Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2018

Ο Γιώργος Κουβαράς μιλάει στα Υστερόγραφα: “Αισθάνομαι ότι, μπορώ για πρώτη φορά να είμαι απόλυτα ο εαυτός μου”…

Ο Γιώργος Κουβαράς μιλάει στα Υστερόγραφα: "Αισθάνομαι ότι, μπορώ για πρώτη φορά να είμαι απόλυτα ο εαυτός μου"...

Ο Γιώργος Κουβαράς μιλάει στα Υστερόγραφα: "Αισθάνομαι ότι, μπορώ για πρώτη φορά να είμαι απόλυτα ο εαυτός μου"...

Συντάκτης: Αγγελική Νάκου
    Επιμέλεια: Αγγελική Νάκου   Ευλογημένοι, υπό μια έννοια, όσοι δεν χρειάστηκε "να βγουν στον πηγαιμό για την Ιθάκη", όπως επίμονα μας προέτρεψε ο Κωνσταντίνος Καβάφης. Όχι λόγω συνειδητής άρνησης της... περιπέτειας της διαδρομής, αλλά επειδή η Ιθάκη τους καλωσόρισε, ως μέρος της καταγωγής τους. Ο Γιώργος Κουβαράς, που σήμερα ανοίγει την καρδιά του στα "Υστερόγραφα", αγκάλιασε την αισθητική …

Δεν υπάρχουν σχόλια: