Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2015

Έκτακτο Δελτίο θυελλωδών ανέμων σε ισχύ

ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΘΥΕΛΛΩΔΩΝ ΑΝΕΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗ METAREA 3
ΕΘΝΙΚΗ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΑΡ 327 - ΠΕΜΠΤΗ 01 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2015/1530 UTC

ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΨΗ 01-10-15/09 UTC
ΥΨΗΛΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ 1028 ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΧΑΜΗΛΕΣ 1014 ΣΤΗ
ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΜΕΣΟΓΕΙΟ. ΣΧΕΔΟΝ ΣΤΑΣΙΜΟ ΧΑΜΗΛΟ ΜΕ ΚΕΝΤΡΟ 1007 ΣΤΗ
ΣΑΡΔΗΝΙΑ ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΥΘΗΡΩΝ, ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟ ΑΙΓΑΙΟ, ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟ ΑΙΓΑΙΟ ΙΚΑΡΙΟ ΔΥΤΙΚΑ ΤΟΥ 26.00, ΣΤΕΝΟ ΚΑΦΗΡΕΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΧΡΙ 01/1900 UTC
ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 7 Η 8

ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΣ



ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΣ 
Ένα γνωμικό λέει  «αν δε παινέψεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει»…. Το Πυροσβεστικό Σώμα, ΧΡΟΝΙΑ τώρα το βλέπω σα το σπίτι μου, αφού είμαι μέλλος της πυροσβεστικής οικογένειας σαν Εθελοντής Πυροσβέστης. Μόνο που αυτή τη φορά, μου είναι δύσκολο, για να μη πω αδύνατο, να το παινέψω, και σα να μη φτάνει αυτό, το βλέπω από μόνο του να πέφτει και να πλακώνει τα παιδιά του.
Αναφέρομαι βέβαια στην περίπτωση του ΛΥΚΟΥΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ η οποία είναι ήδη γνωστή στο πανελλήνιο, και που διεκδικεί το ρεκόρ «γκινες» παραλογισμού, γραφειοκρατίας, και απανθρωπιάς!
Ο Λυκούργος εδώ και δυο χρόνια, αφού γλύτωσε από του χάρου τα δόντια, ζει έναν Γολγοθά χάρη σε όλα τα πιο πάνω που ανέφερα, και που αφορούν την υπηρεσία του, η οποία, ούτε λίγο ούτε πολύ, τον ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕ να πεθάνει της πείνας.. 
Ας δούμε μερικά στοιχεία για την περιπέτεια του Λυκούργου.
Τον Οκτώβρη του 2013, πηγαίνοντας να αναλάβει υπηρεσία σε περιπολικό δασών το οποίο ΔΕΝ βρισκόταν στις εγκαταστάσεις της Π.Υ Μυτηλινης αλλά στο αεροδρόμιο γιατί ΕΤΣΙ είχε συμφωνηθεί στα πλαίσια τόσο της αντιπυρικής, όσο και της εξοικονόμησης καυσίμων μια και η υπηρεσία απείχε από το χώρο ευθύνης του περιπολικού δασών 20 χιλιόμετρα (;), είχε ένα σοβαρότατο τροχαίο, που λίγο έλειψε να του στοιχίσει τη ζωή. Αν και φορούσε κράνος (μέσο μεταφοράς η μηχανή του και όχι υπηρεσιακό όχημα), η ζημιά που έπαθε ήταν μεγάλη.
Σοβαρές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις, δεξιά ημιπληγία, απώλεια της ομιλίας του, κρίσεις τύπου "Ε" (επιληπτικές) και πολύ σοβαρές ψυχιατρικές διαταραχές.
Δεκαοκτώ ημέρες έμεινε στην εντατική, όταν … «συνηλθε», ακολούθησε τρίμηνο πρόγραμμα «αποθεραπείας», και μετά…. Σήμερα, ΤΩΡΑ, η «αποθεραπεία» του, «μείωσε» τη ζημιά, την αναπηρία του στο 90%,  
Από τον Οκτώβρη του 2013, μέχρι και πριν λίγες μέρες, και συγκεκριμένα μέχρι τις 24 Σεπτέμβρη 2015, ο Λυκούργος «ζούσε» με την επιδότηση ασθένειας από το ταμείο του η οποία και έληξε αφού συμπληρωθήκαν οι 720 μέρες αναρρωτικής άδειας  που είναι και το όριο… Και τώρα, αρχίζουν τα τρελά, αρχίζουν τα παράλογα….
Ο Λυκούργος είναι πλέον ΑΝΑΠΗΡΟΣ, ΑΝΕΡΓΟΣ, ΑΝΙΚΑΝΟΣ ΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑ, ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ, «ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΩΝ ΑΠΩΝ» από την υπηρεσία του, αφού ΔΕΝ ΤΕΘΗΚΕ ΣΕ ΜΟΝΙΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ, ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΟΥ ΜΙΣΘΟΥ ΤΟΥ.
Και δεν είναι μόνο αυτό, έχει και συνέχεια, αφού πρότειναν στην αρραβωνιαστικιά του, να τον πηγαίνει η ίδια στην υπηρεσία για…. «ελαφριά δουλειά», δουλειά γραφείου….. Μιλάμε για έναν άνθρωπο, ο οποίος ουσιαστικά ΔΕΝ ΑΥΤΟΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙΤΑΙ, ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΟ ΔΕΞΙ ΤΟΥ ΧΕΡΙ, ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΚΑΛΑ, ΔΕΝ…….
Ο δε ισχυρισμός από την υπηρεσία του, ότι έχει τεθεί ερώτημα προς τη Νομική Υπηρεσία του Σώματος για τη θέση του σε μόνιμη διαθεσιμότητα (σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 15 παρ. 18 του Ν. 3938/2011) και έχουν εγερθεί ενέργειες για την υποβολή σχετικού ερωτήματος στο γραφείο του ΝΣΚ του Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, πλην όμως το παραπάνω ερώτημα δεν έχει υποβληθεί ακόμα (!;) διότι λόγω των εθνικών βουλευτικών εκλογών εκλείπει ο Γενικός Γραμματέας Πολιτικής Προστασίας, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ «ΕΡΩΤΗΜΑ» ΧΑΘΗΚΕ ΚΑΠΟΥ ΣΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ.
Είμαι σίγουρος, τώρα που γράφω αυτές τις γραμμές, πως θα ενδιαφερθούν εκείνοι που πρέπει και επίσης, τα «ανθρώπινα γρανάζια της σκοπιμότητας και της απανθρωπιάς» θα πάρουν αυτό που τους αξίζει…. Και δε μιλώ για ένα απλό ΞΗΛΩΜΑ. Καταλαβαινόμαστε νομίζω κύριοι συνάδελφοι. ΗΞΕΡΑ πως το Πυροσβεστικό Σώμα ΔΕΝ εγκατέλειψε ΚΑΝΕΝΑΝ, αλλά δυστυχώς βλέπω πως στην περίπτωση του Λυκούργου, όχι απλά ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕ, αλλά……..
Θα επανέλθω…

Βασίλης Τσούγκαρης

ΝΕΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΙΑΠΛΑΣΗ

Μουσικό Αλφαβητάρι
Συγγραφέας: Κέλλυ Σταμουλάκη, Πηνελόπη Κολοκοτσά
Εικονογράφος: Βίλλυ Καραμπατζιά
Μουσική: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας
Τραγουδούν:
Βασίλης Λέκκας, Ευρυδίκη, Γιάννης Ζουγανέλης, Μαριάννα Τόλη, Πασχάλης Τσαρούχας, Γιώτα Νέγκα, Σταύρος Σιόλας, Τζούλι Μασίνο, Μαυρίκιος Μαυρικίου, Ευτυχία Φαναριώτη, Ορέστης Τρίκας, Κωνσταντίνος Θαλασσοχώρης, Μυρσίνη Δόξα, Σταμάτης Πακάκης
Ημερομηνία έκδοσης: 14 Σεπτεμβρίου 2015
Σχήμα: 21Χ29
Σελίδες: 64
Εξώφυλλο: Σκληρό
ISBN: 978-960-567-087-0
Το άλφα κάνει την αρχή, τραγούδι θ’ αρχινήσει.
Το βήτα το ακολουθεί, βασίλεια θα χτίσει.
Μέχρι το ωμέγα έφτασε αυτό το αλφαβητάρι
Και τα παιδιά θα γίνουνε της γνώσης το καμάρι.

Το «Μουσικό Αλφαβητάρι» είναι ένα βιβλίο με 25 τραγούδια, ένα για κάθε γράμμα της αλφαβήτας. Μέσα από υπέροχες μελωδίες, εξαιρετικές ερμηνείες, μαγικές εικόνες και παιχνιδιάρικους στίχους τα παιδιά ανακαλύπτουν νέες λέξεις και μαθαίνουν με πολύ διασκεδαστικό τρόπο την αλφαβήτα. Συνοδεύεται από CD.
Τα τραγούδια ερμηνεύουν:
Βασίλης Λέκκας, Ευρυδίκη, Γιάννης Ζουγανέλης, Μαριάννα Τόλη, Πασχάλης Τσαρούχας, Γιώτα Νέγκα, Σταύρος Σιόλας, Τζούλι Μασίνο, Μαυρίκιος Μαυρικίου, Ευτυχία Φαναριώτη, Ορέστης Τρίκας, Κωνσταντίνος Θαλασσοχώρης, Μυρσίνη Δόξα, Σταμάτης Πακάκης


Μουσικό Αριθμητάρι
Συγγραφέας: Κέλλυ Σταμουλάκη, Πηνελόπη Κολοκοτσά
Εικονογράφος: Βίλλυ Καραμπατζιά
Αρίθμηση στην σειρά: 32
Μουσική: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας
Τραγουδούν: Γιάννης Ζουγανέλης, Βασίλης Λέκκας, Ορέστης Τρίκας, Μυρσίνη Δόξα, Σταμάτης Πακάκης, Γιώτα Νέγκα, Πασχάλης Τσαρούχας, Σταύρος Σιόλας, Μαριάννα Τόλη, Ευτυχία Φαναριώτη, Μαυρίκιος Μαυρικίου, Ευρυδίκη
Ημερομηνία έκδοσης: 14 Σεπτεμβρίου 2015
Σχήμα: 21Χ29
Σελίδες: 32
Εξώφυλλο: Σκληρό
ISBN: 978-960-567-088-7
Οι αριθμοί τρελάθηκαν και στο παιχνίδι μπαίνουν,
Μικρούς, μεγάλους και παιδιά μαζί τους παρασέρνουν.
Απ’ το μηδέν το στρογγυλό στο δέκα θε να φτάσουν
Και όλα τα εμπόδια μπορούν να ξεπεράσουν.

Το «Μουσικό Αριθμητάρι» είναι ένα βιβλίο με 12 τραγούδια για τους αριθμούς που συνοδεύεται από CD. Μέσα από υπέροχες μουσικές, μελωδικές φωνές των εξαιρετικών καλλιτεχνών που ερμηνεύουν με μοναδική ευαισθησία τα τραγούδια, όμορφες εικόνες και ευφάνταστους στίχους τα παιδιά μαθαίνουν τους αριθμούς παίζοντας και διασκεδάζοντας.
Τα τραγούδια ερμηνεύουν:
Γιάννης Ζουγανέλης, Βασίλης Λέκκας, Ορέστης Τρίκας, Μυρσίνη Δόξα, Σταμάτης Πακάκης, Γιώτα Νέγκα, Πασχάλης Τσαρούχας, Σταύρος Σιόλας, Μαριάννα Τόλη, Ευτυχία Φαναριώτη, Μαυρίκιος Μαυρικίου, Ευρυδίκη

Οι γλωσσοδέτες της αλφαβήτας
Συγγραφέας: Ρούλα Παπανικολάου
Εικονογράφος: Ναταλία Καπατσούλια
Ημερομηνία έκδοσης: 14 Σεπτεμβρίου 2015
Σχήμα: 21Χ21
Σελίδες: 60
Εξώφυλλο: Σκληρό
ISBN: 978-960-567-090-0
Οι γλωσσοδέτες της αλφαβήτας είναι μικρές φράσεις ή ποιηματάκια που εστιάζουν στα γράμματα της αλφαβήτας. Βοηθούν τα παιδιά να προφέρουν δύσκολες λέξεις και φράσεις και να εξοικειωθούν με τα γράμματα και τα φωνήματα των γραμμάτων.
Παράλληλα, καλλιεργούν τη γλώσσα, πλουτίζουν το λεξιλόγιο και υποστηρίζουν με ευχάριστο και διασκεδαστικό τρόπο τη συνεχή και εξελικτική πορεία των μικρών παιδιών για την κατάκτηση της ανάγνωσης και της γραφής.

Παραμύθι χωρίς όνομα (με CD) βασισμένο στο ομώνυμο παραμύθι της Πηνελόπης Δέλτα
Συγγραφέας: Κάρμεν Ρουγγέρη
Εικονογράφος: Χριστίνα Κουλουμπή
Σειρά: ΔΙΑΒΑΖΩ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ - ΑΚΟΥΩ ΘΕΑΤΡΟ
Αρίθμηση στην σειρά: 2
Μουσική: Αντώνης Δελαπόρτας
Τραγουδούν: Αφήγηση: Κάρμεν Ρουγγέρη ΠΑΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΟΥΝ ΟΙ ΗΘΟΠΟΙΟΙ: Λευτέρης Βασιλάκης, Αλέξανδρος Κομπόγιωργας, Κωνσταντίνα Λιναρδάτου, Νάντια Μητρούδη, Γιάννης Νικολάου, Αμάντα Σοφιανοπούλου, Μυρτώ Χρυσανθοπούλου
Ημερομηνία έκδοσης: 10 Ιουνίου 2015
Σχήμα: 24X32
Σελίδες: 32
Εξώφυλλο: Σκληρό
ISBN: 978-960-567-083-2
Στο βασίλειο των Μοιρολάτρων ο Αστόχαστος, γιος του βασιλιά Συνετού, διαδέχεται τον πατέρα του στον θρόνο. Ο νέος βασιλιάς ενδιαφέρεται μόνο για διασκέδαση και καλοπέραση. Όπως είναι φυσικό, σε λίγο καιρό το βασίλειο καταρρέει· το θησαυροφυλάκιο αδειάζει· η χώρα δανείζεται συνέχεια και ο τόπος ερημώνει.
Μην αντέχοντας αυτή την κατάσταση, ο γιος του βασιλιά αποφασίζει να δράσει. Με βοηθό τη μικρή του αδερφή και μετά από πολλές περιπέτειες, θα κατορθώσει να εμπνεύσει πίστη και εμπιστοσύνη στον λαό του, ώστε όλοι μαζί να βοηθήσουν να ανορθωθεί η χώρα. Το «Παραμύθι χωρίς όνομα», εκδόθηκε πρώτη φορά το 1910 σε μια εποχή που άνθιζε η διαφθορά και η πολιτική αστάθεια και βλέπουμε, ότι και σήμερα είναι το ίδιο επίκαιρο όσο και την εποχή που γράφτηκε. Εδώ έχουμε μια πολύ όμορφη διασκευή για μικρότερα παιδιά απ την Κάρμεν Ρουγγέρη και στο CD ακούμε την θεατρική εκδοχή του κειμένου.

Furuno CH-250/60M 2,2 shaft 400mm

Furuno CH-250/60M 2,2 shaft 400mm
High definition active matrix color LCD
φυλλάδιο τεχνικών προδιαγραφών του προϊόντος Furuno CH-250

Εκδήλωση με τηνΘεοφανία Παπαθωμά στον Ιανό στο CAFE!

divider

ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ         ΝΕΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΕΣ       ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ      ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Σάββατο 10 Οκτωβρίου η Θεοφανία Παπαθωμά στον Ιανό


Οι εκδόσεις Διάπλαση και η  Θεοφανία Παπαθωμά  σας προσκαλούν στο βιβλιοπωλείο ΙΑΝΟS στο CAFÉ  το Σάββατο 10 Οκτωβρίου  στις 12 το πρωί  στην παρουσίαση του βιβλίου ‘’Αμαλασούνθα η νεράιδα της νύχτας’’. Η συγγραφέας μαζί με τον μουσικό Γρηγόρη Πετράκο θα μας παρασύρουν στο τρυφερό και παραμυθένιο κόσμο της Αμαλασούνθας με το πιο γλυκό νανούρισμα.
Βιβλιοπωλείο ΙΑΝΟΣ Σταδίου 24 Αθήνα. Τηλ. 2103217917

Αμαλασούνθα η Νεράιδα της Νύχτας




ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΦΥΛΛΙΣΕΤΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ

 Δείτε όλες τις νέες κυκλοφορίες εδώ
Δείτε τις προγραμματισμένες εκδηλώσεις εδώ

ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ ΠΙΑΝΑ ΚΑΙ ΛΑΤΕΡΝΕΣ

Το εργαστήριο κατασκευής χειροποίητων Πιάνων και Λατερνών του ΠΑΝΟΥ ΙΩΑΝΝΙΔΗ σας περιμένει!
Μπορείτε να επισκεφτείτε και τον ιστοχώρο του κάνοντας ΚΛΙΚ ΕΔΩ

Φορητο VhF Dual Band Baofeng UV-3 R - ΑΠΟ ΤΟ RADIO ELEKTRON

Φορητο VhF Dual Band Baofeng UV-3 R
ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΛΙΚ ΕΔΩ
Το BAOFENG είναι ένας μικρού μεγέθους φορητός dual band πομποδέκτης στα VHF και UHF. Λαμβάνει επίσης και ραδιοφωνία στην ζώνη των FM. Στην οθόνη του απεικονίζει και τις δύο συχνότητες που είναι συντονισμένος στα VHF και UHF. Στο επάνω VFO απεικονίζει τις συχνότητες στην ζώνη των UHF ή μία από τις μνήμες που διαθέτει ο πομποδέκτης. Στο κάτω VFO απεικονίζει τις συχνότητες στην ζώνη των VHF. Μπορούμε να επιλέξουμε το VFO λειτουργίας με το κατάλληλο πλήκτρο στην πρόσοψη του UV-3R. Η ισχύς εξόδου του είναι 2 Watt και διαθέτει 99 μνήμες. Παρά το μικρό του μέγεθος η οθόνη του είναι ιδιαίτερα ευανάγνωστη με ευδιάκριτους χαρακτήρες και πολλές πληροφοριακές ενδείξεις. Στην πρόσοψή του εκτός από το πλήκτρο on/off υπάρχουν τρία επιπλέον πλήκτρα για εναλλαγή μπάντας, ενεργοποίηση του menu επιλογών και ρύθμιση της έντασης ήχου. Τα πλήκτρα αυτά διαθέτουν και εναλλακτικές λειτουργίες που ενεργοποιούνται με παρατεταμένο πάτημα.Ενα μικρο μηχανακι για τους λατρες του μικρου και πρακτικου VhF για να το εχετε παντου μαζι σας!

Η ματαιωμένη ουτοπία

Η ματαιωμένη ουτοπία

Η ματαιωμένη ουτοπία
Το βιβλίο αυτό διαρθρώνεται σε πολλαπλά επίπεδα. Οι συγγραφείς του παρακολουθούν με συστηματικό τρόπο τη συγκρότηση της μνήμης των ηττημένων του Εμφυλίου πολέμου, όταν στις Λαϊκές Δημοκρατίες γίνεται αντιληπτή η απόσταση ανάμεσα στο όραμα και στην πραγματικότητα.
Η ματαιωμένη ουτοπία
Γιάννης Γαβριηλίδης, Νίκος Καραγιάννης και άλλοι σύντροφοι
συγγραφείς:Γιώργος Κόκκινος, Γαβρίλης Λαμπάτος, Αφροδίτη Αθανασοπούλου

Σειρά: Έκκεντρη Ιστορία- Ιστορία από το Περιθώριο
επιμέλεια σειράς: Γιώργος Κόκκινος
351 σελ.
ISBN 978-960-6748-31-8
Τιμή € 22,43

Οι διπλά ηττημένοι του ελληνικού Εμφυλίου
Οι πρόσφυγες στις χώρες της ανατολικής Ευρώπης
Δημοσιεύτηκε από τον ΓΙΩΡΓΟ ΣΙΑΚΑΝΤΑΡΗ στην ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ - 13/02/2009
  Σ' αυτό το πολλαπλών επιπέδων βιβλίο οι τρεις συγγραφείς του, ο πανεπιστημιακός Γιώργος Κόκκινος, ο ιστορικός Γαβρίλης Λαμπάτος και η διδάκτωρ Φιλολογίας Αφροδίτη Αθανασοπούλου, προσεγγίζουν μια πολύ σημαντική συνέπεια του ελληνικού Εμφυλίου. Οι συγγραφείς ευφυώς σημειώνουν πως παρακολουθούν την ιστορία των «διπλά ηττημένων» του ελληνικού Εμφυλίου. Αυτοί δεν είναι άλλοι από τους πρόσφυγες στις ανατολικές χώρες, που η ήττα τους στο ελληνικό έδαφος τους ακολούθησε και στο έδαφος εκείνων των χωρών το καθεστώς των οποίων ονειρεύονταν να πραγματοποιήσουν στην Ελλάδα. Αυτή η δεύτερη ήττα συνοδεύτηκε όχι μόνον από διώξεις, φυλακίσεις, στερήσεις των ατομικών και πολιτικών τους δικαιωμάτων, αλλά και από την κατάρρευση των οραμάτων τους για έναν καλύτερο κόσμο. Ο δάσκαλος, φιλόλογος και διανοούμενος Γιάννης Γαβριηλίδης μέσα από μια σειρά αυτοβιογραφικών σημειωμάτων, διάσπαρτων καταγεγραμμένων μαρτυριών, αλληλογραφίας και σημειωμάτων για άλλους πολιτικούς πρόσφυγες δίνει το υλικό στους συγγραφείς για να παρακολουθήσουν τόσο την πραγματολογική πορεία της ζωής των πολιτικών προσφύγων στις λεγόμενες «Λαϊκές Δημοκρατίες» (το λεγόμενες είναι δική μας αναφορά και όχι των συγγραφέων) όσο και τις ιδεολογικές τους ανησυχίες και ζυμώσεις.
  Οι συγγραφείς έχουν ως μεθοδολογική αφετηρία την προσέγγιση των πολιτικών και φιλοσοφικών κειμένων που προτείνει ο Κουέντιν Σκίνερ. Υποστηρίζουν πως τα «κείμενα δεν μπορούν να φανερώσουν με πληρότητα το νόημά τους και να αναδείξουν την ιστορική σημασία τους παρά σε αναφορά με τα διακειμενικά και ιστορικά τους συμφραζόμενα» (σελ. 47). Εφαρμόζοντας αυτή τη μεθοδολογία έχουν δύο στόχους: Πρώτον, να μετατρέψουν τη στηριγμένη σε τραυματικά γεγονότα κυριολεκτική και παθητική μνήμη, όπως αυτή προκύπτει από τα κείμενα του Γαβριηλίδη, σε μια μνήμη που θα οδηγεί σε μια απελευθερωτική ενέργεια, σε μια μνήμη παραδειγματική. Ο Γαβριηλίδης παρακολουθώντας τη ζωή του και τις «ζωές των άλλων», όπως ο συνδικαλιστής-ναυτεργάτης Καραγιάννης και ο αγωνιστής Λευτέρης Ματσούκας (Μπαρμπαλέξης), αποδίδει την ατομική ένταση μεταξύ βιωμένης πραγματικότητας και καταρρέοντος οράματος. Οι συγγραφείς μέσα από τα γραπτά του Γαβριηλίδη με μεθοδικότητα και συνέπεια παρουσιάζουν ένα αφήγημα μιας συλλογικής εναλλακτικής μνήμης. Αυτό το βιβλίο όμως δεν αποτελεί μόνον ένα εργαστήριο της μνήμης. Αποτελεί επίσης το αποδεικτικό υλικό για την ηθική εξέγερση τίμιων ανθρώπων κατά της τυραννίας του πραγματωμένου «κομμουνισμού». Γιατί όσοι έζησαν έστω και μικρό διάστημα σε αυτές τις χώρες δεν χρειάζονταν τίποτε άλλο από λογική σκέψη, τιμιότητα και ηθική στάση για να αναγνωρίσουν την πραγματικότητα. Οσοι δεν το έκαναν ή το έκαναν μετά το 1989, ας αναζητήσουν στην απουσία κάποιων ή όλων αυτών των στοιχείων μαζί τα αίτια της «παράλειψής» τους. Ταυτοχρόνως οι συγγραφείς παρουσιάζουν με τεκμηριωμένο τρόπο τη ζωή του κόσμου των πολιτικών προσφύγων στο Μπούλκες, στην Τασκένδη και κυρίως στο Κλουζ της Ρουμανίας, όπου και έζησε το μεγαλύτερο μέρος της προσφυγιάς του ο Γαβριηλίδης.  

  Ο δεύτερος στόχος τους αφορά τη χρήση του υλικού που τους προσφέρει ο Γαβριηλίδης για να συγκροτήσουν ένα ιστοριογραφικό σχέδιο και ένα σχέδιο ερμηνείας των καθεστώτων του «υπαρκτού σοσιαλισμού». Εδώ όμως θα θέλαμε να εκφράσουμε τη ριζική μας διαφωνία με το μοντέλο ερμηνείας που προκρίνουν. Οι συγγραφείς απορρίπτουν την πολιτική ορθότητα του θεωρητικού σχήματος των «δύο ολοκληρωτισμών». Στο στόχαστρό τους τίθεται η άποψη του Στεφάν Κουρτουά «Η Μαύρη Βίβλος του Κομμουνισμού: Εγκλήματα, τρομοκρατία, καταστολή» («Εστία», 2001), ο οποίος αντιμετωπίζει τον κομμουνισμό ως μια ομόλογη του φασισμού ιδεολογία, ως τρομοκρατικό σύστημα. Οι τρεις επιστήμονες υποστηρίζουν πως μια τέτοια άποψη παραγνωρίζει τη ριζική απόκλιση των δύο ιδεολογιών. Στην προσπάθειά τους να αποφύγουν τη δαιμονοποίηση του κομμουνισμού και την ταύτισή του με τον φασισμό, οι αναλύσεις τους έρχονται σε αντίθεση με τις βιωματικές αναφορές του Γαβριηλίδη. Ενώ ορθώς υποστηρίζουν πως οι μαρτυρίες του Γαβριηλίδη συρρέουν στην ίδια κοίτη, «στο ερμηνευτικό σχήμα της βαθμιαίας μετατροπής του κομμουνισμού σε μια τερατώδη μηχανή ολοκληρωτικής εξουσίας και παράλογης βίας (σελ. 88), ταυτοχρόνως αναζητούν στις ιδεολογικές διαφορές τη σωτήρια λέμβο για να περάσουν χωρίς να βραχούν απέναντι από αυτήν την κοίτη, αρνούμενοι στην ουσία αυτό που προκύπτει από τις μαρτυρίες του Γαβριηλίδη. Δεν είναι τυχαίο που κλειδί για την ερμηνεία αυτών των καθεστώτων θεωρούν το βιβλίο «Ο αιώνας των κομμουνισμών» («Πόλις», 2001). Ενα βιβλίο το οποίο ούτε με την πιο αγαθή προαίρεση δεν θα μπορούσε να θεωρηθεί ότι κατορθώνει να ερμηνεύσει τη φύση αυτών των καθεστώτων. Ο «Αιώνας», εκτός από τη λειψή αναγνώριση των εγκλημάτων των κομμουνιστικών καθεστώτων, αποδίδει αυτά τα εγκλήματα «στις πολλαπλές αντιστάσεις του κοινωνικού» και στην «πολύπλοκη κίνηση της Ιστορίας». Στην όποια μάλιστα κριτική ξεφεύγει από τα όρια που θέτει η «ριζοσπαστική πολιτική ορθότητα», απαντούν πως γίνεται με στόχο την άρνηση της ριζικής αλλαγής. Η λογική των «αντιστάσεων του κοινωνικού» ήταν ακριβώς η λογική πάνω στην οποία στηρίχτηκε όλο το σταλινικό οικοδόμημα. Η λογική των «επιταγών της εξουσίας» αποτέλεσε τη γραμμή υπεράσπισης των κατηγορούμενων εγκληματιών στη δίκη της Νιρεμβέργης. Οι ολοκληρωτισμοί αναζητούν πάντοτε μια λογική έξω από αυτούς για να ζητήσουν την όποια νομιμοποίησή τους.
  Σίγουρα καμία ιδεολογική συνάφεια δεν υπάρχει μεταξύ κομμουνισμού και φασισμού, αλλά η επίκληση αυτής της διαφορετικότητας δεν νομιμοποιεί μια μονιστική ιδεολογία, όπως είναι ο κομμουνισμός. Οταν κανείς πιστεύει στην αναγκαιότητα ύπαρξης μόνον ενός τρόπου παραγωγής, μίας μόνον ιδιοκτησίας, μίας ιδεολογίας, μίας κυρίαρχης τάξης (πίστη που δεν διέπει τη σκέψη μόνον του Στάλιν, ούτε μόνον του Λένιν, αλλά και του Μαρξ και του Τρότσκι), τότε η απόσταση από αυτήν τη μονιστική ερμηνεία της Ιστορίας, ως την πίστη στο ένα κόμμα και στον μοναδικό ηγέτη «πατερούλη», είναι πολύ μικρή. Από εκεί μάλιστα ώς την πίστη πως ο κόσμος χωρίζεται σε πιστούς και αιρετικούς, έτσι ώστε οι διαφορετικές φωνές να μην έχουν θέση σε μια τέτοια πραγματικότητα, η απόσταση είναι μηδενική. Αυτό ακριβώς μας λένε τα βιογραφικά κατάλοιπα και σπαράγματα του Γαβριηλίδη και των άλλων «διπλά ηττημένων» πολιτικών προσφύγων. Η συγκριτική μέθοδος δεν αρκεί για να αποδώσει τη φύση των καθεστώτων του «υπαρκτού σοσιαλισμού». Η ταύτισή τους με τον φασισμό είναι μια αντεπιστημονική προσέγγιση, αλλά και η προσέγγισή τους με βάση τη διαφορά τους από τον φασισμό είναι εξίσου λαθεμένη μέθοδος. Αν δηλαδή δεν υπήρχε ο φασισμός πώς θα προσεγγίζαμε τότε την κομμουνιστική τυραννία;
  Το βιβλίο κλείνει με μία ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα παρουσίαση από την Αφροδίτη Αθανασοπούλου των απόψεων του πρόσφυγα φιλόλογου Γαβριηλίδη για τη γλώσσα. Ο Γαβριηλίδης ξεκινά να ασκεί κριτική στη γραμματική του Τριανταφυλλίδη και στις απόψεις του Κριαρά, για να καταλήξει σταδιακά από υποστηρικτής μιας μετριοπαθούς εκδοχής του δημοτικισμού σε θιασώτη συντηρητικών γλωσσολογικών επιλογών, γράφει στην καθαρεύουσα και ομνύει στην αδιάσπαστη ενότητα και συνέχεια της ελληνικής γλώσσας ανά τους αιώνες. Η ιδεολογική σύγχυση και απογοήτευση των επαναπατρισθέντων πολιτικών προσφύγων αναζητεί στη γλωσσική συνέχεια και καθαρότητα τη ματαιωμένη ουτοπία που δεν βρήκε στο κομμουνιστικό εγχείρημα. Αν μάλιστα λάβει κανείς υπόψη του πως αρχικά το ΕΑΜ προσέγγισε πολύ κόσμο προτάσσοντας κυρίως την εθνικοαπελευθερωτική παρά την κοινωνική του αποστολή, η επιστροφή μεγάλου τμήματος των προσφύγων σε εθνικά οράματα καθόλου δεν θα πρέπει να εκπλήσσει.

ΝΕΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΙΑΠΛΑΣΗ

Παραμύθι χωρίς όνομα (με CD) βασισμένο στο ομώνυμο παραμύθι της Πηνελόπης Δέλτα
Συγγραφέας: Κάρμεν Ρουγγέρη
Εικονογράφος: Χριστίνα Κουλουμπή
Σειρά: ΔΙΑΒΑΖΩ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ - ΑΚΟΥΩ ΘΕΑΤΡΟ
Αρίθμηση στην σειρά: 2
Μουσική: Αντώνης Δελαπόρτας
Τραγουδούν: Αφήγηση: Κάρμεν Ρουγγέρη ΠΑΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΟΥΝ ΟΙ ΗΘΟΠΟΙΟΙ: Λευτέρης Βασιλάκης, Αλέξανδρος Κομπόγιωργας, Κωνσταντίνα Λιναρδάτου, Νάντια Μητρούδη, Γιάννης Νικολάου, Αμάντα Σοφιανοπούλου, Μυρτώ Χρυσανθοπούλου
Ημερομηνία έκδοσης: 10 Ιουνίου 2015
Σχήμα: 24X32
Σελίδες: 32
Εξώφυλλο: Σκληρό
ISBN: 978-960-567-083-2
Στο βασίλειο των Μοιρολάτρων ο Αστόχαστος, γιος του βασιλιά Συνετού, διαδέχεται τον πατέρα του στον θρόνο. Ο νέος βασιλιάς ενδιαφέρεται μόνο για διασκέδαση και καλοπέραση. Όπως είναι φυσικό, σε λίγο καιρό το βασίλειο καταρρέει· το θησαυροφυλάκιο αδειάζει· η χώρα δανείζεται συνέχεια και ο τόπος ερημώνει.
Μην αντέχοντας αυτή την κατάσταση, ο γιος του βασιλιά αποφασίζει να δράσει. Με βοηθό τη μικρή του αδερφή και μετά από πολλές περιπέτειες, θα κατορθώσει να εμπνεύσει πίστη και εμπιστοσύνη στον λαό του, ώστε όλοι μαζί να βοηθήσουν να ανορθωθεί η χώρα. Το «Παραμύθι χωρίς όνομα», εκδόθηκε πρώτη φορά το 1910 σε μια εποχή που άνθιζε η διαφθορά και η πολιτική αστάθεια και βλέπουμε, ότι και σήμερα είναι το ίδιο επίκαιρο όσο και την εποχή που γράφτηκε. Εδώ έχουμε μια πολύ όμορφη διασκευή για μικρότερα παιδιά απ την Κάρμεν Ρουγγέρη και στο CD ακούμε την θεατρική εκδοχή του κειμένου.

Thessaloniki International Film Festival

FestivalNews #518
Η ζωή του Τζέιμς Ντιν έρχεται στο Ολύμπιον μέσα από την ταινία Life, του Αντόν Κόρμπιν. Στην αίθουσα Παύλος Ζάννας προβάλλεται το βραβευμένο φιλμ Μήπως είσαι ο τύπος μου και άλλες αναζητήσεις περί έρωτος του Λουκά Μπελβό. Στην αίθουσα Τάκης Κανελλόπουλος φιλοξενείται το 28ο Κινηματογραφικό Αφιέρωμα για τα ανθρώπινα δικαιώματα, που διοργανώνουν τα μέλη του Ελληνικού Τμήματος της Διεθνούς Αμνηστίας στη Θεσσαλονίκη, από τις 5 έως τις 12 Οκτωβρίου.  
 
  Δείτε αυτή την κινηματογραφική εβδομάδα (01-07/10/2015)
LIFE
Άντον Κόρμπιν
Καναδάς - Γερμανία - Αυστραλία - ΗΠΑ
2015
 
ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ Ο ΤΥΠΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ ΠΕΡΙ ΕΡΩΤΟΣ

Λουκά Μπελβό
Γαλλία - Βέλγιο
2014
 
 
 
28ο Κινηματογραφικό Αφιέρωμα για τα ανθρώπινα δικαιώματα
Το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης υποστηρίζει το 28ο Κινηματογραφικό Αφιέρωμα για τα ανθρώπινα δικαιώματα που διοργανώνουν τα μέλη του Ελληνικού Τμήματος της Διεθνούς Αμνηστίας στην Θεσσαλονίκη. Το αφιέρωμα θα πραγματοποιηθεί από τις 5 έως τις 12 Οκτωβρίου 2015 στην αίθουσα Τάκης Κανελλόπουλος του Μουσείου Κινηματογράφου - Ταινιοθήκης Θεσσαλονίκης.
 
Αποκτήστε την CineΚάρταf για τη σεζόν 2015-2016
Ξεκιίνησε η πώληση της ετήσιας CineΚάρταf για την κινηματογραφική σεζόν 2015-2016. Ενημερωθείτε για τις παροχές και τα προνόμια της CineΚάρταF και αποκτήστε την από τα γραφεία του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης (κτίριο ΟΛΥΜΠΙΟΝ, Πλ. Αριστοτέλους 10, 5ος όροφος) ή online στο www.filmfestival.gr/cinekartaf σε προνομιακή τιμή.
Το γραφείο έκδοσης CineΚάρταF λειτουργεί καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή, 12:00-17:00. Πληροφορίες: 2310-378410 &  cinekartaf@filmfestival.gr
 
Festival Shop: Η προσφορά του Οκτωβρίου
Τον Οκτώβριο διατίθεται σε προσφορά η έκδοση Urban Survivors: Επιβιώνοντας στις παραγκουπόλεις του κόσμου. Ο κατάλογος συνόδευσε την ομότιτλη έκθεση φωτογραφίας, που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τους «Γιατρούς Χωρίς Σύνορα». Στην έκθεση παρουσιάστηκαν φωτογραφίες από πέντε μεγάλες παραγκουπόλεις, την Ντάκα, το Καράτσι, το Γιοχάνεσμπουργκ, το Πορτο-ο-Πρενς και το Ναϊρόμπι. Οι συγκλονιστικές φωτογραφίες είναι έργα των βραβευμένων φωτογράφων του πρακτορείου «Noor» Στάνλεϊ Γκριν, Αλιξάντρα Φατσίνα, Φραντσέσκο Τζίτζολα, Γιον Λόουενσταϊν και Πεπ Μπονέ.
Επιμέλεια έκδοσης: Θάνος Σταυρόπουλος
Σελίδες: 96
Γλώσσες: ελληνικά-αγγλικά
Τιμή προσφοράς: 2,00€

ΟΙ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ



Η προσφορά αφορά αγορές 
που πραγματοποιούνται μέσω της ιστοσελίδας μας.

Φιλιά στο σινεμά
Στην ιστορία του κινηματογράφου τα φιλιά σήμαιναν επικοινωνία και πάντα είχαν να κάνουν ...
Πίσω από τα σίδερα
Στις ημέρες μας γίνεται πραγματικά όλο και πιο επικίνδυνο να είναι κανείς Πραγματικός ...

Το Τέρας της Πετρούπολης
Σε αυτό το συναρπαστικό βιβλίο περιγράφεται η ζωή τριών ζευγαριών. Ο καθηγητής Στάσωφ ...
Το παπούτσι στη στέγη
Ο Delecroix κινείται ελεύθερα και δημιουργικά ανάμεσα στο φιλοσοφικό παραλήρημα και το ...

Οι Αταίριαστοι
Περιστατικά που αναδεικνύουν τον ορυκτό ψυχικό πλούτο της χώρας αυτής μόνο με τον ...
Πατέρας και γιος
Το βασικό θέμα αυτού του μυθιστορήματος είναι η "επικοινωνία", ή καλύτερα, η έλλειψή ...


Ζωοδόχου Πηγής 73, 10681 Αθήνα. Τηλ: 2103822251 - 2103815433 - 2103816661 - Fax: 2103815882 email: info@govostis.gr

Το κίνημα ενάντια στις εξορύξεις στη Χαλκιδική, κατεβαίνει στην Αθήνα

Άνθρωπος στον Άρη στους κινηματογράφους



ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΤΟΝ ΑΡΗ
Το διεθνές best seller του Andy Weir στους κινηματογράφους
Βασισμένη στο μυθιστόρημα όπου το «Apollo 13» συναντά το «Ναυαγό» και με τον Matt Damon στον πρωταγωνιστικό ρόλο, η κινηματογραφική ταινία «Η διάσωση» κάνει πρεμιέρα 1η Οκτωβρίου από την ODEON και σε 3D. Το διεθνές best seller του Andy Weir «Άνθρωπος στον Άρη» μεταφέρθηκε στο κινηματογράφο από τον διάσημο σκηνοθέτη Ridley Scott και κυκλοφορεί σε όλα τα βιβλιοπωλεία με νέο εξώφυλλο με το εικαστικό της ταινίας.

Έξι μέρες πριν, ήταν από τους πρώτους που περπάτησαν στον πλανήτη Άρη. Τώρα φαίνεται πως θα είναι ο πρώτος άνθρωπος που θα πεθάνει εκεί. Ο αστροναύτης Μαρκ Γουάτνι ξυπνάει τραυματισμένος και μόνος, μέσα σε μια αμμοθύελλα. Τα υπόλοιπα μέλη της τρίτης διαστημικής αποστολής στον Άρη τον θεώρησαν νεκρό και τον εγκατέλειψαν, σύμφωνα με το πρωτόκολλο της NASA. Οι πιθανότητές του τώρα να επιζήσει είναι ανύπαρκτες. Όμως ο Μαρκ δεν το βάζει κάτω. Συνδυάζοντας μοναδικά την ευρηματικότητα με την επιστημονική γνώση, μας αφήνει άφωνους για τις δυνατότητες του είδους μας να επιβιώνει. Θα μπορέσει να ξεπεράσει τις ανυπέρβλητες δυσκολίες που παρουσιάζονται κάθε στιγμή μπροστά του;
Ευανάγνωστο, γραμμένο με χιούμορ κι αυτοσαρκασμό και γεμάτο με ακριβή επιστημονικά δεδομένα, το μυθιστόρημα του Andy Weir βρίσκεται στην κορυφή των ευπώλητων βιβλίων και έχει κερδίσει φανατικούς αναγνώστες σε όλο τον κόσμο. Αν θέλετε μία μικρή γεύση από την ταινία μπορείτε να απολαύσετε το trailer.

Ο συγγραφέας Andy Weir είναι προγραμματιστής ηλεκτρονικών υπολογιστών που λάτρευε ανέκαθεν ό,τι είχε να κάνει με την ιστορία των διαστημικών αποστολών και αποφάσισε να χρησιμοποιήσει τις εκτεταμένες γνώσεις του σε μια δική του ιστορία. Έχοντας επενδύσει εκατοντάδες ώρες έρευνας για να προσδώσει όσο το δυνατόν περισσότερη αληθοφάνεια στην ιστορία όσον αφορά το επιστημονικό της κομμάτι, ο συγγραφέας θεωρούσε ότι το βιβλίο του ήταν μόνο για λίγους: «ένα τεχνικό βιβλίο για τεχνικούς ανθρώπους. Δεν φανταζόμουν ότι θα ενδιέφερε το γενικό κοινό, ή ότι θα τους άρεσε τόσο. Απλώς ήθελα να φανταστώ πώς θα ξεπερνούσε κανείς τα πάμπολλα σενάρια αποτυχίας μιας τέτοιας αποστολής, με τα εργαλεία και υλικά που είχε διαθέσιμα». Έτσι, η ιστορία διαδραματίζεται περίπου 12-15 χρόνια από τώρα αλλά κάθε μία επιστημονική πτυχή της μπορεί να υποστηριχθεί από τις υπάρχουσες σημερινές θεωρίες. Θεωρώντας το βιβλίο ως απλώς ένα πρότζεκτ-χόμπι του, ο Andy Weir ανέβαζε ένα-ένα τα κεφάλαια της ιστορίας στην προσωπική του ιστοσελίδα και μετά από τρία χρόνια, και έντονη πίεση από τους αναγνώστες του, ανέβασε την τελική μορφή του βιβλίου, το οποίο προσέλκυσε το ενδιαφέρον εκδοτικών οίκων και τελικά έγινε παγκόσμιο best seller, κάτι που τράβηξε την προσοχή και του Χόλιγουντ.

Δελτίο Τύπου - Οι Δρόμοι του Κρασιού της Πελοποννήσου στη Θεσσαλονίκη - 2015

Παρουσίαση του νέου μυθιστορήματος του Βασίλη Γκουρογιάννη "Σενάριο Αθανασίας"



ΒΑΣΙΛΗΣ ΓΚΟΥΡΟΓΙΑΝΝΗΣ
Σενάριο αθανασίας
Ένα μυθιστόρημα υπερρεαλιστικό, χειμαρρώδες, ηθικό, άσεμνο, χριστιανικό, αθεϊστικό, θεολογικό, σαρκαστικό, ποιητικό.
Προπάντων, μια αλληγορία για την πάλη του ανθρώπου με το μυστήριο της ζωής.
Ο IANOS και οι εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ σας προσκαλούν στην παρουσίαση του νέου μυθιστορήματος του Βασίλη Γκουρογιάννη
ΣΕΝΑΡΙΟ ΑΘΑΝΑΣΙΑΣ
την Πέμπτη, 1 Οκτωβρίου 2015, στις 8:30 μ.μ., στο βιβλιοπωλείο IANOS (Σταδίου 24, Αθήνα).
Για το βιβλίο θα μιλήσουν
η Κατερίνα Σχινά, μεταφράστρια-κριτικός λογοτεχνίας, και ο δημοσιογράφος Γιάννης Ν. Μπασκόζος.
«Ήταν ένα έξοχο κινηματογραφικό πλάνο που θα το ζήλευε ο Ταρκόφσκι. Ξαφνικά κυριεύτηκε από μαγεία και του δημιουργήθηκε η παραίσθηση ότι η Μαρίνα δεν ανεβαίνει από το μετρό για να τον συναντήσει αλλά αναστήθηκε από τα έγκατα της γης και αναλήπτεται προς τον ουρανό. Όταν έφτασε στο τελευταίο σκαλοπάτι, άπλωσε με αγωνία το χέρι του και την άρπαξε σφιχτά από το μπράτσο για να μη συνεχίσει την πορεία της προς τον ουρανό, πριν του αποκαλύψει για ποιο λόγο ήρθε στη γη να τον συναντήσει».
Διαβάστε ΕΔΩ τι έγραψε ο Τύπος για το βιβλίο.
ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ
Ο Βασίλης Γκουρογιάννης γεννήθηκε το 1951 στο χωριό Γρανίτσα Ιωαννίνων. Φοίτησε στη Νομική Σχολή Θεσσαλονίκης. Από το 1977 εργάζεται ως δικηγόρος στην Αθήνα. Μεταξύ άλλων έχει εκδώσει τα βιβλία: Διηγήσεις παραφυσικών φαινομένων (1992), Το ασημόχορτο ανθίζει (1995), Ο θίασος των Αθηναίων (1999), το οποίο μεταφράστηκε στα ιταλικά, Βέβηλη πτήση (ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ, 2003), Από την άλλη γωνία (ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ, 2006). Το 2010 τιμήθηκε με το Βραβείο Μυθιστορήματος του περ. Διαβάζω για το βιβλίο Κόκκινο στην Πράσινη Γραμμή, το οποίο επίσης κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Μεταίχμιο.