Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2014

Πάρις - ΕΙΜΑΙ ΑΛΛΟΥ! | Νέο τραγούδι - ατάκα που θα μας ξεσηκώσει!

Πάρις
ΕΙΜΑΙ ΑΛΛΟΥ! Ο Πάρις τραγουδά το νέο τραγούδι - ατάκα που θα μας ξεσηκώσει! LISTEN TO NEW SONG ON YOUTUBE! Ο πολλά υποσχόμενος τραγουδιστής Πάρις είναι εδώ για να μας ξεσηκώσει με το νέο τραγούδι που ακούει στο στίχο-ατάκα "ΕΙΜΑΙ ΑΛΛΟΥ!" Είμαι αλλού, είμαι αλλού.. Είμαι αλλού κατάλαβε το!
Είμαι αλλού, είμαι αλλού.. Είμαι αλλού ξεπέρασε το!
Από τα πιο αγαπημένα νέα πρόσωπα της λαϊκής μουσικής σκηνής, ο Πάρις έχει κερδίσει τις εντυπώσεις με τα πρώτα του τραγούδια «Έχει Κάτι», «Προς Το Παρόν», «Ζω Για Σένα» & «Αχ Ψυχή Μου» αλλά και με τις επί σκηνής live ερμηνείες του που ανεβάζουν το κέφι στα ύψη! Μετά από μια εξαιρετικά επιτυχημένη σειρά εμφανίσεων με τον Νίκο Βέρτη στο ORAMA Live Stage στη Θεσσαλονίκη, ο προσεχώς χειμώνας βρίσκει τον Πάρι και πάλι στο πλευρό του Νίκου Βέρτη μαζί με την Ελένη Φουρέιρα στο Κέντρο Αθηνών! Τον απολαμβάνουμε στο νέο του τραγούδι «ΕΙΜΑΙ ΑΛΛΟΥ!» από την Platinum Records!
 Τη νέα δισκογραφική εταιρεία που στηρίζει το Ελληνικό τραγούδι!
Ακούστε το "ΕΙΜΑΙ ΑΛΛΟΥ" στο YouTube!
ΠΑΡΙΣ – ΕΙΜΑΙ ΑΛΛΟΥ!
Μουσική: Δούκας
Στίχοι: Βαγγέλης Καρατζάνος
Ενορχήστρωση/ Προγραμματισμός: Δούκας
Επιμέλεια Παραγωγής: Δούκας, Βαγγέλης Καρατζάνος
https://www.facebook.com/PARIS.KARAVASILIS.OFFICIAL 2014 Platinum Records
Facebook: http://www.facebook.com/PlatinumRecordsGR
Website: www.platinumrecords.gr
YouTube: www.youtube.com/PlatinumRecordsTube

Contact: info@platinumrecords.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: