Κυριακή 26 Αυγούστου 2012

Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΕ ΤΙΤΛΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ Greek Alert

Greek Alert
Και ποιος θα με εμποδίσει να υποψιαστώ ότι οι φωτιές που ξεκινάνε στις 04:00...
Για πρωινό έχουν τους “τρομερούς” Τούρκους οι ΕΔ.

Μπουτάρης: «Ναι» στη φιλοξενία παράνομων μεταναστών στη Θεσσαλονίκη

«Γιατί, Θεέ μου, εγώ;» ή «Γιατί, Θεέ μου, όχι εγώ;» Μιά μαρτυρία-ιστορία γιά ...δυνατή πίστη

Ρατσιστική επίθεση "αντιρατσιστών" σε τέσσερις Έλληνες επειδή ήταν… κοντοκουρεμένοι

προς “αυτοαποκαλούμενα στελέχη της Λ. Συγγρού”

ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ Η ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΕΤΡΟΥ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ

ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ: Κινούμενο σχέδιο με πρωταγωνιστή το νερό

Συζήτηση πιστού κορυφαίου γενετιστή & αγνωστικιστή

Την ίδια στιγμή που ισλαμοφασίστες καταστρέφουν την Αθήνα, στο Πακιστάν 11χρονο χριστιανόπουλο έζησε την κόλαση πριν δολοφονηθεί.

"Γιάφκα": ρώσικη λέξη μπολσεβίκικης ορολογίας.

Ο μυστικός λόγος

Όποιος μιλήσει πεθαίνει ... Κάτι σοβαρό συμβαίνει ή απλά θέλουν να μας τρομοκρατήσουν ... καλού κακού προετοιμαστείτε ...

[VIDEO] Ντοκιμαντέρ-Η αλήθεια για τα ελληνικά Ομόλογα

Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΟΥ ΝΕΟΤΑΞΙΣΜΟΥ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΕΘΝΟΥΣ ΚΑΙ ΠΙΣΤΗΣ

Γ@@ώ την τρέλα μου!!! Η Μιμή έχει τρεις "αποσπασμένους" υπαλλήλους να την "προσέχουν"... επειδή έτσι είπε ο Ανδρέας!!

Βιβλίο βόμβα για τον Kemal: Καμία σχέση με Θεσσαλονίκη, ήταν Αρμένιος !!

ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ: Γιατί δεν αναφέρεται το Βορειοηπειρωτικό ζήτημα στο νέο βιβλίο Ιστορίας της Γ' Λυκείου;;

Ο άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός

Δεν υπάρχουν σχόλια: