Τρίτη 7 Απριλίου 2020

Ζώνη Ασυρμάτου Στήθους Stealth TrueNorth

Ζώνη Ασυρμάτου Στήθους Stealth TrueNorth 
Κωδικός: STEALTH RADIO CHEST HARNESS
Brand: TrueNorth
Υλικό Κατασκευής: Cordura,Νάιλον
Προτεινόμενη Χρήση: Εξωτερικές - Εσωτερικές εργασίες
Συσκευασία: 1 Τεμάχιο
Περιληψη
Η Ζώνη Ασυρμάτου Στήθους Stealth TrueNorth είναι η εξυπνότερη ζώνη ασυρμάτου, με τη μικρότερη επιφάνεια από κάθε άλλη ζώνη. Συγκρατεί τη λιγότερη θερμότητα και σας βοηθάει να αισθάνεστε πιο άνετα.
Μπορεί να μετατραπεί από ζώνη στήθους σε ζώνη μέσης ή να προσαρμοστεί στους ιμάντες του σακιδίου σας.
Με ρυθμιζόμενες τσέπες σχεδιασμένες για να ταιριάζουν σε όλες τις μάρκες και μοντέλα ασυρμάτων με εσωτερικό σύστημα ανάρτησης που διατηρεί σταθερή την καλωδίωση.

Sector Scanning Sonar S-1800MBB

Βρείτε τα ψάρια που υπάρχουν γύρω από το σκάφος σας, όχι μόνο κάτω από αυτό.
Η δυνατότητα ανίχνευσης 360° ή η λεπτομερής σάρωση ενός συγκεκριμένου τομέα γύρω από το σκάφος, δίνουν ασύγκριτα πλεονεκτήματα για ένα άκρως παραγωγικό ψάρεμα. Τα Sector Scanning Sonar S-1800MBB με συχνότητα 110kHz τύπος H110, σε διάταξη Black Box για χρήση οποιασδήποτε οθόνης, είναι ιδανικό όταν απαιτείται γρήγορή σάρωση σε τομείς των 45° για την ανίχνευση γρήγορων κοπαδιών.
τρομερά γρήγορη σάρωση (έως και 10πλάσια ταχύτητα σάρωσης σε σχέση με τα αντίστοιχα μοντέλα 80 ή 180 kHz)
ιδανικό για ανίχνευση γρήγορων κοπαδιών
ανίχνευση από +5° μέχρι τη γωνία κλίσης 90°
μεταβλητός δείκτης μέτρησης βάθους και απόστασης
η λειτουργία σταθεροποίησης (σε συνδυασμό με το προαιρετικό stabilizer) αποκαθιστά αυτόματα στην εικόνα την ταλάντωση (μπότζι) του σκάφους
απεικόνιση οριζόντιας σάρωσης (πλήρης ή μισός κύκλος), κάθετης σάρωση (βεντάλια), μετατόπιση κέντρου και βυθόμετρο
η λειτουργία κλειδώματος στόχων μπορεί να παρακολουθεί τα κοπάδια ψαριών ανεξάρτητα από την κίνηση του σκάφους
δυνατότητα σύνδεσης με GPS για παρακολούθηση του ίχνους του σκάφους
η λειτουργία βεντάλιας βοηθάει στην ανίχνευση ψαριών κάτω από τα «ρομπότ», καθώς και πληροφορίες όπως το πόσο ψηλά ή πατωμένα είναι τα ψάρια 

πλήρως ελληνικό μενού

Οθόνη   15 – 19 ίντσες LCD
Τάση Λειτουργίας20 - 30 VDC
Κατανάλωση110 W
Ισχύς Εκπομπής1,5 kW
Συχνότητα110 kHz
Κλίμακα0 - 2000m
Γωνία Ανίχνευσης45°, 12°, 8° ή 6° (Λειτουργία Σόναρ)
12° ή 6°             (Λειτουργία Βεντάλια)
Γωνία Κλίσης+5 έως -90 μοίρες
ΛειτουργίεςΛειτουργία Σόναρ, Μετατόπιση κέντρου, Βεντάλια, Βυθόμετρο
StabilizerΠροαιρετικό

ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ ΠΙΑΝΑ ΚΑΙ ΛΑΤΕΡΝΕΣ

Το εργαστήριο κατασκευής χειροποίητων Πιάνων και Λατερνών του ΠΑΝΟΥ ΙΩΑΝΝΙΔΗ σας περιμένει!
Μπορείτε να επισκεφτείτε και τον ιστοχώρο του κάνοντας ΚΛΙΚ ΕΔΩ

SOLARCON A-99 CB κεραία βάσης

SOLARCON A-99 CB κεραία βάσης
ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΛΙΚ ΕΔΩ
Η Solarcon A99 απο τις πιό επιτυχημένες κεραίες βάσης στον κόσμο για CB/10m
Εύκολη συναρμολόγηση,ιδανική για δύσκολες καιρικές συνθήκες,αέρας ,υγρασία.
Κατάλληλη για χρήση σε καίκια ,τράτες ( marine) κ.λ.π
Mε antenna tuner συντονίζει από 20m και επάνω με πολύ καλά αποτελέσματα,δείτε reviews στο eham

1/2 wave over 1/4 
Omni-Directional πολυκατευθυντική
Fiberglass (weather tough) Υαλονήματα
Handles 2000 Watts (peak) about 1000 RMS
SWR Tunable, 25-32 Mhz.
Covers far above and below the traditional CB channels(with antena tuner 20-10m)
Solarcon claims 9.9 dBi
DC Grounded (Γειωμένη για στατικό)
5,3m Tall ( Three 6' Sections ) Τρια κομμάτια τον 2m
Insulated up to 14,500 Volts
Βάρος 2,27 Κg

Ο ελέφαντας στη σκιά

Ο ελέφαντας στη σκιά 
Ναντίν Ρομπέρ
Εικονογράφος: Βαλέριο Βιντάλι
Σειρά: ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΑΠ' ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
Μετάφραση: Αλέξανδρος Πανούσης
Σχήμα: 29Χ24
Σελίδες: 48
Εξώφυλλο: Σκληρό
ISBN: 978-960-567-223-2
Έλεγαν πως ο ελέφαντας ήταν κατσούφης.
Έλεγαν πως ο ελέφαντας έκρυβε τη λύπη του.
Έλεγαν ότι προτιμούσε τη σκιά.
Τα άλλα ζώα προσπαθούσαν να του φτιάξουν τη διάθεση με παιχνίδια και χορούς και λαχταριστά κεράσματα.
Εκείνος όμως είχε ανάγκη από παρηγοριά, κάποιον που να μπορεί να του εμπιστευτεί το μυστικό του…
Μια τρυφερή ιστορία που συμπεριλήφθηκε στη λίστα των 100 Εξαιρετικών Εικονογραφημένων Παιδικών Βιβλίων
της χρονιάς στη διεθνή έκθεση της Φραγκφούρτης.

Eσύ αφανίζεις στο μαυράδι των ματιών σου τη γελοία καθημερινότητά μου | Εκδόσεις Κέδρος



Εκδόσεις Κέδρος

Eσύ αφανίζεις στο μαυράδι των ματιών σου τη γελοία καθημερινότητά μου, στα ψιχαλιστά ματάκια σου όλα γίνονται θολός ουρανός και γόνιμη μπόρα.

Μάριος Χάκκας
Απόσπασμα από το διήγημα Οι εξαιρετικές μου στιγμές
ΑΥΤΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΣ ΕΔΩΣΑΝ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ. ΑΥΤΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ.
Φωτογραφία, βιογραφικό και βιβλία του Άρη Αλεξάνδρου
Σύντροφε ανακριτά, αρχίζω να αναρωτιέμαι αν είσαστε πράγματι σύντροφος. Η μάλλον, αρχίζω να πιστεύω πως δεν είσαστε και σας το λέω έξω απ’ τα δόντια, αδιαφορώντας αν θα προκαλέσω την οργή σας. Επιτέλους, ελάτε στη θέση μου, προσπαθήστε να δείτε την κατάσταση με τα δικά μου μάτια και πέστε μου ύστερα αν έχω δίκιο να λέω ότι το πράγμα καταντάει αφύσικο. Κατέγραψα τόσα γεγονότα, ανέφερα συγκεκριμένα στοιχεία, ονόματα, ημερομηνίες, επανήλθα σε λεπτομέρειες για να διευκρινίσω τα τυχόν σκοτεινά σημεία, ομολόγησα ότι έτυχε να πω σε ορισμένες περιπτώσεις τη μισή αλήθεια κι όμως εσείς εξακολουθείτε να σωπαίνετε, δεν εννοείτε να παίξετε σωστά τον ρόλο σας, δεν εννοείτε να μου υποβάλετε ερωτήσεις, με αφήνετε να εικάζω τι μπορεί να σας ενδιαφέρει – μάντης είμαι;

ΑΡΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ

«Το κιβώτιο»
Φωτογραφία, βιογραφικό και βιβλία της Μέλπως Αξιώτη
«Άκουσα πως μεγάλωσες», της έλεγε άλλη φορά, «μες στην αμφιβολία. Είναι απαραίτητο να πιστέψεις παραπάνω τον άνθρωπο και τη βοήθειά του».
«Όχι». Έλεγε η Άννα. «Εγώ μεγάλωσα μέσα σε μια σακούλα χαρτοπόλεμο. Προσπαθούσα να ξεχωρίσω μέσα σ’ εκείνο το πλήθος τα χρώματα, το ιδιαίτερο, που δε θα εξαφανίζονταν με τη γοργή στροφή, να μπερδευτεί με τα άλλα χρώματα. Σε ποια μεριά της γης να βρίσκουνται άραγε, συλλογιζόμουν πάντα, τα σπουδαία πράγματα…
»… Μεγάλωσα μπροστά σ’ ένα ψιλικατζίδικο. Κάθε πρωί, χειμώνα καλοκαίρι, με χιόνια και βροχή, βγαίναν τα ψιλικά από μέσα, και τα κρεμνούσανε γύρω γύρω, και στην ψηλότερη θέση κρεμνούσανε τρία μαξιλαράκια, και ήταν ζωγραφισμένα απάνω τρία γατιά, καφέ, μαύρο και μολυβί. Αλλά δεν τα αγόρασε ποτέ κανείς. Και εγώ τα λυπόμουνα και ήθελα να αγοράσω το καφέ γατάκι. Αλλά η μητέρα δεν έδινε χρήματα. Έλεγε η μητέρα ότι τα χρήματα είναι προορισμένα για καλύτερα πράγματα...».

ΜΕΛΠΩ ΑΞΙΩΤΗ

«Θέλετε να χορέψομε, Μαρία;»
Φωτογραφία, βιογραφικό και βιβλία του Στρατή Δούκα
«Όμως μη μου λες για ήττα, μια λέξη για τα άλογα στον Ιππόδρομο! Δεν αισθάνομαι νίκες και ήττες πια βαθιά μέσα μου. Θέλω, ελπίζω να ζήσω το όμορφο από τους πόθους μου και μαζί ησυχάζω, νιώθοντας το καζάνι από τη φωτιά να φθείρεται. Έχω μια νέα χαρούμενη αίσθηση από τη φθορά, την ελπίδα που τελειώνει. Και μαζί μ’ αυτά, όνειρα, χίλια όνειρα: ν’ αλλάξουν όλα, να γίνουν όλα απ’ την αρχή, με βία, να προφτάσει κανείς. Ανυπομονησία και υπομονή…».

Απόσπασμα από τη συνέντευξη που έδωσε ο ΣΤΡΑΤΗΣ ΔΟΥΚΑΣ στον Νίκο Λαγκαδινό, το 1981

Σας προτείνουμε: «Ιστορία ενός αιχμαλώτου»
Φωτογραφία, βιογραφικό και βιβλία του Γιώργου Ιωάννου
Κοιτάξτε, πολλοί σήμερα παριστάνουν τους ασυμβίβαστους και λένε: Εγώ δεν θα γίνω ποτέ δημόσιος υπάλληλος και δεν θα υπηρετήσω το κράτος. Ωραία, δεν θα υπηρετήσεις το κράτος. Αλλά που γλύφεις καθημερινά χιλιάδες μαικήνες και κάνεις τούμπες μπροστά τους; Αυτό δεν είναι μεγαλύτερη σκλαβιά; Γιατί μπορεί, όταν υπηρετείς το κράτος, να φιμώνεσαι θεληματικά, στις άλλες όμως περιπτώσεις μιλάς –και μάλιστα γίνεσαι και λαλίστατος– αλλά με τη φωνή του κυρίου σου…

ΓΙΩΡΓΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ

Συνομιλία με τη Βένια Γονατοπούλου, Μάρτιος 1985, «Ο λόγος είναι μεγάλη ανάγκη της ψυχής»
Φωτογραφία, βιογραφικό και βιβλία του Ιάκωβου Καμπανέλλη
Τον καιρό εκείνο, κάθε Κυριακή που δε δουλεύαμε, στέκαμε ώρες ολόκληρες και κοιτάζαμε τις γυναίκες που και κείνες βγαίναν απ’ τ’ αντίσκηνα και μας κοιτάζανε. Η απόσταση που μας χώριζε ήταν μεγάλη. Είναι ζήτημα αν θα μπορούσαμε να συνεννοηθούμε κι αν ακόμη φωνάζαμε. Κάτι τέτοιο φυσικά κανείς δεν ξεθάρρευε να το δοκιμάσει. Ούτε χρειαζόταν. Αυτό το σιωπηλό αλληλοκοίταγμα που περνούσε δυο φράχτες από συρματόπλεγμα, δεν είχε ανάγκη από μιλιά. Ήταν οι ώρες του έρωτα στο Μαουτχάουζεν.
[…]
Το ηλεκτροφόρο με το ρεύμα υψηλής τάσης και το συρματόπλεγμα με τις σκοπιές δεν ήταν μια απλή τεχνική εγκατάσταση, ένας αδιάβατος φράχτης. Εδώ μια διαταγή όριζε να χωριστεί τελεσίδικα τ’ αρσενικό απ’ το θηλυκό. Μια διαταγή σε μέγεθος μοίρας. Μια διάσπαση του αιωνίου ζεύγους. Ένα παρά φύση κόψιμο των από ουρανό και γη ταγμένων να «έσονται εις σάρκαν μίαν».


ΙΑΚΩΒΟΣ ΚΑΜΠΑΝΕΛΛΗΣ
«Μαουτχάουζεν»
Φωτογραφία, βιογραφικό και βιβλία του Αλέξανδρου Κοτζιά
Σ’ ένα Τριακονταετή Πόλεμο πολλοί είναι εκείνοι που εκούσια ή ακούσια θυσιάζονται· υπάρχουν όμως και κάποιοι δεξιοτέχνες της επιβίωσης που μεθοδικά και αδίσταχτα αξιοποιώντας τα όσα προσόντα τους χάρισε η φύση επιδιώκουν ένα και μοναδικό σκοπό: να διολισθήσουν μέσα από την κοινή δοκιμασία αλώβητοι. Τέτοιος προικισμένος δεξιοτέχνης είναι και ο ήρωας αυτού του βιβλίου.

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΟΤΖΙΑΣ

«Αντιποίησις αρχής»
Φωτογραφία, βιογραφικό και βιβλία του Νίκου Μπακόλα
Ποτέ μας δεν καταλαβαίναμε τον παραλογισμό, μας λέγαν προχωράτε, προχωρούσαμε, χτυπάτε και χτυπούσαμε, μονάχα όταν φεύγαμε μακριά τους, συλλογιόμασταν ότι καιρός μας ήταν να σκεφτούμε και μονάχοι μας, για τα δικά μας.

ΝΙΚΟΣ ΜΠΑΚΟΛΑΣ

«Η μεγάλη πλατεία»
Φωτογραφία, βιογραφικό και βιβλία της Έλλης Παππά
Τότε κατάλαβα αυτό που ο Σιλβέστρος είχε καταλάβει από μόνος του, κι όχι μόνο το κατάλαβε αλλά έκανε αυτό που οι στιγμές απαιτούσαν. Πώς να μη ζηλεύεις αυτόν το δεσμό που έχουν τα ζώα με τη φύση, αυτόν τον αδιάλειπτο διάλογο μαζί της, που οι γάτες μου μου έδειξαν πως δεν διακόπτεται ούτε κι όταν είναι έγκλειστες, απομονωμένες από τον κόσμο κι από τη φύση. Η φύση είναι μέσα τους ή, καλύτερα, οι ίδιες είναι μέρος της φύσης, κι όταν εγωιστικά τις κλείνουμε για να τις έχουμε κοντά μας, αυτές μας φέρνουν τη φύση μέσα στο σπίτι όπου εμείς είμαστε οι έγκλειστοι.

ΕΛΛΗ ΠΑΠΠΑ

«Βίος και έργα της Γάτας της Σοφής»
Φωτογραφία, βιογραφικό και βιβλία της Διδώς Δωτηρίου
«Η γενιά σου κοσκινάει πολύ, κριτικάρει, αμφισβητεί, καγχάζει, μα δεν πιστεύει σε τίποτα, δεν έχει ιδανικά…»
«Ε, λοιπόν, ναι, Βαλάκο, έτσι όπως τα λες είναι. Και ξέρεις γιατί; Γιατί σκυλοβαρέθηκαν οι περισσότεροι νέοι το ιδεολογικό φαφλαταριό και τις πολιτικές απάτες απ’ οπουδήποτε κι αν προέρχονται. Δεν είναι όλοι πρόβατα ν’ ακολουθούνε γκεσέμι. Βγάλανε από το μούσκιο κάποιο ξεχασμένο όργανό τους, το μυαλό, και το βάλανε να λειτουργεί. Μας κατηγορούν εμάς τους νέους γιατί γυρεύουμε την καλοπέραση και τον έρωτα. Υπάρχει τίποτα το αφύσικο στη διάθεσή μας αυτή; Και, τελικά, δε νομίζεις πως πάει πολύ να ζητούν από μας ευθύνες για όλα τα στραβά; Εμείς ούτε το χτες φτιάξαμε, ούτε και μας αφήνουν να στήσουμε σκαλωσιές για να προετοιμάσουμε κάποιο ανθρωπινότερο αύριο. Δεν είμαστε ούτε ηρωική γενιά, ούτε κι ευτυχισμένη […].»

ΔΙΔΩ ΣΩΤΗΡΙΟΥ

«Κατεδαφιζόμεθα»
Φωτογραφία, βιογραφικό και βιβλία του Στρατή Τσίρκα
Δεν ήξερα πως η μοναξιά πίνεται γουλιά γουλιά. Mήτε πως είναι τόσο πικρή. Kάθε ώρα και κανάτι. Tο στόμα μου δε λέει να τη συνηθίσει. Mου ανεβαίνει και στο κεφάλι. Άνθρωποι χειρονομούν, αγορεύουν σε τόνο διδαχτικό. Πλαγιασμένος στη σοφίτα μου ή καθιστός, τους ακούω να λένε, να λένε, σαν κομμένες κεφαλές. Tα ίδια και τα ίδια· λόγια χυμένα σ’ ένα καλούπι όλα.

ΣΤΡΑΤΗΣ ΤΣΙΡΚΑΣ

Ακυβέρνητες Πολιτείες «Η Λέσχη»
Φωτογραφία, βιογραφικό και βιβλία του Αντρέα Φραγκιά
Όπου και να γυρίσεις θα δεις σήματα. Δείκτες, βέλη, απαγορευτικά, φανάρια, κατευθυντήριες γραμμές κι επιτακτικές οδηγίες ορίζουν με χίλιους τρόπους πώς να βαδίσεις. Σήματα στις γωνιές, σε πινακίδες, σε στύλους, στους τοίχους, πολλά κρέμονται από τα σύρματα κι άλλα απλώνονται στην άσφαλτο με πελώρια λευκά γράμματα. Στάσου, προχώρα, στρίψε, γύρνα πίσω, πήγαινε γρήγορα. Το ρεύμα διοχετεύεται σε υποχρεωτικές διαβάσεις, πιο κάτω μοιράζεται σε στενότερα περάσματα, ξαφνικά όμως σκοντάφτει σε εμπόδια γιατί άλλα σήματα το κόβουν απότομα ή το σπρώχνουν σε αντίθετες κατευθύνσεις κι αδιέξοδα.  Όλα κανονίζονται με σήματα. Τι πρέπει να κάνεις και τι ν’ αποφύγεις. Αν οι ενδείξεις έμεναν σταθερές, θα βρισκόταν κάποιος ρυθμός έστω με λίγη περισσότερη κούραση. Τώρα όμως πέφτεις αδιάκοπα σε καινούργιες οδηγίες που δεν είναι τίποτ’ άλλο από αυστηρές προσταγές. Το λάθος υπάρχει διάσπαρτο παντού. Σωστό είναι πάντα ό,τι επιτρέπεται, ό,τι είναι γραμμένο. Και προσθέτουν συνέχεια ταμπέλες, φώτα και βέλη χωρίς ν’ αφαιρούν εκείνα που αχρηστεύονται ή αναιρούνται με κάθε νέα τοποθέτηση. Ισχύουν όλα μαζί κι έτσι η αναταραχή γίνεται πιο έντονη και το κυριότερο ακατανόητη.

ΑΝΤΡΕΑΣ ΦΡΑΓΚΙΑΣ

«Το πλήθος. 1»
Φωτογραφία, βιογραφικό και βιβλία του Μάριου Χάκκα
«Tόσα χρόνια σ’ αυτόν το μάταιο πόλεμο, κι ακόμα πασχίζω, γαβγίζοντας, έστω κι ας μην μπορώ να δαγκώσω, γράφοντας συνθήματα οργής πίσω από πόρτες δημόσιων καμπινέδων, αφημένος στο επικίνδυνο μπότζι των νεύρων μου να μου χαράζει πορεία, ανοίγοντας κλουβιά καναρινιών στο καταχείμωνο, που θα βρεθούνε σαν τα όνειρά μας κόκαλο στο ρείθρο ή φτερά να ταξιδεύουν πάνω απ’ αυλές, οδούς και στέγες – πούπουλα.»

ΜΑΡΙΟΣ ΧΑΚΚΑΣ

Έτσι σαν πρόλογος, από τη συλλογή διηγημάτων «Ο Μπιντές» (Άπαντα Μάριου Χάκκα)
Δεκαοχτώ Κείμενα
Τα βιβλία μας μπορείτε να τα προμηθεύεστε από όλα τα ηλεκτρονικά βιβλιοπωλεία της χώρας.
Εναλλακτικά, μπορείτε να τα παραγγέλνετε:
  • Μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος στην ιστοσελίδα μας
  • Τηλεφωνικά στο 210.38.02.007 (Δευτέρα - Παρασκευή, 10:00 - 15:00)
  • Στέλνοντας e-mail στο orders@kedros.gr
Εκδόσεις Κέδρος

Μουργκάνα


Μουργκάνα
Απαιτητική διηγηματική γραφή και με ποιοτικό αισθητικό αντίκρυσμα, που τη δικαιώνει: λειτουργική αφήγηση, ζεστής λιτότητας γλώσσα, με άρωμα ιδιωματικής εντοπιότητας (Μουργκάνα), πονεμένα θέματα και πολύς ...ηπειρώτικος καημός!
Λαοκράτης Βάσσης, συγγραφέας
Οι τόποι δεν είναι, γίνονται. Οι τόποι δεν υπάρχουν πρώτα και μετά σχετίζονται. Συγκροτούνται μέσα από σχέσεις. Το τοπικό με το υπερτοπικό, με το εθνικό, με το παγκόσμιο. Το εδώ με το εκεί και το αλλού. Το δικό μας με το ξένο. Η πατρίδα με την ξενιτιά... Η Μουργκάνα με τον κόσμο. Μια άλλη, δυναμική και ουσιαστικά πολιτική ματιά στον γενέθλιο τόπο...
Βασίλης Νιτσιάκος, καθ. Πανεπιστημίου Ιωαννίνων - συγγραφέας
Μέσα στη μόδα της αστικής, φλύαρης πεζογραφίας, η Τζένη Σιούτη με τη συλλογή διηγημάτων της επιχειρεί, επιτυχώς, να συνδυάσει το χθες με το σήμερα, με κάποια ίσως μονομέρεια, το εδώ και το εκεί. Χωρίς να απεμπολεί το άστυ, σκύβει με σεβασμό στον αγώνα και την αγωνία, ολιστικά, της χώρας των τελευταίων εβδομήντα χρόνων. Χαρακτηριστικό της τεχνικής της, εκτός των άλλων, είναι το «εξαίφνης» του τέλους, με πληθώρα λαογραφικών στοιχείων και γλώσσα ρέουσα, εμπλουτισμένη με τοπικούς ιδιωματισμούς της καταγωγής της, τη Μουργκάνα.
Αντώνης Σανουδάκης-Σανούδος, καθ. Πανεπιστημίου Κρήτης - συγγραφέας
Η γραφή της Τζένης Σιούτη κατεβαίνει από τη Μουργκάνα και διακλαδίζεται με τα τρέχοντα διατρέχοντα της καθημερινότητας που κάνουν αβάστακτη τη ζωή, της κρίσης, της λιτότητας, της προσφυγιάς και της απανθρωπιάς που ντύνεται τα μαύρα ρούχα, όχι από θάνατο και πένθος αλλά τον φασισμό, νεοναζισμό, που σκοτώνει στο όνομα της καθαρότητας, της τάξης και της ασφάλειας. Υπάρχει όμως «ο Φώτης» που κλείνει τις χαραμάδες για να μη μπει η γλίτσα του φασισμού. Η συγγραφέας δεν περιορίζεται στο τι γίνεται ή έγινε στη χώρα μας, ταξιδεύει εκεί που οι ηπειρώτες γνωρίζουν τι είναι «ξένα» και η Τζένη Σιούτη με δεξιοτεχνία προσθέτοντας και αφαιρώντας με οικονομία λόγου στήνει τα διηγήματά της βουτώντας το λόγο της στα βιώματά της που γίνονται τέχνη και τρόπος ζωής.
Δημήτρης Παπαχρήστος, συγγραφέας
Μουργκάνα 
Διηγήματα
συγγραφέας: Τζένη Σιούτη
Isbn:978-960-579-111-7
Διαστάσεις: 14Χ21
Σελίδες: 160

Vito Mollica, Four Seasons Florence: Cacio e' Pepe

Vito Mollica, Four Seasons Florence:
Cacio e' Pepe

Σημειώστε...

Σολομός με σάλτσα πορτοκαλιού 
Πως να μένει τρυφερό το κοτόπουλο στο φούρνο
Ντόνατς με
γλάσο φράουλας

Βίκυ Μοσχολιού - "έτσι είν' η ζωή"

Κοροναϊός : Μέχρι το Πάσχα θα κριθεί η πορεία της πανδημίας – Πιο αυστηρά μέτρα παίρνει η κυβέρνηση

Κοροναϊός : Μέχρι το Πάσχα θα κριθεί η πορεία της πανδημίας – Πιο αυστηρά μέτρα παίρνει η κυβέρνηση
pale55921585581473-600x400.jpg

Απαγόρευση κυκλοφορίας: Σε ΦΕΚ η παράταση -Τι προβλέπει (έγγραφο)