Παρασκευή 1 Σεπτεμβρίου 2017

ΗμερησιοΣ ΧαρτηΣ ΠροβλεψηΣ Κινδυνου ΠυρκαγιαΣ


Κράνος HSP3100

Κράνος HSP3100
Κράνος Δασοπροστασίας HPS3100
Προδιαγραφές
* Υλικά υψηλής τεχνολογίας με πολύ μικρό βάρος
* Διαθέτει σύστημα αερισμού με κλείσιμο των ανοιγμάτων
* Ρύθμιση κεφαλοδέματος
* Δέχεται γυαλιά, φακό, ασπίδιο προστασίας κλπ
* ΕΝ 166 και ΕΝ 14458
Προτεινόμενη Χρήση
Για ομάδες άμεσης επέμβασης, έρευνας, διάσωσης και δασικές πυρκαγιές.

GP 160 5/8

GP 160 5/8
⅝ λ Ground-Plane Base Station and Marine Antenna for the 2 m Band
The antenna is tunable (by cutting the radiator) within the frequency band 145…175 MHz.
GP 160 5/8 is a very sturdy construction which can stand mounting under extreme conditions. It is well suited for mounting on fishing vessels etc. and a good choice for base stations in the land mobile field.
DESCRIPTION
ORDERING DESIGNATIONS
SPECIFICATIONS
DIAGRAMS
SPECIFICATIONS
ELECTRICAL
MODEL GP 160 5/8
ANTENNA TYPE ⅝ λ ground-plane
FREQUENCY Tunable by cutting within: 145…175 MHz
IMPEDANCE Nom. 50 Ω
RADIATION Omnidirectional
POLARIZATION Vertical
GAIN 3 dBi 1 dBd
BANDWIDTH 6 MHz (SWR ≤ 2.0)
SWR ≤ 1.2 @ f. res.
MAX. POWER 500 W
ANTISTATIC PROTECTION All metal parts DC-grounded
(Connector shows a DC-short)
MECHANICAL 
TEMP. RANGE -30° C → +70° C
CONNECTOR UHF-female (fitting PL-259)
WIND SURFACE 0.028 m²
WIND LOAD 35 N @ 160 km/h
COLOUR White/bright chrome
MATERIALS Shroud : Polyurethane-coated glass fibre
Metal parts: Bright chromed brass
TOTAL HEIGHT Approx. 1.34 m
DIA. IN TOP END 5 mm
DIA. IN BOTTOM END 8 mm
WEIGHT Approx. 1.3 kg
MOUNTING On 27 mm dia. mast tube (¾” water pipe)
The length of the radiator is measured from the upper edge of the head, right above the mounting point of the radials, to the top end of the antenna element. The radials should not be cut

ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ ΠΙΑΝΑ ΚΑΙ ΛΑΤΕΡΝΕΣ

Το εργαστήριο κατασκευής χειροποίητων Πιάνων και Λατερνών του ΠΑΝΟΥ ΙΩΑΝΝΙΔΗ σας περιμένει!
Μπορείτε να επισκεφτείτε και τον ιστοχώρο του κάνοντας ΚΛΙΚ ΕΔΩ

CRT SUPERSTAR SS 6900 N

CRT SUPERSTAR SS 6900 N

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΛΙΚ ΕΔΩ
CRT SUPERSTAR SS 6900-N ασύρματος SSB, CB Radio
Πομποδέκτης ερασιτεχνικός 10μ ή CB 240ch,ιδανικός για φορτηγά κλπ .
Διαθέτει
  1. ένδειξη συχνότητας και καναλιού όπως τα κλασικάCB
  2. ενσωματωμένο ECHO
  3. ισχύς ΑΜ 15-20W FM-SSB 35-40 W.
  4. φωτιζόμενες περιγραφές κάθε κουμπιού/πλήκτρου (nigth mode)
  5. ένδειξη στασίμων και προστασία από υψηλά swr κατα την εκπομπή
  6. ένδειξη τάσης μπαταρίας και προστασία
Δείτε παρακάτω τα χαρακτηριστικά του κατασκευαστή
NormAMATEUR RADIO/CB RADIO 240CH EXPO MODE
ModeAM / FM / USB / LSB / CW / PA
Frequency range28 - 29.7 mHz/25-28mHZ
Power12 Watts AM / 40 Watts FM / 35 Watts BLU (adjust level power AM/FM)
Step of increment10Hz / 100Hz / 1kHz / 10kHz
S-METERYes
SWR METERYes : protection with forbidding TX if TOS to high
CLARIFIERYes : (multifunction) clarifies the voice in SSB
SQUELCHOui : élimination du bruit de fond (réglage du niveau en AM/FM/BLU)
ROGER BEEPYes : TX beep end
RF GAINYes : adjust sensibility on RX
MICRO GAINYes : (via menu) adjusts the gain of increasing or decreasing the audio power
Filters NB/ANLYes : noise filters
Filters NB/HI CUTYes : noise filters
DOUBLE WATCH functionYes
TOT functionYes : time out timer
SCAN functionYes : automatic search of busy channels
Various functionsEmergency call + Adjust echo (delay and repeat) + Keyboard lock + (+)10 Khz function + CW tone + Protection against to high input voltage and to unfavorable SWR + Squelch level protection
MikeUP/DOWN selection + 4 pins plug in front pannel with automatic squelch
DisplayDisplay LCD and channel blue + Blue retro lighting
Level displayBlue frequencies meter 7 digits + TX frequencies, SWR, power level …
OptionsProgramming cable + software
Programmable by softwareYes
Size28 x 26 x 6 cm
Weight1.85 kgs
Guaranty2 years

ΥΠΟ ΕΚΔΟΣΗ - Δυσκολίες στο σχολείο

Δυσκολίες στο σχολείο
Συναισθηματικές διαταραχές και σχολικές δυσκολίες

Συγγραφέας: Μισέλ Μαζιάντ
Μετάφραση: Αλέξανδρος Πανούσης
Σχήμα: 14Χ21
Εξώφυλλο: Μαλακό

SAVE THE DATE | 18 Σεπτεμβρίου 2017

           
           
ΕΚΔΟΣΕΙΣ Ι. ΣΙΔΕΡΗΣ
Σόλωνος 116, 106  81 Αθήνα                                                                                          
210 3833434 | F: 210 3832294 | contact@isideris.gr | www.isideris.gr

Τα μέρη του λόγου

Τα μέρη του λόγου 
Η Βούλα Επιτροπάκη, που ζει και δρα στην Κρήτη, είχε ως σήμερα εκδώσει δυο βιβλία, τo διπλό Πράξη (Animustestandi – Corpus), 2007 και την πλακέτα Σκανδιναβικός περίπατος, 2008, και τα δύο με ποίηση επιπέδου. Τώρα, μετά από 8 χρόνια σιωπής, εκδίδει το τριπλό βιβλίο Τα Μέρη του Λόγου (Erotundatastructuraverborum, ποιητικό δοκίμιο για το ψέμα της γραφής, Συνθέσεις, Πορτραίτα, Τοπία και Παιχνίδι), ένα βιβλίο που, νομίζω, συνιστά μια αληθινή ποιητική πραγμάτωση.
Τα τρία επιμέρους βιβλία είναι εσωτερικά το καθένα και μεταξύ τους δομημένα, με παραλλαγές του ίδιου ύφους και τα ίδια γλωσσικά γνωρίσματα και ποιότητα. Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της σύνθεσής τους είναι η χρήση λατινικών όρων, ως εσωτερικών στοιχείων, νομικών κυρίως (η Επιτροπάκη άσκησε μάχιμη δικηγορία και εισήγαγε την έννοια του δικαίου στην ποίησή της), η χρήση παρένθετων λειτουργικών προσθηκώνμε μικρότερα τυπογραφικά στοιχεία, η παράθεση «βιβλιογραφίας» που δηλώνει τις ποιητικές της οφειλές και επίσης λειτουργικών «σημειώσεων», και μαζί ενός πίνακα ερμηνείας των λατινικών όρων.
Η πρώτη εντύπωση από το βιβλίο είναι η εμφανής ποιότητα, που η διαπίστωσή της αναπτύσσεται όσο, προοδευτικά, επιτυγχάνεται η προσπέλασή της με τη βαθμιαία υπέρβαση των δυσκολιών που παρουσιάζει ηιδιαιτερότητάτης, όπως γ.π. η ετυμολογική έμφαση στις λέξεις, ιδιαίτερα με το συνταίριασμα διπολικής σημασίας που προκύπτει απ’ το αραίωμα των συνθετικών τους. Γενικό βασικό χαρακτηριστικό είναι η γλωσσική λειτουργία του γενετικού ρυθμού του δεκαπεντασύλλαβου, στιχικού ή με ποικιλία εμπλεκόμενου, πλήρους ή στα ημιστίχιά του, με γλωσσικά σύνολα. Η κυριαρχία αυτού του γλωσσικού ρυθμού, καθαρά προφορικού, κατορθώνει να αφομοιώσει την εκλεκτική, μέχρι και στη χρήση σπάνιων λέξεων, γλώσσα της ποιήτριας, και, με τη γλωσσικά δρώσα δύναμή του, πραγματοποιεί ένα λειτουργικό διάλογο με τη γραφή, και υπό την πρωτογενή ζωγραφική της φύση (η Επιτροπάκη είναι και ζωγράφος).
Αυτό το χαρακτηριστικό γέννησε και το «ποιητικό δοκίμιο για το ψέμα της γραφής», που σκοπός, στόχος του είναι να δικαιώσει οντολογικά το «ψεύδος» του συμβατικού της γραφής και, άρα, να αναγάγει τη γραπτή ποίηση στη ζωντανή προφορικότητα. Το σημαντικό στοιχείο σ’ αυτή την τάση είναι ότι δεν εξυπηρετείται φιλοσοφικά, νοηματικά από τη βαθιά καλλιέργεια της ποιήτριας αλλά ότι, ακριβώς, η ποιητική της δύναμη, η αντλημένη από τον ζωντανό κρητικό δεκαπεντασύλλαβο, που της ανοίγει, γενικά το γλωσσικό της δρόμο, και με ποικίλες άνετες προσλήψεις, ότι αυτή η δύναμη έχει αφομοιώσει την εξωτερική καλλιέργεια και προκύπτει αυθόρμητη και πηγαία και με την πιο ουσιαστική έννοια του όρου ερωτική. ΄Οσο λοιπόν προχωράει κανείς σε ολοένα και πιο άνετη φυσιολογική πρόσληψη αυτής της ποίησης επικυρώνεται η αξία της, που, για τον πιο ελεύθερο αναγνώστη, τον πιο παρθενικά ερωτικό είναι δεδομένη, ακούγεται, με την πρώτη της ελεύθερη ανάγνωση.
Και προχωράει αυτή η ποίηση της Επιτροπάκη ελεύθερη στο δεύτερο βιβλίο της τριπλής σύνθεσης, ξεκινώντας με Συνθέσεις, όπου συντίθενται, ως μέρη του λόγου, τα δεδομένα της πραγματικότητας αναπτύσσοντας την υπέρβαση του αλήθεια – ψέμα υπό την επικύρωση των ίδιων των πραγμάτων, και πάντα υπό τη λειτουργία του νόμου, του πνευματικού δικαίου, που η ποιήτρια το προσλαμβάνει εξαρχής και ριζικά στην ποίησή της ως οντολογικό δεδομένο και συστατικό της πραγματικότητας. Μαζί, και αυτονόητα γι’ αυτή την ποίηση κατασταλάζεται η πνευματική και γλωσσική της παιδεία, με κυρίαρχο πάντα γενετικό-διαμορφωτικό στοιχείο της γλώσσας της το δεκαπεντασύλλαβο και τα λεξικά του σύνολα, που η γεύση του διαποτίζει όποια γλωσσική διάθεση και εμπειρία συντίθεται, ώστε το αποτέλεσμα είναι μια λεξική, τονική μουσικότητα, δηλαδή μια μουσική προφορικότητα, που, προφανώς, προκύπτει από την ψυχική εμπειρία της ποιήτριας στην τοπική-πολιτισμική πραγματικότητα της ζωής της, που την ώθησε στην καλλιέργεια, την εξωτερική, των πραγμάτων και της γνώσης, και την ενδοσκοπική, της ψυχικής και βιολογικής της ζωής. Που θα πει, πως αυτή η ποίηση συνιστά μια ερωτική αυτοπραγμάτωση, καθώς λειτουργεί συνθέτοντας, ή ακυρώνοντας, τη διάσταση ψέμα – αλήθεια, σε μια αληθινή πραγματικότητα υπερβατική της υλικο-πνευματικής πρόσληψης του όντος. Το μέσα της σ’ αυτή την τάση και πραγμάτωση είναι τα μέρη του λόγου, που τελικά είναι ποίηση - πράγματα, η ποιήτρια - αυτό, μια ερωτική σύνθεση του εγώ – εσύσε ποίηση. Με το πρώτο βιβλίο της τριάδας της η ποιήτρια έχει αφήσει ελεύθερη την ταύτιση γραφής – λόγου, ώστε και να αφήνεται ελεύθερη η ποίηση σ’ αυτό το δεύτερο βιβλίο. Επόμενα μέρη του είναι Πορτραίτα και Τοπία, που, με προηγούμενες τις Συνθέσεις, προεξαγγελτικές και συνθετικές τους, ολοκληρώνουν την αναφορά-ποιητική πραγμάτωση του άνθρωπος – κόσμος, υπό την ισχύ του ερωτικού χαρακτήρα αυτής της ποίησης. Ώστε, μετά και το πρώτο βιβλίο της τριάδας, το δεύτερο προσλαμβάνεται με μια άνετη ευχαρίστηση, καθώς η ποίηση προχωράει ελεύθερη και ωραία την οδό της.
Το τρίτο βιβλίο των Μερών του λόγου ονομάζεται Παιχνίδι και ξεκινάει μ’ ένα μότο απ’ τον Παλλαδά, για τον οποίo η ζωή είναι ένα παιχνίδι, και γι’ αυτό συμβουλεύει «ή μάθε παίζειν (…) ή φέρε τας οδύνας» Εδώ η ποίηση των Μερών του λόγου, που πάντα αναλογίζεται και ξαφνιάζεται με την τροπή από ψέμα, απίστευτο, σε θέαση της πραγματικότητας, ολότελα πια ελεύθερη, παίζει. Η λέξη είναι πολύσημη, και μάλιστα στο κρητικό ιδίωμα, και, πάντως, έτσι κι αλλιώς, το παιχνίδι είναι μια βαθιά και πλατιά οντολογική πραγματικότητα(ας θυμηθούμε και το σχετικό θαυμάσιο βιβλίο του Huizinga). Το παιχνίδι δεν είναι καλό ή κακό, ευχάριστο ή δυσάρεστο, είναι απλά και μόνο πραγματικό και συνθετικό, ή μπορεί να αναλυθεί στις ποικίλες οντολογικές καταστάσεις. Είναι δηλαδή ερωτικό. Τα Μέρη του λόγου της Επιτροπάκη, παίζοντας δυαδικά με ψέμα – αλήθεια, λόγος – πράγμα, εγώ – το άλλο, αναπτύσσονται από ποιητική δοκιμιακή γλώσσα και περνώντας από μνήμες, αναφορές, οντολογικές καταστάσεις διάφορες, και με ποίηση πάντα ακμαία καταλήγουν στην αναγωγή στο παιχνίδι, πετυχαίνοντας κάτι μέγιστο: την πραγμάτωση αληθινά οντολογικής ερωτικής ποίησης, ή, πιο σωστά: την ερωτική πραγμάτωση λόγος-πράγμα. Και αυτό, ακόμη, δείχνει τι είναι και τι μπορεί να κάνει, να γίνει η ποίηση. Έτσι, το Παιχνίδι γίνεται, μετά και το προηγούμενο βιβλίο, μια ελεύθερη ανάγνωση για τον εσύ-αναγνώστη, ώστε αυτοπραγματώνεται. Αποτέλεσμα:
Και στρογγυλεύει/ λάμποντας/ κορόμηλο η αγάπη.
Η Επιτροπάκη λοιπόν μας προσφέρει μια ποίηση πρωτοποριακή, ευχάριστη και με την προσεκτική, ανάγνωσή της αναπτυσσόμενη ποιοτικά, γιατί είναι μια ποίηση περιεκτική, ριζικά ερωτική. Ζητάει, και πετυχαίνει την άμεση και ελεύθερη ανταπόκριση προς το αιτούμενο της ποίησης, την αναφορά και ένωση με το εσύ της υλικο-πνευματικής πραγματικότητας, ώστε να συμπραγματώνεται με αυτό και, έτσι, με την ερωτική αυτή πραγμάτωση, να τρέπει το «ψέμα» της γραφής σε ελεύθερα πορευόμενη ποίηση, οδό ζωής.Πρέπει λοιπόν η ποίηση αυτή να διαβαστεί με μια συμπεριφορά λειτουργικής, δημιουργικής πρόσληψης. Φυσικά, όλα κρίνονται από τον αναγνώστη, και αυτό το σημείωμα δε δικαιούται να προκαταλάβει σε τίποτα. Δικαιούται όμως, ως γνώμη αντικειμενικά θεμελιωμένη στο αυτονόητο, να επισημάνει, ή να θυμίσει, πόσο μας είναι απαραίτητη η ετοιμότητα πρόσληψης πνευματικών προσφορών προφανώς ποιοτικών, όπως αυτή της Επιτροπάκη, μέσα στην κρατούσα υδροκεφαλική και ετσιθελική ποιητική μας κατάσταση την κυριότατα αφομοιωμένη στην ευρύτατη πνευματική μας παρακμή, ενώ η ποίηση θα έπρεπε να είναι πάντα πηγή υγείας ή, έστω, Καβαφικό «φάρμακο». Ας αρχίσουμε λοιπόν να ζητάμε πνευματική και γλωσσική καθαρότητα στη, γεωγραφική και καθόλου πολιτισμική, «περιφέρεια» και εύρος της. Ίσως κάπως έτσι ο καλός, ελεύθερος αναγνώστης χαρεί να προσλάβει την ποίηση της Επιτροπάκη. Αφού μάλιστα ανάλογα τέτοια πνευματικά συναπαντήματα σκάνε εδώ κι εκεί «περιφερειακά»,και κάνουν ν’ ανθίζουν οι ελπίδες μας για γνησιότητα, επιτέλους, και ειλικρίνεια ζωής και γλώσσας – ενιαία.
Σ. Λ. Σκαρτσής Οκτώβρης 2016 

Τα Μέρη του Λόγου 
ποίηση 
συγγραφέας:Βούλα Επιτροπάκη
Isbn: 978-960-579-063-9 set
Διαστάσεις: 17Χ24
Σύνθεση των ποιητικών συλλογών: Συνθέσεις-Πορτραίτα-Τοπία, Παιχνίδι, Erotundata
Σελίδες:206
Λιανική Τιμή: 18,00 ευρώ

ποίηση 
συγγραφέας:Βούλα Επιτροπάκη
Isbn: 978-960-579-063-9 set
Διαστάσεις: 17Χ24
Σύνθεση των ποιητικών συλλογών: Συνθέσεις-Πορτραίτα-Τοπία, Παιχνίδι, Erotundata
Σελίδες:206
Λιανική Τιμή: 18,00 ευρώ

48 ώρες πριν τα πρωτοβρόχια στη Σύρο.

1

Σύρος

48 ώρες πριν τα πρωτοβρόχια.
Κάντε κλικ
2

Αιγαίο

Γιατί θεωρούνται φύλακες του ελληνικού καλοκαιριού;
3

Ελλάδα

20+1 εξωτικές παραλίες που πρέπει να έχετε βουτήξει.
Κάντε κλικ
Κάντε κλικ
4

Σάμος

Τα στέκια του καλού φαγητού.
Κάντε κλικ

Σέριφος: Λίγες ώρες μακριά το καλοκαίρι είναι ακόμα εδώ.

ArtTravel

1

Σέριφος

Λίγες ώρες μακριά το καλοκαίρι είναι ακόμα εδώ.
Κάντε κλικ
2

Πόρος

Το νησί της τελευταίας βουτιάς μας περιμένει. 
3

Ισπανία

Road trip στην Ισπανία για να το θυμάστε μια ζωή.
Κάντε κλικ
Κάντε κλικ
4

Μάνη

Θαλασσινά στις πέτρινες πολιτείες.
Κάντε κλικ

Χαλκιδική: Τα 12+1 εστιατόρια που πρέπει να επισκεφτείτε.

Χαλκιδική: 12+1 εστιατόρια που ξεχωρίζουν.

Σημειώστε...

Καρπάτσιο κολοκυθιού με φέτα, άνηθο και καρύδια.
Τοστ γαρίδας με σουσάμι.
Πιπεριές Φλωρίνης γεμιστές με φέτα.

10+1 αγαπημένα μπαρ του Αιγαίου

ArtTravel

1

Αιγαίο

Τα πιο ιδιαίτερα μπαρ του.
Κάντε κλικ
2

Κυκλάδες

7 ατμοσφαιρικοί ξενώνες τους. 
3

Παρίσι

5+1 ταράτσες με υπέροχη θέα.
Κάντε κλικ
Κάντε κλικ
4

Ελαφόνησος

Οι νοστιμιές του Σίμου.
Κάντε κλικ