Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012

«Θέλω να βγάλω όλη την... σέξι πλευρά μου»

«Θέλω να βγάλω όλη την... σέξι πλευρά μου»                                         
Γνωστός ηθοποιός: «δεν έχω σχέση με την μαφία της Θεσσαλονίκης»                               
Πρώτη φορά: ο γιός που γέννησε η Μ. Παναγιωτοπούλου στο Ντουμπάι                              
Α. Μπουρδούμης: «Έχω παίξει ξύλο για μια γυναίκα»                            
Δ. Ολυμπίου: «Θα πάω στο Just αν γίνει»                               
Γ. Σαμπάνης: «Δεν μου αρέσει η Eurovision»                                 
Ξέχασε δαχτυλίδι 1.2 εκατομμυρίων ευρώ στην... τουαλέτα                                    
Λύθηκε το μυστήριο του σκούφου: ο Jude Law καράφλιασε!                                   
Έγκυος ξανά η Angelina Jolie;                             
Σαρλίζ Θερόν: «Η ζωή δεν είναι πρόβα νυφικού»                                 
Εξομολόγηση - σοκ μουσικού: «έπινα 10 μπουκάλια κρασί την μέρα»
J. Edgar                                      
Η πιο σκοτεινή ώρα (The darkest hour)                                  
Μάρθα Μάρσι Μέι Μαρλιν (Martha Marcy May Marlene)                                    
Ο τελευταίος χορευτής του Μάο (Mao's last dancer)                                
Το άλογο του πολέμου (War Horse)

Δεν υπάρχουν σχόλια: