Σάββατο 21 Νοεμβρίου 2009

Κοντσέρτο Εκκλησιαστικής Μουσικής

Κοντσέρτο Εκκλησιαστικής Μουσικής - 21/11/2009 Ώρα: 19:00
Χώρος Εκδήλωσης: Άνετον Είδος Εκδήλωσης: Δημήτρια στα σχολεία Λεωφορεία: 31,39,3Στα πλαίσια των εκδηλώσεων των ΔΗΜΗΤΡΙΩΝ στα σχολεία και της εκπαιδευτικής συνεργασίας του Ωδείου Τούμπας Κ. Ματσίγκου και Σύγχρονου Ωδείου Λάρισας θα πραγματοποιηθεί κοινή συναυλία με τη σύμπραξη των συνόλων Συμφωνικών Ορχηστρών και Μικτών Χορωδιών των δυο μουσικών εκπαιδευτηρίων.
Το πρόγραμμα «ΚΟΝΤΣΕΡΤΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ» που θα παρουσιαστεί θα περιλαμβάνει στο πρώτο μέρος έργα του κλασικού ρεπερτορίου και σύγχρονων συνθετών για ορχήστρα και το δεύτερο μέρος θα περιλαμβάνει μια λειτουργία για ορχήστρα χορωδία και σολίστ.
Τη διεύθυνση της ορχήστρας θα έχει ο Νίκος Στ. Ευθυμιάδης ενώ την διδασκαλία των χορωδιακών συνόλων θα έχει ο Γιάννης Γράμψας.

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΒΙΒΛΙΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 20/11/2009 στην Θεσσαλονίκη η παρουσίαση του βιβλίου της ΝΑΝΤΙΑΣ ΒΑΛΑΒΑΝΗ "Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΟΧΗ".Στην κατάμεστη από κόσμο αίθουσα της Ε.Δ.Ο.Θ για το βιβλίο και την συγγραφέα μίλησαν οι Αζούδης Θεόδωρος, Φιλόλογος – Ψυχολόγος, Αλαβάνος Αλέκος, Μέλος του ΣΥΡΙΖΑ, Γκικόπουλος Φοίβος Κοσμήτορας Φιλοσοφικής Σχολής Α.Π.Θ, η Πατρικίου Έλενα, Ιστορικός – Σκηνοθέτης, ενώ συντόνισε ο Μάκης Τρικούκης, Συγγραφέας.Ποιήματα διάβασε η Νάντια Βαλαβάνη, ενώ την εκδήλωση προλόγισε ο εκδότης Κώστας Παπαδόπουλος!
Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΟΧΗ, συλλογή ποιημάτων της Νάντιας Βαλαβάνη, αναφέρεται σε μια ποιητική πρόσληψη του 1989 ως ημερομηνίας-τομή στη ζωή ενός και ταυτόχρονα χιλιάδων ανθρώπων. Αλλά και της ελληνικής - και όχι μόνο - αριστεράς. 20 χρόνια από το ελληνικό και διεθνές 1989 και μισή χιλιετία από τις ρίζες της δημιουργίας του σύγχρονου κόσμου, τα ασυνήθιστα ποιήματα της συλλογής Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΟΧΗ, ιδωμένα με σύγχρονο μάτι και με τη γνώση όσων ακολούθησαν, εμφανίζονται ν' αναφέρονται με εξαιρετική ευθύτητα στα υπαρξιακά, πολιτιστικά και πολιτικά διλήμματα και στον πυρήνα των αναζητήσεων των ανθρώπων της ελληνικής αριστεράς σήμερα. Με άξονα το ποίημα, γραμμένο το Σεπτέμβριο του 1989, που χαρίζει τον τίτλο του σε ολόκληρη την έκδοση, χωρίζεται σε δύο μέρη: «Πριν», μια επιλογή ποιημάτων από την αίσθηση τέλους εποχής των τελευταίων χρόνων της δεκαετίας του '80 και την ποιητική συλλογή Τέλος εποχής.
«Μετά», μια επιλογή ποιημάτων από την ποιητική συλλογή Στην πόλη της μακριάς προσμονής και ορισμένα ανέκδοτα, που απηχούν την ατμόσφαιρα των «μολυβένιων χρόνων» της δεκαετίας του '90. Σ΄ αυτό το μέρος συμπεριλαμβάνεται και «Ο διάλογος ανάμεσα στον Francois Villon και τον Charles d' Orlean», μια ελεύθερη ποιητική σύνθεση βασισμένη στο σύνολο του ποιητικού έργου των δύο, που επί αιώνες κυριάρχησαν ως αντίπαλοι πόλοι και κατευθύνσεις στη γαλλική ποίηση: Με τον Βιγιόν οι «κάτω» βρίσκουν τη φωνή τους στο μεταίχμιο Μεσαίωνα και Αναγέννησης.
Ενώ ο Κάρολος της Ορλεάνης, που έγινε ποιητής στη διάρκεια της 25χρονης φυλάκισης του στον Πύργο του Λονδίνου, εκφράζει το άγχος των «πάνω» σε έναν κόσμο που άλλαζε δραματικά. Στη ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΟΧΗ (εξώφυλλο και εσωτερικές σελίδες) συμπεριλαμβάνονται και τα πρώτα τρία από τη σειρά κολάζ με τίτλο 1989 Ι, ΙΙ, ΙΙΙ, ΙV & V, που η Νάντια Βαλαβάνη δημιούργησε το Σεπτέμβριο του 2009 ειδικά για την παρούσα έκδοση. Η Νάντια Βαλαβάνη γεννήθηκε στο Ηράκλειο το 1954 και είναι πτυχιούχος του Οικονομικού Τμήματος της ΑΣΟΕΕ. Έχουν εκδοθεί δύο ποιητικές συλλογές της. Το λεύκωμα της Ο απαραίτητος πόλεμος (αφισέτες με κολάζ και ποιητικά σχόλια) κυκλοφόρησε κατά τον πόλεμο του ΝΑΤΟ ενάντια στη Γιουγκοσλαβία (Στάχυ, Μάιος 1999). Το μυθιστόρημα της Οι εσπερινοί επισκέπτες κυκλοφόρησε από το Δελφίνι (1996) και το Στάχυ (1999). Διηγήματα, αφηγήματα και ποιήματα της έχουν συμπεριληφθεί σε συλλογικές εκδόσεις, ποιητικές ανθολογίες και περιοδικά τέχνης. Μελετά από χρόνια το έργο του Μπρεχτ. Είχε το σχεδιασμό και την επιμέλεια της διεθνούς συλλογικής έκδοσης για τον Μπρεχτ στον 21ο αιώνα Μπέρτολτ Μπρεχτ - κριτικές προσεγγίσεις [16 δοκίμια, 1 δικό της] (Στάχυ, 2002 & Πολύτροπον, 2004). Άρθρα και δοκίμια της για το έργο του Μπρεχτ έχουν δημοσιευτεί σε περιοδικά, επιστημονικές εκδόσεις και καταλόγους.
Μετέφρασε στα ελληνικά, σχολίασε και προλόγισε έργα του Μπρεχτ. Είχε την ιδέα, έγραψε τα κείμενα και σχεδίασε τις παραστάσεις λόγου, μουσικής και Video-art, για τις οποίες συνεργάστηκε με σημαντικούς καλλιτέχνες, Τρώγοντας το φρούτο απ' το δέντρο της γνώσης (2003), Σκέφτομαι σημαίνει αλλάζω (2006), Ψωμί και τριαντάφυλλα (2007), Έρευνα για το αν ο άνθρωπος τον άνθρωπο βοηθά (2006-2009) . Δεκάδες πολιτικά άρθρα της έχουν δημοσιευτεί στις εφημερίδες. Δοκίμια και ομιλίες της σε επιστημονικά συμπόσια για θέματα ιστορίας, τέχνης και πολιτικής έχουν συμπεριληφθεί σε συλλογικές εκδόσεις και επιστημονικά περιοδικά.

Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΕ ΤΙΤΛΟΥΣ

Today at InfognomonPolitics Αλμα από τα πέρατα του Κόσμου Τουρκία: Ματαιώθηκε η κατασκευή πυρηνικού σταθμού Χιλιάδες κόσμου συνόδευσε τον Πατριάρχη των Σέρβων στην τελευταία του κατοικία Τζάμπα μάγκες στην 'Αγκυρα, άγνοια και φόβος στην Αθήνα Μπαγίς για ενταξιακή πορεία Τουρκίας - νέος πρόεδρος ΕΕ. Τουρκία - Δημοσίευμα της Χουριέτ για τη "νέα" Κύπρο. Η Μαρία Δαμανάκη θα είναι η νέα επίτροπος της Ελλάδας στην ΕΕ Άνοιγμα Σαμαρά σε blogers Η Τουρκία διχάζει και πάλι την ΕΕ Ο νόμος για την ιθαγένεια Υστερούν και από τους Τούρκους συγγραφείς, που αφυπνίζονται Η Κύπρος στο πλαίσιο της ΕΠΑΑ Διπλή τουρκική πρόκληση Απέσυραν υπό πίεση και τα ημίμετρα Δεν έχει πια νόημα η Κοπεγχάγη Στο Διοικητικό Συμβούλιο τουρκικής τράπεζας ο σύζυγος της Ντ.Μπακογιάννη ; Ο Ντενκτάς, η Χούντα Εβρέν και το Κλάμα Ταλάτ ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΑΤΣΗΣ-51 χρόνια από τη θυσία του Τα βρετανικά λάβαρα Χλιαρός συμβιβασμός στο όνομα της ενότητας Νέο γραφείο στην Έδεσσα εγκαινίασε η αυτοαποκαλούμενη "μακεδονική μειονότητα" Κύπρος: Γεωπολιτικές εξελίξεις στον 21ο αιώνα Τουρκικές παραβιάσεις παρουσία της ηγεσίας του ΓΕΕΘΑ και με κάλυψη του ΝΑΤΟ Απειλές Τούρκων σε περίπτωση που κλείσει το τουρκικό προξενείο Κομοτηνής “Tο καφέ της Χαράς” μέσα στο δικαστήριο, φασαρίες εισαγώμενων χούλιγκανς στο προαύλιο

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ E-PONTOS

Άριστες οι εντυπώσεις από το 4ο Φεστιβάλ Ποντιακού Θεάτρου ΕΥΞΕΙΝΟΣ ΛΕΣΧΗ ΠΟΝΤΙΩΝ & ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΩΝ Ν. ΤΡΙΚΑΛΩΝΕΥΞΕΙΝΟΣ ΛΕΣΧΗ ΒΕΡΟΙΑΣ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑ ΚΡΩΜΝΑΙΩΝ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣΕΝΩΣΗ ΠΟΝΤΙΩΝ ΠΙΕΡΙΑΣ Σύλλογος Ποντίων Herbrechtingen "ΟΙ ΑΚΡΙΤΕΣ"

Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΕ ΤΙΤΛΟΥΣ

ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΑΜπρος φόροι και πίσω Βρυξέλλες Παιδική κακοποίηση Τέσσερις ιστορίες φρίκης Ζούμε στα σπίτια του μέλλοντος «Η 5η Λεωφόρος είναι πιο φθηνή από την Ερμού» Και οι δεύτεροι έσονται «καπετάνιοι»... Τέσσερις ηγέτες, τέσσερα τηλέφωνα... Ο ιός της συνωμοσίας και το εμβόλιο Τους χρωστάω πολλά Ρόδι, το φρούτο της καρδιάς

«Απελευθερώνοντας την πολιτική φωνή μέσω του θεάτρου»

