Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010

"ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΓΩ... ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΜΕΙΣ" ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ, ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ, ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΔΩΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ "KID AND FAMILY" στις 2O,21 Nοεμβρίου

"ΜΑΖΙ ΣΤΙΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ"     
εργαστήρια & δώρα για όλες τις οικογένειες 
Σας καλωσορίζουμε σ' ένα νέο τρόπο ζωής χαρίζοντας χαμόγελο κέφι και αγαπημένα δώρα.      
ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΓΩ... ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΜΕΙΣ      
Φτιάξαμε μια χαρούμενη γειτονιά με Εργαστήρια για το περιβάλλον, Aφήγηση παραμυθιού από τη Ζωή Νικητάκη, Παράσταση από την ομάδα Μαρμελάδα, Ζωντανή Μουσική, Διανομή πολλών ΔΩΡΩΝ για μικρούς & μεγάλους 20 & 21 Νοεμβρίου πεζόδρομος Δράκου (Μετρό Συγγρού-Φιξ) 11.00-14.00 από την "Παιδί & Οικογένεια"    
Δείτε αναλυτικά στο www.kidsfestival.gr  (Μενού "ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΜΑΣ)... η "ΠΑΙΔΙ & ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ - KID & FAMILY" εκτός της στήριξης στο ευρύ κοινό των οικογενειών, ανέλαβε την καθημερινή φροντίδα 130 οικογενειών στην Αθήνα. ΠΑΙΔΙ & ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ - KID & FAMILY    
Κοινωνία Σημαίνει Ενωμένοι Ενεργοί πολίτες σε όλες τις ηλικίες     
OTAN TO EΓΩ ... ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΜΕΙΣ     
Ένα μήνυμα που θέλουμε να καλλιεργήσουμε με επικέντρωση στο παιδί & την τρίτη ηλικία OUR HUMAN MANIFESTO     

Ήταν ένα μικρό κύμα, που μονολογούσε πολύ λυπημένο: « πόσο δυστυχισμένο είμαι… τα άλλα κύματα είναι τόσο μεγάλα και δυνατά και εγώ είμαι τόσο μικρό και ασήμαντο.      
Γιατί η ζωή είναι τόσο άδικη;»    
Ένα μεγάλο κύμα που βρισκόταν εκεί κοντά, το άκουσε και αποφάσισε να του απαντήσει: «Το λες αυτό διότι δεν καταλαβαίνεις την πραγματική σου φύση. Νομίζεις ότι είσαι ένα κύμα και νομίζεις ότι είσαι μικρό και ασήμαντο, ενώ στην πραγματικότητα δεν είσαι τίποτα από τα δύο».    
Ξαφνιασμένο το μικρό κύμα απαντά: «Πώς; Δεν είμαι κύμα;! Μα δεν βλέπεις τον κυματισμό μου; Δεν βλέπεις τα απόνερά μου; Αν και μικρό, είμαι κύμα! Τι εννοείς, δεν είμαι κύμα;»    
Ήρεμο το μεγάλο κύμα αποκρίνεται: «Αυτό που καλείς ‘κύμα’ δεν είναι τίποτε άλλο από μια προσωρινή μορφής σου. Στην πραγματικότητα, δεν είσαι παρά νερό! Όταν κατανοήσεις την βάση της φύσης σου, θα απαλλαγείς από την μιζέρια σου και θα δεις ότι εγώ είμαι εσύ, εσύ είσαι εγώ, και οι δύο είμαστε κομμάτι του ίδιου Όλου».... "   
Κι όταν δεν πεθαίνει ο ένας για τον άλλον είμαστε ήδη νεκροί"

Δεν υπάρχουν σχόλια: