Τρίτη 4 Αυγούστου 2009

Ο ΗΛΙΑΣ ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑ ΜΕΓΑΡΑ

Ενας μεγάλος Ελληνας συνθέτης, ένας δημιουργός που μας έκανε στο παρελθόν να σιγοτραγουδήσουμε τα τραγούδια του ο ΗΛΙΑΣ ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΣ μας περιμένει όλους μεθαύριο Πέμπτη στον αύλιο χώρο του μουσείου Μεγάρων για να μας ταξιδέψει στην πανσέληνο με την μουσική του!Ο συνθέτης κλείνει τριάντα χρόνια στο χώρο.
Τριάντα χρόνια δημιουργίας, διεθνών συνεργασιών με έργα συμφωνικά και όχι μόνο.
Από τα "ΛΑΙΚΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑ" και τα "ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΤΟ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ", από τις φωνές της ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΜΠΕΛΛΟΥ, του ΑΝΤΩΝΗ ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗ, της ΑΛΚΗΣΤΗΣ ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΗ και άλλων καλλιτεχνών έρχεται με το πρόγραμμα Αρχαιολογικοί Χώροι και Μνημεία με την Πανσέληνο του Υπουργείου Πολιτισμού για «Μία μουσική διαδρομή» Μαζί του:
Τάσης Χριστογιαννόπουλος Νένα Βενετσάνου Με την υποστήριξη του Δήμου Μεγαρέων. Είσοδος ελεύθερη.

Καμπότζη: Νάρκες - Καλλιστεία και Παράνοια

ΑΠΟ ΤΟ http://www.foreignpress-gr.com/ Καμπότζη: Νάρκες - Καλλιστεία και Παράνοια Με πρόφαση τον αγώνα που διεξάγεται σε ολόκληρο τον κόσμο για την κατάργηση των ναρκών, ο Νορβηγός θεατρικός και κινηματογραφικός σκηνοθέτης Morten Traavik επιχειρεί να διοργανώσει καλλιστεία ομορφιάς στην Καμπότζη, με τις συμμετέχουσες να είναι αποκλειστικά ακρωτηριασμένες γυναίκες από νάρκες!
Στην Καμπότζη, υπάρχουν ακόμη περί τα 4 με 6 εκατομμύρια νάρκες που δεν έχουν εκραγεί στη χώρα, μετά από δεκαετίες εμφυλίου πολέμου. Περίπου 25.000 πολίτες της Καμπότζης έχουν ακρωτηριαστεί από έκρηξη νάρκης. Οι αρχές της χώρας αντέδρασαν έντονα και απαγόρευσαν τη διεξαγωγή διαγωνισμού ομορφιάς για την ανάδειξη της «Μις Νάρκη», κατηγορώντας τους διοργανωτές για κατάφωρη προσβολή της ανθρώπινης αξιοπρέπειας
Περισσότερα στο http://www.foreignpress-gr.com/

Γεμάτος με αγκάθια... αυθαιρεσίας ο Εθνικός Δρυμός Βίκου - Αώου!

ΑΠΟ ΤΟ http://epirusgate.blogspot.com/Γεμάτος με αγκάθια... αυθαιρεσίας ο Εθνικός Δρυμός Βίκου - Αώου!
Του Βασίλη Ιγνατιάδη
Αυθαίρετες παρεμβάσεις και απουσία ελέγχων «τραυματίζουν» τον μοναδικής ομορφιάς και περιβαλλοντικής αξίας Εθνικό Δρυμό Βίκου - Αώου, που αποτελεί το βόρειο τμήμα του υψηλής προστασίας Εθνικού Πάρκου Βόρειας Πίνδου.
Φορτηγά, φορτωτές και μηχανήματα έργων μπαινοβγαίνουν ανενόχλητα στον αυστηρά απαγορευμένο για τροχοφόρα «πυρήνα» του Δρυμού, λαθροθήρες εφορμούν με τζιπ μέσα σε αυτόν υπό την ανοχή των Αρχών, ο ηγούμενος Μονής -εγκατεστημένης μέσα στην προστατευόμενη περιοχή- ανεβάζει οικοδομικά υλικά για να επεκτείνει τις εγκαταστάσεις της, ενώ οι νόμιμοι πεζοπόροι επισκέπτες στο φαράγγι του Βίκου - Αώου γίνονται θεατές εικόνων εγκατάλειψης, με παρατημένα οχήματα και σκορπισμένους πλαστικούς σωλήνες ύδρευσης κατά μήκος του μονοπατιού.

ΔΗΠΕΧ - ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Την Τετάρτη 5 Αυγούστου 2009, Παραμονή του Σωτήρος Χριστού, στο χώρο του Γηροκομείου, ο Δήμος Χανίων και η ΔΗΠΕΧ, διοργανώνουν εκδήλωση στις 19.30 το βράδυ. Συμμετέχουν : Φιλαρμονική Ορχήστρα Δήμου Χανίων ο παραδοσιακός σύλλογος ΠΑΓΚΡΗΤΙΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΒΡΑΚΟΦΟΡΩΝ και οι ΚΡΗΤΙΚΕΣ ΜΑΔΑΡΕΣ θα αποδώσουν χορούς της Κρήτης και ριζίτικα τραγούδια Συνοδεύει το συγκρότημα του Γιάννη Μαραγκάκη από το Σύλλογο Μουσικών Νομού Χανίων "Ο Χάρχαλης"

ΚΘΒΕ: Τρωάδες στην Επιδαυρο

Τρωάδες του Ευριπίδη Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου: 7 & 8 Αυγούστου Το αντιπολεμικό αριστούργημα του Ευριπίδη Τρωάδες, που πρωτοπαίχτηκε το 415 π.Χ. στα Μεγάλα Διονύσια, παρουσιάζει το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, σε καινούργια μετάφραση -ειδική παραγγελία του Κ.Θ.Β.Ε., της Ελένη Βαροπούλου και σκηνοθεσία Νικαίτης Κοντούρη.
Στο ρόλο της πολύπαθης Εκάβης, η Λήδα Πρωτοψάλτη.
Η παράσταση που έκανε πρεμιέρα στη Θεσσαλονίκη, στο Θέατρο Δάσους, στις 2, 3, 4 Ιουλίου, παρουσιάζεται στο Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών, στις 7 και 8 Αυγούστου 2009.
Πέραν της καθιερωμένης μεγάλης περιοδείας σε όλη την Ελλάδα, το Κ.Θ.Β.Ε. παρουσίασε τις Τρωάδες στους Δελφούς, στις 8 Ιουλίου στο πλαίσιο της ΧΙV Διεθνούς Συνάντησης Αρχαίου Δράματος, με θέμα «Ξένος-Μέτοικος», που διοργάνωσε το Ευρωπαϊκό Πολιτιστικό Κέντρο Δελφών, 3-11 Ιουλίου 2009.
Η παράσταση Σήμερα.
Σ’ ένα βομβαρδισμένο σχολείο, ανάμεσα σε σπασμένα θρανία, πεταμένα βιβλία, ρημαγμένους τοίχους, μια ομάδα παιδιών «παίζει» τους Θεούς, από τον Πρόλογο των Τρωάδων του Ευριπίδη.
Σ’ αυτόν το χώρο -προσωρινό στρατόπεδο αμάχων- θα συγκεντρωθούν οι γυναίκες της Τροίας και το μοιρολόι τους θα γίνει ο θρήνος όλων των ηττημένων και εξορισμένων του κόσμου.
Τη σκηνοθεσία υπογράφει η Νικαίτη Κοντούρη, η οποία έχει στο ενεργητικό της δύο ακόμη επιτυχημένες προσεγγίσεις στο αρχαίο δράμα (Μήδεια του Ευριπίδη και Αντιγόνη του Σοφοκλή, Εθνικό Θέατρο 1997 και 2002 αντίστοιχα, παραστάσεις οι οποίες ταξίδεψαν και στο εξωτερικό). Η παράσταση του ΚΘΒΕ σηματοδοτεί και την πρώτη εμφάνιση της Λήδας Πρωτοψάλτη, μετά από 50 χρόνια ευδόκιμης θεατρικής πορείας (Θέατρο Τέχνης, ελεύθερο θέατρο ρεπερτορίου, «ψυχή» του Θεάτρου «Στοά» τα τελευταία 35 χρόνια) στο Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου.
Τους άλλους ρόλους ερμηνεύουν η Μαρία Ναυπλιώτου (Ανδρομάχη), η Λαμπρινή Αγγελίδου (Κασσάνδρα), η Πηνελόπη Μαρκοπούλου (Ελένη), ο Φαίδων Καστρής (Ταλθύβιος), ο Μελέτης Ηλίας (Μενέλαος), η Ιφιγένεια Δεληγιαννίδη (κορυφαία), ο Δημήτρης Μακαλιάς (Ποσειδώνας), η Μαρία Δερεμπέ (Αθηνά).
Άλλες δεκατέσσερις γυναίκες αιχμάλωτες, έγκλειστες σε έναν χώρο μεταγωγής -τράνζιτ, θρηνούν «γι’ αυτά που έπαθαν και γι’ αυτά που θα ‘ρθουν» κι ο θρήνος τους αγκαλιάζει όλους τους ηττημένους κι αποδιωγμένους της ανθρωπότητας.
Μαζί τους έχουν και τέσσερα παιδιά.
Εκτός από την ομάδα «παιδιά στον πόλεμο», πανταχού παρούσα και μια ισχυρή ομάδα κρούσης αποτελούμενη από έξι άνδρες ηθοποιούς.
Τα σκηνικά και τα κοστούμια υπογράφει ο Γιώργος Πάτσας, την μουσική, η Καλλιόπη Τσουπάκη, τη χορογραφία, η Καλλιόπη Σφήκα, τη σύνθεση ήχων και το μουσικό περιβάλλον ο Δημήτρης Ιατρόπουλος, τους φωτισμούς ο Στέλιος Τζολόπουλος, τη μουσική διδασκαλία ο Νίκος Βουδούρης, την δραματουργική ανάλυση η Αμαλία Κοντογιάννη. Βοηθός σκηνοθέτη είναι ο Γιάννης Παρασκευόπουλος.
Μετάφραση: Ελένη Βαροπούλου Σκηνοθεσία: Νικαίτη Κοντούρη Σκηνικά- Κοστούμια: Γιώργος Πάτσας Μουσική: Καλλιόπη Τσουπάκη Σύνθεση ήχων & μουσικό περιβάλλον: Δημήτρης Ιατρόπουλος Χορογραφία: Καλλιόπη Σφήκα Φωτισμοί: Στέλιος Τζολόπουλος Μουσική Διδασκαλία: Νίκος Βουδούρης Δραματολογική Επεξεργασία: Αμαλία Κοντογιάννη Βοηθός σκηνοθέτη: Γιάννης Παρασκευόπουλος Βοηθός σκηνογράφου: Μαρία Φιλίππου Βοηθός χορογράφου: Σταυρούλα Σιάμου Οργάνωση παραγωγής: Ροδή Στεφανίδου
Διανομή
Εκάβη: Λήδα Πρωτοψάλτη Ανδρομάχη: Μαρία Ναυπλιώτου Κασσάνδρα: Λαμπρινή Αγγελίδου Ταλθύβιος: Φαίδωνας Καστρής Ελένη: Πηνελόπη Μαρκοπούλου Μενέλαος: Μελέτης Ηλίας Κορυφαία του Χορού: Ιφιγένεια Δεληγιαννίδη Ποσειδών: Δημήτρης Μακαλιάς Αθηνά: Παιδί στον πόλεμο: Μαρία Δερεμπέ. Αστυάναξ: Ιωάννης - Παντελής Μπαμίχας Κορυφαίες - Χορός: Εύη Αστρίδου, Άννα Γιαγκιώζη, Μαριάννα Δημητρίου, Ελένη Καλαρά, Ειρήνη Μουρελάτου, Μάμιλη Μπαλακλή, Μαγδαληνή Μπεκρή, Εύη Σαρμή, Δέσποινα Σαρόγλου, Ευδοκία Σουβατζή, Αμάντα Σοφιανοπούλου, Πολυξένη Σπυροπούλου, Ευανθία Σωφρονίδου, Μαρίζα Τσάρη.Ομάδα κρούσης: Στέλιος Ανδρονίκου, Αργύρης Γκαγκάνης, Δημήτρης Κοντός, Παύλος Μυρόφτσαλης, Γιάννης Παρασκευόπουλος, Χάρης Πεχλιβανίδης. Τιμές Εισιτηρίων
Εισιτήρια Διακεκριμένη Ζώνη: 50 €, Α Ζώνη 45 €, Β Ζώνη: 30 € (κανονικό), 20 € (φοιτητικό)Άνω Διάζωμα: 25 € (κανονικό), 15 € (φοιτητικό)
Πληροφορίες - ΚρατήσειςΤηλ. Κρατήσεων: 210 3272000, www.greekfestival.gr
Χώρος Παραστάσεων: Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου Ώρα Έναρξης Παράστασης: 21.00
Χορηγοί επικοινωνίας:
ΕΡΤ ΑΕ., ΕΡΤ 3 Με την υποστήριξη: TV100, fm100, Antenna 97,5, Μακεδονία TV, Αγγελιοφόρος, Αγγελιοφόρος της Κυριακής, Sunday Πολιτιστικό site – ελculture http://petridisradio.blogspot.com/
Αύγουστος
Παρασκευή 7, Σάββατο 8 Αυγούστου Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου, ΕΠΙΔΑΥΡΟΣ, ώρα έναρξης: 21.00
Σάββατο 22 Αυγούστου Αρχαιολογικό Πάρκο Αμφίπολης, ΑΜΦΙΠΟΛΗ, ώρα έναρξης: 21.00
Παρασκευή 28, Σάββατο 29 Αυγούστου Ρωμαϊκό Ωδείο Πάτρας, ΠΑΤΡΑ, ώρα έναρξης: 21.30 Σεπτέμβριος
Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου Θέατρο Δεξαμενής, ΚΟΡΩΠΙ, ώρα έναρξης: 21:00
Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου Δημοτικό Κηποθέατρο Παπάγου, ΠΑΠΑΓΟΥ, ώρα έναρξης: 20.45
Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου Παλιό Ελαιουργείο, ΕΛΕΥΣΙΝΑ, ώρα έναρξης: 20.30
Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου Θέατρο Πέτρας, ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ, ώρα έναρξης: 21:00

Η κρίση... ακρίβυνε 3.607 προϊόντα

ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΑ
Η κρίση... ακρίβυνε 3.607 προϊόντα Κερδοσκοπικό παιχνίδι και με τις μειώσεις τιμών ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Δήμητρα Σκούφου
Σούπερ ανατιμήσεις έως και 27% σε 3.607 τρόφιμα και άλλα προϊόντα σούπερ μάρκετ πλήρωσαν τον τελευταίο χρόνο οι Έλληνες καταναλωτές.
Πρόκειται για αυξήσεις τιμών που σημειώθηκαν κατά τη διάρκεια της μεγαλύτερης κρίσης των τελευταίων δεκαετιών και παρά το γεγονός ότι οι διεθνείς τιμές των πρώτων υλών των τροφίμων παρουσίασαν, στο ίδιο διάστημα, πτώση έως 52%!

ΠΑΝΔΗΜΙΑ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΑΣ

ΑΠΟ ΤΟ http://www.press-bank.gr/Κάθε χρόνο παγκοσμίως πεθαίνουν δύο εκατομμύρια άνθρωποι από μαλάρια, κάτι το οποίο θα μπορούσε να αποφευχθεί με μια κουνουπιέρα. Οι δημοσιογράφοι δεν λένε τίποτα γι’αυτό. Κάθε χρόνο παγκοσμίως πεθαίνουν δύο εκατομμύρια παιδιά από διάρροια, κάτι το οποίο θα μπορούσε να αποφευχθεί με ένα σιρόπι των 25 σέντς. Και οι δημοσιογράφοι δεν λένε τίποτα γι’ αυτό. Ιλαρά, πνευμονία, ασθένειες θεραπεύσιμες με φτηνά εμβόλια είναι υπεύθυνες για το θάνατο δεκάδων εκατομμυρίων ανθρώπων παγκοσμίως κάθε χρόνο. Και οι δημοσιογράφοι δεν λένε τίποτα.
Είναι κάποια χρόνια που εμφανίστηκε η γνωστή πια γρίπη των πουλερικών.
Παγκοσμίως οι δημοσιογράφοι μας πλημμύρισαν με πληροφορίες, πανικό, σήματα κινδύνου.
Επιδημία, η πιο επικίνδυνη απ’ όλες, μια πανδημία!!! Μιλάγανε μόνο για την τρομακτική αυτή ασθένεια των πουλερικών. Και βέβαια, η γρίπη των πουλερικών προκάλεσε το θάνατο μόλις 250 ατόμων παγκοσμίως. 250 θάνατοι σε 10 χρόνια, δηλαδή αναλογικά 25 θάνατοι το χρόνο.
Η κοινή γρίπη σκοτώνει μισό εκατομμύριο ανθρώπων το χρόνο παγκοσμίως.
Μισό εκατομμύριο έναντι 25.
Για ένα λεπτό.
Τότε γιατί τόση φασαρία με τη γρίπη των πουλερικών;
Γιατί πίσω από αυτά τα κοτόπουλα υπήρχε ένας «κόκορας», ένας κόκορας με μεγάλο λειρί.
Η διεθνής φαρμακευτική Roche με το πασίγνωστο Tamiflú της πούλησε εκατομμύρια δόσεων στις Ασιατικές χώρες.
Ακόμα και αν το Tamiflú έχει αμφίβολη αποτελεσματικότητα, η Βρετανική Κυβέρνηση αγόρασε 14 εκατομμύρια δόσεις για την πρόληψη του πληθυσμού της.
Με την γρίπη των πτηνών, η Roche και η Relenza, οι δύο μεγάλες φαρμακευτικές εταιρείες που προμηθεύουν την αγορά με αντιγριππικά, κέρδισαν χιλιάδες εκατομμύρια δολάρια.
Πρώτα με τα πουλερικά και τώρα με τα χοιρινά.
Ναι, τώρα ξεκίνησε η ψύχωση της γρίπης των χοίρων.
Και όλοι οι δημοσιογράφοι του κόσμου μιλάνε μόνο γι’αυτό.
Πια δεν λένε τίποτα για την οικονομική κρίση ούτε τους βασανισμένους στο Guantánamo.
Μόνο για τη γρίπη των χοίρων.
Και διερωτώμαι:
αν πίσω από τα πτηνά υπήρχε ένας «κόκορας», πίσω από τα γουρουνάκια να μην υπάρχει ένα «μεγάλο γουρούνι»;
Ας δούμε τι λέει ένας υπεύθυνος των εργαστηρίων της Roche.ROCHE:
Εμάς μας απασχολεί πολύ αυτή η πανδημία, τόσος πόνος, γι’ αυτό δίνουμε στην αγορά το θαυματουργό Tamiflú.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΑΠΟ ΤΟ Ε-PONTOS
Αναδρομή στο ποντιακό θέατρο και τον χορό από τις αρχές του περασμένου αιώνα «Οι παραδοσιακοί χοροί έρχονται απευθείας από την αρχαιότητα», θα πει ο Μιχάλης Καραβέλας υπεύθυνος για χορού στην Εύξεινο λέσχη και στέλεχος της επιτροπής της Παμποντιακής Ομοσπονδίας Ελλάδος.
Χαιρόμαστε που περιφερειακοί σύλλογοι μέλη της Παμποντιακής αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες και δράσεις θα πει ο Γιώργος Παρχαρίδης.
Διήμερο ποντιακής τέχνης και παράδοσης πραγματοποιήθηκε στην Αλεξανδρούπολη με ενδιαφέρουσα θεματική και προσεγγίσεις και αφορμή το φεστιβάλ λύρας που έφερε στην γειτονική πόλη δεξιοτέχνες της μουσικής ποντιακής παράδοσης.
Βρεθήκαμε εκεί την δεύτερη μέρα και συνομιλήσαμε με ανθρώπους που διαπραγματεύτηκαν το θέμα του ποντιακού θεάτρου και των ποντιακών χορών.
Ο Γιάννης Γεωργιάδης, ηθοποιός και σκηνοθέτης του ποντιακού θεάτρου, ήταν ο προσκεκλημένος του εκεί συλλόγου «Αλέξης Κομνηνός» κάνοντας μια ενδελεχή αναφορά στη γένεση του θεάτρου στον Πόντο και στον ελλαδικό χώρο.
Αναφέρθηκε στο πώς δημιουργήθηκε το θεατρικό κλίμα της κρατικής σκηνής στον Πόντο, από τις αρχές του περασμένου αιώνα, από το 1900 έως το 1922, μετά το 1922 εδώ στον ελλαδικό χώρο, όπου δημιουργήθηκαν κάποια σχήματα και ορισμένοι συγγραφείς που ήρθαν από εκεί και από τη ν ότια Ρωσία και πως έσμιξαν με τους εδώ συγγραφείς στον ελλαδικό χώρο και δημιούργησαν τα πρώτα θεατρικά σωματεία και τους συλλόγους αναδεικνύοντας το ποντιακό θέατρο.
Όπως θα πει ο κ. Γεωργιάδης ο ίδιος ασχολείται από το 1979 με το ποντιακό θέατρο ως ερασιτέχνης ηθοποιός, ενώ σαν σκηνοθέτης ασχολείται περίπου εδώ και 8 χρόνια.
«Τα έργα που έχω ανεβάσει και σαν πρωταγωνιστής είναι πολλά.
Έργα που έχω σκηνοθετήσει είναι με τον σύλλογο ποντίων και φίλων Ωραιοκάστρου στην Θεσσαλονίκη και με τον σύλλογο Καυκασίων Καλαμαριάς, είναι του Κτενίδη, «Το τελευταίον χορόν», του Ευστάθιου Ευσταθιάδη «Βαρβάρα και Ροξάνα» και του Μιχάλη Κυνηγόπουλου και άλλα. Διαβάστε όλο το άρθρο και πολλά ακόμα εδώ.

Μη βαράς, θα σε ψηφίσω

ΑΠΟ ΤΟ http://panic-gr.blogspot.com/Ένα νέο μεγάλο πολιτικό θέμα έσκασε αυτές τις μέρες.
Η Εύα Καϊλή, λένε, κάνει kick boxing και είναι και εξπέρ!
Ε, μετά από αυτό σπεύσαμε να βρούμε ντοκουμέντα.
Και ιδού...

Οι Μαύροι Πάνθηρες και οι Αγώνες του 1968

ΑΠΟ ΤΟ Ινφογνώμων Πολιτικά Οι Μαύροι Πάνθηρες και οι Αγώνες του 1968 Πώς θέλετε να μείνετε στην Ιστορία; Έχω πει ότι θέλω στον τάφο μου να γράψουν: Ενθάδε κείται ο Τζον Κάρλος, ένας άνθρωπος. Στην κίνησή τους εναντιώθηκαν και γνωστοί Αφροαμερικανοί αθλητές, όπως ο Jesse Owens και ο Joe Louis, αλλά και ισχυροί πολιτικοί παράγοντες, όπως ο Ronald Reagan, κυβερνήτης τότε στην Καλιφόρνια και μετέπειτα πρόεδρος των ΗΠΑ. Έτσι, από τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 1968 ελάχιστοι μόνο αθλητές απείχαν. Ανάμεσά τους ήταν ο καλαθοσφαιριστής Lew Alcindor, ο αθλητής που αργότερα έγινε ίνδαλμα στο επαγγελματικό πρωτάθλημα μπάσκετ των ΗΠΑ με το όνομα Kareem Abdul-Jabbar. Διαβάστε όλο το άρθρο και πολλά ακόμα εδώ.

Κόπηκε και η αυστραλέζικη «Στιγμή της Αλήθειας»

ΑΠΟ ΤΟ http://www.foreignpress-gr.com/ Κόπηκε και η αυστραλέζικη «Στιγμή της Αλήθειας»Την τύχη της ελληνικής εκπομπής «στιγμή της αλήθειας» είχε και η αυστραλέζικη ραδιοφωνική της εκδοχή.
Στην Αυστραλία, η πρωινή ραδιοφωνική εκπομπή του Κάιλ Σάντιλαντς και της Τζάκι Ο Νιλ, «κόπηκε» ύστερα από δήλωση 14χρονης στον αέρα, ότι έπεσε θύμα βιασμού όταν ήταν 12 ετών. Η μικρή κλήθηκε να απαντήσει σε ερώτηση της μητέρας της, αν είχε ενεργή σεξουαλική ζωή. Αν και η 14χρονη αντέδρασε αρνητικά στην ερώτηση της μητέρας της, απάντησε εμφανώς πιεσμένη.
Αυτό όμως δεν κατέβαλε τον παρουσιαστή της εκπομπής Κάιλ Σάντιλαντς ο συνέχισε να ρωτά τη νεαρή, αν αυτή ήταν η μοναδική της σεξουαλική εμπειρία.
Ότι η κατάσταση ξεπέρασε κάθε όριο ακόμα και για τα δεδομένα των «τηλεσκουπιδιών» αντελήφθη η συμπαρουσιάστρια του Σάντιλαντς, Τζάκι Ο' Νιλ, η οποία δήλωσε ότι η εκπομπή έχει ήδη ξεπεράσει τα όρια και έβαλε τέλος στη συζήτηση. Περισσότερα στο http://www.foreignpress-gr.com/

ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΤΗ ΜΕΡΑ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΟ

Δευτέρα 3 Αυγούστου 2009

Le Dereglement du Monde

ΑΠΟ ΤΟ Geopolitics-GR
Le Dereglement du Monde Amin Maalouf Le Dereglement du Monde Grasset, "Le livre de Poche", 2009 Της Βασιλικής Χρίστη Μετά τις τρομοκρατικές επιθέσεις της 11ης Σεπτεμβρίου 2001 στις ΗΠΑ, τον πόλεμο στο Αφγανιστάν και το Ιράκ και την επανεμφάνιση του ιδεολογήματος περί «σύγκρουσης των πολιτισμών», αλλά και με τα νέα δεδομένα που δημιουργεί συνεχώς η παγκοσμιοποίηση και με την ανάδειξη του Μπαράκ Ομπάμα στην ηγεσία των Ηνωμένων Πολιτειών, ο Αμίν Μααλούφ επανέρχεται γράφοντας ένα νέο βιβλίο που αποτελεί κατά κάποιο τρόπο συνέχεια των «Φονικών ταυτοτήτων».

ΑΝΑΦΟΡΑ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΠΑΣΟΚ ΓΙΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΔΗΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΕΛΕΓΚΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Αθήνα, 23-7-2009
ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ…30- 07-09…
ΑΡΙΘ.ΠΡΩΤ: ..299.. ΑΝΑΦΟΡΑ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ
Μετά από προγραμματισμένη επίσκεψη στην υπηρεσία Θεσσαλονίκης του Ελεγκτικού Συνεδρίου (κτίριο Υ.ΜΑ.Θ-Δευτέρα 20 Ιουλίου 2009) και συνάντηση με την Επίτροπο αρμόδια για το Δήμο Θεσσαλονίκης από 1.1.2009 ( κ. Πολγουρίδου) και την προκάτοχό της ( κ. Καρανάσιου) από 2000 έως 2008 διαπιστώθηκαν τα εξής: 1.Ο Δήμος Θεσσαλονίκης δεν έχει υποστεί κατασταλτικό έλεγχο τα τελευταία 10 χρόνια. Οι τελευταίοι κατασταλτικοί έλεγχοι αφορούν στις χρήσεις 1998 και 1999. Η έλλειψη του ελέγχου αυτού προφανώς δημιούργησε το κατάλληλο περιβάλλον για την εγκατάσταση καθεστώτος διαφθοράς και αδιαφάνειας στο Δήμο Θεσσαλονίκης και αντικειμενικά συνέτεινε στην εξέλιξη-διόγκωση σειράς σκανδάλων στην οικονομική διαχείριση (πάγια προκαταβολή, ασφαλιστικές εισφορές, μη απόδοση παρακρατούμενων φόρων και τελών, εικονικά ισοζύγια για την λήψη δανείων, εισπράξεις δημοτικών γυμναστηρίων) ύψους πολλών δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ. 2.Είναι αναγκαίο να εξετάσετε γιατί το Ελεγκτικό Συνέδριο (υπηρεσίες Θεσσαλονίκης) δεν κατάφερε εγκαίρως να εντοπίσει τις πολλαπλές υποθέσεις κακοδιαχείρισης που οδήγησαν στην καταλήστευση των χρημάτων των Θεσσαλονικέων. 3.Η «δικαιολογία» της έλλειψης προσωπικού για έστω στοιχειώδη και δειγματοληπτικό κατασταλτικό έλεγχο είναι απαράδεκτη. Πρόκειται -για συνειδητή πολιτική επιλογή αδιαφάνειας; -για συσσωρευμένη και διαχρονική ανικανότητα; -για επιλεκτική άσκηση καθηκόντων; (σε ποιους Δήμους και με τι συχνότητα;) 4.Η «πρακτική» αυτή του «απυρόβλητου» στο Δήμο Θεσσαλονίκης γίνεται προκλητική τα τελευταία δύο χρόνια. Ήδη από το 2007 το Ελεγκτικό Συνέδριο γνωρίζει- ή όφειλε να γνωρίζει και από βαρύτατη αμέλεια αγνοεί- ότι η Θεσσαλονίκη βοά για τα πρωτοφανή οικονομικά σκάνδαλα του Δήμου Θεσσαλονίκης. Συγκεκριμένα: Η Δικαιοσύνη παρεμβαίνει, ασκεί διώξεις, διενεργεί επείγουσες προανακρίσεις. Τα ΜΜΕ ασχολούνται συνεχώς, με πρωτοσέλιδα. Στο Δημοτικό Συμβούλιο Θεσσαλονίκης η μάχη της διαφάνειας μαίνεται, με πρωτοβουλία της Αντιπολίτευσης. Η βουλευτής και επικεφαλής της δημοτικής Παράταξης «Θεσσαλονίκη Πρωταγωνίστρια» κ. Χρύσα Αράπογλου δικάζεται. Στο Κοινοβούλιο υποβάλλονται ερωτήσεις, επερωτήσεις και αιτήσεις κατάθεσης εγγράφων. Το Υπουργείο Οικονομικών διατάσσει επείγοντες ελέγχους, ανακαλύπτει ελλείμματα, συντάσσει ενδιάμεσα πορίσματα. Ο Δήμος Θεσσαλονίκης στερείται φορολογική ενημερότητα, με απόφαση της αρμόδιας Δ.Ο.Υ.! Το Ελεγκτικό Συνέδριο, όμως , δεν ευαισθητοποιείται με τις υπηρεσίες του στη Θεσσαλονίκη. Η ηγεσία του τι πράττει; 5.Κατόπιν εορτής, από το Μάιο 2009 έχει συσταθεί, όπως πληροφορηθήκαμε, συνεργείο κατασταλτικού ελέγχου από έμπειρους υπαλλήλους του Ε.Σ. (πρώην ορκωτούς λογιστές),το οποίο αναμένει την ολοκλήρωση των ελέγχων της οικονομικής επιθεωρήτριας και των ελεγκτών της Εφορείας. -Γιατί αναμένει και δεν ασκεί άμεσα τα καθήκοντά του; -Ποια νομοθεσία απαγορεύει τον παράλληλο έλεγχο; 6.Η ακολουθούμενη μεθοδολογία στον προληπτικό έλεγχο μετατρέπει τον ουσιαστικό αυτό έλεγχο σε τυπικό. Από τη συζήτηση «αποκαλύφθηκε» ότι (τουλάχιστον σε ότι αφορά στον προληπτικό έλεγχο της Παγίας Προκαταβολής) ο Δήμος Θεσσαλονίκης προσκόμιζε για προληπτικό έλεγχο τα σχετικά απολογιστικά κατά το δοκούν και συνολικά τα ( ήδη «εξαφανισμένα» ) παραστατικά του, χωρίς να τηρείται η υποχρεωτική σε χρόνο έγκριση κάθε ξεχωριστής πάγιας προκαταβολής (ανά 6.000 ευρώ). -Γιατί αυτή η –επιεικώς-παρατυπία; -Γιατί μόνο στο Δήμο Θεσσαλονίκης, επί 7 χρόνια τουλάχιστον; -Πως εγκρίνονταν οι δαπάνες της πάγιας προκαταβολής και συντάσσονταν το σχετικό ένταλμα, χωρίς εξειδικευμένες και ξεχωριστές εγκριτικές αποφάσεις της Δημαρχιακής Επιτροπής; (Είναι βέβαιο ότι δεν υπάρχουν τέτοιες αποφάσεις αφού ουδέποτε ελήφθησαν!) -Δεν υπήρχαν ή πλαστογραφούνταν; -Που βρίσκονται τα σχετικά εγκριτικά εντάλματα του Ε.Σ.και γιατί δεν υπάρχουν αντίγραφά τους; 7.ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ -Η κατάσταση αυτή δεν μπορεί και δεν πρέπει να συνεχιστεί. -Υπάρχουν ευθύνες σε πολλά επίπεδα. -Θα αναζητηθούν προς κάθε κατεύθυνση. Απαιτείται: -Άμεση εντολή διενέργειας των κατασταλτικών ελέγχων όλων των μη ελεγχθεισών χρήσεων, από πολλά συνεργεία ταυτόχρονα με δεσμευτικό χρονοδιάγραμμα (μέχρι το τέλος του έτους). -Ουσιαστικοποίηση των προληπτικών ελέγχων (δεσμευτικός δειγματοληπτικός έλεγχος της εγκυρότητας των παραστατικών του Δήμου-διασταυρώσεις). -Αναζήτηση από το Δήμο Θεσσαλονίκης των εγκριτικών ενταλμάτων του Ε.Σ. της τελευταίας 10ετίας (οφείλει, κατά την κείμενη νομοθεσία, να τα διατηρεί επί 20ετία) και επανέλεγχός τους. Κύριε Πρόεδρε, Κρίνουμε επιβεβλημένο να ενεργήσετε σύμφωνα με το Νόμο και να δώσετε απόλυτη προτεραιότητα στις δικές σας έρευνες για τις υποθέσεις αυτές που συγκλονίζουν εδώ και δύο χρόνια την κοινή γνώμη. Οι βουλευτές Χρύσα Αράπογλου Μιχάλης Καρχιμάκης Μάρκος Μπόλαρης Γρηγόρης Νιώτης ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΧΙΜΑΚΗΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΠΑΣΟΚ Κ Ν.ΛΑΣΙΘΙΟΥ
ΜΕΛΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΠΑΣΟΚ
Σόλωνος 45, 10672 Αθήνα Τηλ: 210 361 3193 - Fax: 210 361 5552Web: http://www.karximakis.gr Email: karximakis@parliament.gr

ΝΕΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΕΣ ΒΙΒΛΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑ

ΕΠΙΛΈΞΤΕ ΑΠΌ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΣ

Σημαντική ανακάλυψη: Νέο στέλεχος του AIDS από Γορίλες

ΑΠΟ ΤΟ http://www.foreignpress-gr.com Σημαντική ανακάλυψη: Νέο στέλεχος του AIDS από Γορίλες Ομάδα γάλλων επιστημόνων, υπό τον Ζαν-Κριστόφ Πλαντιέ του πανεπιστημίου της Ρουέν, ανακάλυψε ότι μια 62χρονη γυναίκα από το Καμερούν που ζει στο Παρίσι, μολύνθηκε από ένα νέο στέλεχος του ιού HIV (AIDS), που προέρχεται από γορίλα και όχι από χιμπατζή.
Η σχετική επιστημονική εργασία δημοσιεύτηκε στο περιοδικό “Nature Medicine”. Το BBC μεταδίδει, ότι για πρώτη φορά ανακαλύπτεται και δημοσιοποιείται ότι οι γορίλες αποτελούν επίσης μια δυνητική πηγή του ιού HIV που προκαλεί το AIDS.
Ο ιός αναγνωρίστηκε για πρώτη φορά από τους επιστήμονες στη δεκαετία του ΄80 και εκτιμάται ότι για πρώτη φορά μεταπήδησε από τους χιμπατζήδες στους ανθρώπους στην αρχή του 20ού αιώνα, στην περιοχή του Κονγκό.
Η ανακάλυψη των Γάλλων επιστημόνων καταδεικνύει ότι η εξέλιξη του ιού HIV αποτελεί μια εξελισσόμενη διαδικασία.
Περισσότερα στο http://www.foreignpress-gr.com/

International Theatre Direction Course in Austria

Ostrenko Performing Arts Lab (OPAL) international practical theatre direction course Leitring bei Leibnitz, Austria OPAL is the practical theatre direction course with further direction practice opportunity on professional stage - the production of the performance at the repertory theatre with professional actors.
The course is designed for advanced candidates with professional stage experience - performing arts practitioners from various genres, techniques and styles.
Participants will be able to learn the key principles of mounting the performance, acquire reliable director’s toolkit for creating contemporary professional productions, improve skills and gain confidence in the director’s role.
The course will be also useful to playwrights, directors of video, film and animation, dancers, choreographers and actors interested to gain deeper understanding of the stage direction category. The course programme includes three full-time sessions, intensive practical training, lectures, discussions, participation in conferences, as well as the distance course work by email correspondence. Session I - October 25-31, 2009
Session II - February 22-27, 2010
Session III - April 25-May 1, 2010 Programme details and registration: http://www.iugte.com/projects/OPAL.php Photo Gallery of the past events: http://picasaweb.google.ru/globtheatre

ΔΗΠΕΧ - ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΝΟΜΟΣ ΧΑΝΙΩΝ ΔΗΜΟΣ ΧΑΝΙΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΧΑΝΙΩΝ ΥΨΗΛΑΝΤΩΝ 15 ΤΚ 73135 - ΧΑΝΙΑ ΤΗΛ : 2821087098 - 2821087077 FAX : 2821074332 EMAIL : dipeh@otenet.gr Web Site : www.dipeh.gr
Ο ΠΑΛΑΙΣΤΗΣ (THE WRESTLER) Δήμος Χανίων - ΔΗΠΕΧ 5/8/2009 - 6/8/2009 Δημοτικός Κινηματογράφος ΚΗΠΟΣ 20.45 & 22.45 7 € Ο ΠΑΛΑΙΣΤΗΣ (THE WRESTLER) - ΗΠΑ 2008 - (Έγχρ.) Διάρκεια: 115' Σκηνοθεσία Ντάρεν Αρονόφσκι
Ο Ράντι Ρόμπινσον, πρώην θρύλος του κατς, επιβιώνει δουλεύοντας σε σούπερ μάρκετ και παλεύ¬οντας σε δευτεροκλασάτους επαρχιακούς αγώνες.
Καθώς προσπαθεί να βάλει την προσωπική του ζωή σε μια σειρά, ένα σοβαρό πρόβλημα υγείας του απαγορεύει ν' ανέβει ξανά στο ριγκ. Bertolt Brecht – Kurt Weill «Η Όπερα της Πεντάρας» Κοινοπραξία «5η Εποχή/Πολιτιστμός και Επικοινωνία» 5/8/2009 - 6/8/2009 Ανατολική Τάφρος - Θέατρο Ώρα : 21.30 Είσοδος : 22 € - 17 € Bertolt Brecht – Kurt Weill Η ΟΠΕΡΑ ΤΗΣ ΠΕΝΤΑΡΑΣ ΜΑΚΗΘ: «Κυρίες και κύριοι σκεφτείτε, τι είναι η ληστεία μιας τράπεζας μπροστά στην ίδρυση μιας τράπεζας» Β.Β. Η ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ «5η ΕΠΟΧΗ/ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ», σε συνεργασία με τα ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Βέροιας και Κέρκυρας παρουσιάζουν, το καλοκαίρι του 2009, τη διασημότερη μουσική κωμωδία [σάτιρα] του εικοστού αιώνα, το έργο των Bertolt Brecht – Kurt Weill «Η ΟΠΕΡΑ ΤΗΣ ΠΕΝΤΑΡΑΣ». Το έργο παρουσιάζεται στην αυθεντική του εκδοχή ,με όλες τις μουσικές και τα τραγούδια του Kurt Weill, σε απόδοση-σκηνοθεσία ΘΕΜΗ ΜΟΥΜΟΥΛΙΔΗ, σκηνικό-κοστούμια ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΑΤΣΑ, χορογραφίες ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ, μουσική διδασκαλία ΘΟΔΩΡΗ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ, φωτισμούς ΝΙΚΟΥ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ. Πρωταγωνιστούν οι ηθοποιοί: ΚΑΡΥΟΦΥΛΛΙΑ ΚΑΡΑΜΠΕΤΗ, ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΑΙΝΑΣ, ΡΕΝΙΑ ΛΟΥΙΖΙΔΟΥ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΠΟΥΡΔΟΥΜΗΣ, ΜΑΝΟΣ ΒΑΚΟΥΣΗΣ, ΝΑΝΤΙΑ ΚΟΝΤΟΓΕΩΡΓΗ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ, ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΟΛΥΚΑΝΔΡΙΤΟΥ, ΕΛΕΝΑ ΓΕΡΟΔΗΜΟΥ, ΘΟΔΩΡΗΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΑΔΗΣ, ΗΛΙΑΣ ΚΟΥΝΕΛΑΣ, ΑΝΤΕΙΑ ΟΛΥΜΠΙΟΥ, ΑΝΤΩΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΚΑΛΗΣ, ΜΑΡΑ ΒΛΑΧΑΚΗ, ΧΑΡΗΣ ΠΑΝΤΕΛΙΔΑΚΗΣ, ΑΝΝΑ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗ. «Η Όπερα της πεντάρας», είναι έργο γραμμένο το 1928, στην εποχή δηλαδή όπου το επερχόμενο παγκόσμιο οικονομικό κραχ, απειλεί πλέον και την Ευρώπη.
Έκτοτε παραμένει ένα έργο επίκαιρο, βαθύτατα σαρκαστικό και ίσως, το διασημότερο σχόλιο «στην κατασκευή» του σύγχρονου οικονομικοκοινωνικού συστήματος... Ο Bertolt Brecht δανείζεται το θέμα του από την «Όπερα του ζητιάνου» του John Gain, που είχε γνωρίσει εξαιρετική επιτυχία στο Λονδίνο [1728]. Ο Kurt Weill γράφει για τις ανάγκες της παράστασης μια σειρά εξαιρετικών τραγουδιών που στο σύνολό τους γίνονται επιτυχίες και γνωρίζουν αμέτρητες διασκευές για περισσότερο από ογδόντα χρόνια. Η υπόθεση του έργου...
Ο κύριος Ιερεμίας Πήτσαμ [που δηλώνει ο φτωχότερος άνθρωπος του Λονδίνου] έχει στήσει τη μεγαλύτερη εταιρεία ζητιάνων στο Λονδίνο. Έτσι λοιπόν προσλαμβάνει καθημερινά ανέργους και τους εκπαιδεύει σε «εξειδικευμένους» ζητιάνους οι οποίοι εργάζονται πλέον για λογαριασμό της «Τζόναθαν Τζερεμάια Πήτσαμ Α.Ε.». Ο Μακήθ ο φονιάς - το γρήγορο μαχαίρι και διασημότερος ληστής του Λονδίνου αποφασίζει να «βάλει χέρι» στην επιχείρηση του Πήτσαμ. ΄Ετσι παντρεύεται κρυφά την Πόλυ, κόρη του Πήτσαμ. Όταν ο Πήτσαμ μαθαίνει το γεγονός, διαισθανόμενος τον επερχόμενο κίνδυνο της «εταιρείας» του, αποφασίζει να εκδικηθεί τον Μακήθ. Προσπαθεί να τον καταδώσει στην αστυνομία, πράγμα όμως δύσκολο, αφού ο αρχηγός της αστυνομίας Μπράουν ο Τίγρης, είναι στην πραγματικότητα «συνεταίρος» του ληστή Μακήθ που εν αγνοία του Μπράουν έχει ήδη παντρευτεί και την κόρη του Λούσυ... ώσπου η Τζένη, μια διάσημη πόρνη και μεγάλος έρωτας του Μακήθ αποφασίζει να τον εκδικηθεί... Πιστεύουμε πως «Η ΟΠΕΡΑ ΤΗΣ ΠΕΝΤΑΡΑΣ», αποτελεί μια ιδανικά επίκαιρη επιλογή-σχόλιο στις εποχές που διανύουμε... είναι έργο που απευθύνεται σ’ ένα ευρύτατο κοινό κάθε ηλικίας, ένα έργο λαϊκό και ταυτόχρονα μια μοναδική μουσική κωμωδία... μια σάτιρα στα όσα και σήμερα απλώς επαναλαμβάνονται στο γύρισμα του χρόνου... Παράλληλα η παράσταση αποτελεί ένα μοναδικό θέαμα, καθώς πρόζα, μουσική, τραγούδι, χορός και φωτισμοί, συνυπάρχουν σε ένα σκηνικό χώρο που παραπέμπει άλλοτε σε καμπαρέ άλλοτε σε τσίρκο και άλλοτε σε μια απέραντη λεωφόρο ... Η «Όπερα...» είναι μια επιλογή που, συνειδητά, στοχεύει στη δημιουργία ενός άλλης αντίληψης θεάματος, ξεφεύγοντας από τη λογική μιας ακόμη παράστασης του καλοκαιριού… Στα ρεύματα του κόσμου Συναυλία με τον Μιχάλη Τζουγανάκη 7/8/2009 - 7/8/2009 Ανατολική Τάφρος - Θέατρο Ώρα : 21.30 Είσοδος : 18 € ΜΙΧΑΛΗΣ ΤΖΟΥΓΑΝΑΚΗΣ ΣΤΑ ΡΕΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ Ο σπουδαίος λαουτίστας, ερμηνευτής και τραγουδοποιός, κρητικός και παγκόσμιος, είναι ο κυριότερος εκπρόσωπος στην Ελλάδα αυτού που αποκαλούμε world ethnic music. Με ρίζα τα Σφακιά, ο Μιχάλης Τζουγανάκης γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Βέλγιο… οι πολυπολιτισμικές μουσικές διαστάσεις μπόλιασαν τα κύτταρά του και με την Κρήτη στον πυρήνα τους διαμόρφωσαν την μουσική του προσωπικότητα. Μέσα από μια «μουσική οδύσσεια» ήχων και αρμονιών, ο δυνατός performer μας προσκαλεί να ξεπεράσουμε τα γεωγραφικά μας όρια και να τον ακολουθήσουμε στα «ρεύματα του κόσμου»! Συνδιοργάνωση πολιτιστικής εκδήλωσης – συναυλίας, για την πανσέληνο του Αυγούστου 2009 στον προμαχώνα San Salvatore (πρώην Ξενία) Υπουργείο Πολιτισμού - 28η ΕΒΑ - Δήμος Χανίων - ΔΗΠΕΧ 6/8/2009 - 6/8/2009 Προμαχώνας San Salvatore (Πρώην Ξενία) Ώρα : 21.30 Είσοδος : ελεύθερη Το Υπουργείο Πολιτισμού - 28η Εφορεία Βυζαντινών Αρχαιοτήτων, σε συνεργασία με το Δήμο Χανίων και τη Δημοτική Πολιτιστική Επιχείρηση Χανίων, διοργανώνει την Πέμπτη 6 Αυγούστου 2009 και στις 21.30 , συναυλία με τη Sinfonietta - ορχήστρα δωματίου του Δήμου Χανίων . Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τα 6 κοντσέρτα έργο 10, για φλάουτο και ορχήστρα του Antonio Vivaldi. Την ορχήστρα διευθύνει ο Αλέξανδρος Μυράτ Σόλο φλάουτο η Ναταλία Γεράκη. Είσοδος Ελεύθερη

Θα καταργήσουμε τους άδικους φόρους

ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΑ
ΜΙΧΑΛΗΣ ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗΣ «Ανέκδοτο η προεδρολογία» Τα χαράτσια σε Ι.Χ., καύσιμα, κινητά και ακίνητα δεν λύνουν το δημοσιονομικό πρόβλημα ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: Λουκάς Δημάκας ldimakas@dolnet.gr
Την κατάργηση από το ΠΑΣΟΚ όλων των άδικων φόρων που επέβαλε πρόσφατα η κυβέρνηση της Ν.Δ.- σε Ι.Χ., καύσιμα, κινητά τηλέφωνα και ακίνητα- προαναγγέλλει ο κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης με συνέντευξή του στα «ΝΕΑ».
Το μέλος του Πολιτικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ με αφορμή την πρόσφατη παρέμβαση του καθηγητή κ. Δ. Τσάτσου για την προεδρική εκλογή υπογραμμίζει ότι η συζήτηση αυτή εξυπηρετεί μόνο την κυβερνητική σκοπιμότητα να εμφανίζει τον εαυτό της ως τιμητή του Συντάγματος.
Και κάτι τέτοιο, προσθέτει, μόνο ως πολιτικό ανέκδοτο μπορεί να εκληφθεί.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΑΠΟ ΤΟ Ε-PONTOS

Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΕ ΤΙΤΛΟΥΣ

ΑΠΟ ΤΟ Ινφογνώμων Πολιτικά
Κ. Χατζηδάκης: Ανοίγει ο δρόμος για έρευνες πετρελαίου στο Αιγαίο Εμβαθύνουν το λιμάνι στα ΚόκκιναΔιπλωματία ουσίας, όχι επικοινωνίας Μετατρέπουν την Εθνική Φρουρά σε ... Εφεδρικό!9 δισ. ευρώ για αγορά Eurofighter Το σχέδιο της Αγκυρας για κρίση Επιθετική διπλωματία και σε πολλά μέτωπα Μακεδόνας... στρατηλάτης στο Πεντάγωνο «Θερμό επεισόδιο» του πρέσβη με Mυτιληνιούς Σπεύδουν να προλάβουν τον Οτζαλάν Η μάχη του Μακάριου με τον Κίσιγκερ «Κάρφωναν τις λόγχες τους στους μουσιαμάδες των φορτηγών...» Η συγκλονιστική ιστορία ενός αιχμαλώτου την οποία κρατούσε κρυμμένη στα συρτάρια του μυαλού του Οι αεροπορικοί βομβαρδισμοί της Τηλλυρίας Αναλαμβάνει ο Ράσμουσεν Φόρος τιμής στον ήρωα Δημήτρη Σταύρου Κολλάει ο Ναμπούκο Μποφόρ παραβιάσεων στο Αιγαίο «Ασκοπες προκλήσεις» οι τουρκικές παραβιάσεις λέει η Ντόρα Μπακογιάννη στη Hurriyet Αποκαλύψεις για το '74 από τον αρχηγό των τουρκικών ενόπλων δυνάμεων

Οδηγέ της....Κυριακής!...

Οδηγέ της....Κυριακής!... Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΙΠΕΡΟΠΟΥΛΟΥ* Καθηγητή Πανεπιστημίου Μακεδονίας Την έκφραση την άκουσα για πρώτη φορά στις αρχές της δεκαετίας του 1960. Μάς είχε πάει βόλτα ο πατέρας του συμφοιτητή μου του Μορίς με εκείνη την φοβερή Λίνκολ Κοντινένταλ και μας προέκυψε κάποιος άλλος οδηγός ο οποίος προκάλεσε έντονη θυμηδία στον έμπειρο πατέρα του Μορίς (επαγγελματίας ταξιτζής στη Νέα Υόρκη ήταν ο άνθρωπος) κάνοντάς τον να εκστομίσει το, μετά από τις μη δημοσιεύσιμες αβρότητές του και το... “.Sunday Driver!...” (οδηγέ της Κυριακής). Ομολογώ ότι εκείνη τη στιγμή δεν κατανόησα στην πληρότητά τους τις εννοιολογικές προεκτάσεις του συγκεκριμένου όρου καθότι και Έλληνας - άσχετος δηλαδή με το οδήγημα, δεκαετία του 1960 μιλάμε, ήμουν - και ημέρα Κυριακή ήταν και με απασχολούσε περισσότερο ο εσωτερικός διάκοσμος της Λίνκολ από ότι η υποχρέωση της αποκρυπτογράφησης των λεγομένων του πατέρα του φίλου μου. Στα μέσα της ίδιας δεκαετίας ( ωχ, πάλι σε “αναμνήσεις και memory lanes“ θα σας παρασύρω αλλά μη μου κρατάτε κακία ) καθότι ήταν τότε που είχα αγοράσει για το εκπληκτικό ποσό των 82 δολαρίων ( 2,460 ελληνικών δραχμών ) το πρώτο μου μεταχειρισμένο Σέβρολέτ Μπέλ Αίαρ παραγωγής 1955 και άκουσα για δεύτερη φορά την έκφραση «Sunday driver» από την συμφοιτήτρια μου και «αίσθημα εκείνης της εποχής», την δίμετρη Βεατρίκη .. Όμως αυτή τη φορά με εντυπωσίασε το γεγονός ότι ήταν Τρίτη απόγευμα και όχι Κυριακή, την πήγαινα τη Βεατρίκη περήφανος με την Μπέλ Αίαρ μου για μια βόλτα (έτσι το λέγαμε τότε στην Αμερική, αλλά οι παλιοί μου συμμαθητές στην Ελλάδα τότε το λέγανε…καφέ), είχα εμφανή δυσκολία στον χειρισμό του τιμονιού και αποδέκτης της θυμηδίας της Βεατρίκης, προφανώς ήμουν, ....εγώ! Και Ω του θαύματος, τότε συνειδητοποίησα ότι ο χαρακτηρισμός ΔΕΝ είχε ούτε θρησκευτικές ούτε και ψυχοκοινωνιολογικές προεκτάσεις αλλά νέτα - σκέτα περιέγραφε αυτόν που ευστόχως σήμερα θεωρούμε στην ελλαδική επικράτεια σε άψογη ( ; ) νεοελληνική γλώσσα «Ατζαμή»- τουτέστιν αδέξιο χειριστή του τιμονιού καθώς αναρωτιόμαστε «πόσο άραγε να του κόστισε ή…απόκτησή του!... Και δεν μου ήρθε η θύμηση ετούτη επειδή μου την έδωσε ο καυτός ήλιος της Χαλκιδικής -κάθε άλλο....
Ο κυρ-Μήτσος, ο γείτονας μου την προκάλεσε καθώς έκανε παράπονα για τα «σοφεράκια» που πιάσανε προχθές στα χέρια τους το τιμόνι και κάνουνε λέει και μαθήματα σε μας που πήραμε τα διπλώματα πριν 30 και βάλε χρόνια...
Και θίχτηκε καθότι ο νεαρός τον αποκάλεσε “ Sunday Driver” .... που μπορεί μεν να κατέχει το δίπλωμα οδήγησης τόσα χρόνια όσα ο μικρός υπάρχει στη γή μόνο που ετούτος το δουλεύει καθημερινά το τιμόνι, ενώ εσύ κύρ. Μήτσο μου το πάρκαρες το όχημα και το μετακινείς μόλις και μετά βίας κάθε δεύτερη Κυριακή για μια επίσκεψη στo μπατζανάκη ή το καλοκαίρια για τα μπάνια με την κυρία Κατίνα στη δικιά μας Χαλκιδική ή τις ακρογιαλιές της Αττικής... Ε, να μην χάσουμε και τη θέση του παρκινγκ, εδώ στη γειτονιά μας κύριε Μήτσο μου, έτσι δεν είναι λαμπρέ μου «Οδηγέ της Κυριακής» (Sunday Driver) αλλά, στην περίπτωσή σου πρέπει να παραδεχθείς πως ο χαρακτηρισμός σου πάει κουτί και…με πολύ καλή ...αιτία!
* Ο κ Γιώργος Πιπερόπουλος θα είναι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ υποψήφιος Δήμαρχος Θεσσαλονίκης στις εκλογές του 2010 Δείτε - http://www.youtube.com/watch?v=7is7pBKZbRM

Ελεύθερος ο Βάσκο Γκλιγκορίεβιτς

Ναυάρχου Νικοδήμου 2, 105 57, Σύνταγμα, Αθήνα Blog: www.pamme.eu Ηλ. Δ/νση: press@danagennisi.gr Τηλ. 2103314314 Φαξ: 2103217771 ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ Εκπρόσωπος: Σταύρος Βιτάλης Τηλ.: 6979112273 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 2/8/09 Ελεύθερος αφέθηκε σήμερα, σύμφωνα με πηγές μας στα Σκόπια, ο αρχαιολόγος-ιστορικός, Βάσκο Γκλιγκορίεβιτς. Τα μέλη της αποστολής, που βρέθηκαν για δεύτερη φορά στα Σκόπια για αναζήτηση και υποβολή αιτήματος για απελευθέρωση του Βάσκο, εκφράζουν την ικανοποίησή τους για την εξέλιξη.
Παράλληλα, προγραμματίζουν περεταίρω κινήσεις για την προστασία του Σκοπιανού αγωνιστή της δημοκρατίας, από νέες «εξαφανίσεις» του.

Συνοριοφυλακή για...κλάματα

ΑΠΟ ΤΟ http://www.foreignpress-gr.com/Συνοριοφυλακή για...κλάματα
Ένας λαθρομετανάστης ταπείνωσε την συνοριοφυλακή της Βρετανίας καθώς μπήκε στη χώρα κρυμμένος κάτω από λεωφορείο που μετέφερε συνοριοφύλακες!
Οι αστυνομικοί επέστρεφαν από υπηρεσία στην Γαλλία με μισθωμένο λεωφορείο.
Ο λαθρομετανάστης κρύφτηκε μεταξύ του ντεπόζιτου βενζίνης και του σασί.
Τον πήραν χαμπάρι μόλις το λεωφορείο έφτασε στον προορισμό του στη πόλη Φόλκστον όπου είναι και οι κεντρικές υπηρεσίες της Border Agency.
περισσότερα στο http://www.foreignpress-gr.com/