Κυριακή 16 Μαΐου 2010

Juno Reactor live at Principal Club Theater

Juno Reactor (U.K.) + DJ Leoni (aftershow party) Παρασκευή 21 Μαίου 2010 Principal Club Theater Την Παρασκευή 21 Μαίου το Principal Club Theater παρουσιάζει ένα σπάνιο θέαμα ηχο-χρωμάτων: high-tech εφέ, χορευτικά με 4 αφρικανούς χορευτές, αρχέγονοι ήχοι, μυθική ενέργεια και μαγευτικά φωνητικά θα μας μεταφέρουν σε ένα άλλο σύμπαν… το παράλληλο σύμπαν των Juno Reactor. Οι Juno Reactor πήραν το όνομά τους από…το όνειρο της κοπέλας του Ben Watkins, ο οποίος είναι στην ουσία ο μοναδικός σταθερός ενορχηστρωτής των ηχητικών εμπειρικών τοπίων που δημιουργεί το κορυφαίο performance act από το 1993 μέχρι σήμερα. Κατά διαβολική σύμπτωση το σχήμα πράγματι ενσαρκώνει μουσικά τον ονειρικό κόσμο που ποτέ δεν υπήρξε, ούτε και θα υπάρξει, αλλά παρόλα αυτά ζωντανεύει σε κάθε live εμφάνισή τους υπνωτίζοντας το κοινό. Αρχαίες φυλές, θρύλοι και θεότητες από όλους τους πολιτισμούς συναντιούνται επί σκηνής εξαπολύοντας ξόρκια, ψαλμωδίες, μαγευτικά φωνητικά και ακροβατικά που ξεχειλίζουν από ωμή καθαρή ενέργεια και αναμιγνύονται με μελλοντικά rock συγκροτήματα και high-tech οπτικοακουστικά εφέ δημιουργώντας ένα παράλληλο trance σύμπαν. Break beat, techno, industrial, pop, rock και dance παλεύουν μεταξύ τους στην αστρική μάχη που σκηνοθετεί ο Watkins και πυροδοτείται από τους ξεχωριστούς καλλιτέχνες που ενισχύουν τους Reactor, όπως η Γιαπωνέζα percussionist Gocoo, ο Νοτιοαφρικανός – θεός Κεραυνός Amampondo, ο πνευματικός θεραπευτής Mabi κ.ά. Δεν ξαφνιάζει το γεγονός ότι πολλοί κινηματογραφιστές δανείστηκαν τη μουσική των Juno Reactor, προκειμένου να αναδείξουν ταινίες-σταθμούς, όπως είναι οι: Matrix, Mortal Kombat, Eraser, Lost In Space κ.τ.λ. και ενδεχομένως να μην υπήρχε καταλληλότερη επιλογή μουσικής επένδυσης από τη δική τους για το Jet Mojo 3 του Play Station ή για αθλητικές διοργανώσεις σαν το Grand Prix της Ιαπωνίας. Η αχαρτογράφητη μουσική ενέργεια του σχήματος μεταλλάσσεται συνεχώς από την περίοδο που δημιουργήθηκε το album Transmissions (1993), μέχρι το Shango (2000), το Labyrinth (2004) και το πιο πρόσφατο, Gods & Monsters (2008). Ωστόσο, τα Live in Tokyo (2001) και AV Experience In Tokyo (2007) είναι που αποκαλύπτουν τη μυθική ενέργεια που απελευθερώνεται στα live των Reactor μετατρέποντάς τα κυριολεκτικά σε one-time life experiences για τους θεατές. Info: Οι πόρτες ανοίγουν στις 21.30 Η συναυλία ξεκινάει στις 23.00 www.myspace.com/juno_reactor www.principalclub.com www.myspace.com/principalclub Εισιτήρια: 25 € προπώληση, 30€ ταμείο Προπώληση 2310-250072 Πληροφορίες Για Δωρεάν Μεταφορά: 2310-428088 Παραγωγή: Principal Ltd.

ΚΕΔΗΧ - ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ

ΔΗΜΟΣ ΧΑΝΙΩΝ ΚΟΙΝΩΦΕΛΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΔΗΜΟΥ ΧΑΝΙΩΝ Κ.Ε.ΔΗ.Χ ΑΚΤΗ ΕΝΩΣΕΩΣ - ΠΑΛΙΟ ΤΕΛΩΝΕΙΟ ΤΗΛ. : 28210 87098 - 28210 87077 FAX : 28210 74332 Email : dipeh@otenet.gr Εκδήλωση αποκαλυπτηρίων του Μνημείου Πεσόντων Αεροπόρων Ο Δήμος Χανίων, η Κοινωφελής Επιχείρηση Δήμου Χανίων και η Ένωση Αποστράτων Αξιωματικών Αεροπορίας (παρ. Χανίων), διοργανώνουν εκδήλωση αποκαλυπτηρίων του ΜΝΗΜΕΙΟΥ ΠΕΣΟΝΤΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΩΝ που βρίσκεται στο τέρμα της οδού Ηρώων Πολυτεχνείου παραπλεύρως της Βίλας Κούνδουρου την Παρασκευή 21 Μαΐου 2010 και ώρα 11.30. Η εκδήλωση πραγματοποιείται στο πλαίσιο των εορτασμού της 69ης Επετείου της Μάχης της Κρήτης Κρήτης. Πρόγραμμα Εκδήλωσης Επιμνημόσυνη Δέηση Χαιρετισμοί από τους Δήμαρχο Χανίων κ. Κυριάκο Βιρβιδάκη Πρόεδρο ΕΑΑΑ, Αντιπτέραρχο (ε.α.) κ . Βασίλειο Κατσαντώνη Ομιλία από τον Εμπνευστή και Πρόεδρο της Επιτροπής Μνημείου Αντιπτέραρχο (ε.α.) κ. Θεόδωρο Λουλουδάκη, Αποκαλυπτήρια Μνημείου Πεσόντων Αεροπόρων Προσκλητήριο Πεσόντων Αεροπόρων Κατάθεση στεφάνων Ενός λεπτού σιγή Ανάκρουση Εθνικού Ύμνου Εκδήλωση προς τιμήν των πεσόντων υπέρ Πατρίδος κατοίκων της συνοικίας Νέας Χώρας. Η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Χανίων, ο Δήμος Χανίων και η Κοινωφελής Επιχείρηση Δήμου Χανίων διοργανώνουν στο πλαίσιο της 69ης Επετείου της Μάχης της Κρήτης Κρήτης, εκδήλωση προς τιμήν των πεσόντων υπέρ Πατρίδος κατοίκων της συνοικίας Νέας Χώρας, τη Δευτέρα 17 Μαΐου 2010, ώρα 18.30, στο Λιμανάκι Νέας Χώρας. Η εκδήλωση περιλαμβάνει: - Επιμνημόσυνη δέηση. - Χαιρετισμό από το Δήμαρχο Χανίων κ.Κυριάκο Βιρβιδάκη. - Ομιλία για τα γεγονότα της περιοχής από την κ.Αργυρώ Μαυρεδάκη, φιλόλογο. - Προσκλητήριο πεσόντων. - Κατάθεση στεφάνων από το Δήμαρχο Χανίων και τις Αντιστασιακές Οργανώσεις Κεντρική Εκδήλωση Δήμου Χανίων για την 69η Επέτειο της Μάχης της Κρήτης Ο Δήμος Χανίων και η Κοινωφελής Επιχείρηση Δήμου Χανίων διοργανώνουν εκδήλωση για την 69η Επέτειο της Μάχης της Κρήτης, την Τετάρτη 19 Μαΐου 2010, ώρα 21.00, στο Πνευματικό Κέντρο Χανίων. Η εκδήλωση περιλαμβάνει : - Ομιλία του Δημάρχου Χανίων κ. Κυριάκου Βιρβιδάκη, - Προβολή video για τον 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο και τη Μάχη της Κρήτης - Συναυλία του Μουσικού Συνόλου και της Μικτής Χορωδίας του Δήμου Χανίων, με το έργο του Χρήστου Λεοντή «Καταχνιά» σε ποίηση Κώστα Βίρβου.

Η επινόηση της πραγματικότητας:Ελευθερουδάκης 18-03-10

«Η ΕΠΙΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ», ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 3ο Η σειρά με δραματοποιημένες σκηνές από το μυθιστόρημα του Β. Ραπτόπουλου «Η επινόηση της πραγματικότητας» (Κέδρος), συνεχίζεται.Την Τρίτη, 18/5, στις 7.30 μ.μ., στο ισόγειο του Ελευθερουδάκη, η Ειρήνη Δράκου σκηνοθετεί τους Γ. Διαμαντή, Ζ. Ξανθοπούλου, Μ. Κολοκοτρώνη και Μ. Σαρρή. Τίτλος 3ου επεισοδίου: «Στο σούπερ μάρκετ». Η σκηνοθέτις εξηγεί: «Το σούπερ μάρκετ είναι σαν μια θεατρική σκηνή όπου παίζεται το έργο της ζωής μας. Εκεί μέσα, όλοι μας, μαζί και ο συγγραφέας-ήρωας του βιβλίου, ζούμε το ψέμα μας, και ασφυκτιούμε ψάχνοντας την έξοδο προς την πραγματική ζωή». Info:
Ελευθερουδάκης, Πανεπιστημίου 17 (18, 25/5 και 1/6), στις 7.30. Fnac, Mall (14/5), Public, Πειραιάς (21/5), Ευριπίδης, Χαλάνδρι (27/5), Συλλαβή, Παγκράτι (4/6).
Ενιαία παράσταση στο Συνεργείο, Κολωνού 31, στα μέσα Ιουνίου.
Σκηνοθεσία: Ειρήνη Δράκου, Γιολάντα Μαρκοπούλου, Λίλλυ Μελεμέ, Χρήστος Στρέπκος, Άρης Τρουπάκης. Ενδυματολόγος: Αλεξάνδρα Σιάφκου.
Παραγωγή: Polyplanity.

Νέοι τίτλοι από τις εκδόσεις Κέδρος - Ξένη πεζογραφία

Έλιοτ Πέρλμαν ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΣΕ ΕΠΤΑ ΠΡΑΞΕΙΣ Μετάφραση: Αντώνης Καλοκύρης Ξένη πεζογραφία ISBN:9789600436938 σελ.784 Απρίλιος 2010 Η ιστορία της απαγωγής ενός παιδιού ιδωμένη από τα μάτια επτά διαφορετικών χαρακτήρων. Ένας αινιγματικός άνεργος δάσκαλος, λάτρης της ποίησης και των ανθρώπινων εμμονών. Μια γυναίκα που όσο προσπαθεί να κόψει τους γόρδιους δεσμούς με το παρελθόν της, τόσο πιο μόνη και μπερδεμένη νιώθει. Μια ερωτευμένη πόρνη που ρισκάρει τα πάντα, σε μια πράξη προδοσίας ή βαθιάς αφοσίωσης. Ένας κυνικός χρηματιστής και ο πιστός συνεργάτης του, θύτες και θύματα σ’ ένα ριψοκίνδυνο κόλπο. Ένα εννιάχρονο αγόρι, απελπισμένο άλλοθι ενός αταίριαστου γάμου. Το ανέμελο γέλιο μιας γυναίκας που στοιχειώνει τη ζωή του πρώην συντρόφου της. Μια ανεξήγητη απαγωγή. Μια πολύκροτη δίκη. Το διφορούμενο των λέξεων και των πράξεων. Ένας χαρισματικός ψυχαναλυτής που κινεί τα νήματα και τα νοήματα μιας μπερδεμένης ιστορίας. Γιατί στο όνομα της αγάπης μπορείς να κάνεις ανομολόγητα πράγματα... Το βιβλίο του Έλιοτ Πέρλμαν διαβάζεται συγχρόνως σαν μια παράδοξη ιστορία μυστηρίου, ένα φιλοσοφημένο ψυχολογικό θρίλερ, μια μεταμοντέρνα ερωτική ιστορία, ένα παθιασμένο λογοτεχνικό μανιφέστο, μια μικρή τραγωδία της απρόβλεπτης καθημερινότητας. Αλμπέρτο Μοράβια ΠΕΡΙΠΛΑΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ Μετάφραση: Παναγιώτης Σκόνδρας Ξένη πεζογραφία ISBN:978-960-04-3963-2 σελ.272 Μάιος 2010 Το έρημο κτίριο του τελωνείου στα σύνορα μεταξύ Ρουάντας και Τανζανίας. Το Χοτέλ Εξέλσιορ, η παράγκα-πανδοχείο τύπου Άγριας Δύσης στο Μπιχαραμούλο. Μια γυναίκα Μασάι, με το μωρό στο στήθος, παζαρεύει τη τιμή για τα μπετόνια της περιζήτητης βενζίνης που έχει φυλαγμένα στην καλύβα της. Αμίλητοι λογχοφόροι νομάδες ενθουσιάζονται στη θέα μιας Πολαρόιντ. Παραδοσιακές καλύβες, με τοίχους από λάσπη και στέγη από φοινικόφυλλα, κατά μήκος μικρών οικισμών στη μέση του πουθενά. Πλανόδιοι πωλητές απλώνουν τα βαμβακερά τους τόπια για να προσελκύσουν την πελατεία της στέπας. Οι απειλητικοί Μανυάτι που διαιωνίζουν με ανθρωποκτονίες μια μακάβρια τελετή μύησης. Ο Νγκορονγκόρο, ο μεγαλύτερος εσβεσμένος ηφαιστειακός κρατήρας του κόσμου. Οι παραγκουπόλεις της Κινσάσα. Το διάσημο νοσοκομείο του Σβάιτσερ στο Λαμπαρενέ. Τα μπαομπάμπ, τα δέντρα-κολοσσοί της Αφρικής, το αγαπημένο καταφύγιο των πνευμάτων, των ίσκιων και των φαντασμάτων. Για δεκαοχτώ συνεχόμενα χρόνια ο σπουδαίος Ιταλός συγγραφέας και δημοσιογράφος Αλμπέρτο Μοράβια (1907-1990) ταξίδευε στην Αφρική, στην καρδιά της δικής του «μαύρης» Αφρικής και των κατοίκων της. Μαζί με τη σύντροφό του, συγγραφέα Ντάτσια Μαραΐνι, και εκλεκτούς φίλους, όπως ο Πιερ Πάολο Παζολίνι και η Μαρία Κάλλας, περιπλανιόταν μακριά από τα τουριστικά θέλγητρα των αφρικανικών μεγαλουπόλεων, σ’ ένα τοπίο καθαρόαιμης, άγριας ομορφιάς, όπου κυριαρχούσαν ο αρχέγονος φόβος, το άφατο μυστήριο, η απρόβλεπτη αρμονία, οι πυρακτωμένες αισθήσεις. Αυτή την «άλλη» Αφρική αποτυπώνει στα ημερολόγιά του, με την ειλικρινή καταγραφή ενός ευαίσθητου ταξιδευτή.

Διάλεξη G.Mortier με τη συμμετοχή του J.M.Colombani

Η τέχνη, εργαλείο της πολιτείας»
Συζήτηση μεταξύ του Gerard Mortier και του Jean-Marie Colombani
Δευτέρα, 17 Μαΐου 2010
Ώρα έναρξης 7 μμ
Είσοδος ελεύθερη με δελτία προτεραιότητας
Η διανομή των δελτίων αρχίζει στις 5.30 μμ Η συζήτηση θα γίνει στα γαλλικά και θα υπάρχει ταυτόχρονη μετάφραση στα ελληνικά.
Με την πεποίθηση ότι η τέχνη είναι ένα από τα ισχυρότερα εργαλεία που έχει σήμερα στα χέρια της η κοινωνία, το Megaron Plus καλεί το κοινό του να παρακολουθήσει μια συζήτηση ανάμεσα σε δύο προσωπικότητες πανευρωπαϊκού κύρους.Η ιδιαίτερη αυτή συνάντηση με πρωταγωνιστές τον Gerard Mortier (Ζεράρ Μορτιέ), Καλλιτεχνικό Διευθυντή του Teatro Real της Μαδρίτης και τον Jean-Marie Colombani (Ζαν-Μαρί Κολομπανί), δημοσιογράφο, θα πραγματοποιηθεί στις 17 Μαΐου 2010 στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Οι δύο άντρες, μεγάλες προσωπικότητες της πολιτιστικής διαχείρισης και της δημοσιογραφίας αντίστοιχα, θα συζητήσουν μεταξύ τους το ενδιαφέρον θέμα «Η Τέχνη, εργαλείο της πολιτείας». Στο διάλογό του με τον Ζαν-Μαρί Κολομπανί, ο Ζεράρ Μορτιέ επιθυμεί να μας κάνει να συλλογιστούμε για τη λειτουργία της Τέχνης μέσα στις κοινωνίες μας, σε μια εποχή όπου οι κοινωνικές σχέσεις δεν μπορούν να γίνουν αντιληπτές μόνο με οικονομικούς όρους.
Η κρίση την οποία υφιστάμεθα σήμερα θα έπρεπε να μας κάνει να ξανασκεφτούμε τον ρόλο της Τέχνης ως αληθινό εργαλείο της πολιτείας. Αυτή η κατάσταση έχει γίνει επείγουσα για τους διευθυντές των πολιτιστικών ιδρυμάτων, τους πολιτικούς, ακόμη και για τον ίδιο τον πολίτη. Στην εποχή μας, δεδομένης της υπερβολικής κάλυψης από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και της απώλειας της ικανότητας να ζούμε μαζί στην κοινωνία, έχουμε ανάγκη να διακηρύξουμε εκ νέου τον σκοπό της Τέχνης, του Θεάτρου και της Μουσικής: αυτό σημαίνει να διακόψουμε τις καθημερινές μας συνήθειες, να αμφισβητήσουμε τη «βία» η οποία γίνεται σήμερα αποδεκτή ως κανόνας, να κάνουμε την κοινότητά μας πιο ευαίσθητη απέναντι στα ζητήματα της ανθρώπινης κατάστασης που δεν μπορούν να επιλυθούν από τον νόμο, και να επιβεβαιώσουμε ότι ο κόσμος μπορεί να είναι ένα καλύτερο μέρος.
Ο Ζεράρ Μορτιέ έχει διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στα διεθνή πολιτιστικά πράγματα: υπήρξε διευθυντής που ανέδειξε σε «Μέκκα των φίλων της όπερας» το Βασιλικό Θέατρο ντε λα Μονναί/Οπερα των Βρυξελλών (1981-1991), ενώ στη συνέχεια για μια δεκαετία συνέδεσε το όνομα του με μεγάλες στιγμές του Φεστιβάλ του Ζάλτσμπουργκ ως μάνατζερ και καλλιτεχνικός διευθυντής του περίφημου θεσμού. Η διεύθυνση της Όπερας του Παρισιού υπήρξε από το 2004 έως 2009 ο επόμενος σταθμός της λαμπρής του καριέρας, την οποία θα συνεχίσει στη Μαδρίτη αναλαμβάνοντας από το Σεπτέμβριο του 2010 τη διεύθυνση του περίφημου Τεάτρο Ρεάλ. Γεννημένος στην πόλη Γκεντ (Ghent) της Φλαμανδίας το 1943, ο Ζεράρ Μορτιέ φοίτησε σε Ιησουιτικό σχολείο της γενέτειράς του. Πήγε Πανεπιστήμιο εκεί, παίρνοντας πτυχίο πάνω στην Επικοινωνία και διδακτορικό στη Νομική. Έπειτα, επέλεξε να ξεκινήσει μια καριέρα στον πολιτισμό, καταλαμβάνοντας τη θέση του βοηθού διευθυντή του Φεστιβάλ της Φλαμανδίας, στην οποία διέπρεψε. Μερικά από τα επιτεύγματά του ήταν η πρώτη εμφάνιση της Φιλαρμονική Ορχήστρα της Βιέννης στην Γκεντ, υπό τη διεύθυνση του Καρλ Μπεμ. Από το 1973 έως το 1980, ο Ζεράρ Μορτιέ ήταν καλλιτεχνικός μάνατζερ των Κριστόφ φον Ντοχνάνι και Ρολφ Λίμπερμαν στο Ντίσελντορφ, στη Φρανκφούρτη, στο Αμβούργο και στο Παρίσι. Τη δεκαετία 1981-1991, ο Ζεράρ Μορτιέ έκανε το Βασιλικό Θέατρο de la Monnaie/Όπερα των Βρυξελλών την ευρωπαϊκή Μέκκα των φίλων της όπερας, οι οποίοι αναζητούσαν νέους ορίζοντες και καινοτομικές παραστάσεις.Η ιδέα του περιελάμβανε ένα σύνολο νέων, πολύ ταλαντούχων τραγουδιστών, δραματουργικώς πρωτότυπο πρόγραμμα και τις πιο σημαντικές προσωπικότητες στο γερμανόφωνο θέατρο –όλα αυτά σε στενή συνεργασία με τον μουσικό διευθυντή και αρχιμουσικό Συλβαίν Καμπρελέν. Το 1991, διορίστηκε διαχειριστής και καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ του Ζάλτσμπουργκ.
Επιφορτίστηκε με το δύσκολο έργο να ανανεώσει το πρόγραμμα, να προσελκύσει ένα νεότερο κοινό και να δώσει στο Φεστιβάλ το σήμα για μια νέα εκκίνηση στον 21ο αιώνα.
Για δέκα χρόνια, ο Ζεράρ Μορτιέ έφερνε αυτό το καθήκον εις πέρας γνωρίζοντας διεθνή επιτυχία.Επίσης, ο Ζεράρ Μορτιέ ανέλαβε τον προγραμματισμό και τη διεύθυνση του «RuhrTriennale 2002-04», ενός νέου διεθνούς φεστιβάλ τεχνών που πραγματοποιήθηκε σε πρώην βιομηχανικά κτίρια στην περιοχή Ρουρ στη Γερμανία.
Ο Ζεράρ Μορτιέ είναι επίτιμος Διδάκτωρ των Πανεπιστημίων του Αντβέρπ και του Ζάλτσμπουργκ, ενώ έχει λάβει τιμητικές διακρίσεις από το Βέλγιο, τη Γερμανία και τη Γαλλία. Έχει διδάξει πολιτική και κοινωνιολογική ιστορία θεάτρου στο Πανεπιστήμιου της Γκεντ. Το 2009, έλαβε το «Médaille de Vermeil» της πόλης των Παρισίων, το μετάλλιο «Gloria de Artis» της Δημοκρατίας της Πολωνίας, και το «Medalla de Oro» του Circulo de Bellas Artes στη Μαδρίτη. Από το καλοκαίρι του 2004 έως τον Ιούλιο του 2009, ο Ζεράρ Μορτιέ διετέλεσε Διευθυντής της Εθνικής Όπερας του Παρισιού. Τον Δεκέμβριο του 2008, διορίστηκε ως ο κατοπινός Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Teatro Real στη Μαδρίτη και θα ξεκινήσει το έργο του εκεί τον Σεπτέμβριο του 2010. Από τους πιο καταξιωμένους δημοσιογράφους της εποχής μας, ο Ζαν-Μαρί Κολομπανί εργάστηκε από το 1977 στην έγκριτη γαλλική εφημερίδα Le Monde της οποία τη διεύθυνση είχε από το 1994 και για δεκατρία χρόνια, ενώ συνεχίζει να αρθρογραφεί σε διεθνή έγκριτα Μ.Μ.Ε.Γεννημένος στις 7 Ιουλίου 1948 στην πόλη Ντακάρ της Σενεγάλης,ο Ζαν-Μαρί Κολομπανί είναι παντρεμένος με την Catherine Sénès και έχουν πέντε παιδιά. Φοίτησε στα πανεπιστήμια Paris II-Assas και Paris I-Panthéon-Sorbonne, ενώ έχει Πτυχίο Νομικής με ειδίκευση στο Δημόσιο Δίκαιο από το Ινστιτούτο Πολιτικών Σπουδών του Παρισιού.Το 1973, ο Ζαν-Μαρί Κολομπανί άρχισε να εργάζεται ως δημοσιογράφος στο Office de Radiodiffusion Télévision Française (ORTF), και έπειτα στο γραφείο του FR3 στην πόλη Νουμέα της Νέας Καληδονίας. Το 1977 μπαίνει στην ομάδα της εφημερίδας Le Monde ως πολιτικός συντάκτης. Το 1983 γίνεται αρχισυντάκτης του πολιτικού τομέα της εφημερίδας. Το 1990 γίνεται γενικός αρχισυντάκτης της Le Monde. Τον Φεβρουάριο του 1991 διορίστηκε βοηθός διευθυντή σύνταξης. Τον Μάρτιο του 1994 εξελέγη Διευθυντής της εφημερίδας Le Monde. Το 1996 έγινε Πρόεδρος του Εποπτικού Συμβουλίου της Monde Diplomatique. Το διάστημα 2000–2003 ήταν πρόεδρος της Monde Interactif. Το 2007 εγκαταλείπει την Monde και ιδρύει την εταιρία JMCmédia. Τον Φεβρουάριο του 2009 δημιουργεί την ιστοσελίδα ενημέρωσης www.slate.fr, της οποίας είναι πρόεδρος. Γράφει επίσης άρθρα για την ισπανική «El Païs» και το ελληνικό «Βήμα».Έχει γράψει αρκετά βιβλία πολιτικού περιεχομένου, εκ των οποίων το Είμαστε όλοι Αμερικανοί; έχει εκδοθεί και στα ελληνικά από τις Εκδόσεις Πόλις το 2002. Από το 2007 μέχρι σήμερα είναι πρόεδρος τριών ιστοσελίδων (www.slate.fr, www.youphil.fr, www.wipplay.com) και διαχειριστής δύο εταιριών: της Generali France και της Editions Flammarion. Παράλληλα, o Ζαν-Μαρί Κολομπανί παρουσιάζει τα τελευταία χρόνια την εβδομαδιαία εκπομπή «La rumeur du monde» στο τηλεοπτικό κανάλι France Culture και συνεργάζεται με το εβδομαδιαίο περιοδικό «Challenges».Ο Ζεράρ Μορτιέ και ο Ζαν-Μαρί Κολομπανί, δύο «ιερά τέρατα» από τον χώρο της όπερας και της δημοσιογραφίας αντίστοιχα, συναντώνται σε μια συζήτηση κορυφής, στις 17 Μαΐου στην εκδήλωση του Megaron Plus με θέμα την Τέχνη και τον ρόλο που μπορεί να παίξει σήμερα στους κόλπους της κοινωνίας. Μέγας Χορηγός των εκδηλώσεων της Σειράς Megaron Plus για το 2010 είναι το Κοινωφελές Ίδρυμα Αλέξανδρος Σ. Ωνάσης. Στην πραγματοποίηση του προγράμματος πολύτιμη υπήρξε η συμβολή των χορηγών : Εθνική Τράπεζα, Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, Κοινωφελές Ίδρυμα Κοινωνικού και Πολιτιστικού Έργου (ΚΙΚΠΕ), Ίδρυμα Ευγενίδου, Ίδρυμα Μποδοσάκη.

Από τον Ιούλιο οι Έλληνες της Αμερικής πετάνε για Ελλάδα με τα φτερά της Hellenic Imperial Airways

Οι έλληνες της Αμερικής από τον Ιούλιο θα μπορούν και πάλι να πετάνε προς την πατρίδα με τα φτερά της Hellenic Imperial Airways.
Μια νέα, μεγάλη και ταχέως αναπτυσσόμενη εταιρία με ελληνικά και διεθνή κεφάλαια που επενδύει στις αεροπορικές μεταφορές αλλά και άλλες παράλληλες επιχειρηματικές δράσεις όπως οι πτήσεις charter επενδύει σε μια εθνική προσπάθεια ιδιαίτερα αυτή την κρίσιμη εθνικά για την Ελλάδα περίοδο. Μια εποχή όπου όλοι έχουμε ανάγκη ο ένας τον άλλο και όλοι μαζί τον κάθε Έλληνα στην Εθνική προσπάθεια που κάνει η χώρα να αναγεννηθεί από τις στάχτες της και τον ορατό κίνδυνο πτώχευσης, οι Έλληνες της Αμερικής θα ξανά βρουν και πάλι άμεση γέφυρα επικοινωνίας με την πατρίδα, και τους δικούς τους στην Ελλάδα, κάτι που τόσο πολύ έχουμε ανάγκη όλοι μας, ειδικά όταν οι τιμές των εισιτηρίων έχουν γίνει απαγορευτικές όχι μόνο για μια μεγάλη μερίδα Ελλήνων αλλά και για ένα μεγάλο τμήμα των ΕλληνοΑμερικανών.
Αρκεί να θυμηθούμε ότι η μετακίνηση των Ελλήνων από και προς ΝΥ είχε μειωθεί κατακόρυφα τους προηγούμενους μήνες με ό,τι μπορεί αυτό να συνεπάγεται. Αυτή την περίοδο όπου όλοι(σε Ελλάδα και ΝΥ) έψαχναν μανιωδώς για ένα φτηνό εισιτήριο εμφανίζεται μια εξίσου μεγάλη καταξιωμένη διεθνώς και πετυχημένη εταιρία που εκτός από ανταγωνιστικές τιμές προσφέρει στον κάθε πελάτη της άνεση και άριστο service όπως είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε από πρώτο χέρι. Περισσότερα...

Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΕ ΤΙΤΛΟΥΣ

Today at InfognomonPolitics Η Νορβηγική Εκστρατεία Η τουρκική εμπειρία της «διπλής άγκυρας» Η Ημισέληνος επελαύνει στα Βαλκάνια Ο δομημένος διάλογος και οι παγίδες του Νέα σελίδα στο Αιγαίο με "Πακέτο Χάγης" Επίσκεψη Erdoğan στο σπίτι του Μ. Θεοδωράκη Είναι αληθινή η σύγκρουση ΗΠΑ & Ισραήλ; Επίδειξη ισχύος η επίθεση φιλίας; Η Τουρκία δεν υπήρξε ποτέ μεγαλόψυχη Τουρκική «προστασία» σε Συρία, Ιράν Η Βρετανία απορρίπτει έκκληση της Αργεντινής για τις έρευνες πετρελαίου στα Φόκλαντ "Δεν είναι δυνατόν να εκχωρηθούν οποιεσδήποτε εξουσίες στη λεγόμενη "Τουρκική Δημοκρατία της Βορείου Κύπρου"" Πώς στην περίπτωση της Ελλάδας τετραγωνίστηκε ο κύκλος «Μην αναπαράγετε τις παραβιάσεις» Ένα εύλογο ερώτημα "Παρεμποδίστηκε και πάλι η εκπαιδευτική πτήση των τουρκικών αεροσκαφών στο Αιγαίο " Γιατί όλοι τα έχουν βάλει με τους βουλευτές; 10 Μαΐου 1956 : Καραολής και Δημητρίου Συλλαλητήριο διαμαρτυρίας κατά του Ερντογάν Αντίδραση ΛΑ.Ο.Σ. για το «Κ.Κ.Μακεδονίας» ΑΓΚΥΡΑ: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ Η ΜΙΤ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΣΥΓΚΥΡΙΑ Διπλή γλώσσα από την Αγκυρα H γλώσσα της μετάφρασης τ' αληθή λέγει... Πρωινή πρόκληση μεταξύ Λήμνου και Λέσβου από 6 τουρκικά F-16

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ Ε-PONTOS

ΠΑΜΠΟΝΤΙΑΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΥΞΕΙΝΟΣ ΛΕΣΧΗ ΠΟΝΤΙΩΝ ΝΑΟΥΣΑΣ ΠΑΜΠΟΝΤΙΑΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΝΩΣΗ ΠΟΝΤΙΩΝ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ & ΦΙΛΩΝ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΟΝΤΙΩΝ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ «ΠΟΝΤΙΑΚΗ ΛΥΡΑ» ΕΝΩΣΗ ΠΟΝΤΙΑΚΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΠΟΝΤΙΑΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ Μουσικό ταξίδι από την Κρήτη ως τον Πόντο

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΓΙΑΝΝΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ

Aναβάλλονται οι Αγώνες Κωπηλασίας στα Γιάννενα εξαιτίας των κινητοποιήσεων στη Εγνατία Οδό Ο Μίκης Θεοδωράκης υποδέχθηκε τον Ερντογάν στο σπίτι του epirusgate.blogspot.com