Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2016

Ημερήσιος Χάρτης Πρόβλεψης Κινδύνου Πυρκαγιάς

ΔΕΛΤΙΟ ΕΠΙΔΕΙΝΩΣΗΣ ΚΑΙΡΟΥ

ΔΕΛΤΙΟ ΕΠΙΔΕΙΝΩΣΗΣ ΚΑΙΡΟΥ
ΑΠΟ ΕΜΥ/ΕΜΚ
Ελληνικό, 06-10-2016/1300 C
Α.Α. 27/2016 

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΚΑΙΡΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΜΕ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟΥΣ ΙΣΧΥΡΕΣ ΒΡΟΧΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΣΥΝΟΔΕΥΟΝΤΑΙ
ΑΠΟ ΧΑΛΑΖΙ ΚΑΙ ΙΣΧΥΡΟΥΣ ΑΝΕΜΟΥΣ. 

ΠΙΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΘΑ ΕΠΗΡΕΑΣΤΟΥΝ: 
ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΣΗΜΒΡΙΝΕΣ ΩΡΕΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ (7-10-16) ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΤΟΥ
ΙΟΝΙΟΥ, Η ΗΠΕΙΡΟΣ, Η ΔΥΤΙΚΗ ΣΤΕΡΕΑ, Η ΔΥΤΙΚΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ ΚΑΙ
ΣΤΑΔΙΑΚΑ Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΟΝ Η ΘΕΣΣΑΛΙΑ (ΔΥΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΒΟΡΕΙΕΣ
ΠΕΡΙΟΧΕΣ). ΑΠΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΠΡΩΙΝΕΣ ΩΡΕΣ ΤΟΥ
ΣΑΒΒΑΤΟΥ (8-10-16) ΘΑ ΕΠΗΡΕΑΣΤΟΥΝ Η ΘΡΑΚΗ, ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΤΟΥ ΒΟΡΕΙΟΥ ΚΑΙ
ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΑΛΛΑ ΒΑΘΜΙΑΙΑ ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΘΑ ΕΞΑΣΘΕΝΗΣΟΥΝ. 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΤΑΚΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ ΚΑΙΡΟΥ
ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΕΜΥ (www.emy.gr). 

Νέα βιβλία από Σταμουλάκη, Σακελλαρίδη, Καφάση και Καμπάνη!

Φίλες και φίλοι
Από 3 Οκτωβρίου κυκλοφορούν 4 νέα βιβλία!
Το νέο βιβλίο της Κέλλυς Σταμουλάκη το οποίο μεταφέρεται στην σκηνή του θεάτρου Αλίκη απ' τις 9 Οκτωβρίου και θα αποτελέσει το μεγαλύτερο θεατρικό γεγονός της χρονιάς μιας και πρόκειται για την μεγαλύτερη θεατρική παραγωγή της φετινής σεζόν, με πρωταγωνίστρια την Ελένη Καστάνη και 13 ακόμη γνωστούς και αγαπημένους ηθοποιούς. Την μουσική έχει γράψει ο Λαυρέντης Μαχαιρίτσας!
Το νέο βιβλίο του Γιώργου Σακελλαρίδη με CD το οποίο αποτελεί την αρχή μιας νέας συνεργασίας και
2 βιβλία από συγγραφείς πρωτοεμφανιζόμενους και ταλαντούχους με πρωτότυπες ιδέες και τρόπο γραφής. Την Κλαίρη Καμπάνη και τον Περικλή Καφάση!
Κέλλυ Σταμουλάκη - Μόνο αν το πιστέψεις (με CD)

Εικονογράφηση: Ναταλία Καπατσούλια
Μουσική: Λαυρένης Μαχαιρίτσας
Δείτε τι και ξεφυλλίστε το ΕΔΩ 

Περικλής Καφάσης - Η καλή μάγισσα στο Ρεβιθοχωριό

Εικονογράφηση: Γιώργος Δημητρίου
Δείτε τι και ξεφυλλίστε το ΕΔΩ 

Κλαίρη Καμπάνη - Γίνομαι συγγραφέας

Σχεδιασμός Κλαίρη Καμπάνη
Δείτε τι και ξεφυλλίστε το ΕΔΩ 

Γιώργος Σακελλαρίδης - Παιδιά, ελάτε να παίξουμε με τη μουσική! (περιέχει CD)

Βιωματικές προτάσεις για νηπιαγωγούς, δασκάλους, γονείς, φητητές, σπουδαστές κ.α. για την μουσική ευαισθητοποίηση παιδιών ηλικίας 3-12 ετών
Δείτε τι και ξεφυλλίστε το ΕΔΩ 
Πληροφορίες για την παράσταση Μόνο αν το πιστέψεις

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΕΔΩ
Δείτε όλες τις νέες κυκλοφορίες εδώ
Δείτε τις προγραμματισμένες εκδηλώσεις εδώ

KV-300 VHF DSC Marine Πομποδέκτης

Εξοπλισμένο με όλα τα διεθνή κανάλια. (με τις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά κανάλια) Υψηλή ισχύς εκπομπής 25W / χαμηλής ισχύος εκπομπής του 1W. Οι κύριες εντολές επαναλαμβάνονται στο μικρόφωνο.
Πίσω αναμμένη οθόνη LCD και ρυθμιζόμενη αντίθεση. Δυνατότητα να προγραμματίσετε 20 ιδιωτικά κανάλια.
Μεγάλη ανθεκτικότητα στο νερό. Συμμορφώνεται με το πρότυπο IPX7. Πλήκτρο ανάκλησης για το κανάλι 16.
Σύνδεση NMEA από τον πομποδέκτη σε ένα εξωτερικό σύστημα GPS. DSC ή ψηφιακή επιλεκτική κλήση.
Κατάλογο των καθορισμένων τιμών. Στήριξη σε ρυθμιζόμενο βραχίονα.
Σύνδεση με εξωτερικό ηχείο.
1. Όλα τα Κανάλια 57 διεθνείς θαλάσσιες κανάλια
2. Συχνότητα γενιά PLL συνθέτης
3. Εύρος συχνοτήτων ΤΧ 156,025 - 157,425 MHz
Φυλλάδιο MANUAL
Διαβάστε περισσότερα: http://www.elmare.gr/agores/communicatiogmdss/onwa/

ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ ΠΙΑΝΑ ΚΑΙ ΛΑΤΕΡΝΕΣ

Το εργαστήριο κατασκευής χειροποίητων Πιάνων και Λατερνών του ΠΑΝΟΥ ΙΩΑΝΝΙΔΗ σας περιμένει!
Μπορείτε να επισκεφτείτε και τον ιστοχώρο του κάνοντας ΚΛΙΚ ΕΔΩ

CRT MIKE CB RADIO

CRT MIKE CB RADIO
ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΛΙΚ ΕΔΩ
ΠΡΑΚΤΙΚΟ CB ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ CRT, ΟΛΕΣ ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ.
ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
MOBILE RADIO ΤΗΣ CRT, ΓΑΛΛΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΓΚΑΜΑ ΑΣΥΡΜΑΤΩΝ.
40 Ch - 4Watts AM/FM
Aluminum body for better cooling
Remote microphone with LCD display (wide viewing angle)
3 colors : blue, purple, orange
DW : dual watch
Automatic search (scan)
Channel CH9 / 19
Manual or automatic squelch (ASQ)
Filters NB/ANL
RF Gain
LCD backlight control
4 memory channels
Squech level display, volume and voltage
Signal strengh display
Automatic or manual power on
Function TOT
key lock
Channel or Freqency mode
WARRANTY 2 YEARS
Options :Control cable remote PTTMicro / HP micro heasdset type K

Η Χιονάτη και οι εφτά ψηλοί νάνοι με CD

Η Χιονάτη και οι εφτά ψηλοί νάνοι με CD 
Συγγραφέας: Κάρμεν Ρουγγέρη
Εικονογράφος: Χριστίνα Κουλουμπή
Σειρά: ΔΙΑΒΑΖΩ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ - ΑΚΟΥΩ ΘΕΑΤΡΟ
Μουσική: Ενορχήστρωση: Νίκος Παπαδογιώργος πάνω στις μελωδίες του Φράντς Σούμπερτ
Τραγουδούν: Αφήγηση:Κάρμεν Ρουγγέρη Χιονάτη: Μαριάννα Πολυχρονίδη Παίζουν : Πέτρος Κιοσσές, Αλέξανδρος Κομπόγιωργας, Χριστίνα Κουλουμπή, Γιάννης Νικολάου, Τάσος Παπαδόπουλος, Σπύρος Περδίου, Δέσποινα Πολυκανδρίτου, Θανάσης Τσιδίμης,Νεκτάριος Φαρμάκης
Ημερομηνία έκδοσης: 19 Ιανουαρίου 2015
Σχήμα: 24Χ32
Σελίδες: 32
Εξώφυλλο: Σκληρό
ISBN: 978-960-567-076-4
Ετικέτες Συναισθήματα
Είναι η γνωστή μας Χιονάτη, που αυτή τη φορά
έχει να κάνει με εφτά... ψηλούς νάνους.
Πώς γίνεται αυτό; Εεε… γίνεται!
Στα παραμύθια όλα γίνονται!
Το CD περιέχει το κείμενο και τα τραγούδια
όπως παρουσιάστηκαν στην θεατρική παράσταση.

Η Χιονάτη και οι εφτά ψηλοί νάνοι με CD

Η Χιονάτη και οι εφτά ψηλοί νάνοι με CD
Συγγραφέας: Κάρμεν Ρουγγέρη
Εικονογράφος: Χριστίνα Κουλουμπή
Σειρά: ΔΙΑΒΑΖΩ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ - ΑΚΟΥΩ ΘΕΑΤΡΟ
Μουσική: Ενορχήστρωση: Νίκος Παπαδογιώργος πάνω στις μελωδίες του Φράντς Σούμπερτ
Τραγουδούν: Αφήγηση:Κάρμεν Ρουγγέρη Χιονάτη: Μαριάννα Πολυχρονίδη Παίζουν : Πέτρος Κιοσσές, Αλέξανδρος Κομπόγιωργας, Χριστίνα Κουλουμπή, Γιάννης Νικολάου, Τάσος Παπαδόπουλος, Σπύρος Περδίου, Δέσποινα Πολυκανδρίτου, Θανάσης Τσιδίμης,Νεκτάριος Φαρμάκης
Ημερομηνία έκδοσης: 19 Ιανουαρίου 2015
Σχήμα: 24Χ32
Σελίδες: 32
Εξώφυλλο: Σκληρό
ISBN: 978-960-567-076-4
Ετικέτες Συναισθήματα
Είναι η γνωστή μας Χιονάτη, που αυτή τη φορά
έχει να κάνει με εφτά... ψηλούς νάνους.
Πώς γίνεται αυτό; Εεε… γίνεται!
Στα παραμύθια όλα γίνονται!
Το CD περιέχει το κείμενο και τα τραγούδια
όπως παρουσιάστηκαν στην θεατρική παράσταση.

Μαθήματα τέχνης και ξεναγήσεις στην Οικία Τέλλογλου

Ανοίγει και φέτος τις πόρτες της στο κοινό από τις αρχές Νοεμβρίου η Oικία Τέλλογλου στην οδό Αριστοτέλους 2, στην καρδιά της Θεσσαλονίκης, με μαθήματα και εργαστήρια για ενήλικες, καθώς και ξεναγήσεις.
Για το διάστημα από τον Νοέμβριο 2016 μέχρι τον Ιανουάριο 2017 (Α΄ Κύκλος), το Τελλόγλειο Ίδρυμα Τεχνών συνεχίζει τα σεμινάρια και εργαστήρια για ενήλικες, διευρύνοντας τα γνωστικά πεδία, με στόχο μια διαχρονική και διαθεματική επαφή του κοινού με τη μόνιμη Συλλογή του Τελλογλείου Ιδρύματος Τεχνών και τις τρέχουσες εκθέσεις : «O Ντελακρουά  σκηνοθετεί το ‘21», «Ο Φιλιποτό δημιουργεί το Πανόραμα της  Πολιορκίας του Παρισιού».
Συγκεκριμένα προγραμματίζονται:
«Αγαπημένα έργα της Αλίκης Τέλλογλου» - Μαθήματα  Ιστορίας της Τέχνης
Κομβικά έργα της Συλλογής επανατοποθετούνται στο σπίτι των Τέλλογλου, με στόχο μια  νέα συνομιλία με το κοινό της πόλης.  Τα μαθήματα εστιάζουν  στην ελληνική τέχνη στον απόηχο του ευρωπαϊκού ρομαντισμού, τη Σχολή του Μονάχου, τη «Γενιά του Τριάντα», όψεις του Μοντερνισμού στην ελληνική τέχνη του 20ού αιώνα. Παραδείγματα πολιτισμικής ανάλυσης, μέθοδοι και βασικές ερμηνευτικές θεωρίες της τέχνης συμβάλλουν στην προσπάθεια για μια διαθεματική και διαχρονική επαφή με τη Συλλογή. Τα μαθήματα θα κάνει η Αναστασία Πάκα, διδάκτωρ Ιστορίας της Τέχνης  Α.Π.Θ.
Τετάρτη, 17:00 - 19:00.  Τρία δίωρα μαθήματα ανά μήνα. Κόστος συμμετοχής για κάθε δίωρο: 10 ευρώ. Με την ολοκλήρωση του κύκλου θα δοθεί βεβαίωση. 
Σεμινάρια Φωτογραφίας
Θα περιλαμβάνουν μια σύντομη ιστορική αναδρομή στη φωτογραφία, τεχνικά θέματα και χρήση φωτογραφικών μηχανών, αισθητική κάδρου, φωτογραφία δρόμου, φωτορεπορτάζ. Τα μαθήματα θα γίνουν από τον Νώντα Στυλιανίδη, φωτογράφο. 
Πέμπτη 17:00 -19:00.  Τέσσερα δίωρα μαθήματα ανά μήνα. Κόστος συμμετοχής για κάθε δίωρο: 10 ευρώ. Με την ολοκλήρωση του κύκλου θα δοθεί βεβαίωση.
Ξεναγήσεις στην οικία Τέλλογλου
Περιήγηση στους χώρους,  αναβίωση της Ιστορίας, ξενάγηση στα  εκθέματα,  με παράλληλη  προβολή βίντεο. Οι ξεναγήσεις θα γίνονται κάθε Τετάρτη 19.30 – 20.30  από επιμελητές του Τελλογλείου. Κόστος συμμετοχής: 5 ευρώ. 
Επίσης, το πρόγραμμα στην Οικία Τέλλογλου κατά τη νέα σεζόν περιλαμβάνει  βραδιές μουσικής και ποίησης. 
Πληροφορίες – εγγραφές στα τηλ. 2310 991610 και 2310 247111.

ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 7 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΜΥΛΟΣ CLUB

Δελτίο Τύπου
Η kazandb παρουσιαζει τον

ΚΩΣΤΑ ΧΑΤΖΗ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 7 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2016
 ΜΥΛΟΣ CLUB
Ο μεγάλος Έλληνας δημιουργός και Ερμηνευτής Κώστας Χατζής , σφράγισε μια ολόκληρη εποχή , υπηρετώντας πιστά και με διεισδυτικό λόγο το κοινωνικό τραγούδι για περισσότερες από τέσσερις δεκαετίες. Με ένα τρόπο ξεχωριστό - μ’ εκείνη την ιδιαίτερη «βραχνάδα» στη φωνή του - όταν βρίσκεται απέναντι στο κοινό επικοινωνεί μ’ έναν μοναδικό τρόπο μαζί του. 
Με το άκουσμα των στίχων <<Σπουδαίοι άνθρωποι  αλλά,  η μοναξιά τους παγώνει, … >>  λίγοι – έως ελάχιστοι- είναι εκείνοι που δεν αναγνωρίζουν τον ιδανικό ερμηνευτή τους!
Ο Κώστας Χατζής είναι μια ιδιαίτερη περίπτωση στην ιστορία του ελληνικού τραγουδιού. Με την κιθάρα και την ιδιότυπη φωνή του ήταν ουσιαστικά ο πρώτος που τραγούδησε μπαλάντες με κοινωνικό περιεχόμενο.  Πολλά τραγούδια του έχουν μείνει κλασικά:
«Απ’ τ’ αεροπλάνο», «Σπουδαίοι άνθρωποι, αλλά…»,«Ο Στρατής», «Σύνορα η αγάπη δεν γνωρίζει», «Δε βαριέσαι αδερφέ», «Κι ύστερα» , «Η αγάπη όλα τα υπομένει» και τόσα άλλα!

INFOΜύλος Club
Ανδρεου Γεωργίου 56, περιοχη Σφαγεία
Ώρα προσέλευσης: 21:30 / Ώρα έναρξης: 22:30
Τηλ κρατήσεων: 2310510081
Εισιτήριο θεάματος: 10€
Στο εισιτήριο δεν περιλαμβάνεται ποτό και είναι μονο είσοδος θεάματος της συναυλίας, καθώς και δεν εξασφαλίζει θέση καθημένου.
Σε περίπτωση που θελετε να εξασφαλίσετε θέση καθημένου πριν την ημερομηνία της συναυλίας μπορείτε να επικοινωνείτε στο: 2310 510081

Νέοι τίτλοι: ΜΕΛΕΤΕΣ-ΔΟΚΙΜΙΑ

Σας ενημερώνουμε ότι κυκλοφόρησαν δύο νέες μελέτες:
Το βιβλίο ΡΗΓΑΔΕΣ, ΙΠΠΟΤΕΣ, ΡΑΓΙΑΔΕΣ… κρασί του Αντώνη Κωνσταντίνου. Ένα οδοιπορικό 800 χρόνων κυπριακής ιστορίας και παραδόσεων, που αναδεικνύει την πολιτιστική ιδιοπροσωπία της Κύπρου, το αξιομνημόνευτο παρελθόν της και τα χαρακτηριστικά εκείνα που την καθιστούν σημαντική ψηφίδα στο μωσαϊκό των λαών και των πολιτισμών της Ευρώπης.
Το βιβλίο BIRDWATCHING  των Γρηγόρη και Λάμπρου Τσούνη. Μία μελέτη που θα σας βοηθήσει να ανακαλύψετε τον μαγευτικό κόσμο των πουλιών.

Thessaloniki International Film Festival


 
FestivalNews#576
Η Ιζαμπέλ Ιπέρ πρωταγωνιστεί στο θρίλερ του Πολ Βερχόφεν Εκείνη, που κάνει πρεμιέρα αυτή την εβδομάδα στο Ολύμπιον. Στην αίθουσα Παύλος Ζάννας προβάλλεται η ταινία Αγανάκτηση, η πρώτη σκηνοθετική δουλειά του Τζέιμς Σέιμους, βασισμένη στο ομώνυμο μυθιστόρημα του Φίλιπ Ροθ.

Αυτή την εβδομάδα ξεκινούν και οι προβολές του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης στις αίθουσες της Αποθήκης 1 στο Λιμάνι. Στην αίθουσα Σταύρος Τορνές προβάλλεται το ντοκιμαντέρ Νοσταλγώντας το φως του Πατρίσιο Γκουσμάν, ένας ποιητικός στοχασμός για τον χρόνο και τη μνήμη, καθώς και το φιλμ Η καρδιά του σκύλου της Λόρι Άντερσον, ένα συγκλονιστικό μάθημα ζωής και αισιοδοξίας. Στην αίθουσα Τζον Κασσαβέτης προβάλλεται η νέα ταινία των Θάνου Αναστόπουλου και Ντάβιντε Ντελ Ντέγκαν, Η τελευταία παραλία, μια συγκινητική όσο και αστεία περιήγηση στον μικρόκοσμο μιας λαϊκής παραλίας στην Τεργέστη. Στην ίδια αίθουσα προβάλλεται και η ταινία Σονάτα σε κλειστό δωμάτιο του Αντριάν Σιταρού.
 
Δείτε αυτή την κινηματογραφική εβδομάδα
στο ΟΛΥΜΠΙΟΝ και την ΑΠΟΘΗΚΗ 1
ΕΚΕΙΝΗ
Πολ Βερχόφεν
Γαλλία - Γερμανία - Βέλγιο
2016
 
ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ

Τζέιμς Σέιμους
ΗΠΑ
2016
 
ΝΟΣΤΑΛΓΩΝΤΑΣ ΤΟ ΦΩΣ

Πατρίσιο Γκουσμάν
Χιλή - Ισπανία - Γαλλία – Γερμανία – ΗΠΑ, 2016
Η ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΣΚΥΛΟΥ
Λόρι Άντερσον
ΗΠΑ - Γαλλία
2016
 
Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΑΡΑΛΙΑ

Θάνος Αναστόπουλος & Ντάβιντε Ντελ Ντέγκαν
Ιταλία - Ελλάδα - Γαλλία
2016
 
ΣΟΝΑΤΑ ΣΕ ΚΛΕΙΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ

Αντριάν Σιταρού
Ρουμανία - Πολωνία - Γαλλία
2016
 
 
 
29ο Κινηματογραφικό Αφιέρωμα για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα
Μαχητικά και αποκαλυπτικά, με συγκλονιστικές εικόνες και ήρωες καθημερινούς ανθρώπους που ξεπερνούν τα όριά τους, είναι τα φιλμ που προβάλλονται στο 29ο Κινηματογραφικό Αφιέρωμα για τα ανθρώπινα δικαιώματα (αίθουσα Τάκης Κανελλόπουλος του Μουσείου Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης του ΦΚΘ, 05-11/10/2016).
Δέκα χρόνια Βραβεία LUX!
Φέτος, το κινηματογραφικό βραβείο LUX του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου γιορτάζει τη 10η επέτειό του και μάς προσκαλεί στην προβολή της βραβευμένης ταινίας Mustang της Ντενίζ Γκαμζέ Εργκιουβέν την Δευτέρα 10 Οκτωβρίου στις 21:00 στην αίθουσα Παύλος Ζάννας του ΟΛΥΜΠΙΟΝ. Η ταινία θα προβληθεί ταυτόχρονα στις 28 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
 
Η προσφορά του μήνα! 
Η έκδοση Αλέν Ντελόν είναι η προσφορά για τον μήνα Οκτώβριο! Πρόκειται για συνοδευτική έκδοση αφιερώματος με έντεκα από τις καλύτερες ταινίες στις οποίες πρωταγωνίστησε ο διάσημος γάλλος ηθοποιός στη διάρκεια της καριέρας του, με πλήρες ζενερίκ, σύνοψη και κριτικό σχόλιο για την κάθε μία, καθώς και καταγραφή του συνόλου της φιλμογραφίας του. 
Τιμή προσφοράς: 1,00€
 
Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, Πλατεία Αριστοτέλους 10, Θεσσαλονίκη, Τηλ. 2310378400

Δρόμοι πάνω στο χιόνι

Δρόμοι πάνω στο χιόνι
Το χρονικό τριών ανυπότακτων. Στο «Δρόμοι πάνω στο χιόνι» ο συγγραφέας προσπαθεί να κοιτάξει από τη σχισμή του χρόνου τη σύντομη δρασκελιά του εικοστού αιώνα.
Του αιώνα των άκρων, του πιο σπουδαίου αλλά και πιο τραγικού, ίσως, στην ιστορία της ανθρωπότητας. Τον παρατηρεί μέσα από τα μάτια τριών απλών ανθρώπων, των ηρώων του. Του αιώνα που, ενώ είχε κλείσει πονηρά το μάτι σε εκατομμύρια ανθρώπους, τελικά διέψευσε τα όνειρά τους. Ενός ορεσίβιου αγωγιάτη, του Θανάση Μπράττη, ενός αντάρτη του Δημοκρατικού Στρατού, του Δήμου Πρίφτη και ενός πρώην πυγμάχου, μέτοικου και παράνομου, του Άρη Βαγενά.
Τριών ανθρώπων που δεν είναι, ούτε επιδιώκουν να γίνουν ατσάλινοι ή πέτρινοι ήρωες, ανοξείδωτοι από λάθη, πάθη, θανάσιμα αμαρτήματα και ανθρώπινες αδυναμίες. Αντιθέτως, μάλιστα, η ζωή τους τα περιέχει όλα αυτά. Ζουν με τις αντιφάσεις, τις αγωνίες, αλλά και τις αμφιβολίες για τις επιλογές τους. Βυθίζονται συχνά σε ιχνηλατήσεις του «έσω κόσμου τους», των σκοτεινών λαβυρίνθων του μυαλού τους. Μιλούν με τις μελαγχολικές και θλιμμένες σιωπές τους, περισσότερο από το σύνηθες, ακόμα και όταν το μαύρο χιόνι σκεπάζει τις αυλές του μυαλού τους. Γιατί το έχουν ανάγκη.
Εκείνο που ενώνει και τους τρεις δεν είναι κυρίως η τοπικότητα ή ένα ανεπαίσθητο, πλην υπαρκτό, νήμα συγγενικού δεσμού και χρονικής αλληλουχίας. Πρωτίστως τους συνδέει ο αγονάτιστος και ανυπότακτος χαρακτήρας τους απέναντι στις μεγάλες και μικρές εξουσίες, που συναντούν στο διάβα της πικροζωής τους. Αλλά και απέναντι στους δαίμονες που στήνουν τις αόρατες παγίδες στην ψυχή, στο νου και στην Ειμαρμένη τους.
Οι τρεις ανυπότακτοι πρωταγωνιστές του βιβλίου, -που επίκεντρό του από τη σκοπιά της τοπικότητας έχει τον Ταΰγετο, το χωριό Νέδουσα (Αναστάσοβα) και την πόλη της Καλαμάτας-, μπορεί να μην ήξεραν από πού έρχονται τα χελιδόνια την άνοιξη, αλλά τα αναζητούσαν στο μακρινό ορίζοντα. Τελικά έγιναν εμπρηστές της ζωής τους, χωρίς όμως να ζητήσουν ούτε εξιλέωση ούτε ευθύνη από κανέναν. Ιδίως από τον ψεύτη αιώνα, στην πλάτη του οποίου ταξίδεψαν σαν σιωπηλοί επιβάτες.
Δρόμοι πάνω στο χιόνι
συγγραφέας: Βασίλης Θ. Αμανατίδης
Σελ. 384
ISBN: 960- 6748-77-6
Τιμή: 22 ευρώ

