Πέμπτη 4 Μαΐου 2017

Νεο τραγούδι - Κατερίνα Μακαβού - Χάρισέ Μου Ένα Δάκρυ

Κατερίνα Μακαβού
“Χάρισέ Μου Ένα Δάκρυ”
Νέο τραγούδι
Στίχοι: Νίκος Τσιπουρλιάνος
Μουσική: Λάκης Παπαδόπουλος 
Ακούστε το τραγούδι στο YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=B495t9qi3js
Μια νέα πρόταση, μια υπέροχα ζεστή και ιδιαίτερη φωνή, ένα μελωδικό τραγούδι σε μουσική του Λάκη Παπαδόπουλου και στίχους του Νίκου Τσιπουρλιάνου!
Ακούστε το και αφήστε το να σας ταξιδέψει!
Καλή Ακρόαση!
Βρείτε το τραγούδι σε όλα τα ψηφιακά καταστήματα και τις streaming υπηρεσίες: https://KaterinaMakavou.lnk.to/HariseMouEnaDakriPR
Η Κατερίνα Μακαβού γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη. Είναι αριστούχος απόφοιτος του τμήματος Jazz Φωνητικής του Σύγχρονου Ωδείου Θεσσαλονίκης (Σ.Ω.Θ.). Πιο συγκεκριμένα ολοκλήρωσε των κύκλο σπουδών Jazz Harmony και Jazz Vocals (Τεχνική, Ρεπερτόριο).
Στη συνέχεια παρακολούθησε μαθήματα φωνητικής με την Αμερικανίδα 
Soprano Heather Heliger, αλλά και μαθήματα ορθοφωνίας και σκηνικής παρουσίας με την σκηνοθέτιδα και καθηγήτρια του τμήματος Μουσικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας–Θράκης, Σοφία Καρακάτζα. Τέλος έχει παρακολουθήσει κύκλο σεμιναρίων Θεατρικής Παιδείας και Κινησιολογίας με τον Ισπανό σκηνογράφο Alfonso Calderon Morcilo.
Παράλληλα με τις σπουδές της ξεκίνησε να εμφανίζεται σε διάφορα μαγαζιά και μουσικές σκηνές της Θεσσαλονίκης και όχι μόνο. Σαν τραγουδίστρια κάνει την πρώτη της μεγάλη συνεργασία με τον Λουδοβίκο των Ανωγείων το 2002, όπου και ξεκινά το ταξίδι της στον χώρο της μουσικής σαν επαγγελματίας. Μέχρι και σήμερα έχει συνεργαστεί με πολλούς ακόμα καταξιωμένους Έλληνες καλλιτέχνες όπως οι: Σωκράτης Μάλαμας, Βασίλης Παπακωνσταντίνου, Διονύσης Σαββόπουλος, Γιάννης Ζουγανέλης, Λάκης Παπαδόπουλος, Μάριος Τόκας, Γιώργος Καζαντζής κ.α.
Έχει επίσης κάνει συμμετοχή σε 3 δισκογραφικές δουλειές και πιο συγκεκριμένα με τους 
Super Stereo στον δίσκο «Σούπερ Γκόμενα» το 2008, Harry Electron στον δίσκο «Black Tower» το 2010, και Αντώνη Σουσάμογλου στον δίσκο «One night Stand» το 2011.
Η Κατερίνα εκτός από τις φωνητικές της δυνατότητες ολοκληρώνει το πακέτο του μουσικού γράφοντας η ίδια τα δικά της τραγούδια σε στίχους και μουσική, πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τους εξαιρετικούς μουσικούς που την περιβάλουν. Στις προσωπικές της εμφανίσεις παίρνει το ρίσκο να εντάσσει τα κομμάτια της στο πρόγραμμα, ξεφεύγοντας από το γνωστό μοτίβο των επιτυχημένων διασκευών.

6/5/17 Συνάντηση ΚΕΔΕ-ΕΝΩΣΗΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΝ-ΠΦΠΟ για μια Ελλάδα ΧΩΡΙΣ αδέσποτα!


Τα μέρη του λόγου

Τα μέρη του λόγου
Η Βούλα Επιτροπάκη, που ζει και δρα στην Κρήτη, είχε ως σήμερα εκδώσει δυο βιβλία, τo διπλό Πράξη (Animustestandi – Corpus), 2007 και την πλακέτα Σκανδιναβικός περίπατος, 2008, και τα δύο με ποίηση επιπέδου. Τώρα, μετά από 8 χρόνια σιωπής, εκδίδει το τριπλό βιβλίο Τα Μέρη του Λόγου (Erotundatastructuraverborum, ποιητικό δοκίμιο για το ψέμα της γραφής, Συνθέσεις, Πορτραίτα, Τοπία και Παιχνίδι), ένα βιβλίο που, νομίζω, συνιστά μια αληθινή ποιητική πραγμάτωση.
Τα τρία επιμέρους βιβλία είναι εσωτερικά το καθένα και μεταξύ τους δομημένα, με παραλλαγές του ίδιου ύφους και τα ίδια γλωσσικά γνωρίσματα και ποιότητα. Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της σύνθεσής τους είναι η χρήση λατινικών όρων, ως εσωτερικών στοιχείων, νομικών κυρίως (η Επιτροπάκη άσκησε μάχιμη δικηγορία και εισήγαγε την έννοια του δικαίου στην ποίησή της), η χρήση παρένθετων λειτουργικών προσθηκώνμε μικρότερα τυπογραφικά στοιχεία, η παράθεση «βιβλιογραφίας» που δηλώνει τις ποιητικές της οφειλές και επίσης λειτουργικών «σημειώσεων», και μαζί ενός πίνακα ερμηνείας των λατινικών όρων.
Η πρώτη εντύπωση από το βιβλίο είναι η εμφανής ποιότητα, που η διαπίστωσή της αναπτύσσεται όσο, προοδευτικά, επιτυγχάνεται η προσπέλασή της με τη βαθμιαία υπέρβαση των δυσκολιών που παρουσιάζει ηιδιαιτερότητάτης, όπως γ.π. η ετυμολογική έμφαση στις λέξεις, ιδιαίτερα με το συνταίριασμα διπολικής σημασίας που προκύπτει απ’ το αραίωμα των συνθετικών τους. Γενικό βασικό χαρακτηριστικό είναι η γλωσσική λειτουργία του γενετικού ρυθμού του δεκαπεντασύλλαβου, στιχικού ή με ποικιλία εμπλεκόμενου, πλήρους ή στα ημιστίχιά του, με γλωσσικά σύνολα. Η κυριαρχία αυτού του γλωσσικού ρυθμού, καθαρά προφορικού, κατορθώνει να αφομοιώσει την εκλεκτική, μέχρι και στη χρήση σπάνιων λέξεων, γλώσσα της ποιήτριας, και, με τη γλωσσικά δρώσα δύναμή του, πραγματοποιεί ένα λειτουργικό διάλογο με τη γραφή, και υπό την πρωτογενή ζωγραφική της φύση (η Επιτροπάκη είναι και ζωγράφος).
Αυτό το χαρακτηριστικό γέννησε και το «ποιητικό δοκίμιο για το ψέμα της γραφής», που σκοπός, στόχος του είναι να δικαιώσει οντολογικά το «ψεύδος» του συμβατικού της γραφής και, άρα, να αναγάγει τη γραπτή ποίηση στη ζωντανή προφορικότητα. Το σημαντικό στοιχείο σ’ αυτή την τάση είναι ότι δεν εξυπηρετείται φιλοσοφικά, νοηματικά από τη βαθιά καλλιέργεια της ποιήτριας αλλά ότι, ακριβώς, η ποιητική της δύναμη, η αντλημένη από τον ζωντανό κρητικό δεκαπεντασύλλαβο, που της ανοίγει, γενικά το γλωσσικό της δρόμο, και με ποικίλες άνετες προσλήψεις, ότι αυτή η δύναμη έχει αφομοιώσει την εξωτερική καλλιέργεια και προκύπτει αυθόρμητη και πηγαία και με την πιο ουσιαστική έννοια του όρου ερωτική. ΄Οσο λοιπόν προχωράει κανείς σε ολοένα και πιο άνετη φυσιολογική πρόσληψη αυτής της ποίησης επικυρώνεται η αξία της, που, για τον πιο ελεύθερο αναγνώστη, τον πιο παρθενικά ερωτικό είναι δεδομένη, ακούγεται, με την πρώτη της ελεύθερη ανάγνωση.
Και προχωράει αυτή η ποίηση της Επιτροπάκη ελεύθερη στο δεύτερο βιβλίο της τριπλής σύνθεσης, ξεκινώντας με Συνθέσεις, όπου συντίθενται, ως μέρη του λόγου, τα δεδομένα της πραγματικότητας αναπτύσσοντας την υπέρβαση του αλήθεια – ψέμα υπό την επικύρωση των ίδιων των πραγμάτων, και πάντα υπό τη λειτουργία του νόμου, του πνευματικού δικαίου, που η ποιήτρια το προσλαμβάνει εξαρχής και ριζικά στην ποίησή της ως οντολογικό δεδομένο και συστατικό της πραγματικότητας. Μαζί, και αυτονόητα γι’ αυτή την ποίηση κατασταλάζεται η πνευματική και γλωσσική της παιδεία, με κυρίαρχο πάντα γενετικό-διαμορφωτικό στοιχείο της γλώσσας της το δεκαπεντασύλλαβο και τα λεξικά του σύνολα, που η γεύση του διαποτίζει όποια γλωσσική διάθεση και εμπειρία συντίθεται, ώστε το αποτέλεσμα είναι μια λεξική, τονική μουσικότητα, δηλαδή μια μουσική προφορικότητα, που, προφανώς, προκύπτει από την ψυχική εμπειρία της ποιήτριας στην τοπική-πολιτισμική πραγματικότητα της ζωής της, που την ώθησε στην καλλιέργεια, την εξωτερική, των πραγμάτων και της γνώσης, και την ενδοσκοπική, της ψυχικής και βιολογικής της ζωής. Που θα πει, πως αυτή η ποίηση συνιστά μια ερωτική αυτοπραγμάτωση, καθώς λειτουργεί συνθέτοντας, ή ακυρώνοντας, τη διάσταση ψέμα – αλήθεια, σε μια αληθινή πραγματικότητα υπερβατική της υλικο-πνευματικής πρόσληψης του όντος. Το μέσα της σ’ αυτή την τάση και πραγμάτωση είναι τα μέρη του λόγου, που τελικά είναι ποίηση - πράγματα, η ποιήτρια - αυτό, μια ερωτική σύνθεση του εγώ – εσύσε ποίηση. Με το πρώτο βιβλίο της τριάδας της η ποιήτρια έχει αφήσει ελεύθερη την ταύτιση γραφής – λόγου, ώστε και να αφήνεται ελεύθερη η ποίηση σ’ αυτό το δεύτερο βιβλίο. Επόμενα μέρη του είναι Πορτραίτα και Τοπία, που, με προηγούμενες τις Συνθέσεις, προεξαγγελτικές και συνθετικές τους, ολοκληρώνουν την αναφορά-ποιητική πραγμάτωση του άνθρωπος – κόσμος, υπό την ισχύ του ερωτικού χαρακτήρα αυτής της ποίησης. Ώστε, μετά και το πρώτο βιβλίο της τριάδας, το δεύτερο προσλαμβάνεται με μια άνετη ευχαρίστηση, καθώς η ποίηση προχωράει ελεύθερη και ωραία την οδό της.
Το τρίτο βιβλίο των Μερών του λόγου ονομάζεται Παιχνίδι και ξεκινάει μ’ ένα μότο απ’ τον Παλλαδά, για τον οποίo η ζωή είναι ένα παιχνίδι, και γι’ αυτό συμβουλεύει «ή μάθε παίζειν (…) ή φέρε τας οδύνας» Εδώ η ποίηση των Μερών του λόγου, που πάντα αναλογίζεται και ξαφνιάζεται με την τροπή από ψέμα, απίστευτο, σε θέαση της πραγματικότητας, ολότελα πια ελεύθερη, παίζει. Η λέξη είναι πολύσημη, και μάλιστα στο κρητικό ιδίωμα, και, πάντως, έτσι κι αλλιώς, το παιχνίδι είναι μια βαθιά και πλατιά οντολογική πραγματικότητα(ας θυμηθούμε και το σχετικό θαυμάσιο βιβλίο του Huizinga). Το παιχνίδι δεν είναι καλό ή κακό, ευχάριστο ή δυσάρεστο, είναι απλά και μόνο πραγματικό και συνθετικό, ή μπορεί να αναλυθεί στις ποικίλες οντολογικές καταστάσεις. Είναι δηλαδή ερωτικό. Τα Μέρη του λόγου της Επιτροπάκη, παίζοντας δυαδικά με ψέμα – αλήθεια, λόγος – πράγμα, εγώ – το άλλο, αναπτύσσονται από ποιητική δοκιμιακή γλώσσα και περνώντας από μνήμες, αναφορές, οντολογικές καταστάσεις διάφορες, και με ποίηση πάντα ακμαία καταλήγουν στην αναγωγή στο παιχνίδι, πετυχαίνοντας κάτι μέγιστο: την πραγμάτωση αληθινά οντολογικής ερωτικής ποίησης, ή, πιο σωστά: την ερωτική πραγμάτωση λόγος-πράγμα. Και αυτό, ακόμη, δείχνει τι είναι και τι μπορεί να κάνει, να γίνει η ποίηση. Έτσι, το Παιχνίδι γίνεται, μετά και το προηγούμενο βιβλίο, μια ελεύθερη ανάγνωση για τον εσύ-αναγνώστη, ώστε αυτοπραγματώνεται. Αποτέλεσμα:
Και στρογγυλεύει/ λάμποντας/ κορόμηλο η αγάπη.
Η Επιτροπάκη λοιπόν μας προσφέρει μια ποίηση πρωτοποριακή, ευχάριστη και με την προσεκτική, ανάγνωσή της αναπτυσσόμενη ποιοτικά, γιατί είναι μια ποίηση περιεκτική, ριζικά ερωτική. Ζητάει, και πετυχαίνει την άμεση και ελεύθερη ανταπόκριση προς το αιτούμενο της ποίησης, την αναφορά και ένωση με το εσύ της υλικο-πνευματικής πραγματικότητας, ώστε να συμπραγματώνεται με αυτό και, έτσι, με την ερωτική αυτή πραγμάτωση, να τρέπει το «ψέμα» της γραφής σε ελεύθερα πορευόμενη ποίηση, οδό ζωής.Πρέπει λοιπόν η ποίηση αυτή να διαβαστεί με μια συμπεριφορά λειτουργικής, δημιουργικής πρόσληψης. Φυσικά, όλα κρίνονται από τον αναγνώστη, και αυτό το σημείωμα δε δικαιούται να προκαταλάβει σε τίποτα. Δικαιούται όμως, ως γνώμη αντικειμενικά θεμελιωμένη στο αυτονόητο, να επισημάνει, ή να θυμίσει, πόσο μας είναι απαραίτητη η ετοιμότητα πρόσληψης πνευματικών προσφορών προφανώς ποιοτικών, όπως αυτή της Επιτροπάκη, μέσα στην κρατούσα υδροκεφαλική και ετσιθελική ποιητική μας κατάσταση την κυριότατα αφομοιωμένη στην ευρύτατη πνευματική μας παρακμή, ενώ η ποίηση θα έπρεπε να είναι πάντα πηγή υγείας ή, έστω, Καβαφικό «φάρμακο». Ας αρχίσουμε λοιπόν να ζητάμε πνευματική και γλωσσική καθαρότητα στη, γεωγραφική και καθόλου πολιτισμική, «περιφέρεια» και εύρος της. Ίσως κάπως έτσι ο καλός, ελεύθερος αναγνώστης χαρεί να προσλάβει την ποίηση της Επιτροπάκη. Αφού μάλιστα ανάλογα τέτοια πνευματικά συναπαντήματα σκάνε εδώ κι εκεί «περιφερειακά»,και κάνουν ν’ ανθίζουν οι ελπίδες μας για γνησιότητα, επιτέλους, και ειλικρίνεια ζωής και γλώσσας – ενιαία.
Σ. Λ. Σκαρτσής Οκτώβρης 2016
Τα Μέρη του Λόγου
ποίηση
συγγραφέας:Βούλα Επιτροπάκη
Isbn: 978-960-579-063-9 set
Διαστάσεις: 17Χ24
Σύνθεση των ποιητικών συλλογών: Συνθέσεις-Πορτραίτα-Τοπία, Παιχνίδι, Erotundata
Σελίδες:206
Λιανική Τιμή: 18,00 ευρώ

14 οικονομικά ταξίδια για το καλοκαίρι

ArtTravel

1

Smart Travel

14 οικονομικά ταξίδια για το καλοκαίρι που δεν είναι μακριά.
 
Κάντε κλικ
2

Πόρος

Εδώ χτυπάει ΔΥΝΑΤΑ Ο παλμός της άνοιξης.
3

Ιταλία

Πού στην Τοσκάνη βρίσκεται το πέτρινο Μανχάταν;
Κάντε κλικ
Κάντε κλικ
4

Αθήνα

Πού να βγείτε στα Πετράλωνα.
Κάντε κλικ

ΠΡΟΓΝΩΣΕΙΣ ΘΑΛΑΣΣΩΝ

ΔΕΛΤΙΟ ΚΑΙΡΟΥ ΓΙΑ ΤΗ METAREA 3
ΕΘΝΙΚΗ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΑΘΗΝΑ, ΠΕΜΠΤΗ 04 ΜΑΙΟΥ 2017 / 0400 UTC

- ΑΝΕΜΟΙ: ΚΛΙΜΑΚΑ ΜΠΟΦΟΡ
- ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΘΑΛΑΣΣΑΣ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΥΨΟΣ ΚΥΜΑΤΟΣ
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: ΟΙ ΡΙΠΕΣ ΤΟΥ ΑΝΕΜΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ 40 ΤΟΙΣ ΕΚΑΤΟ
ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΕΣ ΤΗΣ ΕΝΤΑΣΗΣ ΠΟΥ ΔΙΝΕΤΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΥΨΟΣ ΚΥΜΑΤΟΣ
ΕΩΣ ΚΑΙ ΔΙΠΛΑΣΙΟ ΤΟΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΥ

ΜΕΡΟΣ 1
ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΜΙΑ
ΜΕΡΟΣ 2
ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΨΗ 03-05-17/21 UTC
ΣΧΕΤΙΚΑ ΧΑΜΗΛΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ 1011 ΣΤΟΝ ΤΑΥΡΟ ΚΑΙ 1013 ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ
ΜΑΥΡΗ ΘΑΛΑΣΣΑ .ΥΨΗΛΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ 1019 ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΕΣΟΓΕΙΟ ΚΑΙ 1020
ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ
ΜΕΡΟΣ 3
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΜΕΧΡΙ 05 ΜΑΙΟΥ 04 UTC
ΒΟΡΕΙΑ ΑΔΡΙΑΤΙΚΗ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3 Η 4. ΗΡΕΜΗ Η ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΟΠΙΚΑ
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ. ΠΙΘΑΝΗ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ
ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΑΔΡΙΑΤΙΚΗ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3 Η 4 ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ. ΗΡΕΜΗ Η ΛΙΓΟ
ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΟΠΙΚΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ
ΝΟΤΙΑ ΑΔΡΙΑΤΙΚΗ
ΒΟΡΕΙΟΙ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 3 ΕΩΣ 5 ΓΡΗΓΟΡΑ 3 Η 4. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟ ΠΡΩΙ
ΤΟΠΙΚΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ
ΜΠΟΥΤ
ΔΥΤΙΚΟΙ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 3 Η 4 ΓΡΗΓΟΡΑ ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4 Η 5. ΛΙΓΟ
ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΟΠΙΚΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ
ΜΕΛΙΤΑ
ΝΟΤΙΟΙ ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 3 Η 4 ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ 4 Η 5 ΓΡΗΓΟΡΑ 5. ΛΙΓΟ
ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΟΠΙΚΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ
ΓΚΑΜΠΕΣ
ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 4 Η 5 ΑΡΓΟΤΕΡΑ 5 Η 6. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΟΠΙΚΑ
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ
ΣΙΔΡΑ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3 Η 4 ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 5 Η 6 ΚΑΙ ΣΤΑ
ΒΟΡΕΙΑ ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4 Η 5. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΤΑ ΝΟΤΙΑ ΕΩΣ
ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΟΠΙΚΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ
ΒΟΡΕΙΟ ΙΟΝΙΟ
ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 3 ΕΩΣ 5. ΗΡΕΜΗ Η ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΟΠΙΚΑ
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ
ΝΟΤΙΟ ΙΟΝΙΟ
ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 3 ΕΩΣ 5 ΓΡΗΓΟΡΑ 4 Η 5. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΟΠΙΚΑ
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ
ΠΑΤΡΑΙΚΟΣ
ΔΥΤΙΚΟΙ ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 3 ΓΡΗΓΟΡΑ 3 Η 4. ΗΡΕΜΗ Η ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟ
ΠΡΩΙ ΤΟΠΙΚΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ
ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΟΣ
ΔΥΤΙΚΟΙ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 3 Η 4 ΓΡΗΓΟΡΑ 4 Η 5. ΗΡΕΜΗ ΓΡΗΓΟΡΑ ΛΙΓΟ
ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΟΠΙΚΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ
ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΥΘΗΡΩΝ
ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 5 ΓΡΗΓΟΡΑ ΔΥΤΙΚΟΙ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 5 Η 6. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΓΡΗΓΟΡΑ ΕΩΣ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΟΠΙΚΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ
ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟ ΚΡΗΤΙΚΟ
ΒΟΡΕΙΟΙ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4 ΣΤΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ 5. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ Η ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ.
ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΟΠΙΚΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ
ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟ ΚΡΗΤΙΚΟ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ
ΔΥΤΙΚΟΙ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 3 ΕΩΣ 5. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΟΠΙΚΑ
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ
ΤΑΥΡΟΣ
ΔΥΤΙΚΟΙ ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 3 Η 4 ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΚΥΚΛΩΝΙΚΟΙ 4 Η 5
ΓΡΗΓΟΡΑ ΔΥΤΙΚΟΙ ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4 Η 5. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΟΠΙΚΑ
ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ. ΠΙΘΑΝΗ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ ΓΡΗΓΟΡΑ
ΔΕΛΤΑ
ΔΥΤΙΚΟΙ 3 Η 4. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΟΠΙΚΑ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ
ΚΡΟΥΣΕΙΝΤ
ΔΥΤΙΚΟΙ ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 3 Η 4 ΓΡΗΓΟΡΑ 3 ΕΩΣ 5 ΣΤΑ ΝΟΤΙΑ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 3
Η 4. ΗΡΕΜΗ Η ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΟΠΙΚΑ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ
ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΣΤΕΛΛΟΡΙΖΟΥ
ΔΥΤΙΚΟΙ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4 Η 5. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΘΑΛΑΣΣΑ ΡΟΔΟΥ
ΔΥΤΙΚΟΙ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4 ΓΡΗΓΟΡΑ 4 Η 5. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟ ΠΡΩΙ
ΤΟΠΙΚΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ
ΚΑΡΠΑΘΙΟ
ΔΥΤΙΚΟΙ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4 Η 5. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΔΥΤΙΚΟ ΚΡΗΤΙΚΟ
ΔΥΤΙΚΟΙ 3 Η 4 ΓΡΗΓΟΡΑ 4 Η 5. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΑΝΑΤΟΛΙΚΟ ΚΡΗΤΙΚΟ
ΔΥΤΙΚΟΙ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 3 Η 4 ΓΡΗΓΟΡΑ 4 Η 5. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟ ΑΙΓΑΙΟ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3 Η 4 ΓΡΗΓΟΡΑ ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4 Η 5. ΗΡΕΜΗ Η ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ.
ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΟΠΙΚΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ
ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟ ΑΙΓΑΙΟ ΙΚΑΡΙΟ
ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 3 Η 4 ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ 4 Η 5 ΓΡΗΓΟΡΑ ΔΥΤΙΚΟΙ
ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 3 ΕΩΣ 5. ΗΡΕΜΗ Η ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΟΠΙΚΑ
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ
ΘΑΛΑΣΣΑ ΣΑΜΟΥ
ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 3 Η 4. ΗΡΕΜΗ Η ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΟΠΙΚΑ
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ
ΣΑΡΩΝΙΚΟΣ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3 Η 4 ΓΡΗΓΟΡΑ ΝΟΤΙΟΙ. ΗΡΕΜΗ Η ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟ ΠΡΩΙ
ΤΟΠΙΚΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ
ΝΟΤΙΟΣ ΕΥΒΟΙΚΟΣ
ΒΟΡΕΙΟΙ ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 3 Η 4 ΓΡΗΓΟΡΑ ΝΟΤΙΟΙ. ΗΡΕΜΗ Η ΛΙΓΟ
ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΟΠΙΚΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ
ΣΤΕΝΟ ΚΑΦΗΡΕΑ
ΒΟΡΕΙΟΙ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΟΠΙΚΑ
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ
ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΑΙΓΑΙΟ
ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4 Η 5 ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ 3 Η 4 ΓΡΗΓΟΡΑ 4 Η 5. ΛΙΓΟ
ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΟΠΙΚΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ
ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟ ΑΙΓΑΙΟ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3 ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 4 ΓΡΗΓΟΡΑ
ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 3 Η 4. ΗΡΕΜΗ Η ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΟΠΙΚΑ
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ
ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟ ΑΙΓΑΙΟ
ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 4 Η 5 ΓΡΗΓΟΡΑ 4. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΘΡΑΚΙΚΟ
ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 3 Η 4 ΓΡΗΓΟΡΑ ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ. ΗΡΕΜΗ Η ΛΙΓΟ
ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΟΠΙΚΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ
ΘΕΡΜΑΙΚΟΣ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3 Η 4 ΓΡΗΓΟΡΑ ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 4 Η 5. ΗΡΕΜΗ ΓΡΗΓΟΡΑ ΛΙΓΟ
ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΟΠΙΚΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ

ΜΑΡΜΑΡΑ
ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 3 Η 4 ΓΡΗΓΟΡΑ 4 Η 5. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΟΠΙΚΑ
ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ
ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΥΡΗ ΘΑΛΑΣΣΑ
ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 5 Η 6 ΚΑΙ ΣΤΑ ΝΟΤΙΑ ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 4 ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ
ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 4 Η 5. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΟΠΙΚΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ
ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΜΑΥΡΗ ΘΑΛΑΣΣΑ
ΚΥΚΛΩΝΙΚΟΙ 5 Η 6 ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ 4 Η 5. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟΠΙΚΑ
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ. ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ
ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ 12 ΩΡΕΣ
ΔΕΝ ΑΝΑΜΕΝΟΝΤΑΙ ΘΥΕΛΛΩΔΕΙΣ ΑΝΕΜΟΙ

ΧΑΡΤΕΣ ΚΑΙΡΟΥ

Γενική πρόγνωση καιρού Ελλάδος (2 ημερών)

ΕΘΝΙΚΗ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ

ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ ΕΛΛΑΔΑΣ ΠΟΥ ΕΚΔΟΘΗΚΕ
ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 04-05-2017 / 0600 ΤΟΠΙΚΗ

ΜΕΡΟΣ 1
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΠΕΜΠΤΗ 04-05-2017
ΓΕΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ-ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙΣ

ΓΕΝΙΚΑ ΑΙΘΡΙΟΣ ΚΑΙΡΟΣ. ΤΙΣ ΜΕΣΗΜΒΡΙΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΕΣ ΩΡΕΣ ΣΠΟΡΑΔΙΚΟΙ ΟΜΒΡΟΙ ΚΑΙ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΕΣ ΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ ΚΥΡΙΩΣ ΟΡΕΙΝΑ.
ΤΟΠΙΚΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑ ΝΩΡΙΣ ΤΟ ΠΡΩΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΑ ΔΥΤΙΚΑ.
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ΘΡΑΚΗ
ΚΑΙΡΟΣ: ΓΕΝΙΚΑ ΑΙΘΡΙΟΣ. ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΣΗΜΒΡΙΝΕΣ ΩΡΕΣ ΘΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΟΥΝ ΤΟΠΙΚΕΣ ΝΕΦΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΚΔΗΛΩΘΟΥΝ ΣΠΟΡΑΔΙΚΟΙ ΟΜΒΡΟΙ ΚΑΙ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΕΣ ΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΑ ΟΡΕΙΝΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ.
ΑΝΕΜΟΙ: ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3 ΜΕ 4 ΜΠΟΦΟΡ.
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ: ΑΠΟ 12 ΕΩΣ 27 ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΕΛΣΙΟΥ. ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Η ΕΛΑΧΙΣΤΗ 2 ΜΕ 4 ΒΑΘΜΟΥΣ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ.
ΝΗΣΙΑ ΙΟΝΙΟΥ, ΗΠΕΙΡΟΣ, ΔΥΤΙΚΗ ΣΤΕΡΕΑ, ΔΥΤΙΚΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ
ΚΑΙΡΟΣ: ΓΕΝΙΚΑ ΑΙΘΡΙΟΣ. ΤΟΠΙΚΕΣ ΝΕΦΩΣΕΙΣ ΤΙΣ ΜΕΣΗΜΒΡΙΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΕΣ ΩΡΕΣ ΣΤΑ ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΑ ΜΕ ΣΠΟΡΑΔΙΚΟΥΣ ΟΜΒΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΕΣ ΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ ΣΤΑ ΟΡΕΙΝΑ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ.
ΑΝΕΜΟΙ: ΔΥΤΙΚΟΙ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 3 ΜΕ 4 ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΑ ΣΤΑ ΝΟΤΙΑ 5 ΜΠΟΦΟΡ.
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ: ΑΠΟ 13 EΩΣ 25 ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΕΛΣΙΟΥ. ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Η ΕΛΑΧΙΣΤΗ 2 ΜΕ 3 ΒΑΘΜΟΥΣ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ.
ΘΕΣΣΑΛΙΑ, ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΣΤΕΡΕΑ, ΕΥΒΟΙΑ, ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ
ΚΑΙΡΟΣ: ΓΕΝΙΚΑ ΑΙΘΡΙΟΣ. ΤΟΠΙΚΕΣ ΝΕΦΩΣΕΙΣ ΤΙΣ ΜΕΣΗΜΒΡΙΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΕΣ ΩΡΕΣ ΣΤΑ ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΑ ΜΕ ΣΠΟΡΑΔΙΚΟΥΣ ΟΜΒΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΟΝ ΜΕΜΩΝΟΜΕΝΕΣ ΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ ΣΤΑ ΟΡΕΙΝΑ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
ΑΝΕΜΟΙ: ΑΠΟ ΒΟΡΕΙΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ 3 ΜΕ 4 ΜΠΟΦΟΡ.
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ: ΑΠΟ 13 ΕΩΣ 30 ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΕΛΣΙΟΥ. ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Η ΕΛΑΧΙΣΤΗ 2 ΜΕ 3 ΒΑΘΜΟΥΣ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ.
ΚΥΚΛΑΔΕΣ, ΚΡΗΤΗ
ΚΑΙΡΟΣ: ΑΙΘΡΙΟΣ.
ΑΝΕΜΟΙ: ΔΥΤΙΚΟΙ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 3 ΜΕ 5 ΜΠΟΦΟΡ.
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ: ΑΠΟ 15 ΕΩΣ 24 ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΕΛΣΙΟΥ.
ΝΗΣΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ, ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ
ΚΑΙΡΟΣ: ΑΙΘΡΙΟΣ.
ΑΝΕΜΟΙ: ΒΟΡΕΙΟΙ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 3 ΜΕ 4 ΚΑΙ ΣΤΑ ΝΟΤΙΑ ΤΟΠΙΚΑ 5 ΜΠΟΦΟΡ.
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ: ΑΠΟ 16 ΕΩΣ 24 ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΕΛΣΙΟΥ.
ΑΤΤΙΚΗ
ΚΑΙΡΟΣ: ΓΕΝΙΚΑ ΑΙΘΡΙΟΣ.
ΑΝΕΜΟΙ: ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3 ΜΕ 4 ΜΠΟΦΟΡ.
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ: ΑΠΟ 14 ΕΩΣ 29 ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΕΛΣΙΟΥ. ΣΤΑ ΠΑΡΑΘΑΛΑΣΣΙΑ 2 ΜΕ 3 ΒΑΘΜΟΥΣ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ.
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΚΑΙΡΟΣ: ΓΕΝΙΚΑ ΑΙΘΡΙΟΣ. ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΣΗΜΒΡΙΝΕΣ ΩΡΕΣ ΘΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΟΥΝ ΤΟΠΙΚΕΣ ΝΕΦΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΚΔΗΛΩΘΟΥΝ ΣΠΟΡΑΔΙΚΟΙ ΟΜΒΡΟΙ ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΟΝ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΕΣ ΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΑ ΓΥΡΩ ΟΡΕΙΝΑ.
ΑΝΕΜΟΙ: ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3 ΜΕ 4 ΜΠΟΦΟΡ.
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ: ΑΠΟ 12 ΕΩΣ 26 ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΕΛΣΙΟΥ.
ΜΕΡΟΣ 2
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 05-05-2017
ΚΑΙΡΟΣ: ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΚΑΙ ΒΑΘΜΙΑΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗ
ΘΡΑΚΗ ΝΕΦΩΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΠΙΚΕΣ ΒΡΟΧΕΣ ΚΑΙ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΕΣ ΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ ΜΕ
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΣΤΑ ΔΥΤΙΚΑ. ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΛΙΓΕΣ ΝΕΦΩΣΕΙΣ
ΠΑΡΟΔΙΚΑ ΑΥΞΗΜΕΝΕΣ ΜΕ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΠΙΚΩΝ ΟΜΒΡΩΝ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ, ΤΗ
ΣΤΕΡΕΑ ΚΑΙ ΤΗ ΘΕΣΣΑΛΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΕΣ ΩΡΕΣ.
ΑΝΕΜΟΙ: ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 2 ΜΕ 4 ΜΠΟΦΟΡ. ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ
ΑΠΟ ΔΥΤΙΚΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ 4 ΜΕ 6 ΚΑΙ ΣΤΑ ΝΟΤΙΑ ΠΕΛΑΓΗ ΤΟΠΙΚΑ ΕΩΣ 7
ΜΠΟΦΟΡ.
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ: ΧΩΡΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗ ΜΕΤΑΒΟΛΗ.

Σφιχτή γραβάτα: Ο σοβαρός κίνδυνος για την υγεία των ανδρών

Ψαλίδι έως 18% στις συντάξεις - Στα 5.681 το αφορολόγητο, Πότε ακυρώνονται τα φορολογικά πρόστιμα κλπ.



Ψαλίδι έως 18% στις συντάξεις, στα 5.681 το αφορολόγητο
Έπειτα από ένα ακόμη θρίλερ στις διαπραγματεύσεις, έκλεισε τελικά η τεχνική συμφωνία με τους δανειστές.
Περισσότερα...
ΤΣΑΥ: Αναρτήθηκαν τα ειδοποιητήρια για τις διαφορές στις ασφαλιστικές εισφορές
Έκδοση ειδοποιητηρίων για διαφορές ασφαλιστικών κατηγοριών για νέους ασφαλισμένους για το β΄εξάμηνο 2012.
Περισσότερα...
Καταγγελία μίσθωσης από τον εκμισθωτή
Καταγγέλλεται η μίσθωση, αν ο μισθωτής, παρά τις διαμαρτυρίες του εκμισθωτή, δεν μεταχειρίζεται το μίσθιο με επιμέλεια και όπως συμφωνήθηκε ή δεν τηρεί την συμπεριφορά που πρέπει απέναντι στους άλλους ενοίκους.-Προθεσμία άσκησης ένδικων μέσων.
Περισσότερα...
Πότε ακυρώνονται τα φορολογικά πρόστιμα
Απόφαση του ΣτΕ ακυρώνει τα φορολογικά πρόστιμα αν δεν έχει προηγηθεί ακρόαση του φορολογούμενου από τις αρχές.
Περισσότερα...
Αίτηση αναίρεσης λόγω παραμόρφωσης εγγράφου
Συνίσταται στο διαγνωστικό λάθος της αποδόσεως από το δικαστήριο σε αποδεικτικό, με την έννοια των αρθρ. 339 και 432 ΚΠολΔ έγγραφο, περιεχομένου καταδήλως διαφορετικού από το αληθινό, εξαιτίας του οποίου καταλήγει σε πόρισμα επιζήμιο για τον αναιρεσείοντα.
Περισσότερα...
Τρόπος συνταγογράφησης ελέγχου κολπικού και ενδοτραχηλικού επιχρίσματος
Οι κωδικοί εξετάσεων. Διευκρινίσεις σε σχετικά ερωτήματα.
Περισσότερα...
Έκδοση αδειών διαμονής για εξαιρετικούς λόγους
Οδηγίες εφαρμογής. Τί προβλέπεται με τον ανακαθορισμό των αρμόδιων αρχών έκδοσης. Οι απαιτούμενες ενέργειες από τους πολίτες τρίτων χωρών. Τι θα γίνει με τις εκκρεμείς αιτήσεις.
Περισσότερα...
Αλλαγές στην χρήση ουσιών σε πλαστικά υλικά για τρόφιμα
Μετά και τις επιστημονικές γνωμοδοτήσεις της Ευρωπαϊκής Αρχής για την Ασφάλεια των Τροφίμων. Οι ουσίες που προστίθενται και διαγράφονται από τους καταλόγους. Οι αλλαγές στον πίνακα 3 για την απόδειξη της συμμόρφωσης με το όριο συνολικής μετανάστευσης.
Περισσότερα...
Ανάκληση παρτίδων του ιατροτεχνολογικού προϊόντος «Pe-HaVisco»
Λόγω κατασκευαστικού ελαττώματος στην εξωτερική συσκευασία που μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια στειρότητας του προϊόντος με κίνδυνο πρόκλησης ενδοφθαλμικών φλεγμονών.
Περισσότερα...
Άδειες κυκλοφορίας φαρμάκων - Μάρτιος 2017
Σύνοψη αποφάσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την άδεια κυκλοφορίας φαρμάκων από την 1η Μαρτίου 2017 έως τις 31 Μαρτίου 2017.
Περισσότερα...
Διαβάστε online το νέο ψηφιακό τεύχος του ΟΕΝΕΤ 
Ξεφυλλίστε εδώ τον Αγορανομικό Κώδικα & ΔΙ.Ε.Π.Π.Υ 
  
OENET
Σταδίου 60 - Αθήνα 10564
210 - 3240969
210 - 3242267
oen@oenet.gr

Μέσα από το Wi-Fi του σπιτιού σας μπορεί κάποιος να σας... παρακολουθεί!

Μέσα από το Wi-Fi του σπιτιού σας μπορεί κάποιος να σας... παρακολουθεί!
Dark Web: Η σκοτεινή και αντικοινωνική γωνιά του Διαδικτύου

Ντουμπάι, η πρώτη πόλη που έγινε γραμματοσειρά στο Word!

Το Instagram έφθασε τα 700 εκατ. χρήστες και το Twitter τα 328 εκατ.

Εφαρμογή στο κινητό καθοδηγεί τους διαβητικούς τι να φάνε

Βελτιώσεις από τη Google για την καταπολέμηση ψευδών ειδήσεων

Γρηγόρης Μπιθικώτσης - Στου Μπελαμή το ουζερί