Δευτέρα 30 Ιουνίου 2008

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΟΦΙΛΟΣ

(ΠΗΓΗ ΑΠΕ/ΜΠΕ http://www.ana.gr/)




ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΥΠΟΥ-ΥΕΝ-ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΥΕΝΑΝΠ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΑΡΑΞΗ ΤΟΥ Ε/Γ - Ο/Γ «ΘΕΟΦΙΛΟΣ» ΑΝΟΙΧΤΑ ΤΩΝ ΟΙΝΟΥΣΣΩΝ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΑΙΓΑΙΟΥ & ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
Κυριακή, 29 Ιουνίου 2008
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥΔΗΛΩΣΕΙΣ ΥΕΝΑΝΠ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΑΡΑΞΗ ΤΟΥ Ε/Γ - Ο/Γ «ΘΕΟΦΙΛΟΣ» ΑΝΟΙΧΤΑ ΤΩΝ ΟΙΝΟΥΣΣΩΝ



«Πριν απ’ όλα θα ήθελα να εκφράσω τη συμπαράσταση μου προς τους επιβάτες του
«Θεόφιλος» για την μεγάλη «περιπέτεια» που έζησαν και την κατανόησή μου στους συγγενείς για την αγωνία τους.

Ήταν ένα σοβαρό περιστατικό.
Στη διάρκεια της σύσκεψης κάναμε μια συνολική εκτίμηση της κατάστασης, αξιολογήσαμε τη δράση μας αυτές τις πρώτες 24 ώρες και κυρίως σχεδιάσαμε τις επόμενες ενέργειες μας που έχουν ως στόχο τον περιορισμό της ρύπανσης που προκλήθηκε από το ατύχημα.
Στη διάρκεια της σύσκεψης αποφασίσαμε τη λήψη μέτρων για την αποφυγή στο μέλλον νέου ατυχήματος.
1. Αυστηροποιούνται οι ποινές στους παραβάτες του Διεθνούς Κανονισμού Αποφυγής Σύγκρουσης στη θάλασσα.
2. Υποχρεούνται στο εξής οι Αξιωματικοί Γέφυρας σε ετήσια αξιολόγησης σε προσωμειωτές (simulador) με σκοπό την διαρκή εκπαίδευση (refresh) όσο αφορά την ακτοπλοΐα στα επικίνδυνα σημεία.
3. Όσον αφορά τον Κώδικα Ασφαλούς Διαχείρισης θα επανεξεταστούν οι διατάξεις - διαδικασίες που προβλέπονται για τον πλου με βάση τις ιδιαιτερότητες και τα επικίνδυνα σημεία σε συνεργασία με συναρμόδιους φορείς και εκπροσώπους της ΠΕΠΕΝ.
Οι λεπτομέρειες του ατυχήματος σας είναι ήδη γνωστές και ότι χρειάζεται ο Αρχηγός του Λιμενικού και τα στελέχη που είναι παρόντα θα σας ενημερώσουν. Θέλω να πω ότι για την αντιμετώπιση του ατυχήματος ο μηχανισμός του ΥΕΝ, του Λιμενικού Σώματος και όλοι όσοι ενεπλάκησαν στη διαχείριση της κρίσης κινήθηκαν άμεσα συντονισμένα και κυρίως αποτελεσματικά.
Αντιλαμβάνεστε ότι έχει μεγάλη σημασία όχι μόνο η έγκαιρη κινητοποίηση του κρατικού μηχανισμού αλλά και η λήψη των σωστών αποφάσεων σε καθεστώς πίεσης.Θα ήθελα να συγχαρώ τον Αρχηγό, τον Υπαρχηγό, όλα τα στελέχη, τους άντρες και τις γυναίκες του Λιμενικού Σώματος που από την πρώτη στιγμή έδρασαν συντονισμένα για την αντιμετώπιση της κρίσης. Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω το Πυροσβεστικό Σώμα, το Πολεμικό Ναυτικό, την Πολεμική Αεροπορία, το Υπουργείο Τουρισμού, τη Τοπική Αυτοδιοίκηση και τους ιδιοκτήτες των μικρών σκαφών για την ουσιαστική συμβολή τους».
Ακολουθούν ερωτήσεις δημοσιογράφων προς τον κ. ΥΕΝΑΝΠ, σχετικά με το συμβάν:
ΕΡΩΤΗΣΗ: κύριε Υπουργέ έχετε μια εικόνα πως έγινε το ατύχημα;
ΥΕΝΑΝΠ: αυτά θα τα δείξει η προανάκριση.
Αυτά όπως ξέρετε διενεργείται προανάκριση η οποία θα βγάλει τα αποτελέσματά της. Κανείς δεν μπορεί να πει από τώρα πως ακριβώς έγινε το περιστατικό, διότι αυτά προϋποθέτουν και μια συγκεκριμένη προσέγγιση, άρα λοιπόν κανείς δεν μπορεί να προδικάσει το θέμα.(Υπάρχει ερώτηση η οποία δεν ακούγεται)...
Δεν μπορεί να πει κανείς, πρέπει να γίνει προανάκριση.
Θα ήταν ενδεχομένως έτσι, παρακινδυνευμένο.
Οπωσδήποτε μιλάμε για ένα ατύχημα. Οπωσδήποτε μιλάμε για ένα ατύχημα.(Υπάρχει ερώτηση η οποία δεν ακούγεται)...
Η πραγματικότητα είναι ότι ο καπετάνιος καθυστέρησε να ενημερώσει το θάλαμο, αυτή είναι η αλήθεια.(μιλούν δυο ταυτόχρονα)....
Θα σας δοθεί αναλυτικό σημείωμα. 20.40 έγινε η ενημέρωση από εμάς.
Τότε ενημερωθήκαμε για το περιστατικό, το οποίο είχε γίνει 20.30, 8,5 - 10 λεπτά νωρίτερα και από τότε και μετά ενεργοποιήθηκε το ειδικό σχέδιο το οποίο είχε επικαιροποιηθεί πριν από 1,5-2 μήνες για αυτές τις περιπτώσεις. ΕΡΩΤΗΣΗ: Υπήρξε αλλαγή της πορείας; ΥΕΝΑΝΠ: Καταρχήν ο καπετάνιος επιλέγει αυτός την πορεία που θα ακολουθήσει το πλοίο, γιατί η πορεία του πλοίου είναι μια σύνθετη επιλογή, η οποία εξαρτάται από τον καιρό, από πολλά πράγματα.
Συνήθως στην συγκεκριμένη πορεία επιλέγεται η διαδρομή ανάμεσα στις Οινούσσες και την Τουρκία, αυτό βέβαια δεν αποκλείει καθόλου το να υπάρξει και πορεία από το στενό ανάμεσα στη Χίο και τις Οινούσσες, ούτε απαγορεύεται ούτε είναι ασύνηθες.Συνεπώς η προανάκριση θα δείξει για ποιο λόγο επελέγη αυτή η πορεία από τον καπετάνιο και αν αυτή η επιλογή είχε συνέπεια ενδεχομένως το ατύχημα η όχι.
Αυτά δεν μπορεί κανείς να τα εκτιμήσει από το Υπουργείο, πρέπει ο προανακριτικός υπάλληλος, ο λιμενάρχης στη συγκεκριμένη περίπτωση που διεξάγει την προανάκριση θα μπορέσει να προσδιορίσει ακριβώς τα αίτια.
Άλλωστε μην ξεχνάτε θα πρέπει να γίνουν και κάποιες συγκεκριμένες προανακριτικές καταθέσεις, μια ολόκληρη διαδικασία.

ΠΥΡ ΚΑΙ ΥΔΩΡ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥΠΑΘΗ ΓΗ

(ΑΠΟ http://ellinikofos.blogspot.com/)

Σε οριακό σημείο έχουν φτάσει τα υδατικά αποθέματα της Κύπρου.
Το πρόβλημα της λειψυδρίας δεν αντιμετωπίστηκε σωστά από την κυπριακή κυβέρνηση .
Οι πολιτικάντηδες ανάλωσαν όλο τον χρόνο τους στις εκλογές και στις διαβουλεύσεις γιά το μοίρασμα των πολυπόθητων υπουργείων αδιαφορώντας γιά την συνεχιζόμενη ανομβρία που πλήττει τον τόπο.
Τα υδατικά αποθέματα της Κύπρου επαρκούν γιά 90 ημέρες .
Οι όποιες προσπάθειες περικοπής νερού απλά παρέτειναν το πρόβλημα.
Τώρα κατάλαβαν οι αρμόδιοι ότι έπρεπε να προχωρήσουν στην εγκατάσταση μονάδων αφαλάτωσης αλλά και στην επαρκή φύλαξη των όσων υπάρχουν.
Γιά άλλη μία φορά η λύση θα έρθει από την μητέρα Ελλάδα αφού η κυβέρνηση των κομμουνιστών και των φίλων τους ( ΔΗ.ΚΟ και ΕΔΕΚ ) στάθηκε ανίκανη να δώσει λύση στην επάρκεια του πολύτιμου αυτού αγαθού .
Το νερό θα φτάνει στην Κύπρο με τα δεξαμενόπλοια της εταιρείας << ΟΣΙΑΝ ΤΑΝΚΕΡΣ >> .
Το κάθε ένα από τα πλοία θα μεταφέρει περίπου 50.000 τόνους Ελληνικού νερού δίνοντας έτσι λύση μέσα στο καλοκαίρι που οι ανάγκες είναι αυξημένες λόγω του καύσωνα και του τουρισμού .
Τη συμφωνία για τη μεταφορά οκτώ εκατομμυρίων κυβικών μέτρων νερού από την Ελλάδα στην Κύπρο, υπέγραψε στην Αθήνα, ο Υπουργός Γεωργίας, Φυσικών Πόρων και Περιβάλλοντος Μιχάλης Πολυνείκης με τον Υπουργό Περιβάλλοντος Χωροταξίας και Δημοσίων Eργων της Ελλάδας (ΥΠΕΧΩΔΕ) Γιώργο Σουφλιά.
Ο κ. Πολυνείκης, σε δηλώσεις του μετά την υπογραφή της Σύμβασης, εξέφρασε εκ μέρους του Προέδρου της Δημοκρατίας και του ιδίου προσωπικά, όλων των μελών της κυπριακής Κυβέρνησης αλλά και ολόκληρου του κυπριακού λαού τη «βαθιά του ευγνωμοσύνη για την άμεση ανταπόκριση στο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η Κύπρος.
Επίσης ευχαρίστησε και τους λειτουργούς της ΕΥΔΑΠ αλλά και των ΕΛΠΕ για τη δημιουργία της κατάλληλης υποδομής για να μεταφερθεί αυτή η ποσότητα νερού στην Κύπρο.
«Η Κύπρος δεν ξεχνά.
Και δεν ξεχνά την Ελλάδα γιατί πάντοτε η καρδιά μας κτυπά ελληνικά.
Θα είμαστε πάντα κοντά σας και εμείς στις όποιες δύσκολες στιγμές», είπε ο κ. Πολυνείκης.
Από την πλευρά του, ο κ. Σουφλιάς υπογράμμισε πως «η Κύπρος αντιμετωπίζει ένα μεγάλο πρόβλημα λειψυδρίας και ζήτησε τη βοήθεια μας για τη μεταφορά νερού από την Ελλάδα και εμείς δεν ξεχνάμε την Κύπρο και μακάρι να μπορούσαμε να στείλουμε περισσότερο, αλλά αυτή τη στιγμή μπορούμε μόνο τα 8 εκατ. και θα δούμε αν θα μπορέσουμε να στείλουμε και μεγαλύτερη ποσότητα».
Εξήγησε ο κ. Σουφλιάς ότι το νερό το αγοράζει η Κύπρος από την ΕΥΔΑΠ στην ίδια τιμή που δίνεται και στα νησιά των Κυκλάδων, δηλαδή 0,6 περίπου του ευρώ.
Πολύ σωστή αυτή η κίνηση αφού και η Κύπρος είναι ένα ακόμη Ελληνικό νησί .
Το γεγονός ότι θα πρέπει πλέον να πίνουν αναγκαστικά Ελληνικό νερό , έχει πανικοβάλλει τους θιασώτες του νεοκυπριωτισμού ε/κ και τ/κ .
Διαβάστε το παρακάτω άρθρο τ/κ το οποίο δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα ΠΟΛΙΤΗΣ:
<< Η λειψυδρία και η μεταφορά νερού από την Τουρκία
Το νερό είναι όλη η ζωή.
Ίσως μάλιστα για μας τους Κύπριους να είναι μια δύναμη που θα μας κάνει να δούμε τα πράγματα από άλλη σκοπιά.
Η ανθρωπότητα, η οποία εκμεταλλεύεται άγρια τη φύση, άρχισε σιγά σιγά να πληρώνει το τίμημα.
Το φαινόμενο του θερμοκηπίου άρχισε να απειλεί όλους μας, χωρίς εθνικές διακρίσεις.
Σε ένα νησί όπως η Κύπρος, με θερμότητα και ξηρασία, το νερό αποκτά μεγαλύτερη αξία όσο τίποτε άλλο.
Η πιο σημαντική πολιτική μας θα πρέπει να είναι η πολιτική του νερού.
Πώς θα διασφαλίσουμε το νερό;
Από πού θα αγοράσουμε φθηνότερα νερό;
Είναι σωστό να παίρνουμε νερό από τη θάλασσα;
Αυτά τα ερωτήματα θα απασχολήσουν περισσότερο τη ζωή μας.
Η ταχεία ανοικοδόμηση στο βορρά και στο νότο επιτάχυνε την εξάντληση των πηγών νερού.
Στη Γιαλούσα έχουμε νερό τρεις φορές τη βδομάδα, μερικές φορές μάλιστα μια φορά τη βδομάδα.
Οι ισραηλίτικες εταιρείες αλωνίζουν το βορρά και πουλούν συστήματα αφαλάτωσης στους δήμους και τα ιδρύματα.
Γνωρίζουμε ότι υπάρχουν μονάδες αφαλάτωσης και στο νότο.
Ωστόσο, αφαλατώνοντας νερό δεν πρέπει να ξεχνάμε και την ενέργεια που απαιτείται.
Είναι σαν να μην υπάρχει η ρύπανση που προκαλείται στην περιοχή από τη ρήξη στη θάλασσα αποβλήτων αλμυρού νερού, το οποίο είναι αποτέλεσμα της αφαλάτωσης. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ που να σκέφτεται τις επιδράσεις από το υπερβολικά αλμυρό νερό στα ζωντανά της θάλασσας.
Στην πραγματικότητα, ο πιο πρακτικός τρόπος είναι να φέρουμε νερό από την Τουρκία.
Σύμφωνα με οικονομοτεχνική μελέτη του 1994, το κόστος θα ανέλθει στα 450 εκατομύρια δολάρια.
Πλοία από την Ιταλία ή τη Νορβηγία μπορούν θα φέρουν τις θαλάσσιες σωλήνες και να γίνει η εγκατάστασή τους μέσα ΣΕ ΕΝΑ ΜΗΝΑ.
Η Ισραηλινή κυβέρνηση είχε υποβάλει ένα τέτοιο πρόγραμμα το 1994 προς την Τουρκία.
Οι Τ/Κ και οι Ε/Κ πρέπει να εργαστούν αμέσως για να εφαρμόσουν αυτό το πρόγραμμα, το οποίο θα λύσει ριζικά το πρόβλημα του νερού.
Αυτή η διαδικασία μάλιστα θα υπηρετήσει στην απομάκρυνση του αδιάλλακτου εθνικισμού.
Για να δούμε, εμείς οι Κύπριοι, Έλληνες και Τούρκοι, θα μάθουμε αντί να τσακωνόμαστε να συνεργαζόμαστε; >>
Δεν το γνωρίζαμε αυτό .
Ότι δηλαδή πίνοντας τουρκικό νερό εμείς οι κάτοικοι του βορρά και του νότου θα καταπολεμούσαμε τον άτιμο τον Εθνικισμό .
Και τώρα που θα πίνουμε μόνο Ελληνικό τι θα γίνει;
Γιά άλλη μία φορά η συγκεκριμένη εφημερίδα δίνει χώρο στην τουρκική προπαγάνδα .
Αυτή βέβαια δεν είναι η μοναδική αντίδραση της τουρκίας .
Τις τελευταίες μέρες τέθηκε εκτός λειτουργίας η μονάδα αφαλάτωσης της Δεκέλειας αφού χάλασαν δέκα (10) ηλεκτρονικοί εκκινήτηρες !.
Το γεγονός αυτό μόνο τυχαίο δεν ήταν .
Μέχρι να αντικατασταθούν από καινούργιους που έφεραν οι αρμόδιοι από την Γαλλία , οι κάτοικοι των περιοχών της ελεύθερης Αμμοχώστου και της Λάρνακας πέρασαν εφιαλτικές στιγμές με την έλλειψη νερού , ενώ σε λίγες μέρες θα κόβονταν το νερό στην τουριστική περιοχή της Αγίας Νάπας με απρόβλεπτες συνέπειες γιά τον τουρισμό μας .
Το ότι τέθηκαν εκτός λειτουργίας 10 κινητήρες στην μονάδα αφαλάτωσης μόνο τυχαίο δεν ήταν .
Πρόκειται γιά απροκάλυπτη δολιοφθορά των τουρκικών υπηρεσιών με σκοπό να κάμψουν το φρόνημα των Ελλήνων κατοίκων του νησιού και παράλληλα να προκαλέσουν θανάσιμο χτύπημα στην τουριστική βιομηχανία μας .
Δεν περιορίστηκαν μόνο σε αυτό .
Πάρα πολλές εστίες πυρκαγιάς κατέκαψαν το Τρόοδος .
Το ότι οι φωτιές άναψαν σχεδόν ταυτόχρονα κατά τις βραδυνές ώρες , σε περιοχές που είναι δύσβατες αποδεικνύει ότι υπήρχε οργανωμένο σχέδιο ανωμαλίας και αποσταθεροποίησης της ζωής της ορεινής Κύπρου.
Σε μία από αυτές ,' ένας νεαρός αστυνομικός,ο Στέλιος Κουλέντης, στην προσπάθειά του να σώσει τον πατέρα του και να συμβάλει στην αναχαίτιση του πυρός, βρήκε τραγικό θάνατο.
Στη επαρχία Πάφου σε δασώδη περιοχή που βρίσκεται σε απόσταση κάποιων μέτρων από τον αυτοκινητόδρομο και μεσολαβεί χώμα χωρίς εύφλεκτα υλικά μεταξύ του σημείου της φωτιάς και του δρόμου, δεν θα μπορούσε να προκληθεί πυρκαγιά από αποτσίγαρο.
Με βάση τα πιο πάνω στοιχεία, δημιουργούνται εύλογες υποψίες ότι κάποιος πήγε πεζός στη μέση του πουθενά για να την ανάψει.
Επίσης στην πυρκαγιά του Μαχαιρά υπάρχουν μαρτυρίες ότι όχημα εκινείτο ύποπτα στην περιοχή και πολίτες έχουν προχωρήσει σε καταθέσεις στην Αστυνομία, περιγράφοντας το χρώμα και τη μάρκα του, με σκοπό να εξακριβωθεί η δράση του οδηγού του.
Είναι φανερό από τα παραπάνω ότι οι τουρκικές μυστικές υπηρεσίες έχουν σκοπό την αποσταθεροποίηση της ομαλής έκβασης της ζωής μας αλλά και να χτυπήσουν τον τουρισμό μας.
Τραγικά ανεπαρκής ο πρόεδρος Χριστόφιας αναλώνεται σε κινήσεις φιλίας προς τους τουρκοκυπρίους ενώ αδυνατεί να προστατεύσει την Κύπρο από τις ξεκάθαρες ενέργειες δολιοφθοράς των τούρκων .
Καλό θα ήταν η ΚΥΠ να ασχοληθεί σοβαρά με το θέμα και να σταματήσει να παρακολουθεί τους Εθνικιστές .
Από αλλού έρχεται ο κίνδυνος !

