Κυριακή 12 Ιουνίου 2016

ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΧΟΡΟΥ ΜΕ ΤΙΤΛΟ ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ 17 & 18 ΤΟΥ ΜΗΝΑ

ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΧΝΗΣ ΣΥΝΘΕΣΗ - ΩΔΕΙΟ ΖΑΦΕΙΡΗ ΦΩΤΙΑΔΗ
ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΧΟΡΟΥ ΜΕ ΤΙΤΛΟ ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ 17 & 18 ΤΟΥ ΜΗΝΑ

Ημερήσιος Χάρτης Πρόβλεψης Κινδύνου Πυρκαγιάς


ΔΕΛΤΙΟ ΕΠΙΔΕΙΝΩΣΗΣ ΚΑΙΡΟΥ

ΔΕΛΤΙΟ ΕΠΙΔΕΙΝΩΣΗΣ ΚΑΙΡΟΥ

ΑΠΟ ΕΜΥ/ΕΜΚ
Ελληνικό, 12-06-2016/1200 C
Α.Α. 17/2016

ΣΤΑΔΙΑΚΗ ΕΠΙΔΕΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙΡΟΥ ΑΥΡΙΟ ΔΕΥΤΕΡΑ (13-06-2016) ΚΑΙ ΑΠΟ
ΤΑ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΑ ΜΕ ΙΣΧΥΡΕΣ ΒΡΟΧΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ ΚΑΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΝΑ ΣΥΝΟΔΕΥΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΧΑΛΑΖΟΠΤΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ
ΙΣΧΥΡΟΥΣ ΑΝΕΜΟΥΣ.

ΠΙΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΘΑ ΕΠΗΡΕΑΣΤΟΥΝ:
Α. ΑΥΡΙΟ ΔΕΥΤΕΡΑ (13-06-2016):
ΑΡΧΙΚΑ ΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΙΟΝΙΟ, Η ΗΠΕΙΡΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΣΗΜΒΡΙΝΕΣ ΩΡΕΣ Η
ΔΥΤΙΚΗ ΣΤΕΡΕΑ, Η ΔΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΒΟΡΕΙΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ (ΚΥΡΙΩΣ ΟΙ
ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ) ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΟΝ ΠΡΟΣΚΑΙΡΑ Η ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, Η ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΚΑΙ Η ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΤΕΡΕΑ.
Β. ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ (14-06-2016):
Η ΘΡΑΚΗ ΜΕΧΡΙ ΑΡΓΑ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΟΝ ΠΡΟΣΚΑΙΡΑ Η ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΤΑΚΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ ΚΑΙΡΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΕΜΥ (www.emy.gr).

Νέα κυκλοφορία: "Επιτηρούμενες ζωές" της Μαρίκας Ρόμπου-Λεβίδη


Δ Ε Λ Τ Ι Ο   Τ Υ Π Ο Υ
Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Αλεξάνδρεια το βιβλίο της Μαρίκας Ρόμπου-Λεβίδη Επιτηρούμενες ζωές. Μουσική, χορός και διαμόρφωση της υποκειμενικότητας στη Μακεδονία

Ευχαριστούμε τους φίλους αναγνώστες που ανταποκρίθηκαν ενεργά στην πρόσκλησή μας για προαγορά του βιβλίου, συμβάλλοντας έτσι στην πραγματοποίηση της έκδοσης και στην πρώτη επιτυχία του νέου αυτού τρόπου υποστήριξης σημαντικών και απαιτητικών βιβλίων σε συνθήκες κρίσης.
Μαρίκα Ρόμπου-Λεβίδη

 
Επιτηρούμενες ζωές
Μουσική, χορός
και διαμόρφωση της υποκειμενικότητας
στη Μακεδονία

 


Κυκλοφόρησε 10 Ιουνίου
ISBN  978-960-221-680-4, σχ. 17Χ24, σελ. 344,
α΄ έκδ. Ιούνιος 2016, τιμή:17,00€ (χωρίς Φ.Π.Α.)
Ένα βιβλίο για τη ζωή στο σύνορο: για την «Επιτηρούμενη Ζώνη» —το ζοφερό και συστηματικά αποσιωπημένο καθεστώς επιτήρησης που εφαρμόστηκε κατά μήκος των προς βορρά συνόρων της ελληνικής επικράτειας από το 1936 μέχρι τη Μεταπολίτευση.  Συγχρόνως,  ένα βιβλίο για τη μουσική, το τραγούδι, το χορό στην  Ανατολική και Κεντρική Μακεδονία και για τη σχέση που αναπτύσσεται ανάμεσα στις πολιτισμικές πρακτικές και τη διαμόρφωση της υποκειμενικότητας στο πλαίσιο του εθνικού κράτους. Τελικά, μια μουσική εθνογραφία των σλαβόφωνων «ντόπιων» της περιοχής της Δράμας και των Σερρών, που αντλεί από μακρόχρονη επιτόπια έρευνα σε εικοσιπέντε κοινότητες της Μακεδονίας και διερευνά τη διατομή του πολιτισμικού με το πολιτικό.
Εκκινώντας από τη θέση ότι το πολιτισμικό πεδίο παράγει λόγο, το βιβλίο εστιάζει στο «από τα κάτω» επίπεδο και δίνει βάρος στην ανθρώπινη δράση. Η επιτέλεση τοποθετείται στο προσκήνιο και οι πολιτισμικές πρακτικές αναδεικνύονται σε αναλυτική κατηγορία.  Ωστόσο, ο μουσικός και χορευτικός πολιτισμός δεν προσεγγίζεται με όρους μουσικολογίας. Αντιμετωπίζεται ως πρίσμα που επιτρέπει την ευρύτερη ανθρωπολογική κατανόηση της τοπικής κοινωνίας. Η συγγραφέας διερευνά σημερινές πρακτικές των ντόπιων που προς τα έξω παρουσιάζονται σαν «δεδομένες» και «αδιαμφισβήτητες» και, μέσα από την ερμηνεία του εθνογραφικού υλικού, υποστηρίζει ότι ουσιαστικά αυτές αποτελούν στρατηγικές διαχείρισης της εθνοτικής και πολιτισμικής διαφοράς. Ως τέτοιες, φέρουν καίρια στοιχεία μετασχηματισμού και συχνά παραπέμπουν σε συνθήκες αυτολογοκρισίας. Με δυο λόγια, συνεπάγονται εμπρόθετη δράση που συνδέεται με την υπόθεση της εθνικής ένταξης. Η μετάφραση των στίχων των τραγουδιών από τη σλαβική γλώσσα στην ελληνική, μια πρωτοβουλία των ντόπιων γυναικών που ξεκίνησε στη διάρκεια του Εμφυλίου, και η σταδιακή αντικατάσταση των εθνοτικά στιγματισμένων μουσικών οργάνων των ντόπιων από τον ζουρνά και το νταούλι των Ρομά που κατοικούν στην κοιλάδα του Στρυμόνα αποτελούν σημαντικές περιπτώσεις τέτοιων στρατηγικών.
Η παρουσίαση και κριτική ανάλυση του εθνογραφικού υλικού  πλαισιώνεται από  συζήτηση των κοινωνικών και πολιτισμικών μετασχηματισμών με όρους τμηματικής αντίθεσης καθώς και από λεπτομερή σχολιασμό της ανθρωπολογικής βιβλιογραφίας για τη Μακεδονία. Έτσι, η εθνογραφία θέτει νέες θεματικές και ερωτήματα για τον χώρο της ανθρωπολογίας της μουσικής στην Ελλάδα, ενώ παράλληλα τροφοδοτεί την συζήτηση του Μακεδονικού από τη σκοπιά της ανθρωπολογίας.  
«Μέσα στο ελληνικό κράτος, οι κοινότητες των σλαβόφωνων της Ανατολικής Μακεδονίας βρέθηκαν σ’ έναν επικοινωνιακά απομονωμένο και γλωσσικά κατακερματισμένο χώρο. Οι παλιές ιστορίες άλλαξαν νόημα μέσα στην απόκρυψη του γλωσσικού φαινομένου και τη διαπραγμάτευσή της από τα ίδια τα υποκείμενα, που αγγίζει σχεδόν τα πάντα: τα πανηγύρια, το χορό, τη μουσική, τα όργανα με τα οποία παίζεται και τα λόγια με τα οποία τραγουδιέται. Όλες οι αποχρώσεις της δύσκολης αυτής σχέσης του υποκειμένου με το κράτος —που περνά μέσα από τη γλώσσα και τη σωματικότητα—, στη μεγάλη ποικιλία που ορίζει η εγγραφή της στην ελληνική επικράτεια, περιγράφονται με ακρίβεια και ευαισθησία που ξεπερνά κάθε προσδοκία στο ξεχωριστό αυτό βιβλίο.»
 Λεωνίδας Εμπειρίκος, Ιστορικός

«Με εμπειρία χορεύτριας, ερευνήτριας χορού και ανθρωπολόγου, η Μαρίκα Ρόμπου-Λεβίδη μιλάει για έναν κόσμο άγνωστο σε πολλούς Έλληνες: την επιτηρούμενη ζώνη της ελληνοβουλγαρικής μεθορίου.  Παρακολουθεί με ενάργεια ντόπιους και πρόσφυγες δεύτερης και τρίτης γενιάς να διαπραγματεύονται ένα αβέβαιο παρόν και μέλλον κουβαλώντας οδυνηρές μνήμες πολέμου και αναταραχής. Αναλύοντας διεξοδικά τραγούδια, χορευτικές κινήσεις, τη δυναμική της επιτέλεσης αλλά και τον λόγο των ανθρώπων αποκαλύπτει τα ίχνη των επώδυνων ιστοριών, τα διλήμματα και τις αναγκαστικές επιλογές που συνδέονται με το σχηματισμό ατομικών και συλλογικών ταυτοτήτων  στο πλαίσιο του ελληνικού κράτους. Μια εξαιρετικά διεισδυτική, ευαίσθητη και διαφωτιστική προσέγγιση της ένταξης και της αντίστασης και, ακόμα περισσότερο, των βαθιών προκλήσεων που θέτουν τα εθνικιστικά εγχειρήματα στα ενσώματα υποκείμενα.»
Jane Cowan, Καθηγήτρια Κοινωνικής Ανθρωπολογίας, Πανεπιστήμιο του Sussex
 
«Σ’ αυτό το καθηλωτικό και γοητευτικά γραμμένο βιβλίο, η συγγραφέας αποκαλύπτει με δύναμη τις σύνθετες τακτικές κοινωνικής απόκρυψης και δημόσιας άρνησης που εξυφάνθηκαν μέσα από τη μουσική και το χορό στη Βόρεια Ελλάδα μετά τον Εμφύλιο. Με βαθιά γνώση του αντικειμένου, διεισδυτικότητα και οξύτητα πνεύματος, διερευνά την πολιτισμική παραγωγή στην πρώην επιτηρούμενη ζώνη των ελληνοβουλγαρικών συνόρων, εκθέτοντας τη σίγαση του νοήματος που επέφερε η καταστολή αλλά και τη στοιχειωμένη χάρη της φωνής και της κίνησης των γυναικών. Δεν πρόκειται απλά για πρωτοποριακή εθνομουσικολογία, αλλά για εθνογραφία και κοινωνική θεωρία υψηλών προδιαγραφών, που συνοδεύεται από οξυδερκή κριτικό σχολιασμό της βιβλιογραφίας για το σύνορο και τη διαφορά στη Μακεδονία.Ένα κριτικό ανάγνωσμα για όλους όσοι ενδιαφέρονται να κατανοήσουν την ελληνική κοινωνία όπως είναι.»
 Laurie Hart, Καθηγήτρια Κοινωνικής Ανθρωπολογίας, UCLA


«Μια εξέχουσα συμβολή στην ιστορία και την εθνογραφία της μουσικής και του χορού στην Ελλάδα και τα Βαλκάνια, μια από τις σημαντικότερες μελέτες για την ανθρωπολογία της μουσικής στο συγκεκριμένο χώρο από την εποχή που αυτό το πεδίο οριοθετήθηκε στην ελληνική εθνογραφία με την έκδοση της μονογραφίας της Jane Cowan Η πολιτική του σώματος. Χορός και κοινωνικότητα στη βόρεια Ελλάδα. Τα κλασικά ανθρωπολογικά θέματα του φύλου και του ορίου συναντώνται με εξαιρετικά πρωτότυπες, εθνογραφικά εμπεριστατωμένες και θεωρητικά εμβριθείς, αναλύσεις των διαδικασιών υποκειμενοποίησης και σωματοποίησης της ιστορίας, της μνήμης και της πολιτισμικής εμπειρίας.»
 Παναγιώτης Πανόπουλος, Επίκουρος Καθηγητής Ανθρωπολογίας της Μουσικής και του Χορού, Πανεπιστήμιο Αιγαίου
«Η Μαρίκα Ρόμπου-Λεβίδη έχει τη στόφα της ανθρωπολόγου πεδίου. Η διεισδυτική εθνογραφική της ματιά πηγαίνει πέρα από το αυτονόητο και το αδιαμφισβήτητο για να καταγράψει την αυτολογοκρισία ως δημιουργική, ιστορική διαδικασία. Με ευαισθησία ανασύρει τα ίχνη της βίας που έχει σημαδέψει τη ζωή των σλαβόφωνων κατοίκων της επιτηρούμενης ζώνης εκεί ακριβώς που συνήθως επισφραγίζεται δημόσια η συλλογική ταυτότητα, στην επιτέλεση της μουσικής παράδοσης. Η μελέτη της είναι μια πολύτιμη μαρτυρία της ικανότητας των ανθρώπων να εκμεταλλεύονται τις χαραμάδες, που αφήνουν τα ισχυρά καθεστώτα πειθάρχησης, για να αρθρώσουν τους δικούς τους ορίζοντες ζωής. Μια σημαντική συμβολή στην κατανόηση του Μακεδονικού ζητήματος.»
Ευθύμιος Παπαταξιάρχης, Καθηγητής  Κοινωνικής Ανθρωπολογίας, Πανεπιστήμιο Αιγαίου. 
«Πρόκειται για μελέτη στηριγμένη σε πλούσιο ερευνητικό υλικό που συνδυάζει την επιστημονική αρτιότητα με την υψηλή κοινωνική ευαισθησία. Πρόταση επιστημονικού διαλόγου στο χώρο της ανθρωπολογίας, αλλά παράλληλα και ανάγνωσμα πολύ ενδιαφέρον για κάθε αναγνώστη/ρια που απασχολούν τα θέματα των εθνικών ταυτοτήτων και της κοινωνικής ένταξης, από μια πολύ σημαντική σκοπιά: τις πρακτικές των ίδιων των εμπλεκόμενων ανθρώπων.»
Άννα Φραγκουδάκη, Ομότιμη Καθηγήτρια Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης, ΕΚΠΑ
Η Μαρίκα Ρόμπου-Λεβίδη σπούδασε χορό στο Royal Ballet (Λονδίνο) και κοινωνικές επιστήμες στο Polytechnic of Central London. Έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στην κοινωνιολογία και τις πολιτικές επιστήμες στο Birkbeck College (Πανεπιστήμιο του Λονδίνου)  και διδακτορικό στην κοινωνική ανθρωπολογία στο Πανεπιστήμιο του Sussex. Έχει διδάξει χορό σε παιδιά και ενήλικες στην Αθήνα και έχει εργαστεί στη Σχολή Χιλλ ως υπεύθυνη πολιτιστικών προγραμμάτων.  Επίσης, έχει εργαστεί σε ερευνητικά προγράμματα με αντικείμενο τον μουσικό πολιτισμό στη Θράκη, την Ανατολική Μακεδονία και την Ήπειρο.  Έχει διδάξει ανθρωπολογία της μουσικής και εθνοχορολογία στο Τμήμα Λαϊκής και Παραδοσιακής Μουσικής στο ΤΕΙ Ηπείρου.  Τα τελευταία τρία χρόνια συνεργάζεται με το Διεθνές Μεταπτυχιακό Σχολείο «Cultures, Migrations, Borders» που συνδιοργανώνουν τα Πανεπιστήμια  Αιγαίου και Άμστερνταμ. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα αφορούν την ανθρωπολογία της μουσικής και του χορού, την επιτέλεση και το σώμα, την πολιτική ανθρωπολογία, το σύνορο, τη μετανάστευση, το φύλο και τη βία. 

ΤΑ ΠΟΙΗΤΙΚΑ - ΤΕΥΧΟΣ 22 [ΜΟΛΙΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ]


ΔΙΑΦΟΡΟΙ
Τα Ποιητικά - Τεύχος 22
ΣΕΛΙΔΕΣ: 32 • ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ:
ISBN: • 5.00€
Το νέο τεύχος του περιοδικού με σελίδες αφιερωμένες στον Κώστα Στεργιόπουλο.
Στον χώρο των γραμμάτων, σημασία έχουν βέβαια τα λόγια, όσα λέει κανείς, αλλά όπως και σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής και της κοινωνίας, και στην ποίηση βέβαια, έχουν εξίσου σημασία και όλα εκείνα που κάποιος δεν λέει, που δεν θέλει ή δεν μπορεί να πει. Το βέβαιο είναι ότι υπάρχουν λόγια και λόγια. Που πέφτουν σα βαρίδια. Που κολλάνε σα λάσπη. Που δεν οδηγούν πουθενά. Που προκαλούν εκρήξεις. Που αιωρούνται σαν φως και δείχνουν ένα μονοπάτι. Και σιωπές εξίσου εύγλωττες. Όλα χρειάζονται περαιτέρω διευκρινίσεις και, το κυριότερο, τα όποια λόγια κατατίθενται σʼ αυτές τις σελίδες, άλλοι θα τα κρίνουν, σήμερα και αύριο. Ειδικά επειδή περιγράφουν ένα παρόν στη διαμόρφωσή του, έναν χώρο ζωντανό την ώρα που δημιουργείται, τους λόγους (discours0 που αρθρώνει και τους άλλους που αρθρώνονται σχετικά μʼ αυτόν. Σήμερα, πάντως, πολύς ο λόγος για την κρίση, και τη λογοτεχνία της, την ποίησή της. Κυρίως σε σχέση με τους νέους ποιητές, που εμφανίστηκαν αδιαμφισβήτητα μέσα στο τοπίο της κρίσης, στην παρούσα μορφή της.   To 1976, σε ένα αφιέρωμά τους στην κρίση, οι André Béjin και Edgar Morin, μετά από μια σύντομη επισκόπηση της έννοιας, από την αρχαιοελληνική οιωνοσκοπία και ιατρική ως την γενικευμένη χρήση του όρου σε όλες τις νέες επιστήμες του 19ου αιώνα, εντοπίζουν τη δυσκολία που γεννά η πολυσημία της στην καθημερινή χρήση. Σε μια διεπιστημονική προσέγγιση, λοιπόν, την ορίζουν “ως τη στιγμή αληθείας ενός συστήματος, κατά την οποία το εν λόγω σύστημα ταλαντεύεται ανάμεσα στον εναγώνιο έλεγχο όσων θεωρεί ότι συγκροτούν την επικράτειά του, τον υφιστάμενο χώρο του (κανονιστική καταστολή των παρεκκλίσεων με αρνητικές ανατροφοδοτήσεις)• και την ανάδυση της εξέλιξης, φορτωμένη ελπίδες κι απειλές, που καθιστά εφικτή την απελευθέρωση της ενέργειας και της απαρχής του δυνητικού χώρου (ανάπτυξη νέων τάσεων ή “οπισθοδρομική» επαναφορά τάσεων που είχαν στο παρελθόν κατασταλεί, με μια σειρά από θετικές ανατροφοδοτήσεις.»   Μεταφέροντας κανείς τον ορισμό αυτό στον χώρο της λογοτεχνίας, και ειδικότερα της ποίησης, αντιλαμβάνεται πόσο περίπλοκη είναι η διαδικασία εντοπισμού αυτών των χαρακτηριστικών, ειδικά αφού η έννοια της κρίσης διατηρεί, παρʼ όλους τους ορισμούς, την πολυσημία και την αμφισημία της και ο λόγος περί κρίσης εντάσσεται σε ένα γενικότερο πεδίο αποφάνσεων με αντίστοιχα χαρακτηριστικά.  Με άλλα λόγια, αν η ποίηση δεν είναι ενιαίο πεδίο, αν χαρακτηρίζεται από αντίπαλες εσωτερικές δυνάμεις και διαμορφώνεται υπό αντικρουόμενες εξωτερικές δυνάμεις – ως μέρος της λογοτεχνίας, του πολιτισμού, της κοινωνίας – τότε η κρίση της ορίζεται από αυτές ακριβώς τις αλλαγές στους συσχετισμούς δυνάμεων και αυτούς πρέπει να αναζητούμε. Όχι μόνο στο επίπεδο των νέων ποιητών, αφού νέο δεν σημαίνει αναγκαστικά καινοτόμο, προοδευτικό, ριζοσπαστικό• αλλά στο σύνολο της ποίησης που γράφεται σε μια δεδομένη στιγμή και εκφράζει το δυναμικό αλλαγής του συστήματος. Διαφορετικά, οι γενικεύσεις και οι απλουστεύσεις κινδυνεύουν ακόμη και να συσκοτίσουν το καινούργιο που τείνει να προκύψει.  Μια αλλαγή του συστήματος πάντως νομοτελειακή είναι αυτή που οφείλεται στη θνητότητα. Αποχαιρετούμε τον Κώστα Στεργιόπουλο, αυτόν τον σεμνό, τον «σιγανό άνθρωπο», όπως τον χαρακτηρίζει ο Παντελής Μπουκάλας, με κάποια κείμενα που φωτίζουν τη σημαντική συνεισφορά του στα νεοελληνικά γράμματα, αλλά και την ποιητική του. Απέναντι, ένας άλλος χαιρετισμός μάλλον παρά αποχαιρετισμός, μιας άλλης εποχής, ένα κείμενο του Κ. Παράσχου για τα είκοσι χρόνια από τον θάνατο της Μαρίας Πολυδούρη. Ερωτόπαθη ποιήτρια που ξεχειλίζει από πλησμονή πάθους τη χαρακτηρίζει ο Παράσχος, συγκρίνοντάς την με την Μαρσελίν Ντεμπόρντ-Βαλμόρ – παρότι η εμβέλεια της ρομαντικής Ντεμπόρντ-Βαλμόρ, όπως την υπογράμμιζε και ο Βερλαίν, είναι πολύ διαφορετική, θα λέγαμε εμείς. Για την ποίησή της λέει πως είναι ανάβρυσμα της στιγμής, με πολλά στοιχεία αυτοσχεδιασμού, σκιρτά απʼ τη λαχτάρα και τη μέθη της ζωής και μόνο στο τέλος τρεκλίζει από τον πόνο - σε αντίθεση με την ποίηση του Κώστα Καρυωτάκη, που τη σκιάζει πάντα ο «μαύρος ήλιος της μελαγχολίας». 


Ζωοδόχου Πηγής 73, 10681 Αθήνα. Τηλ2103822251 - 2103815433 - 2103816661 - Fax: 2103815882email: info@govostis.gr

ΔΡΑΜΑΜΙΝΗ - ΝΕΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ - ΟΣΟ ΓΥΡΙΖΕΙ Η ΓΗ

ΔΡΑΜΑΜΙΝΗ
ΝΕΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ
“ΟΣΟ ΓΥΡΙΖΕΙ Η ΓΗ”
Μουσική: Χάρης Μιχαηλίδης
Στίχοι: Γιάννης Μιχαηλίδης
Οι «Δραμαμίνη» επιστρέφουν με ένα δυναμικό νέο single που έχει τίτλο «Όσο γυρίζει η γη»!
Με το καινούργιο τους τραγούδι μας μεταφέρουν σε ηχοτοπία από την Ήπειρο έως την Αίγυπτο και από τη μυθική χώρα του Ελ Ντοράδο έως και τα βάθη της Ασίας.
Σε ένα ταξίδι από το χθες μέχρι το σήμερα, οι «Δραμαμίνη» μας περιγράφουν τι είναι αυτό που διαχρονικά ενώνει όλους τους ανθρώπους.
Το τραγούδι «Όσο γυρίζει η γη» κυκλοφορεί από τη Minos - ΕΜΙ και μπορείτε να το ακούσετε στο YouTube
και να το βρείτε σε όλα τα ψηφιακά καταστήματα και σε όλες τις streaming υπηρεσίες: https://Dramamini.lnk.to/OsoGirizeiIGiPR 

Η μεγαλύτερη συλλογή Studio Monitors στο Athens Pro Audio!


























ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ|ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΤΕΧΩ| Το Απόλυτο #Νο1 των Ραδιοφώνων!


ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΤΕΧΩ 
Νο1 τραγούδι στο Ελληνικό ρεπερτόριο!   




Ο Γιώργος Παπαδόπουλος ,
ένας απ´ τους πιο σημαντικούς καλλιτέχνες,
της Ελληνικής μουσικης σκηνής,  με το νέο του τραγούδι
 "ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΤΕΧΩ" σε μουσική & στίχους του ίδιου,
άξια, για δύο συνεχόμενες εβδομάδες και μέχρι σήμερα συνεχίζει να είναι στην κορυφή του official Ifpi & airplay chart
του Mediainspector στο ελληνικό ρεπερτόριο!
Το τραγούδι που αγαπήθηκε απο τη πρώτη στιγμή έφτασε,
μόλις σε δύο μήνες από τη κυκλοφορία του,
στο Νο1 του ifpi & airplay chart, στη θέση που, πιστέψαμε όλοι στηPanik Records ότι,
αξίζει να είναι και σας ευχαριστούμε για τη στήριξη και την αγάπη!
Μια επιτυχία απ'το πρώτο άκουσμα, που είναι
Νο1 στα ραδιόφωνα όλης της Ελλάδας! 
Σας ευχαριστούμε! Απολαύστε το!  

Official Video Clip:

"ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΤΕΧΩ"
Μουσική &  Στίχοι: ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
  Directed by Yiannis Papadakos 

Panik Records 2016
 Official Facebook: https://www.facebook.com/georgepapadopoulospage/
 Official Instagram: http://instagram.com/giorgospapadopoulosofficial

Josephine feat. REC - Kalokairines stigmes | Μια μοναδική Συνεργασία στο Hit του Καλοκαιριού!

Josephine Feat. REC 
"Kalokairines Stigmes"

Οι όμορφες καλοκαιρινές στιγμές είναι πάντα ανεξίτηλο αντίδοτο για την κατάθλιψη του χειμώνα …
Γι αυτές τις ερωτικές ή και ειδυλλιακές στιγμές  του καλοκαιριού, τραγουδαει η πανέμορφη Josephine στο νέο της single  “Kαλοκαιρινές Στιγμές”
Την σύνθεση και την παραγωγή του τραγουδιού  επιμελήθηκε
ο Άρης Λουμακης  από τους Rec,
ο οποίος και συμμετέχει και στα  rap parts .

To πιο Sexy Video του καλοκαιριού.
Η Josephine με την πολύτιμη βοήθεια των Rec και του Αρη Λουμάκη , δημιούργησαν ένα τραγούδι και ένα Video clip  γεμάτο από ήχους και εικόνες της πιο καυτής  εποχής του χρόνου .
Josephine ,πέρασε ένα συναρπαστικό χειμώνα με  εμφανίσεις στις  μεγαλύτερες αθηναϊκές πίστες , εμφανίσεις στο mad walk Ελλάδας και Κύπρου και τη συμμετοχή της στο show YFSF2 του Αnt1 που σε λίγες μέρες ρίχνει την αυλαία του …
Το καλοκαίρι της Josephine ξεκινάει με  το Καλοκαιρινές Στιγμές στις αποσκευές της και αναμένεται να είναι  ακόμα πιο καυτό……

powered by Chillbox 
 by Panik Records
Official Music Video:
ARTIST SOCIAL MEDIA: 
FACEBOOK: 
https://www.facebook.com/JosephineOfficial
INSTAGRAM :https://www.instagram.com/josephinewendel
PANIK SOCIAL MEDIA: 
FACEBOOK: 
https://www.facebook.com/panikrecords 
INSTAGRAM: 
https://instagram.com/panik_entertainment_group/

ΡΑΛΛΙΑ ΧΡHΣΤΙΔΟΥ - ΚΑΡΑΒΙΑ ΑΡΑΓΜΕΝΑ | THE OFFICIAL VIDEO CLIP



ΡΑΛΛΙΑ ΧΡΗΣΤΙΔΟΥ
Καράβια Αραγμένα 

THE OFFICIAL VIDEO CLIP

Η Ραλλία Χρηστίδου επιστρέφει μουσικά,
ερμηνεύοντας σε μία ξεχωριστή διασκευή ένα αγαπημένο τραγούδι της Ελένης Βιτάλη, "Καράβια Αραγμένα".
Το ιδιέταιρο αυτό τραγούδι οπτικοποιείται
με ένα πολύ ξεχωριστό video clip
μέσα από τη σκηνοθετική ματιά του Γιάννη Παπαδάκου! 


"Καράβια Αραγμένα"...  
Ένα υπέροχο τραγούδι, μια δημιουργία της Ελένης Βιτάλη, μέσα από την αισθαντική φωνή τηςΡαλλίας Χρηστίδου, διασκευασμένο από το Θεόφιλο Πουζμπούρη. 
Το νέο τραγούδι οπτικοποιείται μέσα από τη σκηνοθετική ματιά του Γιάννη Παπαδάκου,
με μία ιδιαίτερη ιστορία.... Σειρήνες: Γυναικείες Θεότητες. Νερό, Έρωτας, Θάνατος 
Η Ραλλία Χρηστίδου ως σύγχρονη σειρήνα κατοικεί σε ένα εγκαταλελειμμένο καράβι.
Άραγε τι θα απογίνουν οι περαστικοί και οι ταξιδιώτες που προσελκύει
με το σαγηνευτικό της τραγούδι; 
Η συνέχεια επί της οθόνης.....
Άρωμα ταξιδιού, νοσταλγίας και αγάπης είναι μερικά από τα συναισθήματα που θα σας ξυπνήσει από το πρώτο κιόλας άκουσμα. 
Μια συνεργασία από την RMC και την Panik Platinum!
Δείτε εδώ το επίσημο video clip!

Ραλλία Χρηστίδου - Καράβια Αραγμένα
Μουσική/ Στίχοι: Ελένη Βιτάλη
Διασκευή: Θεόφιλος Πουζμπούρης
Σκηνοθεσία: Γιάννης Παπαδάκος
Make Up & Hair: Θάνος Μόλος 
Rallia's Clothes: DTALES CONCEPT STORE (Ξάνθου 6, Κολωνάκι)
Ευχαριστούμε πολύ τη Μαργαρίτα Βάλβη, το Μάρκο Γιακουμόγλου και την ομάδα της σχολής "Zumba με" (Μαρίνου Αντύπα 16, Ηλιούπολη).
"Μέσα από την καρδιά μου, καλή επιτυχία!" ήταν η ευχή
της μεγάλης Ελληνίδας ερμηνεύτριας Ελένης Βιτάλη προς την Ραλλία Χρηστίδου 
για τη διασκευή του "Καράβια Αραγμένα"

RALLIA CHRISTIDOU OFFICIAL FACEBOOK PAGE
https://www.facebook.com/ralliachristidou
RALLIA CHRISTIDOU OFFICIAL WEBSITE
http://www.ralliachristidou.gr
Find new song on all digital stores
iTunes: http://apple.co/24wNRkq
Spotify: http://spoti.fi/1Oc8ws6
Rhapsody :http://bit.ly/22MVJiy
Shazam: http://bit.ly/1PEHutO
Deezer: http://bit.ly/1RWstOm
Amazon: http://amzn.to/1UxkAk7
CONTACT 
RMC | rmusiccompany@gmail.com 
PANIK PLATINUM PROMO | s.rodadi@panikrecords.gr 
PANIK PLATINUM RADIOS | p.simos@panikrecords.grpanikrecords.radio@gmail.com  
2016 PANIK PLATINUM
Facebook: https://www.facebook.com/panikrecords
YouTube https://www.youtube.com/user/PanikRecordsTube
info@panikrecords.gr

Josephine feat. REC - Kalokairines stigmes | Μια μοναδική Συνεργασία στο Hit του Καλοκαιριού!

Josephine Feat. REC 
"Kalokairines Stigmes"

Οι όμορφες καλοκαιρινές στιγμές είναι πάντα ανεξίτηλο αντίδοτο για την κατάθλιψη του χειμώνα …
Γι αυτές τις ερωτικές ή και ειδυλλιακές στιγμές  του καλοκαιριού, τραγουδαει η πανέμορφη Josephine στο νέο της single  “Kαλοκαιρινές Στιγμές”
Την σύνθεση και την παραγωγή του τραγουδιού  επιμελήθηκε
ο Άρης Λουμακης  από τους Rec,
ο οποίος και συμμετέχει και στα  rap parts .
Η Josephine αυτή τη περίοδο μοιράζει το χρόνο της ανάμεσα στα πλατό του  πολύ δημοφιλούς  τηλεοπτικού  show  “Υοur Face Sounds Familiar”,
και στο stage του ΘΕΑ,
οπού εμφανίζεται μαζί με την Δέσποινα Βανδή και τον Χρηστό Χολιδη .
Παράλληλα ετοιμάζεται να ταξιδέψει στην Κύπρο για να εμφανιστεί στο  Madwalk cy  , μαζί με τον Κωνσταντίνο Φραντζή , στην πασαρέλα του σχεδιαστή Gregory Morfi
Έρχεται σύντομα οπτικοποιημένο με άκρως καλοκαιρινό videoclip
powered by Chillbox 
 by Panik Records
Official Lyric Video:
ARTIST SOCIAL MEDIA: 
FACEBOOK: 
https://www.facebook.com/JosephineOfficial
INSTAGRAM :https://www.instagram.com/josephinewendel
PANIK SOCIAL MEDIA: 
FACEBOOK: 
https://www.facebook.com/panikrecords 
INSTAGRAM: 
https://instagram.com/panik_entertainment_group/