Σάββατο 5 Αυγούστου 2017

ΗμερησιοΣ ΧαρτηΣ ΠροβλεψηΣ Κινδυνου ΠυρκαγιαΣ


GP 160 5/8

GP 160 5/8
⅝ λ Ground-Plane Base Station and Marine Antenna for the 2 m Band
The antenna is tunable (by cutting the radiator) within the frequency band 145…175 MHz.
GP 160 5/8 is a very sturdy construction which can stand mounting under extreme conditions. It is well suited for mounting on fishing vessels etc. and a good choice for base stations in the land mobile field.
DESCRIPTION
ORDERING DESIGNATIONS
SPECIFICATIONS
DIAGRAMS
SPECIFICATIONS
ELECTRICAL
MODEL GP 160 5/8
ANTENNA TYPE ⅝ λ ground-plane
FREQUENCY Tunable by cutting within: 145…175 MHz
IMPEDANCE Nom. 50 Ω
RADIATION Omnidirectional
POLARIZATION Vertical
GAIN 3 dBi 1 dBd
BANDWIDTH 6 MHz (SWR ≤ 2.0)
SWR ≤ 1.2 @ f. res.
MAX. POWER 500 W
ANTISTATIC PROTECTION All metal parts DC-grounded
(Connector shows a DC-short)
MECHANICAL 
TEMP. RANGE -30° C → +70° C
CONNECTOR UHF-female (fitting PL-259)
WIND SURFACE 0.028 m²
WIND LOAD 35 N @ 160 km/h
COLOUR White/bright chrome
MATERIALS Shroud : Polyurethane-coated glass fibre
Metal parts: Bright chromed brass
TOTAL HEIGHT Approx. 1.34 m
DIA. IN TOP END 5 mm
DIA. IN BOTTOM END 8 mm
WEIGHT Approx. 1.3 kg
MOUNTING On 27 mm dia. mast tube (¾” water pipe)
The length of the radiator is measured from the upper edge of the head, right above the mounting point of the radials, to the top end of the antenna element. The radials should not be cut

ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ ΠΙΑΝΑ ΚΑΙ ΛΑΤΕΡΝΕΣ

Το εργαστήριο κατασκευής χειροποίητων Πιάνων και Λατερνών του ΠΑΝΟΥ ΙΩΑΝΝΙΔΗ σας περιμένει!
Μπορείτε να επισκεφτείτε και τον ιστοχώρο του κάνοντας ΚΛΙΚ ΕΔΩ

CRT Millenium CB

CRT Millenium CB
ΚΩΔΙΚΟΣ (SKU): CRT-MILLENIUM 
CRT MILLENIUM 
Το Νέο μικρό και οικονομικό CB ραδιοτηλέφωνο απο την CRT (το μικρότερο CB στόν κόσμο όπως το CRT one)
ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΛΙΚ ΕΔΩ
Τα επιπλέον χαρακτηριστικά σε σύγκριση με το CRT ΟΝΕ είναι:
Αποσπόμενο μικρόφωνο με RJ45
Έυκολη απόσπαση του μηχανήματος απο την βάση(ειδική Βάση) χωρίς βίδες!
Πλήκτρα UP/DOWN( αλλαγής καναλιών,μενού )εκτός απο το μικρόφωνο τώρα και στο μηχάνημα.
Καινούργια ευδιάκριτη οθόνη σε ανοιχτό μπλε χρώμα
ΧΑΡΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Norm CITIZEN BAND
Mode AM / FM European Multinorms
Power 4 Watts AM / 4 Watts FM
S-METER Yes
SQUELCH Manual or Automatic (ASQ)
RF GAIN Yes : adjust sensibility on RX
SCAN function Yes : automatic search of busy channels
Various functions Keypad lock + CH9/CH19 emergency
Bonus Detachable microphone + Quick disconnect bracket + External speaker Jack 3.5
Display Blue LCD
Size 120 x 110 x 27 mm
Weight 470 gr
Guaranty 2 years

