Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2009

Του ... βγήκε ο ανασχηματισμός!

ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΕΟΔΟΧΕΙΟ

ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΩΝ ΕΛ.ΤΑ

Αυτό το "χαρτάκι" μοιράστηκε πιστεύω σήμερα σε όλη την Ελλάδα σε κάθε σπίτι.
Με τις ευχές μας για την "νεοσχηματισμένη" κυβέρνηση.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

«Λεωφορείο ο Πόθος»: Τελευταίες Παραστάσεις στο ΚΘΒΕ Το ταξίδι του ολοκληρώνει μετά την αποθέωση που γνώρισε από το κοινό, η επιτυχημένη παράσταση του ΚΘΒΕ Λεωφορείο ο Πόθος, στο Θέατρο της Εταιρείας Mακεδονικών Σπουδών, την Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2009.Το αριστούργημα του Τενεσί Ουίλιαμς σε σκηνοθεσία Αντώνη Καλογρίδη είναι μια παράσταση που άφησε το στίγμα της στο ΚΘΒΕ καθώς πήρε θερμές κριτικές από κοινό και κριτικούς και παίζεται για δεύτερη συνεχή χρονιά στη σκηνή της ΕΜΣ.
Μέχρι στιγμής παρακολούθησαν την παράσταση πάνω από 35.000 θεατές.
Το Λεωφορείο ο Πόθος είδε για πρώτη φορά το φως της σκηνής στο Ethel Barrymore Theater της Νέας Υόρκης στις 3 Δεκεμβρίου του 1947. Είναι το πρώτο έργο που κερδίζει και τα τρία κορυφαία βραβεία, το Πούλιτζερ, το Βραβείο Κριτικών της Νέας Υόρκης και το Ντόναλντσον. Την ίδια χρονιά ανεβαίνει στο Μπρόντγουεϊ κάτω από τη σκηνοθετική ματιά του Ελία Καζάν με τους Μάρλον Μπράντο και Τζέσικα Τάντι στους πρωταγωνιστικούς ρόλους, ενώ το 1951 η κινηματογραφική του μεταφορά χαρίζει στη Βίβιαν Λι το Όσκαρ Α’ Γυναικείου Ρόλου. Στο έργο οι ήρωες προέρχονται από δύο εντελώς διαφορετικούς κόσμους:
Εκείνη: η Μπλάνς, λεπτεπίλεπτη, ευαίσθητη, ονειροπόλα και υπερβολικά κοκέτα, μια γυναίκα που αναζητά τη μαγεία. Εκείνος: ο Στάνλεϊ, ένας άντρας ρεαλιστής ένας άντρας που αναζητάει την άμεση και απλή απόλαυση της ζωής, και αντιμετωπίζει τη γυναίκα ως τρόπαιο, νιώθει να απειλείται από την έλευση της.
Η σύγκρουση είναι αναπόφευκτη και δε θ’ αργήσει να συμβεί…….
Κριτικές:«Ο σκηνοθέτης – σκηνογράφος, Αντώνης Καλογρίδης σε έναν σκηνικό χώρο που λειτούργησε κινηματογραφικά σε τρία επίπεδα, έτσι ώστε η εσωτερική ζωή και το σπίτι, μαζί με το δρόμο, το ξενοδοχείο, το λιμάνι, τα στενοσόκακα……και την καρότσα μιας νταλίκας με την ένδειξη “fragile” να αποτελούν μέρος του ίδιου ψυχικού τοπίου της Μπλανς, ξεδίπλωσε το έργο, χωρίς περικοπές και με στόχο μια καθαρή άμεση μάχη αντιθέτων με αμφιλεγόμενο νικητή»
Εφημερίδα Ημερησία, 25/11/2008
«Μια σύγχρονη ματιά σε ένα κλασικό κείμενο, που ενέχει πειραματισμό δίχως να τον διατυμπανίζει.
Μια αναπάντεχη παράσταση που ευχαρίστως ξαναβλέπεται»
Εφημερίδα Ελ. Τύπος 14/12/2008
Συντελεστές παράστασης
Μετάφραση -Χρήστος Νικολόπουλος
Σκηνοθεσία-Σκηνικά-Αντώνης Καλογρίδης Κοστούμια-Κλαίρ Μπρέισγουελ
Μουσική-Θοδωρής ΟικονόμουΧορογραφία-Τατιάνα ΜύρκουΦωτισμοί-Κατερίνα Μαραγκουδάκη
Βοηθός σκηνοθέτη-Φώτης Καραλής
Βοηθός σκηνογράφου-Δανάη Πανά
Βοηθός ενδυματολόγου-Παναγιώτης Λαμπριανίδης
Οργάνωση παραγωγής-Ροδή ΣτεφανίδουΔιανομήΜπλάνς Ντυμπουά-Πέμυ Ζούνη, Στάνλει Κοβάλσκι-Βασίλης Μπισμπίκης, Στέλλα Κοβάλσκι-Ιωάννα Παγιατάκη, Χάρολντ Μίτσελ-Γιάννης Χαρίσης, Στήβ Χάμπελ-Γιώργος Ζώης, Γιούνις Χάμπελ-Θάλεια Σκαρλάτου, Λούσι-Νοσοκόμα-Μάρα Κουκουλά, Ναύτης-Πάμπλο Γκονζάλες-Απόστολος Κρίτσας, Τζόνι–Γιάννης Παλαμιώτης, Γιατρός-Φώτης Ζήκος, Νέος-Μιχάλης Συριόπουλος, Μεξικάνα-Χρύσα ΙωαννίδουΠεραστικοί-Μνήμες: Ζωή Αλεξούλη, Πέλλα Μακροδημήτρη, Αναστασία Χαριτίδου, Ευστράτιος Ανούδης,Παύλος Μαρωνίδης, Δημήτρης Νικολαϊδης, Γιώργος Παυλίδης, Ιούλιος Τζιάτας, Στέλιος Χατζηαδαμίδης.
ΠαραστάσειςΤετάρτη & Σάββατο 6 μ.μ. & 9 μ.μ. Πέμπτη & Παρασκευή 9 μ.μ.Κυριακή 7 μ.μ.
Τιμές εισιτηρίωνΠλατεία-Θεωρεία, 22€Εξώστης,15€Φοιτητικό(πλατεία) 15€Φοιτητικό(εξώστης) 12€Τηλ.Tαμείων 2310 288.000

Σε ομηρεία για το φυσικό αέριο

ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΑ
Αιχμάλωτοι της σύγκρουσης για το αέριο Μέχρι το τέλος του μήνα αντέχει η Ελλάδα χωρίς εισαγωγές από τη Ρωσία ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Γιώργος Φιντικάκης
Όμηρος των διενέξεων για το φυσικό αέριο γίνεται για ακόμη μια φορά η Ελλάδα, μαζί με πολλές άλλες ευρωπαϊκές χώρες, λόγω της νέας ρωσο-ουκρανικής διαμάχης που από χθες έχει αφήσει χωρίς θέρμανση χιλιάδες Ευρωπαίους καταναλωτές.
Από τις 4.30 χθες τα ξημερώματα έχει διακοπεί εντελώς η ροή ρωσικού αερίου προς τη Βουλγαρία, και κατ΄ επέκταση προς τα Σκόπια, την Τουρκία και την Ελλάδα που τροφοδοτούνται από τον ίδιο αγωγό, θέτοντας τις Αρχές σε κατάσταση συναγερμού.
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.

Επίδειξη πυγμής και συλλήψεις στα τυφλά

ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΑΕντολή για σκληρή γραμμή Αλλαγή πλεύσης από την κυβέρνηση μετά τον τραυματισμό του 21χρονου αστυνομικού ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Γιάννης Λ. Πολίτης Διονύσης Νασόπουλος
Με πρωθυπουργική εντολή για σκληρή γραμμή σε όλα τα μέτωπα κινείται πλέον η Ελληνική Αστυνομία.
Και το «σάρωμα» των Εξαρχείων, με αθρόες συλλήψεις στα τυφλά, είναι το πρώτο δείγμα στην προσπάθεια της ΕΛ.ΑΣ. να εμφανιστεί με σχέδιο και πυγμή.
Όπως επισημαίνουν κυβερνητικές πηγές, η απόφαση για αλλαγή πλεύσης είχε ληφθεί από τον Πρωθυπουργό πριν από την δολοφονική επίθεση εναντίον των αστυνομικών στα Εξάρχεια και τον βαρύτατο τραυματισμό του 21χρονου Διαμαντή Μαντζούνη.
Το γεγονός αυτό, ωστόσο, επισπεύδει την αντεπίθεση της ΕΛ.ΑΣ., η οποία έχει επιδοθεί το τελευταίο διήμερο σε κατ΄ οίκον έρευνες και σ΄ ένα μπαράζ συλλήψεων στα Εξάρχεια και άλλες περιοχές εντός κι εκτός Αθήνας, όπου εκτιμάται ότι μπορεί να βρεθούν στοιχεία για τον Επαναστατικό Αγώνα και τη δράση προσώπων που κινούνται στον λεγόμενο χώρο των αντιεξουσιαστών.
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΚΡΑΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ «Λεωφορείο ο Πόθος»: Τελευταίες Παραστάσεις στο ΚΘΒΕ Το ταξίδι του ολοκληρώνει μετά την αποθέωση που γνώρισε από το κοινό, η επιτυχημένη παράσταση του ΚΘΒΕ «Λεωφορείο ο Πόθος», στο Θέατρο της Εταιρείας Mακεδονικών Σπουδών, την Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2009. Το αριστούργημα του Τενεσί Ουίλιαμς σε σκηνοθεσία Αντώνη Καλογρίδη είναι μια παράσταση που άφησε το στίγμα της στο ΚΘΒΕ καθώς πήρε θερμές κριτικές από κοινό και κριτικούς και παίζεται για δεύτερη συνεχή χρονιά στη σκηνή της ΕΜΣ.
Μέχρι στιγμής παρακολούθησαν την παράσταση πάνω από 35.000 θεατές, Το Λεωφορείο ο πόθος είδε για πρώτη φορά το φως της σκηνής στο Ethel Barrymore Theater της Νέας Υόρκης στις 3 Δεκεμβρίου του 1947.
Είναι το πρώτο έργο που κερδίζει και τα τρία κορυφαία βραβεία, το Πούλιτζερ, το Βραβείο Κριτικών της Νέας Υόρκης και το Ντόναλντσον.
Την ίδια χρονιά ανεβαίνει στο Μπρόντγουεϊ κάτω από τη σκηνοθετική ματιά του Ελία Καζάν με τους Μάρλον Μπράντο και Τζέσικα Τάντι στους πρωταγωνιστικούς ρόλους, ενώ το 1951 η κινηματογραφική του μεταφορά χαρίζει στη Βίβιαν Λι το Όσκαρ Α’ Γυναικείου Ρόλου. Στο έργο οι ήρωες προέρχονται από δύο εντελώς διαφορετικούς κόσμους:
Εκείνη: η Μπλάνς, λεπτεπίλεπτη, ευαίσθητη, ονειροπόλα και υπερβολικά κοκέτα, μια γυναίκα που αναζητά τη μαγεία.
Εκείνος: ο Στάνλεϊ, ένας άντρας ρεαλιστής ένας άντρας που αναζητάει την άμεση και απλή απόλαυση της ζωής, και αντιμετωπίζει τη γυναίκα ως τρόπαιο, νιώθει να απειλείται από την έλευση της.
Η σύγκρουση είναι αναπόφευκτη και δε θ’ αργήσει να συμβεί……. Κριτικές: «Ο σκηνοθέτης – σκηνογράφος, Αντώνης Καλογρίδης σε έναν σκηνικό χώρο που λειτούργησε κινηματογραφικά σε τρία επίπεδα, έτσι ώστε η εσωτερική ζωή και το σπίτι, μαζί με το δρόμο, το ξενοδοχείο, το λιμάνι, τα στενοσόκακα……και την καρότσα μιας νταλίκας με την ένδειξη “fragile” να αποτελούν μέρος του ίδιου ψυχικού τοπίου της Μπλανς, ξεδίπλωσε το έργο, χωρίς περικοπές και με στόχο μια καθαρή άμεση μάχη αντιθέτων με αμφιλεγόμενο νικητή» Εφημερίδα «Ημερησία», 25/11/2008 «Μια σύγχρονη ματιά σε ένα κλασικό κείμενο, που ενέχει πειραματισμό δίχως να τον διατυμπανίζει. Μια αναπάντεχη παράσταση που ευχαρίστως ξαναβλέπεται» Εφημερίδα Ελ. Τύπος 14/12/2008 Συντελεστές παράστασης Μετάφραση -Χρήστος Νικολόπουλος Σκηνοθεσία-Σκηνικά-Αντώνης Καλογρίδης Κοστούμια-Κλαίρ Μπρέισγουελ Μουσική-Θοδωρής Οικονόμου Χορογραφία-Τατιάνα Μύρκου Φωτισμοί-Κατερίνα Μαραγκουδάκη Βοηθός σκηνοθέτη-Φώτης Καραλής Βοηθός σκηνογράφου-Δανάη Πανά Βοηθός ενδυματολόγου-Παναγιώτης Λαμπριανίδης Οργάνωση παραγωγής-Ροδή Στεφανίδου Διανομή Μπλάνς Ντυμπουά-Πέμυ Ζούνη, Στάνλει Κοβάλσκι-Βασίλης Μπισμπίκης, Στέλλα Κοβάλσκι-Ιωάννα Παγιατάκη, Χάρολντ Μίτσελ-Γιάννης Χαρίσης, Στήβ Χάμπελ-Γιώργος Ζώης, Γιούνις Χάμπελ-Θάλεια Σκαρλάτου, Λούσι-Νοσοκόμα-Μάρα Κουκουλά, Ναύτης-Πάμπλο Γκονζάλες-Απόστολος Κρίτσας, Τζόνι–Γιάννης Παλαμιώτης, Γιατρός-Φώτης Ζήκος, Νέος-Μιχάλης Συριόπουλος, Μεξικάνα-Χρύσα Ιωαννίδου Περαστικοί-Μνήμες Ζωή Αλεξούλη, Πέλλα Μακροδημήτρη, Αναστασία Χαριτίδου, Ευστράτιος Ανούδης,Παύλος Μαρωνίδης, Δημήτρης Νικολαϊδης, Γιώργος Παυλίδης, Ιούλιος Τζιάτας, Στέλιος Χατζηαδαμίδης. Παραστάσεις Τετάρτη & Σάββατο 6 μ.μ. & 9 μ.μ. Πέμπτη & Παρασκευή 9 μ.μ. Κυριακή 7 μ.μ. Τιμές εισιτηρίων Πλατεία-Θεωρεία, 22€ Εξώστης,15€ Φοιτητικό(πλατεία) 15€ Φοιτητικό(εξώστης) 12€ Τηλ.Tαμείων 2310 288.000 Θέατρο Ε.Μ.Σ. Εθνικής Αμύνης 2 Χορηγοί επικοινωνίας-ΕΡΤ Α.Ε.,ΕΡΤ 3 Με την υποστήριξη-TV100,FM100 Πολιτιστικό site-Go Culture

Στη Σμύρνη ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του ΚΘΒΕ

Στη Σμύρνη ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του ΚΘΒΕ για την 3η Συνάντηση Θεάτρων της Ν.Α. Ευρώπης Ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος, Νικήτας Τσακίρογλου παρεβρίσκεται στη Σμύρνη προκειμένου να συμμετέχοντας στην 3η Συνάντηση των Θεάτρων της Ν. Α. Ευρώπης που πραγματοποιείται στο διάστημα 6-8 Ιανουαρίου 2009.
Η Συνάντηση που συντονίζεται από το ΚΘΒΕ και οργανώνεται από τα Εθνικά Θέατρα της Τουρκίας γίνεται στο πλαίσιο της προετοιμασίας για το 2ο Φεστιβάλ Θεάτρων της Ν.Α. Ευρώπης με θέμα:
«Όψεις του Αρχαίου Δράματος» που θα πραγματοποιηθεί τον Ιούλιο του 2009, στη Σμύρνη.
Στη συνάντηση συμμετέχουν 11 Θεατρικοί Οργανισμοί από Ελλάδα, Τουρκία, Κύπρο, Σερβία, Σλοβενία, Κροατία, Ρουμανία, Αλβανία και FYROM.Κατά τη διάρκειά της, οι Καλλιτεχνικοί Διευθυντές των Κρατικών και Εθνικών Θεάτρων, θα συζητήσουν θέματα που αφορούν το Αρχαίο Δράμα και θα επισκεφτούν τους χώρους (κλειστούς και υπαίθριους) που πρόκειται να γίνουν οι παραστάσεις ώστε να εξασφαλιστούν οι καλύτερες δυνατές συνθήκες παραγωγής και οργάνωσης των παραστάσεων.
Επιδίωξη του Καλλιτεχνικού Διευθυντή του ΚΘΒΕ κ. Νικήτα Τσακίρογλου, είναι η διεύρυνση του Φεστιβάλ Θεάτρων της Ν. Α. με τη συμμετοχή και άλλων χωρών της Μεσογείου στο Θεσμό.
Ήδη έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον το Ισραήλ και η Ιταλία και αυτό θα είναι ένα ακόμη ζήτημα που θα απασχολήσει την ατζέντα των συζητήσεων στη Συνάντηση της Σμύρνης.
Θέατρα που συμμετέχουν:
Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, Θεατρικός Οργανισμός Κύπρου, Turkish State Theatres, The National Theatre of Belgrade, Slovene National Theatre of Drama – Ljubljana, Bucharest National Theatre, Jugoslovensko Dramsko Pozoriste, Narodno Pozoriste Tosa Jovanovic, Teatrul National - Radu Stanca Sibiu, Macedonian National Theatre, Teatri Kombetar : Albania National Theatre.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΑΠΟ ΤΟ infognomonpolitics Η σφαγή των ...αμνών στη ΓάζαΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΑΠΟ ΤΟ E-PONTOS ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΛΕΥΚΟΤΟΠΙΤΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ «ΕΥΞΕΙΝΟΣ ΠΟΝΤΟΣ» Ο Εκπολιτιστικός Σύλλογος Λευκοτοπιτών Θεσ/νίκης "Εύξεινος Πόντος" σας προσκαλεί στον ετήσιο χορό του στις 24 Ιανουαρίου, στις 21.00 στο Ποντιακό κέντρο "Μίθριο", περιφερειακή οδός Πολίχνης. ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΛΕΥΚΟΤΟΠΙΤΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ «ΕΥΞΕΙΝΟΣ ΠΟΝΤΟΣ» Θεμιστοκλή Σοφούλη 11 Σταυρούπολη, Θεσ/νίκη Τ.Κ. 56439 Τηλ. & Fax: 2310668475 ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΟΝΤΙΩΝ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ "ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΥΨΗΛΑΝΤΗΣ" Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΟΝΤΙΩΝ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ "ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΥΨΗΛΑΝΤΗΣ" ΣΑΣ ΚΑΛΕΙ ΣΤΗΝ ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΗΣ ΠΙΤΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ, ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 18 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ ΣΤΙΣ 18:00 ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ (ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ ΠΕΡΙΚΛΕΟΥΣ 19). ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΟΝΤΙΩΝ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ "ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΥΨΗΛΑΝΤΗΣ" Περικλέους 19 Δημοτικό Αθλητικό Κέντρο Άνω Ηλιούπολης Τ.Κ. 56431 Σταυρούπολη - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 2310662923

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΑΠΟ ΤΟ Geopolitics-GR H Ισλανδία κατηγορεί την Βρετανία Οικονομική κρίση H Ισλανδία κατηγορεί την Βρετανία Της Sarah Lyall New York Times Κανένας δεν αμφισβητεί ότι την κύρια ευθύνη για την τραγική κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η Ισλανδία, φέρει η ίδια. Παρόλα αυτά, αρκετοί υποστηρίζουν ότι υπάρχει και μία άλλη, σημαντική διάσταση στην κρίση, με κύρια υπεύθυνο την Βρετανία. Τα προβλήματα στις σχέσεις των δύο χωρών άρχισαν όταν το Λονδίνο, Το Τουρκικό Δόγμα «Στρατηγικού Βάθους» Από τον Οζάλ στον Ερντογάν Το Τουρκικό Δόγμα «Στρατηγικού Βάθους» Του Μιχάλη Ι. Παπαθεράποντος Η εξωτερική πολιτική της Τουρκίας τα τελευταία χρόνια χαρακτηρίζεται από το νέο δόγμα «Στρατηγικού Βάθους» που ανέπτυξε ο καθηγητής Διεθνών Σχέσεων Αχμέτ Νταβούτογλου. Με την άνοδο του Ισλαμικού Κόμματος Ανάπτυξης και Δικαιοσύνης ΑΚΡ, ο κ. Έρντογαν του ανέθεσε το ρόλο του κύριου συμβούλου σε θέματα Ο Πόλεμος στον Κόσμο Niall Ferguson Ο Πόλεμος στον Κόσμο Εκδόσεις ΙΩΛΚΟΣ, 2007 Της Μαίρης Παπαγιαννίδου ΒΗΜΑ Γιατί η ακραία βία επηρέασε περισσότερο την Πολωνία, τη Σερβία και την Καμπότζη, παρά την Αγγλία, την Γκάνα και την Κόστα Ρίκα; Και γιατί περισσότερη ακραία βία εμφανίστηκε μεταξύ 1936 και 1945, παρά μεταξύ 1976 και 1985; Ο Νάιαλ Φέργκιουσον (καθηγητής στο Χάρβαρντ) αναλαμβάνει να διεισδύσει στα βαθύτερα Europe in the Global Age Antony Giddens Europe in the Global Age Polity Press, 2006 Του Uwe Becker / Πανεπιστήμιο Άμστερνταμ Acta Politica Book Review Ο Άντονυ Γκίντενς είναι ένας από τους πιο σημαντικούς κοινωνιολόγους σε θέματα κοινωνικών τάξεων και της συγκρότηση του κράτους, ενώ οι απόψεις του για τον μοντερνισμό και τον «Τρίτο Δρόμο» των Εργατικών τον έφεραν ξανά στο προσκήνιο. Στο βιβλίο του «Europe in the