Παρασκευή 5 Μαρτίου 2010

ΟΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΤΑΚΗ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ

Η πόλη που έδιωξε τον πόλεμο
Εικονογράφος : Δεληβοριά Μυρτώ
ISBN: 9789601635095 Σελίδες: 48 B.K.M. ( Βοηθητικός Κωδικός Μηχανογράφησης ): 7509 Ημερομηνία 1ης έκδοσης: 29/01/2010
Δρόμοι και πλατείες, ντροπαλά αγάλματα, παραμυθόδεντρα και σιντριβάνια που χορεύουν. Αυτή η πόλη τα έχει όλα και τους χωράει όλους... εκτός από αυτόν... τον Πόλεμο.
Ακολουθήστε μας σε μια ξενάγηση στην πόλη που έδιωξε τον Πόλεμο, στην πόλη που πρέπει να χτίσουμε κάποτε όλοι μέσα στο κεφάλι μας...

ΟΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ

Οι ουρανοξύστες της Μόσχας Βασίλι Πάβλοβιτς Αξιόνοφ Μετάφραση:Δημήτρης Β. Τριανταφυλλίδης Χαρτόδετο ISBN: 978-960-03-5029-6 22 Φεβρουαρίου 2010 Οι ουρανοξύστες της Μόσχας. Μια πόλη μέσα στην πόλη. Μια αλληγορία της πλατωνικής Πολιτείας και μια καταγγελία της σταλινικής τυραννίας. Λίγο πριν από το θάνατο του Στάλιν, στους ειδικά κατασκευασμένους για την ελίτ του καθεστώτος ουρανοξύστες, στρατηγοί-ήρωες του πολέμου, ακαδημαϊκοί που κατασκευάζουν τα νέα πυρηνικά υπερόπλα, ανώτατα κομματικά στελέχη με τις οικογένειές τους, ευειδείς νεαρές αθλήτριες μέλη της κομμουνιστικής νεολαίας και τυχοδιώκτες με θολό παρελθόν και ύποπτο παρόν δημιουργούν ένα γαϊτανάκι ιστοριών με ήρωες πρόσωπα αληθινά ή φανταστικά, λίγο πριν πεθάνει ο τύραννος με μουσική υπόκρουση την αποκηρυγμένη από το καθεστώς τζαζ. Ο Βασίλι Αξιόνοφ, με ιδιαίτερα δηκτικό τρόπο αλλά και χιούμορ, περιγράφει τους τελευταίους μήνες του σταλινικού καθεστώτος και την έντονη τότε διαμάχη του με το καθεστώς του Τίτο στη Γιουγκοσλαβία, καταγράφοντας με την υπομονή και την επιμονή του χρονικογράφου τις αγωνίες, τα πάθη και τις προσδοκίες ενός ολόκληρου λαού για ένα καλύτερο μέλλον.

Τελετή παράδοσης - παραλαβής καθηκόντων δημάρχου Καλαμαριάς

Την ερχόμενη Τετάρτη 10 Μαρτίου 2010, θα πραγματοποιηθεί η επίσημη τελετή της παράδοσης καθηκόντων δημάρχου του απερχόμενου Χριστόδουλου Οικονομίδη προς τον νεοεκλεγέντα Δήμαρχο Θεοδόσιο Μπακογλίδη.
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στις 7 το απόγευμα, στο Δημοτικό Θέατρο «Μελίνα Μερκούρη» (Μεταμορφώσεως 9 και Αργυρουπόλεως), παρουσία όλων των παρατάξεων του Δημοτικού Συμβουλίου.

ΚΑΤΕΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ [ΜΟΛΙΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ]

ΟΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ

Η ΜΙΚΡΑ ΝΗΣΟΣ
PICCOLA ISOLA
Κατηγορία ΕΛΛΗΝΕΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Kωδικός Καταλόγου 08152 Ημ. Έκδοσης 02/2010 Ηλικιακή ΟμάδαΕΝΗΛΙΚΕΣ ISBN 978-960-453-684-9 Σελίδες 416 Βιβλιοδεσία ΑΔΕΤΟ
Στους παλιούς βενετσιάνικους χάρτες, το βραχονήσι της Μαρίας εμφανίζεται σαν ένα στρογγυλό σημάδι, στο μέγεθος μεγάλης φακής, στη μέση του Αιγαίου Πελάγους και με το όνομα Piccola Isola, Μικρά Νήσος.
Ένας σεισμός, χαμένος στο βάθος του χρόνου, το έκοψε κάθετα στα δύο βυθίζοντας το ένα κομμάτι στην Άβυσσο.
Στο άλλο μισό αποκαλύφθηκε ένα πλούσιο κοίτασμα χαλκάνθης που με την ανατολή του ήλιο εκπέμπει ένα απόκοσμο γαλάζιο φως.
Σ' αυτό το νησί, όπου οι θρύλοι μπλέκονται με την πιο πεζή καθημερινότητα, η Μαρία θα παντρευτεί από προξενιό τον άντρα που διάλεξε γι' αυτήν ο πατέρας της, θα τον αγαπήσει χωρίς ανταπόκριση, και θα γίνει μητέρα και δούλα του σπιτιού της.
Μέχρι που ένας δεύτερος σεισμός θα ανοίξει το κουτί της Πανδώρας.
Η τάξη του μικρού κόσμου του νησιού γκρεμίζεται και συναισθήματα πέρα από κάθε έλεγχο θα αλλάξουν τη ζωή των ανθρώπων.
Μυστικά, πάθη, κακίες, ένας δυνατός απαγορευμένος έρωτας και ο θάνατος θα προστεθούν στο κουβάρι που έχει γίνει η ζωή της Μαρίας.
Κι εκείνη;
Με τη δύναμη που κρύβουν οι Μαρίες όλων των μικρών νήσων θα παλέψει για να κατακτήσει την εσωτερική γαλήνη που αξιώνονται οι εκλεκτοί.

ΟΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ

ε (έψιλον) Συγγραφέας: ΝΙΚΑΣΤΡΟ ΝΙΚΟΛΑΣ
Κατηγορία: Λογοτεχνία Ενηλίκων - Σύγχρονη Ξένη
Σειρά: ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΞΕΝΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
Ημ/νία πρώτης έκδοσης: 01/2010
Σελίδες: 272
ISBN: 978-960-481-045-1
Κωδικός: 35165
Διαστάσεις: 14 x 20,5 εκ.
Πώς μετράς το μέγεθος του πλανήτη στον οποίο ζεις;
Ο Νικάστρο ζωντανεύει ένα από τα μεγαλύτερα και εκπληκτικότερα πειράματα στην ιστορία.
Ο Ερατοσθένης, έχοντας στη διάθεσή του στοιχειώδη βοηθήματα, προσδιόρισε πριν από χιλιάδες χρόνια με ακρίβεια την έκταση της περιφέρειας της γης.
Με ποιον, όμως, τρόπο την υπολόγισε σε μια εποχή που η μέτρηση της απόστασης γινόταν με υποθέσεις;
Μια συναρπαστική ιστορία μυστηρίου που μεταφέρει τον αναγνώστη σε μια εποχή που οι άνθρωποι δε γνώριζαν πόσο μεγάλος ήταν ο κόσμος μας.

Ενημέρωση από το Υπουργείο Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων

Μεταβολές στο μηχανογραφικό δελτίο των Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων (ομάδα Β΄) Από το Υπουργείο Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι το μηχανογραφικό δελτίο των Γενικών Λυκείων και των Επαγγελματικών Λυκείων (ομάδα Β΄) που θα συμπληρώσουν οι υποψήφιοι, περίπου το πρώτο δεκαπενθήμερο του Ιουλίου, για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση κατά το ακαδημαϊκό έτος 2010-2011 έχει ήδη αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας www.ypepth.gr. To μηχανογραφικό δελτίο θα έχει τις ακόλουθες μεταβολές σε σύγκριση με το περυσινό: 1. Στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Ελλάδας με έδρα το Αγρίνιο, θα λειτουργήσουν τα παρακάτω τμήματα, τα οποία λειτουργούσαν μέχρι το ακαδημαϊκό έτος 2009-2010 στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων: α) Διαχείρισης Περιβάλλοντος και Φυσικών Πόρων, στο 4ο και στο 5ο επιστημονικό πεδίο β) Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων και Τροφίμων, στο 5ο επιστημονικό πεδίο γ) Διαχείρισης Πολιτισμικού Περιβάλλοντος και Νέων Τεχνολογιών, στο 1ο και στο 4ο επιστημονικό πεδίο. 2. Στις στρατιωτικές σχολές του Υπουργείου Εθνικής ΄Αμυνας προστίθενται τα παρακάτω τμήματα: α) Τμήμα Ελεγκτών Αεράμυνας της Σχολής Ικάρων, το οποίο εντάσσεται στο 2ο και στο 4ο επιστημονικό πεδίο. β) Σχολή Ιπταμένων Ραδιοναυτίλων, η οποία εντάσσεται στο 2ο και στο 4ο επιστημονικό πεδίο. 3. Κατάτμηση του τμήματος Ιταλικής και Ισπανικής Γλώσσας και Φιλολογίας Αθήνας: α) Τμήμα Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, το οποίο παραμένει στο 1ο επιστημονικό πεδίο. β) Τμήμα Ισπανικής Γλώσσας και Φιλολογίας, το οποίο παραμένει στο 1ο επιστημονικό πεδίο. 4. Τα παρακάτω τμήματα μετονομάζονται ως ακολούθως: α) Το Τμήμα Θεωρητικών Σπουδών Τέχνης της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών, που ανήκει στο 1ο επιστημονικό πεδίο, μετονομάζεται σε Τμήμα Ιστορίας και Θεωρίας της Τέχνης. β) Το Τμήμα Διδακτικής της Τεχνολογίας και Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιά, που ανήκει στο 2ο και 4ο επιστημονικό πεδίο, μετονομάζεται σε Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων. 5. Από το ακαδημαϊκό έτος 2010-2011, η ένταξη των παρακάτω τμημάτων σε επιστημονικά πεδία, μεταβάλλεται ως ακολούθως: α) Το Τμήμα Τεχνολογίας Αλιείας και Υδατοκαλλιεργειών του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης εκτός από το 4ο επιστημονικό πεδίο εντάσσεται και στο 2ο πεδίο β) Τα παρακάτω Τμήματα ΤΕΙ θα παραμείνουν στο 5ο επιστημονικό πεδίο και επιπλέον θα ενταχθούν και στο 4ο: Τμήμα Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και στην Οικονομία του ΤΕΙ Μεσολογγίου Τμήμα Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και στην Οικονομία του ΤΕΙ Πάτρας (με έδρα την Αμαλιάδα) Τμήμα Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και στην Οικονομία του ΤΕΙ Ιονίων Νήσων (με έδρα τη Λευκάδα) Τμήμα Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και στην Οικονομία του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας (με έδρα τα Γρεβενά) 6. Από το ακαδημαϊκό έτος 2011-2012, η ένταξη των παρακάτω τμημάτων σε επιστημονικά πεδία, μεταβάλλεται ως ακολούθως: α) Το Τμήμα Μηχανικών Επιστήμης Υλικών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων θα διαγραφεί από το 2ο επιστημονικό πεδίο και θα παραμείνει μόνο στο 4ο πεδίο. β) Τα παρακάτω Τμήματα ΤΕΙ θα παραμείνουν στο 2ο επιστημονικό πεδίο, θα διαγραφούν από το 4ο και θα ενταχθούν και στο 3ο πεδίο: Τμήμα Ζωικής Παραγωγής του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας (με έδρα τη Φλώρινα) Τμήμα Ζωικής Παραγωγής του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης Τμήμα Ζωικής Παραγωγής του ΤΕΙ Λάρισας Τμήμα Ζωικής Παραγωγής του ΤΕΙ Ηπείρου (με έδρα την Άρτα)

ΟΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ

Το βιβλίο της αυτοκράτειρας Ελισάβετ
Φύλλα ημερολογίου
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΧΡΗΣΤΟΜΑΝΟΣ
ISBN: 978-960-221-395-7
Διαστάσεις: 21X14
Σελίδες: 240
Έκδοση: Νοέμβριος 2007
Το βιβλίο συγκροτείται από ημερολογιακές καταγραφές των συναντήσεων του συγγραφέα με την αυτοκράτειρα Ελισάβετ, κατά της περίοδο 1891-1892.
Από εγγραφές που μαρτυρούν, εκτός των άλλων, τις αντιλήψεις του Χρηστομάνου για τη ζωή και την τέχνη, συνυφασμένες από το αντικείμενο του θαυμασμού του: από τη μορφή της Ελισάβετ. . .
Αφήνεται να παρασυρθεί από την εξιδανικευμένη, μέσα του, μορφή της, επειδή αισθάνεται ότι ανταποκρίνεται άμεσα στις αισθητικές και ηθικές του αντιλήψεις.
Η ευπαθής, νευρική, ιδιοσυγκρασία του, έβρισκε στο πρόσωπό της ό,τι συνιστά την ομορφιά, το ψυχικό μεγαλείο, την επίγεια και την ουράνια ιδέα του καλού και της δικαιοσύνης.
Ο Δημήτρης Κακλαμάνος, ο πρώτος κριτικός της ελληνικής έκδοσης του βιβλίου, αναφερόμενος στο ενδεχόμενο να αμφισβητήσουν κάποιοι την αντικειμενικότητα του συγγραφέα, καταλογίζοντάς του ότι δεν απέδωσε πιστά τα λόγια της και δεν απομνημόνευσε φωτογραφικώς όλα όσα άκουσε από το στόμα της Ελισάβετ, παρατηρεί:
«Αλλ' ο συγγραφέας μας έδωκεν ανώτερόν τι τούτων όλων. . .
Ο ποιητής μας έδωκε ζώσαν, πάλλουσαν, απέλπιδα, αγωνιώσαν πάσχουσαν και οδυνωμένην αυτήν την ψυχήν της ηθικής ταύτης ηρωίδος». Από την Εισαγωγή του Κ. Γ. Παπαγεωργίου

ΟΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΓΚΟΒΟΣΤΗ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ

O Αντάρτης Υπότιτλος Η Αρχή Συγγραφέας - Συντελεστές Arturo Barea
Μετάφραση: Δέσποινα Μάρκου Εκδότης Γκοβόστης ISBN960-446-096-0 Δέσιμο Μαλακό εξώφυλλο Σχήμα 14x21 εκ. Σελίδες 440
Tο πρώτο μέρος της ιστορικής αυτής αυτοβιογραφίας, με τίτλο Ο Αντάρτης: Η Αρχή, εκδόθηκε τον Ιούνιο του 1941.
Σε αυτό ο συγγραφέας διηγείται τα παιδικά και νεανικά του χρόνια στη Μαδρίτη στις αρχές τού 20ού αιώνα.
Ήταν παιδί μιας οικογένειας που γνώρισε πολλές στερήσεις.
Μετά τον ξαφνικό θάνατο του πατέρα του, η οικογένειά του εγκαταστάθηκε σε μια μικρή σοφίτα κάποιας φτωχικής συνοικίας της Μαδρίτης, όπου η μητέρα του ξενόπλενε στο ποτάμι και έκανε διάφορα θελήματα.
Ωστόσο ο ίδιος, σε αντίθεση με τα αδέλφια του, μεγάλωσε στο σπίτι των θείων του, σε μικροαστικό περιβάλλον, οι οποίοι τον έστειλαν σε θρησκευτικό σχολείο Ιησουιτών, με στόχο να γίνει αργότερα μηχανικός.
Όμως, σε ηλικία δεκατριών χρονών, ύστερα από τον απροσδόκητο θάνατο του θείου του, αναγκάστηκε να δουλέψει ως υπάλληλος σε μαγαζί και στη συνέχεια ως υπάλληλος σε τράπεζα.
Εκείνη την εποχή έγινε μέλος του συνδικάτου και άρχισε να έχει τις πρώτες πολιτικές του ανησυχίες, χωρίς να σταματήσουν ούτε στιγμή να συγκρούονται μέσα του ο αστός και ο προλετάριος.
Το δεύτερο μέρος, με τίτλο Ο Αντάρτης: Η Πορεία, όπου διηγείται τις πρώτες συγγραφικές του προσπάθειες και τις εμπειρίες του από τον Πόλεμο του Ριφ στο Μαρόκο, εκδόθηκε τον Ιούλιο του 1943.Το τρίτο και τελευταίο μέρος, με τίτλο Ο Αντάρτης:
Η Φλόγα, εκδόθηκε το Φεβρουάριο του 1946, και αποτέλεσε μεγάλη εκδοτική επιτυχία. Σε αυτό ο Barea διηγείται τα σκληρά χρόνια προτού ξεσπάσει ο Ισπανικός Εμφύλιος Πόλεμος, καθώς και τα δύο πρώτα χρόνια του εμφυλίου, από τον Ιούλιο του 1936 μέχρι το Φεβρουάριο του 1938 που ο ίδιος εγκατέλειψε την Ισπανία.
Το βιβλίο έγινε ιδιαίτερα αγαπητό στην Ισπανία, τόσο κατά τη διάρκεια της δικτατορίας, που κυκλοφορούσε παράνομα, όσο και μετά τη μεταπολίτευση, αφού περιγράφει την πιο σημαντική περίοδο της ιστορίας της Ισπανίας μέσα από τη ζωή ενός πρωταγωνιστή των πιο θερμών γεγονότων της.

ΟΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΙΔΕΡΗΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ

ΚΑΡΓΑΚΟΣ ΣΑΡΑΝΤΟΣ Ι.
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΚΟΠΙΑ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ
Πώς οι Τούρκοι έγραψαν την ιστορία τους. Μια ανάλογη ελληνική συγγραφή
Κατηγορία: ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - ΙΣΤΟΡΙΑ - ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Σειρά: ΙΣΤΟΡΙΑ - ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
Έκδοση: 2007, 11 (Β' Έκδοση)
ISBN: 978-960-08-0420-1
Σελίδες: 150
Διαστάσεις: 14x21
Τα όσα γράφονται στις σελίδες του βιβλίου δεν σκοπούν στο να διαφωτίσουν απλώς το ελληνικό αναγνωστικό κοινό. Ο κύριος σκοπός είναι προειδοποιητικός.
Όχι μόνο γι΄ αυτά που γίνονται στην Τουρκία αλλά και αυτά που γίνονται στην Ελλάδα εις βάρος της Ιστορίας.
Στην Ελλάδα στα επίσημα βιβλία, με τα οποία μορφώνεται η νεολαία, η ελληνική Ιστορία αφανίζεται. Στα σχολεία μας μεγάλες μορφές και στιγμές σπιλώνονται.
Εικόνες ηρώων και μαρτύρων εξαφανίζονται.
Η Ελληνική ιστορία μετατρέπεται σ΄ ένα είδος μοντέρνας μυθολογίας, με άφθονα μαγικά και αστρολογικά στοιχεία.

ΟΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΝΑΛΙΟΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ

ΑΓΟΡΑ
Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΥΘΟ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥ ΥΠΑΤΙΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ, ΕΤΟΣ 391 μ.Χ.ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΞΕΧΩΡΙΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΧΛΟ
Οι κοινωνικές αναταραχές μαστίζουν την Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου, τον 4ο αιώνα μ. Χ., κι όμως, μια γυναίκα κοιτάζει τα, άστρα, κάνει μαθηματικούς υπολογισμούς και βρίσκει απαντήσεις για τη μοίρα του Ανθρώπου.
Παγιδευμένη στη φημισμένη Βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας, όπου ήταν καθηγήτρια, η περίφημη φιλόσοφος, μαθηματικός και αστρονόμος Υπατία, αγωνίζεται να διασώσει την αρχαία Γνώση μαζί με τους μαθητές της…
Ανάμεσά τους, δύο άνδρες θέλουν να κερδίσουν την εύνοια αλλά και την καρδιά της…
Η ΑΓΟΡΑ μας μεταφέρει στην Αλεξάνδρεια, το Κέντρο του Κόσμου, 1700 χρόνια πριν και μας βάζει στη ζωή της σημαντικότερης γυναίκας της εποχής εκείνης, της Υπατίας που ενσάρκωσε με τον πιο συγκλονιστικό τρόπο, την ταραγμένη αυτή περίοδο της ιστορίας, σφραγίζοντας με τον θάνατό της το τέλος μιας εποχής. Ο ΒΡΑΒΕΥΜΕΝΟΣ ΜΕ ΟΣΚΑΡ ΣΕΝΑΡΙΟΓΡΑΦΟΣ ΚΑΙ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΑΛΕΧΑΝΤΡΟ ΑΜΕΝΑΜΠΑΡ ( Η Θάλασσα μέσα μου) ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ ΑΓΟΡΑ, ΤΗΝ ΑΛΗΘΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΙΑς ΓΥΝΑΙΚΑΣ, ΤΗΣ ΥΠΑΤΙΑΣ, ΚΑΙ ΜΙΑΣ ΠΟΛΗΣ, ΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ. ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΙ Η ΒΡΑΒΕΥΜΕΝΗ ΜΕ ΟΣΚΑΡ, ΡΕΪΤΣΕΛ ΒΑΪΣ

ΈΚΤΑΚΤΗ ΕΙΔΗΣΗ- Το Αμερικανικό Κογκρέσο αναγνωρίζει την γενοκτονία

Το Αμερικανικό Κογκρέσο αναγνωρίζει την γενοκτονία
Επιτροπή του αμερικανικού Κογκρέσου χαρακτήρισε "γενοκτονία" την μαζική θανάτωση Αρμένιων από τους Τούρκους κατά την διάρκεια του Α' Παγκοσμίου Πολέμου, ανοίγοντας τον ασκό του Αιόλου στις σχέσεις ΗΠΑ-Τουρκίας.Παρά τις αντιρρήσεις του Λευκού Οίκου και την παρέμβαση του προέδρου της Τουρκίας, Αμπτουλάχ Γκιουλ, η Επιτροπή Εξωτερικών Υποθέσεων της Βουλής των Αντιπροσώπων υιοθέτησε τον χαρακτηρισμό της γενοκτονίας με ισχή πλειοψηφία. Η κυβέρνηση Ομπάμα είχε προειδοποιήσει ότι η υιοθέτηση του χαρακτηρισμού θα υπονόμευε της αμερικανο-τουρκικές σχέσεις. Δεν είναι γνωστό εάν η απόφαση της επιτροπής θα τεθεί σε ψηφοφορία από την ολομέλεια τοης Βουλής. Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ THE INSIDER

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ E-PONTOS

12ο Φύλλο Εφημερίδας «Ποντιακή Γνώμη»Ασπρόπυργος: Βραδιά Ποντιακής Λογοτεχνίας ΠΟΝΤΙΑΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΙΚΡΟΚΛΕΙΣΟΥΡΑΣ ΠΑΜΠΟΝΤΙΑΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΟΝΤΙΩΝ ΠΟΛΥΚΑΣΤΡΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΧΩΡΩΝ "ΟΙ ΑΚΡΙΤΕΣ" ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΣΑΝΤΑΙΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ "Η ΕΠΤΑΚΩΜΟΣ ΣΑΝΤΑ"

ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ: 50% ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΡΟΤΕΝΕΙ Η ΚΕΔΚΕ

Διαβαστε στο Διαδικτυακό τόπο της Αυτοδιοίκησης
ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΚΕΔΚΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΑ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ
Διαβαστε επισης:
1) SPA CENTER Δ. ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ: 2500% ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ!http://www.aftodioikisi.gr/controlItem.aspx?id=5991
2) ΚΟΝΤΡΑ ΠΑΠΑΤΟΛΙΑ - ΝΑΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ
3) Κ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΕΣΠΑ
Και δεκάδες άλλα θέματα στο πλαίσιο της συνεχούς ροής ενημέρωσης από την αυτοδιοίκηση gr
ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ GR: ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗ ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ

04/03/2010, Ακούστε τη συνέντευξη Ευ. Βενιζέλου στο MEGA, εδώ: http://www.evenizelos.gr/sounddocuments/1666-mega

Επίσημα πλέον τα πράγματα για το DVD της Τζούλιας

Επίσημα πλέον τα πράγματα για το DVD της Τζούλιας

Ο Καιρός - Παρασκευή 5.3.2010

http://www.youtube.com/watch?v=GSXiIqQXPC0

"Πουλήστε τα νησιά σας, χρεοκοπημένοι Έλληνες!"

"Πουλήστε τα νησιά σας, χρεοκοπημένοι Έλληνες!" Nα πουλήσει κάποια από τα ακατοίκητα νησιά της προκειμένου να ξεπληρώσει το χρέος της, συνιστούν στην Ελλάδα δύο Γερμανοί βουλευτές του κυβερνώντος συνασπισμού, ο Γιόζεφ Σλάρμαν από τους Χριστιανοδημοκράτες και ο Φρανκ Σέφλερ από τους Ελεύθερους Δημοκράτες. «Όσοι χρεοκοπούν πρέπει να πωλούν οτιδήποτε έχουν για να ξεπληρώσουν τους πιστωτές τους», δήλωσε ο κ. Σλάρμαν στην εφημερίδα Bild. «Στην Ελλάδα ανήκουν κτήρια, επιχειρήσεις και ακατοίκητα νησιά, που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για την εξόφληση». «Η καγκελάριος δεν μπορεί να υποσχεθεί στην Ελλάδα καμία βοήθεια», είπε ο κ. Σέφλερ στην ίδια εφημερίδα, σε σχόλια που περιλαμβάνονται σε δημοσίευμα με τον τίτλο «Πουλήστε τα νησιά σας, χρεοκοπημένοι Έλληνες! Και πουλήστε και την Ακρόπολη!» «Η ελληνική κυβέρνηση πρέπει να κάνει ριζοσπαστικές κινήσεις για την πώληση της περιουσίας της – για παράδειγμα των ακατοίκητων νησιών της», είπε ο κ. Σέφλερ. Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ WWW.THEINSIDER.GR

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΕΙΡΕΣΙΑ

Ένα βίντεο Όλα τα λεφτά !!!!
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΓΙΑΝΝΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ

ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΥ:«Συστράτευση για να μη χαθεί ούτε ένα ευρώ από το ΕΣΠΑ»

Πέμπτη 4 Μαρτίου 2010

ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Αθήνα, 4 Μαρτίου 2010 ΕΥΡΕΙΑ ΣΥΣΚΕΨΗ ΥΠΟ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΜΕ ΦΟΡΕΙΣ ΤΟΥ ΕΒΡΟΥ Σε ευρεία σύσκεψη, που πραγματοποιήθηκε σήμερα υπό τον Πρωθυπουργό, Γιώργο Α. Παπανδρέου, με τη συμμετοχή Υπουργών, βουλευτών, του Νομάρχη Έβρου και εκπροσώπων φορέων του Νομού, ο Πρωθυπουργός ανέφερε ότι, προτίθεται να αναλάβει πρωτοβουλία στην επικείμενη συνάντησή του με τον Πρωθυπουργό της Τουρκίας, Recep Tayyip Erdoğan και αφού υπάρξει συνεννόηση με τον Πρωθυπουργό της Βουλγαρίας, Boykov Borissov, για τη συνεργασία των τριών χωρών, η οποία ενδεχομένως να πάρει μελλοντικά τη μορφή Διακρατικής Σύμβασης, με στόχο τη δημιουργία ενιαίου Διακρατικού Φορέα Ελλάδας, Βουλγαρίας, Τουρκίας, για τη διαχείριση της λεκάνης του ποταμού. Κατά τη σύσκεψη αποφασίστηκε η σύσταση Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης Έργου (ΕΥΔΕ) για τον Έβρο, ενώ παραλλήλως θα λειτουργεί διϋπουργική επιτροπή με τη συμμετοχή συναρμόδιων Υπουργών, κατά το πρότυπο του κυβερνητικού κλιμακίου που επισκέφθηκε πρόσφατα τον Έβρο. Επίσης, έγινε ενημέρωση για το πώς εξελίσσονται οι κυβερνητικές δράσεις προς αποκατάσταση και ενίσχυση των πληγέντων και ο Πρωθυπουργός έδωσε κατευθύνσεις για τη λήψη κάθε αναγκαίου μέτρου για την αποτελεσματική αντιμετώπιση της κρίσης μετά τις πρόσφατες πλημμύρες στον Έβρο.

ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΧΑΡΗ ΠΑΜΠΟΥΚΗ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ 4ης ΜΑΡΤΙΟΥ 2010. ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ Αθήνα, 4 Μαρτίου 2010 Δελτίο Τύπου - Εισήγηση Υπουργού Επικρατείας, Χάρη Παμπούκη, στο Υπουργικό Συμβούλιο της 4ης Μαρτίου 2010. Την ανάγκη θέσπισης ενός «Νομικού Κτηματολογίου» εξέφρασε ο Υπουργός Επικρατείας, Χάρης Παμπούκης, παρουσιάζοντας το σχέδιο περιορισμού και εξορθολογισμού της πολυνομίας, κατά τη σημερινή συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβούλιου. «Το νομοθετικό περιβάλλον στην Ελλάδα είναι χαοτικό με νομοθεσία διάσπαρτη, δυσεύρετη, κατά παραπομπήν, διαρκώς τροποποιούμενη και απηρχαιωμένη, ώστε να είναι ιδιαιτέρως δύσκολη η προσπάθεια ανεύρεσης και ερμηνείας της ισχύουσας νομοθεσίας», τόνισε ο Υπουργός στην εισήγησή του στο Υπουργικό Συμβούλιο. Ο Χάρης Παμπούκης επεσήμανε την έλλειψη κοινής πρακτικής στα Υπουργεία για τη διεκπεραίωση νομοθετικών θεμάτων. «Δεν υπάρχει σταθερό σημείο ανά Υπουργείο, στο οποίο να ανατίθεται η ενσωμάτωση μιας κοινοτικής οδηγίας, δεν υπάρχει σταθερή διαδικασία σε όλα τα Υπουργεία για την παρακολούθηση κοινοτικών οδηγιών στο πολύ σημαντικό στάδιο της νομοπαρασκευής τους. Δεν υπάρχει σταθερή διαδικασία για την παραγωγή νομοθετημάτων είτε πρόκειται για Νόμο είτε για Προεδρικό Διάταγμα είτε για Υπουργική Απόφαση. Και σε καμία περίπτωση δεν υπάρχει άμεση ενημέρωση και συντονισμός σε κεντρικό επίπεδο μεταξύ υπουργείων για τις δράσεις που ετοιμάζονται», εξήγησε ο Υπουργός Επικρατείας. Ο Χ. Παμπούκης κατέθεσε μια δέσμη 17 προτάσεων για τον περιορισμό της πολυνομίας, που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει την ανασυγκρότηση της ΚΕΚ ως Κεντρικής Επιτροπής Κωδικοποίησης και Ηλεκτρονικής Νομοθεσίας (ΚΕΚΗΝ), τη δημιουργία μόνιμης επιτροπής αναμόρφωσης του δικαίου στη Γενική Γραμματεία της Κυβέρνησης και τη σύσταση σε κάθε Υπουργείο μίας και μόνο διαρκούς νομοπαρασκευαστικής επιτροπής. Ειδικότερα, η μόνιμη επιτροπή αναμόρφωσης του δικαίου θα είναι ανοιχτή στον νομικό κόσμο της χώρας, δεχόμενη εισηγήσεις σε ειδικό διαδικτυακό τόπο (στη λογική του www.opengov.gr) και θα πραγματοποιεί μέρος των συνεδριάσεών της δημόσια. Με την εφαρμογή της πρότασης θα αναβαθμιστεί και θα ενεργοποιηθεί ο μηχανισμός κωδικοποιήσεων που βρίσκεται σε αδράνεια, ο μηχανισμός κωδικοποίησης θα εμπλουτιστεί αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες, και θα διευκολυνθεί η παραγωγή νομοθετικού έργου.

Ενημέρωση από το Υπουργείο Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων

Το Νέο Σχολείο στο Υπουργικό Συμβούλιο H Υπουργός Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων Άννα Διαμαντοπούλου παρουσίασε σήμερα στο Υπουργικό Συμβούλιο το συνολικό σχέδιο δράσης για το Νέο Σχολείο της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Η Υπουργός μεταξύ άλλων τόνισε τα εξής: «Σε αντίθεση με το παρελθόν που κάθε «μεταρρύθμιση» ξεκινούσε με το σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ, εμείς ξεκινάμε από την βάση - από το Νηπιαγωγείο μέχρι το Λύκειο – για να προετοιμάσουμε μια πραγματική αλλαγή στην Ανώτατη Εκπαίδευση. Πρόκειται για μια συνολική πολιτική πρόταση που οδηγεί στην υλοποίηση της προεκλογικής μας δέσμευσης για «Δημόσια, δωρεάν και υψηλής ποιότητας παιδεία για όλους».
Μια πρόταση που επίσης κάνει πράξη το σύνθημα «ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ» διότι θέτει τον μαθητή στο επίκεντρο των πρωτοβουλιών μας, με όλα τα άλλα να ακολουθούν. Είναι γνωστό ότι η εφαρμογή πολιτικών στον χώρο της παιδείας απαιτεί πάνω απ’ όλα χρόνο. Δεν επιτρέπει αιφνιδιασμούς, έχει ανάγκη από πιλοτικές εφαρμογές, αφορά πέραν των εκπαιδευομένων περισσότερους από το 1/3 των δημόσιων λειτουργών, και για όλα αυτά απαιτεί σταθερότητα θέσεων, συλλογική στήριξη και μεγάλη προσπάθεια. Αυτό επιβάλλει μακροπρόθεσμο σχεδιασμό αλλά και άμεσα μέτρα. Μέτρα όμως που πρέπει να εντάσσονται σε μια συνολική πολιτική και να μην είναι αποσπασματικά ή στιγμιαίας κατανάλωσης. Αυτή την πολιτική καταθέτουμε σήμερα, που εμπεριέχει όραμα και τομές, νομοθετικές ρυθμίσεις και άμεσες παρεμβάσεις, πιλοτικές εφαρμογές και οριστικά μέτρα».
ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ… ΤΟΙΧΟΥΣ! ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ. Είναι η νέα αντίληψη στο νέο σχολείο που οραματιζόμαστε. Ξεκινάμε από το άλφα, όπως λέμε ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ. Προσαρμόζουμε το ελληνικό σχολείο στις ανάγκες της σύγχρονης εποχής, βάζοντας στο επίκεντρο τη βασική αυτή κατευθυντήρια επιλογή της πολιτικής μας. Οι επιλογές, οι ρυθμίσεις, οι επενδύσεις, οι αποφάσεις μας αφορούν πρώτα από όλα την ποιότητα της εκπαίδευσης δηλαδή στο αποτέλεσμα για τον μαθητή ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΔΕΝ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΠΙΣΩ. Τα παιδιά μας, οι νέοι και οι νέες μας, βρίσκονται μπροστά σε τεράστιες προκλήσεις που αφορούν το μέλλον τους. Για να τις αντιμετωπίσουν με επιτυχία, για να κάνουν τα όνειρά τους πραγματικότητα, χρειάζονται πολύ ευρύτερες γνώσεις και δεξιότητες απ’ ό,τι χρειάστηκαν ποτέ στο παρελθόν. Τα εφόδια που θα πάρουν από το σχολείο σήμερα, θα είναι οι αυριανές ευκαιρίες τους για κοινωνική πρόοδο και επιτυχία. Και αυτό αφορά όλα τα παιδιά, χωρίς κοινωνικές, οικονομικές, μορφωτικές, θρησκευτικές ή πολιτισμικές διακρίσεις και ανισότητες. Το ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ απαιτεί ανασχεδιασμό σε βάθος.
Με νέα αναλυτικά προγράμματα, νέες διδακτικές μεθόδους, καινοτόμες δράσεις, πολιτιστική ζωή και με σύγχρονα ψηφιακά εκπαιδευτικά μέσα. Το Νέο Σχολείο είναι πρώτα απ’ όλα ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ…ΤΟΙΧΟΥΣ! Ένα σχολείο ανοικτό στις ιδέες, και στην κοινωνία, στην γνώση και το μέλλον, που αξιοποιεί κάθε σύγχρονο εργαλείο. Ο διαδραστικός πίνακας, το ηλεκτρονικό βιβλίο, το ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό, ο προσωπικός μαθητικός υπολογιστής: διευρύνουν τους ορίζοντες κάθε μαθητή και μαθήτριας, καταργούν τα σύνορα της γνώσης, διευκολύνουν την επικοινωνία με τον εκπαιδευτικό, συνδράμουν στο να ολοκληρώνεται η μαθητική διαδικασία στο σχολείο, ώστε «η τσάντα να μένει στο σχολείο», εμπλουτίζουν τον μαθητικό βίο με δραστηριότητες εκπαιδευτικού παιχνιδιού και δημιουργικές εργασίες. Το Νέο Σχολείο κτίζεται με θεμέλια στο νηπιαγωγείο και το Δημοτικό. Επικεντρώνουμε στην πραγματική μαθητική ζωή, έτσι όπως αυτή ξεκινάει από το νηπιαγωγείο και συνεχίζεται στο Δημοτικό, το Γυμνάσιο και το Λύκειο. Δεν επικεντρώνουμε στις εισαγωγικές εξετάσεις όπως συνέβη αρκετές φορές μέχρι σήμερα, - χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα - αλλά εκεί που μπαίνουν βάσεις της μάθησης. αλλά και του νέου τρόπου πρόσβασης στα ΑΕΙ. ΜΕ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗ ΤΟΝ ΜΑΧΟΜΕΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ, το Νέο Σχολείο θα πετύχει τους στόχους του. Το Νέο Σχολείο δίνει έμφαση στη συνάρθρωση, τη συνέργεια και τον συντονισμό μεταξύ των βαθμίδων της εκπαίδευσης. Ισχυροποιείται ο ρόλος του εκπαιδευτικού στη διαδικασία αναβάθμισης του σχολείου, με πρωτοβουλίες αυτενέργειας και κίνητρα καινοτομίας, με τις γνώσεις που χρειάζεται για να ανταποκριθεί στην υψηλή αποστολή του και με αντίστοιχο υψηλό κύρος, θέση στην κοινωνία και αμοιβή. ΠΡΑΣΙΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Το Νέο Σχολείο καλλιεργεί την περιβαλλοντική συνείδηση στο Μαθητή. Η εξοικονόμηση ενέργειας, Η υγιεινή διατροφή, η φροντίδα και ο σεβασμός στο περιβάλλον και η ικανότητα αξιοποίησής του με βιώσιμο τρόπο περνάει από τη βιωματική γνώση και το «παιχνίδι» του μαθητή με τη φύση που μετατρέπεται σε προστασία και αγάπη για αυτήν. ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ , σε αρμονική σύνδεση με τη Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης. Το νέο σχολείο συνδέεται με τις τοπικές κοινωνίες. Είναι το σχολείο όπου θεσμικό και ουσιαστικό ρόλο έχουν όλοι: οι εκπαιδευτικοί, οι γονείς, οι ίδιοι οι μαθητές, η τοπική αυτοδιοίκηση. Η νέα διοικητική δομή της Χώρας, αποτελεί την βάση για μια νέα σχέση παιδείας και τοπικής κοινωνίας, με μεταφορά νέων αρμοδιοτήτων στο πλαίσιο του Συντάγματος. ΔΗΜΟΣΙΑ, ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΙ ΥΨΗΛΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΠΑΙΔΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.
Κεντρική προγραμματική δέσμευση του ΠΑΣΟΚ.
Η εκπαίδευση παραμένει προτεραιότητα στον προϋπολογισμό, παρά την εξαιρετικά αρνητική και δύσκολη δημοσιονομική συγκυρία.
Η επιλογή αυτή αντανακλά τη βαθιά μας πεποίθηση πως το κλειδί, για την αναπτυξιακή προοπτική, την συνολική και ατομική πρόοδο είναι η παιδεία. Για ένα Κίνημα Παιδείας Το ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ θέτει στόχους προς κατάκτηση από την ίδια την κοινωνία στο σύνολό της. Είμαστε στην αφετηρία ενός δύσκολου και ανηφορικού δρόμου, ενός δρόμου αντοχής, του οποίου κύριο χαρακτηριστικό είναι οι συνεχείς και συνεπείς παρεμβάσεις ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ, έτσι ώστε όλα τα ελληνικά σχολεία χωρίς εξαίρεση, από τη μια άκρη της χώρας ως την άλλη, να κόψουν το νήμα και να φτάσουν στον επιθυμητό στόχο. Το προσκλητήριο είναι ανοιχτό προς όλους. Κάθε μαθητής, κάθε εκπαιδευτικός, κάθε γονιός, κάθε συλλογικός φορέας, κάθε πολίτης, έχει λόγο και ρόλο. Ο πιο σίγουρος και ασφαλής δρόμος προς την επιτυχία του ΝΕΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ είναι να πει η κοινωνία «Ναι, με νοιάζει!». Η Παιδεία μας είναι αναβαθμίσιμη. Χρειάζονται όμως «αναβαθμιστές». Ένα συλλογικό, αποφασισμένο, πολύπλευρο και πολυεπίπεδο Κίνημα Παιδείας που θα πάρει στους ώμους του την αποτελεσματική υλοποίηση του ΝΕΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ για να διαμορφώσει την ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα του 21ου αιώνα. Ένα Κίνημα Παιδείας που θα αξιοποιήσει εμπειρίες, γνώσεις, δημιουργικές ιδέες και μεγάλα αποθέματα τόλμης. Σε τελική ανάλυση, αν όλοι συμφωνούμε πως επιθυμούμε να ζήσουμε σε μια «κοινωνία των αρίστων» και όχι στην «κοινωνία των αρεστών», από κάπου πρέπει να ξεκινήσουμε για να το επιτύχουμε. Η κοινή λογική υπαγορεύει να ξεκινήσουμε από εκεί που αρχίζουν και τελειώνουν όλα: Τον μαθητή. ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ. ΑΜΕΣΕΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ, ΔΡΑΣΕΙΣ & ΕΡΓΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ 3 ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ Προσαρμογή του Εκπαιδευτικού Συστήματος στη Νέα Διοικητική Αρχιτεκτονική της χώρας. Αναβάθμιση του εργασιακού βίου και του κύρους των εκπαιδευτικών. Αναβάθμιση της Επαγγελματικής – Τεχνικής Εκπαίδευσης 1,39 δις ευρώ σε προγράμματα ΕΣΠΑ Έργα στα Τομεακά Επιχειρησιακά Προγράμματα 1. Ψηφιακό σχολείο. 2. Αναμόρφωση όλων των προγραμμάτων σπουδών. 3. Εξορθολογισμός της ύλης και υποστήριξη του ολοήμερου σχολείου. 4. Επιμόρφωση εκπαιδευτικών (παιδαγωγική, καθοδήγηση, διοικητική επάρκεια). 5. Κρατικό πιστοποιητικό γλωσσομάθειας- εφαρμογή προγραμμάτων στα σχολεία. 6. Εφαρμογή εκπαιδευτικού προγράμματος & απαραίτητων παρεμβάσεων σε σχολεία που βρίσκονται σε Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας. 7. Εφαρμογή εκπαιδευτικών προγραμμάτων διαπολιτισμικής εκπαίδευσης (μετανάστες, ρομά, μουσουλμανόπαιδες). 8. Διαμόρφωση μητρώου ΑμεΑ στην εκπαίδευση & την βελτίωση της ειδικής αγωγής. 9. Αξιολόγηση κάθε ΕΠΑΛ – ΕΠΑΣ ,εφαρμογή προγράμματος αναδιάρθρωσης τους. 10. Διαμόρφωση ηλεκτρονικού κόμβου σχολικού επαγγελματικού προσανατολισμού για εφήβους. Συνολικός προϋπολογισμός 575 εκατ. Ευρώ Έργα υποδομών στα Περιφερειακά Επιχειρησιακά Προγράμματα Έχουν ήδη εκδοθεί σε όλες τις περιφέρειες προσκλήσεις για έργα σχολικής στέγης και προχωράει η ένταξη έργων σε συνεννόηση των περιφερειών με το Υπουργείο Παιδείας. Παράλληλα, έχουν ξεκινήσει οι προσκλήσεις για την προμήθεια εξοπλισμού για ειδικά σχολεία. Συνολικός προϋπολογισμός 815 εκατ. Ευρώ. Για όλα τα παραπάνω οι προσκλήσεις εκδήλωσης ενδιαφέροντος αρχίζουν να δημοσιεύονται από τις 16 Μαρτίου και ολοκληρώνονται τον Μάιο.

Ο Γ. Πεταλωτης συνοδευει τον Πρωθυπουργό στο Βερολίνο

ΓΙΩΡΓΟΣ Σ. ΠΕΤΑΛΩΤΗΣ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΣΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΠΑΣΟΚ Ν. ΡΟΔΟΠΗΣ Λ. Ηρώων 30 69100 Κομοτηνή ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
Τηλ: 25310 24498, 81006
Φαξ: 25310 81555 email:press@gpetalotis.gr ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Υφυπουργός στον Πρωθυπουργό και Κυβερνητικός Εκπρόσωπος, Βουλευτής ΠΑΣΟΚ Ροδόπης Γιώργος Πεταλωτής, θα συνοδεύσει τον Πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου στην επίσκεψή του στο Βερολίνο, την Παρασκευή 5 Μαρτίου 2010, για τη συνάντηση με τη Γερμανίδα Καγκελάριο κ. Άγκελα Μέρκελ.

ΟΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ

Έρωτας με την πρώτη μπουκιά
Λένα Τερκεσίδου
1η έκδοση, Μάιος 2008
ISBN: 978-960-6748-21-9
Πόση σως υποκρισίας μπορεί να καλύπτει μία σχέση;
Πόσο κρύο μπορεί να είναι το πιάτο της εκδίκησης;
Πόσο πικρή μπορεί να είναι η αποκάλυψη ενός μυστικού και πόσο άνοστη η κατάληξη ενός ειδυλλίου;
Πώς σερβίρουμε μια απόφαση στον εαυτό μας και στον άλλο;
Υπάρχει συνταγή για μία ευτυχισμένη σχέση;
Και... τελικά είναι μύθος ή όχι ο έρωτας με την πρώτη μπουκιά;
Στην εποχή των εφήμερων σχέσεων και των αντιθέσεων, του φθηνού έρωτα και των ψεύτικων υποσχέσεων, επτά ιστορίες έρχονται να μας ταρακουνήσουν από τη ρουτίνα της καθημερινότητας, συστήνοντάς μας τους ανθρώπους που γεύονται τη ζωή δίπλα μας. Πρόκειται για επτά αληθινές ιστορίες με γεύση μοναξιάς, χωρισμού, προδοσίας, χαράς, υπομονής, αλλά και ελπίδας. Ιστορίες που όλοι έχουμε ακούσει, αλλά δεν έχουμε συνειδητοποιήσει τη διαχρονικότητα, τη βαθύτητα και τη σημασία τους.
Η Λένα Τερκεσίδου στο νέο της βιβλίο ξετυλίγει το γοητευτικό κουβάρι των ανθρωπίνων σχέσεων προσδίδοντάς του ξεχωριστή γεύση: αυτήν του έρωτα μαζί με – εννοείται, αληθινές- συνταγές.
Γιατί η ζωή μαγειρεύει διαφορετικά απ΄ ότι περιμένουμε.