Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2009

ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΒΙΒΛΙΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ

Σεπτέμβρης μήνας και το ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΒΙΒΛΙΟΥ μας ενημερώνει για πολλά ενδιαφέροντα.

ΔΗΠΕΧ - ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΝΟΜΟΣ ΧΑΝΙΩΝ ΔΗΜΟΣ ΧΑΝΙΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΧΑΝΙΩΝ ΥΨΗΛΑΝΤΩΝ 15 ΤΚ 73135 - ΧΑΝΙΑ ΤΗΛ : 2821087098 - 2821087077 FAX : 2821074332 EMAIL : dipeh@otenet.gr Web Site : www.dipeh.gr
Η ΛΥΣΑΣΜΕΝΗ ΓΑΤΑ (A CAT ON A HOT TIN ROOF) Δήμος Χανίων - ΔΗΠΕΧ 2/9/2009 - 3/9/2009 Δημοτικός Κινηματογράφος ΚΗΠΟΣ 20.30 & 22.30 7 € Η ΛΥΣΑΣΜΕΝΗ ΓΑΤΑ (A CAT ON A HOT TIN ROOF)
ΗΠΑ1958 (Έγχρ.) Διάρκεια 108' Σκηνοθεσία Ρίτσαρντ Μπρουκς
Δυο ιερά τέρατα του Χόλλυγουντ Ελίζαμπεθ Τέηλορ και ο Πωλ Νιούμαν σε μια κλασσική ταινία βασισμένη στο βραβευμένο με Πούλιτζερ μυθιστόρημα του Τένεσση Γουίλλιαμς "Η Λυσσασμένη Γάτα".
Με την μοναδική του ερμηνεία ο Πωλ Νιούμαν κέρδισε την πρώτη του υποψηφιότητα για oscar ενώ η Ελίζαμπεθ Τέηλορ έδωσε ένα πραγματικό ρεσιτάλ ηθοποιίας στο ρόλο της "αγριόγατας" Μάγκυ. Εκδήλωση ονοματοθεσίας οδού "Φλωρεντίνης Καλούτση" Δήμος Χανίων - ΔΗΠΕΧ 3/9/2009 - 3/9/2009 Κήπος ΙΝ Αγίας Μαγδαληνής Ώρα : 19.30 Είσοδος : ελεύθερη Ο Δήμος Χανίων και η Δημοτική Πολιτιστική Επιχείρηση διοργανώνουν την Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2009, εκδήλωση ονοματοθεσίας της οδού "Φλωρεντίνης Καλούτση". Το πρώτο μέρος της εκδήλωσης στις 19.30, θα πραγματοποιηθεί στην οδό "Φλωρεντίνης Καλούτση" (στο ύψος το αρ. 60 της Μανούσου Κουνδούρου), και το δεύτερο, ώρα 20.00, στον κήπο του Ι.Ν. Αγίας Μαγδαληνής. Η εκδήλωση περιλαμβάνει : - Χαιρετισμό του Δημάρχου Χανίων Κυριάκου Βιριδάκη - Ομιλία της Προέδρου του Λυκείου των Ελληνίδων Χανίων Ζωή Μητσοτάκη με θέμα "Οδός Φλωρεντίνης Καλούτση". Αμέσως μετά η Παιδική Χορωδία του Δήμου Χανίων, με τη διεύθυνση του Γεωργίου Καλούτση και τον Νίκο Περάκη στο πιάνο, θα αποδώσει ελληνικά και ξένα τραγούδια. Παραδοσιακή βραδιά στο ΚΑΠΗ Παχιανών Δήμος Χανίων - ΔΗΠΕΧ 2/9/2009 - 2/9/2009 ΚΑΠΗ Παχιανών Ώρα : 20.30 Είσοδος : ελεύθερη Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων "Πολιτιστικό Καλοκαίρι - Χανιά 2009", που διοργανώνει ο Δήμος Χανίων και η Δημοτική Πολιτιστική Επιχείρηση, την Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2009 και ώρα 20.30, στο ΚΑΠΗ Παχιανών, θα πραγματοποιηθεί παραδοσιακή βραδιά με τραγούδια και χορούς της Κρήτης Κρήτης Κρήτης Κρήτης.
Συμμετέχει ο Χορευτικός Όμιλος Χανίων "Ο Ψηλορείτης".
Το συγκρότημα συνοδεύει το συγκρότημα του Γιάννη Μαραγκάκη από το Σύλλογο Μουσικών Νομού Χανίων "Ο Χάρχαλης"

ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2009 ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ "ΔΙΑΒΑΖΩ" / Νο 499 / 1 τεύχος πριν τα 500!

Διαβάζω, μηνιαία επιθεώρηση του βιβλίου (Τεύχος Σεπτεμβρίου 2009, Νο 499, σελίδες: 128, τιμή: 6,00 €) Το Διαβάζω επανέρχεται, ανοίγοντας τη νέα σεζόν με το τεύχος Σεπτεμβρίου, Νο 499, μόλις ένα τεύχος πριν το 500ό. ΑΦΙΕΡΩΜΑ – ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ (Μελέτες για την πεζογραφία και την ποίηση από το 1974 έως τις μέρες μας) Η δίσεκτη χρονιά του 1974 αναγνωρίζεται ως σημαντική τομή στα κυπριακά πράγματα, αφού σημάδεψε κάθε τομέα της ζωής στην Κύπρο, αναπόφευκτα τα γράμματα και τις τέχνες. Το χουντικό πραξικόπημα κατά της κυβέρνησης Μακαρίου και κυρίως η στρατιωτική εισβολή της Τουρκίας στο νησί με όλα τα οδυνηρά επακόλουθά τους θεματοποιούνται επίμονα και στη λογοτεχνία.
Αλλά μπορούσε να γίνει αλλιώς;
Το ζητούμενο είναι αν η συμφορά τροφοδότησε γόνιμα την τέχνη του λόγου ή αν έχει απλώς αγκυλώσει τις εμπνεύσεις ορισμένων ή περισσότερων συγγραφέων.
Ενδιαφέρει να δει κανείς, για παράδειγμα, τους τρόπους με τους οποίους θεματοποιείται το πρωτογενές ιστορικό υλικό στην ποίηση ή στην πεζογραφία και στο θέατρο.
Ειδικά οι νεότεροι συγγραφείς, που αποτελούν τη λεγόμενη «γενιά του ’74» (αυτοί μας ενδιαφέρουν εδώ), μπόρεσαν να εμβαθύνουν στο πρόβλημα, να οσμιστούν το τραγικό, να το μετατρέψουν σε υπαρξιακό βίωμα και να το μεταπλάσουν λογοτεχνικά, ή έμειναν σε αβανταδόρικους και θνησιγενείς στίχους και σε επικαιρικά αφηγήματα;
Επιμέλεια αφιερώματος: Λευτέρης Παπαλεοντίου. Γράφουν ακόμη: Αλέξης Ζήρας, Γιώργος Μολέσκης, Θεοδόσης Πυλαρινός, Λεωνίδας Γαλάζης, Ελένη Αντωνιάδου, Γεώργιος Γεωργής. ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ Ο Θεόδωρος Παπαγγελής μετέφρασε ένα τμήμα από τις Μεταμορφώσεις του Οβίδιου (Σώματα που άλλαξαν τη θωριά τους, Διαδρομές στις Μεταμορφώσεις του Οβίδιου, εκδόσεις Gutenberg) που τις θεωρεί ως την «πιο ευπώλητη μυθολογική εγκυκλοπαίδεια της δυτικής λογοτεχνίας». Στη συνέντευξή του στον Γιάννη Ν. Μπασκόζο δίνει μια πιο ενδελεχή εικόνα αυτής της προσπάθειας. Ο Τηλέμαχος Κώτσιας μιλάει στην Αντιγόνη Κατσαδήμα, με αφορμή το τελευταίο του μυθιστόρημα, Στην απέναντι όχθη (εκδόσεις Ψυχογιός), όπου κυριαρχούν οι πολιτικές συγκρούσεις, οι διαψεύσεις προσδοκιών, η φιλία, τα όνειρα και τα δράματα σε μία ταραγμένη περίοδο 35 χρόνων. Ο Ίνγκο Σούλτσε, ένας από τους πιο ώριμους, απολαυστικούς και πολυβραβευμένους συγγραφείς στη χώρα του, μιλάει στον Σωκράτη Καμπουρόπουλο, με αφορμή το νέο του μυθιστόρημα Καινούργιες ζωές (εκδόσεις Καστανιώτη). ΠΡΟΣΩΠΑ Η Τζίλιαν Φλιν είναι το νέο όνομα στο χώρο των αστυνομικών μυθιστορημάτων (στα ελληνικά τα βιβλία της, Αιχμηρά αντικείμενα, Σκοτεινός Τόπος, κυκλοφορούν από τις εκδόσεις Μεταίχμιο).
Έχει επαινεθεί από τον Στίβεν Κινγκ ως «ό,τι καλύτερο έχει βγει τα τελευταία χρόνια στο χώρο του μυθιστορήματος θρίλερ». Και έχει κερδίσει χιλιάδες αναγνώστες με το ιδιότυπο στυλ της.
Του Φίλιππου Φιλίππου. Στο τεύχος, τέλος, θα βρείτε όλες τις μόνιμες στήλες: σχόλια, από μήνα σε μήνα, courier, θερμιδωριανά οξύτονα, ζενερίκ, ως αναγνώστης, για τα παιδιά, χωρίς προϋπηρεσία, ευπώλητα, βιβλία στον κόσμο, περιοδεύων, διαβάζω comics, του δρόμου, πλήθος βιβλιοκριτικών και βιβλιοπαρουσιάσεων από την πρόσφατη εκδοτική παραγωγή. Καλό φθινόπωρο!
ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΔΙΑΒΑΖΩ
Χαριλάου Τρικούπη 38, 3ος όροφος 106 80, Αθήνα τηλ.: 210 33 88 008 fax: 210 33 88 006 email: kdiavazo@otenet.gr

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΑΠΟ ΤΟ E-PONTOS

ΣΚΛΗΡΥΝΣΗ ΚΑΤΑ ΠΛΑΚΑΣ ΚΑΙ ΕΜΒΟΛΙΟ ΗΠΑΤΙΤΙΔΑΣ Β

ΑΠΟ ΤΟ ΣΚΛΗΡΥΝΣΗ ΚΑΤΑ ΠΛΑΚΑΣΤου Δρ. Δ.ΚΟΥΝΤΟΥΡΗ
ΣΚΛΗΡΥΝΣΗ ΚΑΤΑ ΠΛΑΚΑΣ ΚΑΙ ΕΜΒΟΛΙΟ ΗΠΑΤΙΤΙΔΑΣ Β ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΤΟΝΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΗΠΑΤΙΤΙΔΑΣ Β ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ ΣΚΛΗΡΥΝΣΗΣ ΚΑΤΑ ΠΛΑΚΑΣ
Η απάντηση στην ερώτηση για την πιθανή αυτή σχέση βρίσκεται στην μελέτη επιδημιολογικών ερευνών.
Οι έρευνες αυτές όσο πιο έγκυρες είναι τόσο πιο αξιόπιστες αποδεικνύονται.
Ανατρέχοντας σε έρευνες που παρουσιάσθηκαν στο κορυφαίο αμερικανικό περιοδικό Neurology βρέθηκε ότι υπάρχει μια «κατανοητή» σχέση μεταξύ εμβολίου ηπατίτιδας Β και σκλήρυνσης κατά πλάκας.
Η αναφορά αυτή αφορά συγκεκριμένα τον κίνδυνο μιας εξέλιξης κλινικής εικόνας σκλήρυνσης κατά πλάκας μετά από εμβολιασμό με επανασυνοδευόμενο εμβόλιο ηπατίτιδας Β

Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΕ ΤΙΤΛΟΥΣ

ΑΠΟ ΤΟ Ινφογνώμων Πολιτικά
Παρενόχληση αεροπλάνου της Ολυμπιακής από τουρκικά μαχητικάΜικρασιατική καταστροφή Ειδικό απεσταλμένο στις Βρυξέλλες τοποθετεί η ΠΓΔΜ Να μπορούμε να βλέπουμε τα εγκλήματα και από τις δύο πλευρές Πώς το Κουρδικό επηρεάζει το Κυπριακό Διάβημα για νέες τουρκικές υπερπτήσεις πάνω από τους Φούρνους Συνήθης πρακτική οι εκτελέσεις Ταλάτ: "Πιθανή η μόνιμη διχοτόμηση" Αποχώρηση ΟΥΝΦΙΚΥΠ... Εικονικός βομβαρδισμός "Η Τουρκία εμμένει στην πολιτική της ενιαίας Κίνας" Χριστόφιας καλεί Ομπάμα Η νέα, "ευρωπαϊκή" Τουρκία και οι Κούρδοι Αμερικανίδα αξιωματούχος στην Αθήνα Στην ECSA το θέμα του τουρκικού εμπάργκο στα κυπριακά πλοία Ενδιαφέρον Γαλλικών εταιρειών για αγορά της ΕΛΒΟ Διπλωματικές σχέσεις θα συνάψουν Τουρκία και Αρμενία μετά από έναν αιώνα «ψυχρότητας»

"Ο Πρετεντέρης αλά.. Κέρμικ!!"

ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΟΛΙΤΙΣΤΟ ΣΤΕΚΙ"Ο Πρετεντέρης αλά.. Κέρμικ!!"

Νταβούτογλου στα κατεχόμενα - Απαισιοδοξία Ταλάτ

ΑΠΟ ΤΟ FOREIGN PRESSΝταβούτογλου στα κατεχόμενα - Απαισιοδοξία Ταλάτ
“H πιθανότητα μόνιμης διχοτόμησης καθίσταται καθημερινά και πιο ισχυρή κι αυτό είναι μια πραγματικότητα” δήλωσε ο Τουρκοκύπριος ηγέτης Μεχμέτ Αλί Ταλάτ, εν όψει της συνάντησης που θα έχει σήμερα με τον υπουργό Εξωτερικών της Τουρκίας Αχμέτ Νταβούτογλου, ο οποίος επισκέπτεται τα κατεχόμενα.
Ο κ. Ταλάτ επεσήμανε στις δηλώσεις του ότι δεν έχει πρόθεση να επιστρέψει τη Μόρφου και την Καρπασία, αν το θελήσουν οι Ελληνοκύπριοι, προσθέτοντας ωστόσο, ότι τα θέματα αυτά δεν έχουν τεθεί ακόμη στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων. Ο Τούρκος υπουργός , σύμφωνα με πληροφορίες θα δώσει τις κατευθυντήριες γραμμές για τη στάση που θα τηρήσει στο νέο γύρο διαπραγματεύσεων για το Κυπριακό.
Οι συνομιλίες ξεκινούν μεθαύριο.
Ο κ. Νταβούτογλου, προειδοποίησε σε δηλώσεις του το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο να μην διαπράξει οποιοδήποτε λάθος στην έκθεσή του για το Κυπριακό, κατά την αξιολόγηση των ενταξιακών διαπραγματεύσεων της Τουρκίας τον ερχόμενο Δεκέμβριο. Περισσότερα στο FOREIGN PRESS

Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2009

Κλείδωσε τις κάλπες ο...Σουφλιάς

ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΑ
Γαλάζιο τσουνάμι κατά των εκλογών Ένας- ένας οι υπουργοί βγαίνουν ανοιχτά και αμφισβητούν τον Καραμανλή, ενώ ο Σουφλιάς κλειδώνει τις κάλπες ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Διονύσης Νασόπουλος nasopoulos@dolnet.gr
Την επίσπευση των εκλογών για λόγους «εθνικού συμφέροντος» κλειδώνει ο Γ. Σουφλιάς, ενώ την ίδια ώρα οι οργίλες αντιδράσεις υπουργών και βουλευτών ανάβουν φωτιές στο Μαξίμου και τρομάζουν τον Κων. Καραμανλή.
Η πρωτοφανής εξέγερση υπουργών και βουλευτών έχει βραχυκλώσει το κυβερνητικό επιτελείο, καθώς τορπιλίζει τη συνοχή της Ν.Δ. την ώρα που κυβέρνηση, Κοινοβουλευτική Ομάδα και κομματικός μηχανισμός καλούνται σε πλήρη εκλογική ετοιμότητα.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ

Πυροσβέστες από τα Γιάννενα παρέμειναν επί τρεις μέρες μέσα στις καμένες εκτάσεις της Σταμάτας χωρίς μία ώρα ξεκούραση! Μάχη για τη ζωή του δίνει ο άτυχος 49χρονος εργάτης από το Ανήλιο Μετσόβου!

Έλεος!! Τι θα γίνει πια με τα «στείρα»;

Έλεος!!
Τι θα γίνει πια με τα «στείρα»;
Τα χρησιμοποιούν πλέον ανεξέλεγκτα!
Δείτε παρακάτω νέες φωτογραφίες από σημεία απόθεσης της Στρατονίκης και των Σταγείρων
Πότε επιτέλους θα πάρουν θέση η αρμόδιοι της περιοχής να σταματήσουν την ανεξέλεγκτη διάθεση των επικίνδυνων στείρων (υπολείμματα εξόρυξης μεταλλευτικής δραστηριότητας) ; Πότε θα σταθούν αντάξιοι της ιστορίας του Τόπου και των πολιτών που τους εκλέγουν;
Τι κάνει ο Δήμαρχος Σταγείρων-Ακάνθου, ο Νομάρχης Χαλκιδικής, οι Τοπικοί Πρόεδροι; Γιατί επιτρέπουν την χρήση των στείρων σε εργασίες οδοποιίας ή οικοδομικές αφού ο Κανονισμός Μεταλλευτικών και Λατομικών Εργασιών απαγορεύει κάτι τέτοιο;
Πως προστατεύουν το αγαθό της Δημόσιας υγείας επιτρέποντας μάλιστα την χρήση αυτού του υλικού σε μέρη που συχνάζουν παιδιά όπως είναι το Δημοτικό Σχολείο Σταγείρων και η πίσω πλευρά της παιδικής χαράς Στρατονίκης;
Πότε επιτέλους οι κάτοικοι θα βγουν από το λήθαργο και θα αντιδράσουν;
Ας μην περιμένουμε για μια ακόμα φορά την κατάληξη του ποιήματος του Βάρναλη «δειλοί, μοιραίοι κι άβουλοι αντάμα, προσμένουμε ίσως κάποιο θάμα»…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ BLOG:

Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΕ ΤΙΤΛΟΥΣ

ΑΠΟ ΤΟ Ινφογνώμων Πολιτικά
1/9/1939 4:45 πμ "Λευκή" Επιχείρηση Τουρκικές υπερπτήσεις εις τριπλούν στους Φούρνους Η πρόκληση Νταβούτογλου Πόσο κοστίζει ένας διορισμός στο Δημόσιο; Πώς ξεκίνησε η ΕΕ Διαψεύδει τα περί πυραύλων η Τουρκία Σε Ιράκ και Συρία ο Τούρκος ΥΠΕΞ "Το τραπέζι δεν έχει ακόμα κάποιο συγκεκριμένο σχέδιο" Τουρκία: Έρευνα κατά 10χρονης που δίδασκε κουρδικά Εντοπίσθηκαν οι σοροί των δύο τελευταίων στρατιωτών ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΡΕΜΟΠΟΥΛΟΥ-ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ Απομακρύνουν πιέσεις από Τουρκία Στον Ντάουνερ έγγραφο για τη Θράκη Οι πόνοι της υποχρεωτικής ομοσπονδίας στην Κύπρο Μας καίνε Νέα μαρτυρία για ομαδική σφαγή Ελληνοκυπρίων το 1974 Το καθεστώς των μουσουλμάνων στην Ελλάδα Γράφεται σήμερα ο τραγικός επίλογος της δολοφονίας Κορέλλη το ‘74 Τις ανακρίσεις ακολουθούσε μια σφαίρα στο κρανίο Επίθεση κατά την «Ημέρα της Νίκης».Τέσσερις Τούρκοι στρατιώτες νεκροί από έκρηξη που αποδίδεται στο PKK Ειρήσθω:Αρχηγός Τουρκικού Ναυτικού Χαϊδεύουν τον Γκρούεφσκι οι Αμερικανοί Σερβία - Τέσσερις πυλώνες εξωτερικής πολιτικής, σύμφωνα με τον πρόεδρο Τάντιτς ΜΕΤΑ …….. ΤΙΠΟΤΑ! Λόγια του... αέρα στο Αιγαίο Διαπραγματεύσεις για τις τουρκικές πτήσεις

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΑΠΟ ΤΟ Ε-PONTOS

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ

ΑΠΟ ΤΟ epirusgateΣτα πρόθυρα χρεοκοπίας το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ιωαννίνων Η δύναμη της θέλησης Όταν τα σκουπίδια φέρνουν χρήμα...

"Οι 10 μεγαλύτεροι τεχνολογικά προηγμένοι αρχαίοι πολιτισμοί!"

ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΟΛΙΤΙΣΤΟ ΣΤΕΚΙ"Οι 10 μεγαλύτεροι τεχνολογικά προηγμένοι αρχαίοι πολιτισμοί!"

Δευτέρα 31 Αυγούστου 2009

ΠΑΜΜΕ: Να κατατεθεί τώρα ο νέος νόμος για τα πνευματικά δικαιώματα.

Ναυάρχου Νικοδήμου 2, 105 57, Σύνταγμα, Αθήνα Blog: www.pamme.eu Ηλ. Δ/νση: press@danagennisi.gr Τηλ. 2103314314 Φαξ: 2103217771 ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ Εκπρόσωπος: Σταύρος Βιτάλης Τηλ.: 6979112273 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 31/8/09 Την έντονη διαμαρτυρία του για τις συνεχιζόμενες ποινικές και αστικές διώξεις αγροτών-καφετζήδων των ακριτικών περιοχών της Μακεδονίας από τις ιδιωτικές εταιρίες πνευματικής ιδιοκτησίας εκφράζει προς το Υπουργείο Πολιτισμού το Πανελλήνιο Μακεδονικό Μέτωπο. Ενώ εδώ και αρκετό καιρό η κυβέρνηση έχει δεσμευτεί για αλλαγή του σχετικού νόμου που αφήνει στα χέρια κάθε ιδιωτικής εταιρίας «προστασία πνευματικών δικαιωμάτων» τους φτωχούς αγρότες-καφετζήδες των χωριών μας, τίποτε δεν έχει γίνει προς αυτήν την κατεύθυνση, προσθέτει στην ανακοίνωσή του το ΠΑΜΜΕ. Καλούμε τον κ. Σαμαρά να προχωρήσει αμέσως στις δεσμεύσεις του για αλλαγή του σχετικού νόμου και του υπενθυμίζουμε τις προτάσεις μας τις οποίες έχουμε επανειλημμένα καταθέσει σε όλους τους αρμόδιους φορείς, αλλά και στις νομοπαρασκευαστικές επιτροπές. Οι προτάσεις αυτές είναι απόσταγμα πολύχρονης έρευνας του εκπροσώπου Τύπου του Πανελληνίου Μακεδονικού Μετώπου κ. Βιτάλη και των συνεργατών του, βασισμένες μάλιστα στην διεθνή πραγματικότητα τη σχετική με τα πνευματικά δικαιώματα. Οι προτάσεις αυτές έχουν ως εξής: 1. Περίπτωση πρώτη: Η Ελλάς είναι η μόνη χώρα της ΕΕ όπου η δημόσια εκτέλεση μουσικού έργου από καφενείο, καφετερία κλπ, θεωρείται ως αυτόφωρο ποινικό αδίκημα κακουργηματικής μάλιστα υφής. Αποτέλεσμα, τόσο η ΑΕΠΙ και οι άλλες ιδιωτικές εταιρίες προστασίας πνευματικής ιδιοκτησίας να πιέζουν για συλλήψεις αγροτών ? κτηνοτρόφων ? καφετζήδων, όσο και να παραβιάζονται έτσι θεμελιώδη ανθρώπινα δικαιώματα μας με την έλλειψη ισονομίας και ισοπολιτείας που θα πρέπει να υφίσταται στο πλαίσιο της ΕΕ. Πρόταση: ?μεση αποποινικοποίηση των εισφορών της ΑΕΠΙ και των άλλων ιδιωτικών εταιριών προστασίας πνευματικής ιδιοκτησίας. Οι όποιες οικονομικές διαφορές να οδηγούνται στα αστικά δικαστήρια από τα ενδιαφερόμενα μέρη και ειδικά από τους οργανισμούς συλλογικής διαχείρισης. Παράλληλα με αυτήν την ρύθμιση, θα σταματήσει αμέσως η εμπλοκή της Ελληνικής Αστυνομίας ως «φοροεισπράκτορα» για λογαριασμό της ιδιωτικής αυτής εταιρίας, μια τουλάχιστον μη σύννομη, και κατά ορισμένους , αντισυνταγματική εμπλοκή. 2. Περίπτωση δεύτερη: Κατά κάποιο περίεργο λόγο, η ΑΕΠΙ είναι η μόνη περίπτωση νομικού προσώπου στην Ελλάδα, όπου οι όποιες της εισφορές που μονομερώς επιβάλλει, κεφαλαιοποιούνται και παραμένουν στο διηνεκές ως «δαμόκλειο σπάθη» επί της κεφαλής των καφετζήδων των χωριών, οι οποίοι μάλιστα καλούνται να πουλήσουν χωράφια για να ξεπληρώσουν παλαιότερα χρέη προς την εταιρία αυτή, η οποία μονομερώς έχει καθορίσει και επιβάλλει στους καφετζήδες. Πρόταση: Ορισμός με νομοθετική ρύθμιση χρόνου ενός έτους για παραγραφή των παλαιοτέρων χρεών των καταστηματαρχών προς την ΑΕΠΙ. Να παραγραφούν δηλαδή άμεσα όλες οι παλιές οφειλές των καφετεριούχων καφετζήδων κλπ προς την ιδιωτική αυτή εταιρία. 3. Περίπτωση Τρίτη: Η ΑΕΠΙ, εκμεταλλευόμενη τις αδυναμίες και ατέλειες του ν.2121/93, προχώρησε δημοσιεύοντας «ως όφειλε σύμφωνα με το νόμο» σε εφημερίδες μικρής κυκλοφορίας σε δημοσίευση των τιμοκαταλόγων της. Όπως γίνεται αντιληπτό, οι αγρότες ? κτηνοτρόφοι που ζουν στα χωριά, μόνο όταν τους χτύπησε ο εισπράκτορας την πόρτα κατάλαβαν ότι υπάρχει τέτοιος νόμος και πως υποχρέωσή τους ήταν να έχουν διαβάσει εφημερίδες με μικρή κυκλοφορία για να ξέρουν πόσα ο καθένας θα πληρώσει. Πρόταση: Ορισμός νέου και μάλιστα σαφώς περιγραφόμενου καθεστώτος σύναψης σύμβασης των καταστηματαρχών με τις εταιρίες πνευματικών δικαιωμάτων. Και φυσικά ισχυροποίησής των όχι με απλή ανακοίνωση στον Τύπο, αλλά μετά από συγκεκριμένη όχληση (προτιμότερο με εξώδικη πρόκληση) του καταστηματάρχη, και ενημέρωσή του για τις όποιες προθέσεις του οργανισμού συλλογικής διαχείρισης. 4. Περίπτωση τέταρτη: Εκμεταλλευόμενη την ασάφεια επίσης του 2121/93 η ΑΕΠΙ, από μόνη της προχώρησε στον ορισμό κλίμακας συντελεστών για τον καθορισμό του ύψους της εισφοράς που θα πρέπει να πληρώνει ο κάθε καφετζής ή καφετέρης. Ο συντελεστής αυτός είναι σύμφωνα με την ΑΕΠΙ το εμβαδόν του καταστήματος. Σκεφτείτε λοιπόν την μέτρηση ενός καταστήματος στο Κολωνάκι ή στη Σαντορίνη και τη μέτρηση ενός καφενείου στα χωριά μας, όπου ο χώρος είναι και άφθονος και τεράστιος. Πρόταση: Α. Κατηγοριοποίηση των καταστημάτων με καθορισμό συντελεστή κατά περίπτωση, ο οποίος θα αποδεικνύει ότι προκύπτει όντως εκμετάλλευση του πνευματικού δικαιώματος από την όποια δημόσια εκτέλεση του μουσικού έργου. Ο Τύπος του ως άνω περιγραφόμενου συντελεστή μπορεί να ορισθεί εναλλακτικά: Από κοινή επιτροπή νομομαθών, του Ο.Π.Ι. και των ενδιαφερομένων μερών. Από μόνιμη επιτροπή χαρακτηρισμού της κατά περίπτωση επιχείρησης, υπό την υψηλή επιστασία του Ο.Π.Ι. και η οποία μπορεί να υφίσταται στις Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις, ως υπηρεσία του Υπουργείου Πολιτισμού. Από το Υπουργείο Οικονομικών. Από το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους. Από επιτροπή Σοφών. Με προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας για σχετική γνωμοδότηση, η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως «οδηγός» για τον εν λόγω προσδιορισμό. Β. Αντικειμενικοποίηση του ύψους της εισφοράς με βάση την εφαρμογή του ορισθέντος τύπου συντελεστή επί του πραγματικού εισοδήματος του όποιου καταστήματος, όπως αυτό προκύπτει από τις φορολογικές των δηλώσεις. Έτσι ώστε να σταματήσει το τερατώδες σημερινό καθεστώς, να πληρώνει δηλαδή την ίδια εισφορά η πολυτελής καφετερία του Κολωνακίου με το καφενείο των χωριών μας που βρίσκονται μερικά μέτρα από τα σύνορα και μάλιστα είναι περιοχές ιδιαίτερα φτωχές. Η ως άνω ρύθμιση χρήζει ιδιαίτερης προσοχής στην διατύπωσή της στο νομοσχέδιο, δεδομένου ότι οι οργανισμοί όπως η ΑΕΠΙ, έχουν δείξει ιδιαίτερη «πονηριά» στο να εισάγουν δικές τους απαράδεκτες μεθόδους μέτρησης όπως πχ με τα τετραγωνικά μέτρα. 5. Περίπτωση πέμπτη: Ο νόμος 2121/93 παραδόξως πως, δεν δίνει το δικαίωμα στους καφετζήδες των χωριών ειδικά, να παίζουν παραδοσιακή μουσική. Ο ως άνω νόμος, θεωρεί ..."αυτονόητο" πως κάθε καφενείο στα χωριά μας παίζει οπωσδήποτε δημιουργό ο οποίος είναι και κατά κανόνα μέλος της ΑΕΠΙ ή των άλλων ιδιωτικών εταιριών προστασία πνευματικής ιδιοκτησίας και οποίος φυσικά είναι παντελώς άγνωστος στα χωριά μας. Έτσι, δεν μπορεί ο Δήμαρχος ενός χωριού να εκδώσει άδεια μουσικής μόνο για παραδοσιακά τραγούδια (μακεδονίτικα, ποντιακά, θρακιώτικα, Κρητικά κλπ) στα καφενεδάκια και στις καφετερίες των χωριών. Είναι υποχρεωμένος εκ του ως άνω νόμου, να του ζητήσει βεβαίωση ότι ο καφετζής πλήρωσε την εισφορά της ΑΕΠΙ. Πρόταση: Τροπολογία στην οποία σαφώς να ορίζεται πως, από τη στιγμή που ένας καφετζής, καφετέρης κλπ, βεβαιώσει με δήλωσή του πως "θα παίζει μόνο παραδοσιακή μουσική στο κατάστημά του", ο Δήμαρχος είναι υποχρεωμένος να του εκδώσει άδεια για χρήση μουσικών οργάνων με σκοπό και στόχο φυσικά, την ανάδειξη της παραδοσιακής μας μουσικής. Και τέλος, με δεδομένη την υποβάθμιση της ποιότητας ζωής στην ελληνική επαρχία, λόγω των διαρκώς εντεινόμενων οικονομικών προβλημάτων, μια πιο γενναία και ριζοσπαστική από την πλευρά του Υπουργείου Πολιτισμού αντιμετώπιση του προβλήματος θα μπορούσε να είναι: Εξαίρεση όλων των παραμεθόριων περιοχών από τις εισφορές της ΑΕΠΙ και των άλλων ιδιωτικών εταιριών πνευματικής ιδιοκτησίας. Εξαίρεση όλων των Δημοτικών Διαμερισμάτων που βρίσκονται σε παραμεθόριες και μειονεκτικές περιοχές, με πληθυσμό κάτω των 5.000 κατοίκων από τις εισφορές της ΑΕΠΙ.

Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΕ ΤΙΤΛΟΥΣ

ΑΠΟ ΤΟ Geopolitics-GR

Άρχισαν οι εγγραφές στο Εργαστήρι Δραματικής Τέχνης του Θεάτρου Φλέμιγκ

ΆΡΧΙΣΑΝ ΟΙ ΕΓΓΡΑΦΈΣ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΤΉΡΙ ΔΡΑΜΑΤΙΚΉΣ ΤΈΧΝΗΣ ΤΟΥ ΘΕΆΤΡΟΥ ΦΛΈΜΙΓΚ ------------------------------------------------------ Άρχισαν οι εγγραφές στο ΕργαστήριΔραματικής Τέχνης του Θεάτρου Φλέμιγκ(Φλέμιγκ με Μισράχη 15). Στεγάζεται σε ένα διώροφο νεοκλασικό κτίριο που αναπαλαιώθηκε και διαμορφώθηκε σε χώρο Τέχνης και αποτελεί κόσμημα για την περιοχή. Ιδρύθηκε και λειτουργεί υπό τη διεύθυνση του σκηνοθέτη και ηθοποιού Γρηγόρη Μήττα. Στο Εργαστήρι διδάσκονται πρακτικά και θεωρητικά μαθήματα Θεάτρου,Κινηματογράφου και Τηλεόρασης όπως: υποκριτική, ορθοφωνία, αυτοσχεδιασμοί, ιστορία θεάτρου, μουσικοκινητική, σκηνοθεσία, σκηνογραφία, ενδυματολογία, κινησιολογία, θεατρικό τραγούδι κ.ά. από καταξιωμένους καλλιτέχνες και καθηγητές με ακαδημαϊκή μόρφωση και ειδικές γνώσεις σε κάθε διδασκόμενο μάθημα. Το Θέατρο Φλέμιγκ προσφέρει ολοκληρωμένη καλλιτεχνική παιδεία και δυνατότητα αξιοποίησης των γνώσεων που αποκομίζουν οι σπουδαστές του – κατά την τριετή φοίτησή τους- στην πράξη αφού διαθέτει δικό του θέατρο και έχει ως αρχή του να χρησιμοποιεί αποκλειστικά μαθητές και αποφοίτους του στις επαγγελματικές του παραγωγές. Το κόστος σπουδών είναι χαμηλό γιατί το Θέατρο Φλέμιγκ είναι μη κερδοσκοπικός οργανισμός, είναι χώρος τεχνών, χώρος ανώτερων ιδεών και θαυμάτων που συντελούνται μέσα από μία ομάδα με κοινό όραμα και στόχο. Δημιουργήθηκε από καλλιτεχνική ανησυχία, αγάπη για το θέατρο και ανάγκη για μια εναλλακτική έκφραση. Στόχος του είναι να αποτελέσει πηγή καλλιτεχνικής έμπνευσης και δημιουργίας, και να δώσει ώθηση για την ανάδειξη ταλέντων σε όλους τους τομείς της θεατρικής τέχνης. Η θεατρική ομορφιά είναι οπτική και ακουστική. Έκφραση μιας δεοντολογικής και ηθικής άποψης. Γιατί το θέαμα έχει άποψη. Πληροφορίες, Εγγραφές καθημερινά τηλ.: 2310 812000

Η ασύρματη μετάδοση ηλεκτρικής ενέργειας είναι γεγονός

ΑΠΟ ΤΟ totefteri Η ασύρματη μετάδοση ηλεκτρικής ενέργειας είναι γεγονός

Καινούργιο Blog

Ενα καινούργιο blog με πολλά και ενδιαφέροντα θέματα είναι κοντά μας!
Το καινούργιο blog μπορείτε να το δείτε στην παρακάτω διεύθυνση!

Απαράδεκτη αμέλεια στην πρόληψη πυρκαγιών από τη μη αξιοποίηση των αναμεταδοτών του δορυφόρου HELLAS-SAT 31-8-09

ΕΡΩΤΗΣΗ Για τους κ.κ. Υπουργούς Εσωτερικών και Μεταφορών ΘΕΜΑ: "Απαράδεκτη αμέλεια στην πρόληψη πυρκαγιών από τη μη αξιοποίηση των αναμεταδοτών του δορυφόρου HELLAS-SAT" Α. Το 2003 η χώρα απέκτησε δικό της δορυφορικό σύστημα μετά την επιτυχή εκτόξευση του HELLAS-SAT 2 στην τροχιακή θέση των 39˚ ανατολικά. Β. Το 2004 εκχωρήθηκαν στην Ελληνική Κυβέρνηση από τον φορέα διαχείρισης του δορυφόρου (ΟΤΕ και λοιπούς μετόχους) 2+1 αναμεταδότες για κάθε χρήση από το Ελληνικό Δημόσιο και για όλη τη διάρκεια της ζωής του δορυφόρου, δηλαδή 13-16 χρόνια. Γ. Οι αναμεταδότες αυτοί μπορούν και μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν από τους φορείς του Δημοσίου για χρήσεις που έχουν να κάνουν: - Με επικοινωνίες υψίστης ασφάλειας - Με διαχείριση περιβάλλοντος - Με στρατιωτικούς σκοπούς - Με την πρόβλεψη και την επιχειρησιακή διαχείριση των πυρκαγιών κλπ. Δ. Συγκεκριμένα σε ό,τι αφορά στην πρόληψη των πυρκαγιών θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν οι δυνατότητες του δορυφόρου με την εγκατάσταση στους ύποπτους και ευαίσθητους χώρους σε όλη την Ελλάδα συστημάτων FULL MONITORING συνδεδεμένα με το Κέντρο Επιχειρήσεων του Πυροσβεστικού Σώματος για την επόπτευση και έγκαιρη διαπίστωση των πυρκαγιών. Ε. Σε ό,τι αφορά στη διαχείριση των πυρκαγιών θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν οι δυνατότητες του δορυφόρου με την εγκατάσταση άμεσα στους χώρους εκδήλωσης των πυρκαγιών συστημάτων V-SAT προκειμένου να έχουν REAL TIME εικόνα στο Κέντρο Επιχειρήσεων του Πυροσβεστικού Σώματος και εκ τούτου δυνατότητα άμεσης παρέμβασης σε τόπο και χρόνο με αποτελεσματικότητα. ΣΤ. Με δεδομένο ότι το κόστος των προαναφερομένων συστημάτων είναι ελάχιστο σε σχέση με την αποτελεσματικότητά τους η αδράνεια της Κυβέρνησης στην εκμετάλλευσή τους επιτείνει τις τεράστιες ευθύνες της για τις βιβλικές καταστροφές σε Πάρνηθα, Ηλεία και Βορειοανατολική Αττική και επιτείνει επίσης την τραγικότητα της άδικης απώλειας τόσων ανθρώπων. Μετά τα παραπάνω ερωτώνται οι κ.κ. Υπουργοί: Ποιοι λόγοι δεν επέτρεψαν τη χρησιμοποίηση της δυνατότητας που τους παρείχε ο HELLAS-SAT από το 2004 μέχρι σήμερα και ποιος ευθύνεται για την εγκληματική αυτή ενέργεια; Πόσο τραγικά υποκριτική καθιστά την επικοινωνιακή επίσκεψη του Πρωθυπουργού στο Κέντρο Επιχειρήσεων του Πυροσβεστικού Σώματος να παρακολουθεί τον χάρτη της Αττικής και τα σημαιάκια στη θέση των πυρκαγιών όταν μπορούσε να δει σε REAL TIME εικόνα τις φωτιές και την επιχειρούμενη πυρόσβεση; Ποιος ευθύνεται για την αδιαφορία χρήσης τόσο σύγχρονων μεθόδων πρόληψης και παράδοσης της αττικής γης και των περιουσιών των Ελλήνων φορολογούμενων στις φλόγες. Ποιος ευθύνεται για την εγκληματική αμέλεια στην αξιοποίηση των δυνατοτήτων του δορυφόρου για την σε REAL TIME διαχείριση της πυρκαγιάς μέσω δορυφορικής εικόνας και την εξ αυτού δυνατότητα ορθολογιστικής διαχείρισης μέσων και προσωπικού; Γνωρίζουν εν τέλει οι κ.κ. Υπουργοί την ύπαρξη των δορυφορικών δυνατοτήτων που παρέχονται στο Ελληνικό Δημόσιο ή καθεύδουν όπως συνήθως στον θρόνο της εξουσίας τους; Ζητούνται απαντήσεις.
Το απαιτούν οι χαμένες ζωές των αδικοχαμένων συμπολιτών μας.
Το απαιτούν όσοι έχασαν τις περιουσίες τους.
Το απαιτεί το κατεστραμμένο περιβάλλον.
Το απαιτούν χιλιάδες στρέμματα καμένης γης. Οι ερωτώντες Βουλευτές Μιχάλης Καρχιμάκης Γρηγόρης Νιώτης Βασίλης Οικονόμου Εύη Χριστοφιλοπούλου Ντίνος Βρεττός Γιώργος Ντόλιος Γιάννης Αμοιρίδης Χάρης Τσιόκας Γιάννης Σκουλάς Μάρκος Μπόλαρης ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΧΙΜΑΚΗΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΠΑΣΟΚ Ν.ΛΑΣΙΘΙΟΥ
ΜΕΛΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΠΑΣΟΚ
Σόλωνος 45, 10672 Αθήνα
Τηλ: 210 361 3193 - Fax: 210 361 5552

ΟΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ εκδόσεις Δια Βίου μετά τις επιτυχημένες παρουσιάσεις τους στην 6η Διεθνή Έκθεση Βιβλίου Θεσσαλονίκης και στο 28ο Φεστιβάλ Βιβλίου Θεσσαλονίκης, θα συμμετάσχουν στην 74η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης με τίτλο "Στιγμές μαγείας" που θα πραγματοποιηθεί η 4η Kid & Fun ψυχαγωγική και εκθεσιακή γιορτή για το παιδί και την οικογένεια.
Από το Σάββατο 5 μέχρι και την Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου 2009, για μια στάση στη… στάση βιβλίου των εκδόσεων Δια Βίου. Θα μας βρείτε στο περίπτερο 15 (Kid & Fun), stand 38 Α Σας περιμένουμε για να δείτε από κοντά τα νέα μας βιβλία και να παρακολουθήσετε ένα πλούσιο φεστιβαλικό πρόγραμμα για το παιδί και την οικογένεια με πρωτότυπες ψυχαγωγικές δράσεις για τα παιδιά και τους γονείς. Πρόγραμμα 74η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης: Καθημερινές από τις 17:00-22:00 και το Σαββατοκύριακο από τις 10:00-22:00. Εισιτήριο Εισόδου: Για παιδιά έως 12 ετών : 5 € (Μέρος των εσόδων θα δοθεί σε Ίδρυμα που εσείς θα ψηφίσετε)
Για ενήλικες : Ισχύει το εισιτήριο της ΔΕΘ (6 €)

«Ούτε ξέρω πώς τον... λένε!..»

«Ούτε ξέρω πώς τον... λένε!..»
Του Καθηγητή ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΙΠΕΡΟΠΟΥΛΟΥ*
Αφορμή για την σημερινή μου «blog-άποψη» υπήρξε η δημοσίευση της σύλληψης γνωστής «σταρ» της ελληνικής τηλεόρασης που προφανώς διέθετε εμπορικά το σώμα της για 1,100 ευρώ (από τα οποία τα περισσότερα κατέληγαν στον «μεσίτη» και ελάχιστα σάυτήν!...) Την πορνεία που την έχουν περιγράψει ως «το αρχαιότερο επάγγελμα» διαχρονικά τα κέρδη είναι τεράστια, η εκμετάλλευση ανθρώπου από συνάνθρωπο είναι απάνθρωπη και μονίμως τα θύματα είναι κάποιες γυναίκες που παρασύρονται από τη γοητεία του χρήματος ενώ η συντριπτική πλειοψηφία εξωθείται σε αυτήν. Το ψυχογράφημα που ακολουθεί το έγραψα πριν 3 περίπου δεκαετίες και, συνεπώς, περιγράφει πραγματικότητες αλλά και μυθοπλασίες εκείνης της εποχής όπου υπήρχε ακόμα το τείχος του Βερολίνου χωρίζοντας Ανατολή και Δύση, αλλά ΣΙΓΟΥΡΑ το trafficking το οποίο τροφοδοτείται από οικονομικά αίτια και απάνθρωπη εκμετάλλευση γυναικών από τις πρώην «Ανατολικές χώρες» από κυκλώματα εμπόρων «λευκής σαρκός». δεν υπήρχε στα σημερινά μεγέθη στην Ευρωπαϊκή Ήπειρο και Τότε ΔΕΝ υπήρχε η ανθρωποφάγος ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ όπου σήμερα στα περιώνυμα life style shows εκτίθενται σε δημόσια θέα τα κορμιά κοριτσιών που πιστεύουν ότι μπορεί να γίνουν ΑΣΤΕΡΙΑ αλλά μετουσιώνονται σε ακριβοπληρωμένα «σπερματοδοχεία» και καταλήγουν πολύ γρήγορα ως «ανώνυμες» εκδιδόμενες γυναίκες μακρυά από τα φώτα των τηλεοπτικών στούντιο… ***************************************
Το ειδησεογραφικό δελτίο (Μάρτιος του 1983) ήταν απλό στη διατύπωσή του «Συνελήφθησαν από άνδρες της ασφάλειας ο Δ.Μ. 38 ετών και η Μ.Λ. 21 ετών την οποία εξέδιδε με αμοιβή 15 χιλιάδων δραχμών ανά ‘επίσκεψη’.
Εναντίον τους ασκήθηκε δίωξη και συνετάχθη η σχετική δικογραφία από τον εισαγγελέα υπηρεσίας....»
Περισσότερες από 500,000 γυναίκες στην Ευρώπη είναιθύματα εμπορίας λευκής σαρκός... Κοιτάχθηκε στον καθρέφτη...
Προσπάθησε να βρει τη δύναμη να συντονίσει τους 14 μυς του προσώπου της - κάπου τόχε διαβάσει ότι τόσοι χρειάζονται για να σχηματίσει ένα κάποιο χαμόγελο.
Ήταν μια άγαρμπη "γκριμάτσα" αυτό που σχημάτισαν τα χείλη της ...
Ξεβίδωσε το κραγιόν, χρωμάτισε την ασχήμια των χειλιών της, πουδραρίστηκε...
Η ανδρική φωνή ήταν άχρωμη - ουδέτερη καθώς ανακριτικά την ρώτησε - "φεύγεις"; Έγνεψε καταφατικά, πήρε την τσάντα της, έβγαλε το πακέτο και άναψε τσιγάρο... Χτύπησε ορμητικά την πόρτα.
Το ασσανσέρ αργούσε να ανταποκριθεί στην κλήση της... Πιάστηκε από την κουπαστή και κατέβηκε τις σκάλες...
Στην έξοδο την "χτύπησε" το φρέσκο αεράκι, ξημέρωνε.
Πέταξε, το τσιγάρο, το άφησε να καίει πάνω στο πλακόστρωτο, ενώ το κόκκινο κραγιόν σχημάτιζε μια ψυχεδελική κακογραφία πάνω στο άσπρο φίλτρο... Άνοιξε την πόρτα του αυτοκινήτου και κάθησε στη θέση του συνοδηγού.
Ο νέος άντρας, σκληρός στην έκφραση, χαμογέλασε - "όλα εντάξει, μωρό μου; δεν φαντάζομαι νάκανες καμιά βλακεία - είναι καλός πελάτης ξέρεις" ΟΚ του αποκρίθηκε - μην το σκέπτεσαι καν - είναι ένας ακόμη "ικανοποιημένος πελάτης". Έσπρωξε πίσω την πλάτη του καθίσματος, άναψε ξανά τσιγάρο, τυλίχτηκε στον καπνό του, πήρε απανωτές 4-5 ρουφηξιές...
Κάπου ανάμεσα στους καπνούς, στην κούραση και την αηδία γύρισε πίσω ...
Πέντε ολάκερα χρόνια πίσω... Φορούσε το κόκκινο φόρεμά της - πήγαινε ασορτί με τα κόκκινα κερασένια σαρκώδη χείλη της...
Το εφηβικό της κορμί παλλότανε κάτω από το στενάχωρο μίνι... Με τέτοιο κορμί θα πας μπροστά, της λέγανε, κι αυτή ... χαμογελούσε! Ο "πρώτος" ήταν κάτι ανάμεσα σε πάθος, νεανική άγνοια, και προσδοκία για "κοινωνική άνοδο"...
Μα το "ειδύλλιο" ξέφτισε καθώς το καλοκαίρι γλύστρησε μέσα από τα χέρια της και το κορμί της κρύφτηκε κάτω από την φθινοπωρινή γκαρνταρόμπα ... Ο "δεύτερος", ο "τρίτος" - μετά έχασε το λογαριασμό...
Δεν την "χωρούσε" πιά ο τόπος της ...
Και οι γονείς της κλείσανε "κατάμουτρα" την εξώπορτα .... Βλέπεις "απέτυχε" στην προσπάθεια για "κοινωνική άνοδο" και από ελπίδα έγινε βάρος - παρίας, ίσως οδυνηρή υπενθύμηση κάποιων γονεϊκών σφαλμάτων... Το πρόβλημα δεν έγκειται στο πώς και γιατί και πότε "παίρνεις λάθος στροφή" ...
Το πρόβλημα έγκειται στο γεγονός ότι "πήρες στην στροφή" , τα υπόλοιπα ακολουθούν τις πάγιες Αρχές της οικονομικής επιστήμης και της κοινωνικο-ψυχολογικής πραγματικότητας... «Άτιμούλικο, πάλι τα κατάφερες;» ρώτησε μουρμουριστά ο «άνδρας» και αυτή του έγνεψε καταφατικά! «Κι ούτε που ξέρω πώς τον ... λένε!...» μουρμούρισε μέσα της. Δεν είχε προλάβει να τελειώσει τη φράση της...
Δύο άνδρες πρόβαλαν ξαφνικά στο αριστερό και δεξιό παράθυρο του αυτοκινήτου.
Εδειξαν τις ταυτότητές τους...
Μπορούμε να έχουμε τα στοιχεία σας; Ρώτησαν ευγενικά και πειστικά.... Τα υπόλοιπα έγιναν...είδηση... *********************************** Έτσι έγινε και προχτές Αύγουστο του 2009 σε ξενοδοχείο στο Λουτράκι με την lifestyle «Τι-Βι-περσόνα» και τα 1,100 ευρώ… * Ο καθηγητής ΠΙΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ θα είναι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ υποψήφιος Δήμαρχος Θεσσαλονίκης στις εκλογέςτου Οκτώβρη 2010

ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΝ ΣΤΕΛΙΟ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΝΟΜΟΣ ΧΑΝΙΩΝ ΔΗΜΟΣ ΧΑΝΙΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΧΑΝΙΩΝ ΥΨΗΛΑΝΤΩΝ 15 ΤΚ 73135 - ΧΑΝΙΑ ΤΗΛ : 2821087098 - 2821087077 FAX : 2821074332 EMAIL : dipeh@otenet.gr Web Site : www.dipeh.gr
Αφιέρωμα στο Στέλιο Καζαντζίδη Δήμος Χανίων - ΔΗΠΕΧ - Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Χανίων 31/8/2009 - 31/8/2009 Ανατολική Τάφρος - Θέατρο Ώρα : 21.30 Είσοδος : ελεύθερη Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ - ΧΑΝΙΑ 2009 που διοργανώνει ο Δήμος Χανίων και η Δημοτική Πολιτιστική Επιχείρηση, την Δευτέρα 31 Αυγούστου 2009, στο θέατρο της Ανατολικής Τάφρου, ώρα 21.30, συνδιοργανώνουν με τη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Χανίων συναυλία με τη Μπάντα και τη Λαϊκή Ορχήστρα της Φιλαρμονικής του Δήμου Χανίων, που υπό τη διεύθυνση του μαέστρου Μάκη Γεωργογιαννάκη, θα εκτελέσουν τις σημαντικότερες επιτυχίες της πολύχρονης καριέρας του Στέλιου Καζαντζίδη. Τραγούδια θ’ αποδώσουν γνωστοί Χανιώτες καλλιτέχνες. Ο Στέλιος Καζαντζίδης (29 Αυγούστου 1931 – 14 Σεπτεμβρίου 2001) θεωρείται μια από τις σημαντικότερες προσωπικότητες του ελληνικού τραγουδιού. Κατά τη διάρκεια της μακρόχρονης παρουσίας του στο πεντάγραμμο απέδωσε αριστοτεχνικά, με την ουράνια φωνή του, δημιουργίες μεγάλων συνθετών όπως του Βασίλη Τσιτσάνη, του Άκη Πάνου, του Μανώλη Χιώτη, του Τάκη Σούκα, του Γιάννη Παπαϊωάννου, του Γιώργου Ζαμπέτα αλλά και του Μίκη Θεοδωράκη, του Μάνου Χατζηδάκι, του Γιάννη Μαρκόπουλου, του Σταύρου Ξαρχάκου, του Χρήστου Λεοντή, του Μάνου Λοϊζου και πολλών άλλων. Η όλη παρουσία του στο χώρο του γνήσιου λαϊκού τραγουδιού συνδέθηκε, άμεσα ή έμμεσα, με τα προβλήματα των Ελλήνων που αγωνίζονταν να στηριχθούν στα πόδια τους ύστερα από τον σκληρό αγώνα κατά της χιτλερικής κατοχής και την μπόρα του εμφύλιου πολέμου.

ΔΗΠΕΧ - ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΝΟΜΟΣ ΧΑΝΙΩΝ ΔΗΜΟΣ ΧΑΝΙΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΧΑΝΙΩΝ ΥΨΗΛΑΝΤΩΝ 15 ΤΚ 73135 - ΧΑΝΙΑ ΤΗΛ : 2821087098 - 2821087077 FAX : 2821074332 EMAIL : dipeh@otenet.gr Web Site : www.dipeh.gr«Παραμύθι χωρίς όνομα» - Συναυλία με τη Χορωδία και την Ορχήστρα Νέων «Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος» Ιερά Πατριαρχική και Σταυροπηγιακή Μονή Κυρίας των Αγγέλων Γουβερνέτου και τελεί υπό την αιγίδα του Οικουμενικού Πατριαρχείου. 1/9/2009 - 1/9/2009 Ανατολική Τάφρος - Θέατρο Ώρα : 21.00 Είσοδος : ελεύθερη
Η συναυλία με τίτλο «ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΧΩΡΙΣ ΟΝΟΜΑ» δίνεται στα πλαίσια της Διεθνούς Επιστημονικής Διημερίδας για τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας και την Προστασία του Περιβάλλοντος που διοργανώνει στις 1 και 2 Σεπτεμβρίου 2009 στο Κ.Α.Μ. η Ιερά Πατριαρχική και Σταυροπηγιακή Μονή Κυρίας των Αγγέλων Γουβερνέτου υπό την αιγίδα του Οικουμενικού Πατριαρχείου. Η 1η Σεπτεμβρίου, ημέρα της συναυλίας, συμπίπτει με την κατεξοχήν ημέρα προσευχής της Ορθόδοξης Εκκλησίας μας για την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος, όπως εδώ και πολλά χρόνια έχει καθιερωθεί από το Οικουμενικό μας Πατριαρχείο. Στη συναυλία θα ακουστούν μουσική και τραγούδια γνωστών συνθετών (Μάνου Χατζηδάκι, Σταύρου Κουγιουμτζή, Δημήτρη Λάγιου, Μίκη Θεοδωράκη, Αλκίνοου Ιωαννίδη, Χρυσόστομου Σταμούλη, Χάρη και Πάνου Κατσιμίχα, Χρίστου Τσιαμούλη, Απόστολου Καλδάρα και Γιώργου Καλογήρου) τα οποία θα ερμηνεύσει η Χορωδία και Ορχήστρα Νέων «Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος» υπό τη διεύθυνση του Χρυσόστομου Σταμούλη, ενώ θα συνοδεύσουν στο τραγούδι οι Γιώργος Καλογήρου και Μιχάλης Παπαζήσης. Η 50μελής καταξιωμένη Χορωδία και Ορχήστρα Νέων του Πολιτιστικού Σωματείου «Άγ. Ιωάννης ο Χρυσόστομος», της ομώνυμης ενορίας της Θεσσαλονίκης, υπό τη διεύθυνση του μουσικού και Καθηγητή Δογματικής και Συμβολικής Θεολογίας στη Θεολογική Σχολή του Α.Π.Θ., κ. Χρυσόστομου Σταμούλη, κατά την εικοσαετή και πλέον πορεία της έχει δώσει εκατοντάδες συναυλίες τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό αποσπώντας ύψιστες τιμητικές διακρίσεις ενώ παράλληλα έχει συνεργαστεί με κορυφαίους έλληνες συνθέτες και ερμηνευτές όπως τον Γιάννη Μαρκόπουλο, τον Γιώργο Νταλάρα, τον Κώστα Μακεδόνα κ.α.