Παρασκευή 8 Μαρτίου 2019

Νέα ηχεία reference monitors από την JBL!



Compact Powered Desktop Monitors
Τα νέα Reference Monitors One Series 104 της JBL Professional δίνουν στον κάθε δημιουργό την δυνατότητα ακρόασης όλων εκείνων των λεπτομερειών κατά την διάρκεια της μίξης και του editing.
Με βάση την 7 δεκαετιών εμπειρίας σχεδιασμού της JBL, το 104 αντιπροσωπεύει ένα καινοτόμο, νέο σύνολο full range ηχείων, σχεδιασμένο εξ’αρχής για να παρέχει την πιο ακριβή ηχητική αποτύπωση από οποιοδήποτε άλλο monitor της κατηγορίας του!

Με τον καταξιωμένο ήχο της JBL που αποτελεί μια από τις κορυφαίες επιλογές για κάθε στούντιο ηχογράφησης, κινηματογράφους κλπ., το 104 είναι ένα συμπαγές, στιλάτο οικονομικό desktop ηχείο ιδανικό για κάθε ηχογράφηση μουσικών, podcasters, παραγωγών μουσικής και βίντεο καθώς και για όσους αναζητούν μια απολαυστική εμπειρία ακρόασης με σαφήνεια και λεπτομέρεια χωρίς χρωματισμό.
Τα νέα Reference Monitors One Series 104 μας προσδίδουν «ζωηρές» υψηλές συχνότητες, πλούσιες χαμηλές, με ειδική σχεδίαση για επιτραπέζια τοποθέτηση, με ουδέτερη απόδοση της χαμηλής συχνότητας σε επίπεδο συντονισμών και με ομαλή απόκριση ακόμα και σε off-axis θέση ακρόασης

Νέας σχεδίασης coaxial driver με ένα tweeter ¾ ευθυγραμμισμένο στο κέντρο ενός Woofer 4.5’’ ώστε να παρέχει ακρίβεια και ακριβή απόκριση συχνοτήτων. Επίσης, με την επέκταση χαμηλής συχνότητας κάτω των 60 Hz που διαθέτουν εντυπωσιάζουν με τα μπάσα που μπορούν να προσφέρουν χωρίς την χρήση Sub.
Το νέο 104 είναι ένα ενεργό ηχείο συνολικής ισχύς 60 Watt με Class D ενισχυτές όπου διανέμουν από 30 Watt σε κάθε ηχείο προσφέροντας υψηλό επίπεδο ακρόασης ακόμα και σε δυνατά επίπεδα αναπαραγωγής με 104 dbSPL.
Σχεδιασμένα με σύγχρονο design, κομψή εμφάνιση, οι δημιουργοί μπορούν να έχουν κορυφαίο ήχο ακόμα και στους πιο μικρούς χώρους εργασίας, με έξυπνες λειτουργίες όπως τον έλεγχο volume μπροστά από το ηχείο ώστε να μην υπάρχει η αναγκαιότητα μετακίνησής τους αλλά και με δυνατότητα σύνδεσης ακουστικών με αυτόματη αποκοπή του ήχου από τα ηχεία παρέχοντας απομόνωση με ένα απλό βήμα!

Τα ηχεία monitor Ones Series 104 είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για κάθε «Reference» εφαρμογή!! Αναλυτικά έχουμε:
Master & extension σετ ηχείων
Coaxial μεγάφωνο με 4.5’’ LF driver και 0.75’’ soft – dome driver HF
Ειδικά σχεδιασμένη θύρα χαμηλής συχνότητας
Ενσωματωμένος ενισχυτής Class D ισχύος 60W / 30W ανά ηχείο
Ειδικός ακουστικός σχεδιασμός για επιτραπέζια τοποθέτηση
Τρία set εισόδων
Volume Control στην πρόσοψη
Είσοδος ακουστικών mini Jack 3.5 mm στην πρόσοψηΣύντομα στο Bon Studio!!

Website
Email
Facebook
YouTube
Instagram
Twitter
Copyright © 2015, BON STUDIO SA, All rights reserved.
Διεύθυνση:
Κεντρικά Γραφεία
Ζαΐμη 6 – 106 83 – Αθήνα
Τηλ: 210 3809605 – 8, 210 3302059-62
Fax: 210 3845755

Άσμα Ασμάτων

Άσμα Ασμάτων


Το Άσμα Ασμάτων, το ωραιότερο ποιητικό έργο της Παλαιάς Διαθήκης, έχει κερδίσει την αγάπη του παγκόσμιου κοινού αλλά και το ενδιαφέρον πολλών ποιητών, οι οποίοι ανέλαβαν να το μεταφράσουν στη γλώσσα της χώρας τους και της εποχής τους.
Για τα ελληνικά Γράμματα αυτή την ευθύνη ανέλαβε ο μεγάλος μας ποιητής Γιώργος Σεφέρης.
Ο Αντώνης Σανουδάκης-Σανούδος στην πολύχρονη ενασχόλησή του με όλα τα είδη γραπτού λόγου –δέκα ποιητικές συλλογές, τρεις σειρές διηγημάτων, τριάντα μία μαρτυρίες αγωνιστών της Εθνικής Αντίστασης, λαϊκά παραμύθια, μελέτες για την Ιστορία της Λογοτεχνίας- γνώρισε πολλές τιμές και τιμήθηκε με πολλά βραβεία. Σήμανε επομένως και η δική του ώρα για τη μεταγραφή-μετάφραση του σπουδαίου αυτού έργου. Και για όποιον ρωτήσει, προς τι μια, ακόμη, μετάφραση και μάλιστα όταν προϋπάρχει η μετάφραση του Γιώργου Σεφέρη, η πιο πρόσφορη απάντηση είναι αυτή του Κώστα Γεωργουσόπουλου: και οι μεταφράσεις γερνάνε και θέλουν ανανέωση. Αν θέλουμε μια πιο προσωπική  απάντηση θα δεχτούμε την επωδό του Λουί ΙΔ΄ cartelleestmonplaisir και σε απλά Ελληνικά, γιατί έτσι μου αρέσει. Και αν κάποιος πει ότι αυτή η απάντηση είναι εγωιστική, ας την διατυπώσουμε αλλιώς, προσθέτοντας κάτι και από τη δική μας επιθυμία: Γιατί έχω καημό κι εγώ να νιώσω και να απολαύσω το έργο στη γλώσσα που μιλάω σήμερα.
Ο Σανουδάκης, πριν μπει στο σώμα του κειμένου, κάνει μια εκτενή και εμπεριστατωμένη εισαγωγή, στην οποία μας πληροφορεί ότι ο Π. Ν. Τρεμπέλας θεωρεί τοΆσμα Ασμάτων«οιονεί είδος τι παλαιού ελληνικού ειδυλλίου» και ο Μ. Βασίλειος «ως επιθαλάμιον ωδήν δραματικώς περιπεπλεγμένην.
Ποιος είναι ο συγγραφέας αυτού του Άσματος δεν γνωρίζουμε. Άλλοι, λέει ο Σανουδάκης, το αποδίδουν στον Σολομώντα, λόγω του πρώτου στίχου του: «Άσμα Ασμάτων ο εστί τω Σαλωμών», άλλοι λένε ότι το έγραψε κάποιος σύγχρονός του και άλλοι ότι είναι επινόηση πολλών συγγραφέων του 4ου αιώνα -την άποψη αυτή υποστηρίζει και ο Σεφέρης και ο EdouardDhorme- και ότι είναι συλλογή λαϊκών, γαμήλιων ασμάτων. Από τους μελετητές άλλοι το θεωρούν λυρικό ποίημα για δύο πρόσωπα (αδελφηδό και Σουλαμίτιδα), άλλοι θεωρούν ότι έχει θεατρική μορφή. Ο Σανουδάκης τάσσεται, εν μέρει όμως, με την άποψη των τελευταίων, διότι επισημαίνει ότι το Άσμα έχει υποτυπώδη δραματουργική δομή και στηρίζει την επιχειρηματολογία του ως εξής: το έργο, ανεξαρτήτως του ποιος είναι ο συγγραφέας και ποια η μορφή του, γεννήθηκε στην ποιμενική εποχή του Ισραήλ, με τη χρήση των μαγικών και αιμομικτικών στοιχείων. Κάποιος Εβραίος ελληνιστής του έδωσε μορφή ελληνικού δράματος των κλασικών χρόνων. Η μορφή που πήρε, τελικά, ως ερωτικό δράμα, ήταν της «νέας αττικής κωμωδίας», και αυτή είναι η μορφή που έλαβαν υπόψη τους και οι Ο΄ εβδομήκοντα (72 για την ακρίβεια) ελληνιστές Εβραίοι που μετέφρασαν το έργο μαζί και τα υπόλοιπα βιβλία της Π.Δ. την εποχή του Πτολεμαίου Β΄ του Φιλαδέλφου.
Το έργο «θεωρήθηκε σαν τραγούδι αλληγορικό, με θρησκευτικό νόημα» από τους ραβίνους της Συναγωγής, οι οποίοι θεώρησαν ότι η Σουλαμίτις είναι η Συναγωγή και ο αδελφηδός ο ραββίνος. Τον 5ο αι. μ. Χ. η Σουλαμίτις είναι η Εκκλησία και αδελφηδός ο Ιησούς. Κι έτσι έχει επιβιώσει και ως αλληγορικό- θρησκευτικό ποίημα και ως λογοτεχνικό-ερωτικό.
Ο Σανουδάκης, με τη μεταγραφή-μετάφρασή του, επεχείρησε να παρουσιάσει το έργο δραματουργικά. Δηλαδή το μετέγραψε και το μετέφρασε με στόχο να παρασταθεί στο θέατρο, γιατί, όπως και ο Σεφέρης, υποψιάζεται ότι υπάρχει και τρίτο πρόσωπο, ήτοι ο Σολωμών, ενώ άλλοι είναι σίγουροι γι’ αυτό. Και ένα τελευταίο είναι η παρουσία του Χορού που ενισχύει την άποψη του μεταφραστή ότι πρόκειται για «μίμησιν πράξεως», δηλαδή δράμα.
Ως προς το θέμα, η Σουλαμίτις απάγεται από στρατιώτες και οδηγείται στη σκηνή του Σολομώντος και στη συνέχεια στο ανάκτορο, όπου ο βασιλιάς προσπαθεί να την κερδίσει με ερωτόλογα, στην αρχή, και με το θάμπωμα του μεγαλείου, τη δεύτερη. Εκείνη, όμως, παραμένει πιστή στον αδελφηδό της και όλα τελειώνουν με χαρές, μουσικές και τραγούδια. Σε αντάλλαγμα δόθηκε ως δώρο στον βασιλιά ένα αμπέλι. Αυτό, όμως, το τέλος με τους «υπέροχους, μεταφορικούς στίχους, πλημμυρισμένους από άρωμα γυναίκας και όχι βουνών» το θεωρούν εμβόλιμο∙ τους μεταφράζουν ωστόσο, και θεωρούν ότι το έργο είναι λυρικό με δύο μόνο πρόσωπα και τον Χορό.
Για κείνους που υποστηρίζουν την παρουσία του τρίτου προσώπου και με την παρουσία του Χορού να επικουρεί, το έργο παραπέμπει στο αρχαίο δράμα.
Στην παρούσα μεταγραφή το Άσμα διαρθρώνεται σε Πρόλογο, Πάροδο, τρία Επεισόδια, δύο Στάσιμα και Έξοδο, πράγμα που είχε κατά νου ο Εβραίος τελικός διασκευαστής του. Την θεατρική απόδοση δέχεται και ο Τρεμπέλας.
Στο βιβλίο προτάσσεται η μεταγραφή-μετάφραση και ακολουθεί το πρωτότυπο. Παραθέτω δείγμα της μετάφρασης και τα αντίστοιχα αποσπάσματα από το πρωτότυπο:
Στον κήπο με τις καρυδιές κατέβηκα
να δω του ποταμού βλαστάρια
να δω αν άνθισε το αμπέλι
και αν πέταξαν οι ροδιές ανθούς. (87)
Εις κήπον καρύας κατέβην ιδείν εν γεννήμασι
του χειμάρρου, ιδείν ει ήνθισεν η άμπελος,
εξήνθησαν αι ροαί.
*
Ποια είναι αυτή, που κατεβαίνει
στ’ άσπρα ντυμένη,
στον αγαπημένο της ακουμπισμένη; (108 α)
Τις αύτη η αναβαίνουσα λελευκανθισμένη,
επιστηριζομένη επί τον αδελφιδόν αυτής;
*Το κείμενο είναι μια απόλαυση∙ η μετάφραση στη γλώσσα μας, αλλά και το πρωτότυπο που λάμπει μέσα στην αιωνιότητά του. Η εισαγωγή ένα κείμενο γραμμένο με αγάπη και περισσή περίσκεψη.
Ανθούλα Δανιήλ (Ιανουάριος 2018)
Άσμα Ασμάτων
Δραματουργική μεταγραφή και μετάφραση

συγγραφέας: Αντώνης Σανουδάκης-Σανούδος
Isbn: 978-960-93-9574-8
Διαστάσεις: 14X21
Σελίδες: 60
Λιανική Τιμή: 5,30 ευρώ

Oι 6 πιο όμορφες λιλιπούτειες πόλεις της Ευρώπης

ArtTravel

1

 Ευρώπη

Oι 6 πιο όμορφες λιλιπούτειες πόλεις της.
Πατήστε εδώ
2

Βρετανία

Τα πιο χαριτωμένα χωριά της. 
3

Ελλάδα

4 άγνωστα χωριά στα βόρεια.
Πατήστε εδώ
Πατήστε εδώ
4

Θεσσαλονίκη

10 στέκια για χορταστικό brunch.
Πατήστε εδώ

Τόνωση μεταβολισμού και καύση περισσότερων θερμίδων: Πώς θα το πετύχετε

Αυτοάνοσες παθήσεις: 10 συμπτώματα που δεν πρέπει ποτέ να αγνοείτε

Δόμνα Σαμίου - Πώς το τρίβουν το πιπέρι

Παρακολουθήσεις, προληπτικές προσαγωγές: Η θεία… Ολγα είναι εδώ και είναι επικίνδυνη

Παρακολουθήσεις, προληπτικές προσαγωγές: Η θεία… Ολγα είναι εδώ και είναι επικίνδυνη
img_44771499181584-600x400.jpg

Μολυβένιο ποτάμι η Ολυμπιάδα: Κατά 985% ξεπερνά το όριο ο μόλυβδος της Ελληνικός Χρυσός

Μολυβένιο ποτάμι η Ολυμπιάδα: Κατά 985% ξεπερνά το όριο ο μόλυβδος της Ελληνικός Χρυσός