H British Airways ενισχύει τους Εθελοντές Δασοπυροπροστασίας Αττικής

Δευτέρα, 30 Ιουνίου 2008

Μετά τις καταστροφικές πυρκαγιές του περασμένου καλοκαιριού, η British Airways δεσμεύτηκε ότι θα συμβάλει στην προσπάθεια για την προστασία, ανάπλαση και αποκατάσταση του Εθνικού Δρυμού της Πάρνηθας, αποδεικνύοντας έμπρακτα την ευαισθητοποίησή της στα περιβαλλοντικά θέματα που αφορούν τη χώρα μας
Την περασμένη Πέμπτη, η British Airways προχώρησε στην υλοποίηση της δέσμευσής της, παραδίδοντας στους Εθελοντές Δασοπυροπροστασίας Αττικής (ΕΔΑΣΑ) ένα όχημα παντός εδάφους 4Χ4 με πυροσβεστικό εξοπλισμό, ενισχύοντας την προσπάθειά τους για την προστασία και φύλαξη του μοναδικού αυτού πνεύμονα πρασίνου της αττικής γης.
Τηρώντας την υπόσχεσή της, η British Airways διέθεσε 1 ευρώ από κάθε εισιτήριο που πωλήθηκε στην Ελλάδα τον Αύγουστο, Σεπτέμβριο και Οκτώβριο του 2007, επιλέγοντας να ενισχύσει τον ΕΔΑΣΑ που από το 1987 δραστηριοποιείται στη διάσωση και προστασία των δασών της Αττικής.
Η κα Φρέντυ Στίερ, Διευθύντρια Ελλάδας της British Airways, δήλωσε κατά την παράδοση του οχήματος στον ΕΔΑΣΑ στο Μετόχι της Πάρνηθας:
«Η British Airways θεωρεί υποχρέωσή της να συνδυάζει την οικονομική ανάπτυξη με το κοινωνικό έργο και το σεβασμό προς το περιβάλλον.
Η περσινή καταστροφή της Πάρνηθας απλά δεν πρέπει να επαναληφθεί. Παραδίνοντας το όχημα παντός εδάφους με τον πυροσβεστικό εξοπλισμό στον ΕΔΑΣΑ, δίνουμε ένα επιπλέον «όπλο» σε έμπειρους, αποφασισμένους και ανιδιοτελείς ανθρώπους που εθελοντικά αφιερώνουν σημαντικό μέρος του χρόνου τους στην προστασία των δασών της Αττικής.
Συμμέτοχο στην προσπάθεια αυτή είναι και το επιβατικό κοινό που επέλεξε να πετάξει με την British Airways, συμβάλλοντας έτσι στην υλοποίηση της πρωτοβουλίας μας».
Ο κ. Τάσος Χαρίτος, πρόεδρος του ΕΔΑΣΑ, δήλωσε σχετικά:
«Η χειρονομία της British Airways ανοίγει ένα δρόμο ελπίδας για εμάς, που οργανώνουμε την εθελοντική πυροφύλαξη της Πάρνηθας ανελλιπώς τα τελευταία 22 χρόνια.
Με τη βοήθεια όλων μας, το τμήμα της που διατηρείται άθικτο μπορεί να προστατευθεί και το κατεστραμμένο της κομμάτι να αναγεννηθεί.
Ας πιστέψουμε όλοι ότι είναι χαρά, υγεία και παρακαταθήκη για τις επόμενες γενιές να συμμετέχουμε στην προστασία της φύσης.
Η χειρονομία της British Airways συμβάλλει καθοριστικά στο να διαφυλάξουμε την ισορροπία του οικοσυστήματος που επιβαρύνεται καθημερινά από αλόγιστες ενέργειες».
«Η British Airways θεωρεί υποχρέωσή της και δεσμεύεται ότι θα συνεχίσει να συμβάλει στην προστασία του Εθνικού Δρυμού της Πάρνηθας – και σε συνεργασία με τον ΕΔΑΣΑ – με ενέργειες που θα αφορούν στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κοινού», κατέληξε η κα Στίερ.

Βίκυ Καραντζαβέλου http://www.traveldailynews.gr/- Δευτέρα, 30 Ιουνίου 2008