Κυριακή 8 Μαρτίου 2015

ΚΑΙΤΗ ΓΑΡΜΠΗ - ΝΑ ΜΟΥ ΜΙΛΑΣ ΣΤΟΝ ΕΝΙΚΟ |Official Music Video



ΚΑΙΤΗ ΓΑΡΜΠΗ

ΝΑ ΜΟΥ ΜΙΛΑΣ ΣΤΟΝ ΕΝΙΚΟ
Official Video Clip
Το νέο τραγούδι της Καίτης Γαρμπή, μέσα από το soundtrack της ταινίας
"Οι Γαμπροί Της Ευτυχίας", οπτικοποιείται στα Ζογοροχώρια
Δείτε το επίσημο video clip "Να Μου Μιλάς Στον Ενικό"!
Η Καίτη Γαρμπή χαρίζει μία μοναδική ερμηνεία στο πολύ δυνατό νέο τραγούδι με τίτλο "Να Μου Μιλάς Στον Ενικό", που ξεχώρισε από την πρώτη στιγμή, μέσα από το επίσημο soundtrack της νέας ταινίας του Στράτου Μαρκίδη "Οι Γαμπροί Της Ευτυχίας" από την PANIK PLATINUM Τη μουσική στο ξεχωριστό αυτό ζεϊμπέκικο υπογράφει το αγαπημένο "Παιδί Της Πάτρας", ο βιρτουόζος μουσικός και συνθέτης, Χρήστος Παπαδόπουλος και τους στίχους ο Γιάννης Σίννης. Το "Να Μου Μιλάς Στον Ενικό" οπτικοποιήθηκε στο ειδυλλιακό χειμωνιάτικο τοπίο των Ζαγοροχωρίων μέσα από την σκηνοθετική ματιά της Βικτώριας Βελλοπούλου, με την αγαπημένη Καίτη Γαρμπή να πρωταγωνιστεί σε μία εικόνα μαγική! Το νέο video clip κυκλοφορεί από την PANIK PLATINUM. Απολαύστε το! 
Καίτη Γαρμπή - Να Μου Μιλάς Στον Ενικό Μουσική: Χρήστος Παπαδόπουλος
Στίχοι: Γιάννης Σίννης
Σκηνοθεσία: Βικτώρια Βελλοπούλου
Ευχαριστούμε την εταιρεία Front Seat για την παραχώρηση της Καίτης Γαρμπή 
για τη συμμετοχή της στο album "Οι Γαμπροί Της Ευτυχίας" 2014 PANIK PLATINUM
Facebook: https://www.facebook.com/panikrecords
YouTube https://www.youtube.com/user/PanikRecordsTube
Contact info@panikrecords.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: