Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΥΝΑΙΚΩΝ-ΘΕΜΑΤΑ

WOMEN’S GROUP  
“Save your Releationship”  
“Single Women”  
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΩΝ 2 ΦΥΛΩΝ & ΒΕΛΤΊΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΝΕΑ  2ωρη ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΕΤΑΡΤΗ 20  ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΣΤΙΣ 19:00 και ΚΑΘΕ ΤΕΤΑΡΤΗ.
ΘΕΜΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ "ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ"
ΔΩΡΕΑΝ Η ΠΡΩΤΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ 
Μερικά από τα θέματα που θα συζητήσουμε:
Φοβάμαι να μείνω μόνη?
Πώς να βελτιώσω την αυτοεκτίμηση μου?
Πώς να γίνω καλύτερη?
Οικειότητα.Πότε μπορεί να γίνει τοξική?
Γιατί γυρνάω στον πρώην?
Πώς να διαχεριστώ έναν χωρισμό?
Πώς να διαχεριστώ μια κρίση στην σχέση μου
Πώς μπορώ μα αποκτήσω περισσότερη δέσμευση  από τον συντροφό μου?
Πώς να γίνω διεκδικητικός στην σχέση μου?
Αυτοφροντίδα-Διαχείρηση άγχους.
Γλώσσα του σώματος.
Διαχείρηση θυμού και στρατηγικές βελτίωσης επικοινωνίας.
Φλερτ
Τί θέλουν οι άντρες από τις γυναίκες?
Πώς να γίνω μαγνήτης αντρών?
Πρώτη γνωριμία, κριτήρια και γνωριμίες
Πώς να διαχειριστώ την επικοινωνία?
Πώς μπορώ να αντιμετοπίσω ένα τρίτο πρόσωπο στην σχέση μου?
Συμπληρώστε ή προτείνετε μας τα θέματα που σας απασχολούν για να τα συζητήσουμε από κοντά!
-ΠΟΛΛΕΣ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ
-10% ΕΚΠΤΩΣΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΟΥ LOYNGE CAFE-AGYRA POLIHOROS

Δεν υπάρχουν σχόλια: