Για ποια όργανα μιλώ; Μα για τα «επίκαιρα», των ημερών, όχι βέβαια εκείνα της παράδοσης, και του γλεντιού, τα άλλα, των εκλογών και των…. «αγώνων» τους. Τα όργανα των κομμάτων.
Θα μου πείτε, καλά, τώρα άρχισαν; Αυτά βαρανε εδώ και καιρό.
Δε διαφωνώ, το γνωρίζω πολύ καλά από τα sms που δέχομαι στο κινητό μου (όπως και
οι πιο πολλοί) από πολικούς που ούτε καλημέρα δε θα μας έλεγαν σε άλλη περίπτωση.
Αυτό είναι το ΕΝΑ στοιχείο από τα πολλά της όλο φάλτσα μουσικής που παίζουν τα
εν λόγο όργανα.
Απλά, ΤΩΡΑ, είναι που μπήκαν στο χορό όλες οι «δυνάμεις», δημοσκοπήσεις,
τηλέφωνα, δηλώσεις, τρομοκρατία και εκβιασμοί, ταξίματα (βοήθεια μας)…. Βλέπετε,
είναι μικρή η προεκλογική «περίοδος» και μας τα σερβίρουν όλα σε ένα για να προλάβουν.
Διάβαζα ένα άρθρο που ευθύς αμέσως θα δημοσιεύσω κάποια αποσπάσματα
του!
Ο τίτλος του «Τι δείχνουν οι μετρήσεις: Σε τι ελπίζει και τι
φοβάται η Ν.Δ. από τις δημοσκοπήσεις»….
Οι «μετρήσεις» οι πληρωμένες, δε ξέρω τι δείχνουν, οι ΔΙΚΕΣ
μας μετρήσεις δείχνουν τα μέτρα τους για…. «κάσα». Έτσι απλά και στεγνά.
«Τον πρώτο κύκλο δημοσκοπήσεων μετά τις εορτές και αφού οι
πολίτες συνειδητοποιήσουν την πραγματικότητα της προσφυγής στις κάλπες
αναμένουν στο Μέγαρο Μαξίμου και τη Συγγρού, προκειμένου να αξιολογήσουν την
επίδραση των τελευταίων εξελίξεων στη δημοσκοπική δυναμική των κομμάτων και,
προφανώς, να διαμορφώσουν αναλόγως και την επικοινωνιακή τους στρατηγική έναντι
του ΣΥΡΙΖΑ.
«Να προσέξετε τις δημοσκοπήσεις μετά των Φώτων, αυτές θα
αποτυπώνουν καθαρά τη δυναμική των πραγμάτων» διαμηνύουν έμπειροι εκλογικοί
αναλυτές, που συμβουλεύουν σχετικώς τη Νέα Δημοκρατία, αναδεικνύοντας ως
πρόσθετο στοιχείο αβεβαιότητας στην επικείμενη εκλογή την πολύ περιορισμένη
προεκλογική περίοδο που περιορίζεται σε μόλις 24 ημέρες, χωρίς να αφαιρούνται
βέβαια και οι αργίες για τις εορτές.»
(Όπως έλεγε δηλαδή ο Τραμπάκουλας «να προσέχετε την πόρτα»,
ένα τέτοιο πράγμα να προσέξουν μετά τις γιορτές)
«Στο γαλάζιο επιτελείο ερευνώνται μία σειρά από ποσοτικά και
ποιοτικά δεδομένα, επί των οποίων θα οικοδομηθεί -εν μέρει, καθώς η κατά μέτωπο
επίθεση στο ΣΥΡΙΖΑ και η ανάδειξη των κινδύνων εξόδου της χώρας από την
Ευρωζώνη είναι ειλημμένη απόφαση- και η στρατηγική του κόμματος.»
(Μας έφαγαν η ποιότητα και τα σχέδια)
«Τα μέχρι τώρα δεδομένα δείχνουν:
• σμίκρυνση της ψαλίδας μεταξύ
ΣΥΡΙΖΑ και Ν.Δ., όχι μόνον λόγω της αύξησης της συσπείρωσης στη Ν.Δ. αλλά και
εξαιτίας του γεγονότος ότι κάποιοι εκ των αναποφάσιστων εμφανίζονται τώρα να
επιλέγουν το κυβερνών κόμμα
(Δείχνουν και άλλα, όπως τους μπαλτάδες που κρατάμε πλέον, αλλά
αυτά δε λέγονται σε εκείνους που μας πληρώνουν, οπότε περιοριζόμαστε ΜΟΝΟ στις
«ψαλίδες»)
• διατήρηση της ρευστότητας στο εκλογικό σώμα, με ισχυρές μετακινήσεις μεταξύ των κομμάτων, ακόμη και απευθείας ανταλλαγές ψηφοφόρων μεταξύ Συγγρού και Κουμουνδούρου. Εν προκειμένω, το ισοζύγιο είναι αρνητικό για τη Ν.Δ. καθώς επί του παρόντος μετράει απώλειες προς την πλευρά Τσίπρα
• διατήρηση της ρευστότητας στο εκλογικό σώμα, με ισχυρές μετακινήσεις μεταξύ των κομμάτων, ακόμη και απευθείας ανταλλαγές ψηφοφόρων μεταξύ Συγγρού και Κουμουνδούρου. Εν προκειμένω, το ισοζύγιο είναι αρνητικό για τη Ν.Δ. καθώς επί του παρόντος μετράει απώλειες προς την πλευρά Τσίπρα
(Καταλάβατε; Οι «κύριοι» αλλάζουν τους ψηφοφόρους σαν πουκάμισα,
τους έχουν δεδομένους, ξέρουν ότι είναι πρόβατα….. άντε μη πω καμιά κουβέντα)
• «ανταπόκριση» και προβληματισμός των πολιτών για τους κινδύνους μίας πολιτικής ΣΥΡΙΖΑ αλλά, ταυτόχρονα, και άρνησή τους να αποδεχθούν το δόγμα του σοκ ως μοναδική παράμετρο για την επιλογή τους. Με άλλα λόγια, οι ψηφοφόροι εκτός από τον... κίνδυνο, θέλουν και την προβολή ενός συγκεκριμένου σχεδίου από την πλευρά της Ν.Δ. για την επόμενη ημέρα
• υψηλή δημοφιλία και ταυτόχρονα πρωτιά του Αντώνη Σαμαρά, ειδικά έναντι του Αλέξη Τσίπρα, στα ποιοτικά στοιχεία καταλληλότητας για την Πρωθυπουργού, γεγονός που εξηγεί και το ότι η καμπάνια της Ν.Δ. θα οικοδομηθεί «πάνω» στον κ. Σαμαρά. ….»
• «ανταπόκριση» και προβληματισμός των πολιτών για τους κινδύνους μίας πολιτικής ΣΥΡΙΖΑ αλλά, ταυτόχρονα, και άρνησή τους να αποδεχθούν το δόγμα του σοκ ως μοναδική παράμετρο για την επιλογή τους. Με άλλα λόγια, οι ψηφοφόροι εκτός από τον... κίνδυνο, θέλουν και την προβολή ενός συγκεκριμένου σχεδίου από την πλευρά της Ν.Δ. για την επόμενη ημέρα
• υψηλή δημοφιλία και ταυτόχρονα πρωτιά του Αντώνη Σαμαρά, ειδικά έναντι του Αλέξη Τσίπρα, στα ποιοτικά στοιχεία καταλληλότητας για την Πρωθυπουργού, γεγονός που εξηγεί και το ότι η καμπάνια της Ν.Δ. θα οικοδομηθεί «πάνω» στον κ. Σαμαρά. ….»
ΠΗΓΗ:NEW POST.GR
Δηλαδή, ΑΥΤΟΙ μας έχουν κανονικά χε……ς, παίζουν τα παιχνιδάκια
των δημοσκοπήσεων που είναι ΟΛΑ ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΠΕΖΑΧΤΑΔΕΣ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ
ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ, και ΕΜΕΙΣ, προβληματιζόμαστε ακόμα και δεν τους έχουμε πάρει με
τις πέτρες ΟΛΟΥΣ.
ΤΑ κόμματα το βιολί τους λοιπόν, το ζόρι τους, τις καρέκλες,
και μη μασάτε πρόλογο πως και καλά νοιάζονται για τη χώρα. Αν νοιαζόταν έστω
και λίγο, δεν θα την είχαν φέρει εδώ που την έφεραν. Έτσι για να μην ξεχνιόμαστε,
γιατί παράγινε η κοροϊδία. Και ένα μήνυμα προς τους «έμπειρους αναλυτές», κύριοι,
μην είστε τόσο σίγουροι και αμολατε τις «αναλύσεις» σας για να χαϊδέψετε τα αυτιά
των αφεντικών σας.
Πίσω έχει η αχλάδα την ουρά, και οι άσχημες εκπλήξεις έρχονται,
και δε θα είναι και η πρώτη φορά που ο κόσμος θα αδειάσει τόσο εσάς, όσο και
τους εργοδότες σας.
ΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΤΕ ΝΑ ΠΕΤΑΞΕΤΕ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΣΑΣ.
Βασίλης Τσούγκαρης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου