Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2014

ΣΤΕΙΛΤΕ ΣΗΜΑΤΑ ΚΑΠΝΟΥ.


Η αλλιώς, κόψτε ασφαλισμένοι το λαιμό σας.
Έχουμε τα καρναβάλια αυτών των ημερών, έχουμε και τα ΜΟΝΙΜΑ καρναβάλια, όλου του χρόνου.
Απόσπασμα από σημερινό τηλεφωνικό διάλογο με υπηρεσία συντάξεων του ΙΚΑ.
Για να δείτε ΤΙ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΑ λειτουργούν (υποτίθεται) τον κρατικό μηχανισμό.
«παρακαλώ τμήμα συντάξεων;
- Μάλιστα τι θέλετε;
- Θα ήθελα μια πληροφορία σχετικά με το φάκελο μου ο όποιος διεκπεραιώθηκε στις 13….
- Τον αριθμό μητρώου σας;
-….
- Μάλιστα τι θέλετε ακριβώς;
- Θα ήθελα να μου πείτε ΠΟΤΕ θα έρθει ο φάκελος μου στο ΙΚΑ της περιοχής μου….
- Θα πάρει είκοσι μέρες κύριε, γιατί τόσο κάνει με το ταχυδρομείο.
- Είκοσι μέρες για 60 χιλιόμετρα απόσταση και μάλιστα από τα κεντρικά του ταχυδρομείου;
Μιλάτε σοβαρά ρε παιδια;
Με τα πόδια έρχεται ο φάκελος;
Να έρθω να τον παραλάβω ο ίδιος, η να σας πληρώσω την ταχυμεταφορά.
- Δεν γίνεται αυτό δυστυχώς. Θα περιμένετε να έρθει υπηρεσιακώς. Μια φορά το μήνα κάνουμε αποστολή για να ξέρετε.
- Και θα περιμένω άλλες είκοσι μέρες; Έκλεισα ενάμιση χρόνο αναμονής, υπάρχει έντονο πλέον βιοποριστικό πρόβλημα, χώρια που δεν μπορώ να πάρω φάρμακα….
- Θα περιμένετε κύριε τέλος.»
Αυτό φίλοι μου, ήταν ένα απόσπασμα όπως έγραψα πιο πάνω από την τηλεφωνική επικοινωνία που είχε σήμερα φίλος μου ανάπηρος με τα κεντρικά του ΙΚΑ στη Θεσσαλονίκη.
Ήμουν μπροστά στο τηλεφώνημα και άκουγα και εγώ από δεύτερη συσκευή.
Ο φίλος μου είναι μια ακόμα περίπτωση από τις χιλιάδες εκείνων που ταλαιπωρούνται ΣΚΟΠΙΜΑ από την κρατική αλλά και την απλή, δημοσιοϋπαλληλική  νοοτροπία της αδιαφορίας.
Τα μεγάλα και παχιά λόγια που κατά καιρούς βγαίνουν από τα στόματα πρωθυπουργού, υπουργών, γραμματέων και φαρισαίων, και λένε για «εκσυγχρονισμό» και τέλος της ταλαιπωρίας, και ένα σωρό άλλα, δεν είναι παρά λόγια του αέρα μπας και ξεγελάσουν εμάς όλους τους αφελείς και μας ξεφορτωθούν.
Ο φίλος μου, όπως και χιλιάδες άλλοι που πέρασαν από τα ΚΕΠΑ είναι εγκλωβισμένος στη γραφειοκρατία, χρωστά φάρμακα ενός και πλέον έτους, ΔΕΝ έχει «συνοδό» που χρειάζεται, και πολλά άλλα.
Βέβαια, ο Ε.Ο.Π.Υ.Υ, το ΙΚΑ, κλπ και όπως αλλιώς θα το ονομάσουν γιατί είπαμε, οι άνθρωποι είναι επικίνδυνοι και κάνουν πειράματα στου κασίδη το κεφάλι, δεν νοιάζεται για το ζόρι των ανθρώπων αυτών.
Στην παρούσα φάση, το τέρας της γραφειοκρατίας βγαίνει για πολλοστή φορά θριαμβευτής σε βάρος ανθρώπων μισερών.
Που θα βρουν το δίκιο τους;
Στη χώρα που υποτίθεται ότι ζουν, ΠΟΥΘΕΝΑ.
Άλλοι έχουν ήδη απευθυνθεί στον Συνήγορο του Πολίτη, άλλοι μαζεύτηκαν σε ομάδες και έβαλαν δικηγόρους.
Κάποιος πρέπει κάποτε στο μπάχαλο αυτό να ΠΛΗΡΩΣΕΙ.
Δεν μπορεί να παίζουν με τις ζωές του κοσμάκη και να μένουν ατιμώρητοι.
Οι υπουργοί, οι υφυπουργοί, ο πρωθυπουργός, οι βουλευτές, ΟΛΟΙ τους, μήνας μπαίνει μήνας βγαίνει τσεπώνουν τα χιλιάρικα τους, οι υπάλληλοι παίρνουν το μισθό τους κανονικά.
Δεν τους νοιάζει για το αν κινδυνεύουν ζωές από έλλειψη φαρμάκων, αν δεν έχουν οι άλλοι να φάνε, αν , αν, αν.
Η ψευτιά, η απανθρωπιά, η κοροϊδία βασιλεύουν στο κράτος του δίκαιου, των μεταρρυθμίσεων της προόδου, η οποία είναι τόση, ώστε όταν πλέον θα πρέπει οι «υπηρεσίες» να επικοινωνήσουν μεταξύ τους, θα στέλνουν σήματα καπνού, η θα χρησιμοποιούν το ΤΑΜ ΤΑΜ.

Βασίλης Τσούγκαρης