Ελλιπή παρακολούθηση των ποιοτικών παραμέτρων των υγρών αποβλήτων και διάθεσή τους με υπερβάσεις ως προς τα επιτρεπόμενα όρια για τα μέταλλα ψευδάργυρο (Zn), κάδμιο (Cd), μόλυβδο (Pb), αρσενικό (As) και το pH, εντόπισαν οι Επιθεωρητές Περιβάλλοντος
Συστηματική ρύπανση και υποβάθμιση του ποταμού Μαυρόλακκα που είναι ο αποδέκτης των υγρών αποβλήτων του μεταλλείου Ολυμπιάδας της Ελληνικός Χρυσός διαπιστώνουν οι Επιθεωρητές Περιβάλλοντος.
Συγκεκριμένα, με την ΑΠ 4152/18.05.2018 Πράξη Βεβαίωσης Παράβασης για το Υποέργο Ολυμπιάδας, βεβαιώνονται μεταξύ άλλων τα εξής (με λοξά γράμματα παραθέτονται αυτούσια αποσπάσματα):
1. Ελλιπής παρακολούθηση των ποιοτικών παραμέτρων των υγρών αποβλήτων και διάθεσή τους με υπερβάσεις ως προς τα επιτρεπόμενα όρια για τα μέταλλα ψευδάργυρο (Zn), κάδμιο (Cd), μόλυβδο (Pb), αρσενικό (As) και το pH.
α) Η εταιρεία συγκρίνει τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των εκροών υγρών αποβλήτων με τα όρια μιας παλαιάς (1985) και παρωχημένης απόφασης της Νομαρχίας Χαλκιδικής και όχι με τα αυστηρότερα όρια που θέτει η σύγχρονη περιβαλλοντική νομοθεσία και ο όρος β.2.β της ΚΥΑ Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων.
«Από την εν λόγω παράβαση, με δεδομένο ότι πρόκειται γιασυστηματική απόρριψη υγρών αποβλήτων με υπερβάσεις, από την έναρξη λειτουργίας της δραστηριότητας (ήτοι 2ο εξάμηνο 2011) έως και τη σύνταξη της παρούσας, προκλήθηκε ρύπανση του περιβάλλοντος, κατά την έννοια του άρθρου 2 του Ν. 1650/1986″.
«Η μη συμμόρφωση της εταιρείας με τον όρο β.2.β είχε ως αποτέλεσμα τη συνεχή εκροή υγρών αποβλήτων με σημαντικά υψηλές συγκεντρώσεις στα μέταλλα ψευδάργυρο, κάδμιο, μόλυβδο, αρσενικό, προκαλώντας τη ρύπανση και περαιτέρω επιβάρυνση του υδάτινου αποδέκτη». 
Η παράβαση αυτή έχει επισημανθεί επανειλημμένως στην εταιρεία επανειλημμένως και με απόλυτη σαφήνεια:
– Από τους Επιθεωρητές Περιβάλλοντος, από τους πρώτους ελέγχους του 2014 μέχρι και την πιο πρόσφατη ΠΒΠ της 31-1-2019. – Από την αδειοδοτούσα αρχή ΔΙΠΑ/ΥΠΕΝ. – Από την Επιστημονική Επιτροπή παρακολούθησης της τήρησης των περιβαλλοντικών όρων του έργου. – Η σημασία του εν λόγω όρου επισφραγίστηκε από το ΣτΕ με τις υπ’αρ. 551 και 549/2015 αποφάσεις.
H εταιρεία επιμένει να αγνοεί όλα τα ανωτέρω και να προβάλει τη δική της αυθαίρετη ερμηνεία του όρου, εφαρμόζοντάς τον κατά το δοκούν. Απορούν οι Επιθεωρητές Περιβάλλοντος με το θράσος της:
«Είναι πραγματικά απορίας άξιον που η εταιρεία ακόμα και σήμερα μετά την έκδοση των ως άνω αποφάσεων, θέτει ζήτημα ερμηνείας, σαφήνειας κ.τ.λ. του εν λόγω όρου και εξαντλείται στο να εμμένει στην άποψή της και όχι στην ίδια την απόφαση του ΣτΕ και την εφαρμογή της. Η εταιρεία μονομερώς και επιλεκτικά, αγνοώντας την Απόφαση του ΣτΕ, δεν αποδέχεται τον συγκεκριμένο όρο».
β) Η εταιρεία λαμβάνει υπ’όψη μόνο τις εν διαλύσει τιμές των μετάλλων και όχι τις ολικές όπως ορίζει η νομοθεσία, με αποτέλεσμα να εξάγει πλασματικά και λανθασμένα συμπεράσματα ως προς την ποιότητα των υδάτων.
«Η ενέργεια αυτή είναι εξαιρετικά επισφαλής για το περιβάλλον αφού καταδεικνύει το ότι η εταιρεία δεν εφαρμόζει τις κάθε φορά ισχύουσες διατάξεις, όπως έχει υποχρέωση να πράττει, αλλά ακολουθεί παλαιωμένες πρακτικές, οι οποίες εν προκειμένω δεν συνάδουν με τους περιβαλλοντικούς όρους, την ισχύουσα νομοθεσία αλλά και την επιστήμη, στην οποία εδράζεται κάθε φορά η νομοθεσία».
«Βλέπουμε δηλαδή ότι προκειμένου η εταιρεία να αποκρύπτει τις υπερβάσεις των ορίων και συνεπώς την προκαλούμενη ρύπανση, χρησιμοποιεί ταυτόχρονα δύο ευεργετικά για αυτήν στοιχεία: τα ελαστικά όρια της Νομαρχιακής Απόφασης και τις μικρότερες συγκεντρώσεις των εν διαλύσει μετάλλων έναντι των ολικών».
γ) Κρίσιμα βαρέα μέταλλα όπως υδράργυρος, χρώμιο, βάριο, σελήνιο, δεν μετρώνται καθόλου. Η εταιρεία συστηματικά αγνοεί αυτή της την  υποχρέωση «παραβαίνοντας έτσι σημαντικούς όρους που σχετίζονται με την ποιότητα και παρακολούθηση των ήδη βεβαρυμμένων υδατικών συστημάτων της περιοχής».
2. Ελλιπής παρακολούθηση των ποιοτικών χαρακτηριστικών των επιφανειακών υδάτων
Η εταιρεία παρακολουθεί την ποιότητα των νερών που χρησιμοποιεί ως αποδέκτες των  υγρών αποβλήτων της με τον ίδιο αυθαίρετο και λανθασμένο τρόπο που παρακολουθεί και τα απόβλητα, «με αποτέλεσμα να απορρίπτονται συστηματικά υγρά απόβλητα με υπερβάσεις προκαλώντας τη ρύπανση και την υποβάθμιση των υδάτων Μαυρόλακκα».
Επισημαίνεται ότι στα περισσότερα από τα ρέματα κατά την καλοκαιρινή περίοδο δεν υπάρχει φυσική ροή υδάτων, με αποτέλεσμα τα μόνα «νερά» να είναι τα υγρά απόβλητα της εταιρείας.
Χαρακτηριστικά αναφέρεται ότι η συγκέντρωση μολύβδου στα επιφανειακά ύδατα του Μαυρόλακκα ήταν 13,05 μg/l, που η εταιρεία θεωρεί ότι είναι «εντός ορίων» επειδή παρανόμως τη συγκρίνει με τα ελαστικά όρια της αρεσκείας της. Στην πραγματικότητα η τιμή αυτή είναι  985% πάνω από το ισχύον όριο, γεγονός που αποτυπώνει και το μέγεθος της επιβάρυνσης του Μαυρόλακκα.
Παραπλανεί η Ελληνικός Χρυσός δηλώνοντας ότι «έχει απαντήσει αναλυτικά και τεκμηριωμένα σε όλες τις αιτιάσεις». Αποκρύπτει ότι το σύνολο των ισχυρισμών της απορρίφθηκε από τους Επιθεωρητές, με αναλυτικότατη τεκμηρίωση που περιλαμβάνεται στην Πράξη Βεβαίωσης Παράβασης.
Τα παραπάνω αφιερώνονται σε όσους νομίζουν ότι το πρόβλημα της Ολυμπιάδας είναι ΜΟΝΟ το κάδμιο. Και επιπλέον:
  • Στους αφελείς και τους εύπιστους που λένε «η εταιρεία έχει υπερσύγχρονο σύστημα παρακολούθησης και ελέγχει τα πάντα». Ναι, έχει σύστημα παρακολούθησης, αλλά είναι «πειραγμένο» για να βγάζει τα επιθυμητά/βολικά αποτελέσματα.
  • Στους δύσπιστους και ενδεχομένως κακόπιστους που λένε «δεν υπάρχουν αποδείξεις ότι η εταιρεία ρυπαίνει». Ναι υπάρχουν αποδείξεις, μας τις έχουν δώσει οι αρμόδιοι κρατικοί ελεγκτικοί φορείς. Υπάρχουν επίσης αποδείξεις ότι η εταιρεία ψεύδεται όταν ισχυρίζεται ότι δεν ρυπαίνει.
  • Σε αυτούς που κρύβουν τα σκουπίδια κάτω από το χαλί και λένε ότι αναρτήσεις σαν αυτή «κάνουν κακό στον τουρισμό». Δεν κάνει η αλήθεια κακό στον τουρισμό, η ρύπανση κάνει κακό στον τουρισμό. Η εταιρεία κάνει κακό στον τουρισμό.
Δεν είναι μόνο το αδιαμφισβήτητο πλέον γεγονός ότι έχουμε συστηματικές παραβάσεις και συστηματική ρύπανση των υδάτων που φαίνεται πώς ήδη έχει αρχίσει να επηρεάζει την υγεία των ανθρώπων. Είναι και το ότι η εταιρεία έχει κάνει σαφές ότι δεν προτίθεται να συμμορφωθεί, αφού θρασύτατα κοροϊδεύει τις ελεγκτικές αρχές προβάλλοντας συνεχώς τις ίδιες δικαιολογίες. Τι περιμένει επιτέλους το ΥΠΕΝ για να λάβει ουσιαστικά μέτρα κατά της εταιρείας; Η συγκέντρωση μολύβδου στο ποτάμι 985% πάνω από το επιτρεπτό όριο δεν είναι αρκετή;
Η Πράξη Βεβαίωσης Παράβασης διαβιβάστηκε από την Επιθεώρηση και στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Χαλκιδικής. Μέχρι πότε θα αφήνουν τον περιβαλλοντικό εγκληματία να δρά ανενόχλητος;

Βγήκε η ΚΥΑ για το επίδομα ενοικίου -Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις (δικαιούχοι)

ο καλύτερο δίμηνο της 10ετίας στο ΧΑ!

SofokleousIn
Το καλύτερο δίμηνο της 10ετίας στο ΧΑ!
Στο 1999 θα πρέπει να ανατρέξει κανείς για να βρει ένα καλύτερο ξεκίνημα χρηματιστηριακής χρονιάς από το φετιν...

Το ΔΝΤ ακτινογραφεί την ελληνική οικονομία – Μήνυμα στις αγορές

SofokleousIn
Το ΔΝΤ ακτινογραφεί την ελληνική οικονομία – Μήνυμα στις αγορές
Κάτω από τον μεγεθυντικό φακό των επιτελών του ΔΝΤ θα μπουν σήμερα τα μεταμνημονιακά πεπραγμένα της χώρας μας,...

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Πολυνομοσχέδιο ΥΠΕΣ – Ιδού τα Άρθρα και η Αιτιολογική Έκθεση

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Πολυνομοσχέδιο ΥΠΕΣ – Ιδού τα Άρθρα και η Αιτιολογική Έκθεση

Το “νομοσχέδιο-σκούπα” του Υπουργείου Εσωτερικών «Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων, πρόληψη και  καταπολέμησης της έμφυλης βίας – Ρυθμίσεις για την απονομή Ιθαγένειας -  Διατάξεις σχετικές με τις εκλογές στην Τοπική Αυτοδιοίκηση – Λοιπές διατάξεις αρμοδιότητας ΥΠΕΣ » παρουσιάζει σήμερα αποκλειστικά ο AIRETOS.....

Ποιοί θα λάβουν και ποιοί κόβονται από το επίδομα ενοικίου

SofokleousIn
Ποιοί θα λάβουν και ποιοί κόβονται από το επίδομα ενοικίου
Αναδρομικά από την 1η Ιανουαρίου 2019 θα καταβληθεί στο επίδομα ενοικίου σε χιλιάδες δικαιούχους, όπως προβλέπ...

Νίκος Μανιαδάκης: Πώς και γιατί αυξήθηκε η δαπάνη για φάρμακα



Νίκος Μανιαδάκης: Πώς και γιατί αυξήθηκε η δαπάνη για φάρμακα

Φθηνό χρήμα στις τράπεζες- Η ΕΚΤ ανοίγει πάλι τη στρόφιγγα

SofokleousIn
Φθηνό χρήμα στις τράπεζες- Η ΕΚΤ ανοίγει πάλι τη στρόφιγγα
Προσπαθώντας να τονώσει την επιβραδυνόμενη ανάπτυξη της ευρωπαϊκής οικονομίας, η ΕΚΤ ανοίγει πάλι τους κρουνού...