Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2010

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ   
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ  
Αθήνα, 22 Οκτωβρίου 2010   
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη, κ. Χρήστος Παπουτσής, συναντήθηκε σήμερα Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2010, με τον Υπουργό Δικαιοσύνης και Εσωτερικών Υποθέσεων της Μάλτας, κ. Carmelo Mifsud Bonnici .  
Στη συνάντηση, συζήτησαν για θέματα κοινού ενδιαφέροντος Ελλάδας -Μάλτας στο πλαίσιο της ΕΕ, ιδιαίτερα όσον αφορά στη διαχείριση των μεταναστευτικών ροών, την υποστήριξη του Ευρωπαϊκού Γραφείου Ασύλου στη Μάλτα και τη συνεργασία στο πλαίσιο του Frontex.

«Η Σοφία της Ελλάδος» Αφιέρωμα στην τραγουδίστρια της νίκης του 1940.

Σάββατο, 23 Οκτωβρίου · 8:00 μ.μ. - 10:00 μ.μ.       
ΓΡΥΠΑΡΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ, ΜΥΚΟΝΟΣ   
Μια συναυλία με τα ωραιότερα τραγούδια της Σοφίας Βέμπο, για την επέτειο του ΟΧΙ της 28ης Οκτωβρίου.  
Η εκδήλωση είναι αφιερωμένη στους Έλληνες στρατιώτες.  
"Είμαστε υποχρεωμένοι να παραδεχτούμε ότι ο Έλληνας στρατιώτης υπήρξε ανώτερος από κάθε προσδοκία, στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων σε κάθε στιγμή και σε κάθε τόπο.  
Ο Έλληνας στρατιώτης επέδειξε μαχητικότητα, επιθετικότητα, υψηλή φυσική και ηθική αντοχή και έτρεψε... σε φυγή πολυπληθείς μεραρχίες μας". Τζιουζέππε Μασιόλι (ανθυπολοχαγός του Ιταλικού Στρατού).  
Παίρνουν μέρος οι καλλιτέχνες:  
Βάγια Κωφού (μέτζο-σοπράνο), θανάσης Ευαγγέλου (τενόρος), Δημήτρης Σιγαλός (τενόρος) Κυριάκος Γκουβέντας (βιολί), Πλούταρχος Ρεμπούτσικας (βιολοντσέλλο), Ηρακλής Βαβάτσικας (ακορντεόν), Χάρης Κωνσταντόπουλος (τενόρο σαξοφωνο-κλαρινέτο)  
Στο πιάνο ο Μαέστρος Ανδρέας Τσεκούρας  
Κείμενα-παρουσίαση: Κωστής Παπαιωάννου  
Τα τραγούδια της Σοφίας Βέμπο ήταν στα χείλη κάθε Έλληνα στρατιώτη δίνοντάς του θάρρος για να ανταπεξέλθει στις κακουχίες και τους κινδύνους του πολέμου.   
Η εκδήλωση περιλαμβάνει διάφορα κείμενα από πολεμικά ανακοινωθέντα, μαρτυρίες, ποιήματα κλπ,ενώ θα τιμηθούν όλοι οι Έλληνες στρατιώτες που έδωσαν την ζωή τους για την πατρίδα και θα γίνει ιδιαίτερη μνεία στους πρώτους νεκρούς που χάθηκαν τις πρώτες ώρες της 28ης Οκτωβρίου 1940: Βασίλειος Τσιαβαλιάρης από την Πιαλεία Τρικάλων, ο πρώτος Έλληνας νεκρός, απλός στρατιώτης. Αλέξανδρος Διάκος, από τα ιταλοκρατούμενα ακόμη Δωδεκάνησα.  
Ο πρώτος Έλληνας αξιωματικός. Ελευθέριος Ντάσκας από τον Πλάτανο Τρικάλων, ακολουθεί τον Διάκο λίγες στιγμές αργότερα.  
Είναι ο πρώτος από τους εφέδρους αξιωματικούς.

International Physical Theatre Laboratory - November 28 - December 4, 2010

International Physical Theatre Laboratory 
November 28 - December 4, 2010 
Retzhof Castle - Leitring bei Leibnitz, Austria  
Intensive practical training, lectures, discussions and the conference programme.
Participants:   
actors of physical, dramatic, dance and musical theatres, dancers, choreographers, circus performers and directors.  
The working language is English. 
To apply for participation, candidates should send a brief cover letter with CV/resume.
Programme, registration, contact details:
http://www.iugte.com/projects/OstrenkoLab.php    
Photo gallery of the past event:  
http://picasaweb.google.co.uk/globtheatre/OPALPhysicalTheatre#  
The nearest international airports are in Graz and Vienna.  
The programme will take place at the historic 15th century castle.
Accommodation and meals are organized for the group.

«Ο Χιονάνθρωπος και το κορίτσι» του Ευγένιου Τριβιζά

«Ο Χιονάνθρωπος και το κορίτσι» του Ευγένιου Τριβιζά  
Παιδική Σκηνή - Βασιλικό Θέατρο  Πρεμιέρα – Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2010  
Το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος παρουσιάζει φέτος στην Παιδική Σκηνή το έργο «Ο Χιονάνθρωπος και το κορίτσι», του Ευγένιου Τριβιζά, σε σκηνοθεσία Γιάννη Παρασκευόπουλου. Πρόκειται για μια ονειρική περιπέτεια που αποτελεί ένα συναρπαστικό οδοιπορικό, μια μαγευτική ιστορία για τη δύναμη της φιλίας και της αγάπης.  
Το έργο κάνει πρεμιέρα την Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2010, στο Βασιλικό Θέατρο, στις 11.00 π.μ.  
Η υπόθεση του έργου  
Ένα χειμωνιάτικο πρωινό ένα κορίτσι, η Μαριάννα, φτιάχνει έναν χιονάνθρωπο και του ζητάει να μη λιώσει ποτέ, να ζήσει για πάντα. Για να τηρήσει την υπόσχεσή του, ο χιονάνθρωπος ξεκινάει για ένα μακρινό και επικίνδυνο ταξίδι προς τον Βόρειο Πόλο.  
Αψηφώντας τον Χρυσό Εχθρό που τον πυρπολεί με φλογισμένα βέλη, τους Λασπανθρώπους που τον καταδιώκουν για να τον λασποβολήσουν, και χίλιους δυο κινδύνους και εμπόδια ακόμα, είναι αποφασισμένος να μείνει πιστός στο στόχο του να μη λιώσει, να μη χάσει το δαχτυλίδι που του χάρισε η Μαριάννα, να φτάσει αμόλυντος στα παντοτινά, παραμυθένια χιόνια.   
Σημείωμα Συγγραφέα    
Οι ήρωες των βιβλίων μου επιχειρούν πολλές φορές το ακατόρθωτο. Στο θεατρικό «ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΟΥ ΣΚΙΑΧΤΡΟΥ» ο Αχυρούλης το σκιάχτρο επιθυμεί να πετάξει, στο παραμύθι «Ο ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΚΑΙ Η ΓΑΤΑ», ένας ποντικός ευελπιστεί να φάει μια γάτα, στο graphic novel «ΟΙ ΔΡΑΠΕΤΕΣ ΤΗΣ ΣΚΑΚΙΕΡΑΣ», ένα άλογο λαχταράει να καλπάσει σ’ ένα λιβάδι με τετράφυλλα τριφύλλια, ενώ στα κόμικς της «ΦΡΟΥΤΟΠΙΑΣ» ο Θάνος το κολοκυθάκι ονειρεύεται να δείρει ένα μανάβη.   
΄Ολοι αυτοί, άλλοτε τα καταφέρνουν και άλλοτε όχι. Ο πρώτος όμως ήρωας που λαχτάρησε να ξεπεράσει τους περιορισμούς που ορίζουν την ύπαρξή του και να κατακτήσει το αδύνατο είναι ο Τουρτούρι ο χιονάνθρωπος.   
Ο «ΧΙΟΝΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ» έχει ξεχωριστή σημασία για μένα επειδή τυχαίνει να είναι και το πρώτο μου βιβλίο που κυκλοφόρησε.  
Ο Αλέξης Κυριτσόπουλος έτυχε να διαβάσει το μυθιστόρημα στο περιοδικό «Το ΡΟΔΙ», όπου δημοσιευόταν σε συνέχειες, ζήτησε να με συναντήσει και με οδήγησε στον Κέδρο. Η συνάντηση με την Αθηνά Καλιανέση στο πατάρι του εκδοτικού οίκου μού έχει μείνει αξέχαστη. Συζητούσαμε για αρκετή ώρα για διάφορα θέματα, όταν κάποια στιγμή την ειδοποίησαν ότι πρέπει να φύγει.
- Δεν προλάβαμε να μιλήσουμε για το βιβλίο! τόλμησα να πω.
- Α, ναι! Το βιβλίο! Θα το εκδώσουμε! με διαβεβαίωσε, ενώ σηκωνόταν.
- Μα δεν το είδατε !
- Μπορεί να μην είδα το βιβλίο, γνώρισα όμως το συγγραφέα! απάντησε. Ποτέ δεν θα ξεχάσω αυτήν τη φράση. Αργότερα έμαθα οτι κάτι παρόμοιο είχε συμβεί με τον Γιώργο Χειμωνά. ΄Ετσι κυκλοφόρησε το πρώτο μου βιβλίο.   
Όταν αργότερα το διασκεύασα σε θεατρικό, γνωστός σκηνοθέτη γνωμάτευσε ότι “μόνο στο Χόλυγουντ θα μπορούσε να ανέβει ένα τόσο πολυπρόσωπο και δαπανηρό έργο” και ο Γιάννης Καλαντζόπουλος στην εισαγωγή του κειμένου του με σκηνοθετικές οδηγίες, όταν κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις Καστανιώτη, είχε γράψει «Το έργο έχει εξήντα οχτώ ρόλους. Αυτό είναι καλό, γιατί παγκοσμίως παρατηρείται φοβερή αύξηση της ανεργίας των ηθοποιών!»  
Παρ’όλα αυτά το έργο ευτύχησε να ανεβεί με επιτυχία από εμπνευσμένους σκηνοθέτες που τόλμησαν κι αυτοί το ριψοκίνδυνο ταξίδι στο Βόρειο Πόλο, από το Θωμά Μοσχόπουλο στο ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Καλαμάτας, μια παραγωγή για την οποία η Σωτηρία Ματζίρη έγραψε “επισκεφτήκαμε την παιδική σκηνή με συγκαταβατική διάθεση και καταλήξαμε να δακρύζουμε και να γελάμε σαν παιδιά ανάμεσα σε παιδιά” και αργότερα από τον Σωτήρη Χατζάκη στο ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Αγρινίου, ο οποίος το αντιμετώπισε με τόση σοβαρότητα και υπευθυνότητα που σπάνια συναντά κανείς σε θεατρικές παραστάσεις για παιδιά. Απέδειξε ότι είναι ένα έργο διηλικιακό, το οποίο λειτουργεί σε πολλαπλά επίπεδα και μπορεί να το απολαύσουν τόσο οι μικροί όσο και οι μεγάλοι θεατές.  
Πιστεύω ότι και η νέα παραγωγή με τόσους εκλεκτούς συντελεστές θα έχει ακόμα μεγαλύτερη επιτυχία και ότι ο Χιονάνθρωπος θα κινδυνεύσει να λιώσει όχι από τα δάκρυα της ευτυχίας του, αλλά από τα γνήσια και θερμά χειροκροτήματα.  
ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΤΡΙΒΙΖΑΣ   
Σημείωμα Σκηνοθέτη  
Ποτέ μέχρι σήμερα, στη διαδρομή μου στον κόσμο του θεάτρου, δεν είχα την τύχη να σκηνοθετήσω μια παράσταση για παιδιά. Πάντα όμως ήξερα βαθιά μέσα μου ότι τα πρωτογενή υλικά της δουλειάς μου είναι αυτά με τα οποία θα μπορούσε να είναι πλασμένη μια παράσταση για παιδιά. Πάντα ο χώρος και ο χρόνος της πρόβας ήταν για μένα ταυτισμένος με τη στιγμή που φεύγει η μαμά απ’ το σπίτι. Με την τρελή χαρά, την ελευθερία και την απροσδόκητη εισβολή στο χώρο του ονείρου που κλείνει μέσα της αυτή η στιγμή. Πάντα.
«Πόσο μεγάλο είναι ένα πάντα; » ρώτησε ο χιονάνθρωπος.
«Όσο και ένα ποτέ.» είπε το κορίτσι.   
Κι έτσι απλά, σχεδόν φυσικά, μπήκε στη ζωή μου η ιστορία του χιονάνθρωπου με το κορίτσι. Είχα ανάγκη να γυρίσω πίσω, να ψηλαφίσω το παιδί μέσα μου, να το ξαναγνωρίσω. Και βρέθηκε στο δρόμο μου ένα πλάσμα εύθραυστο και ευάλωτο, σαν το χιόνι στις πρώτες αχτίδες του ήλιου. Φτιαγμένος από τα χέρια των παιδιών, κρατώντας σφιχτά πάνω του σα φυλαχτό το δαχτυλίδι που του χάρισε η αγαπημένη του Μαριάννα, ο χιονάνθρωπος ξεκινάει ένα μακρύ ταξίδι προς το Βόρειο Πόλο. Στόχος του να μη λιώσει ποτέ, να ζήσει για πάντα. Το έχει υποσχεθεί στη Μαριάννα και σκοπεύει να κρατήσει την υπόσχεσή του. Στο δρόμο του συναντάει εμπόδια πολλά κι έρχεται σ’ επαφή με λογής-λογής ανθρώπους. Τους φέρνει όλους αντιμέτωπους με τη χαμένη αθωότητά τους. Με μιαν αλήθεια που την έχουν ξεχασμένη μέσα σ’ ένα ποτήρι πορτοκαλάδας και κινδυνεύει να γίνει το παγάκι που θα τη δροσίσει. Συναντάει όλα αυτά που είναι απαραίτητο να συναντήσει κανείς στη ζωή του για να δυναμώσει και να ωριμάσει. Αυτός όμως έχει ένα σκοπό πολύ διαφορετικό. Να μείνει αναλλοίωτος, να μην επηρεαστεί και να μη λιώσει από την επαφή του με τους άλλους.   
Η απόφασή του να μείνει πιστός στο στόχο του είναι που τον δυναμώνει και η φιλία του με το κορίτσι που τον ωριμάζει. Θα καταφέρει να φτάσει στο Βόρειο Πόλο γιατί το θέλει με όλη τη δύναμη της ψυχής του.   
Με υλικό, λοιπόν, το ευαίσθητο και τρυφερό παραμύθι του Ευγένιου Τριβιζά, μια ομάδα νέων ηθοποιών, κάνει χρήση του θεάτρου της σύμβασης. Επιχειρεί να ανακαλύψει τους κώδικες ενός θεάτρου που μπορεί να επικοινωνήσει με τους πρώτους θεατές του, τα παιδιά. Τους θεατές που έχουν την ικανότητα να βλέπουν αυτό που δε φαίνεται, να αγγίζουν αυτό που δεν αγγίζεται, να συνομιλούν μ’ αυτό που δε λέγεται γιατί δεν είναι εύκολο να χωρέσει μέσα στις λέξεις.   
Σαν οδηγό και παράλληλα κεντρικό άξονα της έρευνάς μας έχουμε το σώμα, αφού πρωταρχικά μέσα απ’ αυτό επικοινωνεί το παιδί με τον κόσμο. Αγωνιζόμαστε, λοιπόν, να ανακαλύψουμε πάλι από την αρχή την πρώτη λέξη, την πρώτη δράση. Κι αυτή η επιλογή μας υπαγορεύεται σε μεγάλο βαθμό από τη θεματική του έργου και τους κεντρικούς του ήρωες. Ο Χιονάνθρωπος της ιστορίας μας μοιάζει σαν ένα γιγαντόσωμο παιδί που, όπως όλα τα παιδιά, ανακαλύπτει τον κόσμο μέσα από τη μίμηση. Μόνο που στην περίπτωσή του αυτός ο τρόπος προσέγγισης των πραγμάτων θα μπορούσε να αποδειχθεί θανάσιμα επικίνδυνος. Κινείται μέσα στο χώρο και το χρόνο μόνος και απροστάτευτος. Με σημαντικούς βοηθούς την τύχη και την πίστη στο σκοπό του θα καταφέρει να ξεπεράσει τις δοκιμασίες και τα εμπόδια και να φτάσει τον στόχο του.   
Έτσι μια κατάσταση που για κάθε άνθρωπο θα σήμαινε ολοκλήρωση και ευτυχία, για τον χιονάνθρωπο σήμανε την ολοκλήρωση και το τέλος του. Σ’ εκείνον όμως δεν πρόσφερε κανείς ποτέ καμία γνώση. Τα λόγια της κουκουβάγιας το επιχείρησαν αλλά εκείνος δεν τα κατάλαβε. Όσο για τη νιφάδα του χιονιού, τον φύλακα Άγγελο του, απλώς τον πληροφόρησε σωστά. Διδάχτηκε μόνο μέσα από τις εμπειρίες του και τα βιώματα του. Και το τελευταία πράγμα που έμαθε ήταν ότι μπορεί κανείς να λιώσει από ευτυχία και έτσι το πάντα να συναντήσει το ποτέ. 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ   
Σκηνοθεσία: Γιάννης Παρασκευόπουλος Σκηνικά- κοστούμια: Σοφία Παπαδοπούλου Μουσική επιμέλεια: Κοσμάς Ευφραιμίδης  Κινησιολογία: Καλλιόπη Σφήκα  Φωτισμοί: Στράτος Κουτράκης
Βοηθός Φωτιστή: Έλενα Κώτση  Βοηθός Σκηνοθέτη: Εύα Κουμανδράκη  Βοηθός Σκηνογράφου: Αθανάσιος Στόκας  Βοηθός Ενδυματολόγου: Ανδρέας Λούκα  Οργάνωση Παραγωγής: Αθηνά Σαμαρτζίδου  
Διανομή (με αλφαβητική σειρά)  
Πάνος Αργυριάδης (Άγαλμα, Ήλιος, Ψωνιστός άνθρωπος Α΄, Λασπέντιος ο καλός Λασπάνθρωπος, Καναρινάς, Βούτιος Παμβούτιος, Μυστικοσύμβουλος Β΄), Μόμω Βλάχου (Νιφάδα, Αεροσυνοδός, Τελετάρχης), Θεόδωρος Θεοδωρίδης (Δήμαρχος, Αρθούρος, Λασπούτιν, Αρχικαπελονόμος, Πιλότος, Μυστικοσύμβουλος Α΄), Δημήτρης Μορφακίδης (Πυροσβέστης Α΄, Τζέρεμι Κουκί, Καπελάς, Σμαράγδιος Μπριλάντης, Επιβάτης Α΄, Αυτοκράτορας της Παταραγονίας), Σταύρος Μπίλλιος (Αρχιπυροσβέστης, Πυρ Πυρ, Κροκόδειλος, Κύριος με το φουλάρι, Λασπούτιος, Θανάσης, Γιατρός Β’, Στρατηγός), Βάια Ουγιάρου (Μητέρα, Γάτα, Αγλαΐα, Πεπονάς, Βαλίτσα, Κλόουν Β΄, Καθαρίστρια), Χάρης Πεχλιβανίδης (Φανούλης, Πυροσβέστης Β, Σκίουρος, Τζερόνιμο Ρεβίθι, Μπαλονάς, Λασπόβιος, Θουμπατρίξ Ρονκονκόν, Επιβάτης Γ΄, Πιγκουίνος Α΄), Χρίστος Στυλιανός (Τουρτούρι), Άννα Σωτηρούδη (Μαριάννα, Πιγκουίνος Γ΄), Χρύσα Τουμανίδου (Κουκουβάγια, Ψωνιστός άνθρωπος Β΄, Λασπομάγειρας, Γιατρός Α΄, Πραξιθέα, Καθαρίστρια), Θάνος Φερετζέλης (Θανούλης, Πυροσβέστης Γ΄, Ψωνιστός άνθρωπος Γ΄, Αρχιλασπηγός, Λεμονάς, Ερνέστος, Κλόουν Α΄, Επιβάτης Β΄, Πιγκουίνος Β΄).  
Τρίτη - Παρασκευή: 10.30 (για σχολεία), Κυριακή 11:00 (για το κοινό)   
Τιμές Εισιτήριων
Γενική Είσοδος : Κυριακές 10 €, Τιμή σχολικού εισιτηρίου: Τρίτη – Παρασκευή 8 €  
Ώρες λειτουργίας ταμείων: Βασιλικό Θέατρο 9.30 π.μ. έως 9.30 μ.μ.,
Εταιρεία Μακεδονικών Σπουδών: 8.30 π.μ. έως 15.30 μ.μ..
Τηλ. κρατήσεων: 2310 288000

Ένας χρόνος χωρίς την Άννα

Ένας χρόνος χωρίς την Άννα 
Την Κυριακή 24 Οκτωβρίου τελούμε στο Νεκροταφείο του Βύρωνα στις 11.30 π.μ. ετήσιο μνημόσυνο στη μνήμη της αγαπημένης μας μητέρας, αγωνίστριας της αριστεράς ΑΝΝΑΣ ΣΟΛΩΜΟΥ - ΤΕΡΙΑΚΗ 
Τα παιδιά της: Μάκης και Μάντα Σολωμού  
Λίγα Λόγια για την Άννα Σολωμού - Τεριακή (1929 - 2009) 
Η Άννα Τεριακή - Σολωμού, πολεοδόμος - πολιτικός μηχανικός & βιβλιοθηκονόμος - τεκμηριώτρια, υπήρξε από τις σημαντικότερες φυσιογνωμίες στο χώρο μας. Για την σημαντική και καινοτόμο προσφορά της στην καθιέρωση του επαγγέλματος τιμήθηκε και βραβεύτηκε από την Ένωση Ελλήνων Βιβλιοθηκονόμων στην οποία είχε διατελέσει Γενική Γραμματέας. 
Ήταν εκείνη που εισήγαγε την τεκμηρίωση στην Ελλάδα ως υπεύθυνη της μονάδας Τεκμηρίωσης και Πληρο φόρησης του Τεχνικού Επιμελητηρίου της Ελλάδος, από το 1975 μέχρι το τέλος της επαγγελματικής της καριέρας. 
Αν και είχε σπουδάσει πολεοδόμος - πολιτικός μηχανικός στο εξωτερικό με την παραπάνω επαγγελματική δράση προώθησε την συνεργασία των μηχανικών με τους βιβλιοθηκονόμους, πράγμα που αποτέλεσε μια μεγάλη καινοτομία για τα πρώτα βήματα της βιβλιοθηκονομίας στη χώρα μας. 
Στο πλαίσιο της παραπάνω επαγγελματικής της ενασχόλησης διετέλεσε και μέλος της επιτροπής τεκμηρίωσης του ΕΛΟΤ.  
Εκτός αυτού η Άννα υπήρξε μια σημαντική γυναίκα με έντονη κοινωνική και πολιτική δράση στην Ελλάδα.  
Αγωνίστηκε για τη Δημοκρατία, τα κοινωνικά ιδεώδη της Αριστεράς και την ποιότητα της ζωής, μέσα από τις γραμμές της ΕΠΟΝ, της προδικτατορικής ΕΔΑ, του ΚΚΕ Εσωτερικού και του Συνασπισμού της Αριστεράς, των Κινημάτων και της Οικολογίας. 
Για την κοινωνική της δράση υπέστη αρκετές διώξεις μέχρι και κατά τη διάρκεια της δικτατορίας, όπου εξορίστηκε στη Γ υάρο μαζί με το μικρό της γιο Μάκη. Πήρε ενεργά μέρος στο κίνημα για την αναγνώρισης της Εθνικής Αντίστασης. 
Την Άννα ως προσωπικότητα τη διέκρινε η νηφαλιότητα, η σεμνότητα και η καλοσύνη. Πάντα είχε ένα καλό λόγο για όλους και η μεγολοψυχία, το ήθος και η αγωνιστικότητα της  ας αποτελέσει παράδειγμα για όλους μας.  
Η Ένωση Ελλήνων Βιβλιοθηκονόμων & Επιστημόνων Πληροφόρησης, με την πολύτιμη συνδρομή της Βιβλιοθήκης - Μονάδας Τεκμηρίωσης του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος, τιμώντας τη μνήμη της, προχώρησε σε επανέκδοση του βιβλίου «Μια ζωή μέσα από καταιγίδες..... Νίκος - Άννα (1944 - 1996)», το οποίο θα παρουσιαστεί το προσεχές διάστημα. 
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Ελλήνων Βιβλιοθηκονόμων & Επιστημόνων Πληροφόρησης

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΚΛΗΡΥΝΣΗ ΚΑΤΑ ΠΛΑΚΑΣ

Του Δρ. Δ.ΚΟΥΝΤΟΥΡΗ   
ΑΠΡΑΞΙΑ ΛΕΜΕ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΤΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΣΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΕΝΩ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ.  
Η απραξία συμβαίνει πολλές φορές να παρατηρείται στην ΣΚΠ λόγω του ότι είναι τακτικές οι βλάβες του μεσολόβιου.  
Το μεσολόβιο είναι η γέφυρα που συνδέει τα δύο εγκεφαλικά ημισφαίρια και αποτελείται από μια ενότητα νευρικών ινών που συνδέουν το αριστερό με το δεξί ημισφαίριο. 
Εάν εκεί πέρα προκύψει μια βλάβη διακόπτεται η κυκλοφορία των πληροφοριών και έχουμε σαν αποτέλεσμα μια νευρολογική διαταραχή. Στο πρόσθιο μέρος του μεσολόβιου «τρέχουν» οι ίνες που ενώνουν αριστερά και δεξιά τον συμπληρωματικό κινητικό λοβό.  
Όταν στην ΣΚΠ συμβεί να υπάρχει μια διαταραχή στην περιοχή αυτή τότε έχουμε το φαινόμενο της απραξίας της αριστερής πλευράς.

Νέος τίτλος: Η ΠΥΛΗ ΤΩΝ ΔΡΑΚΩΝ της ΤΖΕΝΙ-ΜΑΪ ΝΟΥΓΙΕΝ

Τζένι-Μάι  Νουγιέν 
Η ΠΥΛΗ ΤΩΝ ΔΡΑΚΩΝ  
Μετάφραση: Μίρκα Κονδάκη   
Εφηβικό  μυθιστόρημα, από 12 ετών 
ISBN 978-960-04-1045-7  
σελ. 680  
Οκτώβριος 2010   
Πόλεμος ξεσπά ανάμεσα στις φυλές των  ανθρώπων, τους Μιρδανούς και τους Χαραδόνες. Οι Χαραδόνες όμως έχουν αιχμαλωτίσει αμέτρητους δράκους και έχουν σχηματίσει με αυτούς ένα αήττητο στράτευμα.
Ο νεαρός Ρέβιν μπαίνει στο στρατό των  δρακοπολεμιστών της Χαραδόνιας και εκεί ανακαλύπτει ότι μπορεί να επικοινωνεί με τους δράκους. Όταν μια άγνωστη δύναμη τους παρασέρνει στον αφανισμό, ο Ρέβιν, για να τους σώσει, ενώνει τις δυνάμεις του με ένα κορίτσι από το λαό των ξωτικών, τη Γελάνα, που φαίνεται να γνωρίζει το μυστικό τους...  
Η Τζένι-Μάι Νουγιέν  σαγηνεύει τους αναγνώστες της με μια πολύχρωμη  περιπέτεια φαντασίας γεμάτη ξωτικά, δράκους και μυστηριώδεις προφητείες και με μια συγκινητική  ιστορία για τον  αφανισμό των δράκων. 
Ένα βιβλίο σαν ζωντανός θρύλος!   
Η Τζένι-Μάι Νουγιέν γεννήθηκε το 1988 από Γερμανοβιετναμέζους γονείς στο Μόναχο. Γράφει ιστορίες από πέντε χρονών και στα δεκατρία της έγραψε το πρώτο της μυθιστόρημα. Είναι φανατική αναγνώστρια μυθιστορημάτων φαντασίας κι έχει επηρεαστεί από όλα τα λογοτεχνικά πρότυπα του είδους: από τον Λόιντ Αλεξάντερ και τον Μίχαελ Έντε μέχρι τον Τζόναθαν Στράουντ και τον Κρίστοφερ Παολίνι. 
Από το πρώτο της κιόλας μυθιστόρημα, Νιτζούρα - Η κληρονομιά του στέμματος των  ξωτικών, ξεχώρισε ως μία από τις πιο πολλά υποσχόμενες συγγραφείς μυθιστορημάτων φαντασίας των τελευταίων ετών. Η Τζένι-Μάι Νουγιέν σπουδάζει Κινηματογράφο στο Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης.

Ο Β' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΣΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΓΚΟΒΟΣΤΗ

Ο Β' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΣΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΓΚΟΒΟΣΤΗ

Εκδήλωση Παιδαγωγικής Σχολής στο ΑΠΘ για τον Καρκίνο του Μαστού

Εκδήλωση Παιδαγωγικής Σχολής στο ΑΠΘ για τον Καρκίνο του Μαστού   
Η Πρόληψη Σώζει Ζωές έλα..άκουσε...αποΣΤΗΘΙΣΕ   
Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010 και ώρα 13:30  
Αίθουσα «Λόγου και Τέχνης», 10ος όροφος του Πύργου της Παιδαγωγικής  
ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ: Μήνας ενημέρωσης για τον ΚΑΡΚΙΝΟ του ΜΑΣΤΟΥ

3rd INTERNATIONAL THERMAIKOS 2min FILM FESTIVAL 2010

3rd INTERNATIONAL THERMAIKOS 2min FILM FESTIVAL 2010 “CINErgy”  
Ο κινηματογράφος έτσι όπως δεν τον έχετε ξαναδεί….   
Έπειτα από τις δύο πρώτες επιτυχημένες διοργανώσεις (“Out of the blue” και “High Tension”) που έτυχαν ζεστής ανταπόκρισης από κοινό και δημιουργούς, το Thermaikos Film Festival επανέρχεται δυναμικά στην οθόνη του θεάτρου ΚΑΠΠΑ, με σχεδόν 50 ταινίες, με την υπόσχεση για νέες κινηματογραφικές συγκινήσεις.   
Και φέτος, το κοινό θα έχει την ευκαιρία να παρακολουθήσει ένα ‘αλλιώτικο’ σινεμά με συμμετοχές από 16 χώρες – Ηνωμένο Βασίλειο, Καναδάς, Γερμανία, Νορβηγία, Ελβετία, Ιράν, Χονγκ Κονγκ, Ινδία, Κροατία κ.α .  
Το Πολιτιστικό Κέντρο του Δήμου Θερμαϊκού διοργανώνει για τρίτη συνεχή χρονιά το Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών μικρού μήκους έως 2 λεπτά με σύνθημα “ΣΙΝΕργεια” (“CINErgy”) στις 30 Οκτωβρίου 2010, 8:30, στο θέατρο ΚΑΠΠΑ2000 (Περαία).  
Η ομάδα που βρίσκεται πίσω από τη διοργάνωση εδώ και τρία χρόνια είναι οι υπάλληλοι του Πολιτιστικού Κέντρου, Πολυξένη Ζαπτιέ, Ευαγγελία Παράσχου και Ανδρονίκη Ράπτη. Η κριτική επιτροπή του Φεστιβάλ απαρτίζεται από σημαίνουσες προσωπικότητες του κινηματογράφου και του θεάτρου, όπως ο Αλέξης Δερμεντζόγλου, κριτικός κινηματογράφου και δημοσιογράφος, η δρ. Ελένη Βαρμάζη, θεωρητικός κινηματογράφου και σκηνοθέτης, ο δρ. Γρηγόρης Πασχαλίδης, αναπληρωτής καθηγητής του Τμήματος Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας, ο 3D animator και διδάσκων στην ΑΚΤΟ Στέλιος Αναστασιάδης και ο Κώστας Χαλκιάς, ηθοποιός του ΚΘΒΕ και σκηνοθέτης.   
Η επιτροπή θα απονείμει βραβεία στα καλύτερα film του Φεστιβάλ: best film, best young artist, original idea, social message, best animation, best experimental. Αλλά και το κοινό θα έχει τη δυνατότητα να επιλέξει το καλύτερο ελληνικό και το καλύτερο ξένο φιλμ με ζωντανή ψηφοφορία και…πολλή αγωνία.  
Στην έναρξη του Φεστιβάλ θα εμφανιστεί για πρώτη φορά το Πειραματικό Κιθαριστικό Σύνολο Δήμου Θερμαϊκού “Guitar Heroes”, μια ακόμη πρωτότυπη καλλιτεχνική δράση του Πολιτιστικού Κέντρου, υπό τη διεύθυνση της μουσικολόγου και κιθαρίστας Ευαγγελίας Παράσχου.

Νέα Επιστολή-’φωτιά’ καίει Τατούλη ! (Θεματολογία 21/20 - www.Politis-gr.com -)

Επιστολή-’φωτιά’ καίει Τατούλη !   
Η κυβέρνηση βολοδέρνει   
Δημοσιογράφος με 7 (επτά) αργομισθίες!!!   
ΟΠΑΠ & Ιntralot συνεχίζουν το ...prive party!   
Στης ακρίβειας τον καιρό ...  
Νέα «εμπόδια» στη μεγαλύτερη ελληνική επένδυση στον τουρισμό     
Αντ.Σαμαράς: «Όχι άλλα μέτρα»   
Μέσω ...τρόικας η ΑΜΚ της ΑΤΕ    
ΝΔ: Έτσι θα πάρουν αυξήσεις οι συνταξιούχοι    
Β.Κικίλιας: Να αξιοποιηθούν τα προγράμματα ‘Jeremy’ & ‘Jessica’    
UBS: Έχει λογική ένα deal μεταξύ Alpha Bank - Eurobank   
«Εις σάρκα μίαν» Olympic-Aegean ;     
Αποσύρονται οι τράπεζες από τις κατασχέσεις αυτοκινήτων    
Τελευταία της Ε.Ε. η Ελλάδα στην ελευθερία του Τύπου    

Το φρικτό μυστικό της Σπιναλόγκας!! (video)

24gr.blogspot.com

Μέχρις εδώ! Οχι άλλες θυσίες - Γιώργος προς τρόικα

ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΑ   
«Ως εδώ µε τις θυσίες»  
Ο Πρωθυπουργός απάντησε στις φήµες ότι θα ζητηθούν κι άλλα µέτρα  
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Γιώργος Χρ. Παπαχρήστος   
Μήνυµα στην Κοµισιόν και τον επίτροπο για την Οικονοµία Ολι Ρεν, που άνοιξε τη συζήτηση για την ανάγκη λήψης νέων µέτρων, έστειλε χθες ο Γιώργος Παπανδρέου, ότι η κυβέρνηση δεν πρόκειται να λάβει άλλα µέτρα «ό,τι και να γίνει».  
Το µήνυµα Παπανδρέου, που αφορά προφανώς και την τρόικα, έχει να κάνει µε την εντεινόµενη φηµολογία των τελευταίων ηµερών, ότι η αναθεώρηση του ελλείµµατος προς τα πάνω θα υποχρεώσει την Ελλάδα στη λήψη και νέων µέτρων σκληρής λιτότητας.  
Ο Πρωθυπουργός φρόντισε χθες, µιλώντας σε ηµερίδα για νέους επιχειρηµατίες που διοργάνωσε το υπουργείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, να προειδοποιήσει την Κοµισιόν και την τρόικα, ότι ο ελληνικός λαός δεν αντέχει άλλα µέτρα και ότι έχει υποβληθεί ήδη σε βαριές θυσίες. Αν και για πολλούς οι αναφορές Παπανδρέου έχουν και εσωτερικό ακροατήριο, καθώς επίσης έχει ενταθεί η φηµολογία ότι επίκειται η λήψη και νέων αυστηρών µέτρων εις βάρος των χαµηλότερων εισοδηµατικά τάξεων και των συνταξιούχων, είναι προφανές ότι µε αυτές ο έλληνας Πρωθυπουργός προσπαθεί να κλείσει κάθε σχετική συζήτηση που ανοίγει στις Βρυξέλλες, και µπορεί να έχει επιπτώσεις στις εκλογές της 7ης Νοεµβρίου.   
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.

Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΕ ΤΙΤΛΟΥΣ

Today at InfognomonPolitics   
* «Σταχανοβίτες» χωρίς αιτία   
* Περί Fast Track II....   
* Ζητείται Αντίπαλος.............   
* Israel, Greece sign aviation pact, first treaty in 60 years   
* Άνοιγμα λιμανιών των Κατεχομένων αντί Πρωτοκόλλου ζητά η Τουρκία.   
* Στα "χαρτιά" ακόμα η απελευθέρωση των μεταφορών   
* Μουσουλμάνα με μια βαλίτσα ευρώ   
* Η ΕΥΡΩΠΗ ΤΡΕΜΕΙ ΤΗ ΓΑΛΛΙΑ και η Γερμανία “τρελαίνει” τους Ευρωπαίους   
* Ξεπουλάνε την ΕΛΒΟ στη γερμανική Rheinmetall   
* Και «τρίγωνο» με Ιράκ - Αφγανιστάν δημιουργεί το Ιράν    
* Πόρισμα της CIA για την επίθεση στη βάση της στο Αφγανιστάν   
* Συνάντηση του αντιπροέδρου της τουρκικής κυβέρνησης με τον υπουργό Εμπορίου των ΗΠΑ   
* Εγκεμέν Μπαγκίς στο πανεπιστήμιο της Αγκυρας   
* Γιώργος Δακής: Με τον άνθρωπο στο επίκεντρο και στόχο την ανάκτηση της ελπίδας   
* Εμφύλιος των «εμίρηδων» πίσω από το νέο μακελειό στην Τσετσενία   
* Νέο δόγμα για την εξωτερική πολιτική έχει ανάγκη η χώρα   
* Ισραηλινά ερωτηματικά στη σχέση με Ελλάδα   
* Ο Ερντογάν και η Τουρκία του   
* Σύμπραξη για συνεκμετάλλευση Αιγαίου προωθεί ο Ερντογάν   
* Οι Πομάκοι της Θράκης (3) η πολιτική της Άγκυρας και η πολιτική των τζιτζιφιόγκων της Αθήνας   
* Ενα θαύμα στην Πόλη  
* Καταργούν το Ταμείο της Φτώχειας   
* Ιδού οι ιδιοκτήτες του αμερικανικού Κογκρέσου   
* Και τον ευρω-ΦΠΑ μαγειρεύει τώρα η Κομισιόν   
* Ο «φάκελος Ντάουνερ»

Κύριοι συνδικαλιστές την προδοσία πολλοί ετίμησαν.Τους προδότες ΟΥΔΕΙΣ

Η Ελλάδα βρίσκεται στη δίνη ενός άτυπου οικονομικού πολέμου.   

Τα κυριαρχικά δικαιώματα της χώρας εκχωρούνται, η ύφεση ξεπερνά το 6%, αντιασφαλιστικοί και αντεργατικοί νόμοι δημιουργούν ένα ζοφερό κλίμα για το μέλλον των συντάξεων και της μισθωτής εργασίας.   
Η ανεργία γίνεται ανεξέλεγκτη, η αξιοπρέπεια και η υπερηφάνεια του ελληνικού λαού βρίσκεται στο ναδίρ. Οι Έλληνες βλέπουν να χάνονται μέσα σε λίγους μήνες δικαιώματα που κατακτήθηκαν με αγώνες χρόνων, θυσία στο βωμό ενός χρεωκοπημένου συστήματος.  
Οι προβλέψεις για τη λήψη νέων ανάλγητων μέτρων επιβεβαιώνονται καθημερινά ενώ το αστυνομικό κράτος γιγαντώνεται... και ενισχύει τις δυνάμεις καταστολής που θα κάμψουν τις αναμενόμενες λαϊκές αντιδράσεις. Ανάλογα ασφυκτικά μέτρα λαμβάνονται και σε άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης προκαλώντας οξύτατες λαϊκές αντιδράσεις.  
Στη Γαλλία η συνταξιοδοτική και ασφαλιστική μεταρρύθμιση που προωθεί η κυβέρνηση Σαρκοζί κατάφερε, μετά από κοινή απόφαση όλων των συνδικαλιστικών οργανώσεων, να ενώσει όλους τους εργασιακούς κλάδους, εκφράζοντας τη δικαιολογημένη οργή τους για την καταπάτηση των δικαιωμάτων τους.   
Εκατό χιλιάδες εργαζόμενοι, από 50 διαφορετικές συνδικαλιστικές οργανώσεις, έφτασαν έξω από τα γραφεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για να φωνάξουν «όχι στη λιτότητα, ναι στην απασχόληση».  
Η μεγαλύτερη αγωνιστική κινητοποίηση της τελευταίας δεκαετίας πραγματοποιήθηκε και στην Ισπανία ενάντια στις απολύσεις και στην απορρύθμιση των εργασιακών σχέσεων που πέρασε από τη Βουλή η σοσιαλιστική κυβέρνηση Θαπατέρο.   
Οι συνδικαλιστικές οργανώσεις σε όλες τις χώρες της ΕΕ ενώνονται, συντονίζονται, αγωνίζονται και ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των πολιτών για την προάσπιση των θεμελιωδών δικαιωμάτων τους για εργασία και κοινωνική δικαιοσύνη.   
Και στην Ελλάδα; Στην Ελλάδα που βιώνει τον πιο ύπουλο πόλεμο, την πιο αδιάντροπη κατοχή, την πλήρη κατάλυση των εργασιακών και ασφαλιστικών δικαιωμάτων των εργαζομένων, που βιώνει την ύφεση και την απόλυτη φτώχεια, που είναι η αντίδραση των πολιτών, η λαϊκή εξέγερση, η δημιουργία κινήματος διαμαρτυρίας ενάντια στα αντιλαϊκά μέτρα που θα συντάραζε τους επαγγελματίες πολιτικούς και τη φιλελεύθερη κυβέρνηση του μνημονίου και της τρόικας;  
Υπάρχει στην Ελλάδα συνδικαλισμός που θα αγωνιστεί για τη διασφάλιση των εργασιακών δικαιωμάτων, που θα δώσει διέξοδο στο λαό να εκφράσει τη δικαιολογημένη οργή του για τη μείωση του εισοδήματός του, για την υποβάθμιση της ποιότητας της ζωής του, για την απαξίωση της ίδιας της ανθρώπινης ύπαρξης, για τη χαμένη του περηφάνια και αξιοπρέπεια; Συνδικαλισμός στην Ελλάδα υπάρχει.   
Υπάρχει αλλά είναι ανάπηρος, κινείται με δεκανίκια, τα δεκανίκια της εξουσίας. H καταλυτική παρέμβαση του κομματικού μηχανισμού στην Ελλάδα δίνει στο συνδικαλισμό διακοσμητικό ρόλο, τον καθιστά συνομιλητή και συνδιαχειριστή της εξουσίας στο πλευρό της κυβερνητικής πολιτικής.   Οι συνδικαλιστές μας είναι πλήρως κομματικοποιημένοι, υποτελείς αλλότριων συμφερόντων, αναξιόπιστοι και αναποτελεσματικοί επιδιώκοντας να αποκομίσουν μέσα από το παιχνίδι της διαμεσολάβησης ίδια προσωπικά οφέλη. Συνδικαλιστές υπάρχουν αλλά αποτελούν τα πιόνια στη σκακιέρα της πολιτικής εξουσίας.   

Έχουν μετατραπεί σε επαγγελματίες παραπολιτικούς, παπαγαλάκια και εκφραστές του πολιτικού σκηνικού θυσιάζοντας τα δικαιώματα των εργαζομένων που τους εμπιστεύτηκαν στο βωμό του μνημονίου. Χρεωκοπημένες και προκλητικά απούσες από τα δραματικά τεκταινόμενα στο χώρο της εργασίας στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, στην υγεία και την παιδεία, οι μεγάλες συνδικαλιστικές οργανώσεις της χώρας μας ΓΣΕΕ, ΑΔΕΔΥ, ΟΛΜΕ, που δε θέλουν ή δε μπορούν να εκφράσουν την αγανάκτηση των εργαζομένων, να δώσουν δυναμική με πανεθνικές κινητοποιήσεις, δράσεις και συλλαλητήρια και να βάλουν φραγμό στο αδηφάγο πολιτικό σύστημα που λυμαίνεται τη δημόσια περιουσία, θίγει και εξαθλιώνει βάναυσα τον Έλληνα εργαζόμενο στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα. Οι συνδικαλιστές κωλυσιεργούν. Επινοούν ανυπέρβλητα κωλύματα στην ανάληψη συλλογικών δράσεων απέναντι σε αντιλαϊκές πολιτικές της φιλελεύθερης κυβέρνησης του μνημονίου και του διευθυντηρίου της τρόικας. Αδυνατούν να αποτελέσουν το απαραίτητο αντιστάθμισμα απέναντι στην οικονομική ισχύ του καπιταλιστικού συστήματος, απέναντι στην εξουσία του αστυνομικού και αυταρχικού κράτους που μετατρέπει αργά και μεθοδικά τον Έλληνα εργαζόμενο σε δουλοπάροικο.   
Σαν εκπρόσωποι της πολιτικής του μνημονίου επιχειρούν ύπουλα να χειραγωγήσουν το λαό, στο όνομα μιας πολιτικής που φορτώνει τα βάρη ενός διεφθαρμένου συστήματος στους εργαζόμενους, μετατρέποντάς τους σε υπόλογους της οικονομικής κρίσης και προωθεί τη λογική των απολύσεων στο όνομα της ευελιξίας της εργασίας. Τα αργύρια της προδοσίας τους δεν αρκούν για να αποσείσουν τις βαρύτατες ευθύνες τους για τη συνενοχή τους στο ανοσιούργημα που συντελείται στο χώρο της εργασίας.  
Κύριοι συνδικαλιστές την προδοσία πολλοί ετίμησαν.  
Τους προδότες ουδείς.  
Ανωνύμου του Έλληνος  
ΠΗΓΗ :http://kontiloforos.blogspot.com/2010/10/blog-post_1624.html 

Νέα από το e-Pontos

* Εκδήλωση Ευξείνου Λέσχης Ποντίων και Μικρασιατών Ν. Τρικάλων   
* Σε νέα ώρα το «ραντεβού» με τα «Αληθινά Σενάρια» της ΕΤ3  
* ΕΝΩΣΗ ΠΟΝΤΙΩΝ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ   
* Ας αφήσουμε τις υπερβολές με τα κειμήλια μας   
* ΕΥΞΕΙΝΟΣ ΛΕΣΧΗ ΑΛΜΩΠΙΑΣ  
* ΠΟΝΤΙΑΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΖΥΓΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ "Ο ΥΨΗΛΑΝΤΗΣ"  
* ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΡΟΔΟΧΩΡΙΟΥ «ΟΙ ΚΟΜΝΗΝΟΙ»