Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2016

ΕΝΑΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ

ΕΝΑΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ

Υπήρξε πράγματι ένας ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ  ο Αντιστράτηγος ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΤΖΙΑΣ, πρόσφατα παραιτηθείς από την ηγεσία του Πυροσβεστικού Σώματος, ΙΣΩΣ Ο ΜΟΝΟΣ (!) που ήταν ΕΞΩ από τα όποια ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ, αυτά, που εδώ και πολλά χρόνια τρώνε τα σωθικά της πυροσβεστικής, στερώντας την τόσο από ΙΚΑΝΟΤΑΤΟΥΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥΣ, όσο και από κάθε ελπίδα ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ της.
Θα το ξαναγράψω, ανήκω στην πυροσβεστική ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ σαν ΕΘΕΛΟΝΤΗΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΣ εδώ και χρόνια, την έχω αγαπήσει αυτή την οικογένεια, και ακόμα όταν πάψω να είμαι Εθελοντής Πυροσβέστης, θα εξακολουθώ να είμαι μέλος της οικογένειας αυτής.
Τα ίδια συναισθήματα έχουν ΟΛΟΙ οι Εθελοντές του Σώματος….
Έχω δει, και έχω ΜΑΘΕΙ όλα αυτά τα χρόνια πάρα πολλά για το Πυροσβεστικό Σώμα, είδα και έζησα καταστάσεις που με έκαναν ΥΠΕΡΗΦΑΝΟ που είμαι και εγώ σε αυτήν την οικογένεια, αλλά είδα και έζησα και καταστάσεις που με έκαναν ΕΞΑΛΛΟ, με απογοήτευσαν, με έκαναν και εμένα να αναρωτηθώ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΡΕΚΛΑΣ που παίζεται ΚΑΙ στην Πυροσβεστική ( τονίζω το ΚΑΙ, γιατί το ΙΔΙΟ παιχνίδι παίζεται σε ΟΛΑ τα Σώματα Ασφαλείας, αλλά και στο στράτευμα).
Ο Αρχηγός λοιπόν ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ, ΝΑΙ, ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ (αν κάνω λάθος οι Συνάδελφοι παρακαλώ να με διορθώσουν).
ΓΙΑΤΙ ΟΜΩΣ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ;
Ας δούμε την επιστολή παραίτησης και θα τα πούμε στην συνέχεια…
«Κύριε Υπουργέ, Μη δυνάμενος (εκ χαρακτήρος) να υποκύψω σε προσταγές και επιθυμίες που είναι αντίθετες με τα πιστεύω μου, τις Αξίες και Αρχές μου,
Έχοντας εξαντλήσει κάθε πρόσφορο και θεμιτό μέσο, προσπαθώντας και ενεργώντας με σκοπό τη διαφύλαξη του κύρους του θεσμού που υπηρετώ, αλλά και υπερασπιζόμενος την προσωπική μου Αξιοπρέπεια.
Υποβάλλω σήμερα την παραίτησή μου από το Αξίωμα του Αρχηγού του Πυροσβεστικού Σώματος, προκειμένου να επιλεγεί νέος Αρχηγός ο οποίος θα τυγχάνει της πολιτικής στήριξης και εμπιστοσύνης τόσο από τον Γενικό Γραμματέα Πολιτικής Προστασίας όσο και τον Αναπληρωτή Υπουργό Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης.
Εμμένω στην παρούσα και ευχαριστώ τον Πρωθυπουργό της χώρας κ. Αλέξη Τσίπρα, για την εμπιστοσύνη που έδειξε στο πρόσωπό μου και την εκφρασμένη δημόσια θέση του ότι «οι Αρχηγοί των Σωμάτων Ασφαλείας δεν επιλέχθηκαν με κομματικά κριτήρια, αλλά γιατί είναι ικανοί και έντιμοι Αξιωματικοί».
Παρακαλώ για τις δικές σας ενέργειες.
Ο ΑΡΧΗΓΟΣ
Ιωάννης Θ. Καρατζιάς
Αντιστράτηγος Π.Σ.»
ΠΗΓΗ: policenet.gr
Αυτά γράφει στην επιστολή ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ προς κάθε «αρμόδιο» ο ΑΡΧΗΓΟΣ, φωτογραφίζοντας ΔΥΣΤΥΧΩΣ πολλά «φανερά και κρυφά» ΧΡΟΝΩΝ….
Βλέπετε, έτσι για να μη ξεχνιόμαστε, όταν γίνονται οι «ΚΡΙΣΕΙΣ» αξιωματικών, ΠΑΝΤΟΥ, ισχύει το εξής.
ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ «ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ», και όταν λέω «δικοί μας», εννοώ ΠΟΙΟΙ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟ ΚΥΒΕΡΝΩΝ ΚΟΜΜΑ, ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΑΣ (και όχι απαραίτητα στο κυβερνών γιατί έχουμε και τις διάφορες «συμφωνίες) ΔΕΝ ΘΑ ΑΦΗΣΟΥΝ ΤΟΥ «ΑΛΛΟΥΣ» ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΗΖΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΑΣΚΗΣΟΥΝ ΤΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ΟΠΩΣ ΒΟΛΕΥΕΙ ΕΜΑΣ…. Ε, ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΜΠΟΥΝ ΣΕ «ΘΕΣΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙ» ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ «ΕΥΔΟΚΙΜΩΣ ΘΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΝ»……
ΔΕΝ μας ενδιαφέρει αν οι «δικοί μας» δεν κάνουν τίποτα παραγωγικό…
ΔΕΝ μας ενδιαφέρει αν οι «δικοί μας», είναι ΤΕΝΕΚΕΔΕΣ ΞΕΓΑΝΩΤΟΙ….
Μας ενδιαφέρει ότι είναι «δικοί μας»….
Αυτά (και άλλα πολλά) συμβαίνουν ΧΡΟΝΙΑ τώρα Συνέλληνες, το ξέρουν ακόμα και τα μικρά παιδιά.
Οι ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ, οι ΔΙΚΟΙ ΤΟΥΣ, γαντζώνονται από τις καρέκλες τους (ΕΥΤΥΧΩΣ ΟΧΙ ΟΛΟΙ) όπως και οι πολιτικοί, και κοιτάζουν την… «καριέρα» τους αδιαφορώντας οι περισσότεροι για τους «από κάτω» και τα προβλήματα τους.
Μπορώ να γράψω πολλά, δεν είναι άλλωστε και λίγες οι συζητήσεις μου με αξιωματικούς κλπ, αλλά, το αφήνω για την ώρα.
Η ΒΡΩΜΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ στην οποία συμμετέχουν και κάποιοι «συνδικαλιστές καριέρας» και τα παιχνίδια τους είναι μερικές, ίσως οι ΚΥΡΙΕΣ αιτίες που αντί να αναβαθμίζονται τα σώματα ασφαλείας, πάνε κατά διαόλου.
ΑΡΧΗΓΕ, σου εύχομαι καλή συνέχεια…..

Βασίλης Τσούγκαρης

Δεν υπάρχουν σχόλια: