Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2007

Εξύβριση 22χρονης κοπέλας απο οδηγό ΤΑΞΙ (TAB 6229) στον Πειραιά‏.




Εξύβριση 22χρονης κοπέλας απο οδηγό ΤΑΞΙ (TAB 6229) στον Πειραιά‏...


Την Τρίτη 11-12-07 και ώρα 08:50 στην παράνομη πιάτσα του ηλεκτρικού στο Λιμάνι του Πειραιά 22χρονη κοπέλα επιβιβάζεται σε Ταξί με αριθμό TAB 6229 με την ένδειξη ελεύθερος σηκωμένη και ζητά να πάει στον Νοσοκομείο Αλεξάνδρα στην Αθήνα.
Ο Ταξιτζής αρνείται να πάει και της λέει να κατέβει απο το ταξί λέγοντας πως έχει ραντεβού στο Αεροδρόμιο Βενιζέλος στις 9:00.
Εκείνη τον ρωτάει γιατί βρίσκεται στο λιμάνι του πειραιά αφού έχει ραντεβού στο Ελ.Βενιζέλος και πως είναι δυνατόν να βρίσκεται στο Ελ.Βενιζέλος σε 10 λεπτά.
Εκείνος της απαντάει δεν σε αφορά και της ξαναζητά να κατέβει από το ταξί.
Η κοπέλα δεν δέχεται και καλεί την αστυνομία από το κινητό της.
Ο οδηγός του ταξί βλέποντας την κίνηση της κοπέλας να καλέσει την αστυνομία της λέει κλείσε το τηλέφωνο θα σε πάω εγώ στην αστυνομία.
Ο οδηγός όμως παίρνει άλλη κατεύθυνση και καταλήγει σε μια ερημική τοποθεσία στην περιοχή της Λέυκας στον Πειραιά.
Εκεί σταματά το ταξί και ξεκινά να βρίζει την κοπέλα με χυδαίες εκφράσεις ζητώντας πάλι να κατέβει από το ταξί.
Η κοπέλα προσπαθεί και πάλι να καλέσει την αστυνομία αλλά βλέποντας την κίνηση ο οδηγός του ταξί κατεβαίνει από το ταξί και πηγαίνει από την πλευρά της κοπέλας στην θέση του συνοδηγού δηλαδή, ανοίγει την πόρτα και με βίαη κίνηση αρπάζει την κοπέλα από το χέρι και κυριολεκτικά την πετάει έξω από το ταξί βρίζοντάς την και πάλι αισχρά.
Για κακή του τύχη ακριβώς απέναντι περνούσαν πεζοί 2 αστυνομικοί και είδαν το σκηνικό. Απομακρύνουν την κοπέλα από το ταξί και αρχίζουν να μιλούν στον ταξιτζή ώσπου στο τέλος τον αφήνουν να φύγει.
Η κοπέλα που παρακολουθεί από απόσταση σοκαρισμένη,βλέποντας τον οδηγό του ταξί να φεύγει πηγαίνει προς το μέρος των αστυνομικών και ρωτά να μάθει τι γίνεται.
Οι αστυνομικοί της λένε πως έκοψαν πρόστιμο στον ταξιτζή ύψους 4.000 Ευρώ και πως μπορεί αν θέλει να περάσει από το τμήμα των Καμινίων στον Πειραία να υποβάλει μήνυση και στη συνέχεια φεύγουν.
Θα ήθελα να μου πείτε πως σας φαίνεται η συμπεριφορά των αστυνομικών και κατά πόσο έκαναν σωστά την δουλειά τους λαμβάνοντας υπόψη ότι βρέθηκαν σε ένα ερημικό σημείο την συγκεριμένη χρονική στιγμή και πώς η κοπέλα δεν είδε κάποιο πρόστιμο να του δίνουν από το σημείο που βρισκόταν σε μια απόσταση 10 μέτρων δηλαδή αφού της ζήτησαν οι αστυνομικοί να απομακρυνθεί από αυτόυς και τον ταξιτζή.
ΥΓ.
Η κοπέλα δεν έχει υποβάλει ακόμα μήνυση γιατί είναι ακόμα σοκαρισμένη και φοβάται για την σωματική της ακεραιότητα μετά απο τις απειλές του ταξιτζή.
Μετά από παρότρυνση δική μου,μου υποσχέθηκε ότι θα το κάνει μέσα στις επόμενες μέρες.

ΤΙ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ ΤΙ ΕΚΑΝΕ;


Πολλοί ει ναι εκείνοι που προκειμένου να κερδίσουν κάποια θέση στην πολιτική (δημάρχου, νομάρχη, βουλευτή) κάνουν τα αδύνατα δυνατά, τάζουν λαγούς με πετραχήλια, κοροϊδεύουν δηλαδή τον κόσμο τον ευκολόπιστο, και όταν εκλεγούν τα "τάματα" που έχουν κάνει, πάνε περίπατο

Ενα άρθρο για βουλευτή ο οποίος έλαμψε δια της απουσίας του είναι και το παρακάτω που ξεσήκωσα από το PRESS.GR έτσι για να μην ξεχνούν κάποιοι ποιους ψηφίζουμε για να μας εκπροσωπήσουν

Απολαύστε το λοιπόν, και πρέπει να ξέρετε ότι λέει ελάχιστα μπροστά στην πραγματικότητα.


Θα προτάξω τα στήθη μου...


...έλεγε πριν από τις εκλογές, αλλά μετά το ...ξέχασε!

Θα προτάξω τα στήθη μου...
.
...έλεγε πριν από τις εκλογές, αλλά μετά το ...ξέχασε!. .

Ο βουλευτής Βαγιωνάς προεκλογικα ελεγε ότι θα προταξει τα στηθη του για τη Στρατονικη μολις βγουν στην κυβερνηση για να σταματησουν οι δυναμιτες που πεφτουν κατω από τα σπιτια.

Μετα τις εκλογες εβαλε την κασετα «μα είναι νομος του κρατους και δεν μπορουμε να τον αγνοησουμε»….

Προεκλογικο περιστατικο:

Πριν από τις προσφατες εκλογες ηρθε στη Στρατονικη για να μιλησει.
Γνωριζοντας πια τι λαμογιο είναι στην (μυθικη πλεον) πλατεια πηγαν μονο 5-10 ατομα και αναμεσα τους οι αλληλομισουμενοι κομματαρχες του χωριου Θεοχαριδης και Χασαπης.

Αναγκαζονται να τον οδηγησουν στο καφενειο του Μακη και ειδοποιουν μερικους ακομη «για να μην γινουμε ρεζιλι» να προσελθουν.
Τελος παντων πηγαν μερικοι, ειπε τα γνωστα και αμεσως μετα ακουγεται η φωνη μιας γυναικας:

"Ειπες πριν βγειτε κυβερνηση θα κανεις κατι για τους δυναμιτες αλλα δεν εκανες τιποτε. Ειστε ιδιοι και χειροτεροι από τους αλλους".

Κοκκαλο ο doctor.

Παρεμβαινουν οι κομματαρχες και λενε στον συζυγο…

"Αυτή τι μας την εφερες; Τι ερωτησεις είναι αυτές;".

Αυτή είναι η εικονα της ΝΔ!!!

Αν καποιος ρωτησει πώς βγηκε βουλευτης λεω:

Εξετασε ολους τους κωλους της Χαλκιδικης ΔΩΡΕΑΝ και μια και δυο και τρεις φορες τον καθενα...


ΣΤΡΑΤΟΝΙΚΗ Τ.Τ.


ΠΑΝΟΣ ΓΕΡΑΜΑΝΗΣ




Όπως τον είδε η
Δημοσιογράφος Βίκυ Χαρισοπούλου

Όταν κάποτε, -πολλά χρόνια πριν άρχιζα να ασχολούμαι μ΄αυτή τη δουλειά – να επιχειρώ δηλαδη να γράψω τα δημόσια, έλαβα από έναν παλιότερο συνάδελφο μια συμβουλή…
Ναι, να επιχειρείς να γράφεις για τα πάντα, αλλά να εξειδικευθείς, να μάθεις , να συστήσεις στο κοινό που διαβάζει, το ένα…
Αυτό που εσένα μαγεύει , αυτό που εσύ αγαπάς , νοιάζεσαι, σε πονάει και σε ψυχαγωγεί …Ετσι και καλύτερα θα γράφεις – μεταδίδεις και πλέον αναντικατάστατη θα γίνεις .
Ολοι γράφουν για όλα, λίγοι για ένα και καλά…
Σε επίπεδο ταμείου, στο κοντά ένα τέταρτο του αιώνα της επαγγελματικής σχέσης με τη δημοσιογραφία δεν ξέρω – μάλλον δεν το πέτυχα …
Δεν κατάφερα – και τώρα είναι μάλλον αργά – να κάνω τη ζωή μου – την επαγγελματική τουλάχιστον- μια παράσταση, ένα ποίημα, μια επανάσταση, πολύ δε περισσότερο ένα τραγούδι…
Ο Πάνος ο Γεραμάνης τα κατάφερε. Η ζωή του … ένα τραγούδι .
Τον γνώρισα 20 χρόνια πρίν , στα 1987 στα «ΝΕΑ».
Ηταν ο αρχισυντάκτης στο επαρχιακό ρεπορτάζ – σ΄αυτό που εντάσσονται τα πάντα τα εκτός Αθηνών γενόμενα …
Λίγο οι κοινοί φίλοι, λίγο οι κοινές ιδεολογίες, λίγο – θέλω να πιστεύω- η κοινή καθαρότητα στο βλέμμα και στα θέλω … - μας έκαναν φίλους , περνούσαμε μαζί τις πρωτοχρονιές , η Ναυσικά, εκείνος , η δική μου οικογένεια των κυττάρων αλλά και της ψυχής , οι φίλοι μας. Φοβάμαι πως το είχε ως άλλοθι αυτό το ταξίδι…
Να «κρύβεται» από τη συντροφό του – την Πηνελόπη των οραμάτων του – τη Ναυσικά, και εκείνος να το σκάει με άλλους φίλους για τα απαγορευμένα ουζάκια στο Μοδιάνο, ουισκάκια στη Λιλή, μεζεδάκια αλλού, αλλά και να πετάγεται σε απίστευτες πηγές «ειδήσεων» για το τραγούδι στης ζωής του.
Τόσκαγε και βρισκόταν στην Ξάνθη, στη Δράμα, στην Κοζάνη , γιατί, του είπαν έλεγε, πως εκεί υπήρχε μια «τρύπα» - που πουλούσε με 45αρια δισκάκια στόκ, μια άλλη «τρύπα» - καπηλειό όπου σύχναζε ο τάδε ξεχασμένος – απ όλους εμας όχι όμως κι από κείνον- μπουζουκτσής .
Και γυρνούσε πάντα με υλικό…
Όχι για ειδήσεις…Γυρνούσε με υλικό για αυτό το τραγούδι της ζωής του…
Ετούτο δω το βιβλίο – εγω λεξικό το λέω – μίνι εγκυκλοπαίδεια για το λαικό τραγούδι… Ανασύρω σειρά στιγμών στη μνήμη μου, στιγμών που στη χαλάρωση της εφημερίδας, μετά το κυνήγι του εφήμερου που εμείς το λέγαμε είδηση , όλο κι ένα τραγούδι, ενας στίχος , μια μελωδία ερχόταν στο νού.
-Πές το παρακάτω έλεγε ο ενας στον άλλον, κι ύστερα…- «Αυτό ποιος τόγραψε;» -κι αυτό «ποιος το λέει» , -όχι αυτός είναι δεύτερη εκτέλεση , -όχι εγώ ξέρω, όχι … -Πάρτε τον Πάνο …-Κι ήταν ικανός – στην περίπτωση τη σπάνια που το αγνοούσε – να τα παρατήσει όλα τα εφήμερα των ειδήσεων και ν΄αρχίσει να ψάχνει …
Ούτως ή άλλως είχαμε πάντα απάντηση. Εγκαιρα και έγκυρα…
Για το τραγούδι, για τη μουσική και τα είδη της γράφτηκαν , λέχθηκαν , χιλιάδες λέξεις…
Κι ενώ για ΄τις νότες που συνέθεσαν τη τζάζ, τη ροκ , την ποπ, τη ρεμπέτική ακόμα – και ιδιαίτερα μουσική (σε επίπεδο εθνικό κι όχι μόνο) ειπώθηκαν τόσες λέξεις , για την αμιγώς λαική μουσική (αυτή του λαού ) η παραγωγή είναι σαφώς μικρότερη εως ανύπαρκτη…
Ο Πάνος αυτό έκανε .
Αυτό το κενό καλύπτει – κι επιτρέψτε μου – όχι με λέξεις… Με νότες τόχει γραμμένο αυτό το βιβλίο , με νότες σε ρυθμό 9/8 . Τις λέξεις άλλοι τις βάλαν …
Παράλειψη θάταν η μη μνεία στην εξαιρετική – κοπιαστική για κείνον αλλά σίγουρα, η μνήμη του αγαπημένου του Πάνου θα τον ξεκούραζε- δουλεία του συναδέλφου του Βασίλη Λουμπρίνη που επιμελήθηκε τα κείμενα .
Ηξερε καλά ο Πάνος , ότι όταν γράφεις για το λαικό τραγούδι και γράφεις με λέξεις , κινδυνεύεις να είτε από λογιοτατισμό, είτε από λαικισμό όχι όμως και ποτέ από λογισμό…
Ο Πάνος βρήκε τη σωστή μέθοδο προσέγγισης, ανάλυσης αλλά και του να μας συστήσει αυτό που ίσως και να ξέραμε κυτταρικά.
Τη λαικότητα.
Με λαικότητα (με αμεσότητα ,όχι με λαικούρες , ουτε – καθόλου με λαικισμό) , με χαρακτήρα σχεδόν «ναίφ» - σαν του Πάνου - είναι γραμμένο – είναι ερμηνευμένο ο μάλλον αυτό το τραγούδι του Γεραμάνη που έγινε βιβλίο.
Οι μουσικοί ας το διαβάσουν με νότες . Θα το κάνει σε λίγο – προτείνοντας τη δική του ανάγνωση ο Χρήστος ο Μητρέτζης …Εμείς οι υπόλοιποι , οι θεωρητικά άμουσοι ας ψάξουμε στη μνήμη μας την κυτταρική .
Εκεί θα βρούμε όλες τις νότες … ή έστω …ΘΑ μάθουμε πως το… «Τρελλε τσιγγάνε» - προσωπικά δεν το ήξερα , πίστευα πως είναι του Τσιτσάνη και είναι γραμμένο για κάποιον έρωτα σαν τους δικούς μου του κοινωνικού περιθωρίου , εξ όυ και ποιητικά τσιγγάνος – είναι γραμμένο από την Ιωάννα Γεωργακοπούλου (από μια γυναίκα βεβαίως- για έναν αντάρτη του ΕΛΑΣ … (+ απόσπασμα από τις σελίδες του βιβλίου)
Θα μάθουμε – εμείς οι συνάδελφοι του- τι είναι λαική δημοσιογραφία – άμεση – επικοινωνιακή – όχι λαικίστική – απ αυτή ξέρουμε καλά.
Οι φοιτητές του τμήματος επικοινωνίας στα πανεπιστήμια του Παρισιού και του Βερολίνου το μάθαν διδασκόμενοι από τις μαγνητοφωνημένες εκπομπές του «Λαικών βάρδων του Πάνου» ..
ΘΑ μάθουμε , θα αναπολήσουμε , θα …
Είμαστε όμως – όχι μόνο τα λόγια μας - και όντα πτερόεντα .
Πτερόεις και ο Πάνος –για κάπου – ποιος ξέρει – πέταξε , κι ήταν καιρός αυτό το τραγούδι της πλήρους μεστών, δημιουργικών , παραγωγικών και αγαπημένων ημερών του να μη χαθεί… Ν΄ακολουθήσουν κι άλλα βιβλία, με το υπόλοιπο υλικό, ίσως και δίσκοι, ίσως και CD μια που όπως μας ενημέρωσαν στην Ευρώπη των γκάτζετς τα e-books διαδέχονται πια τα audio-books .
Το βιβλίο του Πάνου έχει πολλούς …audio- ήχους…, νότες , μουσική. Είναι το τραγούδι του. Το τραγούδι μας…
Ευχαριστώ πολύ Κι όλοι ευχαριστούμε τη Ναυσικά Γεραμάνη που δεν κρατά τις μνήμες του Πάνου – που τις ανήκουν- για τον εαυτό της. Τις μοιράζεται μαζί μας, τον κρατά ζωντανό για όλους μας…


Βίκυ Χαρισοπούλου
(Αναδημοσίευση από www.provoleas.gr)

ΕΚΘΕΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ

Εγκαινιάζεται σήμερα Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2007 στις 7.30 το βράδυ από τον Δήμαρχο Χριστόδουλο Οικονομίδη η έκθεση φωτογραφίας με θέμα
«Το ΄Αγιο ΄Ορος μέσα από το φακό του Οθωμανού φωτογράφου Αλή Σαμή Βέη» , στην αίθουσα Τέχνης του πρώην Remezzo (Νικολάου Πλαστήρα, πλάζ Αρετσούς, τηλ. 2310 453 110).
Η ΄εκθεση που οργανώνεται από το Μουσείο Φωτογραφίας «Χρήστος Καλεμκερής» του Δήμου Καλαμαριάς», αποτελείται από δύο ενότητες.
Στην πρώτη παρουσιάζεται φωτογραφικό υλικό και ντοκουμέντα από την πολυτάραχη ζωή και δράση του φωτογράφου στην Τουρκία και στην Ελλάδα, ενώ στη δεύτερη ενότητα εκτίθενται φωτογραφίες του Λευκώματος του Αγίου ΄Ορους που περιλαμβάνουν τις Μονές και τις Σκήτες, την Ιερά Επιστασία, τους Ηγούμενους και τους μοναχούς των μοναστηριών και τα κειμήλια του Αγίου ΄Ορους.
Η έκθεση ολοκληρώνεται με μερικές φωτογραφίες από περιστασιακές επισκέψεις του Αλή Σαμή σε άλλες πόλεις της Ελλάδος.
Αξίζει να αναφερθεί ότι ο Αλή Βέης γεννήθηκε στην Τουρκία γύρω στα 1870.
Το 1892 αποφοιτά από την Αυτοκρατορική Ακαδημία Ναυτικού με τον βαθμό του ανθυποπλοιάρχου του μηχανικού και ξεκινά τη συστηματική του ενασχόλησή του με την φωτογραφία χάρη στην οποία κέρδισε γρήγορα την εύνοια του Σουλτάνου Αβδούλ Χαμίτ Β΄ που υπήρξε λάτρης της φωτογραφίας.
Ο Σουλτάνος εκτιμώντας το έργο του, του απένειμε τον τίτλο του «Αρχιφωτογράφου και Ακόλουθου της Αυτού Μεγαλειότητος του Σουλτάνου».
Η πολιτική κατάσταση όμως στην αυτοκρατορική αυλή και συνακόλουθα η τύχη του Αλή Σαμή μεταβάλλονται καίρια με την επανάσταση των Νεότουρκων στα 1909.
Ο Σουλτάνος στέλνεται εξόριστος στη Θεσσαλονίκη όπου θα τον ακολουθήσει μετά από αρκετές περιπλανήσεις και ο φωτογράφος. Εκεί ο Αλή Σαμή θα εργαστεί ως φωτογράφος και εκδότης διαφόρων εφημερίδων έως το τέλος του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου.
Στα χρόνια της Μικρασιατικής εκστρατείας η ζωή του φωτογράφου εισέρχεται στην πλέον παράδοξη φάση της, καθώς ο Αλή Σαμή θα εγκαταλείψει την Ελλάδα προκειμένου να συνεργαστεί με τον ελληνικό στρατό.
Μετά την κατάρρευση του Μικρασιατικού Μετώπου, ο Αλή Σαμή επικηρύσσεται μαζί με άλλα 150 άτομα ως εχθρός του Κεμάλ και της Τουρκίας και καταδικάζεται ερήμην σε θάνατο. Το γεγονός αυτό τον ανάγκασε μαζί με άλλους ΄Ελληνες να επιστρέψει στη Θεσσαλονίκη όπου ανοίγει φωτογραφείο στην οδό Ρακτιβάν 4, πίσω από το Διοικητήριο.
Ετσι, για κάποιους μήνες το διάστημα 1925-1927 εργάζεται στο ΄Αγιο ΄Ορος.
Από την εκεί διαμονή του προέκυψε το λεύκωμα του Αγίου ΄Ορους που βρίσκεται στον πυρήνα της παρούσας έκθεσης.
Από το 1928 και έπειτα ο Αλή Σαμή οργώνει την Ελλάδα από ένα άκρο της ως το άλλο βγάζοντας φωτογραφίες τοπίων, μνημείων και αξιοθέατων προκειμένου να εξασφαλίσει τα «προς το ζείν».
Τα ίχνη του αγνοούνται από το 1933. Ορισμένοι μελετητές θεωρούν ότι επέστρεψε στην Κωνσταντινούπολη παρά το κλίμα γι αυτόν εξακολουθούσε να είναι αρκετά δυσμενές. Υπάρχει όμως και η άπο ψη ότι η Ελλάδα υπήρξε ο τόπος της τελευταίας του κατοικίας καθώς ατεκμηρίωτες πληροφορίες του φέρνουν να φωτογραφίζει για τελευταία φορά στην ΄Ηπειρο.
Η πολιτική κατάσταση όμως στην αυτοκρατορική αυλή και συνακόλουθα η τύχη του Αλή Σαμή μεταβάλλονται καίρια με την επανάσταση των Νεότουρκων στα 1909. Ο Σουλτάνος στέλνεται εξόριστος στη Θεσσαλονίκη όπου θα τον ακολουθήσει μετά από αρκετές περιπλανήσεις και ο φωτογράφος. Εκεί ο Αλή Σαμή θα εργαστεί ως φωτογράφος και εκδότης διαφόρων εφημερίδων έως το τέλος του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου.
Στα χρόνια της Μικρασιατικής εκστρατείας η ζωή του φωτογράφου εισέρχεται στην πλέον παράδοξη φάση της, καθώς ο Αλή Σαμή θα εγκαταλείψει την Ελλάδα προκειμένου να συνεργαστεί με τον ελληνικό στρατό. Μετά την κατάρρευση του Μικρασιατικού Μετώπου, ο Αλή Σαμή επικηρύσσεται μαζί με άλλα 150 άτομα ως εχθρός του Κεμάλ και της Τουρκίας και καταδικάζεται ερήμην σε θάνατο. Το γεγονός αυτό τον ανάγκασε μαζί με άλλους ΄Ελληνες να επιστρέψει στη Θεσσαλονίκη όπου ανοίγει φωτογραφείο στην οδό Ρακτιβάν 4, πίσω από το Διοικητήριο.
΄Ετσι, για κάποιους μήνες το διάστημα 1925-1927 εργάζεται στο ΄Αγιο ΄Ορος.
Από την εκεί διαμονή του προέκυψε το λεύκωμα του Αγίου ΄Ορους που βρίσκεται στον πυρήνα της παρούσας έκθεσης.
Από το 1928 και έπειτα ο Αλή Σαμή οργώνει την Ελλάδα από ένα άκρο της ως το άλλο βγάζοντας φωτογραφίες τοπίων, μνημείων και αξιοθέατων προκειμένου να εξασφαλίσει τα «προς το ζείν».
Τα ίχνη του αγνοούνται από το 1933.
Ορισμένοι μελετητές θεωρούν ότι επέστρεψε στην Κωνσταντινούπολη παρά το κλίμα γι αυτόν εξακολουθούσε να είναι αρκετά δυσμενές.
Υπάρχει όμως και η άπο ψη ότι η Ελλάδα υπήρξε ο τόπος της τελευταίας του κατοικίας καθώς ατεκμηρίωτες πληροφορίες του φέρνουν να φωτογραφίζει για τελευταία φορά στην ΄Ηπειρο.