Δευτέρα 1 Ιουνίου 2015

ΔΥΟ ΠΟΛΥ ΑΞΙΟΛΟΓΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΧΝΗΣ ΣΥΝΘΕΣΗ

ΔΥΟ ΠΟΛΥ ΑΞΙΟΛΟΓΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΧΝΗΣ ΣΥΝΘΕΣΗ   
Με διδάκτορες από το "UNIVERSITY OF MUSIC AND PERFORMING ART" της Βιέννης θα πραγματοποιηθούν από το ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΧΝΗΣ ΣΥΝΘΕΣΗ δύο διεθνή σεμινάρια ψηλού επιπέδου και πρωτόγνωρα για τον τόπο μας.
Το πρώτο θα είναι Σεμινάριο POP & JAZZ Τραγουδιού και το δεύτερο Σεμινάριο Πιάνου. Κατά την διάρκεια των Σεμιναρίων θα πραγματοποιηθούν Διαλέξεις , Συναυλίες, Εργαστήρι Jazz και διάφορα Καλοκαιρινά δρώμενα.
Είδη υπάρχουν αρκετές συμμετοχές από το εξωτερικό και πιστεύουμε ότι θα είναι μια πολύ καλή ευκαιρία για όσους ασχολούνται με το Τραγούδι ή το Πιάνο στην Χαλκιδική και όχι μόνο να τα παρακολουθήσουν μιας και απευθύνονται σε σπουδαστές όλων των επιπέδων και το κόστος είναι αρκετά χαμηλό. Τα Σεμινάρια θα πραγματοποιηθούν στα Ν.Μουδανιά στις εγκαταστάσεις του ΚΕΝΤΡΟΥ ΤΕΧΝΗΣ ΣΥΝΘΕΣΗ.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΑ ΤΗΛ. 2373024234 & 6972017412

CRT 4 CF DUAL BAND + AIRBAND!!! - ΑΠΟ ΤΟ RADIO ELEKTRON

ΜΕΤΑΦΕΡΘΗΚΑΜΕ!!! ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ, ΜΕΓ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ 41!!
ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ 2314-004163 / 6932-239102!!

Η πρόταση της εβδομάδας!
CRT 4 CF DUAL BAND + AIRBAND!!!
 

ΦΟΡΗΤΟΣ ΠΟΜΠΟΔΕΚΤΗΣ CRT
ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ.
Ο ΜΟΝΟΣ ΜΕ FREQUENCY HOPPING ΓΙΑ ΣΙΓΟΥΡΕΣ ΣΥΝΟΜΙΛΙΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ.
6 WATT VHF/ 5 WATT UHF
FULL DUBLEX
CROSS BAND REPEATER
ΤΟ CRT 4CF ΕΙΝΑΙ ΕΦΟΔΙΑΣΜΕΝΟ ΜΕ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ FHSS SPREAD SPECTRUM (ΔΙΑΣΠΟΡΑ ΦΑΣΜΑΤΟΣ) ME THN ΟΠΟΙΑ ΤΟ ΣΗΜΑ ΜΟΙΡΑΖΕΤΑΙ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΣΥΧΝΟΤΗΤΕΣ .
Οι μέθοδοι διασποράς φάσματος (Spread Spectrum, εναλλακτικά εξάπλωσης ή διεύρυνσης φάσματος) αποτελούν τρόπους με τους οποίους η ενέργεια ενός σήματος που καταλαμβάνει κάποιο σχετικά περιορισμένο φάσμα συχνοτήτων, κατανέμεται εσκεμμένα σε πολύ μεγαλύτερο φασματικό εύρος με σκοπό την αύξηση της ασφάλειας των τηλεπικοινωνιών, την αποφυγή υποκλοπών και τη μεγαλύτερη αντοχή στα παράσιτα και τις παρεμβολές.
Ο συγκεκριμένος ασύρματος επίσης ειναι εφοδιασμένος με AIRBAND συχνότητες (μονο λήψη) ενώ λαμβάνει και στις συχνότητες των βραχέων!. (TRIBAND)
Έχει απεριόριστες δυνατότητες καθώς είναι Dual band , full Dublex και μπορεί να γίνει και αναμεταδότης!!!
6 WATT VHF/ 5 WATT UHF
FULL DUBLEX
CROSS BAND REPEATER

ΑΠ ΕΥΘΕΙΑΣ ΔΙΑΘΕΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ - Αγροτικό Παντοπωλείο Καλαμαριάς

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ !

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ! 

  Δευτέρα 1- IOYNIOY 2015, στην πλαζ Καλαμαριάς 

5 - 9 το απόγευμα

Η διάθεση προϊόντων από παραγωγούς συνεχίζεται όλο το καλοκαίρι στην πλαζ Καλαμαριάς, κάθε ΔΕΥΤΕΡΑ απόγευμα από τις   5 μ.μ. έως τις 9 μ.μ. Τηλ.επικοινωνίας: 2313314239, 6981512030

International Directing Workshop 2015

International Directing Workshop
July 6-11 - Intensive summer school recommended to directors, choreographers
and artists interested in learning about ensemble building, directing, structuring the rehearsal process,
applying new techniques and methodologies, networking with practitioners from different countries
and finding future creative partnerships with like-minded people.

The training is designed as the multidisciplinary intensive lab
with participation and practice together with performers from different parts of the world and various artistic techniques. 

The working language is English.
Participants can receive the Certification.
Workshop schedule:
Monday July 6th:
From 13:00 - Group arrival and check-in.
16:50-17:00 - Short tour around the castle.
17:00-18:00 - First group meeting and introduction.
18:00-19:00 - Dinner.

Tuesday July 7th, Wednesday July 8th, Thursday July 9th:
7:00-8:00 - Warm-up in nature.
8:00-9:00 - Breakfast.
9:30-12:00 - Practical training.
12:00-13:00 - Lunch
13:00-14:00 - Break
15:00-18:00 - Practical training.
18:00-19:00 - Dinner
19:00-19:30 - Break
19:30-21:00 - Creative diary: evening lectures, discussions and creation.

Friday July 10th:
7:00-8:00 - Warm-up in nature.
8:00-9:00 - Breakfast.
9:30-12:00 - Practical training.
12:00-13:00 - Lunch
13:00-14:00 - Break
15:00-18:00 - Practical training.
19:00 - Finall buffet dinner & party - food, music and dance. 

Saturday July 11th:
7:30-9:00 - Breakfast. 9:00 - Check-out and departure. 

About the place:
The workshop will take place in the XVth century castle, today the international multi arts centre, located in the beautiful Austrian countryside. Comfortable accommodation at the castle guest house and three meals per day are available for the group (bio vegetarian food as well).

Travel information:  Nearest airports: Graz or Vienna. From the airport participants can take a train.
To see full program details and application, please visit: 
https://twitter.com/iugte_art

Δρόμοι πάνω στο χιόνι

Δρόμοι πάνω στο χιόνι

Δρόμοι πάνω στο χιόνι
    Το χρονικό τριών ανυπότακτων. Στο «Δρόμοι πάνω στο χιόνι» ο συγγραφέας προσπαθεί να κοιτάξει από τη σχισμή του χρόνου τη σύντομη δρασκελιά του εικοστού αιώνα.
Του αιώνα των άκρων, του πιο σπουδαίου αλλά και πιο τραγικού, ίσως, στην ιστορία της ανθρωπότητας. Τον παρατηρεί μέσα από τα μάτια τριών απλών ανθρώπων, των ηρώων του. Του αιώνα που, ενώ είχε κλείσει πονηρά το μάτι σε εκατομμύρια ανθρώπους, τελικά διέψευσε τα όνειρά τους. Ενός ορεσίβιου αγωγιάτη, του Θανάση Μπράττη, ενός αντάρτη του Δημοκρατικού Στρατού, του Δήμου Πρίφτη και ενός πρώην πυγμάχου, μέτοικου και παράνομου, του Άρη Βαγενά.
 Τριών ανθρώπων που δεν είναι, ούτε επιδιώκουν να γίνουν ατσάλινοι ή πέτρινοι ήρωες, ανοξείδωτοι από λάθη, πάθη, θανάσιμα αμαρτήματα και ανθρώπινες αδυναμίες. Αντιθέτως, μάλιστα, η ζωή τους τα περιέχει όλα αυτά. Ζουν με τις αντιφάσεις, τις αγωνίες, αλλά και τις αμφιβολίες για τις επιλογές τους. Βυθίζονται συχνά σε ιχνηλατήσεις του «έσω κόσμου τους», των σκοτεινών λαβυρίνθων του μυαλού τους. Μιλούν με τις μελαγχολικές και θλιμμένες σιωπές τους, περισσότερο από το σύνηθες, ακόμα και όταν το μαύρο χιόνι σκεπάζει τις αυλές του μυαλού τους. Γιατί το έχουν ανάγκη.
  Εκείνο που ενώνει και τους τρεις δεν είναι κυρίως η τοπικότητα ή ένα ανεπαίσθητο, πλην υπαρκτό, νήμα συγγενικού δεσμού και χρονικής αλληλουχίας. Πρωτίστως τους συνδέει ο αγονάτιστος και ανυπότακτος χαρακτήρας τους απέναντι στις μεγάλες και μικρές εξουσίες, που συναντούν στο διάβα της πικροζωής τους. Αλλά και απέναντι στους δαίμονες που στήνουν τις αόρατες παγίδες στην ψυχή, στο νου και στην Ειμαρμένη τους.
  Οι τρεις ανυπότακτοι πρωταγωνιστές του βιβλίου, -που επίκεντρό του από τη σκοπιά της τοπικότητας έχει τον Ταΰγετο, το χωριό Νέδουσα (Αναστάσοβα) και την πόλη της Καλαμάτας-, μπορεί να μην ήξεραν από πού έρχονται τα χελιδόνια την άνοιξη, αλλά τα αναζητούσαν στο μακρινό ορίζοντα. Τελικά έγιναν εμπρηστές της ζωής τους, χωρίς όμως να ζητήσουν ούτε εξιλέωση ούτε ευθύνη από κανέναν. Ιδίως από τον ψεύτη αιώνα, στην πλάτη του οποίου ταξίδεψαν σαν σιωπηλοί επιβάτες.    
Δρόμοι πάνω στο χιόνι
συγγραφέας: Βασίλης Θ. Αμανατίδης  
Σελ. 384
ISBN: 960- 6748-77-6
Τιμή:  22 ευρώ
Για το βιβλίο είπαν:
Λαοκράτης Βάσσης
 (στην Παρουσίαση του βιβλίου στην Αθήνα στις 23.2.11)
      Με τα βιβλία «διαλεγόμαστε» όσο τα διαβάζουμε.  Με τα καλά βιβλία «διαλεγόμαστε» και όταν τελειώσουμε το διάβασμά τους. 
     Τα «παίρνουμε» μαζί μας, καθώς αφήνουν τα αισθητικά τους αποτυπώματα στην ψυχή μας.  «Παίρνουμε» μαζί μας το πνευματικό τους κλίμα, τις πρωταγωνιστικές μορφές και τη μοίρα τους, ιδίως όταν ανοίγουν ρωγμές για τη «θέαση» της ανθρώπινης μοίρας.
      Το τριλογικό (ή τρισπόνδυλο) μυθιστόρημα του Βασίλη Αμανατίδη: ΔΡΟΜΟΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΧΙΟΝΙ (εκδ. Ταξιδευτής) ανήκει στα καλά, στα γεμάτα βιβλία, που ανοίγουν μ’ αυτούς που τα διαβάζουν «διάλογο» που δεν κλείνει.
      Αναρωτήθηκα, όταν τελείωσα το διάβασμά του, γιατί το «κουβαλάω» μέσα μου.  Θα προσπαθήσω να δώσω μια σύντομη απάντηση, έχοντας συνείδηση πως στα «γιατί» των λογοτεχνικών βιβλίων δεν χωρούν απόλυτες απαντήσεις, με τελεία και παύλα δηλαδή, καθώς πρόκειται για «μαγικούς» πομπούς με παράξενη λειτουργία, που δεν υπακούει σε κανονιστικές προδιαγραφές.
      Α. Ψάχνοντας το «γιατί» στο βιβλίο του Βασίλη, θα ξεκινήσω από τρία υποστρώματα, που το διαπερνούν ως υλικό υποδομής και θεμελίωσής του.  Πρόκειται για το τοπικό, το ιστορικό και το πολιτικό υπόστρωμα, που αλληλοπροσδιοριζόμενα συνθέτουν τη βάση του «θεατρικού» πεδίου πάνω στο οποίο δρουν οι πρωταγωνιστές και όλοι αυτοί που τους περιβάλλουν.
      Το τοπικό: Είναι το πρώτο υπόστρωμα που προσδιορίζει την αρχετυπική, θα μπορούσαμε να πούμε, βάση της ταυτότητας περίπου όλων.  Από τις πρώτες ως τις τελευταίες σελίδες του βιβλίου ανασαίνει κανείς την τοπικότητα με τις πολλές της λειτουργίες, όπως, για παράδειγμα, η ηθογραφική, που σημαδεύει και τη δραματική αφετηρία της περιπέτειας του πρωταγωνιστή της πρώτης τριλογίας, αλλά και η γλωσσική, με την έξυπνη χρήση πολλών λέξεων που αναπέμπουν, δίκην κώδικα μυημένων, στην περί την Αναστάσοβα τοπική λαλιά και μήτρα.  Εκείνο όμως που έχει ιδιαίτερη σημασία είναι το ότι ο τόπος της αρχετυπικής φύτρας είναι το δια βίου σταθερό σημείο αναφοράς των πρωταγωνιστικών προσώπων όπου κι αν βρίσκονται, μέσα στην Ελλάδα ή στην άλλη άκρη του κόσμου.  Που συνειρμικά σε κάνει να σκεφτείς την οδυσσειακή διάσταση αυτής της σχέσης και πολύ περισσότερο να τρομάξεις στην ιδέα ενός…άτοπου κόσμου, όπως αυτός που παράγει η παγκοσμιοποιητική πολτοποίηση.  Η τοπική μήτρα και φύτρα της Αναστάσοβας, πολιτιστική μήτρα και φύτρα, οδηγεί, με διασταλτική βέβαια ερμηνεία, στο «Μέγιστον τόπος» του Θαλή του Μιλήσιου, μακράν πάντοτε από ανόητους τοπικισμούς, που δεν αγγίζουν ούτε και καθ’ υποψίαν τους  Αναστασοβίτες του μυθιστορήματός μας.
      Το ιστορικό:  Είναι το δεύτερο υπόστρωμα.  Ο συγγραφέας, ξέροντας πόσο έντονη είναι αυτή η διάσταση στη γραφή του, θέλει στο εισαγωγικό του σημείωμα να μας προφυλάξει από παρερμηνείες της.  Μας προειδοποιεί πως «το βιβλίο δεν επιδιώκει προφανώς να κάνει ιστορία, ούτε καν ιστοριογραφία, αφού ο δημιουργός του δεν είναι ιστορικός ούτε καν ιστοριοδίφης».  Κι έτσι είναι.  Δεν γράφει ιστορία.  Όπως όμως οι πρωταγωνιστές του, χάρη στη γενέθλια Αναστάσοβα, έχουν σταθερή τοπική αναφορά, δεν περιπλανώνονται, όπως είπαμε, σε έναν…ά-τοπο κόσμο, έτσι έχουν και σταθερή χρονική αναφορά.  Δεν εκτυλίσσεται δηλαδή η περιπέτειά τους ερήμην της ιστορίας, σε                       έναν…ά-χρονο κόσμο.  Κι είναι σημαντικές οι εν δυνάμει, οι υπόρρητες, αλλά καμιά φορά και οι ρητές ερμηνευτικές ιστορικές ματιές του συγγραφέα, όσο κι αν είναι ένας καλός χρήστης αυτών των στιγμών, απλώς για τις ανάγκες του μυθιστορήματός του.  Θελημένα όμως η αθέλητα, άμεσα ή έμμεσα παίρνει θέση.  Ο Δεληγιάννης, για να μείνω σε ένα απλό παράδειγμα, χαρακτηρίζεται ευθέως ως «ο χειρότερος πρωθυπουργός του νεότευκτου ελληνικού κράτους».  Σε κάθε περίπτωση, οι ιστορικές ματιές, όπως και όλος ο ιστορικός καμβάς της συνολικής τριλογικής αφήγησης, απολύτως συνυφασμένος με τον πολιτικό καμβά και τις ακόμα πιο εύγλωττες πολιτικές ματιές του, είναι απ’ τις πολύ ενδιαφέρουσες πτυχές της μυθιστορηματικής γραφής του Βασίλη Αμανατίδη.
      Το πολιτικό:  Είναι το τρίτο υπόστρωμα, όπου και οι πιο εύγλωττες ματιές, στις οποίες έκανα λίγο πριν την επίσης εύγλωττη νύξη μου.  Προσπερνώντας τα πολυσυζητημένα και πολλές φορές απλοϊκά και άγονα περί του τι είναι και δεν είναι πολιτικό, θεωρώ αρκούντως και επιτυχώς έντονη την πολιτική διάσταση και πολιτική ματιά στη γραφή του, χωρίς η πολιτική χροιά, κάθε άλλο μάλιστα, να αλλοιώνει ή να οδηγεί…σε λογοτεχνική έκπτωση το μυθιστόρημά του.  Κι αυτό γιατί, με δεδομένη τη συνύφανσή τους, δεν είναι η λογοτεχνική διάσταση το «πονηρό» όχημα της πολιτικής διάστασης, αλλά, πολύ καθαρά στην περίπτωσή του, είναι η λογοτεχνική διάσταση που υποτάσσει την πολιτική στις αισθητικές της απαιτήσεις, με τα βιούμενα αισθητικά αποτελέσματα.  Κι αυτό είναι ένα στοίχημα που δεν κερδίζεται εύκολα, ιδίως αν η πολιτική σου συνείδηση έχει δοκιμαστεί σε πολιτικό και ιδιαίτερα σε αριστερό καμίνι, όπου το «καθοδηγείν» γίνεται περίπου…δεύτερη φύση.  Έχοντας κοινούς καημούς, θα ήθελα, αν δεν υπήρχε η κλεψύδρα του χρόνου, να πω πολλά για το αριστερό κλίμα του συνολικού πολιτικού υποστρώματος του βιβλίου ή, πολύ ιδιαίτερα, για τη διακριτική ματιά με την οποία παρακολουθεί την πονεμένη αριστερή περιπέτεια στην περιοχή του, καθώς δεν αποφεύγει να αγγίξει ούτε και πληγές όπως αυτή του Μελιγαλά.  Όπως θα είχα και θα ήθελα να πω πολλά για το λογοτεχνικό άγγιγμα, μέσα απ’ τη «Φωλιά του Ταύγετου», του εμφυλιακού μας τραύματος, φρονώντας πως στην ίασή του, που θα συντελεστεί όταν θα μπορούμε να θρηνούμε παρομοίως το χαμό και του  Ετεοκλή και του Πολυνείκη, θα φτάσουμε πρωτίστως με την καθαρτήρια λειτουργία τέτοιων αγγιγμάτων.  Με την καθαρτήρια δηλαδή λειτουργία της αληθινής τέχνης, που δεν χωρίζει τα αδέρφια τουλάχιστον μετά το θάνατό τους.  Κι είναι απ’ τα πλέον σημαντικά αυτό το λογοτεχνικό άγγιγμα του συγγραφέα στο εμφυλιακό μας τραύμα.  Στο τραύμα όλων ημών που ανήκουμε στους «ηττημένους» αυτού του εφιαλτικού εμφυλίου, αν υπάρχουν νικητές σε τέτοιες τραγωδίες.  Γι’ αυτό και αξίζει να αφεθούμε στην αισθητική του λειτουργία και να στοχαστούμε επ’ αυτού εις βάθος, ίσως σιγοτραγουδώντας και το «Δυο γιους είχες μανούλα μου» του Μίκη Θεοδωράκη.
      Β.  Το «γιατί» όμως με ακολουθεί αυτό το βιβλίο μετά το διάβασμά του, δεν περιορίζεται στα τρία υποστρώματά του.  Τουναντίον, παρ’ότι δι’ αυτών, εκτείνεται και πέραν αυτών.  Είναι η ίδια η μοίρα των προσώπων του μυθιστορήματος, η ομιλούσα μοίρα των πρωταγωνιστών αλλά και η  περίπου βουβή μοίρα αυτών που κινούνται στο μαγνητικό πεδίο και στη σκιά τους, όπως οι μανάδες και οι γυναίκες τους.  Καθώς ξετυλίγεται το νήμα της περιπέτειάς τους απ’ την Αναστάσοβα ως την Αθήνα, την Αμερική και τον Καναδά, πάντοτε με δικές τους, υποτίθεται, επιλογές, μένει απειλητικά μετέωρο το ερώτημα αν όριζαν, αφού οι ίδιοι αποφάσιζαν, ή αν εντέλει τους όριζε κάποια…σκοτεινή μοίρα.  Ούτε και μπορώ να μην επισημάνω τα συνεχή αδιέξοδα αλλά και την τραγικότητα του προσωπικού τους τέλους.  Νομίζω πως σ’ αυτή τη βαθύτερη διάσταση της συνολικής αφήγησης αναδεικνύεται και κρίνεται κατά κύριο λόγο η λογοτεχνική της καταξίωση και η συνακόλουθη αισθητική της λειτουργία και δικαίωση στη συνείδησή μας.  Είναι η διάσταση μιας προκύπτουσας αφηγηματικής ειλικρίνειας, που θέλει τον Μπράττη, μια πραγματικά εξαιρετική λογοτεχνική μορφή, όλο να μπλέκεται σε παιγνίδια της μοίρας και όλο να αναδέχεται με μια φυσική γενναιότητα αυτές τις προκλήσεις.  Με αφοπλιστικά αξεπέραστη την πρόκληση της γενναίας επιλογής της ίδιας του της εκτέλεσης από τους Γερμανούς.  Θέλουμε δεν θέλουμε στεκόμαστε πολύ σ’ αυτό το αινιγματικά σκοτεινό παιγνίδι των πρωταγωνιστών με τη μοίρα τους, καθώς μας υποχρεώνει να αναμετρηθούμε με το αινιγματικά σκοτεινό βάθος της ίδιας της ανθρώπινης μοίρας.  Δεν το σκαλίζω περισσότερο, γιατί δεν θα τελειώσω.  Όντας όμως βέβαιος πως κι ο καθένας σας, διαβάζοντας το βιβλίο, θα κάνει πολλούς «διαλόγους» με τον Μπράττη, τον Πρίφτη και τον Βαγενά, με μετέωρο πάντοτε το ερώτημα αν διάλεξαν ή αν τους διάλεξε η μοίρα τους, όπως θέλει για όλους μας ο Συκουτρής με το «Δεν διαλέγουμε εμείς τη μοίρα μας, εκείνη μας διαλέγει».-
ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΡΑΓΑΣΑΚΗΣΟμιλία στην παρουσίαση του βιβλίου του Βασίλη Αμανατίδη  «Δρόμοι πάνω στο χιόνι», 2011 
Η ευχάριστη έκπληξη  Αισιόδοξο μήνυμα
Προσωπικά ένοιωσα μεγάλη και ευχάριστη έκπληξη διαβάζοντας το βιβλίο αυτό, αφού δεν γνώριζα τις συγγραφικές αρετές του παλιού φίλου και συναγωνιστή Βασίλη Αμανατίδη. Είναι όμως το βιβλίο αυτό ταυτόχρονα και ένα αισιόδοξο μήνυμα, καθώς δείχνει τα πολλαπλά πεδία ανθρώπινης δημιουργίας. Ο Βασίλης Αμανατίδης, πέραν της σημαντικής πολιτικής του δράσης και της επαγγελματικής του διαδρομής, δοκιμάζει με επιτυχία τις δυνάμεις του σε ένα εντελώς διαφορετικό όσο και απαιτητικό πεδίο.
Το βιβλίο «Δρόμοι πάνω στο χιόνι» επιδέχεται πολλαπλές αναγνώσεις, αφού η αφήγησή του κινείται ταυτόχρονα σε πολλαπλά επίπεδα.
Σε μια πρώτη ανάγνωση, ο Ταΰγετος, το χωριό Νέδουσα, η πόλη της Καλαμάτας, είναι το κεντρικό σκηνικό πάνω στο οποίο εκτυλίσσονται τρεις αφηγήσεις, για τρεις ανθρώπινες διαδρομές.Όμως οι στοχασμοί, τα διλήμματα, οι προσδοκίες, οι ελπίδες και οι απογοητεύσεις που συνθέτουν τη διαδρομή των πρωταγωνιστών, η διαρκής σύγκρουση ανάμεσα στην υποταγή και την αξιοπρέπεια, την ανυπακοή και τα ατομικά όριά της, θα μπορούσαν να εκτυλιχθούν παντού. Αυτή η διαπλοκή της τοπικότητας και της παγκοσμιότητας είναι διαρκής και έντονη όχι μόνο επειδή οι  πρωταγωνιστές συνδέονται ή επικοινωνούν με τον έξω κόσμο , αλλά επειδή τα βαθύτερα διλήμματα που ζουν είναι κοινά.
Το βιβλίο συγκροτείται από τρεις ανθρώπινες ιστορίες, τρεις ανθρώπινες διαδρομές, διαφορετικές αλλά και συμπληρωματικές μεταξύ τους. Είναι συμπληρωματικές ως προς το χρόνο, αφού η πρώτη διαδρομή, αυτή του Θανάση Μπράτη, του αγωγιάτη μας φέρνει σ’ επαφή με το πρώτο μισό περίπου του 20ου αιώνα, ενώ η δεύτερη διαδρομή, με τη μορφή του αντάρτη Πρίφτη, επικεντρώνεται στην πυκνή δεκαετία του ’40, για να κλείσει η τρίτη διαδρομή, εκείνη του Άρη Βαγενά, το οδοιπορικό του 20ου αιώνα. Όμως οι τρεις διαδρομές είναι συμπληρωματικές και ως προς το περιεχόμενο, αφού αυτές από κοινού συνθέτουν το πλαίσιο των ηθικοπολιτικών και κοινωνικών συγκρούσεων του αιώνα που πέρασε.
Φαίνεται λοιπόν πως πίσω από αυτές τις διαδρομές ο πραγματικός πρωταγωνιστής είναι ο ίδιος ο «ψεύτης αιώνας», όπως τον ονόμασε ο Βασίλης, τονίζοντας με τον τρόπο αυτό τη διάψευση ελπίδων ως το κύριο χαρακτηριστικό του αιώνα που πέρασε. 
Αναστοχασμός πάνω στον 20ο αιώνα
Φαίνεται λοιπόν πως ο αναστοχασμός για τον 20ο αιώνα, την εποχή των άκρων, όπως τον ονόμασε ο EricHobsbawm, συνεχίζεται. Και δεν θα ήταν υπερβολή αν έλεγα ότι το μυθιστόρημα αυτό είναι μια συμβολή σ’ αυτόν τον αναστοχασμό.
Ο φτωχός και βασανισμένος αγωγιάτης θυσιάζεται, «χάνεται σαν κομμουνιστής, ενώ δεν ήταν», από τις σφαίρες των Γερμανών κατακτητών, όχι απλώς για να βοηθήσει το νέο αντάρτη να γλυτώσει αλλά επειδή έβλεπε στον αγώνα των ανταρτών την προσδοκία για μια ριζική αλλαγή της ζωής.
Όμως ο ίδιος ο αντάρτης σβήνει εντελώς άδοξα με το παράπονο και το αναπάντητο ερώτημα: πώς «όλοι εμείς που θέλαμε να γίνουμε το αλάτι της γης», όπως λέει, πώς, αναρωτιέται, «καταλήξαμε υπνοβάτες σε ναρκοπέδιο και τελικά ιδανικοί αυτόχειρες»;
Τέλος, ο τρίτος πρωταγωνιστής αναζητά μέχρι τέλους νόημα  ζωής και λόγο ύπαρξης ανάμεσα στο μποξ, σε ρέμπελες παρέες και ψεύτικους παραδείσους σε μια εποχή αντιηρωική, τη μετεμφυλιοπολεμική Ελλάδα.    
Τέλος ή μια νέα αρχή;
Όμως στο βιβλίο αυτό μπορούμε να δούμε και στοιχεία ενός πολιτικού δοκιμίου για την Αριστερά.Αναμφίβολα για όσους θέλησαν να γίνουν το «αλάτι της γης», για όσους πίστεψαν την παγκόσμια επανάσταση, για όσους και όσες αγωνίσθηκαν οι ίδιοι για μια άλλη κοινωνία, ο επίλογος του 20ου αιώνα ήταν μια μεγάλη απογοήτευση. Όμως ο ίδιος ο 20ος  δεν ήταν μόνο η εποχή των άκρων. Ήταν και ο αιώνας των ορίων. Έδειξε τα όρια του καπιταλισμού στην ακραία εκδοχή της φασιστικής βαρβαρότητας, και τα υπενθυμίζει έκτοτε με ποικίλα επεισόδια, πολέμους και εκτροπές. Έδειξε τα όρια του υπαρκτού σοσιαλισμού, υπό τη μορφή που τον γνωρίσαμε, με την παταγώδη και χωρίς καμιά αντίσταση κατάρρευση της Σοβιετικής Ένωσης. Όπως έδειξε και τα όρια εκείνου που ονομάσθηκε «καπιταλισμός με ανθρώπινο πρόσωπο» ή σοσιαλδημοκρατικό μοντέλο, τον άδοξο εκφυλισμό του οποίου ζούμε σήμερα διεθνώς και στη χώρα μας.
  Ίσως τελικά ο 20ος αιώνας, αποκαλύπτοντας τα όρια των διαδρομών που γνωρίσαμε, να έστρωσε το έδαφος για μια νέα αρχή, για νέες διαδρομές, με στόχο πάντα μια κοινωνία πραγματικής ελευθερίας, ουσιαστικής δημοκρατίας και ισότητας.
  Ίσως λοιπόν ο απολογισμός για τον 20ο αιώνα να μην είναι τόσο αρνητικός. Στο κάτω κάτω όλες οι μεταρρυθμίσεις που σήμερα ανατρέπονται από τη νεοφιλελεύθερη λαίλαπα, υπό τη δεξιά ή «σοσιαλιστική» διαχείριση, όλα τα δικαιώματα που τόσο βάναυσα καταπατούνται, αποτέλεσμα των αγώνων που έγιναν κυρίως στον αιώνα που πέρασε είναι. Δεν ζούμε λοιπόν το τέλος της ιστορίας όπως μας είπαν. Ούτε ζούμε το τέλος των μεταρρυθμίσεων, των επαναστάσεων και των ανατροπών. Οι διαδρομές και οι δρόμοι πάνω στο χιόνι συνεχίζονται και ίσως πίσω από τη στροφή που τώρα διανύουμε να μας αποκαλυφθούν νέοι ορίζοντες και νέες αχαρτογράφητες περιοχές που πρέπει να διαβούμε.

Η ΛΕΝΑ ΚΙΤΣΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟ "ΤΟ ΜΑΤΙ ΤΟΥ ΨΑΡΙΟΥ"



ΛΕΝΑ ΚΙΤΣΟΠΟΥΛΟΥ
Το μάτι του ψαριού
Βέβηλο, σαρκαστικό. Πέρα για πέρα αληθινό.
Η βραβευμένη συγγραφέας, σκηνοθέτις, ηθοποιός επιστρέφει με ιστορίες γραμμένες με τον δικό της
ιδιόμορφο και οξύ τρόπο.
Οι εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ σας προσκαλούν στην παρουσίαση του νέου βιβλίου της Λένας Κιτσοπούλου
ΤΟ ΜΑΤΙ ΤΟΥ ΨΑΡΙΟΥ
την Τρίτη, 2 Ιουνίου 2015, στις 8:30 μ.μ., στον κήπο του Νομισματικού Μουσείου (Πανεπιστημίου 12, Αθήνα).
Με τη συγγραφέα συνομιλεί η Έρση Σωτηροπούλου.
Αποσπάσματα από το βιβλίο διαβάζουν
ο Νίκος Καραθάνος και η Λυδία Φωτοπούλου.
ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ
Οι ήρωες αυτών των ιστοριών, με αφορμή τη ματαιότητα της ζωής, η οποία κάθε λίγο και λιγάκι μας παρενοχλεί όλους, θα τρελαθούν• από τη φυσική τρέλα που κατακλύζει κάθε ανθρώπινη ύπαρξη.
Θα μοιάζουν κανονικοί, θα ζούνε δίπλα μας, θα κόβουνε βασιλόπιτες, θα πετάνε χαρταετούς, θα ερωτεύονται, θα τρώνε σουφλέ σοκολάτας, θα έχουν τις γυναίκες τους και τα παιδιά τους, τις φυσιολογικές δουλειές τους, θα έχουνε μέχρι και αγάπη, συμπόνια, δοτικότητα, ελπίδα, όνειρα. Θα τα έχουνε όλα. Όμως όταν χρειαστεί να πονέσουν, όταν αναγκαστούν να γίνουν θύματα της απώλειας, της ματαίωσης, του θανάτου και της αναπόφευκτης μοίρας τους, τότε θα βρεθούν μέσα στις σκοτεινές τρύπες των πατρικών τους σπιτιών και θα αντισταθούν με τον τρόπο που μάθανε.
Το μάτι του ψαριού, το μάτι του συγγραφέα, το μάτι του γείτονα, απλώς θα παρακολουθεί και θα καταγράφει. Καμιά φορά θα δακρύζει, αλλά δεν θα μπορεί να βοηθήσει.
ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ
Η Λένα Κιτσοπούλου γεννήθηκε στην Αθήνα το 1971. Είναι ηθοποιός και σκηνοθέτις. Το 2006 εξέδωσε τη συλλογή διηγημάτων Οι νυχτερίδες για την οποία βραβεύτηκε απ’ το περιοδικό Διαβάζω με το βραβείο του πρωτοεμφανιζόμενου συγγραφέα. Το 2009 εξέδωσε τη νουβέλα Μ.Α.Ι.Ρ.Ο.Υ.Λ.Α., η οποία παίχτηκε απ’ το Εθνικό Θέατρο ως μονόλογος, σε σκηνοθεσία της ίδιας. Από τις εκδόσεις Μεταίχμιο το 2011 κυκλοφόρησε η συλλογή διηγημάτων της Μεγάλοι δρόμοι. Δύο διηγήματα από το βιβλίο αυτό μεταφέρθηκαν στο θέατρο: «Ο Μουνής» και οι «Μεγάλοι δρόμοι».

Plisskën Festival 2015 || Δραστηριότητες & τελευταίες λεπτομέρειες

5 6-big

Η αντίστροφη μέτρηση για τη πιο ξεχωριστή μουσική συνάντηση της χρονιάς έχει ξεκινήσει! To Plissken Festival επιστρέφει στο Κτίριο 56 του Ελληνικού Κόσμου, στις 5 και 6 Ιουνίου με 65 καλλιτέχνες της διεθνούς και εγχώριας σκηνής για ένα συναρπαστικό διήμερο γεμάτο μουσική και πολλές δραστηριότητες!

Τέσσερα stages, 65 καλλιτέχνες, special events, παράλληλες δραστηριότητες και ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον food court, συνθέτουν την πέμπτη -και μεγαλύτερη έως τώρα- εκδοχή του Plisskën Festival στο Κτίριο 56 του Ελληνικού Κόσμου.
Καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα ήχων, από pop και noise rock μέχρι hip hop, electro και techno, το φετινό line up υπόσχεται να μην αφήσει κανέναν δυσαρεστημένο: Mogwai, Andy Stott, Savages, The Horrors, Squarepusher, Iceage, Austra, Ariel Pink, Metz, Waxahatchee είναι κάποιοι μόνο από τους καλλιτέχνες που θα βρεθούν στις σκηνές του Plissken, επιβεβαιώνοντας τη μουσική πολυσυλλεκτικότητα του φεστιβάλ.
Οι δυο open air σκηνές, Main Stage & Republic και τα δυο κλειστά dance stages, Τunnel & Aquarium, πλαισιώνουν μια μοναδική εμπειρία “φεστιβαλικού χωριού” δημιουργώντας μια συναρπαστική ατμόσφαιρα για το κοινό.
Τα μουσικα διαλείμματα του Republic θα επενδυθουν υπο τους ήχους των PRZK, ενώ το Σάββατο το πρόγραμμα θα κλείσει ο νικητής του CU Οn Stage στις 02:00.
Το Plisskën γιορτάζει την Παρασκευή 5 Ιουνίου τόσο την έναρξη του μουσικού διημέρου του αλλά και τη Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος.
Μένοντας πιστό στον «πράσινο» χαρακτήρα του, το φεστιβάλ θα φιλοξενήσει στους χώρους του ποικίλες δράσεις με σκοπό την ευαισθητοποίηση και την διάδραση του κοινού με τις περιβαλλοντικες πρακτικές.
green graden
|| Green Corner ||
Το Green Corner υποδέχεται φέτος την Ελληνική Ορνιθολογική Εταιρεία, σε ένα ταξίδι παρέα με τα μεταναστευτικά πουλιά! Οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν και να ευαισθητοποιηθούν για τη μετανάστευση των πουλιών μέσα από διαδραστικά παιχνίδια και διαγωνισμούς, ενώ στο ίδιο κλίμα η εταιρεία ηλεκτρικών ποδηλάτων Solebike θα αναλάβει να περιηγήσει όσους επιθυμούν στη βιομηχανική περιοχή του Αγ. Ιωάννη οικολογικά, με τα αθόρυβα ηλεκτρονικά ποδήλατα AGOGS.
|| Solar Charging ||
Με την υποστήριξη των Αττικών Διαδρομών και την τεχνογνωσία της AVECO, το Plisskën θα φιλοξενήσει έναν επιδεκτικό φωτοβολταϊκό σταθμό, όπου θα μπορούν οι επισκέπτες να φορτίσουν κινητά, laptop και λοιπές ηλεκτρονικές συσκευές, καθώς επίσης και να γνωρίσουν από κοντά τα οφέλη της ανανεώσιμης αυτής ενέργειας για το περιβάλλον και την κοινωνία.
|| Διεθνης Αμνηστία ||
Κάθε χρόνο χιλιάδες άνθρωποι ξεκινούν ένα επικίνδυνο ταξίδι, επιβαίνοντας σε ακατάλληλα πλοιάρια, στη προσπάθεια τους να φτάσουν στην Ευρώπη. Κάποιοι διαφεύγουν πολέμους και συγκρούσεις και κάποιοι προσπαθούν να σωθούν από τη φτώχεια. Πολλοί δεν καταφέρνουν ποτέ να φτάσουν στην Ευρώπη. Η Μη Κυβερνητική Οργάνωση Διεθνής Αμνηστία θα βρίσκεται στον χώρο της διοργάνωσης ενημερώνοντας για την εκστρατεία SOS Ευρώπη: Τι συμβαίνει στα σύνορα της Ευρώπης.
|| Playroom @ Plisskën 2015 ||
Το Playroom επιστρέφει και προσφέρει καλλιτεχνικές δραστηριότητες για παιδιά, παρέχοντας σε γονείς και παιδιά την ευκαιρία να εκφραστούν δημιουργικά με όποιο μέσο και υλικό επιθυμούν μέσα στο διαδραστικό εικαστικό περιβάλλον που θα κατασκευαστεί ειδικά για το φεστιβάλ. Μουσική, χρώματα και χειροτεχνίες θα κρατήσουν συντροφιά στους μικρούς μουσικόφιλους, που μαζί με τη βοήθεια παιδαγωγών θα διασκεδάσουν με ποικίλες καλλιτεχνικές δημιουργίες.
Ηλικία παιδιών κλειστών εργαστηρίων | 6 -12 ετών
Ηλικία παιδιών ανοιχτών εργαστηρίων | 3 ετών + (απαραίτητη η παρουσία του γονέα για τις ηλικίες 3-12)
Ώρες | 16:30-20:30
|| CU Pop-Up Service Bike @ Plisskën ||
cu bike
Το CU Pop-Up Service Bike, το κινητό συνεργείο ποδηλάτων του CU που είναι σχεδιασμένο από ποδηλάτες για ποδηλάτες, κυκλοφορεί εδώ και πάνω από ένα χρόνο, προσφέροντας δωρεάν service σε όποιον χρειάζεται. Πρόκειται για ένα ποδήλατο ειδικό για να μεταφέρει μεγάλα φορτία, με trailer που ακολουθεί την αισθητική των trailer caravans των 50′s και βέβαια εξειδικευμένους μηχανικούς ποδηλάτων. Το trailer κρύβει όλα τα εργαλεία που θα χρειαστεί κάποιος για να κάνει ένα mini-service και ο μηχανικός μπορεί να προσφέρει από μια απλή συμβουλή, μια γνώμη για κάποια αναβάθμιση, μέχρι ρύθμιση ταχυτήτων & φρένων, σφίξιμο ποτηριών, αλλαγή σαμπρέλας, λάδωμα αλυσίδας.
boat plissken
Tο VICE καταλαμβάνει το «καράβι» του Κτιρίου 56 και διαμορφώνει ένα ειδικό artist lounge όπου θα δοθεί η ευκαιρία στο κοινό να γνωριστεί με τους καλλιτέχνες μέσω meet n’ greet sessions, ενώ ένα διαφορετικό και πιο έθνικ παλμό στο φεστιβάλ προσδίδει η συμμετοχή της ομάδας Quilombo με το μοναδικό οπτικόακουστικό show κρουστών τους!
taxibeat
Το Taxibeat σε πάει Plisskën! To Plisskën Festival σε συνεργασία με το Taxibeat προσφέρει δωρεάν διαδρομές ταξί. Οι επιβάτες μπορούν να κατεβάσουν το Taxibeat app και συμπληρώνοντας τον εκπτωτικό κωδικό PLISSKEN κατά την εγγραφή τους, να έχουν από 5 ευρώ έκπτωση σε δύο διαδρομές για να διευκολύνουν τη μετακίνησή τους σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη κατά τη διάρκεια του Φεστιβάλ. Η προσφορά ισχύει για νέους χρήστες του Taxibeat.

thessplissk
|| Plisskën Festival Thessaloniki @ Block 33 ||
Στις 5 Ioυνίου, ο Iταλός dj και παραγωγός Sam Paganini έρχεται να ταρακουνήσει τη συμπρωτεύουσα με techno /ηλεκτρονικούς ήχους ενώ λίγο πριν, θα αναλάβουν να ζεστάνουν την ατμόσφαιρα οι Έλληνες Ison, George Adi, Maria S και Undertone. Ακριβώς μια μέρα μετά, στις 6 Ιουνίου το line-up διευρύνεται με ονόματα όπως οι: Gonjasufi, Beardyman,The Coathangers Austra, Metz ,Kevin Saunderson και Shackleton, οι οποίοι θα εμφανιστούν αποκλειστικά στη Θεσσαλονίκη σε συνδυασμό με τους εγχώριους καλλιτέχνες όπως οι Gioumourtzina και οι Μononome μεταξύ άλλων, πρόκειται να δημιουργήσουν ένα άκρως πολυσυλλεκτικό show!
Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί στο Κτίριο 56 του πολιτιστικού κέντρου Ελληνικός Κόσμος, την Παρασκευή 5 και το Σάββατο 6 Ιουνίου 2015.
EIΣΙΤΗΡΙΑ
|| Διήμερα Εισιτήρια ||
1 Μαϊου - 4 Ιουνίου | Full Pass | 70 ευρώ
|| Μονοήμερα Εισιτήρια ||
1 Μαϊου - 4 Ιουνίου | Day Pass | 40 ευρώ
|| Είσοδος ||
5 Ιουνίου | Ταμείο | 45 ευρώ
6 Ιουνίου | Ταμείο | 45 ευρώ
Προπώληση εισιτηρίων από τα 123tickets.gr και Viva.gr, τηλεφωνικά στο 11876 και από όλα τα καταστήματα Public, Παπασωτηρίου, Ianos, Seven Spots, Reload Stores, και Media Markt.

Προπώληση εισιτηρίων από τα Viva.gr, τηλεφωνικά στο 11876 και από όλα τα καταστήματα Public, Παπασωτηρίου, Ianos, Seven Spots, Reload Stores, Media Markt, 123tickets.gr, Musicland, Lotus Record Store, Stereodisc και Nephilim Metal Stor
INFO
Ημερομηνία | Παρασκευή 5 & Σάββατο 6 Ιουνίου 2015
Χώρος | Κτίριο 56, Πολιτιστικό Κέντρο “ Ελληνικός Κόσμος”
Εισιτήρια | http://www.viva.gr/tickets/festival/plissken2015
Πληροφορίες | www.plisskenfestival.gr
Facebook | http://www.facebook.com/plisskenfestival
Twitter | http://www.twitter.com/plisskenfest
Tumblr | http://plisskenfest.tumblr.com
Mixcloud | http://www.mixcloud.com/plisskenfestival
Spotify | http://open.spotify.com/user/plisskënfest
Youtube | https://www.youtube.com/plisskenfestival
Wikipedia | http://en.wikipedia.org/plisskenfestival
Gallery | http://bit.ly/1EESWhd
Για περισσότερες πληροφορίες πιέστε εδώ

Προσκλήσεις | Πρόγραμμα εκδηλώσεων


Σοφία Φιλιππίδου

3 Ιουνίου 2015
Οι Εκδόσεις Καστανιώτη σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου της Σοφίας Φιλιππίδου Με μια σκάλα στο φεγγάρι την Τετάρτη 3 Ιουνίου 2015 και ώρα 8:30 μμ.
Για το βιβλίο θα μιλήσουν οι:
Νινέτα Κοντράρου - Ρασσιά
Εριφύλη Μαρωνίτη
Θανάσης Θ. Νιάρχος
Ελένη Τσαγκαράκη
Σταμάτης Φασουλής
Πόλυ Χατζημανωλάκη
Αποσπάσματα θα διαβάσει η Σοφία Φιλιππίδου.
Καφέ του Νομισματικού Μουσείου
Πανεπιστημίου 12
Αθήνα


Κρισναμούρτι

11 Ιουνίου 2015
Οι Εκδόσεις Καστανιώτη και το Public Συντάγματος σας προσκαλούν σ’ ένα αφιέρωμα στον Κρισναμούρτι με αφορμή την κυκλοφορία του βιβλίου του Μιλώντας για τον Θεό την Πέμπτη 11 Ιουνίου 2015 και ώρα 7:30 μμ.
Για τον Κρισναμούρτι και το έργο του θα μιλήσουν ο μεταφραστής του στην Ελλάδα Νίκος Πιλάβιος και ο Θανάσης Καστανιώτης.
Θα προβληθούν αποσπάσματα από συνέντευξη του ομοιοπαθητικού γιατρού Γιώργου Βυθούλκα, που υπήρξε προσωπικός γιατρός του Κρισναμούρτι, και βίντεο με σύντομη παρουσίαση του Κρισναμούρτι και του έργου του.
Public Συντάγματος
Καραγεώργη Σερβίας 1, Πλατεία Συντάγματος
Αθήνα , 801.11.40

μαθητικό φεστιβάλ Δήμου Ν. Προποντίδας

Προγνωστικοί Χάρτες Ανέμων επιφανείας

ΠΡΟΓΝΩΣΕΙΣ ΘΑΛΑΣΣΩΝ

ΔΕΛΤΙΟ ΚΑΙΡΟΥ ΓΙΑ ΤΗ METAREA 3
ΕΘΝΙΚΗ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΑΘΗΝΑ, ΔΕΥΤΕΡΑ 01 ΙΟΥΝΙΟΥ 2015/0400 UTC

- ΑΝΕΜΟΙ: ΚΛΙΜΑΚΑ ΜΠΟΦΟΡ
- ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΘΑΛΑΣΣΑΣ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΥΨΟΣ ΚΥΜΑΤΟΣ
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: ΟΙ ΡΙΠΕΣ ΤΟΥ ΑΝΕΜΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ 40 ΤΟΙΣ ΕΚΑΤΟ
ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΕΣ ΤΗΣ ΕΝΤΑΣΗΣ ΠΟΥ ΔΙΝΕΤΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΥΨΟΣ ΚΥΜΑΤΟΣ
ΕΩΣ ΚΑΙ ΔΙΠΛΑΣΙΟ ΤΟΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΥ

ΜΕΡΟΣ 1
ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΜΙΑ
ΜΕΡΟΣ 2
ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΨΗ 31-05-15/21 UTC
ΣΧΕΤΙΚΑ ΧΑΜΗΛΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ 1014 ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΜΕΣΟΓΕΙΟ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ
ΥΨΗΛΕΣ 1021 ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ
ΜΕΡΟΣ 3
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΜΕΧΡΙ 02 ΙΟΥΝΙΟΥ 04 UTC
ΒΟΡΕΙΑ ΑΔΡΙΑΤΙΚΗ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 2 Η 3. ΗΡΕΜΗ
ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΑΔΡΙΑΤΙΚΗ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3. ΗΡΕΜΗ
ΝΟΤΙΑ ΑΔΡΙΑΤΙΚΗ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3. ΗΡΕΜΗ
ΜΠΟΥΤ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3. ΗΡΕΜΗ. ΤΟΠΙΚΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ
ΜΕΛΙΤΑ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3 Η 4. ΗΡΕΜΗ Η ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΓΚΑΜΠΕΣ
ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 3 Η 4. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΣΙΔΡΑ
ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 3 Η 4 ΚΑΙ ΣΤΑ ΝΟΤΙΑ 4 Η 5. ΛΙΓΟ
ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΒΟΡΕΙΟ ΙΟΝΙΟ
ΒΟΡΕΙΟΙ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 2 ΕΩΣ 4. ΗΡΕΜΗ
ΝΟΤΙΟ ΙΟΝΙΟ
ΒΟΡΕΙΟΙ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 2 ΕΩΣ 4. ΗΡΕΜΗ
ΠΑΤΡΑΙΚΟΣ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 2 Η 3 ΓΡΗΓΟΡΑ 3 Η 4. ΗΡΕΜΗ
ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΟΣ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3 ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΤΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 4. ΗΡΕΜΗ Η ΛΙΓΟ
ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΥΘΗΡΩΝ
ΒΟΡΕΙΟΙ ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 3 Η 4 ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΤΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ 4 Η 5. ΗΡΕΜΗ Η
ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟ ΚΡΗΤΙΚΟ
ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 3 ΕΩΣ 5. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟ ΚΡΗΤΙΚΟ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ
ΒΟΡΕΙΟΙ 4. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΤΑΥΡΟΣ
ΒΟΡΕΙΟΙ 3 Η 4. ΗΡΕΜΗ Η ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΔΕΛΤΑ
ΒΟΡΕΙΟΙ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 3 Η 4 ΓΡΗΓΟΡΑ 4 Η 5. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΚΡΟΥΣΕΙΝΤ
ΒΟΡΕΙΟΙ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4 Η 5 ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ 5 Η 6. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΣΤΕΛΛΟΡΙΖΟΥ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3 Η 4 ΓΡΗΓΟΡΑ ΔΥΤΙΚΟΙ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4 Η 5. ΗΡΕΜΗ Η ΛΙΓΟ
ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΘΑΛΑΣΣΑ ΡΟΔΟΥ
ΔΥΤΙΚΟΙ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 2 ΕΩΣ 4. ΗΡΕΜΗ
ΚΑΡΠΑΘΙΟ
ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 3 Η 4 ΑΡΓΟΤΕΡΑ 4 Η 5. ΗΡΕΜΗ Η ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΔΥΤΙΚΟ ΚΡΗΤΙΚΟ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3 Η ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4. ΗΡΕΜΗ
ΑΝΑΤΟΛΙΚΟ ΚΡΗΤΙΚΟ
ΔΥΤΙΚΟΙ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 3 Η 4. ΗΡΕΜΗ Η ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟ ΑΙΓΑΙΟ
ΒΟΡΕΙΟΙ 4 Η 5. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟ ΑΙΓΑΙΟ ΙΚΑΡΙΟ
ΒΟΡΕΙΟΙ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4 Η 5. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΘΑΛΑΣΣΑ ΣΑΜΟΥ
ΒΟΡΕΙΟΙ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 3 Η 4. ΗΡΕΜΗ Η ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΣΑΡΩΝΙΚΟΣ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 2 ΕΩΣ 4 ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΒΟΡΕΙΟΙ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4 Η 5. ΗΡΕΜΗ Η
ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΝΟΤΙΟΣ ΕΥΒΟΙΚΟΣ
ΒΟΡΕΙΟΙ 3 Η 4 ΓΡΗΓΟΡΑ 4 Η 5. ΗΡΕΜΗ Η ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΣΤΕΝΟ ΚΑΦΗΡΕΑ
ΒΟΡΕΙΟΙ 3 Η 4 ΓΡΗΓΟΡΑ 4 Η 5. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΑΙΓΑΙΟ
ΒΟΡΕΙΟΙ 4 Η 5. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟ ΑΙΓΑΙΟ
ΒΟΡΕΙΟΙ ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 3 Η 4. ΗΡΕΜΗ Η ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟ ΑΙΓΑΙΟ
ΒΟΡΕΙΟΙ ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 4 Η 5. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΘΡΑΚΙΚΟ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 2 ΕΩΣ 4. ΗΡΕΜΗ Η ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΘΕΡΜΑΙΚΟΣ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 2 Η 3. ΗΡΕΜΗ

ΜΑΡΜΑΡΑ
ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 3 ΕΩΣ 5. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΥΡΗ ΘΑΛΑΣΣΑ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3 Η 4 ΣΤΑ ΝΟΤΙΑ ΒΟΡΕΙΟΙ ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 4 Η 5. ΛΙΓΟ
ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΜΑΥΡΗ ΘΑΛΑΣΣΑ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3 Η 4. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΠΙΘΑΝΗ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ
ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ 12 ΩΡΕΣ
ΔΕΝ ΑΝΑΜΕΝΟΝΤΑΙ ΘΥΕΛΛΩΔΕΙΣ ΑΝΕΜΟΙ

Γενική πρόγνωση καιρού Ελλάδος (2 ημερών)

ΕΘΝΙΚΗ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ

ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ ΕΛΛΑΔΑΣ ΠΟΥ ΕΚΔΟΘΗΚΕ
ΤH ΔΕΥΤΕΡΑ 01-06-2015 / 0600 ΤΟΠΙΚΗ

ΜΕΡΟΣ 1
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΥΤΕΡΑ 01-06-2015
ΓΕΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ-ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙΣ

ΑΡΑΙΕΣ ΝΕΦΩΣΕΙΣ ΠΑΡΟΔΙΚΑ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟΥΣ ΠΥΚΝΟΤΕΡΕΣ. ΠΡΟΣΚΑΙΡΟΙ ΟΜΒΡΟΙ Η ΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ ΤΙΣ ΜΕΣΗΜΒΡΙΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΕΣ ΩΡΕΣ ΣΤΑ ΔΥΤΙΚΑ ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΒΟΡΕΙΑ ΟΡΕΙΝΑ.
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ΘΡΑΚΗ
ΚΑΙΡΟΣ: ΛΙΓΕΣ ΝΕΦΩΣΕΙΣ ΠΑΡΟΔΙΚΑ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟΥΣ ΑΥΞΗΜΕΝΕΣ ΚΥΡΙΩΣ ΤΙΣ ΜΕΣΗΜΒΡΙΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΕΣ ΩΡΕΣ, ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΕΚΔΗΛΩΘΟΥΝ ΤΟΠΙΚΟΙ ΟΜΒΡΟΙ Η ΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΑ ΟΡΕΙΝΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ.
ΑΝΕΜΟΙ: ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3 ΜΕ 4 ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ ΒΑΘΜΙΑΙΑ ΕΩΣ 5 ΜΠΟΦΟΡ.
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ: ΑΠΟ 11 ΕΩΣ 27 ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΕΛΣΙΟΥ.
ΝΗΣΙΑ ΙΟΝΙΟΥ, ΗΠΕΙΡΟΣ, ΔΥΤΙΚΗ ΣΤΕΡΕΑ, ΔΥΤΙΚΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ
ΚΑΙΡΟΣ: ΑΡΑΙΕΣ ΝΕΦΩΣΕΙΣ ΠΑΡΟΔΙΚΑ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟΥΣ ΠΥΚΝΟΤΕΡΕΣ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΑ ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΑ ΤΙΣ ΜΕΣΗΜΒΡΙΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΕΣ ΩΡΕΣ, ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΕΚΔΗΛΩΘΟΥΝ ΤΟΠΙΚΟΙ ΟΜΒΡΟΙ Η ΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΑ ΟΡΕΙΝΑ.
ΑΝΕΜΟΙ: ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΙΟΝΙΟ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ ΕΩΣ 4 ΜΠΟΦΟΡ.
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ: ΑΠΟ 12 ΕΩΣ 27 ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΕΛΣΙΟΥ.
ΘΕΣΣΑΛΙΑ, ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΣΤΕΡΕΑ, ΕΥΒΟΙΑ, ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ
ΚΑΙΡΟΣ: ΑΡΑΙΕΣ ΝΕΦΩΣΕΙΣ ΠΑΡΟΔΙΚΑ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟΥΣ ΠΥΚΝΟΤΕΡΕΣ ΚΥΡΙΩΣ ΤΙΣ ΜΕΣΗΜΒΡΙΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΕΣ ΩΡΕΣ, ΟΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΠΙΘΑΝΟ ΝΑ ΕΚΔΗΛΩΘΟΥΝ ΤΟΠΙΚΟΙ ΟΜΒΡΟΙ ΣΤΑ ΟΡΕΙΝΑ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
ΑΝΕΜΟΙ: ΒΟΡΕΙΟΙ ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 3 ΜΕ 4 ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΤΟΠΙΚΑ 5 ΜΠΟΦΟΡ.
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ: ΑΠΟ 12 ΕΩΣ 28 ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΕΛΣΙΟΥ.
ΚΥΚΛΑΔΕΣ, ΚΡΗΤΗ
ΚΑΙΡΟΣ: ΑΡΧΙΚΑ ΓΕΝΙΚΑ ΑΙΘΡΙΟΣ. ΒΑΘΜΙΑΙΑ ΘΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΟΥΝ ΑΡΑΙΕΣ ΝΕΦΩΣΕΙΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΤΙΣ ΜΕΣΗΜΒΡΙΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΕΣ ΩΡΕΣ ΣΤΑ ΟΡΕΙΝΑ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΟΔΙΚΑ ΠΥΚΝΟΤΕΡΕΣ.
ΑΝΕΜΟΙ: ΒΟΡΕΙΟΙ 4 ΜΕ 5 ΜΠΟΦΟΡ.
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ: ΑΠΟ 16 ΕΩΣ 24 ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΕΛΣΙΟΥ.
ΝΗΣΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ, ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ
ΚΑΙΡΟΣ: ΓΕΝΙΚΑ ΑΙΘΡΙΟΣ. ΒΑΘΜΙΑΙΑ ΘΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΟΥΝ ΑΡΑΙΕΣ ΝΕΦΩΣΕΙΣ.
ΑΝΕΜΟΙ: ΒΟΡΕΙΟΙ ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 3 ΜΕ 5 ΜΠΟΦΟΡ ΚΑΙ ΣΤΑ ΝΟΤΙΑ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΝΤΑΣΗ.
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ: ΑΠΟ 16 ΕΩΣ 25 ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΕΛΣΙΟΥ.
ΑΤΤΙΚΗ
ΚΑΙΡΟΣ: ΑΡΑΙΕΣ ΝΕΦΩΣΕΙΣ ΠΑΡΟΔΙΚΑ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟΥΣ ΠΥΚΝΟΤΕΡΕΣ ΤΙΣ ΜΕΣΗΜΒΡΙΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΕΣ ΩΡΕΣ.
ΑΝΕΜΟΙ: ΑΠΟ ΒΟΡΕΙΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ 3 ΜΕ 4 ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΒΑΘΜΙΑΙΑ ΤΟΠΙΚΑ 5 ΜΠΟΦΟΡ.
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ: ΑΠΟ 14 ΕΩΣ 26 ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΕΛΣΙΟΥ.
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΚΑΙΡΟΣ: ΛΙΓΕΣ ΝΕΦΩΣΕΙΣ ΠΑΡΟΔΙΚΑ ΑΥΞΗΜΕΝΕΣ ΚΥΡΙΩΣ ΤΙΣ ΜΕΣΗΜΒΡΙΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΕΣ ΩΡΕΣ, ΟΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΠΙΘΑΝΟ ΝΑ ΕΚΔΗΛΩΘΟΥΝ ΤΟΠΙΚΟΙ ΟΜΒΡΟΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΑ ΟΡΕΙΝΑ.
ΑΝΕΜΟΙ: ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΘΜΙΑΙΑ ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 3 ΜΕ 4 ΜΠΟΦΟΡ.
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ: ΑΠΟ 13 ΕΩΣ 26 ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΕΛΣΙΟΥ.
ΜΕΡΟΣ 2
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ ΤΡΙΤΗ 02-06-2015
ΚΑΙΡΟΣ: ΑΡΑΙΕΣ ΝΕΦΩΣΕΙΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΤΙΣ ΜΕΣΗΜΒΡΙΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΕΣ ΩΡΕΣ ΣΤΑ ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΑ ΘΑ ΠΥΚΝΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΕΚΔΗΛΩΘΟΥΝ ΠΡΟΣΚΑΙΡΟΙ ΟΜΒΡΟΙ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΑ ΟΡΕΙΝΑ.
ΑΝΕΜΟΙ: ΑΠΟ ΒΟΡΕΙΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ 3 ΜΕ 5 ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ 6 KAI ΤΟΠΙΚΑ 7
ΜΠΟΦΟΡ.
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ: ΣΕ ΜΙΚΡΗ ΑΝΟΔΟ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΑ ΔΥΤΙΚΑ.

ARTSOUND & LIGHTS : ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΜΑΙΟΥ 2015




Ωρες εξυπηρέτησης πελατών Δευτ.-Παρασκ. 09:00-17:00 & Σαβ. 10:00-15:00
ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΦΠΑ 23%
ARTSOUND & LIGHTS, Παπάφη 50, Τ.Κ. 54639, ΤΗΛ: 2310.909260, FAX 2310.948648

Όλα όσα αγαπήσατε την εβδομάδα που μας πέρασε.

ArtTravel
Σε περίπτωση που σας ξέφυγαν... 
​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​1
​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​2
​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​3
​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​4
 
​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​ ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​