Φτου ξελευτερία

Φτου ξελευτερία
Συγγραφέας: Μικρά μολύβια
Εικονογράφος: Ναταλία Καπατσούλια
Ημερομηνία έκδοσης: 22 Μαίου 2017
Σχήμα: 14Χ21
Σελίδες: 96
Εξώφυλλο: Μαλακό
ISBN: 978-960-567-134-1
Σοκολάτες, ηλεκτρονικές συσκευές,
λούτρινα αρκουδάκια, βιβλία και ταινίες χτίζουν ψηλούς τοίχους γύρω από τις ψυχές έξι παιδιών. Παιδιά που τρέφονται από την ανασφάλεια και τον φόβο να αντιμετωπίσουν τον πραγματικό κόσμο. Ένας φανταστικός κόσμος που «ρουφάει»
τον Ζαχαρία, τη Σοφία, τον Μένιο, τον Άγγελο,
τον Χρύσανθο, τον Ρανά και τα αντικείμενα της εμμονής τους. Εμμονές που μέσα από περιπέτειες γίνονται πια παρελθόν. Το παρελθόν που γίνεται μάθημα για το μέλλον. Το μέλλον τούς ανήκει…
Θα ζήσουν ελεύθεροι;

ΘΕΜΑΤΑ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ 56 [ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΥΣ ΤΑΣΟ ΛΕΙΒΑΔΙΤΗ ΚΑΙ ΚΩΣΤΑ ΒΑΡΝΑΛΗ]


ΔΙΑΦΟΡΟΙ
Θέματα Λογοτεχνίας [Τεύχος 56]
Αφιέρωμα στους Τάσο Λειβαδίτη και Κώστα Βάρναλη

ΣΕΛΙΔΕΣ: 208 • ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ: 17 x 24
ISBN: 1106-6172 • 11,00€
Τα τελευταία είκοσι χρόνια πετύχαμε τη δημιουργία ενός υπεύθυνου περιοδικού αναφοράς σε θέματα λογοτεχνίας, στο οποίο Έλληνες και ξένοι, παλαιοί και νέοι επιστήμονες, μπορούν να παρουσιάζουν τις ερευνητικές  εργασίες  τους, με μοναδικό όρο οι εργασίες αυτές  να είναι επιστημονικά τεκμηριωμένες και προσιτές, όχι μόνο στους ειδικούς αλλά και στον κοινό άνθρωπο, από τα βιώματα του οποίου  η λογοτεχνία  κυρίως  τρέφεται και στον οποίο απευθύνεται. Δεν αγνοούμε  πως και ο αναγνώστης  λογοτεχνικών έργων  ή κειμένων για  τη λογοτεχνία  χρειάζεται να είναι, καθώς έλεγε ο Σεφέρης,  "επαρκής", αλλά η επάρκεια  ή ανεπάρκεια  του αναγνώστη, δεν εξαρτιέται  μόνο από τον αναγνώστη, αλλά και  από  τα  κείμενα  που διαβάζει.   Χρίστος Αλεξίου
Ζωοδόχου Πηγής 73, 10681 Αθήνα. Τηλ2103822251 - 2103815433 - 2103816661 - Fax: 2103815882email: info@govostis.gr

Τα Μέρη του Λόγου

Τα μέρη του λόγου 
Η Βούλα Επιτροπάκη, που ζει και δρα στην Κρήτη, είχε ως σήμερα εκδώσει δυο βιβλία, τo διπλό Πράξη (Animustestandi – Corpus), 2007 και την πλακέτα Σκανδιναβικός περίπατος, 2008, και τα δύο με ποίηση επιπέδου. Τώρα, μετά από 8 χρόνια σιωπής, εκδίδει το τριπλό βιβλίο Τα Μέρη του Λόγου (Erotundatastructuraverborum, ποιητικό δοκίμιο για το ψέμα της γραφής, Συνθέσεις, Πορτραίτα, Τοπία και Παιχνίδι), ένα βιβλίο που, νομίζω, συνιστά μια αληθινή ποιητική πραγμάτωση.
Τα τρία επιμέρους βιβλία είναι εσωτερικά το καθένα και μεταξύ τους δομημένα, με παραλλαγές του ίδιου ύφους και τα ίδια γλωσσικά γνωρίσματα και ποιότητα. Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της σύνθεσής τους είναι η χρήση λατινικών όρων, ως εσωτερικών στοιχείων, νομικών κυρίως (η Επιτροπάκη άσκησε μάχιμη δικηγορία και εισήγαγε την έννοια του δικαίου στην ποίησή της), η χρήση παρένθετων λειτουργικών προσθηκώνμε μικρότερα τυπογραφικά στοιχεία, η παράθεση «βιβλιογραφίας» που δηλώνει τις ποιητικές της οφειλές και επίσης λειτουργικών «σημειώσεων», και μαζί ενός πίνακα ερμηνείας των λατινικών όρων.
Η πρώτη εντύπωση από το βιβλίο είναι η εμφανής ποιότητα, που η διαπίστωσή της αναπτύσσεται όσο, προοδευτικά, επιτυγχάνεται η προσπέλασή της με τη βαθμιαία υπέρβαση των δυσκολιών που παρουσιάζει ηιδιαιτερότητάτης, όπως γ.π. η ετυμολογική έμφαση στις λέξεις, ιδιαίτερα με το συνταίριασμα διπολικής σημασίας που προκύπτει απ’ το αραίωμα των συνθετικών τους. Γενικό βασικό χαρακτηριστικό είναι η γλωσσική λειτουργία του γενετικού ρυθμού του δεκαπεντασύλλαβου, στιχικού ή με ποικιλία εμπλεκόμενου, πλήρους ή στα ημιστίχιά του, με γλωσσικά σύνολα. Η κυριαρχία αυτού του γλωσσικού ρυθμού, καθαρά προφορικού, κατορθώνει να αφομοιώσει την εκλεκτική, μέχρι και στη χρήση σπάνιων λέξεων, γλώσσα της ποιήτριας, και, με τη γλωσσικά δρώσα δύναμή του, πραγματοποιεί ένα λειτουργικό διάλογο με τη γραφή, και υπό την πρωτογενή ζωγραφική της φύση (η Επιτροπάκη είναι και ζωγράφος).
Αυτό το χαρακτηριστικό γέννησε και το «ποιητικό δοκίμιο για το ψέμα της γραφής», που σκοπός, στόχος του είναι να δικαιώσει οντολογικά το «ψεύδος» του συμβατικού της γραφής και, άρα, να αναγάγει τη γραπτή ποίηση στη ζωντανή προφορικότητα. Το σημαντικό στοιχείο σ’ αυτή την τάση είναι ότι δεν εξυπηρετείται φιλοσοφικά, νοηματικά από τη βαθιά καλλιέργεια της ποιήτριας αλλά ότι, ακριβώς, η ποιητική της δύναμη, η αντλημένη από τον ζωντανό κρητικό δεκαπεντασύλλαβο, που της ανοίγει, γενικά το γλωσσικό της δρόμο, και με ποικίλες άνετες προσλήψεις, ότι αυτή η δύναμη έχει αφομοιώσει την εξωτερική καλλιέργεια και προκύπτει αυθόρμητη και πηγαία και με την πιο ουσιαστική έννοια του όρου ερωτική. ΄Οσο λοιπόν προχωράει κανείς σε ολοένα και πιο άνετη φυσιολογική πρόσληψη αυτής της ποίησης επικυρώνεται η αξία της, που, για τον πιο ελεύθερο αναγνώστη, τον πιο παρθενικά ερωτικό είναι δεδομένη, ακούγεται, με την πρώτη της ελεύθερη ανάγνωση.
Και προχωράει αυτή η ποίηση της Επιτροπάκη ελεύθερη στο δεύτερο βιβλίο της τριπλής σύνθεσης, ξεκινώντας με Συνθέσεις, όπου συντίθενται, ως μέρη του λόγου, τα δεδομένα της πραγματικότητας αναπτύσσοντας την υπέρβαση του αλήθεια – ψέμα υπό την επικύρωση των ίδιων των πραγμάτων, και πάντα υπό τη λειτουργία του νόμου, του πνευματικού δικαίου, που η ποιήτρια το προσλαμβάνει εξαρχής και ριζικά στην ποίησή της ως οντολογικό δεδομένο και συστατικό της πραγματικότητας. Μαζί, και αυτονόητα γι’ αυτή την ποίηση κατασταλάζεται η πνευματική και γλωσσική της παιδεία, με κυρίαρχο πάντα γενετικό-διαμορφωτικό στοιχείο της γλώσσας της το δεκαπεντασύλλαβο και τα λεξικά του σύνολα, που η γεύση του διαποτίζει όποια γλωσσική διάθεση και εμπειρία συντίθεται, ώστε το αποτέλεσμα είναι μια λεξική, τονική μουσικότητα, δηλαδή μια μουσική προφορικότητα, που, προφανώς, προκύπτει από την ψυχική εμπειρία της ποιήτριας στην τοπική-πολιτισμική πραγματικότητα της ζωής της, που την ώθησε στην καλλιέργεια, την εξωτερική, των πραγμάτων και της γνώσης, και την ενδοσκοπική, της ψυχικής και βιολογικής της ζωής. Που θα πει, πως αυτή η ποίηση συνιστά μια ερωτική αυτοπραγμάτωση, καθώς λειτουργεί συνθέτοντας, ή ακυρώνοντας, τη διάσταση ψέμα – αλήθεια, σε μια αληθινή πραγματικότητα υπερβατική της υλικο-πνευματικής πρόσληψης του όντος. Το μέσα της σ’ αυτή την τάση και πραγμάτωση είναι τα μέρη του λόγου, που τελικά είναι ποίηση - πράγματα, η ποιήτρια - αυτό, μια ερωτική σύνθεση του εγώ – εσύσε ποίηση. Με το πρώτο βιβλίο της τριάδας της η ποιήτρια έχει αφήσει ελεύθερη την ταύτιση γραφής – λόγου, ώστε και να αφήνεται ελεύθερη η ποίηση σ’ αυτό το δεύτερο βιβλίο. Επόμενα μέρη του είναι Πορτραίτα και Τοπία, που, με προηγούμενες τις Συνθέσεις, προεξαγγελτικές και συνθετικές τους, ολοκληρώνουν την αναφορά-ποιητική πραγμάτωση του άνθρωπος – κόσμος, υπό την ισχύ του ερωτικού χαρακτήρα αυτής της ποίησης. Ώστε, μετά και το πρώτο βιβλίο της τριάδας, το δεύτερο προσλαμβάνεται με μια άνετη ευχαρίστηση, καθώς η ποίηση προχωράει ελεύθερη και ωραία την οδό της.
Το τρίτο βιβλίο των Μερών του λόγου ονομάζεται Παιχνίδι και ξεκινάει μ’ ένα μότο απ’ τον Παλλαδά, για τον οποίo η ζωή είναι ένα παιχνίδι, και γι’ αυτό συμβουλεύει «ή μάθε παίζειν (…) ή φέρε τας οδύνας» Εδώ η ποίηση των Μερών του λόγου, που πάντα αναλογίζεται και ξαφνιάζεται με την τροπή από ψέμα, απίστευτο, σε θέαση της πραγματικότητας, ολότελα πια ελεύθερη, παίζει. Η λέξη είναι πολύσημη, και μάλιστα στο κρητικό ιδίωμα, και, πάντως, έτσι κι αλλιώς, το παιχνίδι είναι μια βαθιά και πλατιά οντολογική πραγματικότητα(ας θυμηθούμε και το σχετικό θαυμάσιο βιβλίο του Huizinga). Το παιχνίδι δεν είναι καλό ή κακό, ευχάριστο ή δυσάρεστο, είναι απλά και μόνο πραγματικό και συνθετικό, ή μπορεί να αναλυθεί στις ποικίλες οντολογικές καταστάσεις. Είναι δηλαδή ερωτικό. Τα Μέρη του λόγου της Επιτροπάκη, παίζοντας δυαδικά με ψέμα – αλήθεια, λόγος – πράγμα, εγώ – το άλλο, αναπτύσσονται από ποιητική δοκιμιακή γλώσσα και περνώντας από μνήμες, αναφορές, οντολογικές καταστάσεις διάφορες, και με ποίηση πάντα ακμαία καταλήγουν στην αναγωγή στο παιχνίδι, πετυχαίνοντας κάτι μέγιστο: την πραγμάτωση αληθινά οντολογικής ερωτικής ποίησης, ή, πιο σωστά: την ερωτική πραγμάτωση λόγος-πράγμα. Και αυτό, ακόμη, δείχνει τι είναι και τι μπορεί να κάνει, να γίνει η ποίηση. Έτσι, το Παιχνίδι γίνεται, μετά και το προηγούμενο βιβλίο, μια ελεύθερη ανάγνωση για τον εσύ-αναγνώστη, ώστε αυτοπραγματώνεται. Αποτέλεσμα:
Και στρογγυλεύει/ λάμποντας/ κορόμηλο η αγάπη.
Η Επιτροπάκη λοιπόν μας προσφέρει μια ποίηση πρωτοποριακή, ευχάριστη και με την προσεκτική, ανάγνωσή της αναπτυσσόμενη ποιοτικά, γιατί είναι μια ποίηση περιεκτική, ριζικά ερωτική. Ζητάει, και πετυχαίνει την άμεση και ελεύθερη ανταπόκριση προς το αιτούμενο της ποίησης, την αναφορά και ένωση με το εσύ της υλικο-πνευματικής πραγματικότητας, ώστε να συμπραγματώνεται με αυτό και, έτσι, με την ερωτική αυτή πραγμάτωση, να τρέπει το «ψέμα» της γραφής σε ελεύθερα πορευόμενη ποίηση, οδό ζωής.Πρέπει λοιπόν η ποίηση αυτή να διαβαστεί με μια συμπεριφορά λειτουργικής, δημιουργικής πρόσληψης. Φυσικά, όλα κρίνονται από τον αναγνώστη, και αυτό το σημείωμα δε δικαιούται να προκαταλάβει σε τίποτα. Δικαιούται όμως, ως γνώμη αντικειμενικά θεμελιωμένη στο αυτονόητο, να επισημάνει, ή να θυμίσει, πόσο μας είναι απαραίτητη η ετοιμότητα πρόσληψης πνευματικών προσφορών προφανώς ποιοτικών, όπως αυτή της Επιτροπάκη, μέσα στην κρατούσα υδροκεφαλική και ετσιθελική ποιητική μας κατάσταση την κυριότατα αφομοιωμένη στην ευρύτατη πνευματική μας παρακμή, ενώ η ποίηση θα έπρεπε να είναι πάντα πηγή υγείας ή, έστω, Καβαφικό «φάρμακο». Ας αρχίσουμε λοιπόν να ζητάμε πνευματική και γλωσσική καθαρότητα στη, γεωγραφική και καθόλου πολιτισμική, «περιφέρεια» και εύρος της. Ίσως κάπως έτσι ο καλός, ελεύθερος αναγνώστης χαρεί να προσλάβει την ποίηση της Επιτροπάκη. Αφού μάλιστα ανάλογα τέτοια πνευματικά συναπαντήματα σκάνε εδώ κι εκεί «περιφερειακά»,και κάνουν ν’ ανθίζουν οι ελπίδες μας για γνησιότητα, επιτέλους, και ειλικρίνεια ζωής και γλώσσας – ενιαία.
Σ. Λ. Σκαρτσής Οκτώβρης 2016 

Τα Μέρη του Λόγου 
ποίηση 
συγγραφέας:Βούλα Επιτροπάκη
Isbn: 978-960-579-063-9 set
Διαστάσεις: 17Χ24
Σύνθεση των ποιητικών συλλογών: Συνθέσεις-Πορτραίτα-Τοπία, Παιχνίδι, Erotundata
Σελίδες:206
Λιανική Τιμή: 18,00 ευρώ

ποίηση 
συγγραφέας:Βούλα Επιτροπάκη
Isbn: 978-960-579-063-9 set
Διαστάσεις: 17Χ24
Σύνθεση των ποιητικών συλλογών: Συνθέσεις-Πορτραίτα-Τοπία, Παιχνίδι, Erotundata
Σελίδες:206
Λιανική Τιμή: 18,00 ευρώ

Ανακοίνωση - Απάντηση

Σε απάντηση της επιστολής του Σωματείου Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες Ν.
Λακωνίας προς τον Πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα (αρ. πρ. εξερχομένων
30/21-06-2017) και θέμα: Παράκληση για παρέμβαση του Πρωθυπουργού για
την αποδοχή των εν ισχύ πιστοποιητικών αναπηρίας, λάβαμε σήμερα
03-08-2017 την ακόλουθη επίσημη απάντηση που έστειλε το Γραφείο
Κοινωνικών Πολιτικών της Γενικής Γραμματείας Πρωθυπουργού, το οποίο
συμφωνεί (φυσικά) απόλυτα με την έννομη τάξη της χώρας μας,
επισφραγίζοντας όλα όσα σας έχουμε αναφέρει σχετικά με την εφ' όρου
ζωής ισχύ των πιστοποιητικών αναπηρίας που έχουν εκδοθεί πριν την
1-09-2011, και φέρουν την σχετική σημείωση "εφ' όρου ζωής" στο σώμα
του κειμένου τους.
Συγκεκριμένα το έγγραφο αναφέρει:
"Μετά την ίδρυση των ΚΕ.Π.Α., οι ανωτέρω γνωματεύσεις διατηρούν την
ισχύ τους έως τη λήξη τους, ενώ αυτές των οποίων η κρίση είναι εφ’
όρου ζωής, μπορούν να χρησιμοποιούνται επ’ αόριστον".
Κατόπιν τούτου, στην περίπτωση όπου μία δημόσια υπηρεσία αρνείται να
δεχτεί το εν ισχύ πιστοποιητικό αναπηρία σας, σας καλούμε να
εκτυπώσετε ένα αντίγραφο του επίσημου αυτού εγγράφου και να το
συνυποβάλλετε μαζί με το νόμιμο εν ισχύ εφ' όρου ζωής πιστοποιητικό
αναπηρίας.
Στον ακόλουθο σύνδεσμο μπορείτε να διαβάσετε το σύνολο του δελτίου
τύπου με την επιστολή ττης Γενικής Γραμματείας Πρωθυπουργού.
https://takisalexandrakis.blogspot.gr/2017/08/2017-08-0431.html
Αλεξανδράκης Τάκης
skype name: liquid-takis
blog: http://takisalexandrakis.blogspot.gr/
mobile phone: +306946-312-912
Facebook name: takis alexandrakis
Twitter: @talexandrakis

Σκόπελος: Βουτιές σε πράσινο και γαλάζιο φόντο

ArtTravel

1

Σκόπελος

Σκόπελος: Βουτιές σε πράσινο και γαλάζιο φόντο.
Κάντε κλικ
2

Ελλάδα

Ξενοδοχεία με πισίνες στα ελληνικά βουνά.
3

Πελοπόννησος

Οι 18 καλύτερες παραλίες που πρέπει να έχετε κολυμπήσει.
Κάντε κλικ
Κάντε κλικ
4

Αθήνα

Happy Hour: 10 μέρη για φθηνό ποτό στο κέντρο. 
Κάντε κλικ

Το πιο γκουρμέ δεντρόσπιτο της Χαλκιδικής.


Treehouse: Το γκουρμέ δεντρόσπιτο της Χαλκιδικής.

Σημειώστε...

Πατάτες ψητές με τη φλούδα σε αλουμινόχαρτο.
Δροσερή μακαρονοσαλάτα με πέστο βασιλικού.
Παγωτό σάντουιτς με μπισκότα βρώμης.

ΠΡΟΓΝΩΣΤΙΚΟΙ ΧΑΡΤΕΣ ΑΝΕΜΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ

ΠΡΟΓΝΩΣΕΙΣ ΘΑΛΑΣΣΩΝ

ΕΘΝΙΚΗ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΑΘΗΝΑ, ΣΑΒΒΑΤΟ 05 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2017 / 0400 UTC

- ΑΝΕΜΟΙ: ΚΛΙΜΑΚΑ ΜΠΟΦΟΡ
- ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΘΑΛΑΣΣΑΣ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΥΨΟΣ ΚΥΜΑΤΟΣ
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: ΟΙ ΡΙΠΕΣ ΤΟΥ ΑΝΕΜΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ 40 ΤΟΙΣ ΕΚΑΤΟ
ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΕΣ ΤΗΣ ΕΝΤΑΣΗΣ ΠΟΥ ΔΙΝΕΤΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΥΨΟΣ ΚΥΜΑΤΟΣ
ΕΩΣ ΚΑΙ ΔΙΠΛΑΣΙΟ ΤΟΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΥ

ΜΕΡΟΣ 1
ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΜΙΑ
ΜΕΡΟΣ 2
ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΨΗ 04-08-17/21 UTC
ΧΑΜΗΛΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ 1004 ΣΤΗ ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΜΕΣΟΓΕΙΟ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΥΨΗΛΕΣ
1014 ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ ΚΑΙ 1013 ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ
ΜΕΡΟΣ 3
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΜΕΧΡΙ 06 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 04 UTC
ΒΟΡΕΙΑ ΑΔΡΙΑΤΙΚΗ
ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 3 Η 4 ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 3 ΕΩΣ 5.
ΗΡΕΜΗ Η ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΑΔΡΙΑΤΙΚΗ
ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 2 Η 3 ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ. ΗΡΕΜΗ Η
ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΝΟΤΙΑ ΑΔΡΙΑΤΙΚΗ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3 Η 4. ΗΡΕΜΗ
ΜΠΟΥΤ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3 Η 4 ΣΤΑ ΔΥΤΙΚΑ ΔΥΤΙΚΟΙ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ ΕΩΣ 5. ΛΙΓΟ
ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΜΕΛΙΤΑ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3 Η 4. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΓΚΑΜΠΕΣ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3 Η 4.ΗΡΕΜΗ Η ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΣΙΔΡΑ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3 Η 4. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΒΟΡΕΙΟ ΙΟΝΙΟ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3 Η 4 ΓΡΗΓΟΡΑ ΔΥΤΙΚΟΙ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ. ΗΡΕΜΗ ΓΡΗΓΟΡΑ ΗΡΕΜΗ
Η ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΝΟΤΙΟ ΙΟΝΙΟ
ΒΟΡΕΙΟΙ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 3 Η 4 ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΠΑΤΡΑΙΚΟΣ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3. ΗΡΕΜΗ
ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΟΣ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3. ΗΡΕΜΗ
ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΥΘΗΡΩΝ
ΒΟΡΕΙΟΙ 3 Η 4 ΚΑΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΤΟΥ 22.00 4 Η 5 ΓΡΗΓΟΡΑ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ.
ΗΡΕΜΗ Η ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟ ΚΡΗΤΙΚΟ
ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 3 Η 4 ΚΑΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΤΟΥ 22.30 5 Η 6. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΣΤΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟ ΚΡΗΤΙΚΟ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ
ΔΥΤΙΚΟΙ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 3 Η 4 ΚΑΙ ΒΟΡΕΙΑ ΤΟΥ 34.00 5 Η 6. ΛΙΓΟ
ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ Η ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΤΑΥΡΟΣ
ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 3 ΕΩΣ 5 ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΝΟΤΙΟΙ ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟΙ. ΗΡΕΜΗ Η ΛΙΓΟ
ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ
ΔΕΛΤΑ
ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 3 Η 4. ΗΡΕΜΗ Η ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ
ΚΡΟΥΣΕΙΝΤ
ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 3 Η 4. ΗΡΕΜΗ Η ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΣΤΕΛΛΟΡΙΖΟΥ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3 Η 4. ΗΡΕΜΗ Η ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ
ΘΑΛΑΣΣΑ ΡΟΔΟΥ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3 Η 4. ΗΡΕΜΗ Η ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΚΑΡΠΑΘΙΟ
ΒΟΡΕΙΟΙ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4 Η 5 ΚΑΙ ΝΟΤΙΑ ΤΟΥ 35.20 5 Η 6. ΛΙΓΟ
ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ Η ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΔΥΤΙΚΟ ΚΡΗΤΙΚΟ
ΒΟΡΕΙΟΙ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 3 ΕΩΣ 5. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΑΝΑΤΟΛΙΚΟ ΚΡΗΤΙΚΟ
ΒΟΡΕΙΟΙ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 5 Η 6 ΓΡΗΓΟΡΑ 4 Η 5. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ Η
ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟ ΑΙΓΑΙΟ
ΒΟΡΕΙΟΙ 4 Η 5 ΓΡΗΓΟΡΑ ΒΟΡΕΙΟΙ ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 5. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ Η
ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟ ΑΙΓΑΙΟ ΙΚΑΡΙΟ
ΒΟΡΕΙΟΙ 5 Η 6 ΓΡΗΓΟΡΑ ΒΟΡΕΙΟΙ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ Η
ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΘΑΛΑΣΣΑ ΣΑΜΟΥ
ΒΟΡΕΙΟΙ ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 4 Η 5 ΓΡΗΓΟΡΑ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 5 Η 6. ΛΙΓΟ
ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ Η ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΣΑΡΩΝΙΚΟΣ
ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 3 ΕΩΣ 5 ΓΡΗΓΟΡΑ ΒΟΡΕΙΟΙ ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ. ΛΙΓΟ
ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΝΟΤΙΟΣ ΕΥΒΟΙΚΟΣ
ΒΟΡΕΙΟΙ 4 Η 5. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΣΤΕΝΟ ΚΑΦΗΡΕΑ
ΒΟΡΕΙΟΙ 5 ΑΡΓΟΤΕΡΑ 5 Η 6. ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΑΙΓΑΙΟ
ΒΟΡΕΙΟΙ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 5 Η 6. ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟ ΑΙΓΑΙΟ
ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 3 H 4 ΓΡΗΓΟΡΑ ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ. ΗΡΕΜΗ
ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟ ΑΙΓΑΙΟ
ΒΟΡΕΙΟΙ 4 Η 5. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΘΡΑΚΙΚΟ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3 Η 4. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΘΕΡΜΑΙΚΟΣ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3 Η 4. ΗΡΕΜΗ Η ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ

ΜΑΡΜΑΡΑ
ΒΟΡΕΙΟΙ ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 4 Η 5. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΥΡΗ ΘΑΛΑΣΣΑ
ΒΟΡΕΙΟΙ ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 4 Η 5 ΣΤΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ 5 Η 6. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ Η
ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΜΑΥΡΗ ΘΑΛΑΣΣΑ
ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 4 Η 5 ΣΤΑ ΔΥΤΙΚΑ 5 Η 6 ΓΡΗΓΟΡΑ ΒΟΡΕΙΟΙ
ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ Η ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟΠΙΚΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ
ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ 12 ΩΡΕΣ
ΔΕΝ ΑΝΑΜΕΝΟΝΤΑΙ ΘΥΕΛΛΩΔΕΙΣ ΑΝΕΜΟΙ

ΧΑΡΤΕΣ ΚΑΙΡΟΥ