Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2019

✈ Γνώρισε τον Τεό και τη Λεονί και κέρδισε ένα τριήμερο ταξίδι στο Παρίσι



Εσύ είσαι έτοιμος να ταξιδέψεις στον χρόνο και σε κάθε γωνιά της Γης; Αν ναι, ετοιμάσου να ακολουθήσεις τον Τεό και τη Λεονί, τα δύο αδέλφια που φέρνουν την επανάσταση στο παιδικό βιβλίο και θα σου προσφέρουν μια διαδραστική, εκπαιδευτική, ψυχαγωγική και ολοκληρωμένη από κάθε άποψη εμπειρία. Είναι οι δύο μικροί πρωταγωνιστές της νέας σειράς βιβλίων των Πασκάλ Κονισελά και Πασκάλ Μονζοβάν, τα οποία μόλις κυκλοφόρησαν από τις εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ, και ανυπομονούν να σε γνωρίσουν και να σε παρασύρουν στον κόσμο τους. Μαζί τους θα ανακαλύψεις αρχαίους πολιτισμούς, θα συναντήσεις πολλές σπουδαίες προσωπικότητες μεγάλους εξερευνητές, διάσημους σοφούς και φημισμένους καλλιτέχνες. Δεινόσαυροι, Πειρατές, Αρχαία Αίγυπτος, Αναγέννηση και πού δεν θα βρεθούν και τι δεν θα συναντήσουν οι ήρωές μας μαζί με τον βοηθό τους, τον Λεονάρντο ντα Βίντσι. Ακολούθησέ τους.
Ας τους αφήσουμε να συστηθούν μόνοι τους:
Είμαι ο Τεό, γεννήθηκα το 1909 και είμαι 9 χρονών. Ο πατέρας μου είναι πιλότος και λείπει συχνά από το σπίτι, οπότε μεγαλώνω περικυκλωμένος από γυναίκες: τη μητέρα, τη γιαγιά και την αδελφή μου. Με την πρώτη ευκαιρία επισκέπτομαι τον πατέρα μου στη Ρενς, κι εκεί συναντάω τους ήρωες που μαστορεύουν και πιλοτάρουν τα πρώτα αεροπλάνα και πετάω μαζί του. Από την ημέρα που τα γερμανικά αεροσκάφη βομβάρδισαν τις γαλλικές πόλεις και τη Ρενς, δεν τον ξαναείδα. Παρ’ όλα αυτά μέσα μου βαθιά πιστεύω ότι ο πατέρας μου είναι ακόμη ζωντανός.
Είμαι η Λεονί και είμαι 11 χρονών. Με θεωρούν το καμάρι της οικογένειας, μάλλον επειδή ακούω πολλές φορές πως είμαι αρκετά έξυπνη και ώριμη. Έχω αδυναμία στη μητέρα μου από την οποία έχω κληρονομήσει την αγάπη μου για την τέχνη. Όταν γεννήθηκε ο αδελφός μου, δεν ενθουσιάστηκα. Τώρα όμως ανησυχώ όταν το σκάει μέσα στη νύχτα αναζητώντας τον πατέρα μας. Και πια δεν τον αφήνω από τα μάτια μου.
Λεονάρντο ντα Βίντσι
Είμαι 67 χρονών και οι άλλοι λένε για μένα πως είμαι λίγο σκανταλιάρης. Νοιάζομαι για τους ανθρώπους και κινούμαι με βάση τη λογική. Είμαι αρκετά μετριόφρων από τη φύση μου, έχω όμως συναίσθηση ότι είμαι περισσότερο καλλιεργημένος και έξυπνος από τον μέσο άνθρωπο. Μου αρέσει να συζητώ περί τέχνης, επιστήμης και πολιτισμού, αλλά μη μου μιλάτε για γαστρονομία, γιατί στον τομέα αυτό είμαι εντυπωσιακά ανεπίδεκτος.
Δες το τρέιλερ της σειράς για να μάθεις πώς ξεκίνησαν όλα για τον Τεό και τη Λεονί.

Τα βιβλία
Η αρχή γίνεται με τα δύο πρώτα βιβλία της σειράς: Το μαγικό περιδέραιο, Η αυγή του χρόνου, ενώ τον Δεκέμβριο θα κυκλοφορήσει και η τρίτη τους περιπέτεια με τίτλο Το μυστικό της Μαύρης Γης.

Για να ζήσεις την εμπειρία στο έπακρο, μην παραβλέψεις να κατεβάσεις τη δωρεάν εφαρμογή επαυξημένης πραγματικότητας με τον κωδικό που θα βρεις σε κάθε βιβλίο. Οδήγησε τις φανταστικές μηχανές του Λεονάρντο ντα Βίντσι, χειρίσου μαγικά τηλεσκόπια και τον τρομερό Τυραννόσαυρο Ρεξ που ζωντανεύουν στην οθόνη του κινητού ή του τάμπλετ σου, μπες ακόμα πιο βαθιά στην ιστορία και μάθε περισσότερα με το εγκυκλοπαιδικό υλικό που ξεπετάγεται όταν σκανάρεις κάθε σελίδα. Προσοχή στους δεινόσαυρους και τους μεταλλικούς δράκους. Είναι ζωντανοί και τρισδιάστατοι!
Σούπερ διαγωνισμός
Και φυσικά μην ξεχάσεις να πάρεις μέρος στον σούπερ διαγωνισμό μας που θα σε ταξιδέψει στο Παρίσι. Πώς; Απόκτησε το πρώτο βιβλίο της σειράς με τίτλο Το μαγικό περιδέραιο, συμπλήρωσε την ειδική φόρμα συμμετοχής (διάβασε όλες τις λεπτομέρειες για το ταξίδι) και απάντησε σε δύο ερωτήσεις μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2019. Μπορεί να είσαι εσύ ο μεγάλος τυχερός που θα κερδίσει ένα τριήμερο ταξίδι στο μαγευτικό Παρίσι, την πόλη όπου βρέθηκαν ο Τεό και η Λεονί χάρη στο μαγικό περιδέραιο με τις απίθανες δυνάμεις!
Το ταξίδι μύησης στην Ιστορία ξεκινά.
Καλωσόρισες σε έναν κόσμο επαυξημένης πραγματικότητας πέρα από κάθε φαντασία!

Δεν υπάρχουν σχόλια: