Δευτέρα 6 Ιουλίου 2009

ΝΕΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΕΣ ΤΩΝ ΕΚΔΟΣΕΩΝ ΟΞΥ

Oι εκδόσεις Οξυ παρουσιάζουν το βιβλίο του Charlie Huston Ήδη νεκρός [Already Dead] Μετάφραση: Νίκος Ρούσσος
Αθήνα, Ιούνιος 2009 Σειρά: ΚΟΛΑΣΗ Σελίδες : 320 ISBN: 978-960-436-258-5 Tιμή: 19,90€
Βρυκόλακες. Πλάσματα που βγαίνουν από τον τάφο τους τη νύχτα. Πλάσματα που σου πίνουν το αίμα. Παραμυθάκια, σωστά; Λάθος!
Και τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα απ’ ό,τι βλέπεις στις ταινίες. Ρώτα τον Τζο Πιτ και θα σου πει.
Άλλωστε, είναι κι ο ίδιος βρυκόλακας.
Εντάξει, είναι πιο δυνατός και γρήγορος από σένα. Αλλά μη νομίζεις ότι είναι εύκολο να βρίσκει κάθε βράδυ αίμα για να ταΐζει τον Υό.
Ο Τζο Πιτ μένει σ’ ένα Μανχάταν γεμάτο Βρυκόλακες.
Δεν έχει ενταχθεί σε καμιά από τις Φατρίες που κάνουν κουμάντο στον κόσμο των απέθαντων.
Όμως όταν η πιο ισχυρή Φατρία, ο Συνασπισμός, του αναθέτει να βρει το εξαφανισμένο κοριτσάκι μιας πλούσιας κυρίας, τα πράγματα πάνε κατά διαόλου: αναρχικοί Βρυκόλακες του πουλάνε ζοριλίκι, μια σέκτα θεοπάλαβων Βρυκολάκων τον βάζει στο μάτι και τα Ψόφια, ζωντανοί-νεκροί μολυσμένοι από το Βακτηρίδιο, αρχίζουν να κυκλοφορούν στους δρόμους της Άλφαμπετ Σίτι.
Κι ο Τζο Πιτ πρέπει να βρει το κοριτσάκι προτού ανατείλει ο ήλιος. Στο πρώτο βιβλίο της σειράς με τις περιπέτειες του Τζο Πιτ, ο Τσάρλι Χιούστον δικαιώνει πανηγυρικά τις κριτικές που τον ανέδειξαν έναν από τους πιο ελπιδοφόρους νέους συγγραφείς της λογοτεχνίας τρόμου.
Με αφήγηση νουάρ, ξέφρενο ρυθμό, γλώσσα που σπάει κόκαλα και ιδέες που αναζωογονούν το μύθο του βρυκόλακα, το Ήδη Νεκρός θα σας μείνει αξέχαστο.
ΚΡΙΤΙΚΕΣ «Ένα ζόρικο, παγερό βιβλίο, που σε κοιτάει αγριωπά από την πρώτη σελίδα». Peter Straub «Η πλοκή είναι εφάμιλλη αυτής των ταινιών του Hitchcock». Entertainment Weekly
Oι εκδόσεις Οξυ παρουσιάζουν: Edgar Allan Poe Ο μαύρος γάτος& άλλες ιστορίες τρόμου
Απόδοση: Ζέφη Κόλια Εικονογράφηση: Luis Scafati
Αθήνα, Ιούνιος 2009 Σελίδες : 60 Διαστ.: 20,5x23,5 ISBN: 978-960-436-257-8 Tιμή: 16,50€
Δευτέρα, 19 Ιανουαρίου 2009: Στο Νεκροταφείο Westminster Church της Βαλτιμόρης λαμβάνει χώρα ένα birthday party για την επέτειο των 200 χρόνων από τη γέννηση του αινιγματικού αριστοτέχνη του μακάβριου, του αμερικανού συγγραφέα, ποιητή και κριτικού Έντγκαρ Άλαν Πόε. Δίπλα στον τάφο του, φρουρός, ένας Μαύρος Γάτος. Μεταμεσονύκτιος φόρος τιμής, τρία κόκκινα τριαντάφυλλα και ένα μπουκάλι κονιάκ:
πάλι εκεί, όπως μυστηριωδώς συμβαίνει στα γενέθλιά του τα τελευταία 60 χρόνια. Τα Κοράκια, τα Σκουλήκια και ο Δαίμων της Διαστροφής χειροκροτούν. Ο μαυροντυμένος Πατριάρχης του Μυστηρίου χαμογελάει σαρκαστικά μέσα απ’ τον τάφο του. Ο σκοτεινός κόσμος του Έντγκαρ Άλαν Πόε, μέσα από τρία διηγήματα: Ο Μαύρος Γάτος Εμβληματικό έργο του Πόε, το παραλήρημα ενός ανθρώπου που –όπως ο ίδιος ο συγγραφέας– κυριαρχείται από τον δαίμονα του ποτού και από μια ακατάληπτη επιθυμία της ψυχής να βλάψει η ίδια τον εαυτό της, να κάνει κακό για το κακό… Ο λάκκος και το εκκρεμές
Ένα έργο για τον μη θάνατο, για τη νοσηρή αγωνία του μυαλού όχι τόσο μήπως δει φρικτά πράγματα, αλλά μήπως το τίποτα ξαφνικά αντικρύσει… Η πρόωρη ταφή και οι απέθαντοι νεκροί, αυτοί που θάβονται ενώ ακόμα δεν έχουν πεθάνει… Η ανυπόφορη πίεση των πνευμόνων, οι αναθυμιάσεις της υγρής γης, το άγγιγμα με το σάβανο, η ασφυκτική στενότητα του χώρου, της απόλυτης Νύχτας η σκοτεινιά, η θάλασσα της σιωπής, η αόρατη αλλά αισθητή παρουσία του Κατακτητικού σκουληκιού… …και μέσα από την ιδιαίτερη και σκοτεινά ατμοσφαιρική εικονογράφηση του Luis Scafati (υποψήφιος για το βραβείο Hans Christian Andersen 2009, με έργα που έχουν παρουσιαστεί στη Βαρκελώνη, τη Φρανκφούρτη και τη Μαδρίτη, και αποτελούν μέρος συλλογών μεγάλων μουσείων του Μπουένος Άιρες.)
Oι εκδόσεις Οξυ παρουσιάζουν το βιβλίο του Chuck Palahniuk [Τσακ Πόλανικ] Πνιγμός [Choke] Μετάφραση: Νίνα Μπούρη
Αθήνα, Ιούνιος 2009 Σειρά: ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΣΗ Σελίδες : 258 ISBN: 978-960-436-059-8 Tιμή: 18,70€
Ο Βίκτορ Μαντσίνι, αποτυχημένος γιατρός και εθισμένος στο σεξ, προσποιείται ότι πνίγεται από το φαγητό σε ακριβά εστιατόρια και ύστερα ζητά χρήματα από τους ανθρώπους που τον σώζουν.
Σκοπός του να βοηθάει τη μητέρα του, μια ακτιβίστρια, απομεινάρι των άγριων ημερών της δεκαετίας του εξήντα που τώρα νοσηλεύεται σε ένα ιδιωτικό θεραπευτήριο έχοντας χάσει τη μνήμη της.
Παράλληλα, αυτός και ο φίλος του, ο Ντένι, δουλεύουν ως υπάλληλοι-εκθέματα σε ένα ζωντανό μουσείο που απεικονίζει την καθημερινή ζωή στην αποικιακή Αμερική… Διορατικός και σαρκαστικός όσο ποτέ, ο Chuck Palahniuk, συγγραφέας των Fight Club, Ο Επιζών, Νανούρισμα,
Είμαστε όλοι στοιχειωμένοι (κυκλοφορούν όλα από τις Εκδόσεις ΟΞΥ), στήνει με αφετηρία αυτόν τον αλλόκοτο ήρωα ένα θεσπέσιο πορτρέτο των καιρών μας και συνεχίζει να κονιορτοποιεί με όπλο την ειρωνεία όλες τις έμμονες ιδέες που αποδεικνύουν τη νοσηρότητα της νέας εποχής: από την εμμονή με το σεξ και την εικόνα του σώματος, και τη μανία με την κατανάλωση και τις νέες τεχνολογίες, μέχρι την έννοια του ιερού και την έλλειψη ταυτότητας του ανθρώπου.
Κι όπως λέει ο ίδιος, αν το Fight Club μιλούσε για τον μηδενισμό, αυτό το βιβλίο μιλάει για τον αυτοκαθορισμό του ατόμου σε έναν κόσμο που επιβάλλει την ομοιομορφία.
Oι εκδόσεις Οξυ & οι Εκδόσεις ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΔΑΚΗΣ παρουσιάζουν: ταξιδιωτικοί οδηγοί AA CITYPACK TOP 25
Αθήνα, Ιούλιος 2009 Σελίδες : 128 Διαστάσεις: 10,6x19,2 ISBN: Παρίσι – 978-960-436-246-2 / Βιέννη– 978-960-436-250-9 / Βενετία– 978-960-436-241-7 / Λονδίνο – 978-960-436-244-8 Ρώμη – 978-960-436-248-6 / Μαδρίτη – 978-960-436-243-1 / Πεκίνο – 978-960-436-251-6 / Βουδαπέστη – 978-960-436-249-3 Άμστερνταμ – 978-960-436-247-9 / Βρυξέλλες & Μπριζ – 978-960-436-242-4 Tιμή: 15,90€
Ταξιδέψτε σε Άμστερνταμ, Πεκίνο, Βρυξέλλες & Μπριζ, Λονδίνο, Βουδαπέστη, Βιέννη, Βενετία, Ρώμη, Παρίσι, Μαδρίτη με τους οδηγούς ΑΑ CITYPACK. Οι έμπειροι ταξιδιωτικοί συντάκτες της ΑΑ δημιούργησαν τους οδηγούς αυτούς, για να σας βοηθήσουν να περάσετε όσο καλύτερα γίνεται στο ταξίδι σας. Στους οδηγούς μπορείτε να βρείτε: Χρήσιμες πληροφορίες, συμβουλές και φωτογραφίες από τα Top 25 αξιοθέατα ανά περιοχή Τα καλύτερα καταστήματα, εστιατόρια, ξενοδοχεία και μέρη διασκέδασης Πληροφορίες για τις μετακινήσεις σας στην πόλη Προτάσεις και πληροφορίες για περιπάτους και εκδρομές και, μαζί, ένας εύχρηστος και ενημερωμένος αναδιπλούμενος χάρτης που θα σας ταξιδέψει ακόμη και στις πιο άγνωστες γωνιές της πόλης!

ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΟΞΥ

ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΕΡΑΣΤΙΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΣΟΚ – Κοινοβουλευτική Ομάδα ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΘΕΜΑ: «Και φορολογικό σκάνδαλο τεραστίων διαστάσεων στο Δήμο Θεσσαλονίκης» Εξ όσων τουλάχιστον γνωρίζαμε μέχρι σήμερα, σκάνδαλο τεραστίων διαστάσεων αποκαλύφθηκε στο Δήμο Θεσσαλονίκης το οποίο διερευνάται ακόμα από την Οικονομική Επιθεώρηση Θεσσαλονίκης και αφορά στην υπεξαίρεση άγνωστου αριθμού εκατομμυρίων ευρώ από τα ταμεία του Δήμου, για χρήματα που προορίζονταν για τις ασφαλιστικές εισφορές των εργαζομένων. Στα πλαίσια όμως της έρευνας που διεξήχθη από τον προϊστάμενο της Διεύθυνσης της Ταμειακής Υπηρεσίας του Δήμου Θεσσαλονίκης και ιδιαίτερα κατά την ένορκη διοικητική εξέταση, προέκυψε ότι εκτός της μη απόδοσης παρακρατηθέντων εισφορών-κρατήσεων υπέρ των ασφαλιστικών ταμείων, υπήρξαν σοβαρές ατασθαλίες και στα παραστατικά έγγραφα (δικαιολογητικά) που αφορούσαν δηλώσεις απόδοσης παρακρατηθέντων φόρων καθώς και αντίστοιχων διπλοτύπων είσπραξης της Θ΄ ΔΟΥ Θεσσαλονίκης, στην οποία υπάγεται φορολογικά ο Δήμος Θεσσαλονίκης. Τα στοιχεία αυτά (από την Ε.Δ.Ε) είναι: α. Διπλότυπα είσπραξης της Θ΄ΔΟΥ διαφορετικής υφής και γραμματοσειράς από άλλες αντίστοιχες. β. Φωτοτυπίες διπλοτύπων είσπραξης, θεωρημένες ως ακριβή αντίγραφα, αντί των πρωτοτύπων. γ. προσωρινές δηλώσεις που δεν έφεραν την υπογραφή παραλαβής από υπάλληλο της Θ΄ΔΟΥ. δ. Προσωρινές δηλώσεις σχετικά με την απόδοση φόρου από αμοιβές που θεωρούνται εισόδημα από εμπορικές επιχειρήσεις, μισθούς και αμοιβές από υπηρεσίες ελευθέριων επαγγελμάτων καθώς και από προμήθειες κάθε είδους αγαθών ή παροχής υπηρεσιών, με υπογραφές πλαστογραφημένες. ε. Προσωρινές και οριστικές δηλώσεις που προσκομίζονταν στη ΔΟΥ, όπου ως παραλαβόντες και εισπράξαντες αναφερόταν εφοριακοί υπάλληλοι που δεν ανήκαν στην Θ΄ΔΟΥ Θεσ/νίκης (παραστατικά πλαστογραφημένα). Επίσης σύμφωνα με πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της εφημερίδας «ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ», προκύπτουν νέα στοιχεία για τεράστιο άνοιγμα εκατομμυρίων ευρώ από τον φορολογικό έλεγχο που διενεργεί η αρμόδια Θ΄ΔΟΥ Θεσσαλονίκης, παράλληλα με την Οικονομική Επιθεώρηση. Κατόπιν τούτων και επειδή εμφαίνεται ότι το Δημόσιο στερήθηκε εσόδων που έπρεπε να είχαν αποδοθεί από τον Δήμο Θεσσαλονίκης και δεν αποδόθηκαν. ΕΡΩΤΑΤΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ Αν οι αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Οικονομικών, στην συγκεκριμένη περίπτωση μη απόδοσης από τον Δήμο Θεσσαλονίκης των αναλογούντων παρακρατούμενων φόρων, έχουν πάρει τα προβλεπόμενα από το άρθρο 27 παραγ. 1 του Ν. 3296/2004 προσήκοντα μέτρα κατά των παραβατών; ΚΑΙ ΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΓΓΡΑΦΑ Οι προσωρινές και οριστικές δηλώσεις απόδοσης των παρακρατηθέντων φόρων από το έτος 1990 μέχρι το έτος 2008. Αντίγραφα των αντίστοιχων διπλοτύπων είσπραξης από την Θ΄ΔΟΥ Θεσσαλονίκης. Σε διαφορετική περίπτωση, εφόσον έχει περαιωθεί ο φορολογικός έλεγχος, να μας γνωρίσετε αναλυτικά τα ποσά που έπρεπε να εισπραχθούν και δεν εισπράχθηκαν από την αρμόδια ΔΟΥ για το παραπάνω χρονικό διάστημα. Το σύνολο της αλληλογραφίας μεταξύ των κεντρικής και περιφερειακών υπηρεσιών του υπουργείου Οικονομικών. Επίσης το σύνολο της αλληλογραφίας των υπηρεσιών του υπουργείου Οικονομικών(κεντρικής και περιφερειακών) με τον Δήμο Θεσσαλονίκης, την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και το Ελεγκτικό Συνέδριο. Τις ετήσιες εκθέσεις του Ελεγκτικού Συνεδρίου για τους διενεργηθέντες απολογιστικούς ελέγχους που αφορούν τον Δήμο Θεσσαλονίκης, από το έτος 1990 και ύστερα. ΟΙ ΕΡΩΤΩΝΤΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ Χρύσα Αράπογλου Μάρκος Μπόλαρης Μιχάλης Καρχιμάκης Γρηγόρης Νιώτης Γιάννης Δριβελέγκας Θεοδώρα Τζάκρη
Γιώργος Πεταλωτής Δημήτρης Βαρβαρίγος ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΧΙΜΑΚΗΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΠΑΣΟΚ Κ Ν.ΛΑΣΙΘΙΟΥ
ΜΕΛΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΠΑΣΟΚ
Σόλωνος 45, 10672 Αθήνα Τηλ: 210 361 3193 - Fax: 210 361 5552Web: http://www.karximakis.gr Email: karximakis@parliament.gr

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΙΩΑΝΝΗ ΔΡΙΒΕΛΕΓΚΑ ΝΕΑ ΜΟΥΔΑΝΙΑ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ ΤΗΛ : 23730-21630 ΘΕΜΑ:Απάντηση του κ. Υπουργού Τουριστικής Ανάπτυξης στον βουλευτή του ΠΑΣΟΚ κ. Γιάννη Δριβελέγκα σχετικά με τα λουτρά Αγίας Παρασκευής. ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ : 6 Ιουλίου 2009

Κόντρα ΠΑΣΟΚ - Ν.Δ. για τον Πρόεδρο

ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΑΤεστ αντοχής για Παπούλια «Προεδρική» κόντρα Ν.Δ.- ΠΑΣΟΚ με στόχο τις εθνικές εκλογές ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Γιάννης Λ. Πολίτης
Ανοιχτή σύγκρουση ανάμεσα στην κυβέρνηση και το ΠΑΣΟΚ έχει ξεσπάσει για τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας.
Από τη μία πλευρά, το σύνολο των κορυφαίων στελεχών της Ν.Δ. εξαπολύουν πυρά ομαδόν εναντίον του Γιώργου Παπανδρέου, ότι δήθεν παίζει με τον θεσμό του Προέδρου της Δημοκρατίας.
Από την άλλη, το ΠΑΣΟΚ επιμένει ότι σε κάθε περίπτωση θα επανεκλεγεί ο Κάρολος Παπούλιας αλλά πρώτα θα πρέπει να γίνουν εθνικές εκλογές για να απομακρυνθεί το συντομότερο η Ν.Δ. από την κυβέρνηση.

ΝΕΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΕΣ ΤΩΝ ΕΚΔΟΣΕΩΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ

ΑΚΟΥΣΙΟΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ
Τζιανρίκο Καροφίλιο Μετάφραση: Αντόνιο Σολάρο Επιμέλεια: Βικτωρία Λέκκα ISBN: 978-960-221-444-2, σελ.288, σχ. 14x21, α΄ έκδοση Ιούνιος 2009, τιμή 15,00 € (χωρίς ΦΠΑ) Ένα εννιάχρονο παιδί βρίσκεται νεκρό στον πάτο ενός πηγαδιού.
Για το φοβερό, ακατανόητο έγκλημα κατηγορείται, ύστερα από βιαστικές ανακρίσεις, ένας σενεγαλέζος πλανόδιος πωλητής, που δουλεύει στην πλαζ κοντά στο σπίτι των παππούδων του θύματος.
Σε βάρος του υπάρχουν ενδείξεις και μαρτυρίες, αλλά πάνω απ’ όλα μια φωτογραφία και η κατάθεση ενός καταστηματάρχη.
Δίχως μέσα, η μοίρα του είναι προδιαγεγραμμένη: ένας αδιάφορος αυτεπάγγελτος δικηγόρος και είκοσι χρόνια φυλακή στην καλύτερη περίπτωση.
Τούτη η μοίρα ωστόσο διασταυρώνεται με μια άλλη: εκείνη ενός δικηγόρου που περνάει μια επώδυνη κρίση μέσης ηλικίας και βρίσκει στην πάλη για να σώσει τον μετανάστη ένα νέο νόημα στη ζωή του. Είναι πράγματι αθώος ο ξένος; Εύκολο θύμα ρατσιστικών προκαταλήψεων ή μήπως απατηλό είδωλο μιας παθιασμένης ιδεαλιστικής υπεράσπισης;
Λένε πως οι ιταλικές δίκες δεν προσφέρονται για δικαστικά θρίλερ, έτσι συνυφασμένα όπως είναι στην ιστορία τους και στην αντίληψή μας με τον αγγλοσαξονικό κόσμο.
Κι όμως η αφήγηση του έμπειρου ιταλού δικαστικού Τζιανρίκο Καροφίλιο ξετυλίγει την πλοκή της μέσα σε μια αίθουσα κακουργοδικείου, ακολουθώντας βήμα προς βήμα τις εργασίες του. Μέσα από το περίπλοκο παιχνίδι πολιτικής αγωγής, υπεράσπισης, ενόρκων, δικαστών και κοινού, τις εναλλαγές τελετουργικής πλήξης και απρόβλεπτης ανατροπής, υποθάλπει τη διαβρωτική αμφιβολία, την ένταση και την εναγώνια αναμονή μιας λυτρωτικής δικαιοσύνης. Ο Gianrico Carofiglio γεννήθηκε στο Μπάρι το 1961.
Ανώτερος δικαστικός, με πολύχρονη δράση κατά της Μαφίας, συγγραφέας νομικών κειμένων και κάτοχος μαύρης ζώνης στο καράτε, εμφανίστηκε στη λογοτεχνία το 2002 με το Testimone inconsapevole (Ακούσιος μάρτυρας), που γνώρισε μεγάλη επιτυχία και πολλαπλές βραβεύσεις. Επόμενα μυθιστορήματά του είναι τα Ad occhi chiusi και Il passato e una terra straniere.
Η ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΥ
Βίβιαν Αβρααμίδου-Πλούμπη Ιστορικό μυθιστόρημα ISBN: 978-960-221-448-0, σχ. 14x21, σελ. 373, α’ έκδοση Ιούνιος 2009, τιμή 16,00 € (χωρίς ΦΠΑ) Τον Νοέμβριο του 1589, ο Ενετός εκπρόσωπος της γερμανικής τράπεζας Fugger, έστειλε την εβδομαδιαία του έκθεση στους εργοδότες του στο Augsburg.
Αντί των συνηθισμένων οικονομικών, πολιτικών και εμπορικών αναφορών, η έκθεση αναλωνόταν σε μια και μοναδική είδηση: την έλευση στη Βενετία ενός Κύπριου αλχημιστή ονόματι Marco Bragadino, που «είναι ικανός να μετατρέψει τα κοινά μέταλλα σε χρυσό». Μια πραγματική ιστορία ενός νεαρού τυχοδιώκτη από την Αμμόχωστο, που μετά την άλωση της πόλης από τους Οθωμανούς, ξεκινά την περιπλάνησή του στις αρχοντικές αυλές της Ευρώπης.
Με δανεικό όνομα, μπόλικη καπατσοσύνη, τόλμη και οξυδέρκεια κι ένα δαχτυλίδι με κόκκινη πέτρα τουρμαλίνη, σαρώνει τις μεγάλες πόλεις του δέκατου έκτου αιώνα, μοιράζοντας ελπίδες και υποσχέσεις που αναστατώνουν τους οίκους των ευγενών. Πρόσωπα λιγότερο ή περισσότερο γνωστά, διασταυρώνονται με τους ήρωες του μυθιστορήματος για να σκιαγραφήσουν ένα ευρωπαϊκό κόσμο μετά το τέλος του Μεσαίωνα, την ώρα της μεταμόρφωσης και της αναγέννησής του. Η Βίβιαν Αβρααμίδου-Πλούμπη, γεννήθηκε το 1958.
Έζησε στην Αμμόχωστο της Κύπρου μέχρι το 1974 και στη συνέχεια στην Αθήνα.
Σπούδασε Οικονομικά στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας και Στατιστική στο Univesrsity of Washington του Σηάτλ των Ηνωμένων Πολιτειών. Εργάστηκε πρώτα στο ελληνικό δημόσιο (Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών) ως Στατιστικός, και στη συνέχεια στον ιδιωτικό τομέα ως Γενική Διευθύντρια σε μεγάλη πολυεθνική εταιρεία στον τομέα της έρευνας αγοράς.
Το 1997 ανέλαβε την διεύθυνση των δραστηριοτήτων της ίδιας εταιρείας στις πρώην ανατολικές χώρες της Κεντρικής Ευρώπης, με έδρα την Πράγα.
Το 2000 ίδρυσε μαζί με τον σύζυγό της αναπτυξιακή εταιρεία στην Πράγα, που δραστηριοποιείται στον οικοδομικό τομέα. Το πρώτο της μυθιστόρημα, με τίτλο Όταν θα πέσουν τα μαύρα, εκδόθηκε το 2004 στην Κύπρο (εκδόσεις Επιφανίου) και βραβεύτηκε με το Α’ Κρατικό βραβείο της Κυπριακής Δημοκρατίας.
Πρόσφατα μεταφράστηκε στα τσέχικα και κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις Baronet. Η ψυχή του χρυσού είναι το δεύτερο της μυθιστόρημα.

ΒΙΒΛΙΟΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

Απ' τα κόκαλα βγαλμένα
μυθιστόρημα, σελ.: 392
ISBN: 978-960-04-3753-9 τιμή: 16,50 € Μάιος 2008
Ιπποκράτους αληθώς εσμέν ζηλωταί, αλλά και του Προκρούστη και του Μέγκελε.
Ίσως και των Αγίων Αναργύρων, των πρώτων γιατρών που δούλευαν χωρίς αμοιβή. Ιατρομεσίτες, βαποράκια, Καματεροί, άγιες Αθανασίες, Ιεχωβάδες, δοσάδες, πορτοφολάδες, καφετζήδες, κουλουρτζήδες, σουβλατζήδες, παπατζήδες, νταβατζήδες.
Τα πάντα πουλιούνται κι αγοράζονται.
Και η ψυχή ακόμα.
Δεξιός νεφρός για μεταμόσχευση σε τιμή ευκαιρίας.
Αριστερό άρβυλο, από προσφάτως ακρωτηριασθέντα, σε αρίστη κατάσταση.
Διαθέσιμα και θαυματουργά λείψανα.
Χώροι καταθλιπτικοί κι αφρόντιστοι σαν τ’ αμπάρια των δουλεμπορικών. Στα υπόγεια στήνουν γλέντι οι αρουραίοι, οι Κούρδοι κι οι άστεγοι.
Τα μεσάνυχτα θα βγει συσσίτιο για όλους.
Κι ωστόσο, μέσα στις συμπληγάδες του παρανοϊκού συστήματος υγείας, απαξιωμένοι θεραπευτές και κατατρεγμένοι ασθενείς εκπλήσσουν με το ψυχικό τους μεγαλείο.
Η οδύσσεια ενός νέου γιατρού στο αφιλόξενο αρχιπέλαγος των δημόσιων νοσηλευτηρίων.
Διακρινοντας
Ξεκαρδιστικό μυθιστόρημα Tης Eλισαβετ Kοτζια Για κάποιον λόγο που απαιτεί κοινωνιολογική ανάλυση, η ελληνική πεζογραφία κατά κανόνα αποφεύγει να ασχολείται με όλα όσα συμβαίνουν τριγύρω μας.
Το γιατί, δύσκολα μπορούμε να το κατανοήσουμε καθώς απ' όλα διαθέτει η οικονομικοπολιτική μας ζωή: και σεξουαλικά σκάνδαλα και οικονομικές ατασθαλίες, και διαπλοκές και κουμπαριές, και εκτόξευση άχρηστων στην κοινωνική κορυφή και ξαφνικές, βροντώδεις κατρακύλες - όλα όσα μ' άλλα λόγια θα μπορούσαν να τροφοδοτήσουν μια συναρπαστικότατη πλοκή.
Γι' αυτόν ακριβώς το λόγο, το μυθιστόρημα του Γιώργου Δενδρινού «Απ' τα κόκαλα βγαλμένα» (Κέδρος, σελ. 387) είναι αξιοπρόσεκτο: Διότι όντας ξεκαρδιστικό, αναλαμβάνει ταυτόχρονα να απεικονίσει αυτό που όλοι μας γνωρίζουμε, κι άλλοτε κάνουμε πως δεν το βλέπουμε, άλλοτε παριστάνουμε πως δεν μας πειράζει, άλλοτε πάλι γκρινιάζουμε κι άλλοτε βλαστημάμε: καταπιάνεται με την εξεικόνιση της νοσοκομειακής πραγματικότητας στον χώρο της δημόσιας υγείας.
Αυτοβιογραφικής εμπνεύσεως πεζογράφος, ο ορθοπεδικός χειρουργός Γιώργος Δενδρινός χρησιμοποιεί στο τρίτο βιβλίο του «Απ' τα κόκαλα βγαλμένα», μια τεχνική συμπύκνωσης του εξωφρενικού και του παράδοξου εξιστορώντας τα αναρίθμητα κωμικοτραγικά περιστατικά με τα οποία έρχεται αντιμέτωπος ο ειδικευόμενος στο ΕΣΥ ήρωάς του.
Φέρνει έτσι στο προσκήνιο ολόκληρο τον νοσοκομειακό πληθυσμό - τους γιατρούς, τους νοσηλευτές, τους καθαριστές, τους τραπεζοκόμους, τους τραυματιοφορείς, τους διοικητικούς υπαλλήλους, και βέβαια όλων των ειδών τους ασθενείς, περιγράφοντας τις αντίξοες συνθήκες της διαβίωσής τους: κοσμοσυρροή, ράντζα, αϋπνία, σαραβαλιασμένα έπιπλα, βρώμικοι τοίχοι, ξεχαρβαλωμένες τουαλέτες, κακοφορμισμένες πληγές, σταφυλόκοκκοι, εντερόκοκκοι, σηπτικές αρθρίτιδες, και παντού υπολείμματα τροφών, γόπες και σκουπίδια.
Από τον μαγευτικό έτσι «χλωρό παράδεισο» του παιδικού και εφηβικού του Χαλανδρίου, ο καλόγνωμος, καλοπροαίρετος και ταυτόχρονα σαρκαστικός και αυτοσαρκαστικός αφηγητής του προηγούμενου μυθιστορήματος «Σάμαλι και κωκ» (2005) θα βρεθεί στην ανεκδιήγητη «αυλή των θαυμάτων» των ελληνικών δημόσιων νοσοκομείων.
Και εκεί θα φιλοτεχνήσει έναν απίστευτο πίνακα με ακρωτηριασμένα ανθρώπινα μέλη να περιφέρονται αδέσποτα πάνω σε φορεία, με χειρουργημένους που αποχωρούν έχοντας οι καψεροί δύο αριστερά πόδια, με χειρουργούς που δεν τους εμπιστεύεσαι ούτε για ένεση, και ασφαλώς, με εκβιασμούς, μαύρα χρήματα και φακελάκια.
Παραδόξως, ο πίνακας που φιλοτεχνεί ο Δενδρινός δεν είναι ούτε τρομακτικός ούτε αποκρουστικός.
Και όχι μόνον, γιατί από μέσα του ξεχειλίζει όπως είπα το χιούμορ, αλλά και διότι στο βάθος αυτής της έντεχνης σύνθεσης κατοικούν ορισμένες παρηγορητικές μορφές που εξανθρωπίζουν το νοσοκομειακό περιβάλλον, όπως ο τόσο ελληνικός παπα-Ελικόπτερος που ανεβοκατεβαίνει τρέχοντας τους νοσοκομειακούς ορόφους για να προλάβει να μεταλάβει τους ετοιμοθάνατους, η μητρική τραπεζοκόμος που με στοργική φροντίδα γνοιάζεται τους γιατρούς σαν να 'τανε παιδιά της, κάποιοι συνοδοί ή ασθενείς που επιδεικνύουν συγκινητική αυταπάρνηση, κι ακόμα κάποιοι απ' τους γιατρούς που δεν σταματούν να παλεύουν - κι έτσι εξηγείται βέβαια που δεν θρηνούμε διαρκώς θύματα.
Στο τέλος, πάντως, η διακωμώδηση του Δενδρινού θα παραχωρήσει τη θέση της σε κάποιες θερμότερες εσωτερικές διαθέσεις.
Οπως όλοι οι γιατροί έτσι και ο ήρωας του έργου αυτού είναι ένας αδιαπέραστος επαγγελματίας που με αδιάφορη ψυχρότητα κόβει και ράβει σάρκες.
Κύριο θέμα του άλλωστε δεν είναι το ανθρώπινο σώμα που πάσχει αλλά το κοινωνικό σώμα που νοσεί. Κάποια όμως στιγμή μέχρι κι αυτός κουράζεται, και με τον τρόπο αυτό εγκαθίσταται στο μυθιστόρημα η μελαγχολία και το φάσμα του θανάτου.
Η σταδιακή εξέλιξη του αφηγητή από άπειρο μαθητευόμενο σε έμπειρο επαγγελματία και η προοδευτική του μεταμόρφωση από αφελή νεαρό που εκπλήσσεται σε ώριμο άντρα που πραγματοποιεί τον στοχαστικό απολογισμό της ζωής του, εμποδίζουν το μυθιστόρημα να μετατραπεί σε εύπεπτη ευθυμογραφική ηθογραφία.
Με αποτέλεσμα, η λειτουργία του να μεταμορφώνει και το αναγνωστικό βλέμμα - γεγονός που μπορείτε να το ελέγξετε κι εσείς οι ίδιοι μοναχοί σας: Πηγαίνετε μετά την ανάγνωση σε οποιοδήποτε δημόσιο νοσοκομείο, κι αμέσως θα αισθανθείτε οικεία νιώθοντας πως κατανοείτε πολύ καλύτερα το καταθλιπτικό πλήθος που συνήθως συνωστίζεται στις αίθουσες και τους διαδρόμους.
Διότι θα έχετε παρακολουθήσει τον κόσμο αυτό από κοντά και θα τον έχετε γνωρίσει από μέσα. Θα τον αντιμετωπίσετε επομένως με μια διαφορετική ματιά, με μια διάθεση ας πούμε αποδοχής, με μια οπτική μεγαλύτερης ανοχής και χιούμορ.
Διότι ο αφηγητής του Δενδρινού θα σας έχει δανείσει το οξύ, σαρκαστικό, και ταυτόχρονα ανεκτικό και θωπευτικό του βλέμμα.
Τι ευγενέστερο και δραστικότερο θα μπορούσε να ευχηθεί κανείς απ' την πλευρά της λογοτεχνίας; ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ15 Ιουνίου2008

Εκθεση ζωγραφικής του Χάρρυ Κλυνν στο Πλωμάρι

Την Τρίτη 7 Ιουλίου 2009, στις 8 το βράδυ, στην αίθουσα της Λέσχης Πλωμαρίου «Βενιαμίν ο Λέσβιος», θα γίνουν τα εγκαίνια της τρίτης ατομικής έκθεσης ζωγραφικής του Χάρρυ Κλυνν που οργανώνεται από τον Τομέα Πολιτιστικών του Δήμου Πλωμαρίου και την Λέσχη Πλωμαρίου
Ο Χάρρυ Κλυνν παρουσιάζει την τελευταία του εικαστική δουλειά με τίτλο «ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ»
Η έκθεση περιλαμβάνει 20 πίνακες μεγάλων και μικρών διαστάσεων (ακρυλικά και μεικτές τεχνικές σε καμβά)
Γεννημένος στη Θεσσαλονίκη ο Χάρρυ Κλυνν εκδηλώνει το συγγραφικό και υποκριτικό του ταλέντο από μικρή ηλικία.
Το 1958, ξεκινώντας από μια βραδιά ταλέντων του Γ. Οικονομίδη, μετακομίζει στην Αθήνα απ' όπου ξεκινά την καλλιτεχνική του σταδιοδρομία.
Μέσα σε οχτώ χρόνια κατορθώνει να διακριθεί και να έχει σημαντική πορεία στο χώρο των νυχτερινών κέντρων, κυρίως και των καμπαρέ.
Στις αρχές της δεκαετίας του 60 γυρίζει τις πρώτες του κινηματογραφικές ταινίες και κάνει τις πρώτες του θεατρικές εμφανίσεις στα θέατρα «ΑΚΡΟΠΟΛ» και «ΧΑΤΖΗΧΡΗΣΤΟΥ».
Από το 1964 έως το 1974 ζει και εργάζεται στη Β. Αμερική και διαπρέπει ως συγγραφέας και stand up comedian.Επιστρέφει στην Ελλάδα το 1974 και αλλάζει τη μορφή της νυχτερινής διασκέδασης παρουσιάζοντας για πρώτη φορά ευρηματικά και πρωτότυπα shows στο χώρο των νυχτερινών κέντρων και των μπουάτ.
Οι δίσκοι του που κυκλοφορούν την ίδια εποχή κρατάνε για χρόνια τις πρώτες θέσεις στα δισκογραφικά charts και οι ταινίες του σπάνε όλα τα ρεκόρ των εισιτηρίων.
Οι επιλεκτικές εμφανίσεις του στην τηλεόραση του χαρίζουν τον τίτλο του εμπορικότερου καλλιτέχνη της χιλιετίας (AGB) και οι παραστάσεις του στα θέατρα «ΟΡΦΕΑΣ», «ΑΛΣΟΣ», «ΔΕΛΦΙΝΑΡΙΟ» και «ΜΙΝΩΑ» καταρρίπτουν κάθε προηγούμενο εισπρακτικό ρεκόρ.
Το 1998 παρουσιάζει την πρώτη του ζωγραφική έκθεση, «ΚΟΚΚΙΝΗ ΓΡΑΜΜΗ»,στον «ΕΙΚΑΣΤΙΚΟ ΚΥΚΛΟ» και τον Οκτώβριο του 2003 κυκλοφορεί το ένατο κατά σειρά βιβλίο του από τις «ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ».
Από το 2006 μένει μόνιμα γενέτειρά του Καλαμαριά.
Το 2008 παρουσιάζει τη δεύτερή του έκθεση ζωγραφικής στην «ΓΚΑΛΕΡΙ ΙΑΝΟΣ» της Θεσσαλοινίκης.
Μετατρέπει το «ΘΕΑΤΡΟ ΑΘΗΝΑΙΟΝ» και την«ΑΠΟΘΗΚΗ Δ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ» σε πολυχώρους πολιτισμού (θέατρο, Σκηνή Νέων Δημιουργών, Θεατρικό Εργαστήρι, έκθεση εικαστικών) και ηγείται της Δημοτικής παράταξης «ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ» στο Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου.
Θα είναι υποψήφιος Δήμαρχος Καλαμαριάς στις δημοτικές εκλογές του 2010.
ΠΟΥ
Λέσχη Πλωμαρίου «Βενιαμίν ο Λέσβιος», ΠΛΩΜΑΡΙ ΛΕΣΒΟΥ
ΠΟΤΕ 7-22 ΙΟΥΛΙΟΥ 2009O Βασίλης Τριανταφυλλίδης, σοβαρός από άποψη και αντισοβαροφανής από παρόρμηση ακολουθώντας προσωπικούς δρόμους έρευνας έχει οδηγηθεί σε εικαστικές λύσεις εξαιρετικού ενδιαφέροντος.
Ο Χάρρυ Κλυνν είναι ένας πληθωρικός, χαρισματικός, αταξινόμητος δημιουργός εκτός τρεχουσών συνταγών, αλλά εντός της ουσίας της έκφρασης.
Μάνος Στεφανίδης
Τεχνοκριτικός Χάρρυ Κλυνν, εσύ που μας αποκάλυψες τον κόσμο των πλανόδιων πωλητών…
Που συνέλαβες τους περαστικούς ήχους, τους ήχους των φωνών της πόλης με την σκωπτική σου διάθεση, τώρα μας αποκαλύπτεις και με τον χρωστήρα σου, που μπορεί να είναι τα δάχτυλά σου ή ένα κουρελάκι τη δύναμη του αυθόρμητου.
Ο Φήμιος ο αοιδός παρακαλεί τον Οδυσσέα όταν σκότωσε τους μνηστήρες, φοβούμενος μη σκοτώσει κι αυτόν και του λέει «Γονούμαι σε Οδυσσεύ, αυτοδίδακτος ειμί» .Ο αυτοδίδακτος ήταν ιερός, θεόπνευστος, αυθεντικός.
Δε μιμείται, δημιουργεί!
Γι αυτό Χάρρυ καλά κάνεις και ζωγραφίζεις. Ακολούθα τον δρόμο σου, τον δρόμο των πλανόδιων…
Αλέκος Φασιανός Ζωγράφος
Ο Χάρρυ Κλυνν είναι γνήσιος καλλιτέχνης.
Ένας αληθινός επαναστάτης που τάραξε με το λόγο του την κοινωνική υποκρισία της εποχής του.
Αργότερα με εντυπωσίασε και η πένα του, ο άρτιος ποιητικός του λόγος.Ο Χάρρυ Κλυνν ζωγράφιζε και ζωγραφίζει.
Ζωγραφίζει είτε με τα πινέλα του, είτε με τον ηλεκτρονικό του υπολογιστή, όπως μιλάει και όπως σκέφτεται.
Με τόλμη και αρετή.Ο Χάρρυ Κλυνν απέδειξε πως με οτιδήποτε καταπιάνεται έχει μια σημαντική.
Τη σημαντική που περιέχει ο ίδιος ως άνθρωπος και ως δημιουργός.
Γι αυτό και η ζωγραφική του είναι απλή, ουσιαστική, περιεκτική, απαλλαγμένη από στολίδια, εντυπωσιασμούς, τεχνάσματα και εύκολες λύσεις. Η ζωγραφική του έχει την ωριμότητα ενός ανθρώπου που δε ζωγραφίζει για να γεμίζει τον ελεύθερο χρόνο του, αλλά για να συμπληρώσει τα όσα σημαντικά έχει να πει σε μια άλλη γλώσσα.
Τη γλώσσα των χρωμάτων, που τη βρίσκεις να υπάρχει απλόχερα παντού, από τον καθημερινό του λόγο, έως τα μυθιστορήματα και τα ποιήματά του.
Γ. Σταθόπουλος Ζωγράφος

