθήκη, τηλ.: 210- 9469631-2 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΡΗΤΗΣ Ίδρυμα Τεχνολογίας & Έρευνας Ν. Πλαστήρα 100, Βασιλικά Βουτών, Τ.Θ. 1385, Τ.Κ. 71110, Ηράκλειο Κρήτης Τηλ.: 2810-391083, Φαξ: 2810-391085 info@cup.gr , www.cup.gr

ΑΛΛΕΡΓΙΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΣΚΛΗΡΥΝΣΗ ΚΑΤΑ ΠΛΑΚΑΣ

ΑΠΟ ΤΟ ΣΚΛΗΡΥΝΣΗ ΚΑΤΑ ΠΛΑΚΑΣΤου Δρ. Δ.ΚΟΥΝΤΟΥΡΗ
ΣΠΑΝΙΑ ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ. Η ΑΛΛΕΡΓΙΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ ΜΙΜΕΙΤΑΙ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΣΚΛΗΡΥΝΣΗΣ ΚΑΤΑ ΠΛΑΚΑΣ
Γενικά στην σκλήρυνση κατά πλάκας υπάρχει λόγω της πεσμένης άμυνας του οργανισμού μια ευαλοτώτητα σε πολλά αλλεργιογόνα.
Πολλές φορές αυτά τα αλλεργιογόνα είναι σαν συστατικά του περιβάλλοντος και ιχνοστοιχεία η ιόντα του νερού.
Κάτω από ορισμένες προϋποθέσεις π.χ. κληρονομική αλλεργική προδιάθεση είναι δυνατόν να εμφανισθούν σαν κνησμός ή «μυρμηγκιάσματα» σε διάφορα μέρη του σώματος ασθενών με σκλήρυνση κατά πλάκας.
Οι ασθενείς αυτοί δεν μπορούν να διαφοροποιήσουν την αλλεργική αντίδραση και θεωρούν τις ενοχλήσεις σαν επιβάρυνση της νόσου.
Αρκετές φορές είναι δυνατόν να εμφανισθεί αυτή η αλλεργία και μετά από συνδυασμό διαφόρων καλλυντικών με το νερό (υδατογενής κνίδωση).

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΦΤΕΡΙ

Το μαγικό μπλε χάπι έγινε 10 ετών Τούμπες αλα Ελληνικά To εκπληκτικότερο βίντεο που έχει φτιαχτεί ποτέ!!! Πως να δώσετε οδηγίες στους τουρίστες! Site γνωριμιών στο Αφγανιστάν... Διαλέξτε! Το μακρύτερο έντομο του κόσμου! 10 λόγοι για να κάνετε sex Πως να κάνετε την κοπέλα σας να ...πέσει στο κρεβάτι!

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΑΠΟ ΤΟ Ε-PONTOS

Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΕ ΤΙΤΛΟΥΣ

ΑΠΟ ΤΟ Ινφογνώμων Πολιτικά
Ανοιχτοί στην ένταξη της Τουρκίας στην ΕΕ δηλώνουν οι Ελεύθεροι Δημοκράτες Αυστρία - Ελλάδα - Το πρώτο ορθόδοξο σχολικό βιβλίο Θρησκευτικών στο γερμανόφωνο χώρο Διάψευση Ερντογάν για αγορά πυραύλων από ΗΠΑ Επιχείρηση ναρκωτικών στην Τουρκία Τη μέρα που ο «σκληρός» των Ιμίων επέστρεψε Αφιερώνεται σε εκείνους τους Έλληνες που ντρέπονται να είναι πατριώτεςΣυνεργασία αρχηγού ΓΕΕΘΑ με τον ανώτατο διοικητή του ΝΑΤΟ στην Ευρώπη «Έλιωσε ο πάγος» μεταξύ Ερντογάν και ισραηλινού λόμπι Νέες δυσκολίες στα σχέδια ένταξης της Τουρκίας στην ΕΕ μετά τη νίκη της Μέρκελ Μήπως τους έπιασε πάλι η έγνοια ότι ξεπουλιέται η πατρίδα; Μπρα ντε φερ της Τεχεράνης με τη Δύση Ξεροκέφαλοι στην Άγκυρα Σερβία: Αντιπροσωπεία του υπουργείου Άμυνας και του στρατού στις ΗΠΑ Με μήνυμα η παρέλαση της 1ης Οκτωβρίου Δώσαμε τιμητική βίζα στον Τούρκο που «έστησε»την προβοκάτσια στα Ιμια! Θα βάλει λουκέτο στον Σκαραμαγκά ο κ. Άκιο Ίτο; Αυτή είναι η αποστολή της ΓΣΕΕ; Φόνος στο ναυάγιο με τα τοξικά Εκστρατεία συλλογής υπογραφών για την άμεση απελευθέρωση του προέδρου της ΜΚΟ «Έλληνες Εθελοντές» Θανάση Λερούνη

Η ΑΣΠΡΗ ΛΕΞΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Η άσπρη λέξη της ημέρας - δικομματισμός
Θέμα της εβδομάδας: Εκλογές: «Καλό βόλι»
Ουσιαστικό αρσενικού γένους. Ο δικομματισμός στην Ελλάδα εμφανίστηκε κατ’ ουσίαν το 19ο αιώνα, με την αντιπαράθεση Νεοτερικού κόμματος (Τρικούπης) και Εθνικού (Δεληγιάννης). Το πρώτο «συνταγματικό» κόμμα που ιδρύθηκε ήταν το «Νεοτερικό» του Τρικούπη. Οι αντίπαλοι συσπειρώθηκαν γύρω από το κόμμα του Αλέξανδρου Kουμουνδούρου, μετά το θάνατο του οποίου (1883) ο Θεόδωρος Δεληγιάννης το μετονόμασε σε «Eθνικόν Κόμμα» (1885). Ο «αντι-τρικουπισμός» έκανε την πρώτη σημαντική εμφάνιση στο δημόσιο βίο της χώρας στις 6 Φεβρουαρίου του 1885 υπό την ηγεσία του Θ. Δεληγιάννη, όταν η κυβέρνηση Τρικούπη ανατράπηκε στη βουλή με ψήφους 108 έναντι 104. Τότε η Αθήνα μετατράπηκε σε «Μενίδι πανηγυρίζον και μεθύσκον». Τα δύο αυτά κόμματα, το «Νεοτερικό» (Τρικούπης) και το «Εθνικό» (Δεληγιάννης), ηγεμόνευαν και εναλλάσσονταν στην εξουσία επί 15 χρόνια.
Την περίοδο της Μεταπολίτευσης το δικομματικό σύστημα λειτούργησε με μεγάλη αποτελεσματικότητα.
Τα δύο κόμματα που ιδρύθηκαν το 1974 και κυριαρχούν έκτοτε στην πολιτική σκηνή, η Ν.Δ. και το ΠΑΣΟΚ, εναλλάσσονται στην εξουσία όλη αυτή την περίοδο, με εξαίρεση την Οικουμενική Κυβέρνηση το 1989.
Η εναλλαγή στην εξουσία δύο ισχυρών κομμάτων φαίνεται να εξασφαλίζει πολιτική σταθερότητα, που αποτελεί αναγκαία προϋπόθεση για οικονομική ανάπτυξη και ευημερία, όμως ο δικομματισμός δεν μπορεί να θεωρηθεί πανάκεια για όλες τις δυσλειτουργίες του κοινοβουλευτισμού, της κοινωνίας και της οικονομίας.
Υπενθύμιση:Ανακοινώθηκε το πλήρες πρόγραμμα των επιμορφωτικών σεμιναρίων λεξικογραφίας της άσπρης λέξης με έγκριτους πανεπιστημιακούς.

Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΕ ΤΙΤΛΟΥΣ

ΑΠΟ ΤΟ Geopolitics-GR