Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2009

Όποιος άνθρωπος μπορεί ας βοηθήσει!

ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΩΚΤΙΚΟ
Όποιος άνθρωπος μπορεί ας βοηθήσει! "Το ονομα μου ειναι ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΛΙΑΜΒΑΚΟΣ.
Ειμαι κατακοιτος σε ενα κρεβατι ειμαι μονος και προσπαθω απο τον φεβρουαριο να μπω σε καποιο ιδρυμα αλλα δεν με δεχεται κανενα με την δικαολογια μιας ηπατιτιδας c που εχω την οποια την κολλησα απο μεταγγιση σε ενα χειρουργειο που εχανα πολυ αιμα και πηρα πολλες φιαλες. αυτο εγινε στο γενικο κρατικο... αθηνων το 1993.
η μητερα μου πεθανε 30 ιουλιου μετα απο ατυχημα στο σπιτι.
εκτος οτι δεν με δεχεται κανενα ιδρυμα πολλες φορες σε αυτο το διαστημα ζητησα βοηθεια απο καναλια και διαφορους δημοσιογραφους αλλα δεν ενδιαφερθηκε κανενας για το θεμα αυτο. εχω μια γυναικα απο τον ιανουαριο τοτε που ειχε χτυπησει η μητερα μου.
αυτη την στιγμη κανει να της δινω γυρω στα 2000 ευρω.
ο οτε μου εχει στειλει 3 εξωδικα ο ιδιοκτητς του σπιτιου εχει κανει εξωδικο στην μητερα μου η οποια οπως ειπα πιο πανω εφυγε απο την ζωη και διαφορα αλλα εξωδικα.
η γυναικα που με βοηθα θα φυγει γιατι δεν εχω χρηματα.
καταλαβαινετε τωρα αν μεινω μονος ουτε νερο θα μπορω να πιω.
δεν μπορω να σηκωθω απο το κρεβατι. το ερωτημα τωρα ειναι ενα κρατικο νοσοκομειο << μου προσφερε απλοχερα>> μια ηπατιτιδα τωρα δεν δικαιουμαι να μπω καπου σε ενα ιδρυμα? Αυτα εχω να πω δεν ξερω αν μπορειτε να κανετε κατι παντως οπως και να γινει ευχαριστω εκ των προτερων το τρωκτικο.
ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΛΙΑΜΒΑΚΟΣ
ΧΡΥΣΙΠΠΟΥ 18 ΔΑΦΝΗ ΤΗΛ. 2109020823
Υ.Γ
Τωρα που μπορω και γραφω το κανω με καποια κλεμενη συνδεση εχω ενα μικρο λαπτοπ.
"ΒΑΣΙΛΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: