Τρίτη 4 Αυγούστου 2009

Ο ΗΛΙΑΣ ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑ ΜΕΓΑΡΑ

Ενας μεγάλος Ελληνας συνθέτης, ένας δημιουργός που μας έκανε στο παρελθόν να σιγοτραγουδήσουμε τα τραγούδια του ο ΗΛΙΑΣ ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΣ μας περιμένει όλους μεθαύριο Πέμπτη στον αύλιο χώρο του μουσείου Μεγάρων για να μας ταξιδέψει στην πανσέληνο με την μουσική του!Ο συνθέτης κλείνει τριάντα χρόνια στο χώρο.
Τριάντα χρόνια δημιουργίας, διεθνών συνεργασιών με έργα συμφωνικά και όχι μόνο.
Από τα "ΛΑΙΚΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑ" και τα "ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΤΟ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ", από τις φωνές της ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΜΠΕΛΛΟΥ, του ΑΝΤΩΝΗ ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗ, της ΑΛΚΗΣΤΗΣ ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΗ και άλλων καλλιτεχνών έρχεται με το πρόγραμμα Αρχαιολογικοί Χώροι και Μνημεία με την Πανσέληνο του Υπουργείου Πολιτισμού για «Μία μουσική διαδρομή» Μαζί του:
Τάσης Χριστογιαννόπουλος Νένα Βενετσάνου Με την υποστήριξη του Δήμου Μεγαρέων. Είσοδος ελεύθερη.

Καμπότζη: Νάρκες - Καλλιστεία και Παράνοια

ΑΠΟ ΤΟ http://www.foreignpress-gr.com/ Καμπότζη: Νάρκες - Καλλιστεία και Παράνοια Με πρόφαση τον αγώνα που διεξάγεται σε ολόκληρο τον κόσμο για την κατάργηση των ναρκών, ο Νορβηγός θεατρικός και κινηματογραφικός σκηνοθέτης Morten Traavik επιχειρεί να διοργανώσει καλλιστεία ομορφιάς στην Καμπότζη, με τις συμμετέχουσες να είναι αποκλειστικά ακρωτηριασμένες γυναίκες από νάρκες!
Στην Καμπότζη, υπάρχουν ακόμη περί τα 4 με 6 εκατομμύρια νάρκες που δεν έχουν εκραγεί στη χώρα, μετά από δεκαετίες εμφυλίου πολέμου. Περίπου 25.000 πολίτες της Καμπότζης έχουν ακρωτηριαστεί από έκρηξη νάρκης. Οι αρχές της χώρας αντέδρασαν έντονα και απαγόρευσαν τη διεξαγωγή διαγωνισμού ομορφιάς για την ανάδειξη της «Μις Νάρκη», κατηγορώντας τους διοργανωτές για κατάφωρη προσβολή της ανθρώπινης αξιοπρέπειας
Περισσότερα στο http://www.foreignpress-gr.com/

Γεμάτος με αγκάθια... αυθαιρεσίας ο Εθνικός Δρυμός Βίκου - Αώου!

ΑΠΟ ΤΟ http://epirusgate.blogspot.com/Γεμάτος με αγκάθια... αυθαιρεσίας ο Εθνικός Δρυμός Βίκου - Αώου!
Του Βασίλη Ιγνατιάδη
Αυθαίρετες παρεμβάσεις και απουσία ελέγχων «τραυματίζουν» τον μοναδικής ομορφιάς και περιβαλλοντικής αξίας Εθνικό Δρυμό Βίκου - Αώου, που αποτελεί το βόρειο τμήμα του υψηλής προστασίας Εθνικού Πάρκου Βόρειας Πίνδου.
Φορτηγά, φορτωτές και μηχανήματα έργων μπαινοβγαίνουν ανενόχλητα στον αυστηρά απαγορευμένο για τροχοφόρα «πυρήνα» του Δρυμού, λαθροθήρες εφορμούν με τζιπ μέσα σε αυτόν υπό την ανοχή των Αρχών, ο ηγούμενος Μονής -εγκατεστημένης μέσα στην προστατευόμενη περιοχή- ανεβάζει οικοδομικά υλικά για να επεκτείνει τις εγκαταστάσεις της, ενώ οι νόμιμοι πεζοπόροι επισκέπτες στο φαράγγι του Βίκου - Αώου γίνονται θεατές εικόνων εγκατάλειψης, με παρατημένα οχήματα και σκορπισμένους πλαστικούς σωλήνες ύδρευσης κατά μήκος του μονοπατιού.

ΔΗΠΕΧ - ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Την Τετάρτη 5 Αυγούστου 2009, Παραμονή του Σωτήρος Χριστού, στο χώρο του Γηροκομείου, ο Δήμος Χανίων και η ΔΗΠΕΧ, διοργανώνουν εκδήλωση στις 19.30 το βράδυ. Συμμετέχουν : Φιλαρμονική Ορχήστρα Δήμου Χανίων ο παραδοσιακός σύλλογος ΠΑΓΚΡΗΤΙΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΒΡΑΚΟΦΟΡΩΝ και οι ΚΡΗΤΙΚΕΣ ΜΑΔΑΡΕΣ θα αποδώσουν χορούς της Κρήτης και ριζίτικα τραγούδια Συνοδεύει το συγκρότημα του Γιάννη Μαραγκάκη από το Σύλλογο Μουσικών Νομού Χανίων "Ο Χάρχαλης"

ΚΘΒΕ: Τρωάδες στην Επιδαυρο

Τρωάδες του Ευριπίδη Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου: 7 & 8 Αυγούστου Το αντιπολεμικό αριστούργημα του Ευριπίδη Τρωάδες, που πρωτοπαίχτηκε το 415 π.Χ. στα Μεγάλα Διονύσια, παρουσιάζει το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, σε καινούργια μετάφραση -ειδική παραγγελία του Κ.Θ.Β.Ε., της Ελένη Βαροπούλου και σκηνοθεσία Νικαίτης Κοντούρη.
Στο ρόλο της πολύπαθης Εκάβης, η Λήδα Πρωτοψάλτη.
Η παράσταση που έκανε πρεμιέρα στη Θεσσαλονίκη, στο Θέατρο Δάσους, στις 2, 3, 4 Ιουλίου, παρουσιάζεται στο Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών, στις 7 και 8 Αυγούστου 2009.
Πέραν της καθιερωμένης μεγάλης περιοδείας σε όλη την Ελλάδα, το Κ.Θ.Β.Ε. παρουσίασε τις Τρωάδες στους Δελφούς, στις 8 Ιουλίου στο πλαίσιο της ΧΙV Διεθνούς Συνάντησης Αρχαίου Δράματος, με θέμα «Ξένος-Μέτοικος», που διοργάνωσε το Ευρωπαϊκό Πολιτιστικό Κέντρο Δελφών, 3-11 Ιουλίου 2009.
Η παράσταση Σήμερα.
Σ’ ένα βομβαρδισμένο σχολείο, ανάμεσα σε σπασμένα θρανία, πεταμένα βιβλία, ρημαγμένους τοίχους, μια ομάδα παιδιών «παίζει» τους Θεούς, από τον Πρόλογο των Τρωάδων του Ευριπίδη.
Σ’ αυτόν το χώρο -προσωρινό στρατόπεδο αμάχων- θα συγκεντρωθούν οι γυναίκες της Τροίας και το μοιρολόι τους θα γίνει ο θρήνος όλων των ηττημένων και εξορισμένων του κόσμου.
Τη σκηνοθεσία υπογράφει η Νικαίτη Κοντούρη, η οποία έχει στο ενεργητικό της δύο ακόμη επιτυχημένες προσεγγίσεις στο αρχαίο δράμα (Μήδεια του Ευριπίδη και Αντιγόνη του Σοφοκλή, Εθνικό Θέατρο 1997 και 2002 αντίστοιχα, παραστάσεις οι οποίες ταξίδεψαν και στο εξωτερικό). Η παράσταση του ΚΘΒΕ σηματοδοτεί και την πρώτη εμφάνιση της Λήδας Πρωτοψάλτη, μετά από 50 χρόνια ευδόκιμης θεατρικής πορείας (Θέατρο Τέχνης, ελεύθερο θέατρο ρεπερτορίου, «ψυχή» του Θεάτρου «Στοά» τα τελευταία 35 χρόνια) στο Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου.
Τους άλλους ρόλους ερμηνεύουν η Μαρία Ναυπλιώτου (Ανδρομάχη), η Λαμπρινή Αγγελίδου (Κασσάνδρα), η Πηνελόπη Μαρκοπούλου (Ελένη), ο Φαίδων Καστρής (Ταλθύβιος), ο Μελέτης Ηλίας (Μενέλαος), η Ιφιγένεια Δεληγιαννίδη (κορυφαία), ο Δημήτρης Μακαλιάς (Ποσειδώνας), η Μαρία Δερεμπέ (Αθηνά).
Άλλες δεκατέσσερις γυναίκες αιχμάλωτες, έγκλειστες σε έναν χώρο μεταγωγής -τράνζιτ, θρηνούν «γι’ αυτά που έπαθαν και γι’ αυτά που θα ‘ρθουν» κι ο θρήνος τους αγκαλιάζει όλους τους ηττημένους κι αποδιωγμένους της ανθρωπότητας.
Μαζί τους έχουν και τέσσερα παιδιά.
Εκτός από την ομάδα «παιδιά στον πόλεμο», πανταχού παρούσα και μια ισχυρή ομάδα κρούσης αποτελούμενη από έξι άνδρες ηθοποιούς.
Τα σκηνικά και τα κοστούμια υπογράφει ο Γιώργος Πάτσας, την μουσική, η Καλλιόπη Τσουπάκη, τη χορογραφία, η Καλλιόπη Σφήκα, τη σύνθεση ήχων και το μουσικό περιβάλλον ο Δημήτρης Ιατρόπουλος, τους φωτισμούς ο Στέλιος Τζολόπουλος, τη μουσική διδασκαλία ο Νίκος Βουδούρης, την δραματουργική ανάλυση η Αμαλία Κοντογιάννη. Βοηθός σκηνοθέτη είναι ο Γιάννης Παρασκευόπουλος.
Μετάφραση: Ελένη Βαροπούλου Σκηνοθεσία: Νικαίτη Κοντούρη Σκηνικά- Κοστούμια: Γιώργος Πάτσας Μουσική: Καλλιόπη Τσουπάκη Σύνθεση ήχων & μουσικό περιβάλλον: Δημήτρης Ιατρόπουλος Χορογραφία: Καλλιόπη Σφήκα Φωτισμοί: Στέλιος Τζολόπουλος Μουσική Διδασκαλία: Νίκος Βουδούρης Δραματολογική Επεξεργασία: Αμαλία Κοντογιάννη Βοηθός σκηνοθέτη: Γιάννης Παρασκευόπουλος Βοηθός σκηνογράφου: Μαρία Φιλίππου Βοηθός χορογράφου: Σταυρούλα Σιάμου Οργάνωση παραγωγής: Ροδή Στεφανίδου
Διανομή
Εκάβη: Λήδα Πρωτοψάλτη Ανδρομάχη: Μαρία Ναυπλιώτου Κασσάνδρα: Λαμπρινή Αγγελίδου Ταλθύβιος: Φαίδωνας Καστρής Ελένη: Πηνελόπη Μαρκοπούλου Μενέλαος: Μελέτης Ηλίας Κορυφαία του Χορού: Ιφιγένεια Δεληγιαννίδη Ποσειδών: Δημήτρης Μακαλιάς Αθηνά: Παιδί στον πόλεμο: Μαρία Δερεμπέ. Αστυάναξ: Ιωάννης - Παντελής Μπαμίχας Κορυφαίες - Χορός: Εύη Αστρίδου, Άννα Γιαγκιώζη, Μαριάννα Δημητρίου, Ελένη Καλαρά, Ειρήνη Μουρελάτου, Μάμιλη Μπαλακλή, Μαγδαληνή Μπεκρή, Εύη Σαρμή, Δέσποινα Σαρόγλου, Ευδοκία Σουβατζή, Αμάντα Σοφιανοπούλου, Πολυξένη Σπυροπούλου, Ευανθία Σωφρονίδου, Μαρίζα Τσάρη.Ομάδα κρούσης: Στέλιος Ανδρονίκου, Αργύρης Γκαγκάνης, Δημήτρης Κοντός, Παύλος Μυρόφτσαλης, Γιάννης Παρασκευόπουλος, Χάρης Πεχλιβανίδης. Τιμές Εισιτηρίων
Εισιτήρια Διακεκριμένη Ζώνη: 50 €, Α Ζώνη 45 €, Β Ζώνη: 30 € (κανονικό), 20 € (φοιτητικό)Άνω Διάζωμα: 25 € (κανονικό), 15 € (φοιτητικό)
Πληροφορίες - ΚρατήσειςΤηλ. Κρατήσεων: 210 3272000, www.greekfestival.gr
Χώρος Παραστάσεων: Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου Ώρα Έναρξης Παράστασης: 21.00
Χορηγοί επικοινωνίας:
ΕΡΤ ΑΕ., ΕΡΤ 3 Με την υποστήριξη: TV100, fm100, Antenna 97,5, Μακεδονία TV, Αγγελιοφόρος, Αγγελιοφόρος της Κυριακής, Sunday Πολιτιστικό site – ελculture http://petridisradio.blogspot.com/
Αύγουστος
Παρασκευή 7, Σάββατο 8 Αυγούστου Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου, ΕΠΙΔΑΥΡΟΣ, ώρα έναρξης: 21.00
Σάββατο 22 Αυγούστου Αρχαιολογικό Πάρκο Αμφίπολης, ΑΜΦΙΠΟΛΗ, ώρα έναρξης: 21.00
Παρασκευή 28, Σάββατο 29 Αυγούστου Ρωμαϊκό Ωδείο Πάτρας, ΠΑΤΡΑ, ώρα έναρξης: 21.30 Σεπτέμβριος
Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου Θέατρο Δεξαμενής, ΚΟΡΩΠΙ, ώρα έναρξης: 21:00
Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου Δημοτικό Κηποθέατρο Παπάγου, ΠΑΠΑΓΟΥ, ώρα έναρξης: 20.45
Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου Παλιό Ελαιουργείο, ΕΛΕΥΣΙΝΑ, ώρα έναρξης: 20.30
Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου Θέατρο Πέτρας, ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ, ώρα έναρξης: 21:00

Η κρίση... ακρίβυνε 3.607 προϊόντα

ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΑ
Η κρίση... ακρίβυνε 3.607 προϊόντα Κερδοσκοπικό παιχνίδι και με τις μειώσεις τιμών ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Δήμητρα Σκούφου
Σούπερ ανατιμήσεις έως και 27% σε 3.607 τρόφιμα και άλλα προϊόντα σούπερ μάρκετ πλήρωσαν τον τελευταίο χρόνο οι Έλληνες καταναλωτές.
Πρόκειται για αυξήσεις τιμών που σημειώθηκαν κατά τη διάρκεια της μεγαλύτερης κρίσης των τελευταίων δεκαετιών και παρά το γεγονός ότι οι διεθνείς τιμές των πρώτων υλών των τροφίμων παρουσίασαν, στο ίδιο διάστημα, πτώση έως 52%!

ΠΑΝΔΗΜΙΑ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΑΣ

ΑΠΟ ΤΟ http://www.press-bank.gr/Κάθε χρόνο παγκοσμίως πεθαίνουν δύο εκατομμύρια άνθρωποι από μαλάρια, κάτι το οποίο θα μπορούσε να αποφευχθεί με μια κουνουπιέρα. Οι δημοσιογράφοι δεν λένε τίποτα γι’αυτό. Κάθε χρόνο παγκοσμίως πεθαίνουν δύο εκατομμύρια παιδιά από διάρροια, κάτι το οποίο θα μπορούσε να αποφευχθεί με ένα σιρόπι των 25 σέντς. Και οι δημοσιογράφοι δεν λένε τίποτα γι’ αυτό. Ιλαρά, πνευμονία, ασθένειες θεραπεύσιμες με φτηνά εμβόλια είναι υπεύθυνες για το θάνατο δεκάδων εκατομμυρίων ανθρώπων παγκοσμίως κάθε χρόνο. Και οι δημοσιογράφοι δεν λένε τίποτα.
Είναι κάποια χρόνια που εμφανίστηκε η γνωστή πια γρίπη των πουλερικών.
Παγκοσμίως οι δημοσιογράφοι μας πλημμύρισαν με πληροφορίες, πανικό, σήματα κινδύνου.
Επιδημία, η πιο επικίνδυνη απ’ όλες, μια πανδημία!!! Μιλάγανε μόνο για την τρομακτική αυτή ασθένεια των πουλερικών. Και βέβαια, η γρίπη των πουλερικών προκάλεσε το θάνατο μόλις 250 ατόμων παγκοσμίως. 250 θάνατοι σε 10 χρόνια, δηλαδή αναλογικά 25 θάνατοι το χρόνο.
Η κοινή γρίπη σκοτώνει μισό εκατομμύριο ανθρώπων το χρόνο παγκοσμίως.
Μισό εκατομμύριο έναντι 25.
Για ένα λεπτό.
Τότε γιατί τόση φασαρία με τη γρίπη των πουλερικών;
Γιατί πίσω από αυτά τα κοτόπουλα υπήρχε ένας «κόκορας», ένας κόκορας με μεγάλο λειρί.
Η διεθνής φαρμακευτική Roche με το πασίγνωστο Tamiflú της πούλησε εκατομμύρια δόσεων στις Ασιατικές χώρες.
Ακόμα και αν το Tamiflú έχει αμφίβολη αποτελεσματικότητα, η Βρετανική Κυβέρνηση αγόρασε 14 εκατομμύρια δόσεις για την πρόληψη του πληθυσμού της.
Με την γρίπη των πτηνών, η Roche και η Relenza, οι δύο μεγάλες φαρμακευτικές εταιρείες που προμηθεύουν την αγορά με αντιγριππικά, κέρδισαν χιλιάδες εκατομμύρια δολάρια.
Πρώτα με τα πουλερικά και τώρα με τα χοιρινά.
Ναι, τώρα ξεκίνησε η ψύχωση της γρίπης των χοίρων.
Και όλοι οι δημοσιογράφοι του κόσμου μιλάνε μόνο γι’αυτό.
Πια δεν λένε τίποτα για την οικονομική κρίση ούτε τους βασανισμένους στο Guantánamo.
Μόνο για τη γρίπη των χοίρων.
Και διερωτώμαι:
αν πίσω από τα πτηνά υπήρχε ένας «κόκορας», πίσω από τα γουρουνάκια να μην υπάρχει ένα «μεγάλο γουρούνι»;
Ας δούμε τι λέει ένας υπεύθυνος των εργαστηρίων της Roche.ROCHE:
Εμάς μας απασχολεί πολύ αυτή η πανδημία, τόσος πόνος, γι’ αυτό δίνουμε στην αγορά το θαυματουργό Tamiflú.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΑΠΟ ΤΟ Ε-PONTOS
Αναδρομή στο ποντιακό θέατρο και τον χορό από τις αρχές του περασμένου αιώνα «Οι παραδοσιακοί χοροί έρχονται απευθείας από την αρχαιότητα», θα πει ο Μιχάλης Καραβέλας υπεύθυνος για χορού στην Εύξεινο λέσχη και στέλεχος της επιτροπής της Παμποντιακής Ομοσπονδίας Ελλάδος.
Χαιρόμαστε που περιφερειακοί σύλλογοι μέλη της Παμποντιακής αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες και δράσεις θα πει ο Γιώργος Παρχαρίδης.
Διήμερο ποντιακής τέχνης και παράδοσης πραγματοποιήθηκε στην Αλεξανδρούπολη με ενδιαφέρουσα θεματική και προσεγγίσεις και αφορμή το φεστιβάλ λύρας που έφερε στην γειτονική πόλη δεξιοτέχνες της μουσικής ποντιακής παράδοσης.
Βρεθήκαμε εκεί την δεύτερη μέρα και συνομιλήσαμε με ανθρώπους που διαπραγματεύτηκαν το θέμα του ποντιακού θεάτρου και των ποντιακών χορών.
Ο Γιάννης Γεωργιάδης, ηθοποιός και σκηνοθέτης του ποντιακού θεάτρου, ήταν ο προσκεκλημένος του εκεί συλλόγου «Αλέξης Κομνηνός» κάνοντας μια ενδελεχή αναφορά στη γένεση του θεάτρου στον Πόντο και στον ελλαδικό χώρο.
Αναφέρθηκε στο πώς δημιουργήθηκε το θεατρικό κλίμα της κρατικής σκηνής στον Πόντο, από τις αρχές του περασμένου αιώνα, από το 1900 έως το 1922, μετά το 1922 εδώ στον ελλαδικό χώρο, όπου δημιουργήθηκαν κάποια σχήματα και ορισμένοι συγγραφείς που ήρθαν από εκεί και από τη ν ότια Ρωσία και πως έσμιξαν με τους εδώ συγγραφείς στον ελλαδικό χώρο και δημιούργησαν τα πρώτα θεατρικά σωματεία και τους συλλόγους αναδεικνύοντας το ποντιακό θέατρο.
Όπως θα πει ο κ. Γεωργιάδης ο ίδιος ασχολείται από το 1979 με το ποντιακό θέατρο ως ερασιτέχνης ηθοποιός, ενώ σαν σκηνοθέτης ασχολείται περίπου εδώ και 8 χρόνια.
«Τα έργα που έχω ανεβάσει και σαν πρωταγωνιστής είναι πολλά.
Έργα που έχω σκηνοθετήσει είναι με τον σύλλογο ποντίων και φίλων Ωραιοκάστρου στην Θεσσαλονίκη και με τον σύλλογο Καυκασίων Καλαμαριάς, είναι του Κτενίδη, «Το τελευταίον χορόν», του Ευστάθιου Ευσταθιάδη «Βαρβάρα και Ροξάνα» και του Μιχάλη Κυνηγόπουλου και άλλα. Διαβάστε όλο το άρθρο και πολλά ακόμα εδώ.

Μη βαράς, θα σε ψηφίσω

ΑΠΟ ΤΟ http://panic-gr.blogspot.com/Ένα νέο μεγάλο πολιτικό θέμα έσκασε αυτές τις μέρες.
Η Εύα Καϊλή, λένε, κάνει kick boxing και είναι και εξπέρ!
Ε, μετά από αυτό σπεύσαμε να βρούμε ντοκουμέντα.
Και ιδού...

Οι Μαύροι Πάνθηρες και οι Αγώνες του 1968

ΑΠΟ ΤΟ Ινφογνώμων Πολιτικά Οι Μαύροι Πάνθηρες και οι Αγώνες του 1968 Πώς θέλετε να μείνετε στην Ιστορία; Έχω πει ότι θέλω στον τάφο μου να γράψουν: Ενθάδε κείται ο Τζον Κάρλος, ένας άνθρωπος. Στην κίνησή τους εναντιώθηκαν και γνωστοί Αφροαμερικανοί αθλητές, όπως ο Jesse Owens και ο Joe Louis, αλλά και ισχυροί πολιτικοί παράγοντες, όπως ο Ronald Reagan, κυβερνήτης τότε στην Καλιφόρνια και μετέπειτα πρόεδρος των ΗΠΑ. Έτσι, από τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 1968 ελάχιστοι μόνο αθλητές απείχαν. Ανάμεσά τους ήταν ο καλαθοσφαιριστής Lew Alcindor, ο αθλητής που αργότερα έγινε ίνδαλμα στο επαγγελματικό πρωτάθλημα μπάσκετ των ΗΠΑ με το όνομα Kareem Abdul-Jabbar. Διαβάστε όλο το άρθρο και πολλά ακόμα εδώ.

Κόπηκε και η αυστραλέζικη «Στιγμή της Αλήθειας»

ΑΠΟ ΤΟ http://www.foreignpress-gr.com/ Κόπηκε και η αυστραλέζικη «Στιγμή της Αλήθειας»Την τύχη της ελληνικής εκπομπής «στιγμή της αλήθειας» είχε και η αυστραλέζικη ραδιοφωνική της εκδοχή.
Στην Αυστραλία, η πρωινή ραδιοφωνική εκπομπή του Κάιλ Σάντιλαντς και της Τζάκι Ο Νιλ, «κόπηκε» ύστερα από δήλωση 14χρονης στον αέρα, ότι έπεσε θύμα βιασμού όταν ήταν 12 ετών. Η μικρή κλήθηκε να απαντήσει σε ερώτηση της μητέρας της, αν είχε ενεργή σεξουαλική ζωή. Αν και η 14χρονη αντέδρασε αρνητικά στην ερώτηση της μητέρας της, απάντησε εμφανώς πιεσμένη.
Αυτό όμως δεν κατέβαλε τον παρουσιαστή της εκπομπής Κάιλ Σάντιλαντς ο συνέχισε να ρωτά τη νεαρή, αν αυτή ήταν η μοναδική της σεξουαλική εμπειρία.
Ότι η κατάσταση ξεπέρασε κάθε όριο ακόμα και για τα δεδομένα των «τηλεσκουπιδιών» αντελήφθη η συμπαρουσιάστρια του Σάντιλαντς, Τζάκι Ο' Νιλ, η οποία δήλωσε ότι η εκπομπή έχει ήδη ξεπεράσει τα όρια και έβαλε τέλος στη συζήτηση. Περισσότερα στο http://www.foreignpress-gr.com/

ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΤΗ ΜΕΡΑ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΟