Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2016
ΠΡΟΓΝΩΣΕΙΣ ΘΑΛΑΣΣΩΝ
ΔΕΛΤΙΟ ΚΑΙΡΟΥ ΓΙΑ ΤΗ METAREA 3
ΕΘΝΙΚΗ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΑΘΗΝΑ, ΠΕΜΠΤΗ 08 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2016 / 1600 UTC
- ΑΝΕΜΟΙ: ΚΛΙΜΑΚΑ ΜΠΟΦΟΡ
- ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΘΑΛΑΣΣΑΣ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΥΨΟΣ ΚΥΜΑΤΟΣ
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: ΟΙ ΡΙΠΕΣ ΤΟΥ ΑΝΕΜΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ 40 ΤΟΙΣ ΕΚΑΤΟ
ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΕΣ ΤΗΣ ΕΝΤΑΣΗΣ ΠΟΥ ΔΙΝΕΤΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΥΨΟΣ ΚΥΜΑΤΟΣ
ΕΩΣ ΚΑΙ ΔΙΠΛΑΣΙΟ ΤΟΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΥ
ΜΕΡΟΣ 1
ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΜΙΑ
ΜΕΡΟΣ 2
ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΨΗ 08-09-16/09 UTC
ΣΧΕΔΟΝ ΣΤΑΣΙΜΟ ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΟ ΧΑΜΗΛΟ ΜΕ ΜΕΤΩΠΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ
ΚΕΝΤΡΑ 1006 ΣΤΟ ΜΠΟΥΤ ΚΑΙ 1007 ΣΤΟ ΝΟΤΙΟ ΙΟΝΙΟ. ΧΑΜΗΛΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ 1009
ΣΤΟΝ ΤΑΥΡΟ ΚΑΙ ΥΨΗΛΕΣ 1021 ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ
ΜΕΡΟΣ 3
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΜΕΧΡΙ 09 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 16 UTC
ΒΟΡΕΙΑ ΑΔΡΙΑΤΙΚΗ
ΒΟΡΕΙΟΙ ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 4 Η 5. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΑΔΡΙΑΤΙΚΗ
ΒΟΡΕΙΟΙ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4 Η 5. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑΣ
ΣΤΑ ΝΟΤΙΑ
ΝΟΤΙΑ ΑΔΡΙΑΤΙΚΗ
ΒΟΡΕΙΟΙ ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 4 Η 5 ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΤΑ ΔΥΤΙΚΑ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ.
ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ Η ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟΠΙΚΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ. ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ
ΜΠΟΥΤ
ΒΟΡΕΙΟΙ ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 4 Η 5 ΣΤΑ ΝΟΤΙΑ ΔΥΤΙΚΟΙ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 5 Η 6
ΓΡΗΓΟΡΑ ΒΟΡΕΙΟΙ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4 Η 5. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ Η ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ.
ΤΟΠΙΚΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ. ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ
ΜΕΛΙΤΑ
ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 5 Η 6 ΓΡΗΓΟΡΑ 5. ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑΣ
ΓΚΑΜΠΕΣ
ΒΟΡΕΙΟΙ ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 4 Η 5 ΣΤΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 5 Η 6
ΓΡΗΓΟΡΑ ΒΟΡΕΙΟΙ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4 Η 5. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ Η ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ.
ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑΣ
ΣΙΔΡΑ
ΔΥΤΙΚΟΙ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4 Η 5. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ Η ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟΠΙΚΑ
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ. ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ
ΒΟΡΕΙΟ ΙΟΝΙΟ
ΚΥΚΛΩΝΙΚΟΙ 4 Η 5 ΓΡΗΓΟΡΑ 4 ΑΡΓΟΤΕΡΑ 4 Η 5. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ Η
ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟΠΙΚΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ. ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ ΤΟΠΙΚΑ ΙΣΧΥΡΗ
ΝΟΤΙΟ ΙΟΝΙΟ
ΔΥΤΙΚΟΙ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4 Η 5 ΚΑΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΤΟΥ 21.00 ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ
6 ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4 Η 5 ΓΡΗΓΟΡΑ 4. ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ.
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ. ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ
ΠΑΤΡΑΙΚΟΣ
ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 5 ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 4. ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ.
ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ
ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΟΣ
ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 4 Η 5. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΠΙΘΑΝΗ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ
ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΥΘΗΡΩΝ
ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 5 Η 6 ΓΡΗΓΟΡΑ ΔΥΤΙΚΟΙ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4 Η
5. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ Η ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟ ΚΡΗΤΙΚΟ
ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 5 Η 6 ΚΑΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΤΟΥ 22.30 ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ ΓΡΗΓΟΡΑ
ΔΥΤΙΚΟΙ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4 Η 5. ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟ ΚΡΗΤΙΚΟ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ
ΒΟΡΕΙΟΙ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4 Η 5 ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΤΑ ΔΥΤΙΚΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ
ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΤΑ ΔΥΤΙΚΑ ΝΟΤΙΟΙ. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΤΑΥΡΟΣ
ΔΥΤΙΚΟΙ ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4 Η 5 ΓΡΗΓΟΡΑ ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3 Η 4. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΔΕΛΤΑ
ΔΥΤΙΚΟΙ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4 Η 5 ΓΡΗΓΟΡΑ 3 Η 4. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΚΡΟΥΣΕΙΝΤ
ΔΥΤΙΚΟΙ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 3 Η 4 ΓΡΗΓΟΡΑ ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟΙ. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΣΤΕΛΛΟΡΙΖΟΥ
ΔΥΤΙΚΟΙ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4 Η 5 ΓΡΗΓΟΡΑ 3 Η 4 ΑΡΓΟΤΕΡΑ 4 Η 5. ΛΙΓΟ
ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΘΑΛΑΣΣΑ ΡΟΔΟΥ
ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4 Η 5 ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ 3 Η 4. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΚΑΡΠΑΘΙΟ
ΒΟΡΕΙΟΙ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4 ΓΡΗΓΟΡΑ ΝΟΤΙΟΙ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4 Η 5.
ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΔΥΤΙΚΟ ΚΡΗΤΙΚΟ
ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 4 Η 5 ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΤΙΚΑ ΔΥΤΙΚΟΙ
ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΑΝΑΤΟΛΙΚΟ ΚΡΗΤΙΚΟ
ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 4 Η 5 ΓΡΗΓΟΡΑ ΝΟΤΙΟΙ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΔΥΤΙΚΟΙ
ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟ ΑΙΓΑΙΟ
ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 4 Η 5 ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 4 ΓΡΗΓΟΡΑ
ΣΤΑ ΝΟΤΙΑ ΔΥΤΙΚΟΙ 4 Η 5. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟ ΑΙΓΑΙΟ ΙΚΑΡΙΟ
ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 4 Η 5 ΓΡΗΓΟΡΑ ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ ΑΡΓΟΤΕΡΑ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 4 ΣΤΑ ΝΟΤΙΑ ΔΥΤΙΚΟΙ. ΗΡΕΜΗ Η ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΘΑΛΑΣΣΑ ΣΑΜΟΥ
ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4 ΓΡΗΓΟΡΑ ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3 Η 4. ΗΡΕΜΗ Η ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΣΑΡΩΝΙΚΟΣ
ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 3 ΕΩΣ 5 ΓΡΗΓΟΡΑ ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3 Η 4. ΗΡΕΜΗ Η ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΝΟΤΙΟΣ ΕΥΒΟΙΚΟΣ
ΒΟΡΕΙΟΙ ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 3 ΕΩΣ 5 ΓΡΗΓΟΡΑ ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3 Η 4. ΗΡΕΜΗ Η
ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΣΤΕΝΟ ΚΑΦΗΡΕΑ
ΒΟΡΕΙΟΙ ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 4 Η 5 ΓΡΗΓΟΡΑ 4. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΑΙΓΑΙΟ
ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 4 Η 5 ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΤΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ
ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3 Η 4. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟ ΑΙΓΑΙΟ
ΒΟΡΕΙΟΙ ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 4 Η 5 ΚΑΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΤΟΥ 24.00 5 Η 6. ΛΙΓΟ
ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΠΙΘΑΝΗ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ
ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟ ΑΙΓΑΙΟ
ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 5 Η 6 ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ 6 Η 7. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ Η
ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΘΡΑΚΙΚΟ
ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 5 Η 6 ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΤΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ 6 Η 7
ΓΡΗΓΟΡΑ 5 Η 6. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΘΕΡΜΑΙΚΟΣ
ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4 ΓΡΗΓΟΡΑ ΒΟΡΕΙΟΙ ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 4 Η 5. ΛΙΓΟ
ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΠΙΘΑΝΗ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ
ΜΑΡΜΑΡΑ
ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 5 Η 6 ΓΡΗΓΟΡΑ 4 Η 5. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΥΡΗ ΘΑΛΑΣΣΑ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 4 ΣΤΑ ΝΟΤΙΑ ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 5 Η 6 ΓΡΗΓΟΡΑ 4 Η 5. ΛΙΓΟ
ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ ΣΤΑ ΝΟΤΙΑ ΕΩΣ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΜΑΥΡΗ ΘΑΛΑΣΣΑ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3 Η 4. ΗΡΕΜΗ Η ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ 12 ΩΡΕΣ
ΔΕΝ ΑΝΑΜΕΝΟΝΤΑΙ ΘΥΕΛΛΩΔΕΙΣ ΑΝΕΜΟΙ
ΔΕΛΤΙΟ ΕΠΙΔΕΙΝΩΣΗΣ ΚΑΙΡΟΥ
ΔΕΛΤΙΟ ΕΠΙΔΕΙΝΩΣΗΣ ΚΑΙΡΟΥ
ΑΠΟ ΕΜΥ/ΕΜΚ
Ελληνικό, 08-09-2016/1400 C
Α.Α. 24/2016
ΟΙ ΙΣΧΥΡΕΣ ΒΡΟΧΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ ΠΟΥ ΕΚΔΗΛΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟΥΣ ΣΕ
ΑΡΚΕΤΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΚΑΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ
ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ.
ΠΙΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΘΑ ΕΠΗΡΕΑΣΤΟΥΝ:
1. ΣΗΜΕΡΑ ΠΕΜΠΤΗ (08-09-2016) ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ
ΑΠΟ ΕΜΥ/ΕΜΚ
Ελληνικό, 08-09-2016/1400 C
Α.Α. 24/2016
ΟΙ ΙΣΧΥΡΕΣ ΒΡΟΧΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ ΠΟΥ ΕΚΔΗΛΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟΥΣ ΣΕ
ΑΡΚΕΤΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΚΑΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ
ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ.
ΠΙΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΘΑ ΕΠΗΡΕΑΣΤΟΥΝ:
1. ΣΗΜΕΡΑ ΠΕΜΠΤΗ (08-09-2016) ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ
(09-09-2016)
ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΤΟΥ ΙΟΝΙΟΥ, Η ΗΠΕΙΡΟΣ, Η ΔΥΤΙΚΗ ΣΤΕΡΕΑ, Η
ΔΥΤΙΚΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ (ΚΥΡΙΩΣ ΤΑ ΒΟΡΕΙΑ ΤΜΗΜΑΤΑ), Η ΔΥΤΙΚΗ ΚΑΙ
ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΩΣ Η ΘΕΣΣΑΛΙΑ.
2. ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ (10-09-2016) ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ (11-09-2016)
ΔΥΤΙΚΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ (ΚΥΡΙΩΣ ΤΑ ΒΟΡΕΙΑ ΤΜΗΜΑΤΑ), Η ΔΥΤΙΚΗ ΚΑΙ
ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΩΣ Η ΘΕΣΣΑΛΙΑ.
2. ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ (10-09-2016) ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ (11-09-2016)
ΜΕ ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΓΕΝΙΚΑ ΕΝΤΑΣΗ ΚΥΡΙΩΣ ΤΙΣ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΕΣ ΩΡΕΣ ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΤΟΥ ΙΟΝΙΟΥ, Η ΗΠΕΙΡΟΣ, Η ΣΤΕΡΕΑ, Η ΔΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΚΑΙ Η ΘΕΣΣΑΛΙΑ.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΤΑΚΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ ΚΑΙΡΟΥ
ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΕΜΥ (www.emy.gr).
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΤΑΚΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ ΚΑΙΡΟΥ
ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΕΜΥ (www.emy.gr).
Labels:
άρθρα,
δελτίο επιδείνωσης καιρού,
εμυ,
ενημέρωση,
πρόγνωση καιρού,
σχόλια
ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΓΙΑ ΑΚΙΝΗΣΙΑ
ΤΕΛΗ
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΓΙΑ ΑΚΙΝΗΣΙΑ
Ελλάδα, έτος 2016, με πολλά οικονομικά ΑΧ και ΒΑΧ από τον κοσμάκη
που δεν ξέρει ΤΙ, και ΠΩΣ να πληρώσει, με την «κυβέρνηση» να φέρνει συνέχεια νέα
χαράτσια και να ενισχύει τα παλιά, μια κατάσταση ουσιαστικά ΑΠΕΡΙΓΡΑΠΤΗ…
Το έχω ξαναγράψει, πως ΟΛΕΣ οι μέχρι τώρα κυβερνήσεις, προκειμένου
να φορολογήσουν, να μαζέψουν χρήματα, έχουν …. «φοβερές ιδέες», ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ σε όλο
τον κόσμο, ιδέες που ΚΑΙΝΕ όλους εμάς.
Ο Έλληνας αδέλφια, έχει αν είναι τυχερός ένα αυτοκινητάκι, κάποιοι
έχουν αυτοκινητάρες, αλλά δεν θα ασχοληθούμε με αυτούς, για το οποίο αυτοκινητάκι
παλιά καμάρωνε, ήταν το «μεράκι» του, το μέσο που θα τον πήγαινε στη δουλειά
του, θα πήγαινε αυτόν και την οικογένεια του κάποια εκδρομή, θα τον εξυπηρετούσε
ρε παιδί μου σε πολλά!
Για να μπορεί να κινεί λοιπόν το αυτοκινητάκι του, πλήρωνε
και πληρώνει, ασφάλεια, τέλη κυκλοφορίας,
ίσως οδική βοήθεια, και όλα όσα χρειαζόταν και χρειάζεται για να είναι το αυτοκίνητο του σε κίνηση, όπως για παράδειγμα
έξοδα συντήρησης, κλπ!
Τα τελευταία χρόνια, η όποια συντήρηση, λόγο έλλειψης χρημάτων,
είτε έπεσε στα «παζάρια», δηλαδή είναι πολλοί εκείνοι (για να μην πω πάρα πολλοί)
που πλέον παζαρεύουν ΤΑ ΠΑΝΤΑ στο συνεργείο τους, από ανταλλακτικά, μέχρι και
την εργασία των μηχανικών με αποτέλεσμα την ελλιπή συντήρηση του αυτοκινήτου, είτε
ακόμα χειρότερα, σε πλήρη διακοπή της συντήρησης του, με αποτέλεσμα να μετατρέπεται
σε δημόσιο κίνδυνο (είδα πρόσφατα «ακριβό» αυτοκίνητο με ελαστικά «γυαλί», και
όχι μόνο).
Αυτό που ο Έλληνας ΔΕΝ μπορεί να παζαρέψει για το αυτοκίνητο
του, είναι τα τέλη κυκλοφορίας, τα οποία τα πληρώνει μάλιστα και προκαταβολικά….
ΑΥΤΑ, δεν τα γλυτώνει….
Κάποιοι, για να γλυτώσουν από τα τέλη κυκλοφορίας και τα άλλα
έξοδα του αυτοκινήτου τους παρέδωσαν τις πινακίδες…
Και ησύχασαν…
Έτσι νομίζουν τουλάχιστον…
Θα δείξει.
Οι υπόλοιποι, εξακολουθούν να κυκλοφορούν τα αυτοκίνητα τους
και να περιμένουν στο τέλος της χρονιάς τα τέλη για την επόμενη….
Για διαβάστε Συνέλληνες αυτό.
Για διαβάστε Συνέλληνες αυτό.
«Τέλη Κυκλοφορίας 2017: Αυξήσεις ακόμα και 100%…
Από τα τέλη κυκλοφορίας θα προσπαθήσει η Κυβέρνηση να
περιορίσει τη μεγάλη απόκλιση από τον στόχο των δημοσίων εσόδων και να αποφύγει
τον «κόφτη».
ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΤΡΑΚΟΥΣΕΛΛΗ
Σύμφωνα με τα νέα… φορομπηχτικά σενάρια που επεξεργάζονται
οι επιτελείς του Υπουργείου Οικονομικών, εξετάζεται να αλλάξουν και πάλι οι
κλίμακες υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας, ρίχνοντας το ατελές όριο, από τα 90
g/km (πέρσι ήταν στα 100) εκπεμπόμενων ρύπων διοξειδίου του άνθρακα, στα 85 ή
ακόμα και στα 80 g/km. Αναλογικά βέβαια θα αυξηθούν τα τέλη κυκλοφορίας στις
μεγαλύτερες κλίμακες εκπομπής ρύπων.
Σοκ όμως θα πάθουν όσοι διαθέτουν ένα παλαιότερο όχημα, αφού
όλα δείχνουν ότι έχει προκριθεί το σενάριο «ο ρυπαίνων, πληρώνει». Στον
παρονομαστή «ρυπαίνων» βάλτε ως αριθμητή το παλιό αυτοκίνητο.
Ετσι το σύστημα επιβολής των τελών που καθορίζεται με τους
εκπεμπόμενους ρύπους (που ισχύει σ’ όλη την ΕΕ) αναμένεται να επεκταθεί και στα
αυτοκίνητα που η πρώτη τους άδειά έχει εκδοθεί παλαιότερα της 1Νοεμβρίου του
2010 -που ισχύει σήμερα- με το σενάριο να δείχνει την ημερομηνία 1η Ιανουαρίου
2007. Αυτά τα αυτοκίνητα σήμερα πληρώνουν τέλη, σύμφωνα με τον κυβισμό του
κινητήρα τους. Αφού πλέον τα παλαιά αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού έχουν
περιοριστεί, τα έσοδα από αυτά έχουν μειωθεί δραστικά. Με την κίνηση αυτή
υπολογίζεται ότι η επιβάρυνση των παλαιότερων αυτοκινήτων μικρού κυβισμού θα
φτάσει ακόμα και το 100%…»
Πηγή: newsauto.gr
Ε ΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ!
Μήπως, λέω εγώ τώρα, έτσι και εφαρμοστεί κάτι τέτοιο, θα δούμε
να παραδίδονται κάποιες χιλιάδες πινακίδες;
Τι γίνεται ρε παιδιά;
Και αν λάβουμε υπόψη πως στη χώρα μας κυκλοφορούν κάποιες χιλιάδες
αυτοκίνητα μοντέλα ακόμα και του 1990, γιατί οι ιδιοκτήτες τους ΔΕΝ έχουν την οικονομική
δυνατότητα να αγοράσουν καινούργια, μιλάμε για ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΣΦΑΓΕΙΟ.
Θα δούμε ΑΝ αληθεύει αυτό το σενάριο, άλλα λένε, πως «όπου υπάρχει
καπνός υπάρχει και φωτιά», οπότε…..
Λέτε τα φετινά τέλη κυκλοφορίας να γίνουν η αφορμή για
ΑΚΙΝΗΣΙΑ;
Θα δείξει…
Όλα να τα περιμένουμε.
Βασίλης Τσούγκαρης
Labels:
άρθρα,
βασίλης τσούγκαρης,
ενημέρωση,
επικαιρότητα,
σχόλια,
χρονογραφήματα,
χρονογράφοι
RS35 VHF/AIS Radio
RS35 VHF/AIS Radio
Δείτε, ακούστε και ακουστείτε με το σταθερού τύπου VHF / AIS RS35 Επιτρέπει στους χρήστες να επικοινωνούν καθαρά στο σκάφους τους.
Βασικά Χαρακτηριστικά.
Κατηγορία D DSC.
Δύο κανάλια λήψης AIS.
Εργονομικός σχεδιασμός ενσωματωμένου μικροφώνου.
Προαιρετικό ασύρματο χειριστήριο επικοινωνίας.
Πλήρως αδιάβροχο.
Καταγραφή θέσης, πορείας και ομάδας καλούντων.
Λειτουργία Dual & Tri Watch.
Απεικόνιση συντεταγμένων της θέσης του σκάφους .
Ηχείο τύπου loudspeaker 22Watt.
Συμβατότητα επικοινωνίας ΝΜΕΑ 0183 & ΝΜΕΑ 2000.
Δείτε, ακούστε και ακουστείτε με το σταθερού τύπου VHF / AIS RS35 Επιτρέπει στους χρήστες να επικοινωνούν καθαρά στο σκάφους τους.
Βασικά Χαρακτηριστικά.
Κατηγορία D DSC.
Δύο κανάλια λήψης AIS.
Εργονομικός σχεδιασμός ενσωματωμένου μικροφώνου.
Προαιρετικό ασύρματο χειριστήριο επικοινωνίας.
Πλήρως αδιάβροχο.
Καταγραφή θέσης, πορείας και ομάδας καλούντων.
Λειτουργία Dual & Tri Watch.
Απεικόνιση συντεταγμένων της θέσης του σκάφους .
Ηχείο τύπου loudspeaker 22Watt.
Συμβατότητα επικοινωνίας ΝΜΕΑ 0183 & ΝΜΕΑ 2000.
Labels:
άρθρα,
ενημέρωση,
καταστήματα,
ναυτιλιακός εξοπλισμός,
πωλήσεις,
σχόλια
ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ ΠΙΑΝΑ ΚΑΙ ΛΑΤΕΡΝΕΣ
Το εργαστήριο κατασκευής χειροποίητων Πιάνων και Λατερνών του ΠΑΝΟΥ ΙΩΑΝΝΙΔΗ σας περιμένει!
Μπορείτε να επισκεφτείτε και τον ιστοχώρο του κάνοντας ΚΛΙΚ ΕΔΩ
Μπορείτε να επισκεφτείτε και τον ιστοχώρο του κάνοντας ΚΛΙΚ ΕΔΩ
POLMAR DB-5 DUAL BAND VHF/UHF
POLMAR DB-5 DUAL BAND VHF/UHF
ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΛΙΚ ΕΔΩ
ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΛΙΚ ΕΔΩ
Ασύρματος πομποδέκτης DB5 απο την Ιταλική εταιρία Polmar.
DUAL BAND, DUAL WATCH
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
256 Memory Channels (128 bands x 2)
FMW Radio with 25 memories and Dual Watch
DTMF, CTCSS e DCS Encoder/decoder
VOX, BCLO, TOT function, 1750Hz note
3 colours Backlight Display
Channel Announcement Voice
12,5/25 kHz Channel Step
Three Scan Modes (TO/CO/SE)
End Transmission Note
CTCSS/DCS Scan
Automatic keypad block
TX Allarm
Segnalazione batteria scarica
Built-in LED torch
Frequency range : 144~146 MHz / 430~434 MHz 435~438 MHz
Channels : 2 x 128
Channel spacing : 25/12.5 kHz
Frequency stability : ±2.5 ppm
Power supply : 7.4 Vcc
Power supply : 7.4 Vcc (with Li-ion rechargeable 1400 mA battery)
Operating temperature : -30°C - +60°C
Impedance : 50 Ohm
Dimension (H x L x D) : 109 x 52 x 30 mm
Weight : - - -
RF Power : VHF: 5 - 1W / UHF: 4 - 0,5W
Emission mode : 16K*F3E / 11K*F3E
Sensivity : -122 dBm (12 SINAD)
RF Output Power : VHF 5 / 1 W - UHF 4 / 0.5 W
Supplied with: Li-ion 7.4V/1400mAh - 11.23Wh battery, power adapter and charger, handstrap, antenna, belt clip, user’s manual
DUAL BAND, DUAL WATCH
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
256 Memory Channels (128 bands x 2)
FMW Radio with 25 memories and Dual Watch
DTMF, CTCSS e DCS Encoder/decoder
VOX, BCLO, TOT function, 1750Hz note
3 colours Backlight Display
Channel Announcement Voice
12,5/25 kHz Channel Step
Three Scan Modes (TO/CO/SE)
End Transmission Note
CTCSS/DCS Scan
Automatic keypad block
TX Allarm
Segnalazione batteria scarica
Built-in LED torch
Frequency range : 144~146 MHz / 430~434 MHz 435~438 MHz
Channels : 2 x 128
Channel spacing : 25/12.5 kHz
Frequency stability : ±2.5 ppm
Power supply : 7.4 Vcc
Power supply : 7.4 Vcc (with Li-ion rechargeable 1400 mA battery)
Operating temperature : -30°C - +60°C
Impedance : 50 Ohm
Dimension (H x L x D) : 109 x 52 x 30 mm
Weight : - - -
RF Power : VHF: 5 - 1W / UHF: 4 - 0,5W
Emission mode : 16K*F3E / 11K*F3E
Sensivity : -122 dBm (12 SINAD)
RF Output Power : VHF 5 / 1 W - UHF 4 / 0.5 W
Supplied with: Li-ion 7.4V/1400mAh - 11.23Wh battery, power adapter and charger, handstrap, antenna, belt clip, user’s manual
Όρνιθες
Όρνιθες
Συγγραφέας: Χρυσάνθη Καραΐσκου
Εικονογράφος: Νέστορας Ξουρής
Σειρά: ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ
Ημερομηνία έκδοσης: 27 Ιουνίου 2016
Σχήμα: 21Χ29
Σελίδες: 32
Εξώφυλλο: Σκληρό
ISBN: 978-960-567-105-1
∆ύο Αθηναίοι πολίτες, ο Πισθέταιρος και ο Ευελπίδης,
απογοητευµένοι από την πόλη τους, την εγκαταλείπουν και αναζητούν
έναν νέο ήσυχο τόπο για να ζήσουν.
Πείθουν τα πουλιά να χτίσουν µια πολιτεία ανάµεσα
στη γη και τον ουρανό και να γίνουν οι µεσάζοντες µεταξύ θεών και ανθρώπων.
Η σύγκρουσή τους µε τους θεούς θα τους φέρει άραγε την ευτυχία;
Στην ίδια σειρά κυκλοφορούν:
ΕΙΡΗΝΗ
ΛΥΣΙΣΤΡΑΤΗ
ΠΛΟΥΤΟΣ
ΒΑΤΡΑΧΟΙ
Συγγραφέας: Χρυσάνθη Καραΐσκου
Εικονογράφος: Νέστορας Ξουρής
Σειρά: ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ
Ημερομηνία έκδοσης: 27 Ιουνίου 2016
Σχήμα: 21Χ29
Σελίδες: 32
Εξώφυλλο: Σκληρό
ISBN: 978-960-567-105-1
∆ύο Αθηναίοι πολίτες, ο Πισθέταιρος και ο Ευελπίδης,
απογοητευµένοι από την πόλη τους, την εγκαταλείπουν και αναζητούν
έναν νέο ήσυχο τόπο για να ζήσουν.
Πείθουν τα πουλιά να χτίσουν µια πολιτεία ανάµεσα
στη γη και τον ουρανό και να γίνουν οι µεσάζοντες µεταξύ θεών και ανθρώπων.
Η σύγκρουσή τους µε τους θεούς θα τους φέρει άραγε την ευτυχία;
Στην ίδια σειρά κυκλοφορούν:
ΕΙΡΗΝΗ
ΛΥΣΙΣΤΡΑΤΗ
ΠΛΟΥΤΟΣ
ΒΑΤΡΑΧΟΙ
Labels:
άρθρα,
εκδόσεις διάπλαση,
ενημέρωση,
παιδικά βιβλία,
σχόλια
SCANIA para vender - Zundert Trucks - Holland
We have in Stock
Scania R 420 Highline 2005
Manuel Gearbox,Intarder
Dutch Truck in perfect condiiotion
Netto export price € 11.250
Zundert Trucks
Tel + 31 653 949 549
www.zunderttrucks.nl
Scania R 420 Highline 2005
Manuel Gearbox,Intarder
Dutch Truck in perfect condiiotion
Netto export price € 11.250
Zundert Trucks
Tel + 31 653 949 549
www.zunderttrucks.nl
Labels:
άρθρα,
αυτοκίνητα,
εισαγωγές,
ενημέρωση,
σχόλια
Η σκιά της Μίκας
Η σκιά της Μίκας
Η Μίκα και ο Κοσμάς.
Δύο άνθρωποι διαφορετικών εποχών, που προσπαθούν να ριζώσουν στην Αμερική.
Ο Κοσμάς διάλεξε να σπουδάσει στην Αμερική στα τέλη του 20ού αιώνα και στη συνέχεια παντρεύτηκε με Αμερικανίδα, εργάζεται ως ερευνητής σε μια επενδυτική εταιρεία.
Αναζητεί τα ίχνη της Μίκας, Ελληνίδας από τη Σμύρνη που βρέθηκε στην Αμερική μετά την καταστροφή, πέθανε φτωχή, αλλά οι οικονομικές συγκυρίες την έκαναν πλούσια μετά το θάνατό της. Τους χωρίζει μισός αιώνας, μα, τα όνειρα και οι ελπίδες είναι ίδια. Τους ενώνουν οι μετοχές.
Η Μίκα αγόρασε μετοχές με την παρακίνηση του Ιρλανδού συντρόφου της κυνηγώντας το αμερικανικό όνειρο. Το οικονομικό κραχ του 1929 και οι δυσκολίες του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου την οδήγησαν σε περιπέτειες και ταλαιπωρίες.
Πίστεψε πως οι μετοχές θα της άλλαζαν τη ζωή. Το ίδιο πιστεύει και ο Κοσμάς, ο οποίος αναζητούσε μια ευκαιρία να πετύχει.
Ένα μυθιστόρημα που επιχειρεί να μιλήσει για τη μοναξιά και τα διλήμματα των μεταναστών. Ένα μυθιστόρημα για τις ελπίδες αλλά και τις απογοητεύσεις. Ένα μυθιστόρημα που ψάχνει τις πληγές που συχνά κρύβονται πίσω από επιτυχημένα όνειρα. Ένα βιβλίο για την ελληνική διασπορά αλλά και για τα όνειρα κάθε μετανάστη. Με έρωτες που πονάνε αλλά και δίνουν ελπίδα.
Η σκιά της Μίκας
μυθιστόρημα
Συγγραφέας: Βαγγέλης Αυδίκος
Isbn: 978-960-9692-18-2
Σελίδες: 267
Λιανική Τιμή: 15 ευρώ
Labels:
άρθρα,
εκδόσεις ταξιδευτής,
ενημέρωση,
σχόλια
Ερχονται 510 μόνιμες προσλήψεις στα ΕΛΤΑ
|
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)