Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2009

Η ΑΣΠΡΗ ΛΕΞΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Η άσπρη λέξη της ημέρας - άνθρωπος < άνω + θρώσκω;
Θέμα της εβδομάδας: Παρετυμολογίες Όλοι ίσως θυμόμαστε το/τη φιλόλογο των μαθητικών μας χρόνων που όταν έφτανε στο σημείο να ετυμολογήσει τη λέξη «άνθρωπος» έλεγε με καμάρι: «Η λέξη άνθρωπος είναι σύνθετη και προέρχεται από τα άνω + θρώσκω, γιατί ο άνθρωπος πάντα κοιτάει προς τα πάνω».
Οι καιροί εκείνοι παρήλθαν ανεπιστρεπτί, η γλωσσολογία εξελίχθηκε ως επιστήμη και πλέον είναι στο ευχάριστο σημείο να καταρρίψει το μύθο: ο άνθρωπος δεν προέρχεται από τις λέξεις άνω + θρώσκω!
Στην πραγματικότητα η λέξη άνθρωπος είναι αβέβαιης ετυμολογίας.
Το πιθανότερο είναι να περιέχει τη λέξη ανήρ (γενική ανδρός) + ωπός (= όψη), δηλαδή αυτός που έχει όψη άντρα, όπου άντρας σήμαινε τον άνθρωπο.
Το ίδιο συμβαίνει και σε άλλες γλώσσες (βλ. αγγλική man = άνθρωπος και γαλλική home = άνθρωπος).
Αρχικά η λέξη χρησιμοποιήθηκε με μειωτική σημασία, αφού ήθελε να διαχωρίσει τους θνητούς από τους θεούς.
Λεξικό - Ημερολόγιο 2010 με δείκτη ευτυχίας.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ E-PONTOS

Ερευνητικό Κέντρο «Αγίου Γεωργίου Περιστερεώτα»ΦΥΣΙΟΛΑΤΡΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΜΕΣΟΠΟΤΑΜΙΑΣ Η Ποντιακή Θεατρική Σκηνή Ν. Πιερίας στο ΒερολίνοΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΟΝΤΙΩΝ ΜΥΓΔΟΝΙΑΣ "ΔΙΓΕΝΗΣ"

27Νοεμβρίου: Παρασκευή Χωρίς Γούνα Διεθνώς

ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΒΑΝΑΥΣΟΥ ΚΑΙ ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΓΟΥΝΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Αφισοκόλληση σε συνεργασία με την διάσημη φωτογράφο αγρίων ζώων Christine Bush και ιντερνετική διαμαρτυρία οργανώνει το Psychanimal στις 27 Νοεμβρίου με αφορμή την «Παρασκευή χωρίς Γούνα», (Fur Free Friday).
Η «Παρασκευή Χωρίς Γούνα», που καθιέρωσε η Διεθνής Ένωση Κατά της Γούνας «Antifur Coalition» με πολλά σωματεία και ομάδες-μέλη διεθνώς και με την οποία συνεργαζόμαστε, είναι μια συμβολική ημέρα για την ευαισθητοποίηση και την συνειδητοποίηση του παγκόσμιου κοινού στο θέμα της αιματοβαμμένης γούνας, που προωθεί την ανθρωπινή ματαιοδοξία πατώντας πάνω στα πτώματα εκατομμυρίων ζώων.
Παράλληλα στα Φιλοζωικά Σεμινάρια μας που πραγματοποιούνται για πρώτη φορά κάθε μήνα φέτος στο Βαφοπούλειο Πνευματικό Κέντρο με ομιλητές ειδικούς επιστήμονες κτηνιάτρους δικηγόρους , ψυχολόγους εγκληματολόγους πάνω σε διάφορα θέματα κάθε μήνα, επισημαίνεται όλο το χρόνο φέτος μέσω ειδικού στάντ ο άδικος φόνος ζώων με βάναυσο τρόπο προκειμένου να μετατραπούν σε γιακά, μπότα, γούνινη λεπτομέρεια ρούχου η ριχτάρι. Ψυχολογία, Διαφήμιση ,Δημιουργία ΝεοAνάγκης και επιρροή τους στην αγορά γούνας Προκειμένου να διατεθεί ένα προϊόν χρειάζεται να δημιουργηθεί και να αυξηθεί και η ανάλογη ψυχική ανάγκη και επιθυμία γι’αυτό.
Ειδικά όταν έχουμε να κάνουμε με ένα προϊόν που δεν είναι αναγκαίο λογω καιρικών συνθηκών και ανταποκρίνεται περισσότερο στο παρελθόν.
Έτσι βλέπουμε ότι προκειμένου να διατεθεί ένα άχρηστο, ξεπερασμένο και παρωχημένο προϊόν,(το όποιο όποιος γνωρίζει πως παράγεται αυτόματα δεν επιθυμεί πλέον να το φορά, οι περισσότεροι έχουν μια ωραιοποιημένη εικόνα για την παραγωγή γούνας), χρειάζεται και η ανάλογη στρατηγική.
Η γούνα διαχωρίζεται από το ζώο που την έχει και προβάλλεται έντεχνα σαν προϊόν με ανεβασμένο κοινωνικό στάτους, σαν αισθησιακό, δυναμικό, άγριο, σέξυ και απειλητικό η τρυφερό προϊόν ανάλογα με το κοινό.
Συνδέεται με μοντέλα ιδανικής ομορφιάς συχνά τροποποιημένα μέσω υπολογιστή έτσι ώστε όλα να φαντάζουν ειδιλίακα και να παίρνει ο αγοραστής και η αγοράστρια το μήνυμα ότι έτσι πρέπει να είναι και αυτός-αυτή.
Η έλλειψη αυτοπεποίθησης καλλιεργείται έμμεσα έτσι, προβάλλοντας ένα πρότυπο που απέχει παρασάγγας από τον μέσο Έλληνα, αμερικανό, ρώσο η κινέζο και η γούνα καλείται να έρθει να καλύψει αυτό το νεοαποκτηθέν κενό στην προσωπικότητα του ευπειθούς αγοραστή. Ο άνθρωπος οδηγείται στο να μην αισθάνεται «αρκετός» ως αυτός που είναι, με το δικό του «πετσί», τον δυναμισμό και την διεκδικητικότητα του ή τον φυσικό αυθόρμητο αισθησιασμό του, αλλά να αισθάνεται μειονεκτικά, εκτός κοινωνίας, ανασφαλής, θλιμμένος, απορριπτέος η ανεπαρκής σεξουαλικά, οικονομικά η κοινωνικά.
Η Γούνα και αλλά προϊόντα «λουξ» προβάλλονται σαν η λύση που θα ανορθώσει τον ναρκισσισμό του άνδρα και της γυναίκας μαγικά και στιγμιαία χωρίς δικό τους ψυχικό κόπο, θα καλύψει τα ψυχικά κενά και θα προσφέρει μια ελπίδα για ένα ιδεατό μέλλον χωρίς στερήσεις, γεμάτο αναγνώριση, αποδοχή, θαυμασμό, πλούτο ικανοποίηση και ασφάλεια. Αυτά, ενώ στην πραγματικότητα διανύουμε μια περίοδο οικονομικής κρίσης, η οικονομική ανασφάλεια είναι αυξημένη και ζούμε σε μία κοινωνία που δεν προάγει την άξια του ανθρώπου αλλά του αντικειμένου που έχει αυτός στη κατοχή του, υποσκάπτοντας την άξια και την αυτοπεποίθηση του και πουλώντας του άχρηστα προϊόντα για τα οποία έχει δημιουργήσει η ίδια τις νέες ανάγκες ( «νεοανάγκες»). Μηχανισμοί Διαφήμισης Η Γούνα όπως και αλλά προϊόντα που προκύπτουν από βάναυσο θάνατο ζώων έχει αποσχίστει συνειδητά στο λόγο μας από το αρχίκό ζώο, με την πλούσια σε ηθη και συνήθειες ζωή του, που θεωρείται «πρώτη ύλη» πια, δεν αναφέρεται καν σαν ζώο πλέον και έχει επικρατήσει να ονομάζεται "γουνόδερμα", «σισσυρόδερμα», «γούνα» και τα λοιπά που παραπέμπουν σε ένα τελικό αντικείμενο αποκομμένο από την βάναυση διαδικασία που το παράγει και την συναισθηματική της φόρτιση.
Έτσι συντηρείται και επιτυγχάνεται στο μυαλό του αγοραστή αλλά και του εργάτη στη γούνα η του επιχειρηματία, η ιδέα ότι το ζώο έχει έρθει σε αυτό τον κόσμο με μόνο προορισμό να γίνει αυτό το τελικό προϊόν, το "γουνόδερμα", βιώνεται σαν ένα άψυχο αντικείμενο που απλά έχει την «ενοχλητική» συνήθεια να μην πεθαίνει εύκολα και να χρειάζεται συντήρηση κάποιο χρόνο πριν οδηγηθεί χωρίς διέξοδο στον προαποφασισμένο θάνατο. Έχει παρατηρηθεί εμπειρικά αλλά και από διεθνείς φιλοζωικές οργανώσεις ότι όταν αυτή η διάσχιση επιτυγχάνεται μέσω της διαφήμισης και της κάλυψης της βάναυσης διαδικασίας, ο αγοραστής αγοράζει «χωρίς πολλές ενοχές» («πεθαμένο είναι γιατί να μη το χρησιμοποιήσω») ενώ όταν επιτυγχάνεται η σύνδεση με το αρχικό ζώο στο όποιο η σύγχρονη ηθολογία και άλλες επιστήμες αρχίζουν να αναγνωρίζουν συναισθήματα όπως απόλαυση, πόνος, χαρά γέλιο, γαργάλημα, τότε ο άνθρωπος δεν μπορεί ηθικά πλέον να αγοράσει το προϊόν του βάναυσου θανάτου και της σύντομης ζωής του ( «τελικά αυτό αισθάνεται, υποφέρει») Η αποσιώπηση , η ωραιοποίηση και η άρνηση της πραγματικότητας είναι βασικοί ψυχολογικοί μηχανισμοί που χρησιμοποιούνται συνειδητά για την προβολή τέτοιων προϊόντων.
Συμπτωματικά είναι οι ιδιοι αντεστραμμενα που χρησιμοποιούν και οι ανθρωποι θύματα βίας προκειμένου να επιβιώσουν ψυχικά. Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι άνθρωποι που δεν θέλουν να ξέρουν τι ακριβώς φορούν, ούτε καν αντέχουν να το ακούσουν. Τι γίνεται στην Ευρώπη και στον υπόλοιπο κόσμο Τα τελευταία χρόνια, ενώ στις δυτικές χώρες η χρήση γούνας έχει περιοριστεί σημαντικά μετά από την πληροφόρηση και ευαισθητοποίηση του κόσμου, στην Ασία, Ρωσία και Άπω Ανατολή, εξ’ αιτίας της ανεπάρκειας ενημέρωσης, της ελλιπούς ανάπτυξης φιλοζωικών κινημάτων και πίεσης για νόμους, της ανάγκης να αισθανθούν ότι υπερέχουν η να ακολουθήσουν ένα πρότυπο ζωής αποτελεσματικά προωθημένο ως αποδεκτό η επιθυμητό, η χρήση και το εμπόριο της γούνας είναι πολύ διαδεδομένα. Σε αυτή την αγορά απευθύνονται οι ευρωπαίοι και έλληνες οινοπαραγωγοί πλέον μια και η ευρωπαϊκή ελληνική και άλλες γίνονται όλο και πιο συνειδητοποιημένες. Πονηρές Πολιτικές Πώλησης Απομείναντος Προϊόντος Κάποτε η γούνα ήταν ένα είδος σχεδόν μόνο γυναικείο, αλλα πλέον εκεινου του ειδους η μονοκόμματη γούνα είναι παρωχημένη και καθόλου πρακτική.
Σήμερα μια έντεχνη και πονηρή στρατηγική αγοράς έχει διευρύνει την πελατεία, απευθυνόμενη και σε άνδρες και στα παιδιά προκειμένου να διοχετεύσει προϊόντα που παραμένουν απούλητα: μπορντούρες, φινιρίσματα, γάντια και εσωτερικές επενδύσεις σε μπουφάν και παλτά με κομμάτια από γούνα, απευθύνονται και στην ανδρική γυναικεία και παιδική πελατεία. Οι συνθήκες για τα ζώα για αυτές τις παραγωγές «κομματιών» είναι ακόμη χειρότερες συνήθως. Αρχίζει η Απαγόρευση της Γούνας για Ηθικούς Λόγους Σας γνωστοποιούμε ότι χώρες όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, η Αυστρία και η Κροατία έχουν ήδη απαγορεύσει την εκτροφή οινοφόρων ζώων ενώ το Βέλγιο και η Ιρλανδία πρόκειται σύντομα να προχωρήσουν σε απαγόρευση.
Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο έχει απαγορεύσει την εισαγωγή γούνας από φώκια ακολουθώντας το παράδειγμα του Βελγίου και της Ολλανδίας, χώρες οι οποίες απαγόρευσαν τα προϊόντα φώκιας.
Επίσης, εντός ΕΕ απαγορεύεται η εισαγωγή, η εξαγωγή, η παραγωγή και η πώληση γούνας και δέρματος γάτας και σκύλου ( πολύ διαδεδομένα στην Κίνα αντίθετα).
Η Δανία πρόσφατα νομοθέτησε υπέρ της απαγόρευσης της εκτροφής και θανάτωσης των αλεπούδων. Στο Ισραήλ, πρόκειται να συζητηθεί από το Κοινοβούλιο, η ολική απαγόρευση γούνας (παραγωγή και εμπόριο).
Στις 30 Ιουνίου 2009, το Κοινοβούλιο της Ολλανδίας ψήφισε την απαγόρευση της παραγωγής γούνας.
Η ιστορική αυτή απόφαση αφορούσε την παραγωγή γούνας από μινγκ, αλλά αφού η εκτροφή αλεπούδων και τσιντσιλά για τη γούνα τους είχε απαγορευτεί από τη δεκαετία του 90, επομένως η πρόσφατη απόφαση σημαίνει την ολική απαγόρευση της παραγωγής γούνας στη χώρα, γεγονός το οποίο είναι μείζονος σημασίας καθώς η Ολλανδία είναι η τρίτη σε παραγωγή μινγκ χώρα, μετά τη Δανία και Κίνα.
Η απαγόρευση υιοθετήθηκε με βάση ηθικά κριτήρια καθώς θεωρείται αδικαιολόγητη η δολοφονία ζώων για την παραγωγή μη αναγκαίων προϊόντων, όπως είναι η γούνα. Τι γίνεται στην Ελλάδα. Το εμπόριο γούνας είναι καταδικασμένο πλέον στην αποτυχία.
Η κατανάλωση γούνας περνά έντονη κρίση από τα τέλη της δεκαετίας του 80, λόγω της αλλαγής στα καταναλωτικά πρότυπα και της οικολογικής εκστρατείας στην Ευρώπη. Συγκεκριμένα τον περασμένο Δεκέμβριο διαπιστώνονταν ότι στην περιοχή της Καστοριάς υπάρχουν αδιάθετες σημαντικές ποσότητες έτοιμων ειδών από γούνα (τόσο και ολόκληρα σισηροδέρματα όσο και από αποκόμματα) αλλά και σημαντικές ποσότητες «πρώτης ύλης που δεν έχει επεξεργαστεί». Στη Δυτική Μακεδονία, το Ελληνικό Κέντρο Γούνας ζήτησε και από το Υπουργείο Ανάπτυξης επιδότηση για τη δημιουργία καινούργιων εκτροφείων «γουνοφόρων» ζώων.
Στη Καστοριά και Σιάτιστα μονάχα λειτουργούν περίπου 35 εκτροφεία «γουνοφόρων» ζώων που αναφέρουν προβλήματα «ρευστότητας που απασχολεί τον κλάδο» και δημιουργεί «συνθήκες ασφυξίας στις επιχειρήσεις που δεν μπορούν μάλιστα να αγοράσουν νέα πρώτη ύλη», και «αρνητικότατη κατάσταση» που διαμορφώνεται για τον κλάδο.. Για το λόγο αυτό, οι υπέρμαχοι του βάναυσου αυτού κερδοφόρου εμπορίου προσπαθούν: Να ανοιχτούν σε νέες αγορές στην Ανατολική Ευρώπη και στην Κίνα.
Πρέπει όμως να γνωρίζει κανείς ότι η Κίνα, λόγω έλλειψης νομοθετικού πλαισίου περί προστασίας των ζώων, αποτελεί στόχο του διεθνούς φιλοζωικού κινήματος για τα δικαιώματα των ζώων. Να προωθήσουν τη γούνα σε πιο «μικρές μερίδες» πιο εύπεπτες για την ηθική του καταναλωτή και να μπερδέψουν σε σχέση με το αν είναι αληθινή η ψεύτικη μέσω της χαμηλής τιμής Να την προβάλουν σαν οικολογικό προϊόν, μιάς και πρόσφατα δηλώθηκε ότι οι αγοραστές επιθυμούν να αγοράζουν οικολογικά με ήσυχη τη συνείδηση τους, έντεχνα κρύβοντας την οικολογική καταστροφή για την παραγωγή μιας γούνας και την πραγματική οικολογική χρήση του ζώου που είναι το να είναι στην φύση στον φυσικό του τόπο και στις συνήθειες του είδους του. Γιατί να μην παράγεται Γούνα? Η ποσότητα ζώων είναι τεράστια, καταδιώκονται και υπό εξαφάνιση ζώα :ενδεικτικά για την κατασκευή μιας γούνας από βάναυσο θάνατο ζώων χρειάζονται 10-40 ζώα μεγάλου μεγέθους (τίγρη, πούμα, αρκούδα), ή 70-400 μικρού μεγέθους ( τσιντσιλά, μίνες, βυδρες,γατες, σκύλοι). Μόνο 5000 τίγρεις απομένουν πλέον στον κόσμο. Βαρύ Οικολογικό Τίμημα :για την κατασκευή μιας γούνας από βάναυσο θάνατο ζώων χρειάζονται 40 φορές περισσότερη ενέργεια από ότι για την κατασκευή μίας υφαντής γούνας. Βαρύ Ανθρωπιστικό Τίμημα : ενώ το 20% του παγκόσμιου ανθρώπινου πληθυσμού υποσιτίζεται, εκατομμύρια κιλά δημητριακών καταναλώνονται κάθε χρόνο για τροφή ζώων που εκτρέφονται για τη γούνα τους. Θα πρέπει να έχουμε υπόψη ότι σε κάθε ζώο δίνονται 55 κιλά πρωτεΐνης για καλύτερη ποιότητα γούνας. Στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (αρ. φύλλου 1492), σχετικά με την ανάπτυξη της Δυτικής Μακεδονίας, προτείνεται η διαφοροποίηση του παραγωγικού προτύπου και ο εμπλουτισμός του με νέες δραστηριότητες καθώς η αποκλειστική κυριαρχία της γούνας δημιουργεί εξαρτήσεις. Βάσει της συγκεκριμένης παραδοχής, και εκμεταλλευόμενοι την εξαιρετικά πλούσια πανίδα και χλωρίδα η οποία παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, ο άξονας της γουνοποιίας Καστοριά-Αργός Ορεστικό-Σιάτιστα αποτελεί αναδυόμενη περιοχή όπου επιβάλλεται η ανάπτυξη του οικολογικού, εναλλακτικού και πολιτιστικού τουρισμού. Δικαίωμα Απόφασης του Πολίτη Ως φορολογούμενοι πολίτες, έχουμε το δικαίωμα να εκφράζουμε την άποψή μας ως προς τη διάθεση οποιουδήποτε ποσού στον προαναφερόμενο τομέα.
Οι ενισχύσεις ύψους 1.000.000 ευρώ για τις μικρές επιχειρήσεις γούνας, και η οποιαδήποτε οικονομική ενίσχυση του κλάδου βαδίζει ενάντια στις αξίες μιας πολιτισμένης κοινωνίας και ψυχολογικά ισορροπημένης κοινωνίας.
Όταν το εμπόριο γούνας που βασίζεται στο γδάρσιμο, τη γενοκτονία και τη φρικτή εξόντωση εκατομμυρίων ζώων κάθε χρόνο, γνωρίζει πλέον την παγκόσμια κατακραυγή, τι οδηγεί την Ελλάδα να αποφασίζει να διαθέσει ποσά για τη στήριξη αυτού του φρικτού εμπορίου με την τόσο καταστροφική έμμεση ψυχολογική επίπτωση στους πολίτες της? Άγρια γουνοφόρα ζώα: Τα γεγονότα Ο αριθμός τους υπολογίζεται γύρω στα 10-15.000.000 ζώα το χρόνο. Κάθε δευτερόλεπτο δεκάδες παγίδες κλείνουν πάνω σε κάποιο ζώο σε κάποιο μέρος του πλανήτη. Για το θύμα ξεκινά ένας αργός και βασανιστικός θάνατος, που μπορεί να διαρκέσει από λίγες ώρες μέχρι και πολλές μέρες...
Πολλές φορές οι κυνηγοί στήνουν τις παγίδες κοντά σε λίμνες, βάλτους ή ποτάμια ώστε το ζώο, αφού παγιδευτεί, να πνιγεί σπαρταρώντας και να μην υπάρχει καμία περίπτωση να ξεφύγει. Οι κυνηγοί δεν επισκέπτονται τα σημεία όπου έστησαν τις παγίδες σε καθημερινή βάση, έτσι τα ζώα μένουν παγιδευμένα για μέρες. Το αποτέλεσμα είναι να αργοπεθαίνουν από πόνο, αιμορραγία ή αφυδάτωση με πολύ οδυνηρό τρόπο… Μερικά παγιδευμένα ζώα καταλήγουν να αυτο-ακρωτηριάζονται προκειμένου να ξεφύγουν από την παγίδα και φεύγουν κουτσαίνοντας στα τρία πόδια, αφήνοντας πίσω τους ένα ποτάμι αίμα. Έπειτα αργοπεθαίνουν από αιμορραγία ή γάγγραινα. Πώς αποτελειώνονται αυτά τα ζώα. Τα μικρότερα ζώα σκοτώνονται με χτυπήματα μπαστουνιού, τα μεγαλύτερα με κλωτσιές στο θώρακα μέχρι θανάτου, δηλαδή από τη μπότα του κυνηγού. Άλλα ζώα που παγιδεύονται Στις παγίδες επίσης παγιδεύονται και άλλα ζώα που δεν έχουν κανένα ενδιαφέρον για τους κυνηγούς και τα οποία, χωρίς να μπορούν να αμυνθούν, γίνονται βορά άλλων σαρκοφάγων ζώων ή αργοπεθαίνουν από αιμορραγία ή αφυδάτωση. Ζώα εκτροφείου: Τα γεγονότα Ο αριθμός τους υπολογίζεται στα 30.000.000 εκατομμύρια το χρόνο ή και παραπάνω Για τα ζώα εκτροφείου οι συνθήκες διαβίωσης είναι τόσο μαρτυρικές όσο και ο θάνατός τους, καθώς κρατούνται εκτεθειμένα σε όλες τις καιρικές συνθήκες για να φουντώσει η γούνα τους, στον πάγο, στο χιόνι, στη βροχή … Τα κλουβιά είναι πολύ μικρά για εξοικονόμηση χώρου, με δικτυωτό πάτωμα για να πέφτουν κάτω οι ακαθαρσίες και να μη χρειάζεται συχνά ο καθαρισμός των περιττωμάτων τους. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα τα πόδια των ζώων να είναι μονίμως τραυματισμένα και ματωμένα από τα σύρματα του πατώματος.
Η ακινησία μέσα στα κλουβιά προκαλεί στα ζώα φαινόμενα ζωόχωσης, υποφέρουν από έντονη κατάθλιψη και στρες, παρουσιάζουν εκτός των άλλων νευρωτική, επαναλαμβανόμενη συμπεριφορά, βηματίζουν επιτόπου, κάνουν κύκλους γύρω από τον εαυτό τους, αυτόακρωτηριαζονται, συνανταται ακόμη και κανιβαλισμός. Μετά από 7-8 μήνες αγωνίας, τα περιμένει ένα βασανιστικό τέλος. Όλα αυτά ενώ η φυσική συμπεριφορα των ζώων αυτών στη φύση είναι να διανύουν χιλι’όμετρα, να θηλαζουν και να κοινωνικοποιούν τα μικρά τους παιζοντας και κυνηγωντας ελέυθερα στα πλάισια μεγαλων εκτάσεων και σε μια συντροφικής κοινότητα από αλλα ζώα. Μέθοδοι θανάτωσης Οι εξής φριχτοί τρόποι θανάτου χρησιμοποιιούνται συνήθως: χτυπήματα με σφυρί στο κεφάλι ή στη μουσούδα, βλήμα στον εγκέφαλό, πνίξιμο από κρεμάλα, ασφυξία με τοξικά αέρια( μονοξέιδιο και διοξείδιο του άνθρακα) στα οποια παραμένουν εκτεθειμένα μέχρι θανάτου, ηλεκτροπληξία στον πρωκτό ή στο στόμα, σπάσιμο του λαιμού στα μικρά ζώα κλπ. Αυτές είναι οι ανατριχιαστικές μέθοδοι κατά τις οποιες τυχαία η και συνειδητά για λόγους κερδους, η αναισθησία δεν επιτυνχάνεται παντα και το ζώο μπορει να γδαρθεί ζωντανό διατηρώντας τις αισθήσεις του και αργοπεθαίνοντας μαρτυρικά μετα από ώρα. Οι μέθοδοι αυτές «δικαιολογούνται» συνήθως με το επιχείρημα ότι έτσι παραμένει «άθικτη» η γούνα. Τι μπορεί να Κάνει το Κράτος Ζητούμε την Κατάργηση της παραγωγής και του Εμπορίου Γούνας και στην Ελλάδα, Ζητουμε την εξύψωση της αυτοπεποίθεσης και της αισθησης αξίας των κατοικων της, με αληθινά και ουσιαστικά μέτρα. Οχι, η ισοπέδωση της προσωπικότητας του πολίτη μεν και η άδικη θανάτωση αξιόλογων και χρήσιμων ζώων δε να αποτελεί κερδοφορία για ένα και μόνο κλάδο. Ζητούμε την πραγματικά πράσινη οικολογική οικονομική πολιτική με την ανάπτυξη του αληθινού ίαςζωοφιλικού οικολογικού πνεύματος σε αυτήν και όχι της ενίσχυσης της γουνοποιίας και την έντεχνη προβολή της ως «οικολογικό» προϊόν. Ζητουμε την ανάπτυξη του εναλλακτικού τουρισμού και την δημιουργία νέων θέσεων εργασίας στο πράσινο επιχειρέιν αντί για τη γούνα. Τονίζουμε ότι η παραμέληση και η απουσία δημιουργίας σοβαρών προτάσεων που δεν βασίζονται πλέον στη άλογη βία προς τα ζώα, στον τομέα ανάπτυξης έχει και θα συνεχίσει να έχει ως αποτέλεσμα τη συνεχή δυσφήμιση από τα ειδησεογραφικά πρακτορεία και τις διεθνείς ιστοσελίδες και κατεπέκταση μπορει να αποβεί μοιραία για την κύρια πηγή πλούτου μας: τον τουρισμό. Αντιθέτως η αντίστοιχη προώθηση μίας ζωοφιλικής οικολογικής πολιτικής και οικονομικής ανάπτυξης θα προσελκύσει ποιοτικό τουρισμό και θα εξυψώσει την χώρα μας σε χώρα πρότυπο οικολογικής και γενικότερης συνειδητοποίησης σε σχέση με τον άνθρωπο και τις αξίες του. Τι μπορεί να κάνει ο Ευαισθητοποιημένος Πολίτης? Μπορει να σταματήσει να αγοράζει οποιοδήποτε ρούχο η προϊόν που πιθανόν περιέχει αληθινή γούνα( γιακάς μανίκι, σιρίτι , παιχνίδι για κατοικίδια, τσάντα, γάντια κ.λπ.) Μπορει να ενημερώσει τα εμπορικά καταστήματα , τους σχεδιαστές μόδας και την βιομηχανία μόδας γιατί σταματά να αγοράζει από αυτούς ρούχα Μπορει να μεταδώσει το μήνυμα σε γνωστούς φίλους και τον κοινωνικό του περίγυρο Μπορεί να ενημερώσει ευγενικά όσους φορούν ρούχο με γούνα με φυλλάδια η μια απλή γνωστοποίηση για τα γεγονότα που δεν γνωρίζουν. Μπορει να συγχαίρει όσους δεν επιλέγουν να φορούν γούνα και να τους εξηγεί γιατί το κάνει Μπορει να βοηθήσει στα πλαίσια ενός σωματείου η φιλοζωικής ομάδας να μάθουν ακόμη περισσότεροι. Η Oμάδα του Psychanimal Video που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο. http://www.youtube.com/watch?v=L2FLWOxueao&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=6O6aTpHhRvA&sdig=1 Πηγές: PETA, Fur is Dead, AntiFur Society, AntiFur Coalition Umberto Eco, Η σημειολογία της Καθημερινης Ζωής Eντυπο «Ας Βάλουμε Τέλος στη Φρίκη της Γούνας»,Οικολόγους Πράσινους, το 2007 Επιστολές: Ομάδας Ενωμένων Ενεργών Φιλοζωικών Σωματείων UAARGroup στην κυβέρνηση για την κατάργηση του εμπορίου της γούνας Συντονιστικής Επιτροπής Στον Υπουργό κο Χατζηγάκη για την κατάργηση του εμπορίου της γούνας

Για οσους θελουν να βοηθησουν την μικρη ΜΑΡΙΑ ΦΑΡΣΑΡΑΚΗ

Για οσους θελουν να βοηθησουν την μικρη ΜΑΡΙΑ ΦΑΡΣΑΡΑΚΗ Η μικρή Μαρία 3 ετών από το Ηράκλειο έχει δικαίωμα στην ζωή και ζητά την βοήθεια όλων μας.. διαβαστε λεπτομέρειες εδώ.
Η μικρή Μαρία 3 ετών από το Ηράκλειο έχει δικαίωμα στην ζωή και ζητά την βοήθεια όλων μας.. Στείλτε μήνυμα από το κινητό σας γράφοντας ΜΑΡΙΑ με ελληνικούς η λατινικούς χαρακτήρες και το στέλνετε στο 54234 με χρέωση 1 ΕURO + ΦΠΑ. http://irakliowebradio2.blogspot.com/ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ ΣΤΙΣ 10 ΣΤΟ DARK -ROOM ΓΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΟΥΛΑ ΖΩΝΤΑΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ http://www.ustream.tv/channel/dark---room

Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΕ ΤΙΤΛΟΥΣ

ΑΠΟ ΤΟ Geopolitics-GR Η Ελλάδα και η δυναμική των τουρκο-ισραηλινών σχέσεων Ο ΝΕOΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΤΟΥΡΚΙΚΟΥ ΠΟΛΕΜΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ TYPHOON Εχει αποφασίσει ο Ομπάμα για το Αφγανιστάν Ερευνα για τον ρόλο της Βρετανίας στον πόλεμο του Ιράκ

Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2009

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

Αθήνα, 26 Νοεμβρίου 2009 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Πραγματοποιήθηκε σήμερα το μεσημέρι (26/11/2009), στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, η πρώτη συνάντηση της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων για την μεταρρύθμιση του συστήματος παροχής ασύλου. Παρόντες ήταν ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης και ο Υφυπουργός κ. Σπύρος Βούγιας. Ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη στο σύντομο χαιρετισμό που απηύθυνε, εξήγγειλε ριζικές αλλαγές στο καθεστώς χορήγησης ασύλου μέσα από την «από-αστυνομικοποίηση» της διαδικασίας και τη δημιουργία μιας αξιόπιστης Υπηρεσίας Ασύλου.
Ο κ. Χρυσοχοΐδης προσδιόρισε τη νέα πραγματικότητα που φιλοδοξεί να διαμορφώσει η νέα πολιτική ασύλου προς την κατεύθυνση του σεβασμού των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και του ελέγχου της μεταναστευτικής ροής. Στην παρέμβαση του ο Επικεφαλής του Γραφείου της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες κ. Γιώργος Τσαρμπόπουλος χαιρέτησε τη σύσταση της συγκεκριμένης Επιτροπής.Έθεσε ως βασικά συστατικά του νέου συστήματος χορήγησης ασύλου, μεταξύ άλλων, τη δημιουργία υπηρεσίας ασύλου ως υπηρεσιακή μονάδα στο πλαίσιο ενός Υπουργείου, τη σύσταση ανεξάρτητης Επιτροπής Προσφύγων που εξετάζει τα απορριφθέντα αιτήματα, τον έλεγχο της νομιμότητας των αποφάσεων της Επιτροπής Προσφύγων από το ΣτΕ και τον προσδιορισμό του ρόλου της αστυνομίας, επισημαίνοντας ότι θα πρέπει να περιορίζεται σε θέματα εισόδου και πρώτης επαφής. Σημειώνεται, ότι επικεφαλής της Επιτροπής είναι ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη κ. Γρηγόρης Τασούλας και μέλη της είναι εκπρόσωποι του Υπουργείου Εσωτερικών, του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αντίληψης, του Υπουργείου Δικαιοσύνης, Θεσμών, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, του Υπουργείου Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας, της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες, του Ελληνικού Συμβουλίου Για τους Πρόσφυγες, του Οικουμενικού Προγράμματος Προσφύγων, της Εθνικής Επιτροπής για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου, της Ακαδημαϊκής Κοινότητας, του Συνήγορου του Πολίτη και του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών. Επισυνάπτεται ομιλία του κ. Υπουργού
Αθήνα, 26 Νοεμβρίου 2009 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Σε ανοικτή συνάντηση εργασίας με θέμα «Προστασία του Πολίτη – Ασφαλείς Δήμοι» θα προεδρεύσει το ερχόμενο Σάββατο, 28 Νοεμβρίου, ο Υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη, κ. Σπύρος Βούγιας. Η σύσκεψη θα πραγματοποιηθεί στο πολιτιστικό κέντρο Νέας Μαγνησίας στις 10.00. Θα συμμετάσχουν όλοι οι δήμαρχοι των δυτικών περιοχών του νομού Θεσσαλονίκης, εκπρόσωποι της διοίκησης των αστυνομικών αρχών, εκπρόσωποι επαγγελματικών και πολιτιστικών φορέων, καθώς και απλοί πολίτες. Την ίδια ημέρα, Σάββατο 28 Νοεμβρίου, ο Υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη, κ. Σπύρος Βούγιας συγκαλεί σύσκεψη στη Θεσσαλονίκη με θέμα «Αθλητική Βία».
Η συνάντηση εργασίας θα πραγματοποιηθεί στο Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης (Αριστοτέλους 27), στις 12.00.
Στη σύσκεψη θα συμμετάσχουν οι αστυνομικοί διευθυντές της Θεσσαλονίκης, οι αρμόδιοι εισαγγελείς, οι πρόεδροι των ΠΑΕ, των ΚΑΕ και των Ερασιτεχνικών Σωματείων ΠΑΟΚ, Άρη, Ηρακλή και Απόλλωνα Καλαμαριάς, καθώς και εκπρόσωποι των οργανωμένων φιλάθλων.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Αρχηγείο Πυροσβεστικού Σώματος
Γραφείο Τύπου
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ:2135 Ώρα:09:45 Αθήνα:26/11/2009
Πυρκαγιά εκδηλώθηκε στις 00:10 σήμερα, σε ισόγειο δικηγορικό γραφείο στην οδό Γεωργίου Λύρα 76 στην Κηφισιά. Από την πυρκαγιά υπέστη σοβαρά εγκαύματα ο Τ.Μ. 45 ετών και μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο. Στην κατάσβεση της πυρκαγιάς έλαβαν μέρος 10 πυροσβεστικοί υπάλληλοι με τρία οχήματα. Πυρκαγιά εκδηλώθηκε στις 03:04 σήμερα, σε κατάστημα ενδυμάτων, στην οδό Κύπρου 66, στη Γλυφάδα. Από την πυρκαγιά προκλήθηκαν υλικές ζημιές σε εμπορεύματα και στον εξοπλισμό της επιχείρησης. Στο έργο της κατάσβεσης συμμετείχαν 10 πυροσβεστικοί υπάλληλοι με τρία οχήματα. Πυρκαγιά εκδηλώθηκε στις 04:20 σήμερα, σε τρία Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητα, στην οδό Αισώπου 20 στην πλατεία Βαρδάρη στη Θεσσαλονίκη. Από την πυρκαγιά προκλήθηκαν υλικές ζημιές στα αυτοκίνητα. Στο έργο της κατάσβεσης συμμετείχαν δύο οχήματα με έξι πυροσβεστικούς υπάλληλους. Για ανωτέρω συμβάντα διενεργείται προανάκριση. Γραφείο Τύπου Α.Π.Σ., Ριζαρείου 1 και Μ. Ασίας, Χαλάνδρι, Τ.Κ. 15233 Τηλ.:2108178271-4, Fax: 2108178275-6, http://www.fireservice.gr

Σήμερα Πέμπτη ο Ραδιομαραθώνιος βοήθειας στην μικρή Μαρία.

Σήμερα Πέμπτη ο Ραδιομαραθώνιος βοήθειας στην μικρή Μαρία. ΤΟ IRAKLIO WEB RADIO ΑΝΑΜΕΤΑΔΙΔΕΙ ΤΟΝ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟ Η μικρή Μαρία 3 ετών από το Ηράκλειο έχει δικαίωμα στην ζωή και ζητά την βοήθεια όλων μας.. Βρίσκετε σε Νοσοκομείο της Γερμανίας σε δύσκολη κατάσταση με τεράστια έξοδα νοσηλείας.. Βοηθήστε να σωθεί το μικρό κορίτσι.. Από τις 9 το πρωί της Πέμπτης 26 Νοεμβρίου και όλη την ημέρα θα γίνει ο ραδιομαραθώνιος βοήθειας στην μικρή Μαρία.. Από το στούντιο του Ερωτόκριτου 87,9 στην Κρήτη και από το στούντιο του Κρήτη fm 87,5 της Αθήνας με συνδεμένα μαζί μας πολλά ραδιοτηλεοπτικά μέσα της Κρήτης και όχι μόνο. Στείλτε μήνυμα από το κινητό σας γράφοντας ΜΑΡΙΑ με ελληνικούς η λατινικούς χαρακτήρες και το στέλνετε στο 54234 με χρέωση 1 ΕURO + ΦΠΑ ..όλο το ποσό πηγαίνει για την βοήθεια της μικρής Μαρίας.. Μηνύματα μπορούμε να στέλνουμε μόνο 7 μέρες από την Παρασκευή 20 Νοεμβρίου μέχρι και την ημέρα το Ραδιομαραθωνίου Πέμπτη 26 Νοεμβρίου.. Μπορείτε να στείλετε την βοήθειά σας και μέσω Παγκρήτιας τράπεζας στον αριθμό λογαριασμού 742051 . Ο Ραδιομαραθώνιος διενεργείτε με την έγκριση και άδεια του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης την Πέμπτη 26 Νοεμβρίου όλη την μέρα.. βοηθήστε και σεις.. Τα 3 μεγάλα περιφερειακά τηλεοπτικά κανάλια της Κρήτης KRHTH TV,CRETA CHAΝNELL ,ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΥΔΩΝ θα κάνουν αναφορές στις ζωντανές τους εκπομπές περνώντας στην κάτω μεριά της οθόνης τους λογαριασμούς κατάθεσης. http://irakliowebradio2.blogspot.com/ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ ΣΤΙΣ 10 ΣΤΟ DARK -ROOM ΓΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΟΥΛΑ ΖΩΝΤΑΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ http://www.ustream.tv/channel/dark---room

ΒΙΒΛΙΟΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΞΙΔΕΥΤΗ

Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΟΧΗ
Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΟΧΗ, συλλογή ποιημάτων της Νάντιας Βαλαβάνη, αναφέρεται σε μια ποιητική πρόσληψη του 1989 ως ημερομηνίας-τομή στη ζωή ενός και ταυτόχρονα χιλιάδων ανθρώπων. Αλλά και της ελληνικής - και όχι μόνο - αριστεράς. 20 χρόνια από το ελληνικό και διεθνές 1989 και μισή χιλιετία από τις ρίζες της δημιουργίας του σύγχρονου κόσμου, τα ασυνήθιστα ποιήματα της συλλογής Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΟΧΗ, ιδωμένα με σύγχρονο μάτι και με τη γνώση όσων ακολούθησαν, εμφανίζονται ν' αναφέρονται με εξαιρετική ευθύτητα στα υπαρξιακά, πολιτιστικά και πολιτικά διλήμματα και στον πυρήνα των αναζητήσεων των ανθρώπων της ελληνικής αριστεράς σήμερα. Με άξονα το ποίημα, γραμμένο το Σεπτέμβριο του 1989, που χαρίζει τον τίτλο του σε ολόκληρη την έκδοση, χωρίζεται σε δύο μέρη: «Πριν», μια επιλογή ποιημάτων από την αίσθηση τέλους εποχής των τελευταίων χρόνων της δεκαετίας του '80 και την ποιητική συλλογή Τέλος εποχής.
«Μετά», μια επιλογή ποιημάτων από την ποιητική συλλογή Στην πόλη της μακριάς προσμονής και ορισμένα ανέκδοτα, που απηχούν την ατμόσφαιρα των «μολυβένιων χρόνων» της δεκαετίας του '90. Σ΄ αυτό το μέρος συμπεριλαμβάνεται και «Ο διάλογος ανάμεσα στον Francois Villon και τον Charles d' Orlean», μια ελεύθερη ποιητική σύνθεση βασισμένη στο σύνολο του ποιητικού έργου των δύο, που επί αιώνες κυριάρχησαν ως αντίπαλοι πόλοι και κατευθύνσεις στη γαλλική ποίηση: Με τον Βιγιόν οι «κάτω» βρίσκουν τη φωνή τους στο μεταίχμιο Μεσαίωνα και Αναγέννησης.
Ενώ ο Κάρολος της Ορλεάνης, που έγινε ποιητής στη διάρκεια της 25χρονης φυλάκισης του στον Πύργο του Λονδίνου, εκφράζει το άγχος των «πάνω» σε έναν κόσμο που άλλαζε δραματικά. Στη ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΟΧΗ (εξώφυλλο και εσωτερικές σελίδες) συμπεριλαμβάνονται και τα πρώτα τρία από τη σειρά κολάζ με τίτλο 1989 Ι, ΙΙ, ΙΙΙ, ΙV & V, που η Νάντια Βαλαβάνη δημιούργησε το Σεπτέμβριο του 2009 ειδικά για την παρούσα έκδοση.
Η Νάντια Βαλαβάνη γεννήθηκε στο Ηράκλειο το 1954 και είναι πτυχιούχος του Οικονομικού Τμήματος της ΑΣΟΕΕ. Έχουν εκδοθεί δύο ποιητικές συλλογές της. Το λεύκωμα της Ο απαραίτητος πόλεμος (αφισέτες με κολάζ και ποιητικά σχόλια) κυκλοφόρησε κατά τον πόλεμο του ΝΑΤΟ ενάντια στη Γιουγκοσλαβία (Στάχυ, Μάιος 1999). Το μυθιστόρημα της Οι εσπερινοί επισκέπτες κυκλοφόρησε από το Δελφίνι (1996) και το Στάχυ (1999). Διηγήματα, αφηγήματα και ποιήματα της έχουν συμπεριληφθεί σε συλλογικές εκδόσεις, ποιητικές ανθολογίες και περιοδικά τέχνης. Μελετά από χρόνια το έργο του Μπρεχτ. Είχε το σχεδιασμό και την επιμέλεια της διεθνούς συλλογικής έκδοσης για τον Μπρεχτ στον 21ο αιώνα Μπέρτολτ Μπρεχτ - κριτικές προσεγγίσεις [16 δοκίμια, 1 δικό της] (Στάχυ, 2002 & Πολύτροπον, 2004). Άρθρα και δοκίμια της για το έργο του Μπρεχτ έχουν δημοσιευτεί σε περιοδικά, επιστημονικές εκδόσεις και καταλόγους. Μετέφρασε στα ελληνικά, σχολίασε και προλόγισε έργα του Μπρεχτ. Είχε την ιδέα, έγραψε τα κείμενα και σχεδίασε τις παραστάσεις λόγου, μουσικής και Video-art, για τις οποίες συνεργάστηκε με σημαντικούς καλλιτέχνες, Τρώγοντας το φρούτο απ' το δέντρο της γνώσης (2003), Σκέφτομαι σημαίνει αλλάζω (2006), Ψωμί και τριαντάφυλλα (2007), Έρευνα για το αν ο άνθρωπος τον άνθρωπο βοηθά (2006-2009) . Δεκάδες πολιτικά άρθρα της έχουν δημοσιευτεί στις εφημερίδες. Δοκίμια και ομιλίες της σε επιστημονικά συμπόσια για θέματα ιστορίας, τέχνης και πολιτικής έχουν συμπεριληφθεί σε συλλογικές εκδόσεις και επιστημονικά περιοδικά.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΔΡΙΒΕΛΕΓΚΑ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΓΙΑΝΝΗ ΔΡΙΒΕΛΕΓΚΑ
ΤΗΛ. 23730-21630 ΦΑΞ. 23730-21637
Ο Βουλευτής του ΠΑΣΟΚ και Πρόεδρος της Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου, Γιάννης Δριβελέγκας, προκειμένου να ενημερώσει τους κατοίκους της Χαλκιδικής, για τις πρωτοβουλίες του και τις επαφές του με αρμόδιους υπουργούς, θα δώσει στα Τοπικά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης την Παρασκευή 27/11/2009 και ώρα 11.00 συνέντευξη τύπου.
Η συνέντευξη θα πραγματοποιηθεί στο Πολιτικό του Γραφείο στα Ν. Μουδανιά ( Εμπορικό Κέντρο ).

ΕΝΑΣ ΧΩΡΙΚΟΣ ΣΤΗ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ

ΕΝΑΣ ΧΩΡΙΚΟΣ ΣΤΗ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΙΟΥΡΤΣΑΚΗΣ Σελίδες: 144 ISBN: 978-960-518-369-1 Ξεκινώντας από το ημερολόγιο του παρθενικού του ταξιδιού στη Νέα Υόρκη, ο Γιάννης Κιουρτσάκης περιγράφει το κράμα θάμβους και απορίας που κυριεύει έναν άνθρωπο ριζωμένο στην προνεωτερική παράδοση του τόπου του μπροστά σε τούτη την κοσμόπολη-«θριαμβικό κατόρθωμα» της νεωτερικότητας, αλλά και σύμβολο της περιπλάνησης στον ρευστό μετανεωτερικό μας κόσμο.
Ο προσωπικός διάλογος με τις μύριες φωνές της πολυπλόκαμης μητρόπολης οδηγεί τη σκέψη του προς τα πίσω: στους θαλασσοπόρους, τους μετανάστες, την άγρια Δύση.
Ψηλαφεί στα κτίρια και στις χειρονομίες των ανθρώπων τις ανθρωπολογικές ρίζες του αμερικανικού τρόπου ζωής.
Συναισθάνεται ότι αυτό το πρότυπο έχει εξαπλωθεί σε όλη την οικουμένη, φυτεύοντας μιαν Αμερική μες στην ψυχή του καθενός μας, τόσο βαθιά ώστε να κάνει μάταιη την αντίθεση μεταξύ φιλοαμερικανισμού και αντιαμερικανισμού.
Όμως, την ίδια στιγμή, διαπιστώνει πόσο μακριά βρίσκεται η Αμερική της Αμερικής από την Αμερική του κόσμου.
Έτσι, το οδοιπορικό γίνεται λίγο-λίγο ένα αφηγηματικό δοκίμιο που, ξετυλίγοντας το νήμα της πλοκής του από τα χρόνια του Κολόμβου ως την πρόσφατη οικονομική κρίση και την εκλογή του Ομπάμα, στοχάζεται τη σημερινή κατάσταση της πόλης, της πολιτικής, της οικονομίας και της τέχνης – την κατάσταση του ανθρώπου.
Και αναρωτιέται πώς θα μπορούσαμε να χτίσουμε πάνω στα ερείπια των ρημαγμένων αλλοτινών χωριών μας και στα αδιέξοδα της σύγχρονης παγκοσμιοποιημένης επαρχίας μας, το μελλοντικό οικουμενικό χωριό μας. ΙΝΔΙΚΤΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Καλλιδρομίου 64, 114 73, Αθήνα
Τηλ. 2108838007 - 2108251889, Fax. 2108215389 Υποκατάστημα Θεσσαλονίκης: Εξαδακτύλου 5, 54635 Θεσσαλονίκη,
Τηλ. 2310231083, Fax. 2310262399 E-mail. indiktos@indiktos.gr, URL. http://www.indiktos.gr

ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΝ ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ

Μία πολύ όμορφη βραδιά μας υπόσχονται οι καθηγητές, η χορωδία και προχωρημένοι σπουδαστές του ΚΕΝΤΡΟΥ ΤΕΧΝΗΣ "ΣΥΝΘΕΣΗ" οι οποίοι μαζί με την "ΠΛΕΥΣΗ" (Πολιτιστική Εταιρεία Εκπαιδευ-τικών) ετοίμασαν ένα αφιέρωμα στον μεγάλο μας συνθέτη ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ.
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 28 Νοεμβρίου στις 07:00 μμ στο Πνευματικό Κέντρο Ν. Μουδανιών.
Η είσοδος θα είναι ελεύθερη.

4 ΚΩΜΩΔΙΕΣ

4 ΚΩΜΩΔΙΕΣ του Γεωργίου Σουρή από Θεατρική Ομάδα του Πολιτιστικού Τμήματος του Συλλόγου Εφοριακών Νομών Θεσσαλονίκης, Κιλκίς και Χαλκιδικής Στο Θέατρο Σοφούλη στις 5, 6, 12 & 13 Δεκεμβρίου 2009 H Θεατρική Ομάδα του Πολιτιστικού Τμήματος του Συλλόγου Εφοριακών Νομών Θεσσαλονίκης, Κιλκίς και Χαλκιδικής παρουσιάζει την παράσταση «4 κωμωδίες» του Γεωργίου Σουρή στο Θέατρο Σοφούλη στις 5, 6, 12 & 13 Δεκεμβρίου 2009 σε σκηνοθεσία Παύλου Δανελάτου και σκηνικά-κοστούμια του Απόστολου Αποστολίδη. Πρόκειται για τέσσερις έμμετρες κωμωδίες του Γεωργίου Σουρή που με την εκπληκτική γλώσσα του καυτηριάζει την πολιτική και κοινωνική ζωή της Ελλάδας που δυστυχώς ελάχιστα έχει αλλάξει τους κώδικες και τα – χαριτωμένα ή μη – ελαττώματα της. Στην παράσταση παρουσιάζονται ο «Αναπαραδιάδης», το «Δεν έχει τα προσόντα», η «Επιδημία» και η «Περιφέρεια».
Ο Σουρής θαυμαστής του Αριστοφάνη κάνει τη δική του σκηνική πρόταση που αγγίζει το λαϊκό χωρίς να γίνεται ούτε στο ελάχιστο «διασκεδαστής».
Μετεκλογική περίοδος στην Ελλάδα, καλό είναι να σκεφτόμαστε τη ρήση του: «Γι’ αυτόν τον τόπο που τιμά τα ξέστρωτα γαϊδούρια, σιχτίρ στα χρόνια τα παλιά, σιχτίρ και στα καινούρια». Ο Γεώργιος Σουρής (1853-1919) ήταν ένας από τους σπουδαιότερους σατιρικούς ποιητές της νεότερης Ελλάδας, έχοντας χαρακτηριστεί ως «σύγχρονος Αριστοφάνης». Γεννήθηκε το 1853 στην Ερμούπολη της Σύρου.
Η οικογένειά του ήταν εύπορη και ο πατέρας του ήθελε να τον κάνει παπά. Όταν η οικογένειά του χρεοκόπησε, ο πατέρας του τον έστειλε υπάλληλο στο κατάστημα ενός θείου του σιτέμπορου στη Ρουμανία.
Ο Σουρής βέβαια, που μόνο για έμπορος δεν έκανε, έγραφε κρυφά τους στίχους του στα κατάστιχα και μετά δύο μήνες αποχώρησε.
Όταν ήλθε στην Αθήνα γράφτηκε στη Φιλοσοφική Σχολή.
Δεν κατόρθωσε ωστόσο να πάρει πτυχίο λόγω οικονομικών προβλημάτων. Για να βγάλει τον επιούσιο παρέδιδε μαθήματα και δημοσιογραφούσε. Στις 2 Απριλίου 1883 έβγαλε το πρώτο φύλλο του «Ρωμηού», που ήταν μια έμμετρη εβδομαδιαία σατιρική εφημερίδα. Τον Αύγουστο έδωσε εξετάσεις στο Πανεπιστήμιο, αλλά κόπηκε «μετά πολλών επαίνων», όπως σατιρίζει, στη μετρική.
Ο «Ρωμηός» κυκλοφόρησε ως το 1918, λίγο πριν το θάνατο του Σουρή, για 36 χρόνια και 8 μήνες, σε 1.444 συνολικά τεύχη.
Το 1900, στο Δημοτικό Θέατρο των Αθηνών, παρουσιάστηκαν με επιτυχία οι «Νεφέλες» του Αριστοφάνους, σε έμμετρη απόδοσή του. Έγραψε και αρκετές έμμετρες κωμωδίες οι οποίες καυτηρίαζαν τα κακώς κείμενα της εποχής. Σατιρικό σκίτσο από τον Ρωμηό του Σουρή, για τις πρόβες της "Αντιγόνης" από τον αρχαϊστή Μυστριώτη, κατά τις προετοιμασίες για τους Ολυμπιακούς του 1896. Το έργο του χαρακτηριζόταν από την ποιητική του γονιμότητα και την πληθώρα των στίχων του.
Έγραφε πάντα καλοπροαίρετα σχολιάζοντας το λαό, τους άρχοντες, τους βασιλείς, χωρίς ωστόσο να βρίζει. Συχνά αυτοσαρκαζόταν και έξοχο δείγμα αυτοσαρκασμού είναι το ποίημα «Η Ζωγραφιά μου». Η γλώσσα του είναι μικτή.
Χρησιμοποιεί πολύ τη δημοτική, αλλά συχνά στα ποιήματά του υπάρχουν αρκετές λόγιες λέξεις και φράσεις, για λόγους είτε μετρικούς είτε σατιρικούς. Είχε άλλωστε συγκρουστεί εντονότατα με τον Ψυχάρη και τους μαχητικούς δημοτικιστές των αρχών του 20ού αιώνα. Βεβαίως, κάποιοι τον είπαν στιχοπλόκο και κατηγόρησαν το έργο του υποστηρίζοντας πως στερείται ποιητικής αξίας ή ότι είναι εντελώς επιφανειακό. Πέθανε το 1919 στο Φάληρο, και κηδεύτηκε δημοσία δαπάνη με τιμές στρατηγού. Ταυτότητα παράστασης Συγγραφέας: Γεώργιος Σουρής
Σκηνοθεσία: Παύλος Δανελλάτος Σκηνικά – Κοστούμια: Απόστολος Αποστολίδης Παίζουν: Βούσβουρα Αλεξία Δίγκας Δημήτρης Ζαφειρούδη Λίνα Ίτσιος Απόστολος Καούρη Λουκία Καπαγερίδου Έφη Μήλιου Θεολογία Μπαδάκη Μίνα Μπέκας Γιώργος Μπουρατζής Γιώργος Παπάζογλου Κατερίνα Πρωτιβιώτης Ηλίας Τριανταφυλλοπούλου Έρη Χατζηιωάννου Γιάννης Επικοινωνία: Art Minds, Γιάννης Γκουντάρας, Δάφνη Μουστακλίδου Πληροφορίες παράστασης Πρεμιέρα: Σάββατο 5 Δεκεμβρίου 2009 Ημέρες παραστάσεων: Σάββατο, Κυριακή Ημερομηνίες παραστάσεων: 5, 6, 12, 13/12/2009 Ώρα: 21:00 Χώρος: Θέατρο Σοφούλη, Τραπεζούντος 5 και Σοφούλη, Καλαμαριά Γενική είσοδος: 10 ευρώ Πληροφορίες: 2310423925

Don't You Forget About Me...

'Don't you forget about me'The Simple Minds / 1984 Για 3 μέρες το Mind Radio δεν πρόκειται να σας αφήσει να το ξεχάσετε.
Ποιο; Μα φυσικά την σημασία του safe sex. 27 με 29 Νοεμβρίου από την πλατεία του Συντάγματος το Mind Radio εκπέμπει για την ζωή στα πλαίσια του φεστιβάλ «3 ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΝΕ ΜΙΑ ΖΩΗ» του Κέντρου Ζωής με αφορμή την παγκόσμια ημέρα κατά του Αids την 1 Δεκεμβρίου.
Συνεντεύξεις, δρώμενα, ζωντανές εκπομπές και πολλά μα πολλά προφυλακτικά σας περιμένουν στην πλατεία του Συντάγματος. Και μην ξεχνάτε ότι Safe Sex is Hot Sex. Παρακάτω μπορείτε να δείτε αναλυτικά το πρόγραμμα του φεστιβάλ.
Ζωντανές συναυλίες, dj set και Bazaar ρούχων από επώνυμους οίκους μόδας σε τιμές κόστους είναι λίγα από τα πράγματα που σας περιμένουν στο Σύνταγμα το τριήμερο 27-29 Νοεμβρίου. Το τριήμερο αυτό θα έχετε την ευκαιρία να βρείτε: *Το μεγάλο BAZAAR του Kέντρου Ζωής στο οποίο θα διατίθενται ρούχα εξαιρετικής ποιότητας, αξεσουάρ και καλλυντικά σε τιμές κόστους. Όλα τα προϊόντα είναι προσφορά από επώνυμους Ελληνικούς και ξένους οίκους, όπως Lakis Gavalas .LAK ,D&G, Moschino, Burberry, Bluemarine) και πολλοί άλλοι.
* Το Διεθνές Φεστιβάλ Ψηφιακών Τεχνών & Νέων Μέσων της Ελλάδας, το Athens Video Art Festival που θα δώσει δυναμικά τα παρόν με εντυπωσιακές προβολές και installations
* Unplugged συναυλίες.(19.30-21.30) Παρασκευή 27/11 Transistor & Monitor, Σάββατο 28/11 Stavros Dadoush and Los Tigainos & Rous, Κυριακή 29/11 The Callas & Ska Bangies * DJ set από τους παραγωγούς του Best Radio & En Lefko

Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΕ ΤΙΤΛΟΥΣ

ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΑΣυνταγή σοκ από τους ευρω-τραπεζίτες Αναστηλώνεται το Θέατρο Διονύσου Εξωγήινοι μετανάστες στην οθόνη «Διεθνής» η διαδή - λωση για τον Αλέξη Ήπιες; Δεν ανάβει η μηχανή Μαχαιρώνονται για το Βατοπέδι Να μπαίνω στο Μετρό; Το σνακ σκοτώνει το φαγητό Έξυπνα φάρμακα κατά του πόνου

Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΕ ΤΙΤΛΟΥΣ

Today at InfognomonPolitics Ο αγωγός της... καχυποψίας Τουρκία-Ευρώπη: Το τεστ του Δεκεμβρίου Αντίδραση του ΝΑΤΟ στις τουρκικές παραβατικές πρακτικές ζητά η Ελλάδα Η Ελλάδα και η δυναμική των τουρκο-ισραηλινών σχέσεων Καμπότζη: Μεταμέλεια εξέφρασε ο βασανιστής του καθεστώτος Πολ Ποτ Οπισθεν Δρούτσα για τα περί Καραμανλή και μειονότητας Ποιο μάθημα συνδέει τους κ. Παπακωνσταντίνου και Αλογοσκούφη; Το δίδυμο και οι ευθύνες του «Θα ισχύουν οι αποφάσεις “ΤΔΒΚ’’» Ταλάτ: Όσοι πήραν «ιθαγένεια» μένουν συν οι «ανθρωπιστικές περιπτώσεις» Αντιδρά η Τουρκία στην ίδρυση ελληνικού προξενείου στο Ιρακινό Κουρδιστάν! Σύσκεψη Μιχ. Χρυσοχοϊδη, με στελέχη των ΛΣ, ΕΛΑΣ και ΕΥΠ Επιστολή προς τους αρχηγούς κρατών μελών της ΕΕ Σε επιτήρηση η οικονομία, σε ασφυξία οι Ένοπλες Δυνάμεις Εργο αξιωματικών του Στρατού, οι καταστροφές νεκροταφείων των Ελλήνων στην Πόλη Πρόβα κεραυνοβόλου πολέμου από την τουρκική Αεροπορία! Αναψαν τα αίματα στη Βουλή για τη μειονότητα Κατά της Ρωσίας στρέφεται το Ιράν για μη παράδοση πυραύλων Αναζητεί εφοπλιστικά κεφάλαια για το Ταμείο Αναχρηματοδότησης Περισσότερη διαφάνεια στα όπλα Προβληματισμός Πέρες για τη στάση Ερντογάν και το ρόλο του στρατού Τουρκία: Αυξάνονται τα προβλήματα για την τουρκική κυβέρνηση και οι φόβοι των επενδυτών με τις τηλεφωνικές υποκλοπές Αγωγός πετρελαίου Ιράκ-Τουρκίας: Διακοπή άντλησης

ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ

ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ ΜΑΡΚΟΣ ΚΑΜΠΑΝΗΣ Σελίδες: 136 ISBN: 978-960-518-368-4 Ζωγραφίζοντας στο Άγιον Όρος ο Μάρκος Καμπάνης αποφεύγει τον σκόπελο της προγονολατρείας και καταφέρνει να αναδείξει με μοναδικό τρόπο την αρμονία ανάμεσα στο θείο και το ανθρώπινο, το συμβολικό και το πραγματικό, το αντικειμενικό και το βιωματικό.
Στα έργα του Αγίου Όρους, μεταπλάθει το μοναδικό τοπίο αυτής της κιβωτού της βυζαντινής και νεοελληνικής ορθόδοξης παράδοσης σε πίνακες ατμοσφαιρικούς, σε έργα πλασμένα ανάμεσα στο όνειρο και την πραγματικότητα.
Καλλιτέχνης με έργο πολύμορφο, με σίγουρη παρουσία σε όλες τις θεματογραφικές περιοχές όπως η αγιογραφία, η χαρακτική, οι ποιοτικές εκδόσεις και οι εικαστικές παρουσιάσεις, κατόρθωσε να προσφέρει υψηλή ποιότητα και ολοκληρωμένες αισθητικά διατυπώσεις σε ό,τι αγαπά, σε ό,τι τον συγκινεί και τον ελκύει.
Το λεύκωμα περιλαμβάνει το σύνολο των έργων του Μάρκου Καμπάνη που φιλοτεχνήθηκαν κατά την τελευταία εικοσαετία και είχαν ως θέμα το Άγιον Όρος. ΙΝΔΙΚΤΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Καλλιδρομίου 64, 114 73, Αθήνα
Τηλ. 2108838007 - 2108251889, Fax. 2108215389 Υποκατάστημα Θεσσαλονίκης:
Εξαδακτύλου 5, 54635 Θεσσαλονίκη
Τηλ. 2310231083, Fax. 2310262399 E-mail. indiktos@indiktos.gr,

Ouga Klara

Ακρόαση από το Persona Online Casting Network στο χώρο της ΟΥΓΚΑ ΚΛΑΡΑ Persona Online Casting Network Το Persona Casting (δίκτυο παροχής υπηρεσιών casting.) ταξιδεύει… στη Θεσσαλονίκη και διοργανώνει Aνοιχτό Casting ( OPEN CASTING ) προσκαλώντας επαγγελματίες άντρες & γυναίκες ηθοποιούς καθώς και φοιτητές δραματικών σχολών. Το Team της Persona θα καλοσωρίσει τους ενδιαφερόμενους στο Θέατρο «3ος Όροφος» της ΟΥΓΚΑ ΚΛΑΡΑ (Καθολικών 4, 3ος όροφος 546 25, Θεσσαλονίκη) την Δευτέρα 30/11/09 ώρες 10:00-19:00 & Τρίτη 1/12/09 ώρες 10:00-18:00 . Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να φέρουν πρόσφατο βιογραφικό σημείωμα , φωτογραφία , καθώς& να αποφύγουν το έντονο make-up για τις γυναίκες, & τα μαύρα , λευκά οι ριγέ είδη ρουχισμού.
Για οποιαδήποτε πληροφορία μη διστάσετε να επικοινωνήσετε στα παρακάτω τηλέφωνα : Για πληροφορίες : Team Persona Θεσσαλονίκης: Μαίρη Σταυροπούλου ( casting Director ) : 6944 208181 Ναταλί Παυλώφ ( ηθοποιός & casting Director ) :6977 427747 Κυριάκος Δανιηλίδης ( ηθοποιός & assistant casting dir.) : 6939 647027 Persona - δίκτυο παροχής υπηρεσιών castingΚηφισίας 18, 115 26, αμπελόκηποι, Αθήνα Ελπίδα Παναγιωτίδου (casting Director)τηλ: 210 7700 363, 210 7700 373email: info@personanet.gr www.personanet.gr

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ E-PONTOS

ΕΥΞΕΙΝΟΣ ΛΕΣΧΗ ΒΕΡΟΙΑΣΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΣΤΕΓΗ ΠΟΝΤΙΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΟΝΤΙΩΝ CHICAGO "ΞΕΝΙΤΕΑΣ"«Αγάπη ταραέματα» από τον Πολιτιστικό Σύλλογο Γρεβενών «ΒΕΝΤΖΙ» στο Δήμο Γαλλικού (Δήμος Γαλλικού) ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΟΝΤΙΩΝ Ν. ΞΑΝΘΗΣ

Η ΑΣΠΡΗ ΛΕΞΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Η άσπρη λέξη της ημέρας - κοινότυπος ή κοινότοπος;
Θέμα της εβδομάδας: Παρετυμολογίες Πολύ συχνά ακούμε από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης να χρησιμοποιούνται οι εξής φράσεις: «Άλλη μια κοινότυπη είδηση», «Το σχόλιό σας ήταν κοινότυπο», «Πολλοί κοινότυποι οι στίχοι του καινούριου τραγουδιού...».
Αν ρωτήσουμε τη στιγμή εκείνη τον παρουσιαστή από πού προέρχεται η λέξη «κοινότυπος», χωρίς καμία σκέψη θα μας απαντήσει από τις λέξεις κοινός + τύπος.
Στην πραγματικότητα ο ορθός τύπος του επιθέτου είναι «κοινότοπος», δηλαδή κοινός + τόπος.
Η λέξη πιθανόν παρετυμολογήθηκε, επειδή το αντίθετό του στη σημασία, δηλαδή η λέξη «πρωτότυπος», δημιούργησε την αίσθηση ότι το β΄ συνθετικό είναι η λέξη –τυπος και όχι η λέξη –τοπος.
Έτσι, συνήθως χρησιμοποιούνται τα κοινότυπος και κοινοτυπία αντί των ορθών κοινότοπος και κοινοτοπία.
Λεξικό - Ημερολόγιο 2010 με δείκτη ευτυχίας.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

Αθήνα, 25 Νοεμβρίου 2009 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Με τους δεκαέξι (16) Ιρανούς πρόσφυγες που έχουν προχωρήσει σε απεργία πείνας στα Προπύλαια, αιτούμενοι πολιτικό άσυλο, συναντήθηκαν σήμερα το απόγευμα (25/11/2009), ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης και ο Υφυπουργός κ. Σπύρος Βούγιας. Παρόντες στη συνάντηση ήταν δύο νομικοί εκπρόσωποι των Ιρανών προσφύγων και εκπρόσωποι της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ.Οι δεκαέξι (16) πρόσφυγες έχουν υποβάλλει τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για να τους χορηγηθεί πολιτικό άσυλο. Από την πλευρά του ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη τους ενημέρωσε ότι τίθενται σε καθεστώς επικουρικής προστασίας, το οποίο εξασφαλίζει κοινωνικές παροχές υγείας, πρόνοιας και εκπαίδευσης, καθώς και την άμεση χορήγηση ταξιδιωτικών εγγράφων, ώστε να μπορούν ελεύθερα να ταξιδέψουν όπου και όποτε επιθυμούν. Ταυτόχρονα θα επανεξεταστεί το αίτημά τους για χορήγηση πολιτικού ασύλου, υπό το νέο σύστημα, το οποίο θα έχει ολοκληρωθεί μέσα στους επόμενους μήνες. Συνομιλώντας με τους πρόσφυγες ο κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης τόνισε ότι «αισθάνομαι βαθύ σεβασμό για τους αγώνες που κάνετε και σας καλώ να σταματήσετε άμεσα την απεργία πείνας. Ο πρόσφυγας που ζητάει πολιτικό άσυλο, έχει ισχυρό συμβολισμό για εμάς». Το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη κατανοώντας το πρόβλημα στέγασης των συγκεκριμένων ανθρώπων, θα μεριμνήσει σε συνεργασία με συναρμόδιους φορείς για την εύρεση άμεσης λύσης. Μάλιστα ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη επεσήμανε ότι «η Ελλάδα δίνει τέλος σε μια εκκρεμότητα πολλών ετών και αποτελεί πιλότο και παράδειγμα για άλλες ευρωπαϊκές χώρες, στις οποίες Ιρανοί πρόσφυγες, υπό το ίδιο καθεστώς, δεν χαίρουν της ίδιας αντιμετώπισης».
Αθήνα, 25 Νοεμβρίου 2009 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Στο Ζάππειο παραβρέθηκε σήμερα ο κ. Βούγιας όπου απηύθυνε χαιρετισμό στην Ανοιχτή Συζήτηση που διοργάνωσε το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών και το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» με θέμα «Οδική Ασφάλεια και Υπεύθυνη Κατανάλωση Αλκοόλ στην Ελλάδα». Ο Υφυπουργός μίλησε για συστράτευση δυνάμεων των διοργανωτών, του Υπουργείου και άλλων φορέων, προς τον κοινό στόχο της μείωσης των νεκρών της ασφάλτου ανά έτος. Αναφέρθηκε στην ιδιαίτερη ευαισθησία του ως Καθηγητής και Συγκοινωνιολόγος ο ίδιος στο θέμα της οδικής ασφάλειας και στον στόχο που έχει θέσει από την θέση του Υφυπουργού για την μείωση των νεκρών κατά 100 κάθε χρόνο με απώτερο σκοπό να φτάσουμε το 2014 στον ευρωπαϊκό στόχο των 1.000 θανόντων από τροχαία ετησίως. Ανακοίνωσε την πρωτοβουλία του για την ενεργοποίηση της διυπουργικής επιτροπής για την Οδική Ασφάλεια υπό την αιγίδα του Πρωθυπουργού και την προεδρία του Υπουργού Προστασίας του Πολίτη και την ενίσχυσή της από μία συντονιστική γραμματεία. Υπενθύμισε στατιστικά στοιχεία που συνδέουν το αλκοόλ με τα τροχαία ατυχήματα και αποδεικνύουν τις καταστροφικές συνέπειες που προκύπτουν από τον συνδυασμό των δύο. Ένας στους τέσσερις θανάτους νέων ηλικίας 15-29 ετών σχετίζεται με την κατανάλωση αλκοόλ ενώ από τους ελέγχους της τροχαίας προκύπτει ότι περίπου 50.000 οδηγοί βρέθηκαν μεθυσμένοι το 2008. Το πρόβλημα είναι μεγάλο και η Ελληνική Αστυνομία από μόνη της δεν μπορεί να το καλύψει σε όλα του τα επίπεδα. Χρειάζεται υπεύθυνη δράση από τα συναρμόδια Υπουργεία αλλά και άλλους φορείς ώστε να μπορέσουμε να αλλάξουμε τα δεδομένα και τα στατιστικά. Ανακοίνωσε σειρά στοχευμένων και σταθερών επεμβάσεων όπως η εντατικοποίηση των ελέγχων της τροχαίας αλλά και μέτρα πιο βαθιά, που ακουμπούν στην ρίζα του προβλήματος και αφορούν σε θέματα παιδείας και κοινωνικής εκπαίδευσης. Δεσμεύτηκε επίσης ότι θα βρίσκεται πάντα δίπλα σε όλους τους φορείς, κυβερνητικούς και μη κυβερνητικούς, που συμβάλλουν στο θέμα της οδικής ασφάλειας ενώ δεν έκρυψε την αισιοδοξία του βλέποντας ότι το θέμα γίνεται ξανά προτεραιότητα της πολιτικής και της κοινωνίας.

Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΕ ΤΙΤΛΟΥΣ

ΑΠΟ ΤΟ Geopolitics-GR

Επιστήμονες πειραματίζονται στην αιώρηση με υπερήχους!

Επιστήμονες πειραματίζονται στην αιώρηση με υπερήχους!

ΑΡΤΑ:Ανθρωποκυνηγητό για τον εντοπισμό των δολοφόνων της 78χρονης

ΑΡΤΑ:Ανθρωποκυνηγητό για τον εντοπισμό των δολοφόνων της 78χρονης
Δεκάδες προσαγωγές Αφγανών και Πακιστανών που διαμένουν στην περιοχή

Μη τα βάλετε ποτέ μαζί του!!

Μη τα βάλετε ποτέ μαζί του!! fatsa-tv.blogspot.com Ελεύθερος Έλληνας Blogger