Για το βιβλίο είπαν:
Λαοκράτης Βάσσης
(στην Παρουσίαση του βιβλίου στην Αθήνα στις 23.2.11)
Με τα βιβλία «διαλεγόμαστε» όσο τα διαβάζουμε. Με τα καλά βιβλία «διαλεγόμαστε» και όταν τελειώσουμε το διάβασμά τους.
Τα «παίρνουμε» μαζί μας, καθώς αφήνουν τα αισθητικά τους αποτυπώματα στην ψυχή μας. «Παίρνουμε» μαζί μας το πνευματικό τους κλίμα, τις πρωταγωνιστικές μορφές και τη μοίρα τους, ιδίως όταν ανοίγουν ρωγμές για τη «θέαση» της ανθρώπινης μοίρας.
Το τριλογικό (ή τρισπόνδυλο) μυθιστόρημα του Βασίλη Αμανατίδη: ΔΡΟΜΟΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΧΙΟΝΙ (εκδ. Ταξιδευτής) ανήκει στα καλά, στα γεμάτα βιβλία, που ανοίγουν μ’ αυτούς που τα διαβάζουν «διάλογο» που δεν κλείνει.
Αναρωτήθηκα, όταν τελείωσα το διάβασμά του, γιατί το «κουβαλάω» μέσα μου. Θα προσπαθήσω να δώσω μια σύντομη απάντηση, έχοντας συνείδηση πως στα «γιατί» των λογοτεχνικών βιβλίων δεν χωρούν απόλυτες απαντήσεις, με τελεία και παύλα δηλαδή, καθώς πρόκειται για «μαγικούς» πομπούς με παράξενη λειτουργία, που δεν υπακούει σε κανονιστικές προδιαγραφές.
Α. Ψάχνοντας το «γιατί» στο βιβλίο του Βασίλη, θα ξεκινήσω από τρία υποστρώματα, που το διαπερνούν ως υλικό υποδομής και θεμελίωσής του. Πρόκειται για το τοπικό, το ιστορικό και το πολιτικό υπόστρωμα, που αλληλοπροσδιοριζόμενα συνθέτουν τη βάση του «θεατρικού» πεδίου πάνω στο οποίο δρουν οι πρωταγωνιστές και όλοι αυτοί που τους περιβάλλουν.
Το τοπικό: Είναι το πρώτο υπόστρωμα που προσδιορίζει την αρχετυπική, θα μπορούσαμε να πούμε, βάση της ταυτότητας περίπου όλων. Από τις πρώτες ως τις τελευταίες σελίδες του βιβλίου ανασαίνει κανείς την τοπικότητα με τις πολλές της λειτουργίες, όπως, για παράδειγμα, η ηθογραφική, που σημαδεύει και τη δραματική αφετηρία της περιπέτειας του πρωταγωνιστή της πρώτης τριλογίας, αλλά και η γλωσσική, με την έξυπνη χρήση πολλών λέξεων που αναπέμπουν, δίκην κώδικα μυημένων, στην περί την Αναστάσοβα τοπική λαλιά και μήτρα. Εκείνο όμως που έχει ιδιαίτερη σημασία είναι το ότι ο τόπος της αρχετυπικής φύτρας είναι το δια βίου σταθερό σημείο αναφοράς των πρωταγωνιστικών προσώπων όπου κι αν βρίσκονται, μέσα στην Ελλάδα ή στην άλλη άκρη του κόσμου. Που συνειρμικά σε κάνει να σκεφτείς την οδυσσειακή διάσταση αυτής της σχέσης και πολύ περισσότερο να τρομάξεις στην ιδέα ενός…άτοπου κόσμου, όπως αυτός που παράγει η παγκοσμιοποιητική πολτοποίηση. Η τοπική μήτρα και φύτρα της Αναστάσοβας, πολιτιστική μήτρα και φύτρα, οδηγεί, με διασταλτική βέβαια ερμηνεία, στο «Μέγιστον τόπος» του Θαλή του Μιλήσιου, μακράν πάντοτε από ανόητους τοπικισμούς, που δεν αγγίζουν ούτε και καθ’ υποψίαν τους Αναστασοβίτες του μυθιστορήματός μας.
Το ιστορικό: Είναι το δεύτερο υπόστρωμα. Ο συγγραφέας, ξέροντας πόσο έντονη είναι αυτή η διάσταση στη γραφή του, θέλει στο εισαγωγικό του σημείωμα να μας προφυλάξει από παρερμηνείες της. Μας προειδοποιεί πως «το βιβλίο δεν επιδιώκει προφανώς να κάνει ιστορία, ούτε καν ιστοριογραφία, αφού ο δημιουργός του δεν είναι ιστορικός ούτε καν ιστοριοδίφης». Κι έτσι είναι. Δεν γράφει ιστορία. Όπως όμως οι πρωταγωνιστές του, χάρη στη γενέθλια Αναστάσοβα, έχουν σταθερή τοπική αναφορά, δεν περιπλανώνονται, όπως είπαμε, σε έναν…ά-τοπο κόσμο, έτσι έχουν και σταθερή χρονική αναφορά. Δεν εκτυλίσσεται δηλαδή η περιπέτειά τους ερήμην της ιστορίας, σε έναν…ά-χρονο κόσμο. Κι είναι σημαντικές οι εν δυνάμει, οι υπόρρητες, αλλά καμιά φορά και οι ρητές ερμηνευτικές ιστορικές ματιές του συγγραφέα, όσο κι αν είναι ένας καλός χρήστης αυτών των στιγμών, απλώς για τις ανάγκες του μυθιστορήματός του. Θελημένα όμως η αθέλητα, άμεσα ή έμμεσα παίρνει θέση. Ο Δεληγιάννης, για να μείνω σε ένα απλό παράδειγμα, χαρακτηρίζεται ευθέως ως «ο χειρότερος πρωθυπουργός του νεότευκτου ελληνικού κράτους». Σε κάθε περίπτωση, οι ιστορικές ματιές, όπως και όλος ο ιστορικός καμβάς της συνολικής τριλογικής αφήγησης, απολύτως συνυφασμένος με τον πολιτικό καμβά και τις ακόμα πιο εύγλωττες πολιτικές ματιές του, είναι απ’ τις πολύ ενδιαφέρουσες πτυχές της μυθιστορηματικής γραφής του Βασίλη Αμανατίδη.
Το πολιτικό: Είναι το τρίτο υπόστρωμα, όπου και οι πιο εύγλωττες ματιές, στις οποίες έκανα λίγο πριν την επίσης εύγλωττη νύξη μου. Προσπερνώντας τα πολυσυζητημένα και πολλές φορές απλοϊκά και άγονα περί του τι είναι και δεν είναι πολιτικό, θεωρώ αρκούντως και επιτυχώς έντονη την πολιτική διάσταση και πολιτική ματιά στη γραφή του, χωρίς η πολιτική χροιά, κάθε άλλο μάλιστα, να αλλοιώνει ή να οδηγεί…σε λογοτεχνική έκπτωση το μυθιστόρημά του. Κι αυτό γιατί, με δεδομένη τη συνύφανσή τους, δεν είναι η λογοτεχνική διάσταση το «πονηρό» όχημα της πολιτικής διάστασης, αλλά, πολύ καθαρά στην περίπτωσή του, είναι η λογοτεχνική διάσταση που υποτάσσει την πολιτική στις αισθητικές της απαιτήσεις, με τα βιούμενα αισθητικά αποτελέσματα. Κι αυτό είναι ένα στοίχημα που δεν κερδίζεται εύκολα, ιδίως αν η πολιτική σου συνείδηση έχει δοκιμαστεί σε πολιτικό και ιδιαίτερα σε αριστερό καμίνι, όπου το «καθοδηγείν» γίνεται περίπου…δεύτερη φύση. Έχοντας κοινούς καημούς, θα ήθελα, αν δεν υπήρχε η κλεψύδρα του χρόνου, να πω πολλά για το αριστερό κλίμα του συνολικού πολιτικού υποστρώματος του βιβλίου ή, πολύ ιδιαίτερα, για τη διακριτική ματιά με την οποία παρακολουθεί την πονεμένη αριστερή περιπέτεια στην περιοχή του, καθώς δεν αποφεύγει να αγγίξει ούτε και πληγές όπως αυτή του Μελιγαλά. Όπως θα είχα και θα ήθελα να πω πολλά για το λογοτεχνικό άγγιγμα, μέσα απ’ τη «Φωλιά του Ταύγετου», του εμφυλιακού μας τραύματος, φρονώντας πως στην ίασή του, που θα συντελεστεί όταν θα μπορούμε να θρηνούμε παρομοίως το χαμό και του Ετεοκλή και του Πολυνείκη, θα φτάσουμε πρωτίστως με την καθαρτήρια λειτουργία τέτοιων αγγιγμάτων. Με την καθαρτήρια δηλαδή λειτουργία της αληθινής τέχνης, που δεν χωρίζει τα αδέρφια τουλάχιστον μετά το θάνατό τους. Κι είναι απ’ τα πλέον σημαντικά αυτό το λογοτεχνικό άγγιγμα του συγγραφέα στο εμφυλιακό μας τραύμα. Στο τραύμα όλων ημών που ανήκουμε στους «ηττημένους» αυτού του εφιαλτικού εμφυλίου, αν υπάρχουν νικητές σε τέτοιες τραγωδίες. Γι’ αυτό και αξίζει να αφεθούμε στην αισθητική του λειτουργία και να στοχαστούμε επ’ αυτού εις βάθος, ίσως σιγοτραγουδώντας και το «Δυο γιους είχες μανούλα μου» του Μίκη Θεοδωράκη.
Β. Το «γιατί» όμως με ακολουθεί αυτό το βιβλίο μετά το διάβασμά του, δεν περιορίζεται στα τρία υποστρώματά του. Τουναντίον, παρ’ότι δι’ αυτών, εκτείνεται και πέραν αυτών. Είναι η ίδια η μοίρα των προσώπων του μυθιστορήματος, η ομιλούσα μοίρα των πρωταγωνιστών αλλά και η περίπου βουβή μοίρα αυτών που κινούνται στο μαγνητικό πεδίο και στη σκιά τους, όπως οι μανάδες και οι γυναίκες τους. Καθώς ξετυλίγεται το νήμα της περιπέτειάς τους απ’ την Αναστάσοβα ως την Αθήνα, την Αμερική και τον Καναδά, πάντοτε με δικές τους, υποτίθεται, επιλογές, μένει απειλητικά μετέωρο το ερώτημα αν όριζαν, αφού οι ίδιοι αποφάσιζαν, ή αν εντέλει τους όριζε κάποια…σκοτεινή μοίρα. Ούτε και μπορώ να μην επισημάνω τα συνεχή αδιέξοδα αλλά και την τραγικότητα του προσωπικού τους τέλους. Νομίζω πως σ’ αυτή τη βαθύτερη διάσταση της συνολικής αφήγησης αναδεικνύεται και κρίνεται κατά κύριο λόγο η λογοτεχνική της καταξίωση και η συνακόλουθη αισθητική της λειτουργία και δικαίωση στη συνείδησή μας. Είναι η διάσταση μιας προκύπτουσας αφηγηματικής ειλικρίνειας, που θέλει τον Μπράττη, μια πραγματικά εξαιρετική λογοτεχνική μορφή, όλο να μπλέκεται σε παιγνίδια της μοίρας και όλο να αναδέχεται με μια φυσική γενναιότητα αυτές τις προκλήσεις. Με αφοπλιστικά αξεπέραστη την πρόκληση της γενναίας επιλογής της ίδιας του της εκτέλεσης από τους Γερμανούς. Θέλουμε δεν θέλουμε στεκόμαστε πολύ σ’ αυτό το αινιγματικά σκοτεινό παιγνίδι των πρωταγωνιστών με τη μοίρα τους, καθώς μας υποχρεώνει να αναμετρηθούμε με το αινιγματικά σκοτεινό βάθος της ίδιας της ανθρώπινης μοίρας. Δεν το σκαλίζω περισσότερο, γιατί δεν θα τελειώσω. Όντας όμως βέβαιος πως κι ο καθένας σας, διαβάζοντας το βιβλίο, θα κάνει πολλούς «διαλόγους» με τον Μπράττη, τον Πρίφτη και τον Βαγενά, με μετέωρο πάντοτε το ερώτημα αν διάλεξαν ή αν τους διάλεξε η μοίρα τους, όπως θέλει για όλους μας ο Συκουτρής με το «Δεν διαλέγουμε εμείς τη μοίρα μας, εκείνη μας διαλέγει».-
ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΡΑΓΑΣΑΚΗΣ
Ομιλία στην παρουσίαση του βιβλίου του Βασίλη Αμανατίδη «Δρόμοι πάνω στο χιόνι», 2011
Η ευχάριστη έκπληξη Αισιόδοξο μήνυμα
Προσωπικά ένοιωσα μεγάλη και ευχάριστη έκπληξη διαβάζοντας το βιβλίο αυτό, αφού δεν γνώριζα τις συγγραφικές αρετές του παλιού φίλου και συναγωνιστή Βασίλη Αμανατίδη. Είναι όμως το βιβλίο αυτό ταυτόχρονα και ένα αισιόδοξο μήνυμα, καθώς δείχνει τα πολλαπλά πεδία ανθρώπινης δημιουργίας. Ο Βασίλης Αμανατίδης, πέραν της σημαντικής πολιτικής του δράσης και της επαγγελματικής του διαδρομής, δοκιμάζει με επιτυχία τις δυνάμεις του σε ένα εντελώς διαφορετικό όσο και απαιτητικό πεδίο.
Το βιβλίο «Δρόμοι πάνω στο χιόνι» επιδέχεται πολλαπλές αναγνώσεις, αφού η αφήγησή του κινείται ταυτόχρονα σε πολλαπλά επίπεδα.
Σε μια πρώτη ανάγνωση, ο Ταΰγετος, το χωριό Νέδουσα, η πόλη της Καλαμάτας, είναι το κεντρικό σκηνικό πάνω στο οποίο εκτυλίσσονται τρεις αφηγήσεις, για τρεις ανθρώπινες διαδρομές.Όμως οι στοχασμοί, τα διλήμματα, οι προσδοκίες, οι ελπίδες και οι απογοητεύσεις που συνθέτουν τη διαδρομή των πρωταγωνιστών, η διαρκής σύγκρουση ανάμεσα στην υποταγή και την αξιοπρέπεια, την ανυπακοή και τα ατομικά όριά της, θα μπορούσαν να εκτυλιχθούν παντού. Αυτή η διαπλοκή της τοπικότητας και της παγκοσμιότητας είναι διαρκής και έντονη όχι μόνο επειδή οι πρωταγωνιστές συνδέονται ή επικοινωνούν με τον έξω κόσμο , αλλά επειδή τα βαθύτερα διλήμματα που ζουν είναι κοινά.
Το βιβλίο συγκροτείται από τρεις ανθρώπινες ιστορίες, τρεις ανθρώπινες διαδρομές, διαφορετικές αλλά και συμπληρωματικές μεταξύ τους. Είναι συμπληρωματικές ως προς το χρόνο, αφού η πρώτη διαδρομή, αυτή του Θανάση Μπράτη, του αγωγιάτη μας φέρνει σ’ επαφή με το πρώτο μισό περίπου του 20ου αιώνα, ενώ η δεύτερη διαδρομή, με τη μορφή του αντάρτη Πρίφτη, επικεντρώνεται στην πυκνή δεκαετία του ’40, για να κλείσει η τρίτη διαδρομή, εκείνη του Άρη Βαγενά, το οδοιπορικό του 20ου αιώνα. Όμως οι τρεις διαδρομές είναι συμπληρωματικές και ως προς το περιεχόμενο, αφού αυτές από κοινού συνθέτουν το πλαίσιο των ηθικοπολιτικών και κοινωνικών συγκρούσεων του αιώνα που πέρασε.
Φαίνεται λοιπόν πως πίσω από αυτές τις διαδρομές ο πραγματικός πρωταγωνιστής είναι ο ίδιος ο «ψεύτης αιώνας», όπως τον ονόμασε ο Βασίλης, τονίζοντας με τον τρόπο αυτό τη διάψευση ελπίδων ως το κύριο χαρακτηριστικό του αιώνα που πέρασε.
Αναστοχασμός πάνω στον 20ο αιώνα
Φαίνεται λοιπόν πως ο αναστοχασμός για τον 20ο αιώνα, την εποχή των άκρων, όπως τον ονόμασε ο EricHobsbawm, συνεχίζεται. Και δεν θα ήταν υπερβολή αν έλεγα ότι το μυθιστόρημα αυτό είναι μια συμβολή σ’ αυτόν τον αναστοχασμό.
Ο φτωχός και βασανισμένος αγωγιάτης θυσιάζεται, «χάνεται σαν κομμουνιστής, ενώ δεν ήταν», από τις σφαίρες των Γερμανών κατακτητών, όχι απλώς για να βοηθήσει το νέο αντάρτη να γλυτώσει αλλά επειδή έβλεπε στον αγώνα των ανταρτών την προσδοκία για μια ριζική αλλαγή της ζωής.
Όμως ο ίδιος ο αντάρτης σβήνει εντελώς άδοξα με το παράπονο και το αναπάντητο ερώτημα: πώς «όλοι εμείς που θέλαμε να γίνουμε το αλάτι της γης», όπως λέει, πώς, αναρωτιέται, «καταλήξαμε υπνοβάτες σε ναρκοπέδιο και τελικά ιδανικοί αυτόχειρες»;
Τέλος, ο τρίτος πρωταγωνιστής αναζητά μέχρι τέλους νόημα ζωής και λόγο ύπαρξης ανάμεσα στο μποξ, σε ρέμπελες παρέες και ψεύτικους παραδείσους σε μια εποχή αντιηρωική, τη μετεμφυλιοπολεμική Ελλάδα.
Τέλος ή μια νέα αρχή;
Όμως στο βιβλίο αυτό μπορούμε να δούμε και στοιχεία ενός πολιτικού δοκιμίου για την Αριστερά.Αναμφίβολα για όσους θέλησαν να γίνουν το «αλάτι της γης», για όσους πίστεψαν την παγκόσμια επανάσταση, για όσους και όσες αγωνίσθηκαν οι ίδιοι για μια άλλη κοινωνία, ο επίλογος του 20ου αιώνα ήταν μια μεγάλη απογοήτευση. Όμως ο ίδιος ο 20ος δεν ήταν μόνο η εποχή των άκρων. Ήταν και ο αιώνας των ορίων. Έδειξε τα όρια του καπιταλισμού στην ακραία εκδοχή της φασιστικής βαρβαρότητας, και τα υπενθυμίζει έκτοτε με ποικίλα επεισόδια, πολέμους και εκτροπές. Έδειξε τα όρια του υπαρκτού σοσιαλισμού, υπό τη μορφή που τον γνωρίσαμε, με την παταγώδη και χωρίς καμιά αντίσταση κατάρρευση της Σοβιετικής Ένωσης. Όπως έδειξε και τα όρια εκείνου που ονομάσθηκε «καπιταλισμός με ανθρώπινο πρόσωπο» ή σοσιαλδημοκρατικό μοντέλο, τον άδοξο εκφυλισμό του οποίου ζούμε σήμερα διεθνώς και στη χώρα μας.
Ίσως τελικά ο 20ος αιώνας, αποκαλύπτοντας τα όρια των διαδρομών που γνωρίσαμε, να έστρωσε το έδαφος για μια νέα αρχή, για νέες διαδρομές, με στόχο πάντα μια κοινωνία πραγματικής ελευθερίας, ουσιαστικής δημοκρατίας και ισότητας.
Ίσως λοιπόν ο απολογισμός για τον 20ο αιώνα να μην είναι τόσο αρνητικός. Στο κάτω κάτω όλες οι μεταρρυθμίσεις που σήμερα ανατρέπονται από τη νεοφιλελεύθερη λαίλαπα, υπό τη δεξιά ή «σοσιαλιστική» διαχείριση, όλα τα δικαιώματα που τόσο βάναυσα καταπατούνται, αποτέλεσμα των αγώνων που έγιναν κυρίως στον αιώνα που πέρασε είναι. Δεν ζούμε λοιπόν το τέλος της ιστορίας όπως μας είπαν. Ούτε ζούμε το τέλος των μεταρρυθμίσεων, των επαναστάσεων και των ανατροπών. Οι διαδρομές και οι δρόμοι πάνω στο χιόνι συνεχίζονται και ίσως πίσω από τη στροφή που τώρα διανύουμε να μας αποκαλυφθούν νέοι ορίζοντες και νέες αχαρτογράφητες περιοχές που πρέπει να διαβούμε.

Ερχονται 2 νέα πακέτα για 27.100 προσλήψεις μέσω κοινωφελούς εργασίας

Κεφαλίδα
Ερχονται 2
νέα πακέτα για 27.100 προσλήψεις
μέσω κοινωφελούς
εργασίας

Ερχονται 2 νέα πακέτα για 27.100 προσλήψεις μέσω κοινωφελούς εργασίας

Ερχονται 2 νέα πακέτα για 27.100 προσλήψεις μέσω κοινωφελούς εργασίας Στα σκαριά βρίσκονται 2 νέα προγράμματα κοινωφελούς εργασίας για ανέργους μέσω ΟΑΕΔ. Πέραν του προγράμματος που "τρέχει" αυτη τη στιγμή και αφορά στην πρόσληψη 6.339 ατόμων με οκτάμηνη απασχόληση που δημιουργούνται στο πλαίσιο αυτών των προγραμμάτων, σε 34 δήμους-θύλακες υψηλής μακροχρόνιας ανεργίας, θα ανακοινωθούν και άλλα 2 για 27.100 θέσεις εως τον …
οαεδ,
ανεργοι, προγραμματα

ΟΑΕΔ: Η προκήρυξη για 6339 προσλήψεις κοινωφελούς εργασίας (πίνακας θέσεων)

Ο ΟΑΕΔ καλεί τους ενδιαφερόµενους εγγεγραµµένους ανέργους στα µητρώα ανέργων του, ηλικίας 18 ετών και άνω, που ε̟πιθυµούν να συµµετάσχουν στη διαδικασία το̟ποθετήσεων προσωπικού για την προώθηση της απασχόλησης µέσω προγραµµάτων κοινωφελούς χαρακτήρα, στους 34 ∆ήµους για 8 µήνες, να υποβάλουν µε ηλεκτρονικό µόνο τρόπο αίτηση συµµετοχής από 03/10/2016 και ώρα 10η πρωϊνή έως και 13/10/2016 και ώρα 12η µεσηµβρινή …
ΟΑΕΔ: Τα 5
προγράμματα που θα
υλοποιηθούν μέχρι το
τέλος του έτους

ΟΑΕΔ: Τα 5 προγράμματα που θα υλοποιηθούν μέχρι το τέλος του έτους

Μέχρι τέλος Οκτωβρίου – αρχές Νοεμβρίου, αναμένεται να προκηρυχθεί ένα νέο πρόγραμμα του ΟΑΕΔ, σε συνεργασία με το υπουργείο Εργασίας για τη μετατροπή του επιδόματος ανεργίας σε επιδότηση της εργασίας σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Αυτό προέκυψε από όσα αναφέρθηκαν σε συνεδρίαση του ΔΣ του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθήνας στην οποία παραβρέθηκε και η διοικητής του ΟΑΕΔ Μαρία Καραμεσίνη, σύμφωνα με σημερινή …
ΥΠΠΟ:
Προσλήψεις 304 εποχικών
υπαλλήλων σε μουσεία
και αρχαιολογικούς
χώρους

ΥΠΠΟ: Προσλήψεις 304 εποχικών υπαλλήλων σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους

ΥΠΠΟ: Προσλήψεις 304 εποχικών υπαλλήλων σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους Στην πρόσληψη 304 εποχικών υπαλλήλων προχωρά το υπουργείο Πολιτισμού το αμέσως επόμενο διάστημα. Στο ηλεκτρονικό χωρο της ΔΙΑΥΓΕΙΑΣ αναρτήθηκαν τρεις αποφάσεις του υπ. Πολιτισμού, Αρ. Μπαλτά μέσω των οποίων εγκρίθηκε η σύναψη συμβάσεων για εποχικούς υπαλλήλους ειδικοτήτων Ημερήσιοι Φύλακες, Νυχτοφύλακες, κ.α. Αναλυτικά: Το υπουργείο Πολιτισμού εγκρίνει την κίνηση των διαδικασιών πρόσληψης, …
Συνεχίζονται οι
αιτήσεις για δωρεάν
εκμάθηση ηλεκτρονικών
υπολογιστών

Συνεχίζονται οι αιτήσεις για δωρεάν εκμάθηση ηλεκτρονικών υπολογιστών

Συνεχίζονται με μεγάλο ενδιαφέρον, οι εγγραφές στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «E-Gnosis» της Equal Society για την δωρεάν εκμάθηση ηλεκτρονικών υπολογιστών. Εκατοντάδες υποψήφιοι μέσα σε διάστημα λίγων μόλις ημερών έχουν ενταχθεί σε εκπαιδευτικά τμήματα επιθυμώντας να διευρύνουν τις γνώσεις τους στις νέες τεχνολογίες. Πραγματοποιήστε και εσείς τώρα την αίτησή σας για τον νέο  κύκλο του προγράμματος«E-Gnosis» και αποκτήστε αναγνωρισμένο πιστοποιητικό. Δικαιούχοι της …
Υπ.
Παιδείας: Ετσι θα γίνουν
οι μετεγγραφές σε ΑΕΙ και
ΤΕΙ

Υπ. Παιδείας: Ετσι θα γίνουν οι μετεγγραφές σε ΑΕΙ και ΤΕΙ

Το υπουργείο Παιδείας δημοσιοποίησε τον κατάλογο με τις αντιστοιχίες των τμημάτων για τη διαδικασία των μετεγγραφών σε ΑΕΙ και ΤΕΙ ολόκληρης της χώρας καθώς και τα «ορφανά» τμήματα, αυτά δηλαδή από τα οποία δεν μπορεί να μετακινηθούν οι υποψήφιοι, είτε επειδή έχουν μοναδικά γνωστικά αντικείμενα, είτε επειδή υπάρχουν διαφορές με ομοειδή τμήματα στη δομή του προγράμματος σπουδών και ως εκ …

Προσλήψεις στο Δημόσιο Τομέα

Τεχνικό Προσωπικό στο Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας

Μία θέση στο Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας

7 θέσεις εργασίας στο Δήμο Βόλου

Προσλήψεις 2 ατόμων στο Δήμο Χανίων

3 θέσεις εργασίας στο Δήμο Ιλίου

Προσλήψεις 20 ατόμων στο Δήμο Κύμης-Αλιβερίου

Προσλήψεις 25 ατόμων στη ΔΕΗ Δωδεκανήσου

Προσλήψεις 45 ατόμων στη ΔΕΗ (Ν. Κυκλάδων)

Προσλήψεις 28 ατόμων στη ΔΕΗ (Νησιά Β. Αιγαίου)

Προσλήψεις 19 ατόμων στους παιδικούς σταθμούς Δήμου Φυλής

12 θέσεις εργασίας στο Δήμο Αιγάλεω

2 θέσεις εργασίας στο Δήμο Λευκάδας

3 θέσεις εργασίας στο Δήμο Λευκάδας

Προσλήψεις 32 ατόμων στο Δήμο Παύλου Μελά

2 θέσεις εργασίας στο Δήμο Ρεθύμνου

Προσλήψεις νηπιαγωγών στο Δήμο Ναυπλίου

Προσλήψεις 19 ατόμων στο Δήμο Παπάγου – Χολαργού

Προσλήψεις 4 ατόμων στο Δήμο Χανίων

2 προσλήψεις στο Δήμο Καστοριάς

13 προσλήψεις στο Δήμο Βοΐου

21 θέσεις εργασίας στο Αρχαιολογικό Μουσείο Αιανής

Πρόσληψη ενός ατόμου στους παιδικούς σταθμούς Αγίας Παρασκευής

6 θέσεις εργασίας στο Δήμο Σερρών

Πρόσληψη ατόμου στο Δήμο Ρεθύμνου

Προσλήψεις καθηγητών μουσικής στο Δήμο Κασσάνδρας