|
Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2019
Μ. Κοττάκης: Η Κεντροδεξιά δεν έχει την πολυτέλεια… διασπάσεων
Labels:
άρθρα,
βασίλης τσούγκαρης,
ειδήσεις,
ενημέρωση,
επικαιρότητα,
σχόλια
Greek-iNews.gr
Greek-iNews.gr
Το χιόνι «έντυσε» στα λευκά παιδική χαρά
Εκτροπή κυκλοφορίας στη λεωφόρο Αττικού Άλσους λόγω παγετού
Νεκρός στη Ρόδο από αναθυμιάσεις που προήλθαν από μαγκάλι
«Σήμερα θα έχουμε μια πολύ καλή ημέρα στην Αττική, η κακοκαιρία υποχωρεί»
Με προβλήματα η κυκλοφορία των οχημάτων στην Πελοπόννησο
Στην Αλβανία η σορός της 29χρονης που δολοφονήθηκε από τον πατέρα της
Γεωργιάδης: Αν ο Θεοδωράκης αποδειχτεί σωτήρας του Τσίπρα θα βλάψει τον εαυτό του
Μάχη ζωής για τον 7χρονο που καταπλακώθηκε από σιδερένια πόρτα
Η χιονισμένη Ακρόπολη από ψηλά (φωτο)
Πού χρειάζονται αντιολισθητικές αλυσίδες στην Κεντρική Μακεδονία
Πολλές κλήσεις στην Πυροσβεστική για παροχή βοήθειας λόγω του χιονιού
Δείτε πώς είναι η Κηφισιά τώρα (φωτο)
Αλλαγή φρουράς στον Άγνωστο Στρατιώτη με… τζιπ (φωτο)
Αυτά είναι τα όρια ανέπαφων συνναλαγών με κάρτες σε όλο τον κόσμο
Κανονικά η κυκλοφορία και στα δύο ρεύματα της Αθηνών – Λαμίας
Ανθρωποκυνηγητό στη Μυτιλήνη για 23χρονο που μετέφερε 8 κιλά χασίς
ΠΓΔΜ: Ξεκινά την Τετάρτη η συζήτηση για την αναθεώρηση του Συντάγματος
Πού έδειξε το θερμόμετρο -21 βαθμούς Κελσίου
Κανονικά τα δρομολόγια Πειραιάς – Κηφισιά του ΗΣΑΠ
Νεκρός βρέθηκε στον καταυλισμό της Μόριας 24χρονος
Ακινητοποιημένος ο συρμός του Προαστιακού στον σταθμό Πεντέλης
Κλειστά τα δικαστήρια της Αθήνας λόγω κακοκαιρίας
Κάντο όπως ο Επίτιμος: 'Καμία ανοχή σε κυβέρνηση ανοχής' διαμηνύει η ΝΔ
Φωνές κατά Πολάκη στη Π.Γ. του ΣΥΡΙΖΑ
Πατέρας και το ενός έτους παιδί του εγκλωβίστηκαν στο αυτοκίνητο λόγω του χιονιά
Το χιόνι «έντυσε» στα λευκά παιδική χαρά
Εκτροπή κυκλοφορίας στη λεωφόρο Αττικού Άλσους λόγω παγετού
Νεκρός στη Ρόδο από αναθυμιάσεις που προήλθαν από μαγκάλι
«Σήμερα θα έχουμε μια πολύ καλή ημέρα στην Αττική, η κακοκαιρία υποχωρεί»
Με προβλήματα η κυκλοφορία των οχημάτων στην Πελοπόννησο
Στην Αλβανία η σορός της 29χρονης που δολοφονήθηκε από τον πατέρα της
Γεωργιάδης: Αν ο Θεοδωράκης αποδειχτεί σωτήρας του Τσίπρα θα βλάψει τον εαυτό του
Μάχη ζωής για τον 7χρονο που καταπλακώθηκε από σιδερένια πόρτα
Η χιονισμένη Ακρόπολη από ψηλά (φωτο)
Πού χρειάζονται αντιολισθητικές αλυσίδες στην Κεντρική Μακεδονία
Πολλές κλήσεις στην Πυροσβεστική για παροχή βοήθειας λόγω του χιονιού
Δείτε πώς είναι η Κηφισιά τώρα (φωτο)
Αλλαγή φρουράς στον Άγνωστο Στρατιώτη με… τζιπ (φωτο)
Αυτά είναι τα όρια ανέπαφων συνναλαγών με κάρτες σε όλο τον κόσμο
Κανονικά η κυκλοφορία και στα δύο ρεύματα της Αθηνών – Λαμίας
Ανθρωποκυνηγητό στη Μυτιλήνη για 23χρονο που μετέφερε 8 κιλά χασίς
ΠΓΔΜ: Ξεκινά την Τετάρτη η συζήτηση για την αναθεώρηση του Συντάγματος
Πού έδειξε το θερμόμετρο -21 βαθμούς Κελσίου
Κανονικά τα δρομολόγια Πειραιάς – Κηφισιά του ΗΣΑΠ
Νεκρός βρέθηκε στον καταυλισμό της Μόριας 24χρονος
Ακινητοποιημένος ο συρμός του Προαστιακού στον σταθμό Πεντέλης
Κλειστά τα δικαστήρια της Αθήνας λόγω κακοκαιρίας
Κάντο όπως ο Επίτιμος: 'Καμία ανοχή σε κυβέρνηση ανοχής' διαμηνύει η ΝΔ
Φωνές κατά Πολάκη στη Π.Γ. του ΣΥΡΙΖΑ
Πατέρας και το ενός έτους παιδί του εγκλωβίστηκαν στο αυτοκίνητο λόγω του χιονιά
InfognomonPolitics
InfognomonPolitics
Λίγη ντροπή κύριε Πρόεδρε της Δημοκρατίας!
Γενοκτονία, ένα εθνικό και διεθνές ζήτημα που πρέπει να αφορά κάθε Ελληνίδα και κάθε Έλληνα
Επιστολή Πατριάρχη Αντιοχείας προς Φανάρι: είναι παράλογο να επιχειρείς να σταματήσεις ένα σχίσμα με τίμημα την ενότητα της Παγκόσμιας Ορθοδοξίας….
Η υφαλοκρηπίδα του Καστελλόριζου και οι ελληνικές εκλογές
Οι δυο πληγές του κράτους και της οικονομίας
Η κρητική συμμετοχή στον Μακεδονικό Αγώνα – Tα ονόματα των 39 καπεταναίων
Η Ευρώπη κάποτε είχε ηγέτες με κάκαλα - Τώρα έχει κάκαλα ηγέτες - Μιτεράν: Να πάρουν τα Σκόπια όποιο όνομα θέλουν, εκτός από το Μακεδονία
Επιμένει η Τουρκία με νέα Navtex του Barbaros για την ελληνική υφαλοκρηπίδα στο Καστελόριζο
Πού είναι η "Μακεδονία" τους, οέο;;;
Άθλιοι πλαστογράφοι - Το ποίημα που διάβασε ο Ερντογάν εναντίον των Ελλήνων, γράφτηκε από Κούρδο εναντίον των Τούρκων!!!
Η Ελλάδα αυτοκαταστρέφεται (2)
-
Η Ελλάδα αυτοκαταστρέφεται (1)
Φλωρεντία: Δεκάχρονη Ελληνίδα συνελήφθη γιατί έγραψε με μαρκαδόρο το όνομά της στην Ponte Vecchio - Πρόστιμο 160 ευρώ
Κατάπινε αρσενικό
Γιατί επείγει η τάχιστη αναβίωση του Δόγματος του Ενιαίου Αμυντικού Χώρου Ελλάδος-Κύπρου και η ενίσχυση της Εθνικής Φρουράς
Το λουκούμι στο ανοικτό στόμα του Χίτλερ…
Φραγμός Αιγύπτου σε τουρκικές εταιρείες για προσφορές αγωγών Φ.Α
Κρίσιμη συνάντηση Στάινιτς με Αλ Σίσι για ενεργειακά
Βούλγαρος αναλυτής: «Πως μια μη γλώσσα δημιουργεί ένα φανταστικό έθνος»
Πολυχρόνης Ηλιάδης: Ο ομογενής που δώρισε 1 εκατ. δολάρια για ίδρυση Έδρας Ελληνικών Σπουδών στην Αυστραλία
Τα "λαϊκά συμβούλια" του 1983 "έκλεισαν" τη ΛΑΡΚΟ
Η στρέβλωση της στρέβλωσης
Η Θεατρική Φάρσα Δημοκρατίας στην Δύση και ο Κυρίαρχος στο Παρασκήνιο Ολοκληρωτισμός
Λίγη ντροπή κύριε Πρόεδρε της Δημοκρατίας!
Γενοκτονία, ένα εθνικό και διεθνές ζήτημα που πρέπει να αφορά κάθε Ελληνίδα και κάθε Έλληνα
Επιστολή Πατριάρχη Αντιοχείας προς Φανάρι: είναι παράλογο να επιχειρείς να σταματήσεις ένα σχίσμα με τίμημα την ενότητα της Παγκόσμιας Ορθοδοξίας….
Η υφαλοκρηπίδα του Καστελλόριζου και οι ελληνικές εκλογές
Οι δυο πληγές του κράτους και της οικονομίας
Η κρητική συμμετοχή στον Μακεδονικό Αγώνα – Tα ονόματα των 39 καπεταναίων
Η Ευρώπη κάποτε είχε ηγέτες με κάκαλα - Τώρα έχει κάκαλα ηγέτες - Μιτεράν: Να πάρουν τα Σκόπια όποιο όνομα θέλουν, εκτός από το Μακεδονία
Επιμένει η Τουρκία με νέα Navtex του Barbaros για την ελληνική υφαλοκρηπίδα στο Καστελόριζο
Πού είναι η "Μακεδονία" τους, οέο;;;
Άθλιοι πλαστογράφοι - Το ποίημα που διάβασε ο Ερντογάν εναντίον των Ελλήνων, γράφτηκε από Κούρδο εναντίον των Τούρκων!!!
Η Ελλάδα αυτοκαταστρέφεται (2)
-
Η Ελλάδα αυτοκαταστρέφεται (1)
Φλωρεντία: Δεκάχρονη Ελληνίδα συνελήφθη γιατί έγραψε με μαρκαδόρο το όνομά της στην Ponte Vecchio - Πρόστιμο 160 ευρώ
Κατάπινε αρσενικό
Γιατί επείγει η τάχιστη αναβίωση του Δόγματος του Ενιαίου Αμυντικού Χώρου Ελλάδος-Κύπρου και η ενίσχυση της Εθνικής Φρουράς
Το λουκούμι στο ανοικτό στόμα του Χίτλερ…
Φραγμός Αιγύπτου σε τουρκικές εταιρείες για προσφορές αγωγών Φ.Α
Κρίσιμη συνάντηση Στάινιτς με Αλ Σίσι για ενεργειακά
Βούλγαρος αναλυτής: «Πως μια μη γλώσσα δημιουργεί ένα φανταστικό έθνος»
Πολυχρόνης Ηλιάδης: Ο ομογενής που δώρισε 1 εκατ. δολάρια για ίδρυση Έδρας Ελληνικών Σπουδών στην Αυστραλία
Τα "λαϊκά συμβούλια" του 1983 "έκλεισαν" τη ΛΑΡΚΟ
Η στρέβλωση της στρέβλωσης
Η Θεατρική Φάρσα Δημοκρατίας στην Δύση και ο Κυρίαρχος στο Παρασκήνιο Ολοκληρωτισμός
Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΕ ΤΙΤΛΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ BLOKO.gr
BLOKO.gr
Δράμα: Όλοι την είχαν για νεκρή, αλλά οι αστυνομικοί την έσωσαν
Πότε η βραχνάδα στη φωνή πρέπει να σας οδηγήσει στο γιατρό;
Ειδικός Φρουρός για αναδρομικά: Είμαστε η τελευταία τρύπα της φλογέρας
Φθιώτιδα: Πυροβόλησαν Λαμιώτη αστυνομικό στο κυνήγι
Στο φυλάκιο "ΒΑΣΙΛΙΤΣΑ" της 1ης Στρατιάς βρέθηκε ο Α/ΓΕΣ (ΕΙΚΟΝΕΣ)
Ποια είναι τα έξι πράγματα που πρέπει αμέσως να απολυμάνεις για να προστατευτείς από τις ιώσεις;
Η δολοφονία του Νίκου Τεμπονέρα που έμεινε στην ιστορία
Συνέντευξη Παπακώστα: Ο λογαριασμός για κάθε βανδαλισμό θα πληρώνεται από τους ίδιους και από το σπίτι τους
Ηλεκτρονικά όπλα κατά της φοροδιαφυγής
Έγκλημα για την Αγάπη του «Next Top Model»
Οι εξελίξεις στη συγκυβέρνηση Τσίπρα-Καμμένου και το πρόβλημα που προκαλούν στις κρίσεις Αρχηγών
Εισαγγελική έρευνα και για ξέπλυμα μαύρου χρήματος κατά του N. Μανιαδάκη
Αττική: Σε ποιους δήμους θα είναι κλειστά τα σχολεία λόγω καιρού
Κλειστοί δρόμοι στην Αττική λόγω χιονιά - Πώς κινούνται τα ΜΜΜ
Γιατί ο Ερντογάν δεν δικαιούται δια να ομιλεί περί γενοκτονίας
Με κινητό ενημέρωσε ο σκοπός για την επίθεση στην αμερικανική πρεσβεία
Θεσσαλονίκη: Συνελήφθη γιατρός για «φακελάκι» -Πήρε 1.000 ευρώ για να επισπεύσει επέμβαση
Όλα όσα λατρεύουν οι γυναίκες στο σεξ!
Εκπαίδευση του 1ου Π.Σ. Ιωαννίνων στη διάσωση συνέπεια τροχαίου ατυχήματος (ΦΩΤΟ)
Πάτρα: Επίθεση "τσαντάκια" σε ανυποψίαστη γυναίκα
Ρόδος: Χειροπέδες σε πέντε άτομα για κλοπές
Xαρακόπουλος για Ρουβίκωνα: Η κυβέρνηση ούτε μπορεί ούτε θέλει να αποκαταστήσει το αίσθημα ασφάλειας
ΠΟΜΕΝΣ: Οι ευθύνες πλέον έχουν ονοματεπώνυμο
Τα 10 πιο περίεργα ιατρικά περιστατικά της χρονιάς που πέρασε!
Κυνηγός τραυμάτισε κυνηγό στο κεφάλι
Δράμα: Όλοι την είχαν για νεκρή, αλλά οι αστυνομικοί την έσωσαν
Πότε η βραχνάδα στη φωνή πρέπει να σας οδηγήσει στο γιατρό;
Ειδικός Φρουρός για αναδρομικά: Είμαστε η τελευταία τρύπα της φλογέρας
Φθιώτιδα: Πυροβόλησαν Λαμιώτη αστυνομικό στο κυνήγι
Στο φυλάκιο "ΒΑΣΙΛΙΤΣΑ" της 1ης Στρατιάς βρέθηκε ο Α/ΓΕΣ (ΕΙΚΟΝΕΣ)
Ποια είναι τα έξι πράγματα που πρέπει αμέσως να απολυμάνεις για να προστατευτείς από τις ιώσεις;
Η δολοφονία του Νίκου Τεμπονέρα που έμεινε στην ιστορία
Συνέντευξη Παπακώστα: Ο λογαριασμός για κάθε βανδαλισμό θα πληρώνεται από τους ίδιους και από το σπίτι τους
Ηλεκτρονικά όπλα κατά της φοροδιαφυγής
Έγκλημα για την Αγάπη του «Next Top Model»
Οι εξελίξεις στη συγκυβέρνηση Τσίπρα-Καμμένου και το πρόβλημα που προκαλούν στις κρίσεις Αρχηγών
Εισαγγελική έρευνα και για ξέπλυμα μαύρου χρήματος κατά του N. Μανιαδάκη
Αττική: Σε ποιους δήμους θα είναι κλειστά τα σχολεία λόγω καιρού
Κλειστοί δρόμοι στην Αττική λόγω χιονιά - Πώς κινούνται τα ΜΜΜ
Γιατί ο Ερντογάν δεν δικαιούται δια να ομιλεί περί γενοκτονίας
Με κινητό ενημέρωσε ο σκοπός για την επίθεση στην αμερικανική πρεσβεία
Θεσσαλονίκη: Συνελήφθη γιατρός για «φακελάκι» -Πήρε 1.000 ευρώ για να επισπεύσει επέμβαση
Όλα όσα λατρεύουν οι γυναίκες στο σεξ!
Εκπαίδευση του 1ου Π.Σ. Ιωαννίνων στη διάσωση συνέπεια τροχαίου ατυχήματος (ΦΩΤΟ)
Πάτρα: Επίθεση "τσαντάκια" σε ανυποψίαστη γυναίκα
Ρόδος: Χειροπέδες σε πέντε άτομα για κλοπές
Xαρακόπουλος για Ρουβίκωνα: Η κυβέρνηση ούτε μπορεί ούτε θέλει να αποκαταστήσει το αίσθημα ασφάλειας
ΠΟΜΕΝΣ: Οι ευθύνες πλέον έχουν ονοματεπώνυμο
Τα 10 πιο περίεργα ιατρικά περιστατικά της χρονιάς που πέρασε!
Κυνηγός τραυμάτισε κυνηγό στο κεφάλι
Labels:
άρθρα,
ενημέρωση,
σχόλια,
σώματα ασφαλείας,
τίτλοι
e-Pontos News...
e-Pontos News...
Αναβίωση Ποντιακών εθίμων στην Κοζάνη (Video)
Την Πρωτοχρονιάτικη Βασιλόπιτά του κόβει ο Φάρος Ποντίων
Αναβίωση Ποντιακών εθίμων στην Κοζάνη (Video)
Την Πρωτοχρονιάτικη Βασιλόπιτά του κόβει ο Φάρος Ποντίων
Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2019
ΚΑΙΡΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ
ΚΑΙΡΙΚΑ
ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ
Πάνε τέσσερα χρόνια που σταμάτησα την δραστηριότητα μου σαν χειριστής
εκχιονιστικών μηχανημάτων, και βλέποντας το τι συμβαίνει στις ημέρες μας λόγο
των «Ακραίων καιρικών φαινομένων», είπα να γράψω δυο αράδες σχετικές με τα φαινόμενα
και τον κρατικό μηχανισμό ΤΟΤΕ, και τώρα, έτσι, για να τσιγκλήσω κάποιους, λίγους
η πολλούς, δεν έχει σημασία.
Αρχίζοντας λοιπόν, πρέπει να παρατηρήσω πως «καλομάθαμε» όλοι
να κάνουμε χειμώνα με λιακάδες και ζέστη…
Ξεχάσαμε οι πιο πολλοί (από ήντα και πάνω), πως παλιά, ο χειμώνας
ήταν χειμώνας, και έκανε χιόνι μέχρι το γόνατο ακόμα και στα παραθαλάσσια.
ΤΟΤΕ, ΟΛΟΙ, προετοιμαζόταν ανάλογα για τις «επελάσεις» του χιονιά
και γενικότερα της όποιας κακοκαιρίας. Βέβαια, με την πάροδο των χρόνων, και με
την «προοδευτική παρέμβαση» των ανθρώπων στη φύση, άλλαξαν πολλά…
Μπαζωθήκαν ρέματα, κλπ, μολύνθηκε η ατμόσφαιρα, και γενικά, κάναμε
ότι περνούσε από το χέρι μας για να δυσκολέψουμε τη ζωή μας.
Ας πούμε λοιπόν, πως ο χειμώνας στα χρόνια μας επέστρεψε
όπως ήταν παλιά,
Με τα κρύα, τις παγωνιές, τα χιόνια, τις καταιγίδες, με όλα
τα φυσικά του φαινόμενα τα οποία όπως και έγραψα πιο πάνω, είχαμε ξεσυνηθίσει,
η και δεν είχαν κάποιοι γνωρίσει .
ΠΩΣ τα αντιμετωπίζουμε όλα αυτά, και ποιοι είναι οι «αρμόδιοι»
για την αντιμετώπιση τους
Θα πείτε όλοι, πως είναι το κράτος, με τον «μηχανισμό» του,
και εδώ αρχίζει το πανηγύρι.
Να μιλήσουμε για τον μηχανισμό αντιμετώπισης των χιονοπτώσεων
που είναι και επίκαιρο.
Και ξεκινώ με μια απλή ερώτηση.
ΠΟΣΑ ΕΚΧΙΟΝΙΣΤΙΚΑ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ
(πολυεργάτες (αλατιέρες), φρέζες, κλπ);
ΠΡΟΣΟΧΗ, όταν λέω διαθέτει, ΔΕΝ εννοώ μηχανήματα που μισθώνει
από ιδιώτες, αλλά και τα ΑΣΧΕΤΑ λεπιδοφόρα (φορτωτές, γκρέιντερ, κλπ).
Καλή ερώτηση ε;
ΛΙΓΑ. Είναι γεγονός, πως ο στόλος για τον αποχιονισμό των ιδιωτών,
είναι πολύ μεγαλύτερος από εκείνον του κράτους.
Αυτή τη στιγμή, το μεγαλύτερο μέρος του εθνικού οδικού δικτύου
καλύπτεται από ιδιωτικές τεχνικές εταιρίες (Νέα οδός, Αυτοκινητόδρομοι Αιγαίου,
Εγνατία Οδός, ΠΑΘΕ..).
Πάμε στις περιφέρειες…
Και εκεί, τα μηχανήματα ΔΕΝ επαρκούν.
Στους Δήμους, τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα.
ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ είναι οι Δήμοι της χώρας που διαθέτουν εκχιονιστικά
μηχανήματα προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες τους, και όπως αποδείχτηκε, και
αυτά ΔΕΝ επαρκούν, ενώ το χειρότερο, σε πολλές περιπτώσεις προκειμένου να αντιμετωπίσουν
οι αρμόδιοι τα προβλήματα του χιονιού, τοποθετούν λεπίδες σε ακατάλληλα οχήματα
γι αυτό το σκοπό.
Ελλάδα χώρα της πατέντας…
Αναρωτιέμαι, τόσα χρόνια, το κράτος, δεν θα μπορούσε να προμηθευτεί
ΔΙΚΟ ΤΟΥ εξοπλισμό τέτοιον που να καλύψει αν όχι όλες, έστω, τις περισσότερες ανάγκες
του;
ΣΙΓΟΥΡΑ θα μπορούσε.
ΔΕΝ το έκανε.
Να μιλήσουμε για τον «σχεδιασμό» αντιμετώπισης των όποιων φαινομένων;
Καλύτερα όχι.
Το να βγαίνουν οι αρμόδιοι και να δηλώνουν πως «τέτοια φαινόμενα
είναι πρωτόγνωρα και ΔΕΝ αντιμετωπίζονται, και έκαναν το καλύτερο δυνατόν»,
είναι απλά, δικαιολογίες και τίποτα παραπάνω.
Είχα γράψει και πιο παλιά, πως ο «ΑΠΟΧΙΟΝΙΣΜΟΣ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ
ΣΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ».
Πρόληψη, είναι το να έχεις μηχανήματα ΠΑΝΤΟΥ, ΠΡΙΝ σου κλείσουν
οι δρόμοι, ΠΡΙΝ αποκλειστεί κόσμος, ΠΡΙΝ…..
Θα μπορούσα να γράψω πολλές λεπτομέρειες για τον ΛΕΙΨΟ Κρατικό
Μηχανισμό.. Νομίζω πως δεν χρειάζεται.
Θα κλείσω, αναφέροντας κάτι εξίσου σημαντικό το οποίο λέγεται
«ΟΔΗΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ»…
Ο Έλληνας φίλοι μου, έχει «τάσεις αυτοκτονίας» στο τιμόνι.
Δώδεκα χρόνια στις Εθνικές οδούς κάνοντας αποχιονισμό, είδαν
τα μάτια μου, αλλά και των συναδέλφων μου πάρα πολλά…
Σε οδόστρωμα χιονισμένο, ο «ραλίστας» να προσπερνά με πάνω
από 100 χλμ την ώρα τα άλλα αυτοκίνητα, να κάνει «σφήνες» μπροστά από τις λεπίδες
των εκχιονιστικών, και άλλα πολλά….
Πάρα πολλοί έχουν υπερεκτιμήσει τόσο τις δυνατότητες των οχημάτων
τους όσο και τις οδηγικές τους ικανότητες.
Πολλούς από αυτούς, τους μάζεψαν από χαντάκια οι οδικές βοήθειες.
Κάποιοι, πήραν στο λαιμό τους άλλους που δεν έφταιγαν σε τίποτα…..
Αλλά θα μου πείτε, έφταιγαν τα «Καιρικά Φαινόμενα»….
