Τετάρτη 24 Μαΐου 2017

CRT SUPERSTAR SS 9900 SSB

CRT SUPERSTAR SS 9900 SSB
ΝΕΟΣ ΠΟΜΠΟΔΕΚΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ SUPERSTAR
10M,11M ΙΣΧΥΣ ΕΞΟΔΟΥ 60WATT ΣΤΑ SSB.
AM,FM,USB,LSB
Specifications 
Frequency range
28 to 29.7 MHz (10 mtr. Amateur band)
Modes
AM / FM / LSB / USB
Transmission power
FM: 50W
AM: 30W / SSB: up to 60W
Transmission power adjustable
Frequency steps
100 Hz / 1 kHz / 10 kHz / 100 kHz / 1 MHz
Features
CTCSS and DCS encoder / decoder
Frequency shift (REP function) adjustable shelf 100 Hz to 5 MHz
VFO display in frequency mode
FIN (Fine Tune, RX only / TX only / Both)
Adjustable with Clarifier, range ± 1.5 KHz.
6 programmable memory slots
Automatic Squelch (AM / FM) ASQ
Power / Signal Strength / SWR indication
Operating Voltage
Dual Watch
Scan mode
Roger beep
adjustable echo function
PA Function
Multi-color display (7 colors available)
Backlight key
Key lock
Hi Cut (on / off)
Noise Blanker (on / off)
Echo (on / off)
+10 KHz (on / off)
Roger beep (off, 1-5)
Microphone Gain (1-36)
NOG (monitor volume, 1-32)
TOT (Time Out Timer, Off / adjustable up to 600 seconds)
TSR (High SWR Protection, On / Off)
TDC (High Voltage Protection, On / Off)
SCM (Scan Mode, SQ / Time)
Programmable by computer (mini USB on backside)
Reset function
Microphone connector
6-pin
Antenna connection
PL female
Power supply
13.8 V DC
Dimensions W x H x D in mm
about 157 x 48 x 246
Weight
2.1 kg 

Ο δράκος Μπολ και ο βοσκός Γεώργιος

Ο δράκος Μπολ και ο βοσκός Γεώργιος
Συγγραφέας: Κλαίρη Καμπάνη
Εικονογράφος: Κλαίρη Καμπάνη
Ημερομηνία έκδοσης: 16 Ιανουαρίου 2017
Σχήμα: 23Χ23
Σελίδες: 48
Εξώφυλλο: Σκληρό
ISBN: 978-960-567-118-1
Ένας τεράστιος και τρομαχτικός
δράκος πήγε κι έφτιαξε τη φωλιά του
λίγο έξω από το βασίλειο όπου ζούσε
ο βοσκός Γεώργιος, μέσα στο μαγεμένο
δάσος και δίπλα στη μοναδική πηγή με νερό
όλης της περιοχής. Στο βασίλειο επικρατεί
μεγάλη ταραχή και όλοι έχουν τρομοκρατηθεί.
Ο βασιλιάς καλεί όλους τους σοφούς για να δώσουν λύση
στο πρόβλημά τους. Από ένα λάθος όμως ο βοσκός Γεώργιος
μπλέκεται σε μια περιπέτεια που δεν του αρέσει καθόλου:
πρέπει εκείνος να σκοτώσει τον δράκο.
Θα καταφέρει να γλιτώσει το βασίλειό του από το κακό;

Παρουσίαση βιβλίου του Μανώλη Λυδάκη «Η πλάνη» , Πέμπτη 25/05

Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η

Οι Εκδόσεις Αλεξάνδρεια σας προσκαλούν στην παρουσίαση
του βιβλίου τού Μανώλη Λυδάκη


Η πλάνη 
Θα μιλήσουν οι:
Μαρία ΜοίραΑρχιτέκτων
Αντώνης ΠαπαρίζοςΚαθηγητής Κοινωνιολογίας στο Πάντειο Πανεπιστήμιο
Δημήτρης ΦύσσαςΣυγγραφέας, Δημοσιογράφος
Tην εκδήλωση συντονίζει η Αννέτα Καββαδία
Δημοσιογράφος - Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Β' Αθήνας

Αποσπάσματα θα διαβάσουν οι ηθοποιοί Ξανθή Γεωργίου και
Ιωάννα Παλαιοπάνου

Την Πέμπτη 25 Μαϊου 2017, στις 8 μ.μ.
Εκδόσεις Αλεξάνδρεια - 3ος όροφος
Κωλέττη 31, 10677 Αθήνα

Πληροφορίες: 210 3806305
 
Λίγα λόγια για το βιβλίο
Αυτή είναι η ιστορία ενός ανθρώπου που ένα πρωί σκόρπισε κάποιες φωτογραφίες ανάποδα σαν τραπουλόχαρτα, διάλεξε μια στην τύχη και τη γύρισε, κι ήταν αυτή, θεώρησε, κομμάτι ενός παζλ που όφειλε να συνθέσει.
Ταξίδεψε στη Χώρα για να ψάξει τα υπόλοιπα κομμάτια και βρήκε εκεί έναν κόσμο διαλυμένο. Συνάντησε ανθρώπους χωρίς μοίρα κι άλλους χωρίς ενδοιασμούς, και άκουσε τις ιστορίες τους, περιπλανήθηκε σε ερείπια και σε υπόγειες στοές, μίλησε με φαντάσματα, γνώρισε από κοντά το θάνατο και γεύτηκε τον έρωτα χωρίς αύριο.
Και για κάθε κομμάτι που ανακάλυπτε και έβαζε στη σωστή του θέση, ένα κομμάτι σιγουριάς έπεφτε και χανόταν από τη ζωή του. Ώσπου, καθώς συμπλήρωνε την τελική εικόνα, μαζί με τον κόσμο που καταστρεφόταν γύρω του, κατέρρευσε κι αυτή μεμιάς. Σαν τίποτα από όσα πίστευε και γνώριζε να μην υπήρξε, σαν όλα να ήταν μια τεράστια Πλάνη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 25-05-2017 Ο Δήμος Αριστοτέλη καταγγέλλει την ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ για την αποστράγγιση των γεωτρήσεων

Δ Ε Λ Τ Ι Ο Τ Υ Π Ο Υ
Ο Δήμος Αριστοτέλη καταγγέλλει προς πάσα κατεύθυνση και για ακόμη μία φορά την εταιρεία ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ (ELDORADO GOLD) για τις καταστροφικές δραστηριότητες που πραγματοποιεί το τελευταίο διάστημα στη Β. Α. Χαλκιδική και περιλαμβάνουν αντλήσεις «αποστράγγισης» σε γεωτρήσεις στην περιοχή των Σκουριών και «ερευνητικές» γεωτρήσεις στην περιοχή της Τσικάρας.
Στις Σκουριές, σύμφωνα με πληροφορίες μας, αντλούνται εκατοντάδες κυβικά μέτρα νερού την ώρα, σε 24ωρη βάση και για διάστημα περίπου δύο μηνών ενώ στην Τσικάρα αφού ολοκληρώθηκε η πρώτη ‘ερευνητική’ γεώτρηση ξεκινά άμεσα η δεύτερη.
Οι δραστηριότητες αυτές προκάλεσαν υποβιβασμό της υπόγειας στάθμης νερού της περιοχής γεγονός που έγινε φανερό από τη μείωση της παροχής των γεωτρήσεων από τις οποίες υδρεύεται ο οικισμός της Μεγάλης Παναγίας και από την εξαφάνιση του νερού από το γειτονικό φράγμα. Επομένως θεωρείται βέβαιο ότι οι 3000 μόνιμοι κάτοικοι της Μεγάλης Παναγίας, θα αντιμετωπίσουν σύντομα πρόβλημα έλλειψης νερού ενώ η εξάντληση των υδατικών αποθεμάτων σίγουρα θα επεκταθεί και στην ευρύτερη περιοχή.
Η Δημοτική Αρχή του Δήμου Αριστοτέλη εκφράζει τη δυσφορία της και καταγγέλλει επίσης τόσο την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας που αγνοεί τις επανειλημμένες και τεκμηριωμένες καταγγελίες του Δήμου όσο και τις αρμόδιες υπηρεσίες του ΥΠΕΝ που με τις αλληλοσυγκρουόμενες αποφάσεις τους δίνουν τη δυνατότητα στην ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ (ELDORADO GOLD) να συνεχίζει τις καταστροφικές της δραστηριότητες. Η ανταλλαγή εγγράφων μεταξύ των συναρμόδιων υπηρεσιών, καθώς και του Υπουργείου λίγο ενδιαφέρουν τους κατοίκους, όταν βλέπουν το νερό να εξαντλείται και να εξαφανίζεται. Γι’ αυτό και η συνεχώς διογκούμενη λαϊκή οργή των κατοίκων της Β. Α. Χαλκιδικής βρίσκεται στα όριά της.
Γι’ αυτό η Δημοτική Αρχή και πριν η λαϊκή οργή πάρει ανεξέλεγκτες διαστάσεις για τις οποίες οι μόνοι που δεν θα ευθύνονται θα είναι οι κάτοικοι της περιοχής, απαιτεί την άμεση και οριστική διακοπή όλων των εργασιών που συμβάλλουν άμεσα ή έμμεσα στην αποστράγγιση της περιοχής. Θεωρούμε ότι, επιτέλους, το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας πρέπει να δικαιολογήσει τον τίτλο του δηλαδή, να προστατεύσει το φυσικό περιβάλλον και την υγεία και ζωή των κατοίκων της Β.Α. Χαλκιδικής.
Γραφείο Επικοινωνίας & Δ. Σχέσεων
Δήμου Αριστοτέλη


Γνωρίστε από κοντά τον συγγραφέα Δημήτρη Στεφανάκη σε ένα αποκλειστικό δείπνο μαζί του


Διαγωνισμός για το νέο μυθιστόρημα του Δημήτρη Στεφανάκη
www.metaixmio.gr
Γνωρίστε από κοντά τον συγγραφέα Δημήτρη Στεφανάκη σε ένα αποκλειστικό δείπνο μαζί του
Λάβετε μέρος στον διαγωνισμό μας και διαβάστε το νέο του μυθιστόρημα Ευτυχισμένες οικογένειες

«Οι ευτυχισμένες οικογένειες δεν έχουν μυστικά, αλλιώς δεν είναι ευτυχισμένες».
Ο πολυαγαπημένος και πολυβραβευμένος συγγραφέας Δημήτρης Στεφανάκης συναντά πέντε τυχερούς αναγνώστες σε ένα αποκλειστικό δείπνο στο εστιατόριο Ζάχαρη & Αλάτι (Αναπήρων Πολέμου 22 & Δεινοκράτους), στο Κολωνάκι, την Κυριακή 28 Μαΐου 2017, στις 8 το βράδυ, και τους αποκαλύπτει τα μυστικά που κρύβουν οι Ευτυχισμένες οικογένειες, όπως τιτλοφορείται το νέο του μυθιστόρημα που μόλις κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ. Μια σάγκα που χτίζεται σε τρεις γενιές και φέρνει στο φως τα μελανά σημεία μιας οικογένειας, τα μικρά και μεγάλα εγκλήματα των ανθρώπων μέσα από την κλειδαρότρυπα του χρόνου και της Ιστορίας.
Εάν θέλετε να γνωρίσετε από κοντά τον συγγραφέα και να συνομιλήσετε μαζί του για το νέο του μυθιστόρημα, την περιπέτεια της γραφής, την έμπνευση και τη ζωή, δεν έχετε παρά να συμπληρώσετε τη φόρμα του διαγωνισμού μαςέως τις 23 Μαΐου 2017. Οι πέντε τυχεροί που θα αναδειχτούν με κλήρωση (τα ονόματά τους θα αναρτηθούν στον διαδικτυακό μας τόπο www.metaixmio.gr στις 24 Μαΐου 2017, ενώ θα ειδοποιηθούν και τηλεφωνικά) θα λάβουν το νέο μυθιστόρημα του Δημήτρη Στεφανάκη (χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση) και θα έχουν τη μοναδική ευκαιρία να δειπνήσουν μαζί του.
Για να μπείτε στο κλίμα και στην ατμόσφαιρα του βιβλίου, διαβάστε παρακάτω το προσωπικό σημείωμα του συγγραφέα για τις Ευτυχισμένες οικογένειες και ξεφυλλίστε ΕΔΩ τις πρώτες σελίδες.
«Η ανάγκη μας να χτίζουμε μεγάλους κόσμους όπου η φαντασία αντιστρατεύεται την πραγματικότητα και οι σκέψεις μας τα γεγονότα είναι πια αναπόσπαστο κομμάτι του πολιτισμού μας. Και καθώς η Ιστορία προχωρά στον χρόνο και ο άνθρωπος μας εκπλήσσει με τα έργα και τις πράξεις του, αγαθές ή όχι, το μυθιστόρημα θα συνεχίζει να μας συναρπάζει όσο λίγα πράγματα.
Στις Ευτυχισμένες οικογένειες, το νέο μου μυθιστόρημα από τις εκδόσεις Μεταίχμιο, η μέθεξη της μικρής και της μεγάλης Ιστορίας συντελείται χάρη στα πλάσματα εκείνα που η καθημερινότητά τους εμπλουτίστηκε κάποτε με στιγμές κοσμοϊστορικές. Κι ίσως η γοητεία των ηρώων μου δεν εξαντλείται στα όποια γνωρίσματά τους, αλλά κυρίως σε αυτές τις εξαιρετικές στιγμές που αφουγκραζόμαστε στη ζωή τους.
Η αφηγήτρια, Λήδα Δημητριάδη, επιχειρεί ένα ταξίδι στο χτες, και στο πηγαινέλα της αυτό δεν διστάζει να μεταπηδά από την Αθήνα της δεκαετίας του τριάντα και της Κατοχής στην Αθήνα του σήμερα, κι από το Κάιρο του πολέμου να πισωγυρίζει αίφνης στα πρώτα μεσοπολεμικά χρόνια στη νότια Αγγλία.
Ένας αιώνας οικογενειακής ιστορίας στον λαβύρινθο του χρόνου, σε τοπία που παρέμειναν αφώτιστα. Σκάνδαλα που η επίσημη Ιστορία δεν καταδέχτηκε να φωτίσει, όπως αυτό με το ξέπλυμα του εβραϊκού χρυσού στην κατοχική Ελλάδα από κατακτητές και συνεργάτες τους είναι χαρακτηριστικά παραδείγματα αναλγησίας της μνήμης. Εξίσου εκπλήσσει και η αποσιώπηση του βιομηχανικού χαρακτήρα του Άουσβιτς στον Δεύτερο Παγκόσμιο πόλεμο με την οποία ενταφιάζεται η ευθύνη των γερμανικών τραπεζών και του βιομηχανικού ομίλου IG FARBEN, όπως εκπλήσσει και ο κυνισμός όσων πλούτισαν ψυχαγωγώντας ημιπαράφρονες στρατιώτες κάθε φορά που εκείνοι επέστρεφαν στην αιγυπτιακή πρωτεύουσα από την κόλαση της ερήμου και τη θανάσιμη απειλή του Ρόμελ.

Αλλά μήπως και οι περίοδοι ειρήνης είναι λιγότερο συναρπαστικές από κάθε άποψη; Μήπως δηλαδή το λαθρεμπόριο χρυσού με την Ελβετία στη μεταπολεμική Ελλάδα, με συνεργούς την αφρόκρεμα της ελληνικής κοινωνίας, και όχι μόνο, μας προκαλεί λιγότερη αμηχανία;
Όλα αυτά βέβαια τα μηχανεύτηκαν και τα εκτέλεσαν άνθρωποι με περισσή απληστία και ματαιοδοξία. Κι αν στο τέλος πετάχτηκαν σαν άδεια κελύφη στον καιάδα του χρόνου, και αν εξορίστηκαν από τη χώρα του πραγματικού, μένουν οι πράξεις τους, τα ζοφερά τους έργα. Τα έργα αυτά δεν παραγράφονται με τον θάνατό τους, όχι μόνο γιατί οι συνέπειές τους δεν εξαντλούνται σε μια ή δύο γενιές, αλλά κυρίως γιατί τραυμάτισαν ανεπανόρθωτα την αντίληψή μας για την αλήθεια και τη δικαιοσύνη.
Με την ίδια βαναυσότητα κινήθηκαν οι χαρακτήρες αυτής της οικογενειακής ιστορίας διεκδικώντας ένα σεβαστό μερίδιο από το κακό. Οι πρόγονοι της Λήδας Δημητριάδη, με πρώτο και καλύτερο τον Ρόμπερτ Σέραρντ, αλλά και τον βιολογικό της παππού, τον Γιώργο Δημητριάδη, είναι από αυτή τη ράτσα των ανθρώπων που διαιωνίζει το παιχνίδι της εξουσίας, του χρήματος, της μοχθηρίας και του αίματος με την άνεση και τη φυσικότητα ενός θεατρικού ρόλου. Θα μπορούσαν, υπ’ αυτή την έννοια, να αποτελούν πρόσωπα μιας σαιξπηρικής τραγωδίας, βγαλμένα από τη μήτρα του μεγάλου Εγγλέζου βάρδου, που γνώριζε τόσο καλά το εγκληματικό μυαλό. Κι αν ο αναγνώστης νιώσει την ανάγκη να επικρίνει τα πρόσωπα που εμπλέκονται στο οικογενειακό αυτό δράμα, να θυμάται την ευφυή ομολογία του Γκαίτε: "Δεν γνωρίζω κανένα σφάλμα που δεν θα μπορούσα να το είχα κάνει κι εγώ".
Δεν υφαίνει όμως κανείς ένα μυθιστορηματικό φόντο μόνο με αξιόποινες πράξεις και αθέμιτους ήρωες. Οι εποχές εναλλάσσονται σαν πολύχρωμες βινιέτες και στο τέλος, όταν ο κουρνιαχτός από τα ανθρώπινα πάθη κατακάθεται, μένει το άρωμα της νοσταλγίας. Από το ίδιο άρωμα διαποτίζονται και οι Ευτυχισμένες οικογένειες· κι αν πρόκειται για ένα μυθιστόρημα μέσα στο οποίο όλα εξιστορούνται από το μετερίζι του σήμερα, ο νόστος του χτες είναι έντονος – έτσι που το παρελθόν να γίνεται μια άλλη Ιθάκη».

Ο Δημήτρης Στεφανάκης για το βιβλίο του σε πρώτο πρόσωπο.
Δείτε ακόμα μια πρόσφατη συνέντευξή του στην τηλεοπτική εκπομπή «ΣΤΑΣΗ ΕΡΤ» της ΕΡΤ1.
Διαβάστε ΕΔΩ περισσότερα για τον συγγραφέα, επισκεφθείτε το site του και τη σελίδα του στο facebook.
Ευχαριστούμε το Wine Restaurant Ζάχαρη & Αλάτι για την ευγενική προσφορά του δείπνου (www.zaxarialati.gr, 210 3801253).
Στους πρόποδες του Λυκαβηττού, στο Κολωνάκι, σε ένα εμβληματικό νεοκλασικό του 1928, πίσω από τη Γεννάδειο Βιβλιοθήκη, μέσα σε ένα καταπράσινο δενδρόφυτο περιβάλλον, στεγάζεται το αγαπημένο στέκι του καλλιτεχνικού και επιχειρηματικού κόσμου, το Ζάχαρη & Αλάτι Wine Restaurant. Σε ένα ιδανικό περιβάλλον φιλοξενίας και υψηλής αισθητικής και με ένα μενού που περιλαμβάνει δημιουργικές προτάσεις ελληνικής κουζίνας, επιλεγμένα προϊόντα από την ελληνική γη, σπιτικά ψωμιά, παραδοσιακά ελληνικά γλυκά, παιδικά γεύματα, αλλά και vegan επιλογές, παραπάνω από 120 ετικέτες από τον διεθνή και τον ελληνικό αμπελώνα, υπό τους ήχους blues, jazz, oldies, romantic μουσικής, στο Ζάχαρη & Αλάτι θα ζήσετε μια μοναδική εμπειρία γεύσης, φροντίδας και φιλοξενίας.

Τα μέρη του λόγου

Τα μέρη του λόγου 
Η Βούλα Επιτροπάκη, που ζει και δρα στην Κρήτη, είχε ως σήμερα εκδώσει δυο βιβλία, τo διπλό Πράξη (Animustestandi – Corpus), 2007 και την πλακέτα Σκανδιναβικός περίπατος, 2008, και τα δύο με ποίηση επιπέδου. Τώρα, μετά από 8 χρόνια σιωπής, εκδίδει το τριπλό βιβλίο Τα Μέρη του Λόγου (Erotundatastructuraverborum, ποιητικό δοκίμιο για το ψέμα της γραφής, Συνθέσεις, Πορτραίτα, Τοπία και Παιχνίδι), ένα βιβλίο που, νομίζω, συνιστά μια αληθινή ποιητική πραγμάτωση.
Τα τρία επιμέρους βιβλία είναι εσωτερικά το καθένα και μεταξύ τους δομημένα, με παραλλαγές του ίδιου ύφους και τα ίδια γλωσσικά γνωρίσματα και ποιότητα. Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της σύνθεσής τους είναι η χρήση λατινικών όρων, ως εσωτερικών στοιχείων, νομικών κυρίως (η Επιτροπάκη άσκησε μάχιμη δικηγορία και εισήγαγε την έννοια του δικαίου στην ποίησή της), η χρήση παρένθετων λειτουργικών προσθηκώνμε μικρότερα τυπογραφικά στοιχεία, η παράθεση «βιβλιογραφίας» που δηλώνει τις ποιητικές της οφειλές και επίσης λειτουργικών «σημειώσεων», και μαζί ενός πίνακα ερμηνείας των λατινικών όρων.
Η πρώτη εντύπωση από το βιβλίο είναι η εμφανής ποιότητα, που η διαπίστωσή της αναπτύσσεται όσο, προοδευτικά, επιτυγχάνεται η προσπέλασή της με τη βαθμιαία υπέρβαση των δυσκολιών που παρουσιάζει ηιδιαιτερότητάτης, όπως γ.π. η ετυμολογική έμφαση στις λέξεις, ιδιαίτερα με το συνταίριασμα διπολικής σημασίας που προκύπτει απ’ το αραίωμα των συνθετικών τους. Γενικό βασικό χαρακτηριστικό είναι η γλωσσική λειτουργία του γενετικού ρυθμού του δεκαπεντασύλλαβου, στιχικού ή με ποικιλία εμπλεκόμενου, πλήρους ή στα ημιστίχιά του, με γλωσσικά σύνολα. Η κυριαρχία αυτού του γλωσσικού ρυθμού, καθαρά προφορικού, κατορθώνει να αφομοιώσει την εκλεκτική, μέχρι και στη χρήση σπάνιων λέξεων, γλώσσα της ποιήτριας, και, με τη γλωσσικά δρώσα δύναμή του, πραγματοποιεί ένα λειτουργικό διάλογο με τη γραφή, και υπό την πρωτογενή ζωγραφική της φύση (η Επιτροπάκη είναι και ζωγράφος).
Αυτό το χαρακτηριστικό γέννησε και το «ποιητικό δοκίμιο για το ψέμα της γραφής», που σκοπός, στόχος του είναι να δικαιώσει οντολογικά το «ψεύδος» του συμβατικού της γραφής και, άρα, να αναγάγει τη γραπτή ποίηση στη ζωντανή προφορικότητα. Το σημαντικό στοιχείο σ’ αυτή την τάση είναι ότι δεν εξυπηρετείται φιλοσοφικά, νοηματικά από τη βαθιά καλλιέργεια της ποιήτριας αλλά ότι, ακριβώς, η ποιητική της δύναμη, η αντλημένη από τον ζωντανό κρητικό δεκαπεντασύλλαβο, που της ανοίγει, γενικά το γλωσσικό της δρόμο, και με ποικίλες άνετες προσλήψεις, ότι αυτή η δύναμη έχει αφομοιώσει την εξωτερική καλλιέργεια και προκύπτει αυθόρμητη και πηγαία και με την πιο ουσιαστική έννοια του όρου ερωτική. ΄Οσο λοιπόν προχωράει κανείς σε ολοένα και πιο άνετη φυσιολογική πρόσληψη αυτής της ποίησης επικυρώνεται η αξία της, που, για τον πιο ελεύθερο αναγνώστη, τον πιο παρθενικά ερωτικό είναι δεδομένη, ακούγεται, με την πρώτη της ελεύθερη ανάγνωση.
Και προχωράει αυτή η ποίηση της Επιτροπάκη ελεύθερη στο δεύτερο βιβλίο της τριπλής σύνθεσης, ξεκινώντας με Συνθέσεις, όπου συντίθενται, ως μέρη του λόγου, τα δεδομένα της πραγματικότητας αναπτύσσοντας την υπέρβαση του αλήθεια – ψέμα υπό την επικύρωση των ίδιων των πραγμάτων, και πάντα υπό τη λειτουργία του νόμου, του πνευματικού δικαίου, που η ποιήτρια το προσλαμβάνει εξαρχής και ριζικά στην ποίησή της ως οντολογικό δεδομένο και συστατικό της πραγματικότητας. Μαζί, και αυτονόητα γι’ αυτή την ποίηση κατασταλάζεται η πνευματική και γλωσσική της παιδεία, με κυρίαρχο πάντα γενετικό-διαμορφωτικό στοιχείο της γλώσσας της το δεκαπεντασύλλαβο και τα λεξικά του σύνολα, που η γεύση του διαποτίζει όποια γλωσσική διάθεση και εμπειρία συντίθεται, ώστε το αποτέλεσμα είναι μια λεξική, τονική μουσικότητα, δηλαδή μια μουσική προφορικότητα, που, προφανώς, προκύπτει από την ψυχική εμπειρία της ποιήτριας στην τοπική-πολιτισμική πραγματικότητα της ζωής της, που την ώθησε στην καλλιέργεια, την εξωτερική, των πραγμάτων και της γνώσης, και την ενδοσκοπική, της ψυχικής και βιολογικής της ζωής. Που θα πει, πως αυτή η ποίηση συνιστά μια ερωτική αυτοπραγμάτωση, καθώς λειτουργεί συνθέτοντας, ή ακυρώνοντας, τη διάσταση ψέμα – αλήθεια, σε μια αληθινή πραγματικότητα υπερβατική της υλικο-πνευματικής πρόσληψης του όντος. Το μέσα της σ’ αυτή την τάση και πραγμάτωση είναι τα μέρη του λόγου, που τελικά είναι ποίηση - πράγματα, η ποιήτρια - αυτό, μια ερωτική σύνθεση του εγώ – εσύσε ποίηση. Με το πρώτο βιβλίο της τριάδας της η ποιήτρια έχει αφήσει ελεύθερη την ταύτιση γραφής – λόγου, ώστε και να αφήνεται ελεύθερη η ποίηση σ’ αυτό το δεύτερο βιβλίο. Επόμενα μέρη του είναι Πορτραίτα και Τοπία, που, με προηγούμενες τις Συνθέσεις, προεξαγγελτικές και συνθετικές τους, ολοκληρώνουν την αναφορά-ποιητική πραγμάτωση του άνθρωπος – κόσμος, υπό την ισχύ του ερωτικού χαρακτήρα αυτής της ποίησης. Ώστε, μετά και το πρώτο βιβλίο της τριάδας, το δεύτερο προσλαμβάνεται με μια άνετη ευχαρίστηση, καθώς η ποίηση προχωράει ελεύθερη και ωραία την οδό της.
Το τρίτο βιβλίο των Μερών του λόγου ονομάζεται Παιχνίδι και ξεκινάει μ’ ένα μότο απ’ τον Παλλαδά, για τον οποίo η ζωή είναι ένα παιχνίδι, και γι’ αυτό συμβουλεύει «ή μάθε παίζειν (…) ή φέρε τας οδύνας» Εδώ η ποίηση των Μερών του λόγου, που πάντα αναλογίζεται και ξαφνιάζεται με την τροπή από ψέμα, απίστευτο, σε θέαση της πραγματικότητας, ολότελα πια ελεύθερη, παίζει. Η λέξη είναι πολύσημη, και μάλιστα στο κρητικό ιδίωμα, και, πάντως, έτσι κι αλλιώς, το παιχνίδι είναι μια βαθιά και πλατιά οντολογική πραγματικότητα(ας θυμηθούμε και το σχετικό θαυμάσιο βιβλίο του Huizinga). Το παιχνίδι δεν είναι καλό ή κακό, ευχάριστο ή δυσάρεστο, είναι απλά και μόνο πραγματικό και συνθετικό, ή μπορεί να αναλυθεί στις ποικίλες οντολογικές καταστάσεις. Είναι δηλαδή ερωτικό. Τα Μέρη του λόγου της Επιτροπάκη, παίζοντας δυαδικά με ψέμα – αλήθεια, λόγος – πράγμα, εγώ – το άλλο, αναπτύσσονται από ποιητική δοκιμιακή γλώσσα και περνώντας από μνήμες, αναφορές, οντολογικές καταστάσεις διάφορες, και με ποίηση πάντα ακμαία καταλήγουν στην αναγωγή στο παιχνίδι, πετυχαίνοντας κάτι μέγιστο: την πραγμάτωση αληθινά οντολογικής ερωτικής ποίησης, ή, πιο σωστά: την ερωτική πραγμάτωση λόγος-πράγμα. Και αυτό, ακόμη, δείχνει τι είναι και τι μπορεί να κάνει, να γίνει η ποίηση. Έτσι, το Παιχνίδι γίνεται, μετά και το προηγούμενο βιβλίο, μια ελεύθερη ανάγνωση για τον εσύ-αναγνώστη, ώστε αυτοπραγματώνεται. Αποτέλεσμα:
Και στρογγυλεύει/ λάμποντας/ κορόμηλο η αγάπη.
Η Επιτροπάκη λοιπόν μας προσφέρει μια ποίηση πρωτοποριακή, ευχάριστη και με την προσεκτική, ανάγνωσή της αναπτυσσόμενη ποιοτικά, γιατί είναι μια ποίηση περιεκτική, ριζικά ερωτική. Ζητάει, και πετυχαίνει την άμεση και ελεύθερη ανταπόκριση προς το αιτούμενο της ποίησης, την αναφορά και ένωση με το εσύ της υλικο-πνευματικής πραγματικότητας, ώστε να συμπραγματώνεται με αυτό και, έτσι, με την ερωτική αυτή πραγμάτωση, να τρέπει το «ψέμα» της γραφής σε ελεύθερα πορευόμενη ποίηση, οδό ζωής.Πρέπει λοιπόν η ποίηση αυτή να διαβαστεί με μια συμπεριφορά λειτουργικής, δημιουργικής πρόσληψης. Φυσικά, όλα κρίνονται από τον αναγνώστη, και αυτό το σημείωμα δε δικαιούται να προκαταλάβει σε τίποτα. Δικαιούται όμως, ως γνώμη αντικειμενικά θεμελιωμένη στο αυτονόητο, να επισημάνει, ή να θυμίσει, πόσο μας είναι απαραίτητη η ετοιμότητα πρόσληψης πνευματικών προσφορών προφανώς ποιοτικών, όπως αυτή της Επιτροπάκη, μέσα στην κρατούσα υδροκεφαλική και ετσιθελική ποιητική μας κατάσταση την κυριότατα αφομοιωμένη στην ευρύτατη πνευματική μας παρακμή, ενώ η ποίηση θα έπρεπε να είναι πάντα πηγή υγείας ή, έστω, Καβαφικό «φάρμακο». Ας αρχίσουμε λοιπόν να ζητάμε πνευματική και γλωσσική καθαρότητα στη, γεωγραφική και καθόλου πολιτισμική, «περιφέρεια» και εύρος της. Ίσως κάπως έτσι ο καλός, ελεύθερος αναγνώστης χαρεί να προσλάβει την ποίηση της Επιτροπάκη. Αφού μάλιστα ανάλογα τέτοια πνευματικά συναπαντήματα σκάνε εδώ κι εκεί «περιφερειακά»,και κάνουν ν’ ανθίζουν οι ελπίδες μας για γνησιότητα, επιτέλους, και ειλικρίνεια ζωής και γλώσσας – ενιαία.
Σ. Λ. Σκαρτσής Οκτώβρης 2016 

Τα μέρη του λόγου 
Η Βούλα Επιτροπάκη, που ζει και δρα στην Κρήτη, είχε ως σήμερα εκδώσει δυο βιβλία, τo διπλό Πράξη (Animustestandi – Corpus), 2007 και την πλακέτα Σκανδιναβικός περίπατος, 2008, και τα δύο με ποίηση επιπέδου. Τώρα, μετά από 8 χρόνια σιωπής, εκδίδει το τριπλό βιβλίο Τα Μέρη του Λόγου (Erotundatastructuraverborum, ποιητικό δοκίμιο για το ψέμα της γραφής, Συνθέσεις, Πορτραίτα, Τοπία και Παιχνίδι), ένα βιβλίο που, νομίζω, συνιστά μια αληθινή ποιητική πραγμάτωση.
Τα τρία επιμέρους βιβλία είναι εσωτερικά το καθένα και μεταξύ τους δομημένα, με παραλλαγές του ίδιου ύφους και τα ίδια γλωσσικά γνωρίσματα και ποιότητα. Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της σύνθεσής τους είναι η χρήση λατινικών όρων, ως εσωτερικών στοιχείων, νομικών κυρίως (η Επιτροπάκη άσκησε μάχιμη δικηγορία και εισήγαγε την έννοια του δικαίου στην ποίησή της), η χρήση παρένθετων λειτουργικών προσθηκώνμε μικρότερα τυπογραφικά στοιχεία, η παράθεση «βιβλιογραφίας» που δηλώνει τις ποιητικές της οφειλές και επίσης λειτουργικών «σημειώσεων», και μαζί ενός πίνακα ερμηνείας των λατινικών όρων.
Η πρώτη εντύπωση από το βιβλίο είναι η εμφανής ποιότητα, που η διαπίστωσή της αναπτύσσεται όσο, προοδευτικά, επιτυγχάνεται η προσπέλασή της με τη βαθμιαία υπέρβαση των δυσκολιών που παρουσιάζει ηιδιαιτερότητάτης, όπως γ.π. η ετυμολογική έμφαση στις λέξεις, ιδιαίτερα με το συνταίριασμα διπολικής σημασίας που προκύπτει απ’ το αραίωμα των συνθετικών τους. Γενικό βασικό χαρακτηριστικό είναι η γλωσσική λειτουργία του γενετικού ρυθμού του δεκαπεντασύλλαβου, στιχικού ή με ποικιλία εμπλεκόμενου, πλήρους ή στα ημιστίχιά του, με γλωσσικά σύνολα. Η κυριαρχία αυτού του γλωσσικού ρυθμού, καθαρά προφορικού, κατορθώνει να αφομοιώσει την εκλεκτική, μέχρι και στη χρήση σπάνιων λέξεων, γλώσσα της ποιήτριας, και, με τη γλωσσικά δρώσα δύναμή του, πραγματοποιεί ένα λειτουργικό διάλογο με τη γραφή, και υπό την πρωτογενή ζωγραφική της φύση (η Επιτροπάκη είναι και ζωγράφος).
Αυτό το χαρακτηριστικό γέννησε και το «ποιητικό δοκίμιο για το ψέμα της γραφής», που σκοπός, στόχος του είναι να δικαιώσει οντολογικά το «ψεύδος» του συμβατικού της γραφής και, άρα, να αναγάγει τη γραπτή ποίηση στη ζωντανή προφορικότητα. Το σημαντικό στοιχείο σ’ αυτή την τάση είναι ότι δεν εξυπηρετείται φιλοσοφικά, νοηματικά από τη βαθιά καλλιέργεια της ποιήτριας αλλά ότι, ακριβώς, η ποιητική της δύναμη, η αντλημένη από τον ζωντανό κρητικό δεκαπεντασύλλαβο, που της ανοίγει, γενικά το γλωσσικό της δρόμο, και με ποικίλες άνετες προσλήψεις, ότι αυτή η δύναμη έχει αφομοιώσει την εξωτερική καλλιέργεια και προκύπτει αυθόρμητη και πηγαία και με την πιο ουσιαστική έννοια του όρου ερωτική. ΄Οσο λοιπόν προχωράει κανείς σε ολοένα και πιο άνετη φυσιολογική πρόσληψη αυτής της ποίησης επικυρώνεται η αξία της, που, για τον πιο ελεύθερο αναγνώστη, τον πιο παρθενικά ερωτικό είναι δεδομένη, ακούγεται, με την πρώτη της ελεύθερη ανάγνωση.
Και προχωράει αυτή η ποίηση της Επιτροπάκη ελεύθερη στο δεύτερο βιβλίο της τριπλής σύνθεσης, ξεκινώντας με Συνθέσεις, όπου συντίθενται, ως μέρη του λόγου, τα δεδομένα της πραγματικότητας αναπτύσσοντας την υπέρβαση του αλήθεια – ψέμα υπό την επικύρωση των ίδιων των πραγμάτων, και πάντα υπό τη λειτουργία του νόμου, του πνευματικού δικαίου, που η ποιήτρια το προσλαμβάνει εξαρχής και ριζικά στην ποίησή της ως οντολογικό δεδομένο και συστατικό της πραγματικότητας. Μαζί, και αυτονόητα γι’ αυτή την ποίηση κατασταλάζεται η πνευματική και γλωσσική της παιδεία, με κυρίαρχο πάντα γενετικό-διαμορφωτικό στοιχείο της γλώσσας της το δεκαπεντασύλλαβο και τα λεξικά του σύνολα, που η γεύση του διαποτίζει όποια γλωσσική διάθεση και εμπειρία συντίθεται, ώστε το αποτέλεσμα είναι μια λεξική, τονική μουσικότητα, δηλαδή μια μουσική προφορικότητα, που, προφανώς, προκύπτει από την ψυχική εμπειρία της ποιήτριας στην τοπική-πολιτισμική πραγματικότητα της ζωής της, που την ώθησε στην καλλιέργεια, την εξωτερική, των πραγμάτων και της γνώσης, και την ενδοσκοπική, της ψυχικής και βιολογικής της ζωής. Που θα πει, πως αυτή η ποίηση συνιστά μια ερωτική αυτοπραγμάτωση, καθώς λειτουργεί συνθέτοντας, ή ακυρώνοντας, τη διάσταση ψέμα – αλήθεια, σε μια αληθινή πραγματικότητα υπερβατική της υλικο-πνευματικής πρόσληψης του όντος. Το μέσα της σ’ αυτή την τάση και πραγμάτωση είναι τα μέρη του λόγου, που τελικά είναι ποίηση - πράγματα, η ποιήτρια - αυτό, μια ερωτική σύνθεση του εγώ – εσύσε ποίηση. Με το πρώτο βιβλίο της τριάδας της η ποιήτρια έχει αφήσει ελεύθερη την ταύτιση γραφής – λόγου, ώστε και να αφήνεται ελεύθερη η ποίηση σ’ αυτό το δεύτερο βιβλίο. Επόμενα μέρη του είναι Πορτραίτα και Τοπία, που, με προηγούμενες τις Συνθέσεις, προεξαγγελτικές και συνθετικές τους, ολοκληρώνουν την αναφορά-ποιητική πραγμάτωση του άνθρωπος – κόσμος, υπό την ισχύ του ερωτικού χαρακτήρα αυτής της ποίησης. Ώστε, μετά και το πρώτο βιβλίο της τριάδας, το δεύτερο προσλαμβάνεται με μια άνετη ευχαρίστηση, καθώς η ποίηση προχωράει ελεύθερη και ωραία την οδό της.
Το τρίτο βιβλίο των Μερών του λόγου ονομάζεται Παιχνίδι και ξεκινάει μ’ ένα μότο απ’ τον Παλλαδά, για τον οποίo η ζωή είναι ένα παιχνίδι, και γι’ αυτό συμβουλεύει «ή μάθε παίζειν (…) ή φέρε τας οδύνας» Εδώ η ποίηση των Μερών του λόγου, που πάντα αναλογίζεται και ξαφνιάζεται με την τροπή από ψέμα, απίστευτο, σε θέαση της πραγματικότητας, ολότελα πια ελεύθερη, παίζει. Η λέξη είναι πολύσημη, και μάλιστα στο κρητικό ιδίωμα, και, πάντως, έτσι κι αλλιώς, το παιχνίδι είναι μια βαθιά και πλατιά οντολογική πραγματικότητα(ας θυμηθούμε και το σχετικό θαυμάσιο βιβλίο του Huizinga). Το παιχνίδι δεν είναι καλό ή κακό, ευχάριστο ή δυσάρεστο, είναι απλά και μόνο πραγματικό και συνθετικό, ή μπορεί να αναλυθεί στις ποικίλες οντολογικές καταστάσεις. Είναι δηλαδή ερωτικό. Τα Μέρη του λόγου της Επιτροπάκη, παίζοντας δυαδικά με ψέμα – αλήθεια, λόγος – πράγμα, εγώ – το άλλο, αναπτύσσονται από ποιητική δοκιμιακή γλώσσα και περνώντας από μνήμες, αναφορές, οντολογικές καταστάσεις διάφορες, και με ποίηση πάντα ακμαία καταλήγουν στην αναγωγή στο παιχνίδι, πετυχαίνοντας κάτι μέγιστο: την πραγμάτωση αληθινά οντολογικής ερωτικής ποίησης, ή, πιο σωστά: την ερωτική πραγμάτωση λόγος-πράγμα. Και αυτό, ακόμη, δείχνει τι είναι και τι μπορεί να κάνει, να γίνει η ποίηση. Έτσι, το Παιχνίδι γίνεται, μετά και το προηγούμενο βιβλίο, μια ελεύθερη ανάγνωση για τον εσύ-αναγνώστη, ώστε αυτοπραγματώνεται. Αποτέλεσμα:
Και στρογγυλεύει/ λάμποντας/ κορόμηλο η αγάπη.
Η Επιτροπάκη λοιπόν μας προσφέρει μια ποίηση πρωτοποριακή, ευχάριστη και με την προσεκτική, ανάγνωσή της αναπτυσσόμενη ποιοτικά, γιατί είναι μια ποίηση περιεκτική, ριζικά ερωτική. Ζητάει, και πετυχαίνει την άμεση και ελεύθερη ανταπόκριση προς το αιτούμενο της ποίησης, την αναφορά και ένωση με το εσύ της υλικο-πνευματικής πραγματικότητας, ώστε να συμπραγματώνεται με αυτό και, έτσι, με την ερωτική αυτή πραγμάτωση, να τρέπει το «ψέμα» της γραφής σε ελεύθερα πορευόμενη ποίηση, οδό ζωής.Πρέπει λοιπόν η ποίηση αυτή να διαβαστεί με μια συμπεριφορά λειτουργικής, δημιουργικής πρόσληψης. Φυσικά, όλα κρίνονται από τον αναγνώστη, και αυτό το σημείωμα δε δικαιούται να προκαταλάβει σε τίποτα. Δικαιούται όμως, ως γνώμη αντικειμενικά θεμελιωμένη στο αυτονόητο, να επισημάνει, ή να θυμίσει, πόσο μας είναι απαραίτητη η ετοιμότητα πρόσληψης πνευματικών προσφορών προφανώς ποιοτικών, όπως αυτή της Επιτροπάκη, μέσα στην κρατούσα υδροκεφαλική και ετσιθελική ποιητική μας κατάσταση την κυριότατα αφομοιωμένη στην ευρύτατη πνευματική μας παρακμή, ενώ η ποίηση θα έπρεπε να είναι πάντα πηγή υγείας ή, έστω, Καβαφικό «φάρμακο». Ας αρχίσουμε λοιπόν να ζητάμε πνευματική και γλωσσική καθαρότητα στη, γεωγραφική και καθόλου πολιτισμική, «περιφέρεια» και εύρος της. Ίσως κάπως έτσι ο καλός, ελεύθερος αναγνώστης χαρεί να προσλάβει την ποίηση της Επιτροπάκη. Αφού μάλιστα ανάλογα τέτοια πνευματικά συναπαντήματα σκάνε εδώ κι εκεί «περιφερειακά»,και κάνουν ν’ ανθίζουν οι ελπίδες μας για γνησιότητα, επιτέλους, και ειλικρίνεια ζωής και γλώσσας – ενιαία.
Σ. Λ. Σκαρτσής Οκτώβρης 2016
Τα Μέρη του Λόγου 
ποίηση 
συγγραφέας:Βούλα Επιτροπάκη
Isbn: 978-960-579-063-9 set
Διαστάσεις: 17Χ24
Σύνθεση των ποιητικών συλλογών: Συνθέσεις-Πορτραίτα-Τοπία, Παιχνίδι, Erotundata
Σελίδες:206
Λιανική Τιμή: 18,00 ευρώ

ποίηση 
συγγραφέας:Βούλα Επιτροπάκη
Isbn: 978-960-579-063-9 set
Διαστάσεις: 17Χ24
Σύνθεση των ποιητικών συλλογών: Συνθέσεις-Πορτραίτα-Τοπία, Παιχνίδι, Erotundata
Σελίδες:206
Λιανική Τιμή: 18,00 ευρώ

14 low budget ταξίδια για το καλοκαίρι

ArtTravel

1

Smart Travel

14 οικονομικά ταξίδια για το καλοκαίρι που δεν είναι μακριά.
 
Κάντε κλικ
2

Πόρος

Εδώ χτυπάει ΔΥΝΑΤΑ Ο παλμός της άνοιξης.
3

Ιταλία

Πού στην Τοσκάνη βρίσκεται το πέτρινο Μανχάταν;
Κάντε κλικ
Κάντε κλικ
4

Αθήνα

Πού να βγείτε στα Πετράλωνα.
Κάντε κλικ

ΠΡΟΓΝΩΣΤΙΚΟΙ ΧΑΡΤΕΣ ΑΝΕΜΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ

ΠΡΟΓΝΩΣΕΙΣ ΘΑΛΑΣΣΩΝ

ΔΕΛΤΙΟ ΚΑΙΡΟΥ ΓΙΑ ΤΗ METAREA 3
ΕΘΝΙΚΗ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΑΘΗΝΑ, ΤΕΤΑΡΤΗ 24 ΜΑΙΟΥ 2017 / 0400 UTC

- ΑΝΕΜΟΙ: ΚΛΙΜΑΚΑ ΜΠΟΦΟΡ
- ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΘΑΛΑΣΣΑΣ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΥΨΟΣ ΚΥΜΑΤΟΣ
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: ΟΙ ΡΙΠΕΣ ΤΟΥ ΑΝΕΜΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ 40 ΤΟΙΣ ΕΚΑΤΟ
ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΕΣ ΤΗΣ ΕΝΤΑΣΗΣ ΠΟΥ ΔΙΝΕΤΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΥΨΟΣ ΚΥΜΑΤΟΣ
ΕΩΣ ΚΑΙ ΔΙΠΛΑΣΙΟ ΤΟΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΥ
ΜΕΡΟΣ 1

ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΜΙΑ
ΜΕΡΟΣ 2
ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΨΗ 23-05-17/21 UTC
ΧΑΜΗΛΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ 1012 ΣΤΟΝ ΤΑΥΡΟ. ΥΨΗΛΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ
1018 ΣΤΗ ΣΙΔΡΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΥΡΗ ΘΑΛΑΣΣΑ
ΜΕΡΟΣ 3
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΜΕΧΡΙ 25 ΜΑΙΟΥ 04 UTC
ΒΟΡΕΙΑ ΑΔΡΙΑΤΙΚΗ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3 ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 4 ΕΩΣ 5. ΗΡΕΜΗ Η ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΑΔΡΙΑΤΙΚΗ
ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 3 Η 4 ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 4 Η 5. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΝΟΤΙΑ ΑΔΡΙΑΤΙΚΗ
ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 3 Η 4 ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΜΠΟΥΤ
ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4 Η 5 ΓΡΗΓΟΡΑ ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟΙ. ΣΤΑ ΝΟΤΙΑ ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4.
ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΜΕΛΙΤΑ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3 Η 4 ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4 Η 5. ΛΙΓΟ
ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟΠΙΚΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ
ΓΚΑΜΠΕΣ
ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 4 Η 5 ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 3 Η 4.
ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟΠΙΚΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ
ΣΙΔΡΑ
ΑΝΤΙΚΥΚΛΩΝΙΚΟΙ 3 Η 4. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΒΟΡΕΙΟ ΙΟΝΙΟ
ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 3 ΓΡΗΓΟΡΑ ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ. ΣΤΑ ΝΟΤΙΑ ΔΥΤΙΚΟΙ ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4.
ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟΠΙΚΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ
ΝΟΤΙΟ ΙΟΝΙΟ
ΔΥΤΙΚΟΙ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 3 Η 4. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟΠΙΚΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ
ΠΑΤΡΑΙΚΟΣ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3. ΗΡΕΜΗ. ΠΙΘΑΝΗ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ
ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΟΣ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3 ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΔΥΤΙΚΟΙ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4. ΗΡΕΜΗ. ΠΙΘΑΝΗ
ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ
ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΥΘΗΡΩΝ
ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4 ΓΡΗΓΟΡΑ 5. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟ ΚΡΗΤΙΚΟ
ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4 ΓΡΗΓΟΡΑ 4 Η 5. ΣΤΑ ΔΥΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΥΚΛΩΝΙΚΟΙ 3 Η 4. ΛΙΓΟ
ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟ ΚΡΗΤΙΚΟ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3 ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΔΥΤΙΚΟΙ ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 3 Η 4. ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΤΟΥ
27.00 ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4 Η 5. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ Η ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΤΑΥΡΟΣ
ΚΥΚΛΩΝΙΚΟΙ 3 Η 4 ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟΙ. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ Η
ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟΠΙΚΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ.
ΔΕΛΤΑ
ΔΥΤΙΚΟΙ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 3 ΕΩΣ 5. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ Η ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΚΡΟΥΣΕΙΝΤ
ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 3 Η 4 ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΔΥΤΙΚΟΙ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 3. ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ
ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4 Η 5. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ Η ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΣΤΕΛΛΟΡΙΖΟΥ
ΚΥΚΛΩΝΙΚΟΙ 3 Η 4 ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ. ΝΟΤΙΑ ΤΟΥ 36.00
ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 5. ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΘΑΛΑΣΣΑ ΡΟΔΟΥ
ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4 Η 5. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ Η ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΚΑΡΠΑΘΙΟ
ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 5 Η 6 ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ 4 Η 5 ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΔΥΤΙΚΟΙ 3 Η 4.
ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΔΥΤΙΚΟ ΚΡΗΤΙΚΟ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3 Η 4 ΓΡΗΓΟΡΑ ΔΥΤΙΚΟΙ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4 Η 5. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΑΝΑΤΟΛΙΚΟ ΚΡΗΤΙΚΟ
ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4 Η 5 ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ 3 Η 4 ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΔΥΤΙΚΟΙ 4. ΛΙΓΟ
ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ Η ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟ ΑΙΓΑΙΟ
ΚΥΚΛΩΝΙΚΟΙ 3 ΚΑΙ ΝΟΤΙΑ ΤΟΥ 37.00 ΓΡΗΓΟΡΑ ΔΥΤΙΚΟΙ ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4 Η 5.
ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟ ΑΙΓΑΙΟ ΙΚΑΡΙΟ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3 Η 4 ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4. ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΤΟΥ 26.00
ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4 Η 5. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ Η ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΘΑΛΑΣΣΑ ΣΑΜΟΥ
ΒΟΡΕΙΟΙ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4 Η 5. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ Η ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΣΑΡΩΝΙΚΟΣ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3 ΓΡΗΓΟΡΑ ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟΙ. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΝΟΤΙΟΣ ΕΥΒΟΙΚΟΣ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3 ΓΡΗΓΟΡΑ ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟΙ. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΣΤΕΝΟ ΚΑΦΗΡΕΑ
ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 3 Η 4. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΑΙΓΑΙΟ
ΒΟΡΕΙΟΙ ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 4. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟ ΑΙΓΑΙΟ
ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 4 ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟΠΙΚΑ
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ. ΠΙΘΑΝΗ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ
ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟ ΑΙΓΑΙΟ
ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 4 Η 5 ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΒΟΡΕΙΟΙ 4. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ
ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΑ
ΘΡΑΚΙΚΟ
ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 3 ΕΩΣ 5 ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ 3 Η 4 ΓΡΗΓΟΡΑ ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ. ΛΙΓΟ
ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟΠΙΚΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ. ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ
ΘΕΡΜΑΙΚΟΣ
ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 3 Η 4. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟΠΙΚΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ.
ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ

ΜΑΡΜΑΡΑ
ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 3 Η 4. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟΠΙΚΑ
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ
ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΥΡΗ ΘΑΛΑΣΣΑ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3 Η 4 ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΑ ΝΟΤΙΟΙ 4 Η 5. ΛΙΓΟ
ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ Η ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟΠΙΚΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ
ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΜΑΥΡΗ ΘΑΛΑΣΣΑ
ΚΥΚΛΩΝΙΚΟΙ 3 Η 4. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟΠΙΚΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ. ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ
ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ 12 ΩΡΕΣ
ΔΕΝ ΑΝΑΜΕΝΟΝΤΑΙ ΘΥΕΛΛΩΔΕΙΣ ΑΝΕΜΟΙ

ΧΑΡΤΕΣ ΚΑΙΡΟΥ

Γενική πρόγνωση καιρού Ελλάδος (2 ημερών)

ΕΘΝΙΚΗ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ

ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ ΕΛΛΑΔΑΣ ΠΟΥ ΕΚΔΟΘΗΚΕ
ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 24-05-2017 /0600 ΤΟΠΙΚΗ

ΜΕΡΟΣ 1
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΤΕΤΑΡΤΗ 24-05-2017
ΓΕΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ-ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙΣ

ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΙΑ, ΤΙΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΤΟΠΙΚΕΣ ΒΡΟΧΕΣ ΚΑΙ ΣΠΟΡΑΔΙΚΕΣ ΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΘΑΝΟΝ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟΥΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΣΧΥΡΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΟΔΕΥΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΧΑΛΑΖΟΠΤΩΣΕΙΣ ΜΕ ΠΡΟΣΚΑΙΡΗ ΕΞΑΣΘΕΝΗΣΗ ΤΟ ΒΡΑΔΥ. ΣΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΓΕΝΙΚΑ ΑΙΘΡΙΟΣ ΜΕ ΤΟΠΙΚΕΣ ΒΡΟΧΕΣ ΚΑΙ ΣΠΟΡΑΔΙΚΕΣ ΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ-ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΣΤΑ ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΑ.
ΑΝΕΜΟΙ ΑΠΟ ΔΥΤΙΚΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ 3 ΜΕ 5 ΜΠΟΦΟΡ.
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ΘΡΑΚΗ
ΚΑΙΡΟΣ: ΣΤΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΦΩΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΠΙΚΕΣ ΒΡΟΧΕΣ ΚΑΙ ΣΠΟΡΑΔΙΚΕΣ ΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ ΠΙΘΑΝΟΝ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟΥΣ ΙΣΧΥΡΕΣ ΜΕ ΠΡΟΣΚΑΙΡΗ ΕΞΑΣΘΕΝΗΣΗ ΤΟ ΒΡΑΔΥ. ΣΤΗ ΘΡΑΚΗ ΝΕΦΩΣΕΙΣ ΜΕ ΠΡΟΣΚΑΙΡΟΥΣ ΟΜΒΡΟΥΣ ΤΙΣ ΜΕΣΗΜΒΡΙΝΕΣ-ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΕΣ ΩΡΕΣ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΑ ΟΡΕΙΝΑ.
ΑΝΕΜΟΙ: ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3 ΜΕ 4 ΜΠΟΦΟΡ.
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ: ΑΠΟ 14 ΕΩΣ 24 ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΕΛΣΙΟΥ. ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Η ΕΛΑΧΙΣΤΗ 3 ΜΕ 4 ΒΑΘΜΟΥΣ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ.
ΝΗΣΙΑ ΙΟΝΙΟΥ, ΗΠΕΙΡΟΣ, ΔΥΤΙΚΗ ΣΤΕΡΕΑ, ΔΥΤΙΚΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ
ΚΑΙΡΟΣ: ΛΙΓΕΣ ΝΕΦΩΣΕΙΣ ΠΑΡΟΔΙΚΑ ΑΥΞΗΜΕΝΕΣ ΤΙΣ ΜΕΣΗΜΒΡΙΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΕΣ ΩΡΕΣ ΣΤΑ ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΠΙΚΕΣ ΒΡΟΧΕΣ ΚΑΙ ΣΠΟΡΑΔΙΚΕΣ ΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ.
ΑΝΕΜΟΙ: ΔΥΤΙΚΟΙ 3 ΜΕ 4 ΠΡΟΣΚΑΙΡΑ ΣΤΑ ΝΟΤΙΑ ΕΩΣ 5 ΜΠΟΦΟΡ.
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ: ΑΠΟ 14 EΩΣ 26 ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΕΛΣΙΟΥ. ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ 2 ΜΕ 3 ΒΑΘΜΟΥΣ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ.
ΘΕΣΣΑΛΙΑ, ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΣΤΕΡΕΑ, ΕΥΒΟΙΑ, ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ
ΚΑΙΡΟΣ: ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ ΝΕΦΩΣΕΙΣ ΠΑΡΟΔΙΚΑ ΑΥΞΗΜΕΝΕΣ ΜΕ ΤΟΠΙΚΕΣ ΒΡΟΧΕΣ ΚΑΙ ΣΠΟΡΑΔΙΚΕΣ ΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΑΙΡΗ ΕΞΑΣΘΕΝΗΣΗ ΤΟ ΒΡΑΔΥ. ΣΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΛΙΓΕΣ ΝΕΦΩΣΕΙΣ ΤΟΠΙΚΑ ΑΥΞΗΜΕΝΕΣ ΤΙΣ ΜΕΣΗΜΒΡΙΝΕΣ-ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΕΣ ΩΡΕΣ ΜΕ ΤΟΠΙΚΟΥΣ ΟΜΒΡΟΥΣ Η ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΕΣ ΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ.
ΑΝΕΜΟΙ: ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3 ΚΑΙ ΣΤΑ ΝΟΤΙΑ ΔΥΤΙΚΟΙ ΕΩΣ 4 ΜΠΟΦΟΡ.
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ: ΑΠΟ 14 ΕΩΣ 26 ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΕΛΣΙΟΥ.
ΚΥΚΛΑΔΕΣ, ΚΡΗΤΗ
ΚΑΙΡΟΣ: ΓΕΝΙΚΑ ΑΙΘΡΙΟΣ. ΛΙΓΕΣ ΠΡΟΣΚΑΙΡΕΣ ΝΕΦΩΣΕΙΣ ΤΙΣ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΕΣ ΩΡΕΣ.
ΑΝΕΜΟΙ: ΔΥΤΙΚΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΝ 4 ΜΕ 5 ΜΠΟΦΟΡ.
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ: ΑΠΟ 17 ΕΩΣ 25 ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΕΛΣΙΟΥ.
ΝΗΣΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ, ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ
ΚΑΙΡΟΣ: ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ ΛΙΓΕΣ ΝΕΦΩΣΕΙΣ ΠΑΡΟΔΙΚΑ ΑΥΞΗΜΕΝΕΣ ΜΕ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΠΙΚΩΝ ΟΜΒΡΩΝ. ΣΤΑ ΝΟΤΙΑ ΓΕΝΙΚΑ ΑΙΘΡΙΟΣ ΚΑΙ ΒΑΘΜΙΑΙΑ ΑΡΑΙΕΣ ΝΕΦΩΣΕΙΣ.
ΑΝΕΜΟΙ: ΒΟΡΕΙΟΙ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4 ΜΕ 5 ΜΠΟΦΟΡ.
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ: ΑΠΟ 18 ΕΩΣ 24 ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΕΛΣΙΟΥ.
ΑΤΤΙΚΗ ΚΑΙΡΟΣ: ΛΙΓΕΣ ΝΕΦΩΣΕΙΣ ΠΑΡΟΔΙΚΑ ΑΥΞΗΜΕΝΕΣ ΤΙΣ ΜΕΣΗΜΒΡΙΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΕΣ ΩΡΕΣ ΜΕ ΤΟΠΙΚΟΥΣ ΟΜΒΡΟΥΣ Η ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΕΣ ΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΑ ΔΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΒΟΡΕΙΑ .
ΑΝΕΜΟΙ: ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3 ΜΠΟΦΟΡ.
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ: ΑΠΟ 15 ΕΩΣ 26 ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΕΛΣΙΟΥ.
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΚΑΙΡΟΣ: ΝΕΦΩΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΠΙΚΕΣ ΒΡΟΧΕΣ ΚΑΙ ΣΠΟΡΑΔΙΚΕΣ ΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ. ΠΡΟΣΚΑΙΡΗ ΕΞΑΣΘΕΝΗΣΗ ΤΟ ΒΡΑΔΥ.
ΑΝΕΜΟΙ: ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3 ΜΠΟΦΟΡ.
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ: ΑΠΟ 14 ΕΩΣ 24 ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΕΛΣΙΟΥ.
ΜΕΡΟΣ 2
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ ΠΕΜΠΤΗ 25-05-2017
ΚΑΙΡΟΣ: ΣΤΑ ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΓΕΝΙΚΑ ΑΙΘΡΙΟΣ. ΣΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΧΩΡΑ ΛΙΓΕΣ
ΝΕΦΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΒΑΘΜΙΑΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΒΟΡΕΙΑ ΘΑ ΑΥΞΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΣΗΜΕΙΩΘΟΥΝ ΤΟΠΙΚΕΣ ΒΡΟΧΕΣ ΚΑΙ ΣΠΟΡΑΔΙΚΕΣ ΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΑ ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΑ. ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΕΣ ΩΡΕΣ ΠΙΘΑΝΟΝ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟΥΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΣΧΥΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΟΔΕΥΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΧΑΛΑΖΟΠΤΩΣΕΙΣ.
ΑΝΕΜΟΙ: ΣΤΑ ΔΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΝΟΤΙΑ ΑΠΟ ΔΥΤΙΚΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ 3 ΜΕ 5 ΚΑΙ
ΒΑΘΜΙΑΙΑ ΤΟΠΙΚΑ 6 ΜΠΟΦΟΡ. ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 2 ΜΕ 4 ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΑΠΟ ΝΟΤΙΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ 3 ΜΕ 5 ΜΠΟΦΟΡ.
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ: ΧΩΡΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗ ΜΕΤΑΒΟΛΗ.