Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2009

Πρόγραμμα εκδηλώσεων 28ης Οκτωβρίου

Πρόγραμμα εκδηλώσεων 28ης Οκτωβρίου

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΚΕΝΤΡΟΥ ΤΕΧΝΗΣ ΣΥΝΘΕΣΗ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΚΕΝΤΡΟΥ ΤΕΧΝΗΣ ΣΥΝΘΕΣΗ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2009 – ΙΟΥΛΙΟΣ 2010
1) ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΝ ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ σε συνεργασία με την ΠΛΕΥΣΗ (Πολιτιστική Εταιρεία Εκπαιδευτικών ). Σάββατο 28 /11/2009 ώρα 19:00 2) ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ Εορταστική παράσταση με Χριστουγεννιάτικο χαρακτήρα Συμμετέχουν: το Τμήμα Φωνητικής, Παιδική Χορωδία και Τμήματα Μπαλέτου. Κυριακή 20/12/2009 ώρα 21:00 3) ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ με κλασική και σύγχρονη μουσική. Κυριακή 14/03/2010 ώρα 21:00 4) ΡΕΣΙΤΑΛ ΚΙΘΑΡΑΣ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΦΟΥΝΤΟΥΛΗ Κυριακή 20/03/2010 ώρα 21:00 5) ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΚΛΑΣΙΚΗΣ ΚΙΘΑΡΑΣ 2ημερο σεμινάριο για μαθητές όλων των επιπέδων με τον Σολίστ της Κιθάρας Γ. Φουντούλη. Σάββατο – Κυριακή 20-21/03 2010 6) ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ Κυριακή 25/04/2010 ώρα 21:00 7) ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΚΛΑΣΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ, ΧΟΡΩΔΙΑΣ & ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΠΡΟΠΑΙΔΕΙΑΣ Σάββατο – Κυριακή 19-20/05 2010 8) ΕΠΙΔΕΙΞΕΙΣ ΜΠΑΛΕΤΟΥ Σάββατο – Κυριακή 19-20/06 2010 9) ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ «ΕΛΠΙΔΑ» 1η Εβδομάδα του Ιουλίου Θα υπάρξουν κι άλλες εκδηλώσεις που θα προγραμματιστούν κατά την διάρκεια της χρονιάς για τις οποίες θα υπάρξει ενημέρωση.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΒΟΛΕΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ

5ο FESTIVAL ΓΑΛΛΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟY Η Ένωση Καθηγητών Γαλλικής Δημόσιας Εκπαίδευσης Ν. Ημαθίας ενημερώνει τους συμπολίτες μας, ότι φέτος σε συνεργασία με το Γαλλικό Ινστιτούτο Θες/νίκης , την Γαλλική Πρεσβεία στην Ελλάδα και το Κ.Ε.Π.Α Βέροιας, διοργανώνει το 5ο Φεστιβάλ Γαλλικού Κινηματογράφου, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στον Χώρο Τεχνών από 11 έως και 14 Νοεμβρίου 2009, στις 21.οο. Η είσοδος θα είναι ελεύθερη για το κοινό. Διαβάστε περισσότερα... “ΜAD LIVE SUNDAYS @ GUZEL” Τα πιο hot κυριακάτικα Parties με live αγαπημένων καλλιτεχνώνΚυριακή 01 Νοεμβρίου η Μάρω Λύτρα Διαβάστε περισσότερα... «ΖHTEITAI ΨΕΥΤΗΣ» Του Δημήτρη Ψαθά
Πειραματική σκηνή «Θεάτρου Όραμα» Παρασκευή 6 Νοεμβρίου – Κυριακή 8 Νοεμβρίου Παρασκευή 20, Σαββάτο 21, Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2009Δημοτικό Θέατρο ΘέρμηςΏρα έναρξης 20.30 Διαβάστε περισσότερα... ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΣ Διαβάστε περισσότερα... “ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ” ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΟΜΑΔΑ «ΑΠΟ ΣΠΟΝΤΑ»ΘΕΑΤΡΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣ Διαβάστε περισσότερα... «ΑΙ ΔΥΟ ΜΟΝΟΛΟΓΟΙ» Σεραφείμ Σίλας και Γιώργος Χατζηπαύλου
ΘΕΑΤΡΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣ
Παραμυθίας 27 & Μυκάλης Κεραμεικός 210-3475904 Διαβάστε περισσότερα... FASHION WEEK ATHENS ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2010 - AΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ Με μεγάλη επιτυχία και προσέλευση κόσμου τελείωσε την Κυριακή το βράδυ η Ελληνική Εβδομάδα Μόδας, Fashion Week Athens, με συλλογές για το ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2010, που διοργανώθηκε από τη «Τεχνόπολις» του Δήμου Αθηναίων, σε συνεργασία με το ΕΛΚΕΔΕ (Κέντρο Τεχνολογίας και Σχεδιασμού) και την Q-PRODUCTIONS/Αντώνης Κιούκας (εταιρεία παραγωγής της Ελληνικής Εβδομάδας Μόδας), από 22-25 Οκτωβρίου 2009, στην «Τεχνόπολις» του Δήμου Αθηναίων, στο Γκάζι. Διαβάστε περισσότερα... ENA ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΒΙΤΡΙΝΑΣ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΔΟΜΗ Με την υποστήριξη του τομέα Art & Design του ΙΕΚ ΔΟΜΗ, ο Όμιλος Εκπαίδευσης και Πιστοποίησης ΔΟΜΗ δημιούργησε και προσφέρει ένα νέο απόλυτα εξειδικευμένο σεμινάριο για την κατασκευή βιτρίνας. Διαβάστε περισσότερα... BIOTECH + MYZE LIVE @ MAD CLUB Διαβάστε περισσότερα... 4o ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ DIGITAL WAVE50ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣWHY CINEMA NOW?13-22 Νοεμβρίου 2009 Διαβάστε περισσότερα... ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ Η Πολιτιστική Εταιρεία ΚΟΥΙΝΤΑ σε συνεργασία με τον σύλλογο FAME (μη κερδοσκοπικού χαραχτήρα ,των Φίλων του χορού , της τέχνης, της μουσικής και της έκφρασης ) Θέλοντας να προωθήσει τον Κινηματογράφο,το Θέατρο και το Τραγούδι ξεκινά αυτόνομους κύκλους σεμιναρίων (μικρό εργαστήριο) στον χώρο του συλλόγου Εθνικής Αντιστάσεως 88 και Σίνας γωνία, Κόρινθος. Διαβάστε περισσότερα... ΣAN ΠΕΣΕΙ Η ΝΥΧΤΑ Μουσική παράσταση Στην μουσική σκηνή ‘’Σαράϊ’ Γιάννης Λεκόπουλος
Μαζί του η Ματίνα Νούτσου Πέμπτη 5 & 12 Νοεμβρίου 2009 Διαβάστε περισσότερα... "ΟΡΕΣΤΗΣ" Διαβάστε περισσότερα... Η ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΣΤΟ I LOVE GR Η Δράμα προβάλλεται πανελλαδικά στην εκπομπή I LOVE GR του τηλεοπτικού σταθμού ΣΚΑΙ
Ένας τόπος.Χιλιάδες μέρη, αναρίθμητες εμπειρίες, αμέτρητες επιλογές! Διαβάστε περισσότερα... Η Κ.Ο.Θ. ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟΥΣ «ΝΕΟΥΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ 2009» 30 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2009 ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Διαβάστε περισσότερα... ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΟ Επέκταση των ορίων του Εθνικού Δρυμού του Ολύμπου και της προστασίας του Διαβάστε περισσότερα... «ΑΠΟ ΤΟΝ MOZART ΣΤΟΝ RAVI SHANKAR»Διαβάστε περισσότερα... WEBCAM CHAT ME TON ΛOYKA Αποκλειστικά στο www.mad.tv Τρίτη 27 Οκτωβρίου στις 15:00 Διαβάστε περισσότερα... MAD ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ Το Mad διοργανώνει 4 διαφορετικούς διαγωνισμούς για τα 4 πιο πολυσυζητημένα events Διαβάστε περισσότερα... INVITATION TO A PARTY Η Εταιρεία Θεάτρου BlackDots παρουσιάζει το θεατρικό έργο «Invitation to a party- not another fairytale» της Μαρίας Σούμπερτ στο Θέατρο του Ήλιου (Φρυνίχου 10, Πλάκα), από την Τετάρτη 11 Νοεμβρίου και κάθε Τετάρτη και Πέμπτη μέχρι και τα τέλη Δεκεμβρίου 2009. Διαβάστε περισσότερα...

Η κατάρρευση των εφημερίδων - Μια εκπομπή του Σ. Φυντανίδη

Η κατάρρευση των εφημερίδων - Μια εκπομπή του Σ. Φυντανίδη (VIDEO)
Δείτε στο FOREIGN PRESS την εκπομπή του Σεραφείμ Φυντανίδη για την κρίση στις εφημερίδες που μεταδόθηκε από την ΝΕΤ.
Όπως ανέδειξε το πρόσφατο κλείσιμο του Ελεύθερου Τύπου η κατάσταση είναι απελπιστική.
Τι φταίει για την κρίση;
Η τηλεόραση, το ραδιόφωνο, τα δωρεάν φύλλα, το διαδίκτυο, οι εκδότες, οι δημοσιογράφοι, ή μήπως η αλλαγή στην καθημερινότητα;
Ο Φυντανίδης συζητά με τον διευθυντή των Νέων, Παντελή Καψή, το ιστορικό στέλεχος και αρθρογράφο της Καθημερινής, Στάμο Ζούλα και τον καθηγητή Επικοινωνίας του Παντείου Πανεπιστημίου, Δημήτρη Ψυχογιό. Άνθρωποι του Τύπου, όπως ο Πάσχος Μανδραβέλης και ο Γιώργος Κύρτσος, αλλά και πανεπιστημιακοί και άνθρωποι της επικοινωνίας καταθέτουν τις απόψεις τους και σκιαγραφούν το μέλλον για την έντυπη δημοσιογραφία.
Πολίτες εξηγούν γιατί δεν διαβάζουν εφημερίδες.

Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΕ ΤΙΤΛΟΥΣ

ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΑΧωρίς ρουσφέτιπροσλήψεις στο Δημόσιο Επαναστατικός Αγώνας πίσω από τους «ληστές με τα μαύρα» Ευκαιρίες για ρούχα στο Ίντερνετ Πιστωτικές κάρτες με επιτόκιο 8,75%! Η βυθισμένη πολιτεία Αρπάχτηκαν Σιούφας - Αβραμόπουλος Γρίπη: δυσπιστία για τα εμβόλια Η Ελλάδα τρέχει στον ψυχολόγο Τηλεοράσεις με θύρα USΒ

Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΕ ΤΙΤΛΟΥΣ Today at InfognomonPolitics

Today at InfognomonPolitics Πρόσθετα μέτρα για την ενίσχυση της FRONTEX ζητούν Γαλλία-Ιταλία 26 Οκτωβρίου: Eπέτειος Άλωσης της Τραπεζούντας Μην χάσετε αυτήν την εκδήλωση! Μια ανανεωμένη Οθωμανική εποχή στα Βαλκάνια, υποστηρίζει ο Τούρκος υπουργός Εξωτερικών Αχμέτ Νταβούτογλου Ο Υπολοχαγός Αλέξανδρος Διάκος (ο πρώτος νεκρός αξιωματικός) Τα παιδιά του Εμφυλίου Περίεργη δήλωση του ιδρυτή της Finansbank “Πλήρη στήριξη στην τέως υπουργό εξωτερικών γιατί έκανε ότι της ζητήσαμε.” Οι μεγάλοι ενεργειακοί δρόμοι για τη Ρωσία Η Κύπρος ήθελε να γίνει κατάσκοπος του Ισραήλ.Ρωσική σαλάτα για τους TOR επί Τάσσου. Ενδιαφέρον από μεγάλους ομίλους για ΕΛ.Β.Ο. - Μεγάλα προγράμματα οχημάτων "προ των πυλών" Ο Οικουμενικός Πατριάρχης στη Νέα Υόρκη Κήρυγμα αλυτρωτισμού από τον Γκρούεφσκι Σε «πολιορκία» για όπλα Η κρίση των Κομμάτων Αταφοι Νεκροι του Αλβανικου Μετωπου Tο άλλο «JO» του 1940 Τιμούν 8.000 ήρωες του αλβανικού μετώπου... Σύσκεψη στην Τουρκία για το Κυπριακό.Στηρίζει τη διαδικασία επίλυσης, υιοθετώντας άκαμπτες θέσεις!

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ E-PONTOS

"ΒΕΡΜΙΟΥ ΓΗΣ" 1ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο Χορού και Μουσικής. Συγκλόνισαν τα «Αληθινά Σενάρια» της ΕΤ3ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΟΝΤΙΩΝ ΕΔΕΣΣΑΣ "Ο ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΓΑΒΡΑΣ"

Η ΑΣΠΡΗ ΛΕΞΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Η άσπρη λέξη της ημέρας - χαβάς
Θέμα της εβδομάδας: Λέξεις της καθημερινότητάς μας Ποια σχέση μπορούν να έχουν μεταξύ τους μια μελωδία, ο αέρας, ένα «αγύριστο κεφάλι» και ο Νικόλας Άσιμος; Όλα αυτά συνδέονται μεταξύ τους με τη λέξη «χαβάς», που η αρχική του σημασία είναι «μελωδία τραγουδιού και αέρας».
Γι’ αυτό και ο Παπαδιαμάντης σε ένα του διήγημα γράφει: «του είχεν επιδώσει σπασμένη γκάιδαν, προτρέπων αυτόν να παίξη κανένα χαβά», ενώ ο Ρίτσος αναφέρει «ξένους χαβάδες σ’ όργανα ξένα παίζουν στην αστροφεγγιά μας· τους δικούς μας χαβάδες δεν τους αφήνουνε να σεργιανίσουνε στη ρούγα».
Η γνωστή φράση «καθένας το χαβά του» χρησιμοποιείται για κάποιον που εμμένει στην άποψή του ή στη συνήθειά του, αδιαφορώντας για τις αντιδράσεις των άλλων, δηλαδή για κάποιον που είναι «αγύριστο κεφάλι», επίμονος και αδιάλλακτος.
Στη φράση «έχει του κώλου του το χαβά» ο πρωταγωνιστής λαμβάνει το ρόλο του αδιάφορου και του απόλυτου εγωιστή, αφού ασχολείται συνεχώς με ένα θέμα που τον απασχολεί χωρίς να ενδιαφέρεται για ό,τι συμβαίνει γύρω του.
Ο Νικόλας Άσιμος στο τραγούδι του «Ιδιαίτερος χαβάς» με τη γνωστή του ειρωνεία για την πολιτική κατάσταση γράφει:
«Πες τα, πες τα να τ’ ακούμε, πέστε τα εσείς παιδιά // Ν’ ανακαλύπτει ο καθένας τη δικιά του μυρουδιά // Κι έτσι θα έχουμε Χαότη και πλέρια ανομοιότητα // Της καθενός ποιηουργούντα με ιδιαίτερο χαβά.

In Cheap We Trust

ΑΠΟ ΤΟ Geopolitics-GR
Lauren WeberIn Cheap We TrustLittle, Brown and Company, 2009 Megan McArdle The New York Times Book Review
Πρέπει να το ομολογήσω.
Αγαπώ την τεράστια μου τηλεόραση.
Την αγόρασα πριν κανένα δυο χρόνια μέσω μιας επιταγής δώρου από την Amazon.com. Κυριαρχούσε το μικρό μου σαλόνι μέχρι να μετακομίσω, αλλά και τότε ακόμα την αγαπούσα.

Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2009

ΝΕΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΕΣ ΤΩΝ ΕΚΔΟΣΕΩΝ ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ

Με θέα τη ζωή Μυθιστόρημα Ισμήνη Καπάνταη ΕΛΛHNIKH ΛOΓOTEXNIA / ΠEZOΓPAΦIA Χαρτόδετο ISBN: 978-960-03-4986-3 σελ. 232 26 Οκτωβρίου 2009 Απειρωτάν και Τούρκων Ιστορικό μυθιστόρημα Ισμήνη Καπάνταη ΕΛΛHNIKH ΛOΓOTEXNIA / ΠEZOΓPAΦIA Χαρτόδετο ISBN: 978-960-03-4961-0 σελ. 272 26 Οκτωβρίου 2009 Βασανιστές Μυθιστόρημα Θοδωρής Κ. Ραχιώτης ΕΛΛHNIKH ΛOΓOTEXNIA / ΠEZOΓPAΦIA Φωτογραφία εξωφύλλου: ΘOΔΩPHΣ K. PAXIΩTHΣ
Σύνθεση εξωφύλλου: egreenE. ΠAΓKAΛOY Χαρτόδετο ISBN: 978-960-03-4973-3 σελ. 360 26 Οκτωβρίου 2009 Σκότωσε ό,τι αγαπάς Μυθιστόρημα Αλέξης Σταμάτης ΕΛΛHNIKH ΛOΓOTEXNIA / ΠEZOΓPAΦIA Σύνθεση εξωφύλλου: egreenE. ΠAΓKAΛOY Χαρτόδετο ISBN: 978-960-03-4958-0 σελ. 364 26 Οκτωβρίου 2009Νυχτερινά Πέντε ιστορίες της μουσικής κα της νύχτας Καζούο Ισιγκούρο ΞENH ΛOΓOTEXNIA / ΣYΓΓPAΦEIΣ AΠ' OΛO TON KOΣMO Μετάφραση:Τόνια Κοβαλένκο Χαρτόδετο ISBN: 978-960-03-4965-8 σελ. 208 26 Οκτωβρίου 2009

Γεγονός ο ιερός ναός Αγ.Γεωργίου στο Βίτσι

ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣΤην Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2009 (που ήταν και η 105η επέτειος από την θυσία του μακεδονομάχου Παύλου Μελά) τοποθετήθηκε ο ιερός ναός του Αγίου Γεωργίου του Ελευθερωτή στο Βίτσι.
Τα θεμέλια είχαν ήδη ολοκληρωθεί στα τέλη Αυγούστου, αλλά η μεταφορά του προκατασκευασμένου Ναού 80 τόνων και 40 τετραγωνικών (ειδικών προδιαγραφών για τις ειδικές καιρικές συνθήκες του τόπου) αποτέλεσε έναν άθλο.Η υπερκομματική πρωτοβουλία αποστράτων και πολιτών που εξόρμησε και συγκεντρώνει τις απαραίτητες δωρεές με τα θεωρημένα μπλοκ της επιτροπής (το εν λόγω ποσό που αναγράφεται στην απόδειξη εκπίπτει από το φόρο εισοδήματος) και έχει την υποχρέωση μέχρι τα Χριστούγεννα να εξοφλήσει τον κατασκευαστή κατάφερε ήδη να καλύψει το μεγαλύτερο μέρος της δαπάνης και απομένουν 13.500 ευρώ, ώστε να ολοκληρωθεί αυτή η φάση του έργου (η επόμενη φάση είναι η ανάπλαση του περιβάλλοντα χώρου). Οι εθελοντές αυτοί, που είναι εξουσιοδοτημένοι από την Ιερά Μητρόπολη Καστοριάς, είναι: οι συμμετέχοντες στις πολεμικές επιχειρήσεις στη περιοχή Γράμμου-Βίτσι, Αντωνακέας Ιωάννης και Μπίκος Δημήτριος (αντιστράτηγοι ε.α.), τα μέλη του Δ.Σ. της Ενώσεως Αποστράτων Αξιωματικών Στρατού (ΕΑΑΣ), Επιτήδειος Γεώργιος (αντιστράτηγος), Μπουϊκίδης Ελευθέριος (αντισυνταγματάρχης), Παπακωνσταντίνου Κων/νος (αντιστράτηγος χωροφυλακής), Τοτονίδης Νικόλαος (ανθυπολοχαγός), καθώς και οι απόστρατοι αξιωματικοί Βράϊλας Γεώργιος (αντιστράτηγος), Καρασάββας Ιωάννης (αντισυνταγματάρχης), Κοτίνης Κωνσταντίνος (ταξίαρχος), Μαυροδόπουλος Παντελής (αντιστράτηγος, Πρόεδρος Τάξεως 1969 Πυροβολικού), Σταματόπουλος Σπυρίδωνας (συνταγματάρχης), Φραντζεσκάκης Ελευθέριος (αντιστράτηγος), Χρήστου Πέτρος (συνταγματάρχης) και οι πολίτες Νικολάου Χαράλαμπος (καταδρομέας έφεδρος ανθυπολοχαγός, δικηγόρος Παρ’ Αρείω Πάγω) και Γιαννάκενας Ιωάννης (εκδότης). Παρακαλούνται όσοι πατριώτες θέλουν να συμβάλλουν στην ιερή και εθνική αυτή πρωτοβουλία να επικοινωνήσουν στα τηλέφωνα 210-6440021 και 6944-574645 (Ι.Γιαννάκενας), 6976-202637 (Ν.Τοτονίδης) ή να περάσουν από το βιβλιοπωλείο «Η Αλληλεγγύη των Φίλων» (Χαριλάου Τρικούπη 14 & Ακαδημίας, Αθήνα).Επίσης στους τραπεζικούς λογαριασμούς, στο όνομα της Ερανικής Επιτροπής: Γενική Τράπεζα 9800559223-2, Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο 00088966767-5. Αγαπητοί φίλοι, τιμήσετε μαζί μας την ιερή μνήμη όλων εκείνων που έδωσαν την ζωή τους το 1946-49, για να μείνουμε εμείς ελεύθεροι και η Πατρίδα μας ακέραια.

ΔΗΠΕΧ - ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΔΗΜΟΣ ΧΑΝΙΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΥΨΗΛΑΝΤΩΝ 15 ΤΚ 73135, ΧΑΝΙΑ ΤΗΛ : 2821087098 - 2821087077 ΦΑΞ : 2821074332 EMAIL : dipeh@otenet.gr
Από : 31/10/2009 Έως : 31/10/2009 Θέμα : Ρεσιτάλ τραγουδιού με την Μαρία Κλεινάκη Διοργάνωση : Δήμος Χανίων - ΔΗΠΕΧ - Βενιζέλειο Ωδείο Χανίων - ΔΗΠΕΘΕ Κρήτης Τόπος : Βενιζέλειο Ωδείο Χανίων Ώρα : 20.30 Είσοδος : 15 €Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων "Βραδιές Κλασικής Μουσικής" που διοργανώνουν ο Δήμος Χανίων, η Δημοτική Πολιτιστική Επιχείρηση, το Βενιζέλειο Ωδείο Χανίων και το Δημοτικό Περιφερειακό Θέατρο Κρήτης, το Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2009, στην αίθουσα θεάτρου του Βενιζελείου Ωδείου Χανίων, ώρα 20.30, η σοπράνο Μαρία Κλεινάκη θα δώσει ρεσιτάλ τραγουδιού.
Στο πιάνο ο Νίκος Βλάχος. Η σοπράνο Μαρία Κλεινάκη γεννήθηκε στα Χανιά. Ξεκίνησε μαθήματα βιολιού στο Β.Ω.Χ και μαθήματα κλασσικού τραγουδιού και πιάνο. Συνέχισε τη σπουδή της στην όπερα στο Ελληνικό Ωδείο Αθηνών πέρνοντας δίπλωμα τραγουδιού με άριστα παμ'ψηφεί και πρώτο βραβείο. Εισάγεται στο Manhattan School of Music της Νέας Υόρκης στο τμήμα ¨Οπερας με καθηγήτρια την Marlena Kleinmann και παραλληλα παρακολουθεί μαθήματα με τους Cynthia Hoffmann, Loretta di Franco, Peter Wittenberg και σεμινάρια Tao-Singing και Alexander Method με την Laure Shift. Μαθήματα βιολιού με την Sharon Lin. Στη συνέχεια, παρακολουθεί σεμινάρια τραγουδιού με την διεθνούς φήμης σοπράνο Elizabeth Vidal στο Εθνικό Ωδείο Αθηνών και αργότερα συμπληρώνει το θερινό τμήμα σεμιναρίων της ακαδημίας Academy d' ete στη Νίκαια της Γαλλίας με καθηγητές την E.Vidal και A. Cognet. Υπότροφος των σεμιναρίων της διεθνούς φήμης σοπράνο Μαρίνα Πασχάλη-Κρίλοβιτς. Τραγουδάει στο Mema's auditorioum του Μουσείου Μοντέρνας Τεχνης της Νίκαιας και ολοκληρώνει το σεμινάριο Ανάλυση 'Οπερας του ''Opera America E-learning'' για τις ¨Οπερες ''Don Diovanni'', ''The Barber of Seville'', "Macbeth" και "Samson et Dalida" . Πραγματοποιεί ηχογράφηση στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Μέλος της Ορχήστρας του Β.Ω.Χ και της Νεανικής Ορχήστρας Κρήτης. Μέλος του ''Cantilena'' και σολίστ των Χορωδιών Χανίων και Ηρακλείου και του συγκροτήματος Φραγκίσκος Λεονταρίτης. Κονσέρτο με την Αλκ.Μαλεκάκη και τραγούδησε έργα του Μάνου Χατζιδάκη στην Πινακοθήκη Χανίων με τους Γ. Γιαννακάκη και Γ.Πογιατζή.
Παρουσίασε σκηνές απο τους ρόλους Michaella από την ¨Οπερα ''Carmen'' και το ρόλο Margherita από την ¨Οπερα ''Faust'' του Gounod στο Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών Ηχογραφεί για το ντοκυμαντέρ "Το άστρο της Βηθλεέμ" σε μουσική του Μπάμπη Μπλαζουδάκη, που προβάλετε για τρίτη συνεχή χρονιά στο "Πλανητάριο" Αθηνών . Σολίστ της Καμεράτας Χανίων υπο τη μουσική διεύθυνση Αλ.Μυράτ.
Με την Όπερα Νέων ερμηνεύει το ρόλο της Clarina στη όπερα "La cambiale di matrimonio" του Rossini σε σκηνοθεσία Π.Γάλλια. Το χειμώνα του 2010 θα ερμηνεύσει τον ρόλο της Κοντέσσας από την όπερα του Mozart "Οι γάμοι του Φίγκαρο" στην Αθήνα . Ο πιανίστας Νίκος Βλάχος γεννήθηκε στη Κέρκυρα και άρχισε τις μουσικές σπουδές του στο ωδείο του Πειραικού Συνδέσμου με τη καθ. Φ.Παπαδάκη. Συνέχισε τις σπουδές του πιάνου και θεωρητικών στην Αγγλία, Σουηδία, Ιταλία, Γερμανία και Φιλαδέλφια (Η.Π.Α) όπου αποφοίτησε με άριστα στο πιάνο και δεύτερη έμφαση στο κλασσικό τραγούδι. Τα τελευταία χρόνια έχει συνεργαστεί ως τενόρος και πιανίστας με τη χορωδία της ΔΕΗ και με την Fons Musicalis του μαέστρου Κ.Κωσταντάρα, στο Ελληνικό Ωδείο Αθηνών ως ακομπανιατέρ της τάξης της κ.Λ.Τέντζερη και τραγουδιστών όπερας. Μιλάει άπταιστα 6 γλώσσες και έχει μεταφράσει αρκετά βιβλία για τον εκδ.οίκο Ζαχαρόπουλο. Από το Μαίο του 2009 ζεί και εργάζεται στα Χανιά. Χορηγοί: Athensairways και Hotel Samaria Δαράκης

Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΕ ΤΙΤΛΟΥΣ

ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΑΟικογενειακόςγιατρός όλο το 24ωρο Χάθηκαν δύο από την κακοκαιρία Δεν είμαστε παπαγαλάκια της κυβέρνησης Η ελληνική επανάσταση στα τυριά Κούρσα για δύο με Κατσουράνη, Ντουντού Στον Εμφύλιο μας έσπρωξαν οι Άγγλοι Ο τυφλός μαραθωνοδρόμος Κατάσταση ανάγκης για τη γρίπη Οδηγός για τις προσλήψεις των εκπαιδευτικών

Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΕ ΤΙΤΛΟΥΣ Today at InfognomonPolitics

Today at InfognomonPolitics ΙΓΚΟΡ ΣΕΤΣΙΝ Το alter ego του Βλαντιμίρ Πούτιν ΕΡΝΤΟΓΑΝ Γιατί δεν συγχωρεί τους Ισραηλινούς Γκλιγκόροφ: "Είμαστε Σλάβοι και ήρθαμε μετά τον Μέγα Αλέξανδρο στην περιοχη" Οδικός χάρτης εξημέρωσης του θηρίου Σουηδική βόμβα τινάζει στον αέρα την αξιολόγηση Επιμένει σε βέτο κατά της Κύπρου η Τουρκία… Βαγδάτη: Ξεπέρασαν κατά πολύ τους 100 οι νεκροί Κατσέλη : Η ναυτιλία στον πυρήνα της αναπτυξιακής προσπάθειας Οι Τουρκοκρητικοί-Eξισλαμισμένοι Έλληνες της Κρήτης Ντοκιμαντέρ για τους μουσουλμάνους Κρήτες της Τουρκίας Συγκρούσεις ξέσπασαν στην περιοχή Aπdam του Καραμπάχ Eίπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα! Αναμέτρηση-θρίλερ Ώρα Κύπρου στην Τουρκία Περίεργη σύλληψη στην Έδεσσα Ρωσία - Κίνα, σύγκλιση γιγάντων στην Ανατολή Το Κυπριακό και πάλι Τα έξυπνα τεχνάσματα της Τεχεράνης Έτσι, για να γελάσουμε λίγο! Ο Κωνσταντίνος ζήτησε στρατιωτική παρουσία των ΗΠΑ Η λαθρομετανάστευση

Γιάννης Λασηθιωτάκης - Έκθεση Ζωγραφικής

Γιάννης Λασηθιωτάκης - Έκθεση Ζωγραφικής - 26/10/2009
έως 15/11/2009 Ώρα: 19.00
Χώρος Εκδήλωσης: Δ.Ε.Θ. Είδος Εκδήλωσης: Εικαστικά Λεωφορεία: 10,31,14,2,27Ο Γιάννης Λασηθιωτάκης γεννήθηκε στην Κρήτη το 1956. Σπούδασε Ζωγραφική στην Ακαδημία Καλών Τεχνών της Φλωρεντίας. Ζει στην Αθήνα. Στο πλαίσιο των ΔΗΜΗΤΡΙΩΝ 2009 ο Δήμος Θεσσαλονίκης και η Hellexpo διοργανώνουν την ατομική έκθεση του Γιάννη Λασηθιωτάκη, με τίτλο Μέρες Επίγειες, στο περίπτερο 6 (Αίθουσα των Εθνών- Δ.Ε.Θ.) Η έκθεση θα διαρκέσει από τις 26 Οκτωβρίου έως 15 Νοεμβρίου 2009. Ο Γιάννης Λασηθιωτάκης ανήκει στους καλλιτέχνες που εμφανίζονται στη δεκαετία του ΄80 και διαμορφώνει την καλλιτεχνική του ταυτότητα στη δεκαετία του 1990. Θεωρείται ένας από τους εκπροσώπους της σύγχρονης Ελληνικής Τέχνης στη δεκαετία αυτή. Για το έργο του καλλιτέχνη ο ιστορικός και κριτικός Τέχνης κ. Χαρ. Σαββόπουλος σημειώνει τα έξης: [...] Ο Λασηθιωτάκης λοιπόν, στα Επίγεια Πορτρέτα, εστιάζει την προσοχή του στην απόδοση της ανθρώπινης μορφής.
Το ζήτημα λοιπόν, δεν είναι η ίδια η ζωγραφική ή η αντιπαράθεση μαζί της, αλλά ο τρόπος που επέλεξε ο καλλιτέχνης να μας οδηγήσει να κοιτάξουμε το έργο του. Και εδώ έχουμε ένα βλέμμα που προφανώς δεν είναι αθώο της ιστορίας αλλά και της εποχής του.
Οι εικόνες παρά τις έντονες αναφορές και ζυμώσεις με τον ιστορικό χρόνο, από τις καινοτομίες του Έντουαρντ Μουνκ μέχρι το βλέμμα του Γκέραντ Ρίχτερ και της Σούζαν Ρόθενμπεργκ, ενσωματώνουν δομικά το στοιχείο της ψηφιακής εποχής μας.
Άλλες αναπαράγουν τον τρόπο που βλέπει το ανθρώπινο μάτι κάτω από συγκεκριμένες φωτεινές συνθήκες, όταν για παράδειγμα το φως έρχεται από το βάθος εικόνας, φωτίζεται το φόντο και σκοτεινιάζουν οι μορφές στο πρώτο πλάνο.
Και άλλες, παγωμένες, αποστασιοποιημένες σαν ψηφιακές μορφές ή virtual χαρακτήρες κοιτάζουν τον θεατή. Όμως αυτές οι εικαστικές προσεγγίσεις θα ήταν ελλειμματικές σαν σύγχρονος εικαστικός λόγος, αν δεν συνοδευόταν από ορισμένες καλλιτεχνικές επισημάνεις.
Πρώτα από όλα είναι η ιδιάζουσα τεχνική τους, που μπορεί να συγγενεύει με άλλες παλαιότερες ζωγραφικές μεθόδους, όμως η εφαρμογή της με αυτούς τους όρους, χαρακτηρίζει την παρούσα ενότητα του καλλιτέχνη. Ύστερα είναι η φωτογραφική καταγωγή των μορφών του.
Δεν είναι μόνο η τεχνική παράμετρος του ψηφιακού χαρακτήρα, που επισημάνθηκε προηγουμένως, αλλά είναι και η εμφανής πρόθεση του καλλιτέχνη να «κοιτάξει» τις μορφές του όχι σαν ζωγράφος, αλλά περισσότερο σαν φωτογράφος που επιλέγει την πόζα του μοντέλου του.
Ακολουθεί τη ματιά του φωτογράφου, που μιμήθηκε τον καλλιτέχνη παλαιότερων εποχών, αλλά ο διάλογος με αυτού του είδος το βλέμμα, διεξάγεται μέσα από την επεξεργασία του δεύτερου πλάνου.
Το δεύτερο πλάνο είναι τις περισσότερες φορές ουδέτερο εννοιολογικά, δεν προσφέρει δηλαδή κάτι περισσότερο στην ανάγνωση του εικονιζόμενου, αλλά όταν δεν είναι μονόχρωμο, σχολιάζει εκείνα που διαβάζονται στην έκφραση και τις ουδέτερες σχεδόν πόζες των μοντέλων.

ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Ο ΜΥΡΟΒΛΗΤΗΣ

ΑΠΟ ΤΟ http://truth.freeforums.orgΟ Άγιος Δημήτριος γεννήθηκε περί το 280-284 μ.Χ. και πέθανε το 303 ή το 305 μ.Χ. στη Θεσσαλονίκη και αποτελεί ένα από τους Μεγαλομάρτυρες της Χριστιανοσύνης.
Ο Δημήτριος ήταν γόνος αριστοκρτατικής οικογένειας στη Θεσσαλονίκη.
Σύντομα ανελίχθηκε στις βαθμίδες του Ρωμαϊκού στρατού με αποτέλεσμα σε ηλικία 22 ετών να φέρει το βαθμό του χιλιάρχου. Ως αξιωματικός του ρωμαϊκού στρατού κάτω από τη διοίκηση του Τετράρχη (και έπειτα αυτοκράτορα) Γαλερίου Μαξιμιανού, όταν αυτοκράτορας ήταν ο Διοκλητιανός, έγινε χριστιανός και φυλακίστηκε στην Θεσσαλονίκη το 303, διότι αγνόησε το διάταγμα του αυτοκράτορα Διοκλητιανού «περί αρνήσεως του χριστιανισμού».
Μάλιστα λίγο νωρίτερα είχε ιδρύσει κύκλο νέων προς μελέτη της Αγίας Γραφής. Σύμφωνα με την παράδοση, μέσα στη φυλακή ευλόγησε τον μαθητή του Νέστορα να νικήσει τον ειδωλολάτρη παλαιστή Λυαίο.
Η νίκη του Νέστορα εξόργισε τον Γαλέριο και έτσι ο μεν Νέστορας αποκεφαλίστηκε, ο δε Δημήτριος δολοφονήθηκε με λογχισμό στα πλευρά.
Οι συγγραφείς εγκωμίων του Αγίου Δημητρίου, Ευστάθιος Θεσσαλονίκης, Γρηγόριος ο Παλαμάς, Δημήτριος Χρυσολωράς, αναφέρουν ότι το σώμα του Αγίου ετάφη στον τόπο του μαρτυρίου, ο δε τάφος μετεβλήθη σε βαθύ φρέαρ που ανέβλυζε μύρο, εξ ου και η προσωνυμία του Μυροβλήτου.
Στις βυζαντινές εικόνες αλλά και στη σύγχρονη αγιογραφία ο Άγιος Δημήτριος παρουσιάζεται αρκετές φορές ως καβαλάρης με κόκκινο άλογο να πατά τον άπιστο Λυαίο.
Είναι πολιούχος της Θεσσαλονίκης, όπου βρίσκεται ο ομώνυμος ναός πάνω από τον τάφο του. Εορτάζει στις 26 Οκτωβρίου.
Τροπάρια Αγίου Δημητρίου
1. Απολυτίκιο
Μέγαν εύρατο εν τοις κινδύνοις
Σε υπέρμαχον η οικουμένη
Αθλοφόρε τα έθνη τροπούμενον.
Ως ουν Λυαίου καθείλες την έπαρσιν,
εν τω σταδίω θαρρύνας τον Νέστορα,
ούτως, Άγιε Μεγαλομάρτυς Δημήτριε, Χριστόν τον Θεόν ικέτευε,
δωρήσασθαι ημίν το μέγα έλεος.
2. Κοντάκιο
Τοις των αιμάτων σου ρείθροις, Δημήτριε,
την Εκκλησίαν Θεός επορφύρωσεν
ο δους σοι το κράτος αήτητον
και περιέπων την πόλιν σου άτρωτον,
αυτής γαρ υπάρχεις το στήριγμα.
3. Μεγαλυνάριο
Τον μέγαν οπλίτην και αθλητήν
τον στεφανηφόρον και εν μάρτυσι θαυμαστόν,
τον λόγχη τρωθέντα πλευράν ως ο Δεσπότης,
Δημήτριον τον θείον, ύμνοις τιμήσωμεν.
Ιστορία
Ο ναός του άγιου Δημήτριου πρωτοχτίστηκε πάνω από ένα ρωμαϊκό λουτρό στο οποίο μαρτύρησε ο άγιος το 303.
Σύμφωνα με την παράδοση, από το σημείο όπου μαρτύρησε ο άγιος άρχισε να αναβλύζει μύρο. Το 324 που ορίστηκε ο χριστιανισμός σαν επίσημη θρησκεία του κράτους οι θεσσαλονικείς χτίσανε ένα μικρό τρίκλιτο ναό στο σημείο αυτό.
Ο μικρός αυτός ναός έγινε σύντομα γνωστός όχι μόνο στη Θεσσαλονίκη αλλά σε όλο τον χριστιανικό κόσμο διότι αποδείχτηκε ότι το μύρο είχε θεραπευτικές ιδιότητες. Προσκυνητές έρχονταν από όλα τα μέρη του κόσμου για να προσευχηθούν και να θεραπευτούν.
Ανάμεσα σε αυτούς και ο έπαρχος του ιλλυρικού Λεόντειος.
Ο Λεόντειος θεραπεύτηκε από την αθεράπευτη για χρόνια αρρώστια του και από ευγνωμοσύνη στον Άγιο, αντικατέστησε το μικρό τρίκλιτο ναό με μια επιβλητική Βασιλική το 413.
Η Βασιλική στεκόταν εκεί μέχρι και τα χρόνια του αυτοκράτορα Ηρακλείου (610-641) όταν μια πυρκαγιά την κατέστρεψε.
Ο ναός ανοικοδομήθηκε με μερικές διαφοροποιήσεις αμέσως μετά.
Το 904 όμως λεηλατήθηκε από τους Σαρακηνούς και λίγο αργότερα το 1185 ξαναλεηλατήθηκε από τους Νορμανδούς.
Την περίοδο της δεύτερης λεηλασίας τα λείψανα του άγιου μεταφέρθηκαν στην Ιταλία από καλόγερους που ήθελαν να τα διασώσουν.
Το 13ο αιώνα ο ναός επισκευάστηκε και ανακαινίστηκε.
Την εποχή εκείνη χτίστηκε και το παρεκκλήσι του άγιου Ευθυμίου στην νοτιοανατολική πλευρά του ναού του άγιου Δημήτριου από τον πρωτοστράτωρ Μιχαήλ Γλαβάς Ταρχανειώτη, σύμφωνα με την επιγραφή που βρίσκετε στο παρεκκλήσι.
Το 1430, κατά την άλωση της Θεσσαλονίκης από τους Τούρκους, μια καινούργια λεηλασία έγινε.
Αυτή μάλιστα ήταν τόσο βάναυση που οι τοίχοι του ναού μείνανε σχεδόν γυμνοί!
Το 1481 τοποθετήθηκε στην αριστερή αρχή του κεντρικού κλίτους του ναού ο τάφος του Λούκα Σπαντούνη, ενός ανθρώπου που διέθεσε αρκετά χρήματα στον ναό.
Το 1493 η Εκκλησία μετατρέπεται σε μουσουλμανικό τέμενος με το όνομα «Κασημιά Τζαμί» και παραμένει έτσι έως την απελευθέρωση της πόλης. Το 1917 το μνημείο σχεδόν αφανίστηκε ακολουθώντας την μοίρα του σε μια ακόμη πυρκαγιά. Τέλος ο ναός αναστηλώθηκε και παραδόθηκε στους πιστούς στις 26 Οκτωβρίου του 1949, την ημέρα της γιορτής του άγιου.
Λίγο αργότερα το 1978 τα λείψανα του άγιου επιστρέφουν από το αββαειο του S.Lorenzo in Campo της Ιταλίας και τοποθετήθηκαν σε μια αργυρή λάρνακα όπου φυλάγονται μέχρι και σήμερα.
Στην κρυπτή του ναού λειτουργεί μια μουσειακή έκθεση με την γλυπτή διακόσμηση του ναού στις διάφορες φάσεις της ιστορίας του.
Τα σημαντικότερα εκθέματα του μουσείου είναι:
* Η Κρήνη αγιάσματος και μύρου, σε τρεις φάσεις (4ος, 6ος και 12ος - 13ος αιώνας) * Αρχιτεκτονικά γλυπτά (επίκρανα, θωράκια κ.α.) της πρώτης φάσεως του ναού (5ος αιώνας). * Θραύσματα κιβωρίου Αγίας Τράπεζας του 13ου αιώνα. * Θραύσματα διακόσμησης ταφικού πιθανότατα μνημείου του 14ου αιώνα
* Τα ψηφιδωτά και οι τοιχογραφίες του ναού.
Στο ναό του αγίου Δημητρίου διασώζονται ελάχιστα ψηφιδωτά γιατί τα πιο πολλά καταστράφηκαν στην πυρκαγιά του 1917.
Η «ιστορική» τοιχογραφία που απεικονίζει τον Ιουστινιανό τον ΄Β και την ακολουθία του βρίσκετε στο νότιο τοίχο.
Στην πρώτη δυτική τετράγωνη κολόνα συναντάμε τη δεύτερη πιο σημαντική τοιχογραφία που απεικονίζει τον αρχιεπίσκοπο της Θεσσαλονίκης Γρηγοριο τον Παλαμά με τον αυτοκράτορα Ιωάννη Στ΄ Καντακουζηνό, ο οποίος έμεινε στην ιστορία και με το μοναχικό του όνομα Ιωασάφ.
Οι τοιχογραφίες αυτές χρονολογούνται το 8ο αιώνα.
Στο ναό συναντάμε και ψηφιδωτά του 5ου αιώνα όπως αυτό στο δυτικό τοίχο που παριστάνει τον Άγιο σε στάση δέησης και τον άγγελο να σαλπίζει.
Συνεχίζουμε με τρία ψηφιδωτά του 7ου αιώνα, το πρώτο βρίσκετε στο νοτιοανατολικό πεσσό και απεικονίζει τον Άγιο ανάμεσα σ’έναν επίσκοπο και έναν έπαρχο.
Το ψηφιδωτό αναφερεται,συμφωνα με την επιγραφή του, στην πολιορκία της πόλης από τους Σλάβους, που σύμφωνα με την παράδοση ο πολιούχος έσωσε την πόλη.
Το δεύτερο βρίσκεται στην ανατολική πλευρά του πεσσού και εικονίζει τον Άγιο με έναν διάκονο και το τρίτο απεικονίζει τον Άγιο Σέργιο σε στάση δέησης.

ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΠΟΥ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