Κυριακή 25 Αυγούστου 2019

Bishop Briggs - 'Champion' - Νέο Τραγούδι

A star in the background

Description automatically generated
‘Champion’
Νέο τραγούδι & video clip.
A close up of a logo

Description automatically generated
Η Bishop Briggs, της οποίας το ντεμπούτο άλµπουµ με τίτλο Church of Scars πήγε στο Νο.1 του Album Charts του Billboard, κυκλοφορεί το νέο της single Champion καιµαζί το video clip του σκηνοθετηµένο από τον Tim Mattia.
Το τραγούδι Champion’ είναι μιά παραγωγή του Joel σε συνεργασία µε την KFLAY. Το πρώτο κοµµάτι της λοιπόν για αυτό το χρόνο, είναι χτισμένο με μια ακουστική κιθάρα,έντονα πλήκτρα και δυνατό ρυθµό, ενώ οι στίχοι δηµιουργούν το συναίσθηµα ενός νικητή στον ακροατή.
“Το ‘Champion’ είναι ένα κοµµάτι το οποίο έγραψα όταν η αυτοπεποίθησή µου ήταν στα χειρότερά της. Ως γυναίκα, αισθάνοµαι πως έχω εκπαιδευτεί κοινωνικά για να έχω πολλές ιδιότητες µαζί. Το να γράψω αυτό το κοµµάτι µε βοήθησε στο να εστιάσω στην ερώτηση - τι θα γινόταν αν απλά ήµουν ο εαυτός µου; Τι θα γινόταν αν µια µέρα µπορούσα να πω µε υπερηφάνεια και χωρίς δισταγµό κοιτάζοντας στο καθρέφτη, “ΕΙΜΑΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ”, απλά και µόνο γιατί επιλέγω να είµαι ο εαυτός µου. – αναφέρει χαρακτηριστικά η Bishop Briggs
Το Champion προωθεί την αποδοχή του εαυτού µας, έτσι όπως είναι. 
Κυκλοφορεί από την Minos EMI / Universal Music
A close up of a logo

Description automatically generated

Δεν υπάρχουν σχόλια: