ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, Σχεδιασμός & Ανάπτυξη των Επιχειρήσεων στην Κοινωνία της Πληροφορίας. (θεωρητικές & πρακτικές προσεγγίσεις)
Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις
Συνεταιριστικές Επιχειρήσεις
Γυναικείες Επιχειρήσεις
Συγγραφέας: Παναγιώτης Λαμπρόπουλος
Σχήμα: 17x24
Σελίδες: 208
Περιεχόμενα του Βιβλίου
Εισαγωγή
1ο Μέρος
Κεφ. 1 Η ΝΕΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
1.1 Η επιχειρηματικότητα των «μη» επιχειρηματιών
1.2 Η Κοινωνία της Πληροφορίας και το διαδίκτυο
1.3 Διάσταση του διαδικτύου στην επιχειρηματικότητα
1.4 Η «νέα επιχειρηματικότητα»
Κεφ. 2 Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΊΑΣ και το ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
2.1 Ο επιχειρηματίας και τα «ρίσκα»
2.2 Η συγκέντρωση και η επεξεργασία πληροφοριών
2.3 Η διαδικασία λήψης της απόφασης
2.4 Το χάος και ο επιχειρηματικός σχεδιασμός
2.5 Επιχειρηματικός σχεδιασμός και διαδίκτυο
2.6 Ο καταναλωτής, οι ανάγκες και η συμπεριφορά του
2.6.1 Γενικά περί καταναλωτών
2.6.2 Οι ανάγκες
2.6.3 Η διαδικασία της ικανοποίησης των αναγκών
2.6.4 Παράγοντες που προσδιορίζουν τη ζήτηση
2.6.5 Οι ομάδες (τα τμήματα) των καταναλωτών
2.6.6 Τα εξειδικευμένα τμήματα καταναλωτών (οι κόγχες της αγοράς)
2.6.7 Μεθοδολογία για την αναγνώριση ενός εξειδικευμένου τμήματος αγοράς
Κεφ. 3 ΟΙ ΠΟΡΟΙ και η ΑΡΧΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΙΔΕΑ
3.1 Οι παραγωγικές δυνατότητες και οι πόροι
3.1.1 Οι εξωτερικοί πόροι
3.1.2 Οι εσωτερικοί πόροι
3.2 Ανάλυση και ταξινόμηση των διαθέσιμων πόρων και εντοπισμός επιχειρηματικών ευκαιριών
3.3 Υπόδειγμα παρουσίασης επιχειρηματικών ιδεών
3.4 Η αγορά
3.4.1 Η αγορά και το περιβάλλον της
3.4.2 Μια νέα αγορά
3.4.3 Το μέγεθος της αγοράς
3.4.4 Η δομή της αγοράς
3.4.5 Υπόδειγμα για την έρευνα αγοράς της επιχείρησής σας
2ο Μέρος
Κεφ. 4 Το ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ MARKETING
4.1 Το marketing
4.2 Marketing και διαδίκτυο
4.3 Τα συστατικά στοιχεία του marketing – το μείγμα marketing
Κεφ. 5 Το ΠΡΟΪΟΝ
5.1 Η πολιτική του προϊόντος
5.2 Η καινοτομία του προϊόντος
5.3 Η μοναδικότητα του προϊόντος
5.4 Η ποιότητα του προϊόντος
5.5 Ανάπτυξη νέων προϊόντων
5.6 Υπόδειγμα για την ανάπτυξη πολιτικής προϊόντος
Κεφ. 6 Η ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
6.1 Η τιμή του προϊόντος
6.2 Ποσότητα προϊόντος που είναι διατεθειμένη να απορροφήσει η αγορά
6.3 Το κόστος παραγωγής
6.4 Επιμερισμός έμμεσου κόστους παραγωγής
6.5 Η υπεραξία και το ελεύθερο λογισμικό
6.6 Το «νεκρό σημείο» πωλήσεων
6.7 Τιμολόγηση και διαδίκτυο
6.8 Η ασφάλεια των συναλλαγών και το διαδίκτυο
6.9 Επιλογή της τελικής τιμής για το προϊόν
6.10 Υπόδειγμα για την ανάλυση του κόστους παραγωγής και τιμολόγησης του προϊόντος
Κεφ. 7 Η ΠΡΟΒΟΛΗ και η ΠΡΟΩΘΗΣΗ
7.1 Ο ρόλος και η διαδικασία της επικοινωνίας
7.2 Επικοινωνία και διαδίκτυο
7.3 Η διαφήμιση
7.4 Οι δημόσιες σχέσεις του μικρού επιχειρηματία
7.5 Οι πωλήσεις στη μικρή επιχείρηση
7.6 Υπόδειγμα για την ανάπτυξη ενός προγράμματος προώθησης, διαφήμισης και δημόσιων σχέσεων
Κεφ. 8 Ο ΤΟΠΟΣ – ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ
8.1 Ένας νέος γεωγραφικός χώρος
8.2 Το τέλος του εμποράκου;
3ο Μέρος
Κεφ. 9 ΟΡΓΑΝΩΣΗ και ΔΙΟΙΚΗΣΗ της ΜΙΚΡΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
9.1 Ξανά στη μικρή επιχείρηση;
9.2 Νέες μορφές οργάνωσης της εργασίας και της μικρής επιχειρηματικότητας
9.3 Οι λειτουργίες και η οργάνωση της επιχείρησης
9.4 Οι επιχειρηματικές λειτουργίες και το διαδίκτυο
Κεφ. 10 Ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
10.1 Ο προγραμματισμός και τα σχέδια δράσης
10.2 Η διαδικασία σχεδιασμού των προγραμμάτων
Κεφ. 11 Ο ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
11.1 Η αναγκαιότητα του χρηματοοικονομικού σχεδιασμού
11.2 Το κόστος έναρξης της επιχειρηματικής δραστηριότητας και η χρηματοδότησή του
11.3 Τα αποτελέσματα χρήσης
11.4 Ο ισολογισμός
11.5 Ο προγραμματισμός των ταμειακών ροών
11.6 Δείκτες απόδοσης της επιχειρηματικής δραστηριότητας
«Χάρτινο το φεγγαράκι?» και στην Καρδίτσα, καθώς η ΛΔ΄ Εφορεία Προϊστορικών & Κλασικών Αρχαιοτήτων συμμετέχοντας στις εκδηλώσεις του ΥΠΠΟ για την Πανσέληνο του Αυγούστου θα πραγματοποιήσει, σε συνεργασία με το Διευθυντή του Ωδείου Καρδίτσας Νίκο Ευθυμιάδη, καλλιτεχνική εκδήλωση αφιερωμένη στη Μαρία Κάλλας το Σάββατο 16 Αυγούστου 2008 και ώρα 8,00 μ.μ. στον αρχαιολογικό χώρο του Αρχαϊκού Ναού του Απόλλωνα στην αρχαία Μητρόπολη, στο Μοσχάτο Ν. Καρδίτσας.
Η ΡΑΕ γνωμοδότησε θετικά και προσδιόρισε τη μεθοδολογία με την οποία καθορίζεται η ανώτατη τιμή, λαμβάνοντας υπόψη ως τιμή αναφοράς τη μέση τιμή του νομού Αττικής, όπως αυτή αποτυπώθηκε στην τιμοληψία του υπουργείου ανάπτυξης την 8η Αυγούστου 2008 και καθορίζοντας ως όριο κόστους μεταφορικών τα 0,055 λεπτά/λίτρο.
«Οι στρεβλώσεις και οι αδικίες πρέπει να παταχθούν», τόνισε στον ΑΝΤ1 ο υφυπουργός Ανάπτυξης, Γιώργος Βλάχος, ενώ για επικοινωνιακό τρυκ της κυβέρνησης μιλούν τα κόμματα της αντιπολίτευσης.
Με λαμπρότητα τιμήθηκε σε όλη την Ελλάδα η Κοίμηση της Θεοτόκου, ενώ και οι τελευταίοι αδειούχοι του Αυγούστου έχουν εγκαταλείψει τα αστικά κέντρα.
Στην Τήνο, ο Δεκαπενταύγουστος εορτάσθηκε παρουσία του Προέδρου της Δημοκρατίας Κάρολου Παπούλια, του πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή, του αρχηγού του ΠΑΣΟΚ Γιώργου Παπανδρέου, του προέδρου της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ Αλέκου Αλαβάνου και με προεξάρχοντα τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών κ. Ιερώνυμο.
Η γγ του ΚΚΕ Αλέκα Παπαρήγα παρέμεινε στην Αθήνα, όπως και ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ.
Την Πέμπτη, ο αρχηγός του στόλου, ο έπαρχος κι ο δήμαρχος της Τήνου καθώς επίσης κι ο μητροπολίτης Δωρόθεος κατέθεσαν στεφάνια στο κενοτάφιο της «Έλλης» και στη συνέχεια τελέστηκε ο Μεγάλος Εσπερινός χοροστατούντος του Αρχιεπισκόπου κ. Ιερώνυμου.
Σήμερα, Παρασκευή, η Πολυαρχιερατική Θεία Λειτουργία ξεκίνησε στις 8:00, ενώ στις 10:30 ξεκίνησε η λιτάνευση της αγίας εικόνας της Παναγίας.
Στις 12 το μεσημέρι ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας έριξε τιμητικό στεφάνι στον υγρό τάφο της «Έλλης», στο λιμάνι του νησιού.
Οι τελευταίοι αδειούχοι του Αυγούστου έχουν ήδη εγκαταλείψει τα αστικά κέντρα, ενώ την Πέμπτη η κίνηση στα εθνικά οδικά δίκτυα, τα λιμάνια και τα αεροδρόμια ήταν ιδιαίτερα αυξημένη.
Ως νωρίς το απόγευμα, από τα διόδια της Ελευσίνας είχαν περάσει περίπου 44.000 οχήματα και από τις Αφίδνες περίπου 28.000, ενώ συνολικά από την αρχή της εβδομάδας είχαν περάσει και από τους δύο σταθμούς περισσότερα από 150.000 αυτοκίνητα.
Ήταν ο Ευαγγελιστής Λουκάς αυτός που χάραξε τη μορφή της Παναγίας πάνω σε ξύλο.
Με την ανταλλαγή, τα ιερά κειμήλια παραχωρήθηκαν, και το 1931 τα ξέθαψε και τα έφερε στην Ελλάδα, ο Αμβρόσιος ο Σουμελιώτης, ύστερα από ενέργειες του πρωθυπουργού Ελευθέριου Βενιζέλου προς την τουρκική κυβέρνηση του Ισμέντ Ινονού.
Το 1951-1952 η εικόνα παραχωρείται στο σωματείο "Παναγία Σουμελά" Θεσσαλονίκης, το οποίο και άρχισε την ανέγερση της Μονής, σε ένα επίπεδο του Βερμίου, πάνω από το χωριό Καστανιά, που είχε παραχωρήσει δωρεάν 500 στρέμματα για την ανέγερση του Προσκυνήματος.
Η " Αθηνιώτισσα" και "Σουμελιώτισσα" γίνεται τότε Βερμιώτισα και πανελλήνιο Προσκύνημα.
Από το 1952 που χτίστηκε ο μικρός ναός, η Εικόνα θρονιάστηκε στο νέο της θρόνο.
Κάθε χρόνο, το τριήμερο του 15Αύγουστου, είναι πρωτοφανής η συρροή χιλιάδων προσκυνητών από όλα τα διαμερίσματα της χώρας και το εξωτερικό.
Και τότε, πάνω στην μεγαφωνική ανακοίνωση ότι ο αρχηγός του Γ΄Ράιχ συνομιλεί με τον θρυλικό Έλληνα ολυμπιονίκη και τις φωτογραφίσεις, ο απλοικός Μαρουσιώτης, έφερε σε δύσκολη θέση τον διερμηνέα, όταν ρώτησε «