Ο Χαραγκιώνης που κατέστρεψε το Παγκράτι με το άθλιο κέντρο του, χρησιμοποιεί τώρα Μαϊμού bloggers για να διαφημίσει τις Φεράρι του!!

ΑΠΟ ΤΟ http://www.foreignpress-gr.com/Το Έκτρωμα Millenium Center Που έχτισε ο Χαραγκιώνης έγινε εστία μολύνσεως για το Παγκράτι.
Αφού κάποιοι στην πολεοδομία έκλεισαν τα μάτια, ο Μάγκας Χαραγκιώνης πρόλαβε και τ' αρπαξε με προσυμβόλαια από κορόιδα που μπήκαν μέσα στο κέντρο και το εγκατέλειψαν άρον - άρον μετά από λίγους μήνες!!
Το έκτρωμα δεν πληρεί ούτε τις βασικές συνθήκες ενός εμπορικού κέντρου δεν έχει παροχές, δεν έχει αντιπλημμυρικά κλπ. Δεν λειτουργούν ούτε οι εξωτερικές πινακίδες !!!
Σχεδόν όλοι οι επιχειρηματίες το εγκατέλειψαν χάνοντας τις υπέρογκες προκαταβολές που είχαν δώσει (ας πρόσεχαν).
Το πρόβλημα δεν είν' αυτό όμως.
Το κτίριο έχει μετατραπεί σε Γκέτο με αποτέλεσμα οι κάτοικοι της περιοχής να κάνουν συγκέντρωση διαμαρτυρίας!
Συγκέντρωση που έθαψαν τα ΜΜΕ!!!
Τώρα ο Χαραγκιώνης ετοιμάζεται για νέο εγχείρημα, να φτιάξει Μπουτίκ με Φερράρι αφού τα κονόμησε απ'τα κορόιδα και ρήμαξε το Παγκράτι.
Για να το διαφημίσει μάλιστα βάζει και μαϊμού bloggers να σπαμάρουν και να σπάνε τα νεύρα του κοσμάκη...
Τώρα όμως μας μπήκε στο ρουθούνι και καλό είναι όλοι αυτοί που κότσαραν την υπογραφή τους για τη Μπουτίκ να την ξανατσεκάρουν μήπως τους "διέφυγε" κάτι.
Όπως και αυτοί που υπέγραφαν την άδεια - πρόκληση για το Παγκράτι.
Ο κοσμάκης πεινάει και αυτοί φτιάχνουν μπουτικ για Φεράρι στην υγειά των κορόιδων. ΟΥΣΤ!!!

Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΕ ΤΙΤΛΟΥΣ

ΑΠΟ ΤΟ http://www.foreignpress-gr.com/Ονδούρα: Νεκροί διαδηλωτές - Δεν κατάφερε να επιστρέψει ο Σελάγια

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΑΠΟ ΤΟ E-PONTOS

Η Κευνσιανή Συνταγή αποτυγχάνει !

ΑΠΟ ΤΟ Ινφογνώμων Πολιτικά Τα τελευταία οικονομικά στοιχεία από τις Ηνωμένες Πολιτείες δείχνουν πως η επεκτατική δημοσιονομική πολιτική που ακολούθησε ο Πρόεδρος Ομπάμα για την αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης δεν φέρνει αποτελέσματα.
Οι γιγαντιαίες δημόσιες δαπάνες, οι κρατικές επενδύσεις στην ανάπτυξη (ακόμη κι αν αυτή είναι «πράσινη») και η ροή των χρημάτων των φορολογουμένων προς κάθε κατεύθυνση για την αναζωπύρωση υποτίθεται της οικονομικής δραστηριότητας αποτυγχάνει. Η ανεργία εξακολουθεί να αυξάνει, νέες δουλειές δεν δημιουργούνται ενώ το τεράστιο δημόσιο χρέος με χρήμα τυπωμένο η δανεικό πολλοί φοβούνται πως σύντομα θα χτυπήσει αδυσώπητα το αμερικανικό νόμισμα.

ΣΑΝ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΤΑΙΝΙΑ ΟΙ ΣΤΙΓΜΕΣ ΤΟΥ ΧΘΕΣ

Ηταν ένα από τα δυναμικά γκρούπ της δεκαετίας του 70! Μας χάρισαν αξέχαστες στιγμές, και τα τραγούδια τους ακούγονται ακόμα και σήμερα. Το όνομα αυτών POLL. Από μια παλιά τηλεοπτική εκπομπή ο ΡΟΜΠΕΡΤ ΟΥΙΛΙΑΜΣ μας τραγουδά ένα ποτ πουρί από δύο αγαπημένα τραγούδια. "Ανθρωπε αγάπα" και "Ελα ήλιε μου". Ένα όμορφο μουσικό ξεκίνημα της μέρας και της εβδομάδας μας.