Βασίλης Τσούγκαρης
Labels:
άρθρα,
βασίλης τσούγκαρης,
ενημέρωση,
επικαιρότητα,
σχόλια,
χρονογραφήματα,
χρονογράφοι
Φωσφορούχο Αδιάβροχο Τζάκετ Πυράντοχο Αντιστατικό BIZFLAME S773 PortWest
Φωσφορούχο Αδιάβροχο Τζάκετ Πυράντοχο Αντιστατικό BIZFLAME S773 PortWest
Συνδυάζοντας ένα πολυεστέρα 98% και 2% αντι-στατικά ανθρακονήματα 250g , αυτό το αναπνέον ύφασμα προσφέρει τη μέγιστη προστασία με τα ακόλουθα πρότυπα: EN ISO 20471, EN 13034, EN ISO 14116, EN1149 και EN343.
Αντοχή σε Φλόγα.
Αντοχή σε Φλόγα.
Labels:
άρθρα,
ενημέρωση,
εξοπλισμοί,
πήγασος,
σχόλια
Simrad V5035
Simrad V5035
Το Simrad V5035 είναι ένα πλήρως εξοπλισμένο σύστημα αναμεταδότη AIS κατηγορίας Α, εγκεκριμένο για να χρησιμοποιείται στα πλοία SOLAS. Ως ανεξάρτητη λύση με ενσωματωμένη οθόνη και ενσωματωμένη κεραία GPS, κουτί διακλάδωσης και συναρμολόγηση πιλότου, το κόστος V5035 προσφέρει μια ολοκληρωμένη λύση. * Απαιτείται κεραία VHF να αγοράζεται ξεχωριστά.
Το V5035 προσφέρει υποστήριξη για πολλούς εξωτερικούς αισθητήρες και ενσωμάτωση με τα συστήματα πλοήγησης και χαρτογράφησης Simrad, εξωτερικούς δέκτες GPS, συστήματα ραντάρ, καταγραφείς δεδομένων ταξιδιού και άλλες συσκευές NMEA 0183® / 2000®.
Τύπος ΙΜΟ Εγκεκριμένο σύστημα AIS κατηγορίας A για τα σκάφη SOLAS
Οι απαιτήσεις της σύμβασης SOLAS απαιτούν την εγκατάσταση συστημάτων αυτόματης αναγνώρισης κατηγορίας A (AIS) σε όλα τα πλοία, σε διεθνή δρομολόγια 300 GT και άνω. όλα τα φορτηγά πλοία, διεθνή ή εγχώρια, 500 GT και άνω · και όλα τα επιβατηγά πλοία, διεθνή ή εγχώρια, ανεξάρτητα από το μέγεθος. Το Simrad V5035 είναι μια ολοκληρωμένη λύση συσκευασίας με έγκριση τύπου ΙΜΟ για την κάλυψη των απαιτήσεων AIS στα πλοία SOLAS.
Ασφάλεια και ευαισθητοποίηση:
Η προσθήκη του συστήματος AIS στη πλοήγηση για την αυτόματη πλοήγηση ή την αναγνώριση της ακτογραμμής βελτιώνει σημαντικά την ασφάλεια στη θάλασσα και παρέχει στους ναυτικούς νέα επίπεδα πληροφοριών σε πραγματικό χρόνο. Τα συστήματα AIS σάς επιτρέπουν να λαμβάνετε μια άμεση επισκόπηση των καταστάσεων κυκλοφορίας και τους ελιγμούς άλλων πλοίων, να κάνετε εύκολα επαφή με άλλα πλοία χρησιμοποιώντας τα σήματα κλήσης που εμφανίζονται στην οθόνη AIS. Λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τα πλοία με δυνατότητα AIS βοηθούν τη πλοήγηση σε ζώνες τυφλών ραντάρ.
Αυτόνομη λειτουργία:
Το Simrad V5035 είναι μια συμπαγής μονάδα στήριξης ή πλαισίου με ενσωματωμένη έγχρωμη οθόνη LCD 3,5 ιντσών, πολυλειτουργικό περιστροφικό επιλογέα και πληκτρολόγιο έξι πλήκτρων. Το V5035 μπορεί να διαμορφωθεί και να λειτουργήσει χωρίς εξωτερική οθόνη ή ελεγκτή και παρέχει πληροφορίες για τον AIS στον χειριστή σε βασικές ακτογραμμές, σε ραντάρ, σε αλφαριθμητικό (κατάλογο επαφών) και σε λειτουργίες δορυφορικής απεικόνισης.
Πλήρης λύση AIS με πλήρη συνδεσιμότητα:
Το V5035 διαθέτει ένα κουτί διασταύρωσης που παρέχει τρεις θύρες NMEA 0183® με δύο κατευθύνσεις και το δίαυλο NMEA 2000® για σύνδεση σε πολλούς εξωτερικούς αισθητήρες (π.χ. κεφαλίδα, γυροσκόπιο) και κοινή χρήση δεδομένων AIS για εμφάνιση από συστήματα πλοήγησης όπως το Simrad GN70, MX610 , ή MX612 και ECS / ECDIS συμπεριλαμβανομένης της σειράς Simrad E5000. Το V5035 περιλαμβάνει επίσης ένα πλήρες συγκρότημα πιλοτικού βύσματος για σύνδεση σε μια προσωπική πιλοτική μονάδα (PPU).
Χαρακτηριστικά:
Έγχρωμος αναμεταδότης AIS κλάσης Α
Ενσωματωμένη έγχρωμη οθόνη LCD 3,5 ιντσών
Περιστροφικός επιλογέας και πληκτρολόγιο για εύκολη λειτουργία
Βασικές ακτογραμμές, ραντάρ, αλφαριθμητικές (κείμενο) και δορυφορικές απεικονίσεις
Περιλαμβάνει κουτί διακλ ...
Το Simrad V5035 είναι ένα πλήρως εξοπλισμένο σύστημα αναμεταδότη AIS κατηγορίας Α, εγκεκριμένο για να χρησιμοποιείται στα πλοία SOLAS. Ως ανεξάρτητη λύση με ενσωματωμένη οθόνη και ενσωματωμένη κεραία GPS, κουτί διακλάδωσης και συναρμολόγηση πιλότου, το κόστος V5035 προσφέρει μια ολοκληρωμένη λύση. * Απαιτείται κεραία VHF να αγοράζεται ξεχωριστά.
Το V5035 προσφέρει υποστήριξη για πολλούς εξωτερικούς αισθητήρες και ενσωμάτωση με τα συστήματα πλοήγησης και χαρτογράφησης Simrad, εξωτερικούς δέκτες GPS, συστήματα ραντάρ, καταγραφείς δεδομένων ταξιδιού και άλλες συσκευές NMEA 0183® / 2000®.
Τύπος ΙΜΟ Εγκεκριμένο σύστημα AIS κατηγορίας A για τα σκάφη SOLAS
Οι απαιτήσεις της σύμβασης SOLAS απαιτούν την εγκατάσταση συστημάτων αυτόματης αναγνώρισης κατηγορίας A (AIS) σε όλα τα πλοία, σε διεθνή δρομολόγια 300 GT και άνω. όλα τα φορτηγά πλοία, διεθνή ή εγχώρια, 500 GT και άνω · και όλα τα επιβατηγά πλοία, διεθνή ή εγχώρια, ανεξάρτητα από το μέγεθος. Το Simrad V5035 είναι μια ολοκληρωμένη λύση συσκευασίας με έγκριση τύπου ΙΜΟ για την κάλυψη των απαιτήσεων AIS στα πλοία SOLAS.
Ασφάλεια και ευαισθητοποίηση:
Η προσθήκη του συστήματος AIS στη πλοήγηση για την αυτόματη πλοήγηση ή την αναγνώριση της ακτογραμμής βελτιώνει σημαντικά την ασφάλεια στη θάλασσα και παρέχει στους ναυτικούς νέα επίπεδα πληροφοριών σε πραγματικό χρόνο. Τα συστήματα AIS σάς επιτρέπουν να λαμβάνετε μια άμεση επισκόπηση των καταστάσεων κυκλοφορίας και τους ελιγμούς άλλων πλοίων, να κάνετε εύκολα επαφή με άλλα πλοία χρησιμοποιώντας τα σήματα κλήσης που εμφανίζονται στην οθόνη AIS. Λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τα πλοία με δυνατότητα AIS βοηθούν τη πλοήγηση σε ζώνες τυφλών ραντάρ.
Αυτόνομη λειτουργία:
Το Simrad V5035 είναι μια συμπαγής μονάδα στήριξης ή πλαισίου με ενσωματωμένη έγχρωμη οθόνη LCD 3,5 ιντσών, πολυλειτουργικό περιστροφικό επιλογέα και πληκτρολόγιο έξι πλήκτρων. Το V5035 μπορεί να διαμορφωθεί και να λειτουργήσει χωρίς εξωτερική οθόνη ή ελεγκτή και παρέχει πληροφορίες για τον AIS στον χειριστή σε βασικές ακτογραμμές, σε ραντάρ, σε αλφαριθμητικό (κατάλογο επαφών) και σε λειτουργίες δορυφορικής απεικόνισης.
Πλήρης λύση AIS με πλήρη συνδεσιμότητα:
Το V5035 διαθέτει ένα κουτί διασταύρωσης που παρέχει τρεις θύρες NMEA 0183® με δύο κατευθύνσεις και το δίαυλο NMEA 2000® για σύνδεση σε πολλούς εξωτερικούς αισθητήρες (π.χ. κεφαλίδα, γυροσκόπιο) και κοινή χρήση δεδομένων AIS για εμφάνιση από συστήματα πλοήγησης όπως το Simrad GN70, MX610 , ή MX612 και ECS / ECDIS συμπεριλαμβανομένης της σειράς Simrad E5000. Το V5035 περιλαμβάνει επίσης ένα πλήρες συγκρότημα πιλοτικού βύσματος για σύνδεση σε μια προσωπική πιλοτική μονάδα (PPU).
Χαρακτηριστικά:
Έγχρωμος αναμεταδότης AIS κλάσης Α
Ενσωματωμένη έγχρωμη οθόνη LCD 3,5 ιντσών
Περιστροφικός επιλογέας και πληκτρολόγιο για εύκολη λειτουργία
Βασικές ακτογραμμές, ραντάρ, αλφαριθμητικές (κείμενο) και δορυφορικές απεικονίσεις
Περιλαμβάνει κουτί διακλ ...
Labels:
άρθρα,
ενημέρωση,
ναυτιλιακός εξοπλισμός,
σχόλια
ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ ΠΙΑΝΑ ΚΑΙ ΛΑΤΕΡΝΕΣ
Το εργαστήριο κατασκευής χειροποίητων Πιάνων και Λατερνών του ΠΑΝΟΥ ΙΩΑΝΝΙΔΗ σας περιμένει!
Μπορείτε να επισκεφτείτε και τον ιστοχώρο του κάνοντας ΚΛΙΚ ΕΔΩ
Μπορείτε να επισκεφτείτε και τον ιστοχώρο του κάνοντας ΚΛΙΚ ΕΔΩ
CRT FP2FP ΦΟΡΗΤΟΣ ΠΟΜΠΟΔΕΚΤΗΣ VHF/UHF DUAL BAND DUAL WATCH
CRT FP2FP ΦΟΡΗΤΟΣ ΠΟΜΠΟΔΕΚΤΗΣ VHF/UHF DUAL BAND DUAL WATCH
ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΛΙΚ ΕΔΩ
ΦΟΡΗΤΟΣ ΠΟΜΠΟΔΕΚΤΗΣ VHF/UHF DUAL BAND DUAL WATCH ΑΠΟ ΤΗΝ CRT
Πολύ καλή λήψη με εξωτερική κεραία !
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Norm AMATEUR RADIO
Mode VHF / UHF
Frequency range 144-146 Mhz -- 430-440 Mhz
Power VHF : 1W / 2.5W / 5Watts -- UHF : 1W / 2.5W / 4Watts ERP
Input voltage 7.2V DC ± 20%
Memories 200 channels
Channel spacing 25 KHz wide band - 12.5 KHz narrow band
Bandwidth 12.5 Khz / 25 Khz
Step of increment 5 / 6.25 / 10 / 12.5 / 15 / 20 / 25 / 30 / 50 / 100 Khz
Working V/V ; V/U ; U/U ; U/V
TONE BURST Yes
CTCSS / DCS (encoder/decoder) 50 CTCSS / 208 DCS : sub-audio code to activate repeater like selective tone
DOUBLE WATCH function Yes
VOX function Yes : this feature triggers your microphone sound (hands free)
TOT function Yes : time out timer
SCAN function Yes : automatic search of busy channels
BCLO function Yes : busy Channel Lock
REVERSE function Yes : the current channel RX frequency will be switched to TX frequency
FM RADIO function Yes : FM radio RX with auto search
Various functions Keypad lock + Memory SCAN + Beep Touch +
Bonus Flashlight
Structure ABS case and aluminum chassis injected
Display LCD display : green
Level display Channel Name Edit + Low power indication...
Options Programming cable + software
Programmable by software Yes
Battery Li-ion 2000 mAh
Connection CRT K type
Antenna 21 cm / SMA-Female
Deliver with Desktop charger, battery, antenna, strap for neck + strap for hand and belt clip
Size 110 x 56 x 37
Weight 250 g
Guaranty 2 years
ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΛΙΚ ΕΔΩ
ΦΟΡΗΤΟΣ ΠΟΜΠΟΔΕΚΤΗΣ VHF/UHF DUAL BAND DUAL WATCH ΑΠΟ ΤΗΝ CRT
Πολύ καλή λήψη με εξωτερική κεραία !
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Norm AMATEUR RADIO
Mode VHF / UHF
Frequency range 144-146 Mhz -- 430-440 Mhz
Power VHF : 1W / 2.5W / 5Watts -- UHF : 1W / 2.5W / 4Watts ERP
Input voltage 7.2V DC ± 20%
Memories 200 channels
Channel spacing 25 KHz wide band - 12.5 KHz narrow band
Bandwidth 12.5 Khz / 25 Khz
Step of increment 5 / 6.25 / 10 / 12.5 / 15 / 20 / 25 / 30 / 50 / 100 Khz
Working V/V ; V/U ; U/U ; U/V
TONE BURST Yes
CTCSS / DCS (encoder/decoder) 50 CTCSS / 208 DCS : sub-audio code to activate repeater like selective tone
DOUBLE WATCH function Yes
VOX function Yes : this feature triggers your microphone sound (hands free)
TOT function Yes : time out timer
SCAN function Yes : automatic search of busy channels
BCLO function Yes : busy Channel Lock
REVERSE function Yes : the current channel RX frequency will be switched to TX frequency
FM RADIO function Yes : FM radio RX with auto search
Various functions Keypad lock + Memory SCAN + Beep Touch +
Bonus Flashlight
Structure ABS case and aluminum chassis injected
Display LCD display : green
Level display Channel Name Edit + Low power indication...
Options Programming cable + software
Programmable by software Yes
Battery Li-ion 2000 mAh
Connection CRT K type
Antenna 21 cm / SMA-Female
Deliver with Desktop charger, battery, antenna, strap for neck + strap for hand and belt clip
Size 110 x 56 x 37
Weight 250 g
Guaranty 2 years
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)