Το Γραφείο Βόρειας Ελλάδας του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, 27 Νοεμβρίου 2009, οργανώνει βιωματικό σεμινάριο «Απελευθερώνοντας την πολιτική φωνή μέσω του θεάτρου» με τον Brendon Burns σκηνοθέτη, καλλιτεχνικό διευθυντή του Foundation for Citizen Arts του Λονδίνου (Ίδρυμα για τις Τέχνες και τον Ενεργό Πολίτη) Θεσσαλονίκη, 29 και 30 Νοεμβρίου 2009 15ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης, Καρόλου Ντηλ 24, Θεσσαλονίκη Περιγραφή Το συγκεκριμένο εργαστήριο θα θέσει σε χρήση μια ποικιλία/εύρος δυναμικών τεχνικών, συμπεριλαμβανομένου του θεάτρου σκιών και της συνδυαστικής χρήσης πολυμέσων όπως το μοντάζ (multimedia montage). Με αυτόν τον τρόπο θα προσπαθήσουμε να διερευνήσουμε συλλογικά και βιωματικά τρόπους με τους οποίους το θέατρο μπορεί να αξιοποιηθεί ως μέσο πολιτικής έκφρασης και προσέγγισης πολιτικών ζητημάτων.
Ο απώτερος στόχος είναι να βρεθούν ποικίλοι τρόποι που να προσελκύουν και να ενεργοποιούν τους νέους ανθρώπους σε διάλογο για την πολιτική και τα ανθρώπινα δικαιώματα, σε διάλογο που μπορεί να λειτουργήσει ως κινητήρια δύναμη για θετικές αλλαγές στην κοινωνία. Το εργαστήριο θα είναι σωματικό και βιωματικό, γι’ αυτό παρακαλούνται οι συμμετέχοντες να φοράνε κατάλληλα ρούχα και παπούτσια. Γλώσσα εργαστηρίου : αγγλικά, με βοήθεια στα ελληνικά Βιογραφικό Ο Brendon Burns είναι Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Foundation for Citizen Arts (Ίδρυμα για τις πολιτικές τέχνες).
Ως έμπειρος σκηνοθέτης, εισηγητής και εμψυχωτής, ο Brendon έχει ηγηθεί πολλών συμμετοχικών και θεατρικών προγραμμάτων στην Αγγλία, την Ευρώπη και τη Δυτική Αφρική.
Εκπαιδεύτηκε ως ηθοποιός στο Arts Educational School του Λονδίνου και αργότερα ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές του σπουδές στην εκπαίδευση στο University of Middlesex στην Αγγλία.
Προηγούμενες θέσεις του συμπεριλαμβάνουν την καλλιτεχνική διεύθυνση του Solent Peoples Theatre, The Haymarket, Basingstoke (Βοηθός σκηνοθέτη), Proteus Theatre (Βοηθός σκηνοθέτη), Indefinite Article (Καλλιτεχνικός Διευθυντής) and First Draft Theatre (Καλλιτεχνικός Διευθυντής). ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Κυριακή, 29 Νοεμβρίου 2009, 17.30 - 21.30 Δευτέρα, 30 Νοεμβρίου 2009, 17.30 - 21.30 Δίδακτρα: 45 Ευρώ για τα μέλη του Δικτύου με τακτοποιημένη τη συνδρομή του 2009 60 Ευρώ Αιτήσεις και τρόπος καταβολής των διδάκτρων: Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να καταθέσουν επωνύμως το ποσό στο λογαριασμό ALPHA BANK 202-00-2002-000277 και να στείλουν συμπληρωμένο το έντυπο της αίτησης μαζί με τη φωτοτυπία από την ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ κατάθεση του ποσού στο fax 23710 31268 Το έντυπο της αίτησης θα βρείτε στη διεύθυνση www.TheatroEdu.gr Λόγω του βιωματικού χαρακτήρα των εργαστηρίων οι θέσεις είναι περιορισμένες. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. Πληροφορίες για διαθεσιμότητα θέσεων: Μιχαλοπούλου Πασχαλιά 2310849065, 6976793269, Τότσιου Ιωάννα 6979477928, Τσολάκη Ντίνα 6972819555 ΟΡΓΑΝΩΣΗ: Γραφείο Β. Ελλάδας-Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση E-mail: theatro@theatroedu.gr ,

Thessaloniki International Film Festival

Μη χάσετε σήμερα Σάββατο 21 Νοεμβρίου στο 50ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης Το masterclass του σκηνοθέτη, σεναριογράφου, παραγωγού και ηθοποιού Βέρνερ Χέρτσογκ. (Κασσαβάτης, 11.00) *** Το masterclass του σεναριογράφου και παραγωγού Τόνι Γκρισόνι. (Κασσαβέτης, 13.00) *** Τη βιβλιοπαρουσίαση της επετειακής έκδοσης του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης"1960-2009: πενήντα χρόνια Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης" στο καφέ του Μουσείου Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης στις 15.00.*** Την εκδήλωση προς τιμήν του Βέρνερ Χέρτσογκ στις 20.00 στο Ολύμπιον. Στον σκηνοθέτη θα απονεμηθεί ο Χρυσός Αλέξανδρος. Θα ακολουθήσει η προβολή της ταινίας Διαφθορά στη Νέα Ορλεάνη. *** Την τελετή λήξης του DigitalWave 04 στις 20.30 στην αίθουσα Τώνια Μαρκετάκη. Μετά την απονομή των βραβείων θα προβληθούν οι σπουδαστικές ταινίες Η Ιουλίτα ονειρεύεται της Τριανταφυλλιάς Δημοπούλου και Κάθε που βραδιάζει της Κατερίνας Γραμματικοπούλου. Τιμητική εκδήλωση για τον Γκόραν ΠασκάλιεβιτςΜε ιδιαίτερη λαμπρότητα πραγματοποιήθηκε η βράβευση του σπουδαίου σέρβου δημιουργού Γκόραν Πασκάλιεβιτς με τον Χρυσό Αλέξανδρο, στην κατάμεστη αίθουσα του Ολύμπιον την Πέμπτη 19 Νοεμβρίου στο πλαίσιο του 50ού Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης. Στην τιμητική εκδήλωση παρευρέθηκαν ο πρόεδρος του Φεστιβάλ Γιώργος Χωραφάς, η διευθύντρια Δέσποινα Μουζάκη, η υφυπουργός Πολιτισμού της Σερβίας Νάντισα Μομίροφ και ο Γενικός πρόξενος Δημοκρατίας της Σερβίας στην Ελλάδα, Μίλαν Ντιμίτριεβιτς.
Για περισσότερες πληροφορίες κάντε κλικ εδώ
Το masterclass του Τζέρεμι ΤόμαςΗ μαγεία της σκηνοθεσίας, η σχέση που ανέπτυξε με τον κινηματογράφο από μικρή ηλικία, η διαδικασία της δημιουργίας μιας ταινίας από τη θέση του παραγωγού, αλλά και η έλλειψη πρωτότυπων σεναρίων, ήταν απ' τα θέματα που έθιξε ο βραβευμένος με Όσκαρ παραγωγός και σκηνοθέτης, Τζέρεμι Τόμας, στο masterclass που παραχώρησε την Παρασκευή 20 Νοεμβρίου στην αίθουσα Τζον Κασσαβέτης στο πλαίσιο του 50ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.
Για περισσότερες πληροφορίες κάντε κλικ εδώ Σήμερα Σάββατο 21 Νοεμβρίου το πάρτυ προσωπικού του 50ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης
με τους De Niro που παρουσιάζουν το νέο album και το single τους «Πιο Ψηλά» (Αποθήκη Γ', 23.00) ***
Street Cinema: Ο κινηματογράφος στους δρόμους της πόλης Σάββατο 21 ΝοεμβρίουΣπήλαιο Πλάτωνα (Νίκος Lavazzo) Λιμάνι , 12:00-21:00 Κουκλουξσαξ cin(i)emelodies Εμπορικό Κέντρο Πλατεία, 12:00 Coffee and Cigarettes (JustAdjust) Σε καφέ της πόλης, 13:00-17:00 The terminal (Art minds) Αεροδρόμιο Μακεδονία, 20:00 Project Οδύσσειες (Α4Μ) Λιμάνι - Πύλη 7, 21:00 Beforelight x-ray Εγκατάσταση σε τοίχο στο λιμάνι και στο κτίριο Βηλαρά με καθολικών Singing stars (Feel free to throw up) Ολύμπιον, στοά Δημοσθένους, Αγίου Μηνά 1, 2ος όροφος Lindy Hop Greece SWINGIN'CINEMA Αίθουσα μπόουλινγκ, Εμπορικό Κέντρο Cosmos, 20:00-21:00 -

«Απελευθερώνοντας την πολιτική φωνή μέσω του θεάτρου»

Το Γραφείο Αθήνας του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, 27 Νοεμβρίου 2009, οργανώνει το βιωματικό εργαστήριο «Απελευθερώνοντας την πολιτική φωνή μέσω του θεάτρου» με τον Brendon Burns, σκηνοθέτη, καλλιτεχνικό διευθυντή του Foundation for Citizen Arts (Ίδρυμα για τις Τέχνες και τον Ενεργό Πολίτη) της Μεγάλης Βρετανίας Αθήνα, 26 και 27 Νοεμβρίου 2009 Θύρα Τέχνης, Σαρρή 14 (1ος όροφος) Ψυρρή, Αθήνα Περιγραφή εργαστηρίου Στο συγκεκριμένο εργαστήριο θα προσεγγίσουμε μια ποικιλία δυναμικών τεχνικών, συμπεριλαμβανομένου του θεάτρου σκιών και της συνδυαστικής χρήσης πολυμέσων όπως το μοντάζ (multimedia montage).
Με αυτόν τον τρόπο θα προσπαθήσουμε να διερευνήσουμε συλλογικά και βιωματικά τρόπους με τους οποίους το θέατρο μπορεί να αξιοποιηθεί ως μέσο πολιτικής έκφρασης και προσέγγισης πολιτικών ζητημάτων.
Ο απώτερος στόχος είναι να βρεθούν ποικίλοι τρόποι που να προσελκύουν και να ενεργοποιούν τους νέους ανθρώπους σε διάλογο για την πολιτική και τα ανθρώπινα δικαιώματα, σε διάλογο που μπορεί να λειτουργήσει ως κινητήρια δύναμη για θετικές αλλαγές στην κοινωνία. Το εργαστήριο θα είναι έντονα σωματικό και βιωματικό, γι’ αυτό παρακαλούνται οι συμμετέχοντες να φοράνε κατάλληλα ρούχα και παπούτσια. Γλώσσα εργαστηρίου : αγγλικά, με βοήθεια στα ελληνικά Βιογραφικό Ο Brendon Burns είναι Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Foundation for Citizen Arts (Ίδρυμα για τις πολιτικές τέχνες). Ως έμπειρος σκηνοθέτης, εισηγητής και εμψυχωτής, ο Brendon έχει ηγηθεί πολλών συμμετοχικών και θεατρικών προγραμμάτων στην Αγγλία, την Ευρώπη και τη Δυτική Αφρική. Εκπαιδεύτηκε ως ηθοποιός στο Arts Educational School του Λονδίνου και αργότερα ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές του σπουδές στην εκπαίδευση στο University of Middlesex στην Αγγλία. Προηγούμενες θέσεις του συμπεριλαμβάνουν την καλλιτεχνική διεύθυνση του Solent Peoples Theatre, The Haymarket, Basingstoke (Βοηθός σκηνοθέτη), Proteus Theatre (Βοηθός σκηνοθέτη), Indefinite Article (Καλλιτεχνικός Διευθυντής) and First Draft Theatre (Καλλιτεχνικός Διευθυντής). ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2009, 16.00- 20.00 Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2009, 16.00- 20.00 Κόστος: A) 60 Ευρώ B) 45 Ευρώ για τα μέλη του Δικτύου με τακτοποιημένη τη συνδρομή του 2009 Αιτήσεις και τρόπος καταβολής των διδάκτρων: Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να καταθέσουν επωνύμως το ποσό στο λογαριασμό ALPHA BANK 202-00-2002-000277 και να στείλουν συμπληρωμένο το έντυπο της αίτησης μαζί με τη φωτοτυπία από την ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ κατάθεση του ποσού στο fax 2106541600 Το έντυπο της αίτησης θα βρείτε στη διεύθυνση www.TheatroEdu.gr Λόγω του βιωματικού χαρακτήρα των εργαστηρίων οι θέσεις είναι περιορισμένες. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.
Πριν την αποστολή της αίτησης ,καλό θα ήταν να επιβεβαιώνετε στα παρακάτω τηλέφωνα την ύπαρξη κενών θέσεων. Υπεύθυνοι επικοινωνίας: Ηρώ Ποταμούση 6976639058, Ιωάννα Παλαιορούτη 6974740848, Μάριος Λιάγκης 6977745370, Γραμματεία 2106541600 Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση Επιστημονική ένωση για το θέατρο, το εκπαιδευτικό δράμα και τις παραστατικές τέχνες στην εκπαίδευση Διεύθυνση αλληλογραφίας: Σαρρή 14, Αθήνα 10553,
Τηλ/Φαξ 2106541600 Mail: info@theatroedu.gr,

Στο Καρφί του Σαββατοκύριακου Σάββατο 21 Νοεμβρίου 2009

H ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΕΥΧΟΣ 441 ΣΑΒΒΑΤΟ 21 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2009TO ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΕΚΔΟΤΗ Αλήθειες και ψέματα για την οικονομία Εβδομάδες και μήνες τώρα όλοι μιλούσαν για το θέμα που έχει δημιουργηθεί με το έλλειμμα. Αλλά ο μέσος πολίτης δυσκολευόταν να κατανοήσει οικονομικούς όρους και παρακολουθούσε από μακριά τους διαξιφισμούς για το ακριβές ύψος του, πνέοντας μένεα κατά της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που εισηγείται όλο και πιο σκληρή λιτότητα. Κι όμως.
Το ύψος του ελλείμματος και του δημόσιου χρέους επηρεάζουν άμεσα την καθημερινότητά μας – κι αυτό έχει φανεί ήδη από τον προϋπολογισμό που έφερε η κυβέρνηση. Ας απλουστεύσουμε τα πράγματα.
Ο έκπτωτος τσάρος της οικονομίας (επί Ν.Δ.), Γιώργος Αλογοσκούφης, είχε προβλέψει στον προϋπολογισμό του 2009, πέρυσι το Δεκέμβριο, έσοδα από φορολογία ύψους 60 δισεκατομμυρίων ευρώ. Τότε η αντιπολίτευση έκανε λόγο για προϋπολογισμό-μαϊμού και για εικονική πραγματικότητα, αλλά ο πρώην «καταλληλότερος» στήριξε και τον υπουργό και το εξωπραγματικό πόνημά του. Σελ.2 Πολιτικό ξεκατίνιασμα από Ντόρα και Σαμαρά Στη τελική ευθεία μπαίνει από τη Δευτέρα η κούρσα της διαδοχής στη Ν.Δ. Στα στρατόπεδα των δύο υποψηφίων καταστρώνουν τα σχέδια της τελευταίας στιγμής, προετοιμάζοντας παράλληλα το… στόλο και κυρίως τους μηχανισμούς που θα παίξουν τον κυρίαρχο ρόλο στη διαμόρφωση του τελικού αποτελέσματος.
Πέραν της ανύπαρκτης ουσίας, την επόμενη βδομάδα θα δοθεί μάχη και για τις εντυπώσεις. Στα επιτελεία της Ντόρας Μπακογιάννη και του Αντώνη Σαμαρά έχουν συνειδητοποιήσει ότι από δω και πέρα οι εικόνες παίζουν πρωτεύοντα ρόλο. Στο πλαίσιο αυτό οι δύο βασικοί διεκδικητές ετοιμάζουν μεγάλες συγκεντρώσεις στην Αθήνα. Σε επίπεδο εντυπώσεων η Ντόρα θα παίξει το χαρτί της ισχύος που έχει σε επίπεδο στελεχών, ενώ ο Σαμαράς αναμένεται να εμφανιστεί με τον Αβραμόπουλο τόσο στην εκδήλωση της Αθήνας όσο και σ’ αυτήν της Θεσσαλονίκης. Σελ.12 και Σελ.13 Οι σπόνσορες των υποψηφίων Το σφάλμα της Ντόρας, λένε οι ειδικοί της επικοινωνίας, είναι ότι από υπερβολική σιγουριά για τη νίκη κι επειδή νόμιζε πως θα κάνει περίπατο, δεν πήγε σε ιδεολογική αντιπαράθεση, αλλά έδωσε έμφαση στη φυσιογνωμία του κόμματος.
Αλλά ο κόσμος δεν ενδιαφέρεται για το κόμμα, με εξαίρεση κάποιους καρεκλοκένταυρους που περνούν τη ζωή τους στα γραφεία. Η κοινωνία άλλα ζητάει ν’ ακούσει. Ανεξάρτητα, όμως, από τις εκτιμήσεις των δημοσκόπων, ένα είναι σίγουρο. Ότι μετά τη συμμαχία με τον Άρη και την αλλαγή της στρατηγικής, η Ντόρα άρχισε να ανακάμπτει.
Απεναντίας, ο Σαμαράς έτρεξε πολύ δυνατά στην αρχή της κούρσας και κουράστηκε. Το γεγονός προκύπτει και από τις ομιλίες του, που επαναλαμβάνονται σχεδόν αυτούσιες Η αλλαγή του σκηνικού, που παρατηρήθηκε τις τελευταίες μέρες κι έφερε την Ντόρα να παίρνει κεφάλι, είναι βέβαιο ότι θα ωφελήσει καταλυτικά την Μπακογιάννη στην τελική ευθεία προς τις κάλπες Σελ. 14 Tα τηλεφωνήματα της Σούλας «πρόδωσαν» τον Ριζάι «Κλοιό» για τη σύλληψη του Βασίλη Παλαιοκώστα δημιουργεί η Ασφάλεια Αττικής λίγες ημέρες μετά τον εντοπισμό και τη σύλληψη του 35χρονου επικίνδυνου κακοποιού Αλκέτ Ριζάι στο Άνω Σούλι.
Επιπλέον ο Μιχ. Χρυσοχοΐδης κι οι συνεργάτες του έχουν καταστρώσει σχέδιο για τη σύλληψη των 10 καταζητούμενων μελών της οργάνωσης «Συνωμοσία των Πυρήνων της Φωτιάς», που συνεχίζει να προχωρεί σε βομβιστικές επιθέσεις με συχνότητα μία κάθε δύο εβδομάδες. Η σύλληψη του Αλκέτ Ριζάι πλέον σηματοδοτεί τη νέα φάση της Ελληνικής Αστυνομίας, η οποία, υπό τις εντολές Γιώργου Παπανδρέου και του Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, βγαίνει από το καβούκι της, λειτουργεί μεθοδικά και δεν διστάζει να κάνει στοχευμένες επιχειρήσεις που αποδεικνύονται επιτυχημένες. Σελ. 20 και Σελ. 53 Τα ράντζα των οργίων! Αχ, γιατρέ μου, πονάω! Η φράση αυτή ακουγόταν πολλές φορές στους διαδρόμους δημόσιου νοσοκομείου, το οποίο βρίσκεται στην καρδιά της Αθήνας.
Αλλά κανείς δεν έδινε ιδιαίτερη σημασία. Αυτό λένε άλλωστε όλοι στο κρεβάτι του πόνου.
Πού να φανταστεί κανείς ότι το ίδιο φώναζαν και στο κρεβάτι των οργίων. Μια ανάσα δίπλα από τους θαλάμους των ασθενών εξελισσόταν σκληρό πορνό.
Πρωταγωνιστές γιατροί με την κατάλληλη ειδικότητα, νοσοκόμες και βιντεοκάμερες.
Τα όργια του Καλιγούλα θύμιζε το σκηνικό, με άσπρες ρόμπες, πράσινες ποδιές, γάζες και άλλα… εργαλεία! Οι πρωταγωνιστές έκλειναν πονηρά το μάτι, έλεγαν τη συνθηματική φράση και έδιναν ραντεβού σε συγκεκριμένους θαλάμους που δεν φιλοξενούσαν ασθενείς αλλά άδεια κρεβάτια. Κλείδωναν τις πόρτες, έβγαζαν τα ρούχα και άνοιγε η κάμερα. Στο τέλος χρειάζονταν πραγματικό γιατρό για να αναρρώσουν από τη σεξουαλική υπερκόπωση. Σελ. 59 στο πέταλο Επίθεση στον τέως υπουργό ΠΕΧΩΔΕ, Γιώργο Σουφλιά, μέσω ξένης δημοσίευσης (που έγινε δηλαδή με πληρωμή) εξαπέλυσε πριν από δέκα μέρες η «Καθημερινή».
Η εφημερίδα κράτησε από την αρχή επικριτική στάση απέναντι στον Θεσσαλό πολιτικό για την πολιτική του στα δημόσια έργα, αλλά μετά την ήττα της Ν.Δ. στις εκλογές και την οικειοθελή αποχώρηση του Γ. Σουφλιά από το προσκήνιο της πολιτικής επανήλθε. Η «ξένη δημοσίευση» με τίτλο «Δημόσια έργα επί των ημερών του κ. Σουφλιά» είναι ένα κείμενο που είχε εκφωνήσει ο πρόεδρος της ΕΚΤΕΡ, κ. Σίψας, στο πλαίσιο της συνάντησης των κατασκευαστικών εταιρειών έκτης τάξης. Πρόκειται για μία σφοδρή επίθεση κατά του κ. Σουφλιά, στον οποίο καταλογίζει ευθύνες για την κρίση που βιώνει ο κατασκευαστικός κλάδος, με εξαίρεση τα ισχυρά εργοληπτικά συμφέροντα που σχετίζονται έμμεσα ή άμεσα με εκδοτικά συγκροτήματα. Σελ. 71 στο πέταλο Ο Κωνσταντίνος Καραμανλής (ο κανονικός) έλεγε ότι η κάλπη είναι σαν την κοιλιά της εγκύου γυναίκας: δεν ξέρεις αν το παιδί θα είναι αγόρι ή κορίτσι.
Τότε δεν υπήρχαν υπερηχογραφήματα που δείχνουν το φύλο. Αλλά και στην ψηφοφορία για το διάδοχο του Κώστα Καραμανλή (του μικρού) δεν υπάρχει το κρίσιμο στοιχείο του αριθμού των ψηφοφόρων. Παρ’ όλα αυτά τα τελευταία γκάλοπ δείχνουν ότι η κάλπη θα βγάλει κορίτσι – και μάλιστα… ψηλό. Η Ντόρα πήρε κεφάλι και με τη φόρα που έχει θα το διατηρήσει μέχρι το τέλος. Από ό,τι φαίνεται, λοιπόν, το αποτέλεσμα έχει κριθεί.
Ο Σαμαράς έκανε μια πολύ καλή κούρσα στην αρχή, αλλά δείχνει σαφή σημάδια κόπωσης. Η Ντόρα αποδεικνύεται φοράδα «στάγερ», που λένε και στον Ιππόδρομο. Κρατούσε δυνάμεις και εξαπολύει την αντεπίθεση στο φίνις. Ήδη η Ψηλή έχει πάρει κεφάλι στα γκάλοπ, ενώ πριν από μερικές ημέρες βρισκόταν πολλά «μήκη» πίσω. Σελ. 72

Ταξίδια ζωής: "Cabo Verde"...Ενας επίγειος παράδεισος

Το Cabo Verde - "Πράσινο Ακρωτήρι" πορτογαλική αποικία μέχρι το 1975 που απέκτησε την ανεξαρτησία του, αποτελείται από 10 νησιά, με 500 χιλιάδες περίπου πληθυσμό και μέση ετήσια θερμοκρασία 26 βαθμών Κελσίου.Ένας τόπος γεννημένος από μια έκρηξη, έγινε γνωστό από μια άλλη έκρηξη.
Μια μουσική έκρηξη, τραγουδισμένη από τα χείλη της Cesaria Evora.Το “Sodade” αυτή η υπέροχη και λιτή "μόρνα" που ταξίδεψε σε όλον τον κόσμο, τραγουδισμένη στην τοπική διάλεκτο, τα κρεολικά, συμπυκνώνει το συναίσθημα του Cabo Verde: ένα ατέλειωτο sodade, μια διαρκή νοσταλγία, αλλά και μια μελαγχολία για εκείνους που έφυγαν και δεν ξαναγύρισαν, πόνος βαρύς για όσους άρπαξε η θάλασσα, πίκρα και θλίψη για τις ξηρασίες και τους λιμούς που ταλάνισαν το Πράσινο Ακρωτήρι.
...ολόκληρο το άρθρο με πλούσιο φωτογραφικό υλικό και μουσική επένδυση στο blog...

«Παιχνίδια με τα χρώματα»

«Παιχνίδια με τα χρώματα» ΕΚΘΕΣΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΣΜΑΡΩ ΤΖΕΝΑΝΙΔΟΥ - ΚΕΣΣΟΠΟΥΛΟΥ Καφέ Chez Jean (Φράγκων 3) Από 13/11/2009 έως 23/12/2009 Ώρες λειτουργίας 9.00-14.00 (εκτός Σαββάτου και Κυριακής) Πληροφορίες: 2310-539672 «Πιστεύω ότι η ζωγραφική ήταν πάντα μια απάντηση στην ασχήμια της καθημερινότητας». «…Σε όλες μου τις δουλειές, οδηγός μου ήταν το χρώμα. Από τα χρόνια της Γαλλίας, το χρώμα είναι για μένα το βασικό κίνητρο για να ζωγραφίζω -οι δικές μου σχεδιαστικές γραμμές είναι από χρώμα». «…Οι δουλειές μου είναι περιγραφικές, χωρίς να είναι παραστατικές με τη στενή έννοια. Κι αυτό δεν είναι κάτι που με απασχολεί ιδιαίτερα.
Γιατί κάποιες φορές το παραστατικό και το αφηρημένο είναι σχετικά. Οι ουρανοί, για παράδειγμα, που με απασχόλησαν στην προηγούμενη δουλειά μου, έδιναν την εντύπωση του αφηρημένου ενώ θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν ως η απόλυτη παράσταση! Ή βλέπω τη Θεσσαλονίκη απ’ το καράβι ή από ψηλά σαν μία χρωματική παλέτα». «…Τα τοπία μου μπορεί να φαντάζουν απροσδιόριστα για τον θεατή ακόμη κι αν για μένα σημαίνουν κάτι, αν αναπαριστούν μια συγκεκριμένη εικόνα, μια στιγμή, μια εντύπωση, μια ανάμνηση.
Αυτό θα πει ότι η ζωγραφική μου ψάχνει τον θεατή της». «…Από τεχνικής πλευράς, η πινελιά μου είναι έντονη, στοιχείο που αναδεικνύει το κοντράστ των χρωμάτων και, φυσικά, τη δύναμή τους.
Από κει και πέρα, η μίξη των χρωμάτων είναι μια άσκηση που δεν τελειώνει ποτέ. Πάντα κάτι έχεις να μάθεις, πάντα ένα νέο χρώμα θα ανακαλύψεις. Ακόμη κι αν το δεις πρώτα στο τελάρο, είναι βέβαιο ότι παρατηρώντας κάπου θα το βρεις στη φύση».
Η Σμαρώ Τζενανίδου – Κεσσοπούλου γεννήθηκε το 1974 στη Θεσσαλονίκη.
Είναι απόφοιτος της Σχολής Καλών Τεχνών του Perpignan της Γαλλίας.
Έχει πραγματοποιήσει 4 ατομικές εκθέσεις (Άθυτος 2002, Κτήμα Δέδα – Θεσσαλονίκη 2003, Πόρτο Βαλίτσα 2008, Hotel Παλλήνη 2009) και έχει συμμετάσχει 14 ομαδικές [Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης 1995, Γερμανικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης 1996, Halle Au Poisson Perpignan 1999, Βαφοπούλειο Π.Κ. 2001, Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης (2002, 2005, 2008), Casa Bianca 2003, Πινακοθήκη Ε.Μ.Σ. 2004, Cheap Art 2009 κ.α.] Επικοινωνία με ζωγράφο στο τηλ. 6977-309881 ή στο email: gkessopoulos@gmail.com

Προσφυγή στη Δικαιοσύνη ΥΕΘΑ κ. Ευ. Βενιζέλου

Ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Ευάγγελος Βενιζέλος κατέθεσε σήμερα στο Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών αγωγή κατά της εταιρείας “VETO ΜΕΣΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» ιδιοκτήτριας και εκδότριας της εφημερίδας “VETO της Κυριακής” καθώς και κατά των μελών της ομάδας διεύθυνσης της εφημερίδας.
Με την αγωγή ο κ. Βενιζέλος ζητά να του επιδικασθεί ως αποζημίωση λόγω ηθικής βλάβης το ποσό των δύο εκατομμυρίων ευρώ.
Διαβάστε την αγωγή εδώ : http://www.evenizelos.gr/agenta/1577-prosfygi

Δημοκρατική Αναγέννηση: Αλλοιώς μας τάλεγαν προεκλογικά.

Ναυάρχου Νικοδήμου 2, 105 57, Σύνταγμα, Αθήνα Blog: www.danagennisi.eu Ηλ. Δ/νση: press@danagennisi.gr Τηλ. 2103314314 Φαξ: 2103217771 ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ Εκπρόσωπος: Σταύρος Βιτάλης Τηλ.: 6979112273 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 20/11/09 Αλλοιώς μας τάλεγαν προεκλογικά, τα επαναλάμβαναν στις προγραμματικές. Αλλά και δέκα μέρες πριν τα ίδια ξανάλεγαν. Τώρα άφησαν τα λόγια τα μεγάλα και μίλησαν ωμά. Η δραματική κατάσταση της οικονομίας απλώς δημοσιοποιείται τώρα. Δεν αποκαλύπτεται τώρα. Η κυβέρνηση την γνώριζε. Πάντως «ηδύνατο» και «ώφειλε» να την γνωρίζει. Οι εξελίξεις δείχνουν ότι ούτε σχέδιο, ούτε καν σχεδία εξόδου από την κρίση υπάρχει. Υπάρχει μάλλον ένας αυτοσχεδιασμός που αντιγράφει τη νεοφιλελεύθερη πολυμεταχειρισμένη συνταγή που αναμασούν ο Αλμούνια, των Βρυξελλών ο Στρός Κάν του ΔΝΤ και ο Τρισσέ της Φραγκφούρτης: Λιτότητα στη διαπασών. Ήτοι: α) Καθήλωση αποδοχών γι? αυτούς που παίρνουν πάνω από 2000 ευρώ μεικτά και λίγα ψίχουλα σ? αυτούς που παίρνουν κάτω των 2000 ευρώ β) Απαγόρευση προσλήψεων. και μετά το 2011 για κάθε 5 που φεύγουν (πλην Παιδείας, Υγείας, Ασφάλειας) δηλαδή ανεργία. Όμως η συνταγή Αλμούνια δεν οδηγεί σε αναθέρμανση της οικονομίας που οφείλει να είναι η απόλυτη προτεραιότητα της κυβέρνησης, αλλά σε περαιτέρω συρρίκνωσή της. Ο Κέϋνς ήταν ρεαλιστής και ταυτόχρονα πολύ ανθρώπινος όταν έλεγε: έχεις έλλειμμα και ύφεση καταπολεμάς πρώτα την ύφεση δίνοντας δουλειά στους ανέργους γιατί αν δεν τους δώσεις δουλειά: «ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος». Η προκριθείσα πολιτική αντιμετώπισης του ελλείμματος αντιγράφει τον γνωστό μύθο του Νασρεντίν Χότζα:
Ώσπου να συνηθίσει το υποζύγιό του να μην τρώει, το καημένο πέθανε? Μόνο μια αναθερμανθείσα οικονομία μπορεί να καλύψει το έλλειμμα. Στο μεταξύ διαγράφεται σκοτεινή η άλλη πλευρά αυτή του δανεισμού.
Η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα αποσύρει τα μέτρα ενίσχυσης της ρευστότητας. Αυτό σημαίνει ότι οι ελληνικές Τράπεζες παύουν να προμηθεύονται κρατικά ομόλογα, αφού δεν θα μπορούν να παίρνουν με αυτά φθηνό χρήμα από την ΕΚΤ.
Δηλαδή πάμε σε βαρύ κόστος δανεισμού. Τα χειρότερα έπονται και δεν κάνουμε κάτι σοβαρότερο για να τα αποτρέψουμε.

Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΕ ΤΙΤΛΟΥΣ

ΑΠΟ ΤΟ Geopolitics-GR Πάγωσαν οι αποφάσεις για τις κλιματικές αλλαγές H αδέξια αναζήτηση της ΕΕ για διεθνή φωνή Διάσκεψη για ένταξη Βοσνίας και Μαυροβουνίου στο ΝΑΤΟ Κίνα: Δίκη ενός εκ των ηγετών της εξέγερσης στην Τιενανμέν Νέο «όχι» Τεχεράνης σε συμβιβασμό ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΣΙΩΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

ΚΘΒΕ: Ανακοίνωση - Πρόσκληση

Ανακοίνωση - Πρόσκληση
Η Πειραματική Σκηνή του Κ.Θ.Β.Ε. αναζητά νέες και νέους, άτομα και ομάδες που ασχολούνται με την Τέχνη του Δρόμου και το Graffiti για να συμμετέχουν σε δράσεις που αφορούν σε εικαστικές παρεμβάσεις.
Πληροφορίες: 2310 223528

Ντέρμπι μέχρι τελικής πτώσης δείχνουν τα γκάλοπ του Σαββάτου

Διαβάστε στο FOREIGN PRESS Τι δείχνουν τα τελευταία γκάλοπ που θα δημοσιευθούν το Σάββατο για Ντόρα-Σαμαρά

Μηνύσεις κατά του υποψήφιου γραμματέα της Νεολάιας ΠΑΣΟΚ;

Μηνύσεις κατά του υποψήφιου γραμματέα της Νεολάιας ΠΑΣΟΚ;
Έκπληκτοι οι επισκέπτες της καθιερωμένης έκθεσης βιβλίου της Νεολαίας ΠΑΣΟΚ στο κτίριο "Γκίνη" στο πολυτεχνείο κατά το 3ήμερο εκδηλώσεων εορτασμού της επετείου του πολυτεχνείου αντίκρυσαν ένα αποτρόπαιο θέαμα. Δέκα μέλη της ΠΑΣΠ Χημικών Μηχανικών του Μετσόβιου Πολυτεχνείου γρονθοκόπησαν και εξύβρισαν χυδαία το μέλος της Εθνικής Αντιπροσωπείας Νεολαίας ΠΑΣΟΚ Μάρα Κουκουδάκη.
Παρόν στο συμβάν ήταν το μέλος της Εθνικής Αντιπροσωπείας Νεολαίας ΠΑΣΟΚ Τάσος Μανιάτης, ο τελευταίος είναι από τους επίδοξους διαδόχους του σημερινού γραμματέα Νεολαίας Κώστα Πανταζή και η συγκεκριμένη σχολή θεωρείται της επιρροής του.
Μια εβδομάδα πριν, επικεφαλής 20 μελών της συγκεκριμένης ΠΑΣΠ στις εκλογές του Παιδαγωγικού είχε κυριολεκτικά εισβάλει στη σχολή.
Για τα παραπάνω συμβάντα έχουν κατατεθεί ήδη καταγγελίες και επίκεινται μηνύσεις.
Η δράση του νεαρού Δελφίνου έχει εξοργίσει τα ηγετικά κλιμακία του ΠΑΣΟΚ και της νεολαίας.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΦΤΕΡΙ

ΔΕΙΤΕ! To βίντεο-DVD με τα ομαδικά όργια στο νοσοκομείο