Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

Νέες Εκδόσεις

ΝΕΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ
Φεβρουάριος 2014
 
ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ, Η πρόκληση του διεθνούς ανταγωνισμού
Ball A.D., Geringer J.M., Minor S.M., McNett M.J., Μετάφραση – Επιμέλεια: Ελένη Δελιβάνη
Από τα πλέον σημαντικά στο αντικείμενό του και best seller όχι μόνο στην αγγλική γλώσσα, αλλά και σε πολλές άλλες που έχει μεταφραστεί, η δωδέκατη έκδοση του βιβλίου «Διεθνής Επιχειρηματική Δραστηριότητα» είναι πλέον διαθέσιμη και στην ελληνική της έκδοση. Η σύγχρονη κοινωνικο-οικονομική οργάνωση γίνεται ολοένα πιο αλληλένδετη από πολλές και ενδιαφέρουσες απόψεις. Ανεξάρτητα από το αν απευθύνεται σε προχωρημένους φοιτητές προπτυχιακού επιπέδου ή σε φοιτητές MBA, η μελέτη αυτή για την διεθνή επιχειρηματική δραστηριότητα είναι ιδανική ως απάντηση σε μεγάλο αριθμό ερωτημάτων: για την επιχειρηματική δραστηριότητα σε διαφορετικούς πολιτισμούς, τη σημασία της γεωγραφικής θέσης, το γιατί τα προϊόντα είναι ταυτόσημα ή όχι ανάλογα με τον πολιτισμό, γιατί οι άνθρωποι εργάζονται με διαφορετικούς τρόπους, την επίδραση του διαδικτύου και πολλά ακόμη. Εμπλουτισμένο με χάρτες, φωτογραφίες, τα πιο σύγχρονα διεθνή στοιχεία, το βιβλίο αυτό αποτελεί το απαύγασμα της συλλογικής πείρας συγγραφέων με κορυφαία διεθνή επιχειρηματική εμπειρία, εξειδικευμένους στο διεθνές μάνατζμεντ, τη χρηματοοικονομική, τα νομικά, τη διεθνή στρατηγική και το μάρκετινγκ.
ISBN: 9789604583584
Τιμή: 124,00 €
Σελίδες: 910 Περισσότερα...
ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Βασίλης Αυδίκος
Μία από τις πρώτες ίσως αντιδράσεις στο άκουσμα του όρου «πολιτιστική βιομηχανία» είναι η άρνηση ότι ο πολιτισμός είναι εμπόρευμα. Το βασικό θέμα ωστόσο είναι το κατά πόσο ο πολιτισμός και η δημιουργικότητα αφήνεται στις δυνάμεις της αγοράς, ή υπάρχει μια στοχευμένη δημόσια πολιτική που προστατεύει την δημιουργία. Στην Ελλάδα, η πολιτιστική πολιτική δεν είχε σχεδόν ποτέ σαφείς στόχους και κριτήρια, ενώ κυρίαρχη υπήρξε ανέκαθεν η εμμονή με την ανάδειξη και προβολή της πολιτιστικής κληρονομιάς που συνήθως λειτουργεί και ως «προϊόν» για τη τουριστική οικονομία. Αυτό σημαίνει ότι ο σύγχρονος πολιτισμός υπήρξε υποβαθμισμένος και οι λιγοστές πολιτικές για τη σύγχρονη δημιουργία υπήρξαν αποσπασματικές και δεν ανταποκρίνονταν στις πραγματικές ανάγκες της εγχώριας πολιτιστικής παραγωγής. Επιχειρώντας μια λεπτομερή ανάλυση των οικονομικών χαρακτηριστικών των κλάδων πολιτισμού και δημιουργικότητας στην Ελλάδα, το βιβλίο αυτό εισάγει τον αναγνώστη στα θεωρητικά παραδείγματα των πολιτιστικών και δημιουργικών βιομηχανιών, όπως και στις κυρίαρχες πολιτικές που υπάρχουν για τη στήριξή τους. Παράλληλα, αναδεικνύει το ζήτημα της άνισης πολιτιστικής ανάπτυξης που παρατηρείται μεταξύ της Αθήνας και των υπόλοιπων ελληνικών πόλεων και εξετάζει τις γεωγραφικές συσπειρώσεις των δημιουργικών βιομηχανιών στην Αθήνα.
ISBN: 9789604583034
Τιμή: 11,00 €
Σελίδες: 224 Περισσότερα...