Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2009

ΠΡΟΣΟΧΗ *SOS *

Uma Sharma

Uma Sharma - 12/9/2009 Ώρα: 21.00
Χώρος Εκδήλωσης: Θέατρο Κήπου Είδος Εκδήλωσης: Χορός Η Είσοδος είναι με προσκλήσεις
Επικοινωνήστε με το Φεστιβάλ Δημητρίων Λεωφορεία: 15,11,58,3,5,6,39
Uma Sharma - «Maha Raas Leela» με πρωταγωνίστρια τη Radhika Shah
Σε συνεργασία με το Επίτιμο Προξενείο της Ινδίας στη Θεσσαλονίκη και τη HELEXPOΜια παράσταση κλασικού ινδικού χορού στη οποία συμμετέχουν 4 χορεύτριες, 3 μουσικοί και η κορυφαία χορεύτρια του ινδικού κλασικού χορού Uma Sharma, που συμμετέχει ως «Guru» - χορογράφος.
Πρόκειται για το είδος του χορού Kathak, ένα από επτά στυλ κλασικού ινδικού χορού, ένα είδος χοροθεάτρου, χωρίς διάλογο.
Από τις χορεύτριες πρωταγωνιστικό ρόλο ως "Krishna"παίζει η Radhika Shah. Οι υπόλοιπες χορεύτριες είναι η Richa, η Sohini και η Poonam.
Από τους μουσικούς ο Shri Khalid Mustafa παίζει Sitar, που είναι ένα έγχορδο μουσικό όργανο. Ο Shri Mubarak Ali Khan παίζει Tabla, κρουστό μουσικό όργανο που μοιάζει με το δικό μας τουμπερλέκι και ο Shri Madho Prashad που είναι πολύ ταλαντούχος τραγουδιστής.Πρόκειται για το είδος του χορού Kathak.
Η λέξη προέρχεται από τη λέξη «Katha» που σημαίνει "η τέχνη της αφήγησης". Βασίζεται σε φυσικές κινήσεις του σώματος σε μια ρυθμική δομή oriental. Είναι ένα από επτά στυλ κλασικού ινδικού χορού.
Είναι ένα είδος χοροθεάτρου, χωρίς διάλογο.
Ο χορός αυτός χρησιμοποιώντας το χιούμορ προσπαθεί να μεταδώσει το μήνυμα ότι το καλό θριαμβεύει όταν έρχεται αντιμέτωπο με το κακό.
Επίσης ερμηνεύει επικές και μυθολογικές ιστορίες που διαδραματίζονται κυρίως στους ναούς και αργότερα στα δικαστήρια.
Οι ιστορίες αυτές είναι συνήθως ιστορίες αγάπης.
Στη συγκεκριμένη παράσταση θα αναπαρασταθεί η Ιστορία του Λόρδου Κρίσνα, που είναι μια Ινδική Θεότητα, αλλά στο μυθιστόρημα παρουσιάζεται σαν ένα παιδί που του αρέσει να κάνει άτακτα πράγματα, να σκοτώνει δαίμονες, να κλέβει βούτυρο και να πειράζει τα άλλα παιδιά.
Η Uma Sharma είναι μία από τις πρώτες ερμηνεύτριες του Kathak, ενός είδους ινδικού κλασσικού χορού.
Ο χορός Kathak βασίζεται στις ιστορίες του λατρευτού Κρίσνα του μεσαίωνα και στην εξαιρετικά καλλιεργημένη δικαστική ποίηση του 18ου και 19ου αιώνα, που εκφράζει το shringara, το αίσθημα της αγάπης.
Η Uma Sharma κράτησε ζωντανή την παράδοση του Raas Leela και την παρουσίασε με έναν καινούργιο τρόπο στους ναούς γύρω από το Νέο Δελχί.
Έχει δώσει πολλές παραστάσεις σε όλη την Ινδία και έχει συμμετάσχει σε πολλά εθνικά και διεθνή Φεστιβάλ.
Επίσης έχει δώσει παραστάσεις σε πολλές χώρες όπως πρώην Σοβιετική Ένωση, Νέα Ζηλανδία, Αυστραλία, Αμερική, Καναδά, Μέση Ανατολή Ιαπωνία και Κίνα, ως αντιπρόσωπος του Ινδικού Χορού απεσταλμένη από το Υπουργείο Πολιτισμού της Ινδίας.
Έχει κερδίσει πολλά αξιόλογα εθνικά βραβεία όπως Padma shree, Sangeet Natak Academy Award και Sahitya Kala Parishad Award.
Έχει δική της σχολή Χορού και Μουσικής και έχει εκπαιδεύσει ολόκληρη γενιά νέων χορευτών.

Aida Gomez Danza Compania

Aida Gomez Danza Compania - 11/9/2009
Χώρος Εκδήλωσης: Θέατρο Δάσους Είδος Εκδήλωσης: Χορός Ώρα: 21.00 Vip: 45 € Κανονικό: 35 - 30 € Φοιτητικό: 25 € Λεωφορεία: 24
«Carmen» - Aida Gomez Danza Compania Η συγκλονιστική μουσικοχορευτική παράσταση flamenco «Carmen» με τη μούσα του διάσημου Ισπανού σκηνοθέτη Carlos Saura, Aida Gomez σε σκηνοθεσία του Emilio Sagi.
Έκανε πρεμιέρα με εξαιρετική επιτυχία στο 10ο Διεθνές Φεστιβάλ του Jerez της Ισπανίας και ακολούθησε θριαμβευτική περιοδεία στην Ιαπωνία, στην Ταϊβάν, στην Ισπανία, στην Ευρώπη, στο Μεξικό και στην Αμερική! H Aida Gomez, χορεύτρια και χορογράφος, έχει διατελέσει επί σειρά ετών καλλιτεχνική Διευθύντρια του Εθνικού Μπαλέτου της Ισπανίας (Ballet Nacional de Εspaña).
Τη μουσική διεύθυνση - προσαρμογές - παρεμβάσεις μουσικής flamenco υογράφει ο σημαντικός συνθέτης και συνεργάτης του Ballet Nacional de Εspaña, Jose Antonio Rodriguez στον οποίο οφείλεται και η τελευταία παραγωγή του Ballet Nacional de Εspaña με τίτλο «La Leyenda». Ο σκηνοθέτης Emilio Sagi είναι ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Teatro Zarzuela και Teatro Real της Μαδρίτης. Τους βασικούς ρόλους ερμηνεύουν (πλην της Aida Gomez) πέντε σολίστ του Εθνικού Μπαλέτου της Ισπανίας και συνοδεύει το 20μελές συγκρότημά της, Compañia De Danza Española. Πρόκειται για τη συγχώνευση του ταλέντου των δημιουργών της παράστασης και όλου του καλλιτεχνικού επιτελείου, που πλαισίωσε την προσπάθεια αυτή και το αποτέλεσμα ασφαλώς είναι μια μεγαλειώδης παραγωγή ένα θέαμα ιδιαίτερης ομορφιάς γεμάτο από ελκυστική ένταση. Ο βασικός στόχος δεν είναι βέβαια η παρουσίαση μιας ιστορίας που είναι λίγο ως πολύ γνωστή σε όλους, αλλά η ερμηνεία μέσα από τη μοναδική γλώσσα του σώματος.
Η κίνηση, το πρόσωπο σαν μοναδικός καθρέφτης της ψυχής, η μουσική, η χορογραφία, τα κοστούμια και τα φωτιστικά εφέ μας μεταφέρουν με μοναδικό τρόπο στην εποχή που διαδραματίζονται τα γεγονότα κρατώντας αμείωτο το ενδιαφέρον του θεατή από την αρχή μέχρι το τέλος. Η χαρισματική Aida Gomez ερμηνεύει με τον καλύτερο τρόπο το ρόλο της Carmen συνδυάζοντας σε βαθμό τελειότητας τη χορευτική της δεινότητα στο φλαμένκο με τις γνώσεις της στον κλασσικό χορό. Η ιστορία σκιαγραφεί το πορτρέτο μιας ερωτευμένης γυναίκας αισθησιακής και προκλητικής, γεμάτης ένταση και πάθος που είναι αποφασισμένη για όλα. «Γιατί -όπως επισημαίνει η Aida Gomez- χωρίς αγάπη δεν υπάρχει ζωή». Οι συντελεστές Σκηνοθεσία: Emilio Sagi, καλλιτεχνικός διευθυντής του Teatro Zarzuela και Teatro Real της Μαδρίτης Μουσική: Georges Bizet και Jose Antonio Rodriguez Χορογραφίες: Aida Gomez Κοστούμια: Miguel Crespi Σχεδιασμός φωτισμού: Nicolas Fischtel ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ: ABC (11.03.06): Η Aida Gomez είναι η Κάρμεν. EL PAIS (11.03.06): Η Gomez ενσαρκώνει μια Κάρμεν τόσο μοιραία και αισθησιακή όπως καμία άλλη μέχρι σήμερα. EL MUNDO (11.03.06): Όρθιοι και ενθουσιασμένοι οι θεατές με ρυθμικό χειροκρότημα για 15 λεπτά στην πρεμιέρα της Κάρμεν στο Jerez αποθέωσαν την Aida και τους συντελεστές στη νέα αυτή παραγωγή, με την τόσο ζωντανή χορογραφία της πρωταγωνίστριας και την εκπληκτική μουσική. EL DIARIO DE JEREZ (10.03.06): Η συνύπαρξη του flamenco, του ισπανικού και κλασικού χορού, αλλά και της Όπερας δημιουργούν ένα αποτέλεσμα ασύλληπτης ομορφιάς και απαράμιλλης μείξης. JAPAN TIMES (07.04.06): Εκπληκτική χορεύτρια, εκρηκτική ερμηνεύτρια, εντυπωσιακή Καρμεν. TAIPEI TIMES (05.05.06): Η Aida Gomez παρουσίασε την πιο ερωτική Κάρμεν.

Μπεριόσκα Μόσχας

Μπεριόσκα Μόσχας - 01/10/2009 έως 03/10/2009
Χώρος Εκδήλωσης: Ε.Μ.Σ. Είδος Εκδήλωσης: Χορός Vip: 50 € Κανονικό: 30 - 20 € Λεωφορεία: 5,6,33,39,78,11,58
Θυελλώδη χειροκροτήματα συνοδεύουν τις παραστάσεις του μπαλέτου Μπεριόσκα εδώ και 57 χρόνια, από την πρώτη μέρα της ίδρυσής του.
Μέχρι σήμερα το μπαλέτο έχει εμφανιστεί σε περισσότερες από 80 χώρες στις πέντε ηπείρους και το θαύμασαν εκατομμύρια θεατές.
Στην Ελλάδα δεν έρχονται για πρώτη φορά, όμως κάθε φορά που έρχονται είναι απολαυστικά!
Δημιουργός του μπαλέτου Μπεριόσκα ήταν η εξέχουσα σοβιετική χορογράφος Ναντέζντα Ναντεζντίνα, η οποία τιμήθηκε για την προσφορά της με τους ανώτατους τίτλους στην πρώην Σοβιετική Ένωση: Ηρωίδα της Σοσιαλιστικής Εργασίας, Καλλιτέχνιδα του λαού της ΕΣΣΔ, κρατικά παράσημα και μετάλλια της ΕΣΣΔ.
Από το 1957 την καλλιτεχνική διεύθυνση ανέλαβε η Μίρα Κόλτσοβα, απόφοιτη της χορογραφικής σχολής του Μπολσόι.
Τη θέση αυτή τη διατηρεί μέχρι σήμερα.
Και η Κόλτσοβα έχει τιμηθεί με τον τίτλο της Καλλιτέχνιδας του λαού της ΕΣΣΔ για τη μεγάλη της προσφοράς στα καλλιτεχνικά δρώμενα και τον πολιτισμό.
Η Μίρα Κόλτσοβα επανέφερε στη σκηνή όλα τα αριστουργήματα και ενσάρκωσε δημιουργικά όλους τους χορούς με την πεποίθηση ότι η διαρκής έρευνα για το καινούριο είναι μια υποθήκη για την επιτυχία.
Πηγή του μπαλέτου είναι οι απόφοιτοι της Χορογραφικής Σχολής της Μόσχας.
Από την πρώτη στιγμή αρχίζουν να εξασκούνται στο φημισμένο βήμα χορού Μπεριόσκα.
Η διάσημη μπαλαρίνα της πρώην ΕΣΣΔ Ναταλία Νοτυντίσκαγια είπε: «Ο χορός Μπεριόσκα είναι η χαρά της ζωής γεμάτη από χρώμα, ευτυχία, βαθύτατο λυρισμό που διακατέχει την τέχνη και εξαιρετικό γούστο με υψηλές καλλιτεχνικές προδιαγραφές».
Ανάμεσα στους θριαμβευτικούς ύμνους που αφιέρωσε η διεθνής κριτική, αξίζει να αναφερθούν όσα έγραψε η New York Post: «...και πάλι οι Ρώσοι χόρεψαν με το δικό τους τρόπο στις καρδιές μας.
Μαγεία, γούστο και στυλ.
Οι χορευτές είναι ταυτόχρονα σπουδαίοι ηθοποιοί.
Λαμπεροί χοροί και κοστούμια.
Ένα ανεπανάληπτο, παραμυθένιο θέαμα».
Ο κριτικός της La Notte του Μιλάνο σημειώνει:
«Το Μπεριόσκα είναι το πρώτο λαογραφικό φολκλορικό μπαλέτο στην ιστορία που έσπασε μακρά παράδοση, κατακτώντας τη σκηνή της Σκάλας του Μιλάνο.
Η επιτυχία ξεπέρασε κάθε πρόβλεψη γιατί δεν υπάρχει άλλο χορογραφικό μπαλέτο βασισμένο στο φολκλόρ που να βρίσκεται σε τόσο υψηλό καλλιτεχνικό επίπεδο».
Η μεγάλη αναγνώριση της καλλιτεχνικής προσφοράς του Μπεριόσκα ήρθε με την απονομή του Χρυσού Μεταλλίου από το Παγκόσμιο Συμβούλιο.

Δεσποινίς Μαργαρίτα

Δεσποινίς Μαργαρίτα - 15/10/2009 έως 01/11/2009
Χώρος Εκδήλωσης: Μελίνα Μερκούρη Είδος Εκδήλωσης: Θέατρο Κανονικό: 20 € Φοιτητικό: 17 € Λεωφορεία: 5,6,7
«Δεσποινίς Μαργαρίτα» του Ρομπέρτο Ατάιντε με την Όλια Λαζαρίδου
Η «Δεσποινίς Μαργαρίτα» του Ρομπέρτο Ατάιντε, σε σκηνοθεσία Άντζελας Μπρούσκου, με την Όλια Λαζαρίδου στον πρωταγωνιστικό ρόλο είναι μια παραγωγή του «Απλού Θεάτρου» του Αντώνη Αντύπα η οποία παρουσιάστηκε στην Αθήνα με μεγάλη καλλιτεχνική και εμπορική επιτυχία.
Μια εξαιρετική αλληγορία για τη δύναμη της εξουσίας και τη σχέση εξουσιαστή και εξουσιαζόμενου.
Το έργο γράφτηκε το 1972, όταν ο Ρομπέρτο Ατάιντε ήταν μόλις 23 χρονών και παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Ρίο ντε Τζανέιρο το 1973.
Έργο πολυπαιγμένο, έχει παρουσιαστεί σε περισσότερες από τριάντα χώρες και υπήρξε μεγάλη προσωπική επιτυχία της Εστέλ Πάρσονς στις ΗΠΑ και της Ανί Ζιραρντό στη Γαλλία.Η Δεσποινίς Μαργαρίτα, μέσα σε μια αίθουσα διδασκαλίας παλεύει ανάμεσα στη διττή της ταυτότητα, του εκπαιδευτικού και της γυναίκας. Δύο παράλληλοι αλλά εντελώς διαφορετικοί κόσμοι.
Πέρα από τα μαθήματα Βιολογίας, Μαθηματικών, Ιστορίας και Γραμματικής, η Δεσποινίς Μαργαρίτα αναφέρεται στη ζωή και στο θάνατο, τη δικαιοσύνη και την αδικία, στην ισότητα, την εξουσία και το σεξ...
Ο μονόλογος της «Δεσποινίδας Μαργαρίτας» είναι μια αλληγορία πάνω στη δύναμη της εξουσίας.
Της εξουσίας όπως την συναντάμε σε όλες τις μορφές κοινωνικότητας. Την οικογένεια, το σχολείο, την εκκλησία, το κράτος.
Το μάθημα της «Δεσποινίδας Μαργαρίτας» σύμφωνα με την σκηνοθέτρια της παράστασης Άντζελα Μπρούσκου, μας διδάσκει ότι τίποτα δεν μπορεί να αλλάξει.
«Είναι σαν να μην υπάρχετε» υπενθυμίζει στους μαθητές της.Η «Δεσποινίς Μαργαρίτα» διαθέτει τεχνική και μέθοδο.
Ξέρει να χειρίζεται τους μαθητές της άλλοτε σαν αντικείμενο πόθου και άλλοτε σαν τύραννος ή σαν πραγματική μητέρα.
Μέσα από τον κωμικοτραγικό μονόλογο της αφυπνίζει συνειδήσεις, καθοδηγεί, διαφωτίζει, αποτρέπει τους νέους από το κακό.
Τι κάνει τους ανθρώπους να θέλουν να εξουσιάζουν τους άλλους και γιατί αυτοί «οι άλλοι» έχουν σαν μοναδική επιλογή να υπακούουν;
Όσο υπάρχει η Δεσποινίς Μαργαρίτα και το μάθημά της το ερώτημα δεν θα απαντηθεί...
Οι συντελεστές
Σκηνοθεσία: Άντζελα Μπρούσκου
Μετάφραση: Άρης Αρμαγανίδης
Σκηνικά-Κοστούμια: Άντζελα Μπρούσκου
Φωτισμοί: Μαρία Αθανασοπούλου
Βοηθός σκηνοθέτη: Κωνσταντίνα Αγγελοπούλου
Δεσποινίς Μαργαρίτα: Όλια Λαζαρίδου
Μαθητής: Άρης Μπινιάρης

Εναρκτήρια Συναυλία

Εναρκτήρια Συναυλία - 10/9/2009
Χώρος Εκδήλωσης: Μέγαρο Μουσικής Ώρα: 21.00 Είδος Εκδήλωσης: Μουσική Η Είσοδος είναι με προσκλήσεις
Επικοινωνήστε με το Φεστιβάλ Δημητρίων Λεωφορεία: 5,6,33,78Εναρκτήρια συναυλία - «200 χρόνια από τη γέννηση του Μέντελσον» Η Συμφωνική Ορχήστρα Δήμου Θεσσαλονίκης υπό τη διεύθυνση Χάρη Ηλιάδη και σολίστες τους διακεκριμένους Δημήτρη Σγούρο και Γιώργο Λαζαρίδη ερμηνεύει έργα του Γερμανού συνθέτη F. Mendelssohn - Bartholdy, με αφορμή τα διακόσια χρόνια από τη γέννησή του. Στο δεύτερο μέρος, θα παρουσιαστούν έργα του κορυφαίου Αυστριακού μουσουργού W.A. Mozart (1756-1791). F. Mendelssohn - Bartholdy (1809-1847) Ο Γερμανός συνθέτης γεννήθηκε στο Αμβούργο το 1809.
Κατάγονταν από μεγάλη εβραϊκή οικογένεια για την οποία η καλλιέργεια των ηθικών και πνευματικών αξιών αποτελούσε πρώτιστο καθήκον. Τα πρώτα μαθήματα πιάνου τα πήρε από τη μητέρα του και διδάχθηκε αρμονία στο Βερολίνο από τον Κάρλ Τσέλτερ.
«Παιδί θαύμα» στο πιάνο, έκανε την πρώτη δημόσια εμφάνισή του σε ηλικία 9 ετών.
Οι ικανότητές του στη μουσική είναι αξιοπρόσεκτες. Το 1821 στη Βαϊμάρη γνωρίστηκε με τον Γκαίτε.
Η συμπάθεια και ο θαυμασμός του μεγάλου ποιητή για το νεαρό μουσικό άσκησε βαθιά επίδραση στη διαμόρφωση της προσωπικότητάς του. Δεκατεσσάρων χρόνων έχει ήδη συνθέσει ένα μεγάλο αριθμό έργων. Τα χαρίσματα του Μέντελσον ήταν εκπληκτικά.
Ήταν έξοχος πιανίστας, καλός βιολιστής, εξαίρετος οργανίστας και διευθυντής ορχήστρας που ήξερε να εμπνέει. Είχε εκπληκτική μουσική μνήμη.
Ήταν μεγαλόψυχος προς άλλους μουσικούς και ενδιαφερόταν πολύ να ανεβάσει το επίπεδο του λαϊκού γούστου. Στα έργα του συμπεριλαμβάνονται 2 μεγάλα ορατόρια, σκηνική μουσική, εισαγωγές, 5 συμφωνίες, 2 κονσέρτα για πιάνο και 1 για βιολί, καθώς και έργα μουσικής δωματίου και μουσικής για πιάνο. Πέθανε στη Λειψία σε ηλικία 39 χρόνων καταβεβλημένος από υπερκόπωση και κρίσεις κατάθλιψης.
Η κηδεία του είχε χαρακτήρα εθνικού πένθους. W.A. Mozart (1756-1791) Ο Αυστριακός συνθέτης γεννημένος στο Σάλτσμπουρκ το 1756, έδειξε εξαιρετικά πρόωρη ωριμότητα, παίζοντας πληκτροφόρο σε ηλικία 3 ετών και συνθέτοντας στα 5!!! Υπήρξε η πιο πρωτότυπη μεγαλοφυΐα της μουσικής ιστορίας. Πήρε τα «μικρά τίποτε» της εποχής του (που τα διδάχθηκε στις διάφορες Αυλές της Ευρώπης) και τα μετέτρεψε σε πηγή χρυσού. Το συνθετικό του έργο εξαιρετικά πλούσιο περιλαμβάνει 41 συμφωνίες ανάμεσά τους οι πολύ γνωστές αρ. 35 «Χάφνερ», αρ. 36 «Λίντς», αρ. 38 «Πράγας», αρ. 40 σε σολ ελάσσονα και αρ. 41 του «Διός», 25 κονσέρτα για πιάνο, για βιολί, για πνευστά, εκκλησιαστική μουσική, μουσική δωματίου καθώς και όπερες «Ντον Τζιοβάννι», «Μαγεμένος Αυλός», «Οι γάμοι του Φίγκαρο», «Έτσι κάνουν όλες», «Απαγωγή απ' το Σεράι», κ.α. Η ασύγκριτη μεγαλοφυΐα του, που τον ύψωσε πάνω απ' όλους τους δασκάλους, σ' όλες τις τέχνες και σ' όλες τις εποχές, όπως έγραφε ο Wagner, πέθανε σε ηλικία μόλις 36 χρόνων στις 5 Δεκεμβρίου του 1791.

Η ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΛΟΛΑ ΜΟΝΤΕΣ (LOLA MONTES)

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΝΟΜΟΣ ΧΑΝΙΩΝ ΔΗΜΟΣ ΧΑΝΙΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΧΑΝΙΩΝ ΥΨΗΛΑΝΤΩΝ 15 ΤΚ 73135 - ΧΑΝΙΑ ΤΗΛ : 2821087098 - 2821087077 FAX : 2821074332 EMAIL : dipeh@otenet.gr Web Site : www.dipeh.gr
Η ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΛΟΛΑ ΜΟΝΤΕΣ (LOLA MONTES) Δήμος Χανίων - ΔΗΠΕΧ 9/9/2009 - 10/9/2009 Δημοτικός Κινηματογράφος ΚΗΠΟΣ 20.00 & 22.00 7 €
LOLA MONTES Σινεφίλ 1955
Έγχρ. Διάρκεια: 100'Γαλλογερμανική ταινία σε σκηνοθεσία Μαξ Οφίλς με τους: Μαρτίν Καρόλ, Πίτερ Ουστίνοφ, 'Αντον Γουόλμπρουκ, Όσκαρ Βέρνερ Στη σκηνή ενός μεγάλου τσίρκου η Λόλα Μοντές, μία από τις γοητευτικότερες γυναίκες της εποχής της, ξαναζεί το θρυλικό και δραματικό, αλλά πλέον μακρινό παρελθόν της.
Χορεύτρια, κοσμοπολίτισσα, ερωμένη καλλιτεχνών και βασιλιάδων, έχοντας χάσει πια τη δόξα και τα πλούτη της, αναγκάζεται να αναπαριστά

Από το ιχθυοτροφείο στο πιάτο μας!

ΑΠΟ ΤΟ totefteriΑπό το ιχθυοτροφείο στο πιάτο μας!

Η ΑΣΠΡΗ ΛΕΞΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Η άσπρη λέξη της ημέρας - πυροπαθής
Θέμα της εβδομάδας: Περιβάλλον-Όταν τα δάση «αυτοπυρπολούνται» Ουσιαστικό αρσενικού γένους.
Ο πυροπαθής είναι αυτός που έχει υποστεί ζημιά ή καταστροφή από πυρκαγιά.
Η λέξη πυροπαθής έχει επικρατήσει ως ουσιαστικό που χαρακτηρίζει ένα πρόσωπο που έχει πληγεί από πυρκαγιά.
Προέρχεται από το επίθετο πυροπαθής-ής-ές (π.χ. πυροπαθείς πληθυσμοί).
Γράφει ο Γιάννης Η. Χάρης στην εφημερίδα «Τα Νέα» (12/1/2008):
«...Δείγμα ευφρόσυνης “δημιουργίας” είναι η λέξη πυρόπληκτος, που εμφανίστηκε κι αυτή με τις τραγικές πυρκαγιές του χρόνου που μας άφησε.
Έβαλα τη δημιουργία σε εισαγωγικά, επειδή η λέξη πυρόπληκτος είναι θησαυρισμένη σε κάποια λεξικά, δεν ήταν όμως, όπως και τόσες άλλες, σε χρήση· έτσι, μπορεί να θεωρήσει κανείς πως μάλλον πλάστηκε ξανά, απ’ την αρχή, κατά το σεισμόπληκτος λ.χ., παρά πως ανασύρθηκε αίφνης από τα λεξικά.
Πυροπαθής ήταν η λέξη που χρησιμοποιούσαμε ως τώρα.
Όμως το μέγεθος, εικάζω, της συμφοράς αναζήτησε ισχυρότερο β΄ συνθετικό, και το βρήκε, όπως είπα, στον σεισμόπληκτο, άλλη λέξη δηλωτική μεγάλης φυσικής καταστροφής (μολονότι και το -παθής έχει ισχυρότατη παρουσία, μέσα στον καρκινοπαθή λ.χ.)».
Υπενθύμιση:
Το ερμηνευτικό λεξικό της Άσπρης λέξης διανέμεται δωρεάν.
Το πλήρες (ερμηνευτικό, ετυμολογικό, συντακτικό, ορθογραφικό, εγκυκλοπαιδικό, συνωνύμων, αντιθέτων) λεξικό διατίθεται με μια μικρή συνδρομή.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΑΠΟ ΤΟ Ε-PONTOS

ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ

ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΑ«Κλειδώνουν» τα ψηφοδέλτια ΠΑΣΟΚ - ΝΔ

Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΕ ΤΙΤΛΟΥΣ

ΑΠΟ ΤΟ Ινφογνώμων Πολιτικά
Το ΑΕΠ και η εμμονή με τη στατιστική (του Τζ. Στίγκλιτζ)Με το ΠΑΣΟΚ, η Κύπρος δεν μπορεί να κοιμάται ήσυχηΔιαφημιστική εκστρατεία από την Ακροδεξιά κατά του πρώτου τζαμιού στη Δανία Δέκα οι νεκροί στις μάχες του τουρκικού στρατού με το ΡΚΚΟ Νταής Νταβούτογλου Μεγάλος ο πόνος του τουρκικού έθνους για τους 7 πεσόντες μάρτυρες στρατιώτες Ομάδα πυροτεχνουργών ερευνά για την ύπαρξη εκρηκτικών σε μια από τις μεγαλύτερες αεροπορικές βάσεις της Βρετανίας. Ο Νταβούτογλου ματαίωσε την επίσκεψη που επρόκειτο να πραγματοποιήσει τον Οκτώβριο στο Ισραήλ. H Αθήνα θέλει έργα, όχι λόγια από την Αγκυρα, διαμηνύει η Ντόρα Μπακογιάννη Η επανεμφάνιση του βρικόλακα Η Τουρκία ανήκει στους Τούρκους; Μυστική Επίσκεψη Νετανιάχου στη Μόσχα Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ Προκλήσεις Τουρκίας εις βάρος Ε.Ε. "Θα μείνετε διχοτομημένοι" Λόμπι για αθώωση της Τουρκίας Διορθωτική πορεία προτείνει ο Λυσσαρίδης Μεταθέτει τις εκταφές ο τουρκικός στρατός Ανοιγμα Καρζάι στους Ταλιμπάν Με την έγκριση της κυβέρνησης η επέκταση του εποικισμού Αλπινιστές στη γέφυρα Τι αποφεύγει ο κ. Μπαρόζο ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΓΙΑΝΝΟΥ ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗ ΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ : «Το Κυπριακό στα Μ.Μ.Ε.» Σπίτι της Κύπρου (Αθήνα, 15.12.1998) Την παρέμβαση της ΕΕ ζητά η ευρωβουλευτής του ΠΑΣΟΚ Μαριλένα Κοππά για την παρενόχληση από τουρκικό ραντάρ ελικοπτέρου της FRONTEX Μεταβολή της παγκόσμιας τάξης βλέπουν οι Γάλλοι

ΠΟΣΟ ΒΟΗΘΑΕΙ Η ΒΙΤΑΜΙΝΗ D ΣΤΗΝ ΣΚΛΗΡΥΝΣΗ ΚΑΤΑ ΠΛΑΚΑΣ

ΑΠΟ ΤΟ ΣΚΛΗΡΥΝΣΗ ΚΑΤΑ ΠΛΑΚΑΣΤου Δρ. Δ.ΚΟΥΝΤΟΥΡΗ
Η ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΒΙΤΑΜΙΝΗ D ΣΤΗΝ ΣΚΛΗΡΥΝΣΗ ΚΑΤΑ ΠΛΑΚΑΣ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙΤΑΙ
Αμερικάνοι ερευνητές από την Βοστώνη σε έρευνα που κάνανε ανακοινώσανε ότι η λήψη 400 μονάδων βιταμίνης D περιορίζει τον κίνδυνο εμφάνισης ή έξαρσης της σκλήρυνσης κατά πλάκας.
Γιατροί του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης της Αγγλίας το αμφισβήτησαν αυτό ισχυριζόμενοι ότι δεν στοιχειοθετείται επαρκώς με την χρησιμοποιηθήσα στατιστική ανάλυση.
Γενικά το ενδιαφέρον της υπόθεσης είναι ότι υπάρχει ερευνητική δράση γύρω από το θέμα που φέρνει στο φως νέες πληροφορίες.

Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΕ ΤΙΤΛΟΥΣ

ΑΠΟ ΤΟ totefteriΟ καλύτερος χορευτής του κόσμου! Η Πετρούλα και οι πόντοι των πολιτικών! Οι ταινίες πορνό γίνονται μέρος της σεξουαλικής ζωής των ζευγαριών Πως να χωρίσετε σε 40 δευτερόλεπτα Μάθε που ψηφίζεις! Ο Χίτλερ μαθαίνει για την ήττα του Ολυμπιακού από τον Εργοτέλη. Χρήστης facebook και twitter ετών 104 (βίντεο) Πήρε την αντλία της βενζίνης μαζί του!

Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2009

Δελτίο Τύπου EKEBI

Προτεραιότητα στο παιδί και το περιβάλλον
Με Παιδική Βιβλιοθήκη Οικολογίας το ΕΚΕΒΙ στο 38ο Φεστιβάλ Βιβλίου (Ζάππειο, 11-27 Σεπτεμβρίου 2009) Το Εθνικό Κέντρο Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ) συμμετέχει στη φετινή διοργάνωση του 38ου Φεστιβάλ Βιβλίου στο Ζάππειο, όπου οι συνδιοργανωτές (Σύνδεσμος Εκδοτών Βιβλίου και Σύλλογος Εκδοτών Βιβλίου Αθηνών), ζήτησαν τη συνεργασία του όσον αφορά τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της θεματικής έκθεσης με τίτλο «Για ένα πράσινο μέλλον». Το ΕΚΕΒΙ έχει οργανώσει το περίπτερό του με τρόπο ώστε να προσελκύει άμεσα το παιδικό κοινό στη διάρκεια του φεστιβάλ: μια γωνιά με παιδικά και εφηβικά βιβλία με θέμα το περιβάλλον θα αποτελέσει σημείο αναφοράς για τους μικρούς βιβλιόφιλους.
Η «Παιδική Βιβλιοθήκη της Οικολογίας» όπως ονομάστηκε, αποτελεί μια φιλόδοξη δράση αφού οι λιλιπούτειοι φίλοι του βιβλίου θα έχουν την ευκαιρία να ξεφυλλίσουν τις σχετικές εκδόσεις, ενώ παράλληλα, θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν τις προγραμματισμένες εκδηλώσεις (που θα γίνονται τα απογεύματα του Σαββάτου και της Κυριακής) στον χώρο του περιπτέρου του ΕΚΕΒΙ. Εξάλλου, οι συναντήσεις με τους συγγραφείς και τους εικονογράφους αλλά και οι παρουσιάσεις των βιβλίων θα γίνονται με την εποπτεία των εκδοτών που συμμετέχουν στο φεστιβάλ και με αποκλειστικό θεματικό άξονα το περιβάλλον ούτως ώστε να καλλιεργηθεί στα παιδιά το πνεύμα της προστασίας της φύσης και εν γένει του περιβάλλοντος για το παρόν και το μέλλον. Επίσης, οι ενδιαφερόμενοι γονείς και εκπαιδευτικοί θα μπορούν να προμηθεύονται έναν κατάλογο με τα παιδικά κι εφηβικά βιβλία που κυκλοφορούν και σχετίζονται με την προστασία της φύσης και την οικολογική συνείδηση, ο οποίος καταρτίστηκε από το ΕΚΕΒΙ με τη συνεργασία των εκδοτών. Δείτε επίσης χαιρετιστήρια ομιλία της διευθύντριας του ΕΚΕΒΙ, κας Κατρίν Βελισσάρη, στη συνέντευξη Τύπου που οργάνωσαν οι διοργανωτές (ΣΕΒΚ & ΣΕΒΑ) πρόγραμμα εκδηλώσεων για τα παιδιά με θέμα το περιβάλλον στο περίπτερο του ΕΚΕΒΙ κατάλογος εκδόσεων Ημέρες & ώρες λειτουργίας του φεστιβάλ: Δευτέρα-Πέμπτη: 6.00 μ.μ. – 10.30 μ.μ. Παρασκευή & Σάββατο: 6.00 μ.μ. – 11.00 μ.μ. Κυριακή: 11.00 π.μ. – 10.30 μ.μ. Νόπη Χατζηγεωργίου
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΕΚΕΒΙ
Αθανασίου Διάκου 4117 42 Αθήνα
τηλ.: 210-9200346 φαξ: 210-9200305

Έκλεισε η αυλαία του 10ου Πανελλήνιου Φεστιβάλ Ερασιτεχνικού Θεάτρου Νέας Ορεστιάδας

Κωνσταντινουπόλεως 234,
682 00, Ν. Ορεστιάδα,
Τ +30 25520 28280 F +30 25520 28288
http://patounik-dionysos.blogspot.com Νέα Ορεστιάδα, 07/09/2009 Δ Ε Λ Τ Ι Ο Τ Υ Π Ο Υ Έκλεισε η αυλαία του 10ου Πανελλήνιου Φεστιβάλ Ερασιτεχνικού Θεάτρου Νέας Ορεστιάδας Με μια μαγική βραδιά λήξης και έναν συγκινητικό Γιώργο Μαρίνο, έκλεισε η αυλαία του 10ου Πανελλήνιου Φεστιβάλ Ερασιτεχνικού Θεάτρου που πραγματοποιήθηκε στη Νέα Ορεστιάδα Έβρου από τις 30 Αυγούστου έως και τις 6 Σεπτεμβρίου 2009. Το Θεατρικό Εργαστήρι Νέας Ορεστιάδας ΔΙΟΝΥΣΟΣ, διοργανωτής του Φεστιβάλ, τίμησε τον σπουδαίο «θεατρίνο» Γιώργο Μαρίνο ο οποίος για να ευχαριστήσει τους διοργανωτές και το πολυπληθές κοινό, τραγούδησε με ιδιαίτερη ευαισθησία την «Οδό Ονείρων» και το «Χάρτινο το φεγγαράκι» του Μ. Χατζηδάκι.Νωρίτερα, ο Δημήτρης Λιγνάδης και ο Θοδωρής Αθερίδης μίλησαν για το σπουδαίο έργο και τον άνθρωπο Γιώργο Μαρίνο, προκαλώντας το - ίσως - πιο παρατεταμένο χειροκρότημα του κοινού στην καριέρα του μοναδικού αυτού καλλιτέχνη.
Τη μοναδική αυτή βραδιά παρουσίασε ο Αλέξης Κωστάλας, ο οποίος είναι και ο κεντρικός παρουσιαστής του Φεστιβάλ επί σειρά ετών. Την πρώτη ημέρα του Φεστιβάλ (30/8) τιμήθηκε ο δημοφιλής ταλαντούχος ηθοποιός Πέτρος Φιλιππίδης, ο οποίος παρέστη στην εκδήλωση μαζί με τη σύζυγό του Ελπίδα Νίνου.
Για το σπουδαίο υποκριτικό ταλέντο και τον άνθρωπο Πέτρο Φιλιππίδη μίλησε ο κορυφαίος ηθοποιός και βουλευτής του Κ.Κ.Ε. Κώστας Καζάκος, καθώς και ο επί σειρά ετών συνεργάτης του και δάσκαλός του Γιάννης Ρήγας, ενώ την εκδήλωση συντόνισε η δημοσιογράφος Σοφία Ιορδανίδου. Τις τιμητικές διακρίσεις στο Γιώργο Μαρίνο και τον Πέτρο Φιλιππίδη απένειμε η «ψυχή» του «Διόνυσου» Άκης Τσονίδης, εκπροσωπώντας και τους δεκάδες εθελοντές αυτού του μοναδικού, για τα δεδομένα της περιφέρειας, πολιτιστικού φορέα. Καθόλη τη διάρκεια του οκταήμερου Φεστιβάλ, το πρόγραμμα περιελάμβανε θεατρικές παραστάσεις που διαγωνίζονταν στο υπαίθριο δημοτικό θέατρο, αμέσως μετά από κάθε παράσταση οργανώθηκαν για πρώτη φορά πολύ ενδιαφέρουσες βραδιές σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο, αξιοποιώντας και τον βόρειο πευκώνα της πόλης, με κινηματογράφο, μουσική και θέατρο, ενώ παράλληλα λειτουργούσαν καθημερινά και εργαστήρια θεάτρου (workshops) με τη Μάνια Παπαδημητρίου (υποκριτική), Ειρήνη Καλγηρά (κίνηση), Μάρθα Φωκά (μάσκα), Κάιο Βέλτζ (παντομίμα) και Γιάννη Ρήγα (λόγος). Εκτός προγράμματος, πραγματοποιήθηκαν και workshops με θέμα τον κινηματογράφο από τον Δημήτρη Βερνίκο. Το 10ο Πανελλήνιο Φεστιβάλ Ερασιτεχνικού Θεάτρου Νέας Ορεστιάδας διοργάνωσε ο ΔΙΟΝΥΣΟΣ - Θεατρικό Εργαστήρι Νέας Ορεστιάδας, σε συνδιοργάνωση με την Υπερνομαρχία Ροδόπης - Έβρου, τη Νομαρχία Έβρου, το Δήμο Ορεστιάδας και την Κοινωφελή Δημοτική Επιχείρηση Πολιτιστικής Ανάπτυξης της πόλης.Η Κριτική Επιτροπή που παρακολούθησε και αξιολόγησε όλες τις διαγωνιζόμενες παραστάσεις, αποτελείτο από τους:
Γιώργος Ζιάκας (σκηνογράφος, ενδυματολόγος), Δημήτρης Βερνίκος (σκηνοθέτης, επίκ. καθηγητής στο Τμήμα Κινηματογράφου της Σχολής Καλών Τεχνών του Α.Π.Θ.), Σάκης Σερέφας (συγγραφέας), Νίκος Χατζόπουλος (σκηνοθέτης, μεταφραστής), Κατερίνα Διαδασκάλου (ηθοποιός). Τα Βραβεία 1ο Βραβείο Καλύτερης Παράστασης στη Θεατρική Ομάδα Δήμου Πυλαίας για το έργο του Heinrich Von Kleist «Σπασμένη Στάμνα» (μετάφραση: Τζένη Μαστοράκη) 2ο Βραβείο Καλύτερης Παράστασης στο Δημοτικό Θέατρο Συκεών για το έργο του Ουίλλιαμ Σαίξπηρ «Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας» (μετάφραση: Ερρίκος Μπελιές) 3ο Βραβείο Καλύτερης Παράστασης στη Θεατρική Ομάδα Καψαλακείου Πολιτιστικής Στέγης Δήμου Μηχανιώνας για το έργο της Κλεοπάτρας Κουτσομανή «Άρωμα κανέλλας» Βραβείο Σκηνοθεσίας εξ ημισείας στον Κώστα Χαλκιά από τη Θεατρική Ομάδα Δήμου Πυλαίας για το έργο «Σπασμένη Στάμνα» του Heinrich Von Kleist (μετάφραση: Τζένη Μαστοράκη) και στον Παναγιώτη Ναρλή από το Θεατρικό Εργαστήρι Δήμου Ταύρου «Εν Δράσει» για το έργο «Εξορία» του Παύλου Μάτεσι Βραβείο Σκηνογραφίας στην Έλλη Μουδάνιαλη, για τα σκηνικά του έργου «Άρωμα Κανέλλας» της Κλεοπάτρας Κουτσομανή από τη Θεατρική Ομάδα Καψαλακείου Πολιτιστικής Στέγης Δήμου Μηχανιώνας Βραβείο Ενδυματολογίας στη Μαρίνα Γκούμλα για τα κοστούμια του έργου «Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας» του Ουίλλιαμ Σαίξπηρ, (μετάφραση: Ερρίκος Μπελιές), από το Δημοτικό Θέατρο Συκεών Βραβείο Μουσικής Σύνθεσης στον Τάσο Στέλλα για τη μουσική στο έργο «Εξορία» του Παύλου Μάτεσι, από το Θεατρικό Εργαστήρι Δήμου Ταύρου «Εν Δράσει» Βραβείο Μουσικής Επιμέλειας στον Κοσμά Εφραιμίδη για τη μουσική επιμέλεια στο έργο «Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας» του Ουίλλιαμ Σαίξπηρ, (μετάφραση: Ερρίκος Μπελιές), από το Δημοτικό Θέατρο Συκεών Βραβείο Α΄ Αντρικού Ρόλου στον Ηλία Λουκάτο για την ερμηνεία του στο ρόλο του «δικαστή Αδάμ», στο έργο «Σπασμένη Στάμνα» του Heinrich Von Kleist (μετάφραση: Τζένη Μαστοράκη), από τη Θεατρική Ομάδα Δήμου Πυλαίας Βραβείο Α΄ Γυναικείου Ρόλου στην Αλεξάνδρα Αργυροπούλου για την ερμηνεία της στο ρόλο της «Μαρίας-Μάρθας», στο έργο «Εξορία» του Παύλου Μάτεσι από το Θεατρικό Εργαστήρι Δήμου Ταύρου «Εν Δράσει» Βραβείο Β΄ Αντρικού Ρόλου στο «δίδυμο» Παναγιώτης Περλέγκας και Τάσος Στέλλας για την ερμηνεία των ρόλων «Μίμης» και «Νάσος» αντίστοιχα, στο έργο «Εξορία» του Παύλου Μάτεσι από το Θεατρικό Εργαστήρι Δήμου Ταύρου «Εν Δράσει» Βραβείο Β΄ Γυναικείου Ρόλου στην Ελένη Σιταρά για την ερμηνεία της στο ρόλο της «Εύας» στο έργο «Σπασμένη Στάμνα» του Heinrich Von Kleist (μετάφραση: Τζένη Μαστοράκη), από τη Θεατρική Ομάδα Δήμου Πυλαίας Έπαινος για την επεξεργασία, προσαρμογή και εκτέλεση της μουσικής του Kurt Weill στο έργο «Η Όπερα της πεντάρας» του Μπέρτολτ Μπρέχτ (μετάφραση: Σωτηρία Ματζίρη) από τη Θεατρική Ομάδα Δήμου Ιεράπετρας. Βραβεία Επιτροπής Κοινού: 1ο Βραβείο Κοινού Καλύτερης Παράστασης: Θεατρικό Εργαστήρι Δήμου Ταύρου «Εν Δράσει» το έργο «Εξορία» του Παύλου Μάτεσι 2ο Βραβείο Κοινού Καλύτερης Παράστασης: Θεατρική Ομάδα Δήμου Πυλαίας για το έργο «Σπασμένη Στάμνα» του Heinrich Von Kleist (μετάφραση: Τζένη Μαστοράκη) 3ο Βραβείο Κοινού Καλύτερης Παράστασης: Δημοτικό Θέατρο Συκεών για το έργο «Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας» του Ουίλλιαμ Σαίξπηρ, (μετάφραση: Ερρίκος Μπελιές) Στο ανανεωμένο Φεστιβάλ της Νέας Ορεστιάδας, από τις 30 Αυγούστου έως τις 6 Σεπτεμβρίου 2009, οι φίλοι του θεάτρου απ’ όλη την Ελλάδα έγιναν κοινωνοί και μέτοχοι σε μια ολοκληρωμένη εβδομάδα θεάτρου.
Ανανέωσαν, έτσι, το ραντεβού τους για την επόμενη χρονιά, ανοίγοντας τον κύκλο μίας νέας δεκαετίας για τον καταξιωμένο θεσμό που προάγει το ερασιτεχνικό θέατρο και συμβάλει ουσιαστικά στην πνευματική και πολιτιστική ανάπτυξη του ακριτικού τόπου.

Η Αρχαία Αγορά της Αθήνας τρισδιάστατη στο Google Earth

ΑΠΟ ΤΟ totefteriΗ Αρχαία Αγορά της Αθήνας τρισδιάστατη στο Google Earth

radiobubble @ Higgs το πρώτο πάρτι της σεζόν !

ΑΠΟ ΤΟ RADIOBUBBLE

International Physical Theatre Laboratory - October 25-31, 2009

International Physical Theatre Laboratory October 25-31, 2009 Leitring bei Leibnitz, Austria PARTICIPANTS: Actors of physical, dramatic, dance and musical theatres, dancers, choreographers, circus performers, directors.The working language is English. The programme includes intensive physical training, lectures, discussions and a conference. The Lab is open to performers from different creative genres and techniques inspired by Physical Theatre as a bold, vibrant and multidimensional approach to contemporary theatre performance. Practical physical training is the core of the Lab programme. Participants will explore physicality as the key to form, style, atmosphere and emotional palette in contemporary performance. Practical sessions develop in the form of various exercises which progress from simple to compound. Gradually the group is proceeding to group improvisations and structures. Every day is setting advanced creative tasks, developing the preceding steps. Each day begins with morning warm-up which combines breathing, movement and imagination. It helps participants to wake up and to prepare for the intensive practical process during the day. Practical training.
Part I. Training by method of improvisation. Practical training.
Part II. Structural Improvisation. From exercises to performance. Practical training.
Part III. Principles of Biomechanics. Meyerhold's etudes. Lectures & Discussions: Performer's Physicality in the methods of Meyerhold, M.Chekhov and Stanislavsky. The Lab will take place in the beautiful town located within 30 min from Graz Thalerhof Airport, 2.5h from Vienna by car, 40 min from Graz by car, and 20 minutes from the Slovenian border.
The public transportation to the venue is easy.
The programme will take place in the historic castle of the 16th century. Accommodation and meals are organized for the group. Programme & Registration: http://www.iugte.com/projects/PhysicalTheatre.php

Απήχθη Έλληνας υπήκοος στη κοιλάδα των Καλάς στο Πακιστάν (AΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ)

ΑΠΟ ΤΟ FOREIGN PRESSΑπήχθη Έλληνας υπήκοος στη κοιλάδα των Καλάς στο Πακιστάν Συγκεχυμένες και ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες που καταφθάνουν από το Πακιστάν αναφέρουν ότι απήχθη από αγνώστους, ένας « Έλληνας υπήκοος» που διαμένει τα τελευταία χρόνια στην κοιλάδα της φυλής των Καλάς.Η αγγλόφωνη εφημερίδα Dawn επικαλείται πηγές της αστυνομίας και αναφέρει πως ένας Έλληνας, με το όνομα «Αθανάσιος», απήχθη από 20 μασκοφόρους που εισέβαλαν στο μουσείο Καλάς την ώρα που κοιμόταν. Το Foreign Press μεταδίδει με κάθε επιφύλαξη ότι ίσως πρόκειται για τον καθηγητή Αθανάσιο Λερούνη που για πολλά χρόνια επισκέπτεται την περιοχή και θεωρείτε ο εμπνευστής της στενής σχέσης που αναπτύχθηκε μεταξύ ελληνικών κοινοτήτων και της φυλής των Καλάς.
Ο καθηγητής Λερούνης είχε αναλάβει την κατασκευή ενός τριώροφου κτηρίου που προορίζεται για σχολείο και μουσείο της τοπικής κουλτούρας.
Ο κ. Λερούνης διέμενε στο χωριο Κρακάλ. Η φωτογραφία είναι από τα εγκαίνια του ελληνικού σχολείου στην κοιλάδα των Καλάς. Δεύτερος από αριστερά διακρίνεται ο Αθανάσιος Λερούνης με την τοπική ενδυμασία της φυλής Περισσότερα στο FOREIGN PRESS