Σάββατο 31 Μαΐου 2014

Πάρις - Αχ Ψυχή Μου | Το νέο τραγούδι του Πάρι που θα αγαπήσετε!

Πάρις

Αχ Ψυχή Μου

Ο Πάρις επιστρέφει με ολοκαίνουργιο τραγούδι που μας βάλει σε κλίμα καλοκαιρινής γιορτής! Ο νεαρός και ταλαντούχος Πάρις επιστρέφει με νέο τραγούδι που θα ακουστεί δυνατά στις πιο μαγικές βραδιές του φετινού καλοκαιριού!
«Αχ Ψυχή Μου»
Ο Πάρις ερμηνεύει μοναδικά ένα ιδιαίτερο τραγούδι που ακούσαμε σε πρώτη ερμηνεία από τον Αντώνη Καρδαμίλη, σε μουσική Σταύρου Παζαρέτζη και στίχους Φούλης Τζελέπη, σε μία νέα εθιστική εκδοχή μέσα από την ενορχήστρωση του Νίκου Γεωργόπουλου.
Από τα πιο αγαπημένα νέα πρόσωπα της λαϊκής μουσικής σκηνής, ο Πάρις έχει κερδίσει τις εντυπώσεις με τα πρώτα του τραγούδια «Έχει Κάτι», «Προς Το Παρόν» & «Ζω Για Σένα», αλλά και με τις επί σκηνής live ερμηνείες του στο Posidonio, όπου συνεχίζει να εμφανίζεται για 4η συνεχή σεζόν στο πλευρό του Κωνσταντίνου Αργυρού!
Τον απολαμβάνουμε στο νέο του τραγούδι «Αχ Ψυχή Μου», ενώ σύντομα έπεται και το επίσημο video clip από την Platinum Records.
Το Digital Single κυκλοφορεί από την Platinum Records.
Τη νέα δισκογραφική εταιρεία που στηρίζει το Ελληνικό τραγούδι!
Ακούστε το νέο τραγούδι στο YouTube!
ΑΧ ΨΥΧΗ ΜΟΥ – ΠΑΡΙΣ
ΜΟΥΣΙΚΗ: ΣΤΑΥΡΟΣ ΠΑΖΑΡΕΤΖΗΣ
ΣΤΙΧΟΙ: ΦΟΥΛΗ ΤΖΕΛΕΠΗ
ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΣΗ: ΝΙΚΟΣ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ
https://www.facebook.com/Paris.Official.Fan.Page 2014 Platinum Records
Facebook: http://www.facebook.com/PlatinumRecordsGR
Website: www.platinumrecords.gr
YouTube: www.youtube.com/PlatinumRecordsTube

Contact: info@platinumrecords.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: