Σάββατο 1 Μαρτίου 2014

Εγώ Είμαι Για Σένα | Οι 15 50 διασκευάζουν Nickelback & μας καλούν να μείνουμε ενωμένοι!

 
15 50 Εγώ Είμαι Για Σένα
 Οι 15 50 διασκευάζουν Nickelback & μας καλούν να μείνουμε ενωμένοι!
Δείτε το ολοκαίνουργιο Video Clip!
Οι εκρηκτικοί 15 50  εμπνέονται από το διεθνώς αγαπημένο “When We Stand Together” των Nickelback και μας τραγουδούν "Εγώ Είμαι Για Σενα", μια διασκευή με κοινωνικό μήνυμα, που μας καλεί να μείνουμε ενωμένοι! Φορτισμένοι με αστείρευτη rock ενέργεια, οι 15 50 μας παρουσιάζουν ένα τραγούδι-κάλεσμα για ενότητα στον φίλο, σύντροφο, αδελφό, συνάνθρωπό μας. Γιατί πραγματικά δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα και μόνο μαζί μπορούμε!Ένα τραγούδι σε μουσική των Nickelback και σε στίχους του κιθαρίστα και ''αρχηγού'' Ρουσσέτου Δημητρόγλου και του Μηνά Τσίγκου (νέου τραγουδιστή της μπάντας). Ταυτόχρονα με την κυκλοφορία του νέου single, και το ολοκαίνουργιο video clip, σε σκηνοθεσία Μάιρας Στυλιανού.
Το ''Εγώ Είμαι Για Σένα'' θα εμπεριέχεται στην επερχόμενη νέα ιδιαίτερη συλλογή των 15 50, που θα ονομάζεται “Super Market Rock Music Ltd” και θα παρουσιάζει αγαπημένες all time classic διασκευές της μπάντας (“Θεός Αν Είναι”, “Σαν Σταρ Του Σινεμά”), που έχουν αγαπηθεί μέσα από τα θρυλικά τους live sessions ανά τα χρόνια                          
                                       
Παράλληλα, οι 15 50 δουλεύουν πυρετωδώς στο studio για τα κομμάτια του νέου τους ολοκληρωμένου δίσκου, με πρώτο δείγμα της νέας δουλειάς τους το «Να Καιγόμουνα» που κυκλοφόρησε μόλις πρόσφατα μαζί με το επίσημο video clip από την Platinum Records.
Οι live εμφανίσεις δεν λείπουν φυσικά από το πρόγραμμα του αγαπημένου συγκροτήματος, που παρασύρει το Αθηναϊκό κοινό στα πιο ξέφρενα live rock party κάθε Τετάρτη στο hottest στέκι του κέντρου, στο BIGAPPLE στο Κολωνάκι!
Το νέο single κυκλοφορεί από την Platinum Records. Watch Official Video Clip on YouTube!
 
Artist Official Facebook Pages
https://www.facebook.com/1550band
http://www.youtube.com/user/The1550band
http://twitter.com/#!/1550band
http://myspace.com/1550band
Εγώ Είμαι Για Σενα - 15 50
Στίχοι: Ρουσσέτος Δημητρόγλου, Μηνάς Τσίγκος
Μουσική: Nickelback
Ηχογράφηση: Studio Odeon
Ηχοληψία: Ηλίας Λάκκας
Μέρος της ηχογράφησης: Studio 222
Ηχοληψία: Δημήτρης Ντελής
Εγώ Είμαι για Σένα | Οfficial Video Clip
Σκηνοθεσία: Μάιρα Στυλιανού
Cinematography - Μοντάζ : Βασίλης Σταυρόπουλος
Make Up Artist & Hair Stylist: Marilena Noodle
 Cover photo shot by Marilena Noodle


2013 Platinum Records
Facebook: http://www.facebook.com/PlatinumRecordsGR
Website: www.platinumrecords.gr
YouTube: www.youtube.com/PlatinumRecordsT