Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2010

ΟΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΠΥΡΟΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ

Ιστορία της Ελληνικής Φωτογραφίας 1839 - 1970
Άλκης Ξ. Ξανθάκης
Αρ. σελίδων: 532
Διαστάσεις: 17Χ24
520 σπάνιες και ανέκδοτες φωτογραφίες και στοιχεία για τους σημαντικότερους Έλληνες και ξένους φωτογράφους που έδρασαν στον ελληνικό χώρο το διάστημα 1839-1970.
Το λεύκωμα αυτό αποτελεί μια πρωτοπόρα και μοναδική εμπεριστατωμένη μελέτη στον τομέα της ιστορίας της ελληνικής φωτογραφίας, η οποία συγχρόνως αναδεικνύει τη σύγχρονη Ελλάδα μέσα από τη φωτογραφική μαρτυρία.
Εικόνες που φωτίζουν κρυμμένες πτυχές της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας, φωτογραφίες που προκαλούν με την ευθύβολη αλήθεια τους, υπενθυμίζουν στιγμές και βήματα που πήρε ο χρόνος, συγκινούν και πολλές φορές σοκάρουν με την αμεσότητά τους.
Ένα έργο ζωής για τον δημιουργό του Άλκη Ξανθάκη, ο οποίος κατέθεσε στις σελίδες του την εμπειρία, το ταλέντο και την ερευνητική προσπάθεια μιας ολόκληρης ζωής. 520 σπάνιες και ανέκδοτες φωτογραφίες και στοιχεία για τους σημαντικότερους Έλληνες και ξένους φωτογράφους που έδρασαν στον ελληνικό χώρο το διάστημα 1839-1970 καθιστούν το λεύκωμα αυτό ανεκτίμητο.
Παράλληλα καταγράφονται τα πολιτικά γεγονότα που συντελούνταν στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, εκείνο το διάστημα, επιτρέποντας έτσι μια νέα ανάγνωση του ιστορικού χρόνου και των συνεπειών του.
Μέσα από την αδιάψευστη μαρτυρία του φωτογραφικού φακού, παρακολουθεί κανείς το πανόραμα της νεότερης ελληνικής ιστορίας, τα μεγάλα γεγονότα, τους πολέμους, τις φυσικές καταστροφές, αλλά και την εξέλιξη των ιδεολογιών και αντιλήψεων στην ελληνική κοινωνία.
Άλκης Ξ. Ξανθάκης

Ο εκδοτικός οργανισμός Λιβάνη σας παρουσιάζει τα νέα του βιβλία

ΟΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΕΔΡΟΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ

Σ' ΕΝΑ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ ΑΚΡΗ ΣΤΗΝ ΕΡΗΜΙΑ
ISBN: 978-960-04-3929-8
Έτος έκδοσης: 2009
ΣΕΛ. 160
Σχήμα: 12 Χ 19,50
Μαλακό εξώφυλλο
Σ’ ένα απομονωμένο στρατόπεδο, ένας αγγελόμορφος στρατιώτης ζωγραφίζει με την προτροπή της γυναίκας του Στρατηγού τον σύζυγό της και διοικητή του.
Ο πίνακας θ’ αποκαλύψει κρυφές πτυχές των ηρώων αλλά και της ίδιας της τέχνης της ζωγραφικής.
Μια ιστορία στην οποία αποσιωπούνται τα ονόματα των πρωταγωνιστών αλλά πολλές φορές και οι επιθυμίες τους, και όπου μια υπόγεια αίσθηση απειλής παραμονεύει ήρωες και αναγνώστες.
Χρόνια αργότερα, όταν ο πίνακας γίνεται λαϊκό προσκύνημα σε μια πινακοθήκη, όλα πια θα έχουν πάρει τις διαστάσεις θρύλου.Από τις λιγοστές φορές που ο Μ.Κ. δε γράφει για την Αθήνα του χθες ή του σήμερα, αλλά για ένα φανταστικό στρατόπεδο χαμένο κάπου μέσα στο χρόνο.

ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ - ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΩΝ

23 Ιανουαρίου 2010 H FNAC και οι EKΔOΣEIΣ KAΣTANIΩTH σας προσκαλούν να συναντήσετε τους συγγραφείς Στέφανο Δάνδολο και Αλέξη Σταμάτη στην παρουσίαση των νέων βιβλίων τους Ο τελευταίος κύκνος, Σκότωσε ό,τι αγαπάς τo Σάββατο 23 Iανουαρίου 2010 στις 2.00 μ.μ. στο κατάστημα στο Mοναστηράκι.

ΟΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ

Γεύσεις από τη Μικρασία: Περισσότερες από 200 παραδοσιακές συνταγές
ΣΕΙΡΑ : ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ
ISBN : 9789604556434
ΣΕΛΙΔΕΣ : 272
ΕΚΔΟΣΗ : Οκτ 09
Αντλώντας υλικό από τα τετράδια της μητέρας, της γιαγιάς και άλλων γυναικών της οικογένειάς της, όλες τους περίφημες μαγείρισσες από τη Μικρασία, η Ελίκα Παυλίδου διασώζει μνήμες και γεύσεις.
Στο βιβλίο περιλαμβάνονται περισσότερες από 200 παραδοσιακές συνταγές, μαγειρικής και ζαχαροπλαστικής, οι οποίες συνοδεύονται από πλούσιο φωτογραφικό υλικό.

ΟΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΙΑΠΛΑΣΗ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ

Για τον πρώτο χρόνο της ζωής μου... έχω να σας πω...
( λεύκωμα για αγοράκια)
Συγγραφέας: Μαριλένα Καββαδά
Εικονογράφος:Νέστορας Ξουρής
Έτος: 22 Οκτωβρίου 2009
Σχήμα:21x29
Σελίδες:64
Εξώφυλλο:Σκληρό
ISBN:978-960-6864-17-9
Ένα τρυφερό λεύκωμα!
Για τον πρώτο χρόνο, και όχι μόνο, του πιο γλυκού μωρού!
Του δικού σας μωρού!
Ένα μοναδικό ενθύμιο!
Για να κρατήσετε ζωντανές τις πιο πολύτιμες στιγμές σας μαζί του! Κρατώντας το σφιχτά στην αγκαλιά σας!
Να το γεμίσετε με εικόνες κι αγκαλιές, σκέψεις, συναισθήματα, χρώματα, χαμόγελα κι αγάπη!
Μπορείτε να σκεφτείτε ένα καλύτερο δώρο που θα του το χαρίσετε σήμερα, αλλά θα το χαίρεται για πάντα; Ένα γλυκό φιλί αλλιώτικο από τα άλλα!
Τυπωμένο στο χαρτί, δώρο παντοτινό, για μια ζωή!

Ο ΙΑΝΟΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ

ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΧΩΡΕΣΑΝΕ (ΔΕΜΕΝΟ ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ)
συγγραφέας ΚΡΑΟΥΝΑΚΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ Εκδοτικός Οίκος : ΙΑΝΟΣ
επιμελητής : ΧΑΣΙΩΤΗ ΑΣΠΑ
Έτος έκδοσης: 2004 Σελίδες: 424 Σχήμα: 17x24 Βάρος: 1,05 kg ISBN: 960-7827-12-0 Χώρα: ΕΛΛΑΔΑ
Στην άνοστη εποχή που ζούμε τα λόγια που φυλάει κανείς, σαν στιχάκια πίσω από φύλλα ημερολογίων, αντέχουν καμιά φορά τη μέσα μεγέθυνση.
Απόρησα κι εγώ όταν τα είδα μαζεμένα.
Επειδή μου το ζήτησαν ο Λευτέρης Παπαδόπουλος και ο Νίκος Καρατζάς, κι επειδή το έφτιαξε ο Πέτρος Παράσχης. Εβίβα!

Ο ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΟΙΚΟΣ ΛΙΒΑΝΗ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ

"Ο Γιος του Σαουδάραβα"
Συμεωνίδου-Αλ Μαντίλ Αλεξάνδρα ISBN: 978-960-14-2015-8 Αρ. σελίδων: 367
Ένας σύγχρονος Μίδας της Αραβίας προσπαθεί να προσελκύσει με το φανταχτερό κόσμο του τον πρωτότοκο γιο του, που ζει αθόρυβα και στην αφάνεια στη Δύση.
Ο ερχομός του γιου του –καρπός του έρωτά του με την Ευρωπαία πρώην σύζυγό του– για πρώτη φορά στο Ριάντ θα αποκαταστήσει τη χαμένη υπόληψη του πατέρα, αλλά συγχρόνως θα δημιουργήσει ένα συνωμοτικό κλίμα στην υπόλοιπη οικογένεια και στα ετεροθαλή του αδέρφια, που τον βλέπουν ανταγωνιστικά και εχθρικά.
Οι γνώσεις, το ταλέντο και η ξεχωριστή μορφή του αδικημένου γιου, που όλα τα προηγούμενα χρόνια ζούσε στη σκιά του πατέρα του, θα τον κάνουν να διαπρέψει, με αποτέλεσμα να σημειωθούν σημαντικές αλλαγές στη διαχείριση του οικογενειακού πλούτου.
Οι συνωμοσίες και οι ίντριγκες για να τον αφανίσουν αποβαίνουν άκαρπες, εκείνος όμως πρέπει να επιβιώσει και να διαλέξει… «Η µαγεία της Ανατολής, το µυστήριο και το άγνωστο παρέµεναν στοιχεία που θα προσείλκυαν ακόµη και τους πιο αδιάφορους στο διάβα τους.
Ο Ευγένιος τόλµησε, ερχόµενος αντιµέτωπος µε την πραγµατικότητα, έκανε αισθητή την παρουσία του στη χώρα αυτή, όπου ανήκε κατά το ήµισυ, άφησε τις γνώσεις του και το όνοµά του ανεξίτηλα στο χρόνο και στη δική τους ιστορία, ως πραγµατικός απόγονος µε ψυχή ελληνική και αντάξιος γιος του Σαουδάραβα».

ΟΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΕΔΡΟΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ

ΠΑΤΡΙΔΑ ΑΠΟ ΒΑΜΒΑΚΙ
ISBN: 978-960-04-1019-5
Έτος έκδοσης: 2009
Συγγραφέας: ΧΟΥΖΟΥΡΗ, ΕΛΕΝΑ
ΣΕΛ. 376
Σχήμα: 14 Χ 21
Μαλακό εξώφυλλο
Το μυθιστόρημα Πατρίδα από βαμβάκι διαδραματίζεται στην Τασκένδη του Ουζμπεκιστάν και στη Θεσσαλονίκη από το 1949 έως το 1967.
Ο ήρωας είναι ένας γιατρός που ακολουθεί τη μοίρα της αναγκαστικής πολιτικής προσφυγιάς μετά την ήττα του Δημοκρατικού Στρατού.
Το 1967 θα επιλέξει μια δεύτερη πολιτική προσφυγιά για να βρίσκεται πιο κοντά στην Ελλάδα. Στο τραίνο Τασκένδη-Μόσχα αναλογίζεται όλη τη μέχρι τότε διαδρομή του. Οράματα, διλλήματα, ενοχές, ιδεολογικές συγκρούσεις, ένας μοιραίος παράνομος έρωτας με μια Ρωσίδα κι ένα αναπάντεχο μυστικό που αποκαλύπτεται πολλές δεκαετίες αργότερα.
Ένα μυθιστόρημα για ένα κομμάτι του ελληνισμού που έζησε με τη ρετσινιά του αποδιοπομπαίου τράγου και βίωσε ως το κόκαλο την τραγικότητα της Ιστορίας.
Ένα μυθιστόρημα για την απώλεια και τον αποχωρισμό.

ΟΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΑΣΤΑΛΙΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ

Ο ερωτισμός του κρασιού
Mετάφραση: Βασίλης Παπακριβόπουλος
ISBN:978-960-7560-86-5,
Σελ. 192
Η κάβα είναι «χτισμένη νύχτα», «θαμμένη τρέλα».
Εκεί πέρα το κρασί ωριμάζει, ανθίζει, συμπυκνώνεται. Μέσα στο μαύρο και υγρό χώμα.
Σαν να γεννιόταν από τη γη κι από τη νύχτα.
Από τον κάτω κόσμο. Από τα φαντάσματα του Ερέβους.
Αυτό το υγρό του σκότους, φτιάχνει φωτιά.
Θυμηθείτε τη σπηλιά του Πολύφημου στην Οδύσσεια, αυτή τη σπηλιά με την πανύψηλη οροφή, της οποίας η είσοδος σκιαζόταν από δάφνες.
Αρκεί ένα φλασκί κρασί από την Ίσμαρο, ένα μαύρο και γλυκό κρασί, για να καταρρεύσει το τέρας και για να πυρποληθεί το μοναδικό του μάτι από τον πυρωμένο πάσσαλο του Οδυσσέα. H κάβα είναι η κοσμική σπηλιά όπου εργάζεται η ύλη ακόμα και την ώρα του λυκόφωτος· εκεί αναπαύεται η σκοτεινή ουσία του κρασιού.
Μακριά από την οχλοβοή, τον πόλεμο, τη φθορά του χρόνου…

Η εικόνα μας…καθοδηγεί!

Η εικόνα μας…καθοδηγεί! Του Καθηγητή ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΙΠΕΡΟΠΟΥΛΟΥ Οι αγρότες, ξανά, στους δρόμους μιας Ελλάδας χτυπημένης από χαμηλό οικονομικό και ατμοσφαιρικό βαρομετρικό, κομμένης σε πολλά κομμάτια αφού είχε κοπεί στα δύο με τις κατολισθήσεις στα Τέμπη και στη θαλπωρή των τηλεοπτικών στούντιο μεσαία και μεγάλα στελέχη του ΠΑΣΟΚ πρωταγωνιστούν στα τηλεοπτικά παράθυρα βοηθούμενοι από δημοσιογράφους που ΔΕΝ κρύβουν καθόλου τις πολιτικές τους πεποιθήσεις αλλά, τουναντίον, προβάλλουν ηχηρά την Κομματική τους ταυτότητα!... Στα ίδια «πάνελ» κάποιοι από τους γνωστούς και τηλεοπτικά «επιφανείς» της Νέας Δημοκρατίας τους «κοντράρουν» ενώ και οι «αναγνωρίσιμοι» των Κομμάτων της ήσσονος Αντιπολίτευσης συμμετέχουν και αυτοί στις τηλεοπτικές «παρέες» από τις μικρές πρωινές μέχρι τις μεγάλες νυχτερινές ώρες… Δικαίως, νομίζω, μου έρχονται στο νου πασίγνωστα λαϊκά μας ρητά… όπως «άλλαξε ο Μανολιός και έβαλε τα ρούχα του αλλιώς» ή ακόμη και «τα ίδια Παντελάκη μου τα ίδια Παντελή μου» και τελικά «Τι είχες Γιάννη ‘μ, τι είχα πάντα…» Βλέπουμε πάλι το ίδιο έργο αλλά στις μουσικές καρέκλες της εξουσίας το ΠΑΣΟΚ που χτες ήταν Αντιπολότευση τώρα είναι Κυβέρνηση και η Ν.Δ. από χτεσινή Κυβέρνηση είναι τώρα Αντιπολίτευση... Και η ελληνική Τηλεόραση, πάντα η ίδια, και οι δημοσιογράφοι πάντα στον ίδιο ρόλο των...καθοδηγητών-διαμορφωτών της κοινής γνώμης! Εκτιμώ ότι μάλλον βιάστηκε ο Orwell να δώσει το «1984» ως τίτλο του γνωστού βιβλίου του, αλλά τώρα πλέον στις δεκαετίες μετά το πέρασμα της χρονιάς του 1984 δικαιώθηκε περίτρανα για τον «Μεγάλο Αδελφό» και τη δύναμη της Τηλεόρασης να καθοδηγεί την «κοινή γνώμη» σε στόχους επιθυμητούς καθώς, αποδεχόμενη την προπαγάνδα ως ενημέρωση, συναρπάζεται, ακολουθεί άβουλα, αξιολογεί άκριτα, υιοθετεί ασυλλόγιστα!.. Ζούμε τώρα τελευταία οι Έλληνες τηλεθεατές μια ιδιόμορφη τραγωδία με άγνωστες δραματικές προεκτάσεις που αδυνατούμε να συλλάβουμε, να κατανοήσουμε και στο μέτρο που το επιτάσσουν οι περιστάσεις και το απαιτούν οι – «ου μενετοί» – καιροί, να ερμηνεύσουμε παραγωγικά. Δραματικά πρόσωπα του τηλεοπτικού «κανιβαλισμού», αφού ξεγυμνώθηκαν περίτεχνα από το «απυρόβλητο» τώρα πια και η Εκκλησία και η Δικαιοσύνη ακολουθώντας την επιβληθείσα από αδιόρατα Κέντρα Εξουσίας πορεία «απαξίωσης» θεσμών και δομών της Πολιτικής, της Οικογένειας, της Παιδείας, της Αστυνομίας, της Δημοσιογραφίας!… Εμείς, παθητικό φιλοθεάμον τηλεοπτικό κοινό, εισπράττουμε την εικόνα, βιώνουμε την αηδία, φουντώνουμε με θυμό, ζητάμε εξιλέωση με παραδειγματική τιμωρία (από ποιόν αλήθεια) που θα επιφέρει την «…των τοιούτων παθημάτων κάθαρση!…» Στην προσπάθειά να ερμηνεύσω το προχτές, το χτες και το σήμερα (θυμηθείτε πώς αντιμετωπίζουν τα Αγροτικά μπλόκα Κυβέρνηση και Αντιπολίτευση) στέκομαι στην τηλεοπτική εικόνα, στο Βρετανικό διαφημιστικό σποτ που δείχνει 3 σκηνές σε αντίστροφη εξέλιξη, πηγαίνοντας δηλαδή από το τέλος προς την αρχή. Σκηνή τρίτη, ένας νεαρός με δερμάτινο μπουφάν και μαλλί «καρφάκια» σπρώχνει βίαια έναν καθώς πρέπει μπίζνεσμαν από τα χέρια του οποίου φεύγει ο μαύρος χαρτοφύλακας που κρατούσε. Σκηνή δεύτερη, ο νεαρός φαίνεται καθώς τρέχει προφανώς για να επιτεθεί στον συγκεκριμένο μπίζνεσμαν που περπατά ανέμελος στο πεζοδρόμιο μιας λονδρέζικης λεωφόρου. Σκηνή πρώτη, ο νεαρός που περπατά με τη φίλη του πίσω από τον μπίζνεσμαν αντιλαμβάνεται ότι αρχίζει να καταρρέει η μαρκίζα ενός κτιρίου και καθώς δεν το έχει αντιληφθεί ο προπορευόμενος μπίζνεσμαν εάν κάποιος δεν το προλάβει σίγουρα μπορεί να τον θανατώσει! Αντιλαμβανόμενος το επερχόμενο κακό ο νεαρός με την «χίπη» εμφάνιση αφήνει το χέρι της φίλης του και ΤΡΕΧΕΙ σαν τρελός για να αποτρέψει τον κίνδυνο, να σώσει μια ζωή!.. Στη χώρα που γέννησε τη λογική και πολέμησε το σόφισμα, στο Λαό που ξεπέρασε το ένστικτο της επιβίωσης θυσιάζοντας ζωές «για του Χριστού την πίστη την αγία και της πατρίδας την ελευθερία» φαντάζομαι σχεδόν με τρόμο μια «τηλεόραση–έπιπλο» που στηρίζεται σε 4 πόδια από τα οποία το ένα είναι…σπασμένο! Στη θέση του ο ιδιοκτήτης της ΤιΒι για στήριγμα έβαλε τρία βιβλία: την Πολιτεία του Πλάτωνα, τα Ηθικά Νικομάχεια του Αριστοτέλη και την …Καινή Διαθήκη! Τα συμπεράσματα για το ψέμα και τη δύναμη της τηλεοπτική εικόνας δικά σας…
Την απόλυτη αλήθεια την γνωρίζει μόνο…Εκείνος! Bloggers...γερά!!!
Είστε πολύ χρήσιμοι...

Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2010

Ψηφιακή Βιβλιοθήκη ΚΘΒΕ

Παρουσίαση Ψηφιακής Βιβλιοθήκης
Το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος εγκαινιάζει στο φουαγιέ του Βασιλικού Θεάτρου την Ψηφιακή Βιβλιοθήκη του, ένα χώρο ιδιαίτερης αισθητικής, οι επισκέπτες του οποίου θα έχουν ψηφιακή πρόσβαση στο Αρχείο Παραστάσεων του Κ.Θ.Β.Ε. και στην πλούσια συλλογή από ντοκουμέντα και έργα τέχνης που περιλαμβάνει.
Η πρόσβαση στα πολιτιστικά τεκμήρια του θεάτρου θα γίνεται από τους υπολογιστές που εγκαταστάθηκαν στο χώρο, μέσα από τη Διαδραστική Εφαρμογή Ανάδειξης του Πολιτιστικού Αποθέματος του Κ.Θ.Β.Ε, που δημιουργήθηκε γι’ αυτό το σκοπό.
Η Διαδραστική Εφαρμογή μπορεί να απαντήσει κάθε αναζήτηση των επισκεπτών σχετικά με την ιστορία του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος.
Συγκεκριμένα, επιτρέπει την πρόσβαση και την αναζήτηση σε 776 παραγωγές και συμπαραγωγές του ΚΘΒΕ από το 1961 μέχρι σήμερα και σε 67.985 ψηφιακά αρχεία που σχετίζονται μ’ αυτές.
Τα τεκμήρια αυτά αναλυτικότερα είναι τα παρακάτω:
• 2.153 αρχεία βίντεο (αποσπάσματα από τη βιντεοσκόπηση παραστάσεων, trailer, διαφημιστικά τρίλεπτα)
• 4.852 αρχεία ήχου (αποσπάσματα από τη μουσική ή την ηχογράφηση παραστάσεων και εκδηλώσεων)
• 789 αφίσες
• 3.122 φωτογραφίες μακετών σκηνικού και κοστουμιών
• 424 φωτογραφίες φροντιστηριακών αντικειμένων
• 4.407 δημοσιεύματα τύπου
• 5.881 σελίδες από 1.789 κείμενα των έργων με τις σημειώσεις συντελεστών (σκηνοθέτη, οδηγού σκηνής, υποβολέα, τεχνικών)
• 6.951 φωτογραφίες από 2.283 κοστούμια παραστάσεων
• 219 πολυσέλιδες παρτιτούρες (αρχεία pdf)
• 14.870 σελίδες από 1.208 προγράμματα παραστάσεων και εκδηλώσεων
• 1.021 φωτογραφίες πορτρέτων και 668 βιογραφικά συντελεστών
• 18.283 φωτογραφίες παραστάσεων, δοκιμών, δραστηριοτήτων
• 5.881 σελίδες από 1.789 κείμενα παραστάσεων
• 4.475 σελίδες από τα 2.028 βιβλία της Θεατρικής Βιβλιοθήκης της Δραματικής Σχολής του Κ.Θ.Β.Ε.
Ένα μεγάλο μέρος των παραπάνω ψηφιακών συλλογών δημιουργήθηκε πριν τρία χρόνια με την Ψηφιοποίηση του Καλλιτεχνικού Αρχείου του ΚΘΒΕ.
Με τη δημιουργία ωστόσο της Διαδραστικής Εφαρμογής οι συλλογές αυτές διορθώθηκαν, εμπλουτίστηκαν και μεταφέρθηκαν σε νέα ενιαία βάση δεδομένων έτσι ώστε να μπορούν να προβληθούν σήμερα στην Ψηφιακή Βιβλιοθήκη.
Ολοκληρώνοντας, είναι σημαντικό να τονίσουμε ότι τα 67.985 ψηφιακά αρχεία που προβάλλονται σήμερα στη Διαδραστική Εφαρμογή της Ψηφιακής Βιβλιοθήκης, εμπλουτίζονται συνεχώς καθώς η Διαδραστική Εφαρμογή ενημερώνεται καθημερινά και ταυτόχρονα με την ιστοσελίδα του θεάτρου.
Οι ψηφιακές συλλογές που δημιουργήθηκαν εξολοκλήρου στο πλαίσιο αυτού του έργου προήλθαν από την ψηφιοποίηση της Βιβλιοθήκης της Δραματικής Σχολής και της Βιβλιοθήκης του Αρχείου του θεάτρου.
Η βιβλιοθήκη της Δραματικής Σχολής:Στη Βιβλιοθήκη της Δραματικής Σχολής ψηφιοποιήθηκαν, ταξινομήθηκαν και φυλάσσονται 2.028 βιβλία (Θεατρικά έργα, Προγράμματα παραστάσεων, Εκδόσεις για το Θέατρο, την Τέχνη και την Ιστορία).
Τα βιβλία αυτά έχουν τεκμηριωθεί αναλυτικά ώστε να μπορούν τόσο οι φοιτητές της Δραματικής Σχολής αλλά και οι επισκέπτες της Ψηφιακής Βιβλιοθήκης να κάνουν κάθε είδους βιβλιογραφική αναζήτηση εντοπίζοντας εύκολα τα βιβλία που τους ενδιαφέρουν.
Με την ολοκλήρωση της ψηφιοποίησης, η Βιβλιοθήκη της Δραματικής Σχολής, οργανώθηκε και επαναλειτουργεί με ψηφιακά μέσα.
Έχουν εγκατασταθεί στο χώρο δύο υπολογιστές με πρόσβαση στο internet και τη Διαδραστική Εφαρμογή και οι φοιτητές μπορούν να πλοηγούνται, από τη Μονή Λαζαριστών, τόσο στα βιβλία που φυλάσσονται εκεί αλλά σε όλο το Αρχείο παραστάσεων του ΚΘΒΕ της Ψηφιακής Βιβλιοθήκης.
Η βιβλιοθήκη του Αρχείου
Η βιβλιοθήκη του Αρχείου αποτελείται από 1.789 κείμενα παραστάσεων με σημειώσεις συντελεστών.
Σε κάθε ένα από τα βιβλία αυτά, παράλληλα με το κείμενο του έργου, υπάρχουν φωτογραφίες από τις δοκιμές των παραστάσεων, σκίτσα και κατευθύνσεις για την κίνηση των ηθοποιών στη σκηνή, την εκφορά του λόγου, το σκηνικό, την μουσική επένδυση, το φωτισμό της παράστασης κλπ.
Εκτιμώντας την ιδιαίτερη αξία των κειμένων αυτών επιλέξαμε να φωτογραφήσουμε σελίδα προς σελίδα ένα κείμενο από κάθε θεατρική παραγωγή του ΚΘΒΕ ξεπερνώντας κατά πολύ τα παραδοτέα που όριζε το έργο.
Σήμερα στη Διαδραστική Εφαρμογή εμφανίζονται 5.881 σελίδες από τα κείμενα αυτά, ενώ έχουν φωτογραφηθεί 90.000 σελίδες επιπλέον, των οποίων η τελική επεξεργασία εκκρεμεί.
Η βιβλιοθήκη του Αρχείου περιλαμβάνει τέλος τις εκδόσεις του ΚΘΒΕ, δηλαδή τα προγράμματα παραστάσεων, τα οποία παρότι είχαν εν μέρει ψηφιοποιηθεί (φωτογραφία εξωφύλλου) τώρα φωτογραφήθηκαν ολόκληρα (14.870 σελίδες) και πάλι πέραν των τυπικών απαιτήσεων του παρόντος έργου.wifi hotspot – ασύρματο δίκτυο ελεύθερης πρόσβασης
Επιπλέον, στο χώρο της ψηφιακής Βιβλιοθήκης έχει εγκατασταθεί και λειτουργεί wifi hotspot – ασύρματο δίκτυο ελεύθερης πρόσβασης για τους επισκέπτες του θεάτρου.
Η πρόσβαση στο δίκτυο για λόγους ασφαλείας, λόγω της μεγάλης εμβέλειάς του, θα γίνεται με χρήση κωδικού τον οποίο οι ενδιαφερόμενοι θα παραλαμβάνουν από τα ταμεία του θεάτρου.
Τέλος επισημαίνουμε ότι η Ψηφιακή Βιβλιοθήκη του Κ.Θ.Β.Ε. θα λειτουργεί παράλληλα με το Αρχείο του ΚΘΒΕ ώστε να μπορεί ο κάθε επισκέπτης
• αφορμόμενος από την ψηφιακή του αναζήτηση να μελετήσει και τα φυσικά αρχεία σε έντυπη μορφή, ή όλο το φάκελο κάποιας παραγωγής.
• να έχει πρόσβαση στη βιντεοθήκη του θεάτρου ώστε να παρακολουθήσει ολόκληρες τις βιντεοσκοπήσεις των παραστάσεων.
• να υποβάλει σχετική αίτηση στο θέατρο στην περίπτωση που θα χρειαστεί να του παραχωρηθούν αντίγραφα από κάποια ψηφιακά αρχεία που επέλεξε.
Η Ψηφιακή Βιβλιοθήκη λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή 9:00 πμ. – 3:00 μμ.

Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΕ ΤΙΤΛΟΥΣ

ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΑΣούπερ λιτότητα ή σας...χρεοκοπούμε Δεν θα υποκύψουμε στην αυθαιρεσία Οι γυναίκες πάνε καφενείο Νεράντζια με κρέας και ρεβίθια Ν.Δ.: εκκαθαρίσεις συγγενών Η έρημος που έγινε παράδεισος Ντουζόν: πίκρα για την απόφαση Άντρες πάντα σε φόρμα Απόδραση στην Αποσκιερή Μέσα Μάνη

Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΕ ΤΙΤΛΟΥΣ

Today at InfognomonPolitics “Σεμινάριο” βάφτισε ο τουρκικός στρατός το σχέδιο προβοκάτσιας «Αναφαίρετο δικαίωμα η επιστροφή». Στη Βουλή τα προβλήματα της ελληνικής μειονότητας στην Τουρκία Ακύρωση νόμου για δίκες στρατιωτικών στην Τουρκία Hrant Dink - From 19 January to 19 January Καλά νέα για την 23χρονη ειδική φρουρό Τα δίκια και τα άδικα των αγροτών Η δράση της «Εργκένεκον» στον ελληνισμό της Πόλης Με αποσπάσματα από τη Βίβλο οι διόπτρες του αμερικανικού στρατού Οι δημοκράτες και οι φασίστες δημοσιογράφοι της Τουρκίας Ρωσία: Εντός του 2010 η λειτουργία του πυρηνικού σταθμού του Μπουσέρ Το Μέλλον Βρίσκεται στους Σύγχρονους Αγροτικούς Συνεταιρισμούς-Επιχειρήσεις ΙΟΒΕ: Σε φαύλο κύκλο η οικονομία Banned pro-Kurdish DTP appeals to European court ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΗΣ ΨΩΡΟΚΩΣΤΑΙΝΑΣ-(Η αληθινή ιστορία της Πανωραίας Χατζηκώστα) Ρωσικά σενάρια για συγχώνευση πετρελαιαγωγών Διαμαρτύρονται για τις μετατάξεις Συλλογή υπογραφών: Να αποσυρθεί η κ. Θ. Δραγώνα από την γ.γ. του υπ. Παιδείας Εθνική Παιδεία και Μετανάστες. Ο εφιάλτης του «ντόμινο» αποσταθεροποίησης Σωματείο Αδούλωτη Κερύνεια προς ΑΚΕΛ: σας χρησιμοποιούν ΗΠΑ-Αγγλία-Τουρκία Σταυρίδης: «Αν φροντίσουμε τους Αφγανούς οι Ταλεμπάν θα αποτύχουν» Το Στέητ Ντηπάρτμεντ καταδικάζει απόπειρες εμπρησμού συναγωγής στα Χανιά 3 χρόνια μετά τη δολοφονία του Χραντ Ντινκ Εραψαν Αφγανό σε κάθισμα αυτοκινήτου! Ελλάς και οικουμένη

ΟΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΤΑΚΗ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ

Μιλώντας στο γιο μου για την ηθική και την ελευθερία
Συγγραφέας : Savater Fernando
Μεταφραστής : Δημητρούκα Αγαθή
ISBN: 9789601632483 Σελίδες: 216 B.K.M. ( Βοηθητικός Κωδικός Μηχανογράφησης ): 7248 Ημερομηνίες Έκδοσης Ημερομηνία 1ης έκδοσης: 01/04/2009 Ημερομηνία τελευταίας έκδοσης: 15/04/2009
"Τι δεν είναι αυτό το βιβλίο: δεν είναι εγχειρίδιο Ηθικής για μαθητές λυκείου, δεν περιέχει πληροφορίες για τους σπουδαιότερους συγγραφείς και τις σημαντικότερες τάσεις της ηθικής θεωρίας μέσα στους αιώνες, ούτε πρόκειται για συνταγολόγιο ηθικοπλαστικών απαντήσεων στα καθημερινά προβλήματα που βρίσκει κανείς στις εφημερίδες και συναντά στο δρόμο... Αυτό το βιβλίο είναι ένα βιβλίο!
Προσωπικό και υποκειμενικό, όπως η σχέση γονιού και παιδιού, η πιο συχνή και αναπόφευκτη απ΄όλες τις σχέσεις.
Είναι σχεδιασμένο και γραμμένο για να το διαβάζουν οι έφηβοι: πιθανόν να έχει να διδάξει πολύ λίγα στους δασκάλους τους.
Στόχος του δεν είναι να κατασκευάσει πολίτες που να σκέφτονται "καλά" (και βέβαια, σε καμιά περίπτωση πολίτες που να σκέφτονται άσχημα), αλλά να ενθαρρύνει την εξέλιξή τους σε ανθρώπους που θα σκέφτονται ελεύθερα".
Από το σημείωμα του συγγραφέα

Ο ΜΕΤΡΟΝΟΜΟΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ

Μια φυσαρμόνικα που κλαίει, Δήμος Μούτσης
ΙSBN 978-960-88528-2-2
Σελίδες: 83,
Σχήμα: 17 x 24
Οι στίχοι του Δήμου Μούτση υπήρχαν πάντα τυπωμένοι στα εσώφυλλα των τριών τελευταίων του έργων των απολύτως «προσωπικών» του.
Δείγμα ασφαλώς του πόσο ο ίδιος θεωρεί τους στίχους αυτούς απαραίτητους και αλληλένδετους με τη μουσική του.
Ασφαλώς μπορούν να λειτουργήσουν πλήρως αυτονομημένοι, ως ποιητικά δηλαδή κείμενα.
Θα ήταν χρήσιμο για κάθε ακροατή, σήμερα που ο στίχος στο ελληνικό τραγούδι δεινοπαθεί, να σκύψει πάνω σ’ αυτά τα κείμενα και οπωσδήποτε θα βγει πολλαπλά κερδισμένος.
Οι πρώτες λέξεις που έρχονται αμέσως στο νου και στην καρδιά όταν ακούς ή διαβάζεις αυτές τις λέξεις (δηλαδή τη σκέψη) του Δήμου Μούτση είναι: λιτότητα, ελληνικότητα, ευαισθησία, αξιοπρέπεια, δηκτικότητα μοναχικότητα, τρυφερότητα, άμυνα, ευγένεια και απογύμνωση. Στην έκδοση «Μια φυσαρμόνικα που κλαίει έχουμε τη χαρά να (ξανα)διαβάσουμε συγκεντρωμένους τους στίχους ενός τόσο σημαντικού δημιουργού.

ΟΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ

Η ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
LISTENING TO GRASSHOPPERS - FIELD NOTES ON DEMOCRACY
Κατηγορία ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΘΕΜΑΤΑ Kωδικός Καταλόγου 07612 Ημ. Έκδοσης 11/2009 Ηλικιακή Ομάδα ΕΝΗΛΙΚΕΣ ISBN 978-960-453-649-8 Σελίδες 400 Βιβλιοδεσία ΑΔΕΤΟ
Υπάρχει ζωή μετά τη δημοκρατία; Και τι είδους ζωή θα είναι αυτή;
Μπορεί η δημοκρατία, αυτή η θεόσταλτη απάντηση στις άμεσες ελπίδες μας και τις βαθύτερες προσευχές μας, η προστάτιδα των ατομικών μας ελευθεριών και η τροφός των άπληστων ονείρων μας, να αποδειχτεί το τέλος του παιχνιδιού για την ανθρωπότητα;
Μήπως η δημοκρατία τείνει να μεταλλαχθεί σε δαιμονοκρατία;
Η Αρουντάτι Ρόι, συνδυάζοντας τη χαρισματική γραφή της με την ενδελεχή πολιτική ανάλυση, παρουσιάζει μέσα από μια σειρά δοκιμίων τη σκοτεινή πλευρά της σύγχρονης Ινδίας, της χώρας που αυτοπροβάλλεται ως το μεγαλύτερο δημοκρατικό κράτος του κόσμου.
Ορμώμενη από γεγονότα όπως η εξέγερση στο Κασμίρ τον Αύγουστο του 2008 και η επίθεση εναντίον του Ινδικού Κοινοβουλίου το 2001, ή ο αιματηρός Δεκέμβριος του 2008 με τις τρομοκρατικές επιθέσεις στη Βομβάη και η γενοκτονία των Αρμενίων την οποία πολλοί προσπαθούν να ωθήσουν στη λήθη, αγγίζει έννοιες και ζητήματα διαχρονικά και παγκόσμια.
Μιλάει για την περιθωριοποίηση, το φασισμό, το τυφλό θρησκευτικό μένος και τα παιχνίδια των ισχυρών? για το περιβάλλον που πέφτει θύμα της προόδου.
Και κλείνει τη συλλογή με ένα λογοτεχνικό κείμενο-αλληγορία για τους σύγχρονους εχθρούς - ορατούς και αόρατους.
Για άλλη μια φορά, η φωνή της Αρουντάτι Ρόι αποδεικνύεται απαραίτητη σε εκατομμύρια ανθρώπους που αναζητούν ένα καλύτερο αύριο.

ΟΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ

Ποιους θα δαγκώσω άμα λυσσάξω Η αυτοβιογραφία μου σαν μυθιστόρημα Παντελής Καλιότσος
ΕΛΛHNIKH ΛOΓOTEXNIA / ΠEZOΓPAΦIA Στο εξώφυλλο φωτογραφία του Nικήτα Aλιφέρη Χαρτόδετο ISBN: 978-960-03-5011-1 σελ. 240 23 Νοεμβρίου 2009
Τα πρώτα συμπτώματα λύσσας εκδηλώνονται όταν θυμώνεις πολύ και δεν σ’ ακούει κανείς. Τον χειμώνα του 1959, διαβλέποντας τον κίνδυνο να αρρωστήσω από θυμό, άρχισα να συντάσσω έναν ονομαστικό κατάλογο μ’ εκείνους που θα ήθελα να δαγκώσω στην περίπτωση που λυσσάξω.
Η Ελλάδα είχε τότε περίπου επτάμισι εκατομμύρια ανθρώπους – θα ήταν αδύνατο να βάλω στον κατάλογό μου έστω και τους μισούς.
Έτσι αποφάσισα να βάλω μόνο όσους ήταν «υπεράνω υποψίας».
Υπεράνω υποψίας ήταν ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιάκωβος.
Αυτόν έβαλα πρώτο, ενώ πρώτη έπρεπε να βάλω τη βασίλισσά μας τη Φρειδερίκη (την οποία άλλωστε θα ήταν εντελώς αδύνατο να δαγκώσω).
Σημειώνω ότι εκείνη την εποχή δεν είχα τεχνητή οδοντοστοιχία.
Όσο για τον Θεό, δεν ξέρω τίποτα – μου λείπουν οι λέξεις.
Τη μια μέρα πιστεύω ότι υπάρχει και την άλλη πως δεν υπάρχει.
Στην πρώτη περίπτωση με βασανίζει μια μεγάλη απορία:
Γιατί δούλεψε μόνο έξι μέρες και μετά τα παράτησε κι έφυγε; Για το πού πήγε δεν με απασχολεί – άμα το σκέφτομαι μου φέρνει ζάλη.
Οι κακοτεχνίες Του με εξοργίζουν και η πρόωρη συνταξιοδότησή Του.

ΟΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΓΚΟΒΟΣΤΗ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ

Αμύνεσθαι περί πάρτης ΥπότιτλοςΕξοπλισμοί 1996-2006 Συγγραφέας - Συντελεστές Κωνσταντίνος Φράγκος ΕκδότηςΓκοβόστης ISBN960-446-058-8 Δέσιμο Μαλακό εξώφυλλο Σχήμα 17x24 εκ. Σελίδες 272
Το Έθνος ημών υφίσταται πολιτικήν τινά ζύμωσιν, καθ’ ηντα ακαθαρτότερα στοιχεία ανέρχονται και επιπλέουσιν, εν είδει εξαφρίσματος, επί της επιφανείας.
Ο τοιούτος αφρός, κατέχων, κατά τους νόμους της φυσικής, τα ανώτατα στρώματα, θέλει κυβερνά, φλυαρεί και κλέπτει ασυστόλως την Ελλάδα, μέχρις ου τελειώση η ζύμωσις και λάβη ανά χείρας ο λαός την μεγάλην εξαφριστικήν κουτάλαν.
Εμμ. Ροΐδης

ΟΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΑ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΜΗΡΟ ΣΤΟΝ ΗΡΑΚΛΕΙΤΟ
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ 1982-1983
ΚΟΡΝΗΛΙΟΣ ΚΑΣΤΟΡΙΑΔΗΣ
Μετάφραση: ΞΕΝΟΦΩΝ ΓΙΑΤΑΓΑΝΑΣ
Σελίδες: 528
Διαστάσεις: 14Χ21
Έτος έκδοσης: 2007
ISBN: 9789602185155
Ο Κορνήλιος Καστοριάδης εξηγεί ποια στοιχεία καθιστούν τον ελληνικό πολιτισμό τόσο ξεχωριστό. Με αφορμή το έργο του Ομήρου, του Ησιόδου, καθώς και σημαντικών αρχαίων ελλήνων στοχαστών, όπως ο Πλάτωνας και ο Αριστοτέλης, καταθέτει τις σκέψεις του για τις ρίζες της ελληνικής σκέψης. Προσεγγίζει ακόμα ζητήματα, όπως η πρωτοτυπία της διπλής ελληνικής δημιουργίας, η δημοκρατία και η φιλοσοφία, η θέση του ατόμου και η εμπειρία του θανάτου, η φύση της μυθολογίας και η γένεση των φιλοσοφικών ερωτημάτων από ορισμένους προσωκρατικούς (Αναξίμανδρος, Ηράκλειτος). Η Ελληνική Ιδιαιτερότητα περιλαμβάνει τους πέντε πρώτους μήνες διδασκαλίας του Κορνήλιου Καστοριάδη στην Ανωτάτη Σχολή Κοινωνικών Επιστημών (EHESS) κατά το ακαδημαϊκό έτος 1982-1983, καθώς και ένα ανέκδοτο κείμενο του 1979.
Την ελληνική έκδοση έχει επιμεληθεί η γυναίκα του Κορνήλιου Καστοριάδη, Ζωή.

ΚΡΙΣΕΙΣ ΠΡΟΑΓΩΓΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ
Αρ. Πρωτ. : 2130 // 19-01-2010
Ολοκληρώθηκαν πριν λίγες ώρες οι κρίσεις και προαγωγές των ανωτέρων και ανωτάτων Αξιωματικών του Πυροσβεστικού Σώματος.
Βασικό χαρακτηριστικό τους ο μεγάλος αριθμός των αποστρατειών, ο μεγαλύτερος ίσως των τελευταίων ετών, τομή για την ροή και την δομή της διοικητικής ιεραρχίας στο Π.Σ.
Σαφέστατα, βέβαια οι συνάδελφοι που τερμάτισαν τον υπηρεσιακό τους βίο ήταν ικανοί και αξιόλογοι με μια συσσωρευμένη εμπειρία της οποίας και σαφώς το Π.Σ. θα στερηθεί.
Αναπλήρωση που θα γίνει επάξια από τους νεοπροαχθέντες συναδέλφους στους οποίους και ευχόμαστε καλή επιτυχία στα νέα τους καθήκοντα.
Παράλληλα όμως θα πρέπει να επισημάνουμε ότι το αναχρονιστικό του θεσμικού πλαισίου των κρίσεων και προαγωγών, επέτρεψαν να επαναληφθεί η παρουσία δυσδιάκριτων και υποκειμενικών κριτηρίων που να δημιουργήσουν για πολλοστή φορά το αίσθημα της αδικίας στους αποστρατευθέντες ή στους παραληφθέντες από την προαγωγή στον επόμενο βαθμό. Επαναλήφθηκε και φέτος στην διαδικασία των μεταθέσεων που ακολούθησε το «ίδιο έργο» που είμαστε θεατές τόσα χρόνια.
Απλά θα αναφέρουμε αυτούσιο αυτό που γράψαμε το 2007 και επαναλάβαμε το 2008 και το 2009 :
«αν θες βαθμό πάρε και μετάθεση».
Επαναλήφθηκαν τοποθετήσεις Αντιπυράρχων σε Υπηρεσίες Δ΄ Τάξης χωρίς να προβλέπεται από τη νομοθεσία ίδρυσης και λειτουργίας τους, αντίστοιχη θέση και επίσης παρέμειναν Αξιωματικοί ίδιου βαθμού σε Υπηρεσίες Α΄ Τάξης ενώ προβλέπεται βαθμός Πυράρχου.
Αιτία βέβαια για τα παραπάνω, πέραν του αναχρονιστικού πλαισίου κρίσεων είναι και η έλλειψη σταθερού πλαισίου των μεταθέσεων των Αξιωματικών του Π.Σ.
Χαρακτηριστικό είναι η σθεναρή αντίδραση των προηγουμένων ηγεσιών για την επέκταση εφαρμογής των διατάξεων του κανονισμού μεταθέσεων στο βαθμό του Αντιπυράρχου, γεγονός που και φέτος έδωσε τη δυνατότητα στην ηγεσία υλοποίησης μεταθέσεων άνευ κριτηρίων.
Δυστυχώς παρά τις υπερβατικές εξαγγελίες του Υπουργού Προστασίας του Πολίτη:
«Έχει γίνει μεγάλο κακό στο Πυροσβεστικό Σώμα, το οποίο παρουσιάζει εικόνα κομματικής διάλυσης….. Θα γίνει μεγάλη τομή χωρίς κανένα κομματικό κριτήριο…. Όποιος, στο Πυροσβεστικό και την Αστυνομία, κάνει το καθήκον του, έχει επιτυχίες, εκτός από τα «μπράβο» θα προάγεται»." (ΠΗΓΗ: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ 9-10-2009)
ακολουθήθηκε η πεπατημένη και δυστυχώς βρέθηκε εκτός της δημιουργικής πολιτικής αλλαγής των «100 ημερών» η αλλαγή της διαδικασίας των κρίσεων, προαγωγών και μεταθέσεων που και φέτος έγινε με ένα σαφώς ξεπερασμένο, αναχρονιστικό, αδιαφανές και σε πολλές περιπτώσεις άδικο θεσμικό σύστημα, που χρονολογείται πλέον εδώ και 18 και 14 έτη αντίστοιχα που ελπίζουμε η νέα ηγεσία να τα εκσυγχρονίσει άμεσα.
Για να γίνει πραγματικότητα η «μεγάλη τομή» στο Πυροσβεστικό Σώμα και να μην «παρουσιάζει εικόνα κομματικής διάλυσης»

ΟΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΩΚΕΑΝΙΔΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ

Το Σεράι
Η αληθινή ιστορία μιας Γαλλίδας που έγινε σουλτάνα στο Τοπ Καπί.
H διαφθορά και η παρακμή της οθωμανικής αυτοκρατορίας του 19ου αιώνα.
Σειρά:Ιστορικό μυθιστόρημα
Συγγραφέας:Ουόλαχ Τζάνετ
Μετάφραση: ΜΠΑΡΟΥΞΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Πρώτη έκδοση:11/09/2003
ISBN: 9604103083
Barcode: 9789604103089
Κωδικός: 0496
Σελίδες: 360
Επιστρέφοντας με το πλοίο από τη Γαλλία στη Μαρτινίκα, η Αιμέ ντι Μπικ, δεκατριών χρονών κοριτσάκι, απάγεται από Αλγερινούς πειρατές.
Ξανθιά και γαλανομάτα, η όμορφη Αιμέ καταλήγει στο Σεράι του σουλτάνου, στο παλάτι του Τοπ Καπί.
Εκεί μαθαίνει τα μυστικά του έρωτα και της πολιτικής.
Καταφέρνει να γίνει παλλακίδα ενός σουλτάνου, ευνοούμενη σύζυγος ενός άλλου, θετή μητέρα ενός τρίτου, αλλά η ζωή της δεν παύει ποτέ να κυλάει στην κόψη του ξυραφιού, από τη δύναμη και τη χλιδή στην απλή επιβίωση.
Σ' αυτή τη μυθιστορηματική βιογραφία όπου όλα τα πρόσωπα είναι υπαρκτά, μέσα από τη ζωή της ηρωίδας σκιαγραφείται ολοζώντανα η διαφθορά και η παρακμή της οθωμανικής αυτοκρατορίας του 19ου αιώνα.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ E-PONTOS

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΠΟΝΤΙΑΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΟΝΤΙΩΝ Ν. ΞΑΝΘΗΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΟΝΤΙΩΝ ΠΟΛΥΚΑΣΤΡΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΧΩΡΩΝ "ΟΙ ΑΚΡΙΤΕΣ" ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΝΤIΩΝ ΚΟΛΩΝΙΑΣ & ΠΕΡΙΧΩΡΩΝ "ΟΙ ΑΡΓΟΝΑΥΤΕΣ" ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΛΕΥΚΟΤΟΠΙΤΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ «ΕΥΞΕΙΝΟΣ ΠΟΝΤΟΣ» ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΟΝΤΙΩΝ ΔΙΑΒΑΤΩΝ "ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΥΨΗΛΑΝΤΗΣ"

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

ΑΠΟ ΤΟ Geopolitics-GR ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Πέρασε μέσα από βράχο με αλεξίπτωτο!

Πέρασε μέσα από βράχο με αλεξίπτωτο! Απολίτιστο Στέκι