Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2009

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΑΠΟ ΟΥΓΚΑ ΚΛΑΡΑ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΝΕΑ ΠΑΡΑΤΑΣΗ 21 – 31 Ιανουαρίου 2009 Χώρος Τέχνης 3ος Όροφος, Καθολικών 4, 2310535747
Πόσο μακριά θα έφτανες για να μάθεις την αλήθεια; Λόγω μεγάλης προσέλευσης του κοινού, η Ομάδα Καλλιτεχνών Ούγκα Κλάρα παρατείνει τις παραστάσεις του έργου Το Πρωτάθλημα της Πένυς Φυλακτάκη στο Χώρο Τέχνης 3ος Όροφος, Καθολικών 4, Θεσσαλονίκη μέχρι 31 Ιανουαρίου 2009, στις 21:30. Σημειώνεται ότι το έργο τιμήθηκε με το 3ο Κρατικό Βραβείο για Νέους Θεατρικούς Συγγραφείς από το Υπουργείο Πολιτισμού του 2004.
Η πρώτη παρουσίασή του έγινε το 2005 στον Άδειο Χώρο της Πειραματικής Σκηνής του Εθνικού Θεάτρου. Μια γυναίκα και ένας άντρας συναντιούνται στο δωμάτιο ενός ξενοδοχείου.
Στο ίδιο δωμάτιο κάθε Πέμπτη συνευρίσκονται ερωτικά οι σύζυγοί τους επί ένα χρόνο. Οι απατημένοι βρίσκονται εκεί για να καταστρώσουν ένα σχέδιο και να τους αιφνιδιάσουν. Όση ώρα περιμένουν αποκαλύπτεται, όμως, μέσα από διάφορα flash-back, ο πραγματικός έγγαμος βίος και των δύο ζευγαριών. .. Μια πικάντικη μαύρη κωμωδία με θέμα τον έρωτα και τις σχέσεις των ζευγαριών πριν, κατά και μετά το γάμο. Μια παράσταση που εξελίσσεται εκεί όπου… «και οι τοίχοι έχουν αυτιά». Ταυτότητα παράστασης Συγγραφέας: Πένυ Φυλακτάκη Σκηνοθεσία: Δημήτρης Σακατζής Σκηνογραφία: Κωνσταντίνος Σουλιώτης – Δημήτρης Σακατζής Φωτισμοί: Κωνσταντίνος Σουλιώτης Μουσική: Έλσα Μουρατίδου Παίζουν: Στάθης Μαυρόπουλος Σοφία Βούλγαρη Σχεδιασμός δημιουργικού και έντυπου υλικού: Elixirion Φωτογραφίες: Γιάννης Ψαθάς Πληροφορίες παράστασης
Πρεμιέρα:10 Δεκεμβρίου 2008 Παράταση: Τετάρτη 21 με Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2009 Ώρα: 21:30 Χώρος: Χώρος Τέχνης 3ος Όροφος, Καθολικών 4 Πληροφορίες – Κρατήσεις: 2310535747, www.ougaklara.gr Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Δάφνη Μουστακλίδου, 6972294695, dafni@ougaklara.gr, dafni73@gmail.com
ΟΜΑΔΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ ΟΥΓΚΑ ΚΛΑΡΑ Η «Ομάδα Καλλιτεχνών Ούγκα Κλάρα» που ιδρύθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1999, τιμήθηκε φέτος με τον έπαινο για Καλλιτεχνική Ομάδα Περιφέρειας από την Ένωση Ελλήνων Κριτικών Θεάτρου και Μουσικής για την παράσταση Σκυλιά στο Πάρκο της περιόδου 2007-2008. Στόχος της είναι η δημιουργική συνύπαρξη όλων των μορφών τέχνης, του θεάτρου, της μουσικής, του χορού, των εικαστικών, μέσα από πολυσυλλεκτικές παραστάσεις συνδυαστικής έκφρασης λόγου, εικόνας, ρυθμού. Ξεκίνησε τη δράση της με διάφορα θεατρικά, μουσικά δρώμενα και performance στους δρόμους της πόλης, ενώ το 2004 πραγματοποίησε την πρώτη της επίσημη παραγωγή, Το Πορτοκάλι με την Περόνη. Πρόκειται για το αποτέλεσμα μιας ερευνητικής, εργαστηριακής διαδικασίας πάνω στις τεχνικές του Σωματικού Θεάτρου που, συνεχώς εξελισσόμενη, παρουσιάστηκε επί τρία χρόνια, σε θέατρα της Θεσσαλονίκης και της Αθήνας, στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ενώ πήρε μέρος σε διάφορα εγχώρια και διεθνή φεστιβάλ. Το 2006 παρουσίασε την παράσταση Σκυλιά στο Πάρκο, βασισμένη στο Zoo Story του Edward Albee και την παράσταση Της κάτω γης ο αφέντης, που περιλάμβανε μαγικές βραδιές αφήγησης λαϊκών παραμυθιών. Το 2007 παρουσίασε την διαδραστική θεατρική εγκατάσταση Ανθρωποφωλιά και προκάλεσε τους δρόμους της πόλης με τις Παραβάσεις, κινησιολογικά δρώμενα κοινωνικού σχολιασμού. Το 2008 διοργάνωσε με ιδιαίτερη επιτυχία το 1ο Μικρό Φεστιβάλ, με πειραματικές ομάδες από την Ελλάδα και το εξωτερικό, που παρουσίασαν τη δουλειά τους στο κοινό της Θεσσαλονίκης. Την τρέχουσα θεατρική περίοδο η Ούγκα Κλάρα παρουσιάζει την παράσταση Το Πρωτάθλημα της Πένυς Φυλακτάκη. Παρουσιάστηκε επίσης η παράσταση Της Ομορφιάς Γινάτι που περιελάμβανε αφήγηση λαϊκών παραμυθιών από όλο τον κόσμο συνοδεία ζωντανής μουσικής. Επίσης, φιλοξένησε για λίγες παραστάσεις τη συμπαραγωγή Φύλλο για τυρόπιτα του Θανάση Μαργαρίτη. Για την άνοιξη προγραμματίζει την παρουσίαση του έργου Αριζόνα του Juan Carlos Rubio σε πανελλήνια πρώτη παρουσίαση καθώς και την διοργάνωση του Μικρού Φεστιβάλ 2. Παράλληλα, συμμετείχε σε διάφορες πολιτιστικές διοργανώσεις και φεστιβάλ, όπως στην 71η ΔΕΘ, με το διαδραστικό πολυθέαμα «Παιχνίδι-Παιδεία-Πολιτισμός», σε συνεργασία με το ΥΠΕΠΘ, στο 1ο Διεθνές Φεστιβάλ Comics Θεσσαλονίκης «Προβλήτα», με την performance «Don E.T.», καθώς και στο 46ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, με το θεατρικό δρώμενο Το Πάρτυ. Από τον Οκτώβριο του 2006 η Ούγκα Κλάρα απέκτησε τον δικό της χώρο στο κέντρο της πόλης. Εδώ στεγάζεται το «Εργαστήρι Θεάτρου Ούγκα Κλάρα», που συνδυάζει τις βασικές αρχές της θεατρικής πράξης, διευρυμένες με ποικίλες μορφές σωματικής έκφρασης, καθώς και ο πολυχώρος «3ος Όροφος». Πρόκειται για ένα χώρο όπου φιλοξενούνται τόσο οι παραγωγές της ομάδας, όσο και θεατρικές παραστάσεις, εικαστικές εκθέσεις, μουσικές ακροάσεις και πλήθος άλλες δράσεις των καλλιτεχνών της Θεσσαλονίκης και της υπόλοιπης Ελλάδας. Η Ομάδα Καλλιτεχνών Ούγκα Κλάρα επιχορηγείται από το ΥΠΠΟ. Για τη σαιζόν 2005-6 ήταν υποψήφια για το Βραβείο Καλλιτεχνικής Ομάδας Περιφέρειας στο πλαίσιο των βραβείων της Ένωσης Ελλήνων Κριτικών Θεάτρου και Μουσικής.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΑΠΟ ΤΟ Geopolitics-GR Η Βοσνία - Ερζεγοβίνη πνίγεται στον κλοιό του Ντέιτον Μεταπολεμική εποχή υπό διεθνή κηδεμονία Του Jean-Arnault Derens Eιδικού απεσταλμένου της Monde Diplomatique Το Σεράγεβο γιόρτασε πρόσφατα τη σύλληψη και τη μεταφορά στο Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο της πρώην Γιουγκοσλαβίας του πρώην ηγέτη των Σέρβων της Βοσνίας Ράντοβαν Κάρατζιτς. Ωστόσο, η Βοσνία μαραζώνει, ανίκανη να μεταρρυθμίσει θεσμούς που την εμποδίζουν να λειτουργήσει. Η ανακήρυξη της .......... 1967: Israel, the War, and the Year that Transformed the Middle East Tom Segev 1967: Israel, the War, and the Year that Transformed the Middle East Metropolitan Books, 2007 By Michael Oren Washington Post Book Review Χιλιάδες Αραβικά στρατεύματα πλησίαζαν τα σύνορα με το Ισραήλ, διαδηλωτές σε κάθε Αραβική πρωτεύουσα απαιτούσαν τη διάλυση του Εβραϊκού κράτους, οι ηγέτες του Σοβιετικού μπλοκ εξέφραζαν την απόλυτη υποστήριξη τους στις Αραβικές επιδιώξεις ενώ οι .... Palestine: Peace not Apartheid Jimmy Carter Palestine: Peace not Apartheid Simon and Schuster, 2007 Ethan Bronner New York Times Book Review Αυτό είναι ένα μικρό βιβλίο με θέμα την Ισραηλο-Παλαιστινιακή διένεξη από ένα σημαντικό δημόσιο πρόσωπο της Αμερικής. Ο Τζίμι Κάρτερ δεν ακολουθεί τη συνήθη στάση των Αμερικανών αξιωματούχων που είναι υποστηρικτικοί προς το Ισραήλ. Προσφέρει μιαν αφήγηση κάθε άλλο παρά ευμενή προς το ............ Διαβάστε ολόκληρα τα άρθρα κάνοντας κλικ εδώ.

Θέλουμε τα λύτρα... Απαγωγή χωρίς ίχνη

ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΑΟι απαγωγείς έκαψαν τα ίχνη τους Ομάδα με «επιχειρησιακή συγκρότηση» δείχνει ο τρόπος που έδρασαν οι απαγωγείς χωρίς να αφήσουν στοιχεία ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Λία Νεσφυγέ
Ο επαγγελματικός σχεδιασμός και η άριστη εκτέλεση του σχεδίου τους σε όλες τις λεπτομέρειες είναι οι πρώτες διαπιστώσεις της Αστυνομίας για την απαγωγή του εφοπλιστή Περικλή Παναγόπουλου.
Με δεδομένο ότι το θύμα δεν έπαιρνε μέτρα ασφαλείας, η εκτέλεση του σχεδίου απαγωγής δεν είχε σημαντικές δυσκολίες.
Ακόμη και το αυτοκίνητό του, παρά την οικονομική του επιφάνεια που τον καθιστούσε δυνάμει στόχο κακοποιών, δεν ήταν θωρακισμένο.
Στον εφοπλιστή και τον οδηγό του απευθύνθηκε μόνο ο ένας εκ των τριών δραστών, στα ελληνικά, χωρίς ξενική προφορά, και όπως εκτιμάται είναι Έλληνας.
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.

Η «άσπρη λέξη» της ημέρας - παλτό

Ουσιαστικό, ουδέτερο, άλλοτε κλιτό (του παλτού, τα παλτά) και άλλοτε άκλιτο.
Το παλτό είναι πανωφόρι από μάλλινο ή άλλο ύφασμα, μπορεί να είναι σχετικά κοντό (λέγεται τότε ημίπαλτο) ή μακρύ και να κλείνει με κουμπιά ή/και ζώνη.
Σύμφωνα με το Λεξικό της Κοινής Νεοελληνικής η λέξη προήλθε στα ελληνικά από την ιταλική palto, που με τη σειρά της προήλθε από τη γαλλική paletot.
Στα μεσαιωνικά αγγλικά απαντάται ο τύπος paltoke, με την έννοια «κοντό πανωφόρι, είδος ζακέτας».
Παράγωγο της λέξης παλτό είναι η παλτουδιά, που χρησιμοποιείται κυρίως στον καθημερινό προφορικό λόγο:
Για δες παλτουδιά που κονόμησα!
Η λέξη μαντό σε ορισμένα συμφραζόμενα μπορεί να είναι συνώνυμη με το παλτό.
Προέρχεται από τη γαλλική manteau και σημαίνει «ελαφρύ γυναικείο πανωφόρι», συνήθως ως επίσημο ρούχο.
Παλαιότερα χρησιμοποιούνταν, με παρόμοια σημασία, και η λέξη παρντεσού, που προέρχεται από τη γαλλική pardessus (= πανωφόρι).
Θέμα της εβδομάδας: Ρούχα του Χειμώνα
Δείτε όλο το αρχείο λέξεων αλλά και άλλα ενδιαφέροντα θέματα στη διεύθυνση http://www.asprilexi.com/

Τεχνητή κρίση για νέα Ίμια στο Αιγαίο

ΑΠΟ ΤΟ infognomonpolitics Χρήστος Ιακώβου
Ο πρωτοφανής τρόπος με τον οποίο εξελίχθηκε το ελληνοτουρκικό επεισόδιο, πριν από λίγες μέρες στο θαλάσσιο χώρο μεταξύ των νησιών Αγαθονήσι και Φαρμακονήσι, έφερε εκ νέου στην επιφάνεια την τουρκική τακτική δημιουργίας γκρίζων ζωνών στο Αιγαίο.
Δύο Τουρκικά F-16 αναχαίτισαν Ελληνικό ελικόπτερο που αναζητούσε ναυαγούς πλησίον του Φαρμακονησίου.
Το επεισόδιο «στήθηκε» ουσιαστικά μετά από δύο...τηλεφωνήματα-παγίδα από καρτοκινητά (ένα με Τουρκικό αριθμό και άλλο με Ελληνικό) προς την Ελληνική Λιμενική Αστυνομία σχετικά με 15 λαθρομετανάστες που υποτίθεται ότι κινδύνευαν στην θαλάσσια περιοχή πλησίον του Φαρμακονησίου.
Όταν έσπευσε η Ελληνική διασωστική αποστολή, ήδη με διεθνή αναγγελία δημοσιοποιήθηκαν οι έρευνες και το γεγονός ότι αυτές τελούσαν υπό ελληνικό συντονισμό.
Αμέσως μετά άρχισαν οι αναχαιτίσεις με τη δικαιολογία ότι το ελικόπτερο παραβιάζει τον Τουρκικό εναέριο χώρο.
Κατ’ αρχάς, αναλύοντας το γεγονός αυτό μπορούμε να διαπιστώσουμε δύο νεοφανή σημεία: πρώτον, πρόκειται για την πρώτη φορά που η Άγκυρα επιχειρεί με στρατιωτικά μέσα να προβάλει «Τουρκική κυριαρχία» στο συγκεκριμένο θαλάσσιο χώρο και δεύτερον, πρόκειται για μία νέα προσπάθεια να προβάλει διεκδικήσεις που ξεπερνούν τις «γκρίζες ζώνες», όπως επιχειρεί μέχρι τώρα στα Ίμια.
Το χρονικό σημείο της πρόκλησης συνέπεσε με την επίσκεψη του προέδρου Κ. Παπούλια στο Αγαθονήσι την προηγούμενη μέρα.
Το γεγονός αυτό παραπέμπει σε μία σημειολογία όπου μέσω του επεισοδίου η Άγκυρα θέλησε να στείλει και τα ανάλογα μηνύματα στην Αθήνα σχετικά με το θέμα της κυριαρχίας, επαναφέροντας για άλλη μία φορά στο πεδίο των ελληνοτουρκικών διαφορών τη γνωστή αντίληψη ότι δεκάδες νησιά και βραχονησίδες που δεν αναφέρονται ονομαστικά σε συνθήκες ανήκουν σε αυτήν ως διαδόχου κράτους της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας.
Διαβάστε όλο το άρθρο και πολλά ακόμα εδώ.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΑΠΟ ΤΟ E-PONTOS Αναβίωση του εθίμου Μωμογέρων από τους ποντιακούς συλλόγους της Θράκης Τα Μωμογέρια είναι λαϊκό παραδοσιακό ποντιακό έθιμο, το οποίο έχει τις ρίζες του στην αρχαιότητα, είναι ο πρόγονος του ποντιακού θεάτρου.
Τα τελευταία χρόνια καταβάλλονται σημαντικές προσπάθειες από τους τοπικούς ποντιακούς συλλόγους της Θράκης προκειμένου να συνεχιστεί η αναβίωση αυτού του εθίμου, σε σημείο που κάποιοι υποστηρίζουν ότι έχει 55 παραλλαγές, που έχει καταγράψει ο μεγάλος λαογράφος και συγγραφέας κ. Σαμουηλίδης, ενώ άλλοι υποστηρίζουν 125 καταγεγραμμένες μέχρι σήμερα παραλλαγές των Μωμογέρων. Έτσι, για άλλη μια χρονιά το πλέον γνωστό όχι μόνο στην Ελλάδα λαϊκό δρώμενο αναβίωσε από τον Σύλλογο Ποντίων Ν. Ροδόπης «Η Τραπεζούντα» σε συνεργασία με τους κατοίκους του χωριού Χαραμπά της περιοχής της Τσάλκας (Γεωργία) στις 25 και στις 28 Δεκεμβρίου στον νέο Οικισμό Παλιννοστούντων (Εκτενεπόλ) και στην κεντρική πλατεία της πόλης, αντίστοιχα, στα πλαίσια των εορταστικών εκδηλώσεων του Δήμου. Τα Μωμογέρια βγαίνουν από τις λέξεις «μώμος» και «γέρος». Μώμος είναι ο θεός που διακωμωδούσε και σατίριζε τους πάντες.
Το έθιμο των Μωμογέρων αναβιώνει την περίοδο του Δωδεκαημέρου, από τα Χριστούγεννα μέχρι και τα Θεοφάνια. Τα Μωμογέρια φορούν μάσκες, κρατούν ραβδιά, όλοι είναι άντρες στο θίασο, δηλαδή τους γυναικείους ρόλους υποδύονται άντρες.
Η Νύφη συμβολίζει τη φύση, η οποία γονιμοποιείται από τον Κιτί Γοτσά, τον Γέρο.
Την διεκδικεί ο νέος ο Αράπης, ο οποίος στο τέλος θα την κερδίσει γιατί είναι ο Καινούριος Χρόνος.
Η Γριά που αντιπροσωπεύει τον Παλιό Χρόνο.
Η Αρκούδα που αντιπροσωπεύει το ζωικό βασίλειο. Υπάρχει ο Δικαστής, ο οποίος αντιπροσωπεύει την δικαιοσύνη.
Ο Γιατρός, ο οποίος προσπαθεί να θυμίσει στον κόσμο ότι πρέπει να προσέχει την υγεία του. Επίσης, υπάρχει ο Βασιλιάς, ο οποίος είναι η κεντρική εξουσία, όπως και οι ζητιάνοι που είναι τα χαμηλότερα λαϊκά στρώματα, τους οποίους δεν πρέπει να ξεχνάμε. Όλα αυτά τα στοιχεία παραπέμπουν στο αρχαίο θέατρο και εξηγούν την καταγωγή των Μωμογέρων.
Από τον Σύλλογο Ποντίων Ν. Ροδόπης «Η Τραπεζούντα» αναβίωσε και εφέτος το έθιμο των Μωμογέρων από τον Σύλλογο Ποντίων Ν. Ροδόπης «Η Τραπεζούντα», στις 25 και στις 28 Δεκεμβρίου στον νέο Οικισμό Παλιννοστούντων (Εκτενεπόλ) και στην κεντρική πλατεία της πόλης, αντίστοιχα, στα πλαίσια των εορταστικών εκδηλώσεων του Δήμου.
Το έθιμο εκτελείται από το Τμήμα Νεολαίας «Ρωμαιοπούλια» του Συλλόγου «Η Τραπεζούντα». «Οι κάτοικοι του χωριού Χαραμπά έχουν απώτερη καταγωγή από την Αργυρούπολη του Πόντου, από την Κάνη, οι οποίοι μετανάστευσαν κατά τη διάρκεια του 19ου αι. ανατολικότερα του κυβερνείου του Γαρς.
Από κει αργότερα κινήθηκαν -για διάφορους λόγους- βορειοανατολικά προς την περιοχή του Κεντρικού Καυκάσου όπου και έχτισαν το χωριό Χαραμπά στην περιοχή της Τσάλκας», είπε ο πρόεδρος του Συλλόγου Ποντίων Ν. Ροδόπης «Η Τραπεζούντα» Γιάννης Νικολαϊδης. Μιλώντας για την αναβίωση του εθίμου από τους κατοίκους του Χαραμπά, αναφέρθηκε στην παραλλαγή «Μεϊμούνια» -που παρουσιάζουν κάθε χρόνο- η οποία έλκει την καταγωγή της από την Αργυρούπολη και από το Γαρς η μουσική, με την οποία εκτελείται.
«Παίζεται με πνευστά όργανα.
Είναι το μοναδικό δρώμενο Μωμογέρων που υπάρχει στην Ελλάδα -πέραν των Μωμογέρων της περιοχής Ματσούκας του Πόντου- που έχει σώσει την μουσική του.
Είναι πολύ σημαντικό διότι συμβάλλει στην αυθεντική παρουσίαση του εθίμου».
Να σημειωθεί ότι οι Μωμόγεροι έχουν διάφορες παραλλαγές, περίπου 125 καταγεγραμμένες μέχρι σήμερα.
Υπάρχει μεγάλη μυστικότητα, όσον αφορά στην κατανομή των προσωπείων μεταξύ των μελών του θιάσου, «σε βαθμό που να μην γνωρίζονται μεταξύ τους και οι Μωμόγεροι. Υπάρχει ένας πρεσβύτερος Μωμόγερος, ο οποίος οργανώνει την όλη ομάδα».
Σύμφωνα με τον κ. Νικολαϊδη, το δρώμενο ξεκινάει νωρίς το πρωί και ολοκληρώνεται τις πρώτες βραδινές ώρες. Την αναβίωση του εθίμου των Μωμογέρων στην Εκτενεπόλ -παρακολουθούν εκτός από τους κατοίκους του- και οι ομογενείς από την Ρωσία, την Κύπρο, την Θεσσαλονίκη και από διάφορα μέρη της Ελλάδας που έρχονται για τις γιορτές στην Κομοτηνή.
«Όλα τα σπίτια είναι στολισμένα και περιμένουν τους Μωμόγερους έξω με στρωμένα τραπέζια και άφθονο κρασί.
Τα φιλοδωρήματα είναι πραγματικά σεβαστά». Από τα φιλοδωρήματα που συγκέντρωσαν φέτος οι Μωμόγεροι ετοίμασαν Χριστουγεννιάτικο τραπέζι για όλους όσους συμμετείχαν ως συνοδοί και ως πρωταγωνιστές στο θίασο, για περίπου 300 άτομα.
«Το γλέντι των Μωμογέρων έλαβε χώρα στην ταβέρνα «Μαγκάλια» στον οικισμό του Μίσχου, με άφθονο κρασί και πλούσια εδέσματα».
Επίσης, τα χρήματα που συγκεντρώθηκαν διατίθενται στις φτωχές οικογένειες.
«Εμείς ως Σύλλογος δεσμευόμαστε ότι -όπως επιμεληθήκαμε τις στολές των Μωμογέρων- κάθε χρόνο θα συνεργαζόμαστε μ’ αυτούς τους ανθρώπους, με την νεολαία του χωριού Χαραμπά και θα συνεχίσουμε το έθιμο των Μωμογέρων». Αξίζει να σημειωθεί ότι το έθιμο των Μωμογέρων έχει αναβιώσει μέχρι τώρα στην Κοζάνη, στη Θεσσαλονίκη (Δήμοι Συκεών και Καλλιθέας), στις Σάπες, ενώ «είμαστε ανοιχτοί σε κάθε πρόσκληση».
Πηγή: Παρατηρητής της Θράκης