Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2013

Η προώθηση του Ελληνικού ελαιολάδου στο εξωτερικό

Η προώθηση του Ελληνικού ελαιολάδου στο εξωτερικό μεταξύ των άλλων προϋποθέτει:
1. την προσαρμογή του προϊόντος στην αγορά-στόχο στην βάση των αρχών του Διαπολιτισμικού Marketing
2. την καινοτομική του εμφάνιση και συσκευασία
3. την διάθεση από τις εξαγωγικές επιχειρήσεις πολιτισμικών στελεχών ικανών να επικοινωνούν με άτομα διαφορετικής-από την δική μας-κουλτούρας.

Στο Συνέδριο Ελαιοτεχνία:
Εξαγωγές ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ, Ανταγωνισμός – Marketing – Τιμολόγηση, 14 Σεπτεμβρίου, ξενοδοχείο Athens Plaza

μεταξύ των διακεκριμένων στο χώρο εισηγητών περιλαμβάνεται και ο Δρ. Γιάννης Κριτσιωτάκις
με θέμα:
Ρόλος και σημασία της διαπολιτισμικής επικοινωνίας στην ανάπτυξη συνεργασιών με το εξωτερικό.
Στους συμμετέχοντες και μόνο θα διαθέσει το βιβλίο του στην τιμή των 12 ευρώ, στο οποίο αναπτύσσονται:
- Ο ρόλος την κουλτούρας στις εξαγωγές
- Οι τεχνικές επικοινωνίας με τις 20 μεγαλύτερες αγορές στόχους του κόσμου

Για αυτούς που δεν έχουν κάνει ακόμη την εγγραφή τους Στείλτε στο: info@eleotexnia.gr
Ονοματεπώνυμο και το κινητό σας

ΜΑΘΕΤΕ ΑΠΟ ΕΙΔΗΜΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΕΞΑΓΩΓΩΝ ΣΑΣ.
Σ η μ ε ι ώ σ τ ε   την   η μ ε ρ ο μ η ν ί α   στο  η μ ε ρ ο λ ό γ ι ο  σ α ς 14 Σεπτεμβρίου, Ξενοδοχείο Athens Plaza-Σύνταγμα
Περισσότερες λεπτομέρειες: 210 7568888  info@eleotexnia.gr